/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Ati 107980 2008. február 17. 18:28
Válasz erre
Szia Ernő!

na mind1!
A mail címedet megadod?
Kérdezni szeretnék valamit!

Ati
Rico1 107979 2008. február 17. 18:27
Válasz erre
Újra kellett regelnem.
max 107977 2008. február 17. 17:24
Válasz erre
helló ray!

azért vannak rajta használható dolgok, biztos meg dobná a látványt! szerintem függ attól, hogy milyen gépet akarsz kihozni belőle. csilli-villi show truck-ot vagy egy igáslovat, amit hajtanak állandóan! ha az aláfutás gátlót fölteszed az oldalára, akkor egyből fölöslegessé vállik pár dolog a maratásról! ha mondasz kicsit többet róla, hogy gondolod, milyen külsőt szánsz neki, talán többet lehetne segiteni!

max
Gabi 107976 2008. február 17. 17:06
Válasz erre
IMG_0001_1
IMG_0001_1
IMG_0002_1
IMG_0002_1
IMG_0003_1
IMG_0003_1
IMG_0004_1
IMG_0004_1
IMG_0005_1
IMG_0005_1
IMG_0006_1
IMG_0006_1
IMG_0007_1
IMG_0007_1
IMG_0008_1
IMG_0008_1

Sziasztok!

Kicsit haladgattam a Titannal, helyére került az osztómű, valamint a váz végét is átalakítottam, és felraktam egy vonófejet.

Gabi
Ati 107975 2008. február 17. 16:41
Válasz erre
Ernő!

off ment!

Ati
Ati 107974 2008. február 17. 16:40
Válasz erre
Szia Rico!

Eurostar makettben nincs, csak ha átalakítással megoldod! De én az Actrost javaslom, nekem az volt a második, és sokat tanultam abból!

Üdv!
Ati
rico 107973 2008. február 17. 13:26
Válasz erre
Heló! Új vagyok itt. Az első makett kamionomhoz szeretnék tippeket kérni. Hol lehet containert venni? Mert ha meg lehet valahol szerezni, akkor lessz egy ilyen szerelvényem: maersk container-Iveco EuroStar
Ha nem akkor pedig:Schmitz pót-Mercedes Benz Actros (Waberer's-es)
Szerintem az utóbbi lessz. Előre is köszi! És gratula a gépeitekhez!
Erno-945 107971 2008. február 16. 22:56
Válasz erre
Szia Ati!
Dupli Color sprayt használok,nekem ez vált be.A fülke két féle zöld lesz.
Köszönöm,
945
Raybrig_89 107970 2008. február 16. 22:53
Válasz erre
Értem..leginkább olyan dísztárcsák érdekelnének a kerekekre,azt külön nem lehet kapni?
Simka 107968 2008. február 16. 22:42
Válasz erre
Szia Ray
Nem akarlak nagyon lelombozni, de ahogy nézem nem sok érdekesség van ezen a maratáson, sőt ennek nagy részét saját kézből is meg lehet csinálni.

Üdv
Ati 107967 2008. február 16. 22:34
Válasz erre
Szia Ernő!

Megint nagyon alkotsz! Remek ez a moci!
És ez a nagy a tempó...
Grat Ernő!
A blokkot mivel fújtad ha szabad? :)
A fülke milyen lesz?

Ati
Erno-945 107966 2008. február 16. 22:27
Válasz erre
Renault AE 1
Renault AE 1
Renault AE 3
Renault AE 3
Renault AE 4
Renault AE 4
Renault AE 5
Renault AE 5
Renault AE 6
Renault AE 6
Renault AE 7
Renault AE 7

Sziasztok!
Maratás és a motorról pár kép.Remélem holnap az alvázba tudom építeni.
945
Mpower 107965 2008. február 16. 21:35
Válasz erre
Nagytalpú 107964 2008. február 16. 21:27
Válasz erre
Mpower!
Segítsek?
Talpi
Raybrig_89 107962 2008. február 16. 21:04
Válasz erre
XF_CUSTO
XF_CUSTO

Sziasztok!

www.kitformservices.com/auslowe.html

Ezen az oldalon van ez a maratás a DAF 95 XF-hez,2600 ft átszámolva,szerintem nem drága...szerintetek? mondjuk van rajta 1-2 cucc amiről hirtelen nem is tudom vajon hová mennek:) Esetleg tudja valaki hogyan lehet innen rendelni,és mennyi a postaköltség?Köszi!
Dog 107961 2008. február 16. 17:10
Válasz erre
Egyébként a neten lehet róla valami képet találni?
Dog 107960 2008. február 16. 17:08
Válasz erre
Köszönöm a válaszokat!
exec 107959 2008. február 16. 16:48
Válasz erre
Dog!

Az Italeri tavaj évvégére ígérte egy ilyen kit kiadását, jelenleg ezév nyárvége szerepel a katalógusukban, mint újdonság. Reméljük megjön, ha tudsz addig várni, akkor érdemes.

Üdv.
exec
Roland_89 107958 2008. február 16. 16:45
Válasz erre
Dog!
Én úgy tudom hogy ilyen pótot még nem adtak ki kittben, de szkrecs módszerrel összelehet állítani. Kell hozzá egy másik pót alváza. Azt átalakítod, és az EMEK forgalmaz pótkocsikat, annak a billenőputtonya a legcélszerűbb.
De szerintem a Gabi többet tud mondani erről, de a módszere hasonló lesz mint ahogy leírtam.
Dog 107956 2008. február 16. 15:53
Válasz erre
Pót
Pót

Sziasztok!

Valamelyik makettgyártó készít ilyen, vagy hasonló pótot?
Erno-945 107955 2008. február 16. 15:41
Válasz erre
Szia Mpower!
Az igazság az,hogy sok jármű maradékát használtam fel.FH-s Volvo,Topas pótkocsi,meg még valamit amiről fogalmam sincs,hogy mi.A kardán KFS maradék,ide pont jó volt.Nekem is időbe telt,mire ezek összejötek.Ha úgy alakul,a mai napig kérek segítséget.
945
Mpower 107953 2008. február 16. 14:44
Válasz erre
Kép 099
Kép 099

De jó neked Ernő hogy vannak maradék alkatrészek amiből csinálod a második tengelyt:)
Az enyém pont azért áll félkészen, mert nekem nincs hozzá tg-m, ugyhogy meg kérném a mélyen tisztelt kamionos publikumot, hogy aki ki tudna segíteni 1 (vagy több) plussz tengellyel (úgy mindenestől) azt nagyon megköszönném.
U.i.: persze nem ingyér.
Erno-945 107952 2008. február 16. 13:46
Válasz erre
Szia Lestat!

Igyekszem majd,de ez 385-ös lesz,nem 500-as.
945
Lestat 107951 2008. február 16. 13:41
Válasz erre
Szia Ernő.

Ha megkérhetnélek majd sok képet tegyél fel mert nekem is van egy hasonló kittem. Bár jobban nézve nekem a fiatalabb van a 440 es. Előre is köszöném tájokoztatásod.
max 107949 2008. február 16. 09:50
Válasz erre
951061050a3103907561b787891935l
951061050a3103907561...
951061050a3103867005b576750499l
951061050a3103867005...
08_07_13_border.jpeg
08_07_13_border.jpeg

sziasztok!

ati! igen, már lassan szeptember óta készülget! a festés igazából létező cégtől lett "ellopva" kisebb módositásokkal! teszek is róla képet!:)

kusti! kössz! nekem is tetszik a wested, főleg a kébelek elhelyezése! a festés sem rossz, viszont az ajtón a matrinya nekem nem bejövős! további jó munkát!

simka! köszi.

max
tuning 107948 2008. február 16. 09:28
Válasz erre
20080205032

MAN műszakira felkészítve ^^   ma 1 hetes kép :D
20080205032
20080205033

Fliegl
20080205033
100_3227

egy nyári kép :)
100_3227

Szia Nagytalpú!
Mai Berény elmaradt mivel reggel szóltak 4 óra felé hogy Szegedre kell menni :)
Hát kollégák még nem vagyunk mert csak jobb oldalon segítkezem apunak. de nyártól én is csinálom a C+E kategóriát :) aztán utána én is oda ülhetek a volán mögé.
Amúgy igen billencses szerelvény Man F2000-es 98as évjárat a pótkocsi pedig egy 24 köbös Fliegl ami áprilisban lesz 2 éves.
Gabi 107947 2008. február 16. 09:27
Válasz erre
Szia Pisti!
Ebben a beírásodban benne van minden ami lényeges!
Gabi
Erno-945 107946 2008. február 15. 23:47
Válasz erre
Renault AE 1
Renault AE 1
Renault AE 2
Renault AE 2
Renault AE 3
Renault AE 3
Renault AE 4
Renault AE 4
Renault AE 5
Renault AE 5
Renault AE 6
Renault AE 6

Sziasztok!
A következő vontató egy Renault AE.
Három tengelyesre építem,a második tengely az áldozat,maradékokból készítem el.
945
Nagytalpú 107944 2008. február 15. 22:22
Válasz erre
...bár kicsit félek a negatív kritikától.
De nekem akkor is tetszeni fog a gép,mert ez olyan önmegvalósítás féle.Valahol mindenki azért csinálja mert vágyakozik a nagy autókra.Söt,képzeletben még a motorhangot is hallja,a kipufi füstöt is érzi.Nekem megadatott,hogy érezzem az igazit is.De mégis vágyódom ebbe az "álomvilágba".
Amit építetek,az mindíg tükrözi a vágyaitokat ,álmaitokat.
Jó építést!
T
Nagytalpú 107943 2008. február 15. 22:11
Válasz erre
Sziasztok!
Szerintem az a lényeg,hogy az alkotónak tetszen a gép.
Mert csak akkor lesz igazán jó,ha szereted is amit épp csinálsz.
Legyen az kábellel vagy nélküle.Amit bele kell tenni az legyen benne az alkotó vágya szerint.
Ja,és sokszor egy saját alkatrész többet dob a gépen mint egy bolti.
Én eddig magamnak építettem,de Gabi hatására már neki merek vágni Berénynek is...
tuning 107941 2008. február 15. 21:38
Válasz erre
Köszönöm szépen :)
van még 1-2 dolog amit most vettem észre a fórumon :D
Gabi amúgy holnap megyek berénybe :P aszfaltozni
Gabi 107940 2008. február 15. 21:01
Válasz erre
Szia tuning!
De kaptál, mert Bukebe beírta neked offban a HoKit, és igaza van abban, hogy ez a kérdés nem ehhez a topikhoz tartozna.
Gabi
tuning 107939 2008. február 15. 20:56
Válasz erre
köszi Gabi :D
de még nem kaptam választ senkitől a kérdésre ...
exec 107938 2008. február 15. 20:23
Válasz erre
És hány olyan dolog van, ami két - három éve jött be trendként Magyarországra is. Először még Igor és Günter honlapján néztük a módit (Jabekke) és azóta Gabi és Georga kijutott (akkor még én is mentem volna, de sajnos a meló közbe szólt, csakúgy, mint tavaly) és sok minden át is jött. Én is látok nem egy olyan építést, ami... gyenge :)
Raybrig_89 107937 2008. február 15. 20:20
Válasz erre
Gabi 107936 2008. február 15. 20:18
Válasz erre
Szia Ati!
Két Jabbekei kiállítás, valamint a neten látott munkák alapján azt kell, hogy mondjam kamionokban a németek egyáltalán nincsennek ott a szeren annyira. Van egy-két nagyon jó, de az össz makettezőhőz képest kevés. Sokat építenek, mert idejük több van, valamint pénzük rá, de sokszor kevésbé igényesek, és talán azt kell hogy mondjam sokkal kevesebb a kreatívitásuk hozzá. Nem leszólni akarom őket, mert semmi bajom velük, sok személyes ismerősőm, barátom van, de én így látom. Azért írtam, hogy pl a svájciak (az exec által említett Thomas-Saurer, akivel tavaly volt szerencsém megismerkedni és beszélgetni, és egy nagyon ügyes makettező) sokkal jobb dolgokat építenek, de már az osztrákok is. Jabbekében nekem pozitív csalódás volt a franciák részéről, akik szintén elég szép átépítéseket és egyéni ötleteket mutattak be. Szerintem kabinbelső kidolgozásban és vezetékelésben sok nemzetet megelőzünk, de összeségében sem vagyunk semmivel sem lemaradva nyugathoz képest.
Gabi
Kusti 107935 2008. február 15. 20:10
Válasz erre
HPIM1608
HPIM1608
HPIM1609
HPIM1609
HPIM1610
HPIM1610

Jó estét Kollégák!

Kicsit haladtam ma megint a gépessel, felkerülteka a kipuffok is, lassan nekiállok a ,,mászókának" a fülke mögé.

Üdv!
Kusti

Max!
Jó lesz a DAF-od! :D

Márton!
Te is szépen haldsz, klassz a beltér.
Márton 107934 2008. február 15. 20:04
Válasz erre
Helló Raybrig!

A festék kód.MM 1785e.Már lekentem lágyítóval köszi a tippet.El is felejtettem,hogy ilyen is van kösz!

Márton
exec 107933 2008. február 15. 20:00
Válasz erre
Nem lusta vagyok most kivételesen, hanem a szememet kimelózom. Az Adidas elég türelmetlen, vasárnap kettőig kész kell, hogy legyek a gyártás vezérlő szerverével... Éjjel érek haza, akkor meg nem lehet fotózni. A Makettek között addig is fent van a Chevy Bisonom az szerintem nem sikerült rosszul. (Meg az Érsekújvári zsűri szerint sem, meglepetésemre :DD)

exec
Ati 107932 2008. február 15. 19:57
Válasz erre
ja még annyit:
Magadnak építed! Az a lényeg hogy te tudd hogy milyen is az alkotásod!

Ati
Ati 107931 2008. február 15. 19:55
Válasz erre
Szia exec!

Hát ebben igazad van!
De azért én maradok a kidolgozásnál! :)

És a képek?? Ne tessék lustának lenni!
Had lássuk az exec féle Krupp-ot!! :))

Ati
Ati 107930 2008. február 15. 19:50
Válasz erre
Szia Gabi!

Hát érdekes azért! Azt hinné az ember hogy ott foglalkoznak a legjobban az ilyesmivel!
Én is míg nem láttam itt a topikban a munkáitokat, én se építettem bele annyi plusz mindent, sőt.. de most már el nem tudnék képzelni egy vasat úgy, hogy csak a "doboz" legyen! :)

Ma éppe az Opel Blitz-et tervezgetem amit majd építeni fogok! Hálisten találtam méreteket a neten hozzá! És a Büssing is sokat fog segíteni az átépítésben!
Igazából képet nem találtam olyan Blitz-ről amit esetleg meg tudnák építeni, de ha már átépítem akkor legyen a szine és a gyári logó is egyéni tervezésű!
Ha kész a terv rakok fel képeket!
Közben a Büssingel is haladgatok, csak lassan...:(

Ati
exec 107929 2008. február 15. 19:46
Válasz erre
Ati!

A nem nagyon kábeleznek az ember függő. Nézd meg Guido (Die Leiteplanke) Saurier vagy Klauss Lassen munkáit és lefosod a lábadszárát... Válogatnak. Van olyan ami érdemes rá, van olyan, amivel nem tökölnek. Ha megnézed Guidot, pl a Peterbilt nehézvontatót nem semmi ahogy összerakta, míg a DAF105-öst inkább csak azért hogy ez is meglegyen... Anno én is erre utaltam Neked! Sok olyan apró részletet kidolgoztam gépeken, amiket észre sem veszel, csak ha mondom, ugyanakkor ha maga aváz és a kasztni összeállítása pontatlan, a festés csúnya, akkor hiába tettél bele akár működő motort is...

A wettringeren amúgy én is fent vagyok, és van fent boltos is, akibe véletlenül futottam az e-bayen bele, és azóta teljesen jól ellevelezünk néha napján, a végén pedig mindig veszek tőle 4 - 9 doboz makettet :D (vajon miért kedvel? :DDD ) Jó lenne megismerni őket személyesen is, de Jabekke nekem idén is kimarad... ;-(

Üdv.
exec
Gabi 107928 2008. február 15. 19:40
Válasz erre
Szia Ati!
Igen ez így van, csak nagyon kevesen foglalkoznak kábelezéssel, meg egyáltalán feljavítással is. Gondolom akkor azt is láttad, hogy a belső tér kidolgozására sem fordítanak annyi energiát, és plussz dolgot mint mi. Igazából nem tudom az okát, talán az hogy ami nem látszik arra nem fektetünk olyan nagy hangsúlyt elv lehet.De ez igaz az átépítésekre is, azt is kevesen csinálják, legfeljebb a festésben van valami egyedi, és KFS kiegészítők hozzá. Ehhez képest a svájciak pl már sokkal kreatívabbak, ott sok ügyes makettező van, dánokról már nem is beszélve.
Gabi
Ati 107927 2008. február 15. 19:34
Válasz erre
Szia Pisti!

Találtam olyan kábeleket, amiket te is használsz!
Köszi mégegyszer az infót!

Ati
Ati 107926 2008. február 15. 19:32
Válasz erre
Szia Gabi!

A wettringer-en láttam hogy több emberke is épít Büssinget, Opel Blitz-et, Krupp-ot!
Láttam a te munkáid is fenn vannak!
Arrafelé nem nagyon kábelezgetnek, vagy keveset, ahogy észrevettem!
Ne tudod miért? Csak érdeklődés képpen...

Ati
Ati 107925 2008. február 15. 19:27
Válasz erre
Szia Max!

Nekem bejön a Daf! Szerintem a szineit is eltaláltad! Nekem legalább is tetszik a színválasztás, nem is ritka az ilyen az 1:1-eknél sem!
Igaz a fehér csík a szembetűnő! De ha összeáll, jól mutat majd!
Régóta építed már..
Esetleg annyit hogy a hűtőrács ha fehér lenne, akkor talán jobban "összbe" lenne!
De így is nagyon frankó!!
Grat hozzá!

Ati
Kusti 107924 2008. február 15. 19:26
Válasz erre
Raybrig_89 107922 2008. február 15. 19:06
Válasz erre
Gabi 107921 2008. február 15. 19:04
Válasz erre
Elsőnek egy helyesírási szótárt javasolnék...
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.