/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Ati 107090 2008. január 17. 21:41
Válasz erre
Szia Levi!

Nekem tetszik a gép!
Milyen lakkot használtál?
Nem a festékkel volt a gond inkább? Eléggé elkeverted hígítás után?

De mutatós vas lesz!
További jó építést!

Ati
Levi 107089 2008. január 17. 21:22
Válasz erre
17-01-08_2119
17-01-08_2119

az alvazon!!
Levi 107087 2008. január 17. 21:16
Válasz erre
Sajna igen a lakozas utan lett ilyen!:(
Bukebe 107086 2008. január 17. 21:12
Válasz erre
Szia!
Klassz,de mintha a festék foltos lenne,nem?
Buk
Levi 107085 2008. január 17. 21:11
Válasz erre
17-01-08_2107
17-01-08_2107

Sziasztok!!
Alkul a kicsike!!:)
Kusti 107084 2008. január 17. 16:05
Válasz erre
Csabi!
Ilyen ez az orosz tajga! Ha egyálltalán ott van mert elég hosszú út volt egyenes! :P
Kusti
Roland_89 107083 2008. január 17. 15:45
Válasz erre
Csabi! Kurva jó a videó! :D:D
Levi 107082 2008. január 17. 12:07
Válasz erre
Mpower!!
JOl latod!Sajna nincsenbene moci!! :(
Levi 107081 2008. január 17. 12:06
Válasz erre
tn_80622_35764_gunzegloss
tn_80622_35764_gunze...

CehvyG!
Köszike!!
Ezzel fujtam le!!
Csabi 107080 2008. január 17. 11:59
Válasz erre
Egy kis kamionos videó.
www.youtube.com/watch

Csabi
Csabi 107079 2008. január 17. 11:09
Válasz erre
Sziasztok!

Kárpitozás. Sikerült szert tennem egy utasoldali légzsákra (szerencsére nem saját :))), ami elég sűrű szövésű. Könnyű vele bánni, eléggé jól igazodik a formákhoz és remekül festhető. Egyenlőre még csak egy fülke belső tetőkárpitját csináltam meg belőle, és szerintem erre a célra is jól használható.
Ernő ilyenből csinált ponyvát, ami nagyon hasonlít az igazihoz.

Csabi
Simka 107078 2008. január 17. 10:58
Válasz erre
Kabin
Kabin
Kübel1
Kübel1
kübel2
kübel2
kübel3
kübel3
kübel4
kübel4
kübel5
kübel5
kübel6
kübel6
kabin2
kabin2

Na, megoldottam a problémát, itt vannak a képek, szerintem ez nem rossz megoldás, elég látványos.
Várom a véleményeket, a kabinra csak annyit mondok, hogy kipróbáltam, de nem jött be ez a kávéfilteres téma, úgyhogy a továbbiakban marad festékszűrőként..
Simka 107077 2008. január 17. 10:40
Válasz erre
Szevasztok.

Próbálok feltenni képeket erről a kárpitos dologról, dehát nem lehet 2 megás képnél nagyobbat feltenni...!!!:(((
Egyébként a Forintos Kálmán féle dioráma a PRO MODELL 2002/2-es számában volt.
Ki akarom egyébként próbálni én is ezt a leukoplastos kárpit megjelenítést, majd a következő makettnél.
ChevyG 107076 2008. január 17. 08:39
Válasz erre
Mpower 107075 2008. január 17. 08:27
Válasz erre
Jól látom hogy nem nyílik a mocitető? Ebben sincs motor??
ChevyG 107074 2008. január 17. 08:22
Válasz erre
Szevaaa!

Szép lett, grat!
Miljen festék?
üdv
Csabi 107073 2008. január 17. 07:47
Válasz erre
Levi 107072 2008. január 16. 17:59
Válasz erre
16-01-08_1754
16-01-08_1754

Haloho!

Siker le van fujva!!:)
Nagyon jo ez a festék!!!:)
Csak kép nem olyan jo minőségű teloval csinaltam!:(
Roland_89 107071 2008. január 16. 17:42
Válasz erre
Atis holnap feladom a pótkocsi darabokat. Kicsit késve bocsi, de sajna nagyon sokat kell tanulnom.
gpatrik 107070 2008. január 16. 17:30
Válasz erre
Szia Csabi!
Megjött a csomag, köszönöm! A posta mennyi volt?
Üdv.
GPatrik
Kusti 107069 2008. január 16. 16:52
Válasz erre
HPIM1532
HPIM1532
HPIM1533
HPIM1533
HPIM1534
HPIM1534

Üdv!

Elkészült a cégtábla a tetőre és egy új kipufogótartó is mert a régit vastagnak találtam én is és még páran. Képek...

Üdv!
Kusti
Levi 107068 2008. január 16. 16:48
Válasz erre
Russel!!
Okés!!
Köszi megegyszer!!

ÜDV:Levi!
zsolesz 107067 2008. január 16. 15:44
Válasz erre
Pedig mindenki lakozik valahol:-).
Russell 107066 2008. január 16. 15:35
Válasz erre
Kedves Levi!

Általánosságban még annyit mondhatok, hogy a megfelelőnek ítélt festést (azaz nem megfolyt, mindenhol takar, nincs már benne szösz, sb.) laKKal szoktam úgymond lezárni. Ez minden esetben fényes laKKot jelent. A laKK száradása után matricázás következik, majd még egy réteg laKK! Ez fogja beállítani a makett végső fényét. Repülőgépeknél matt vagy félfényes, polgári járműveknél inkább fényes ajánlott. De természetesen a készítő ízlése határozza meg.

///Bocs, a világért sem szeretnék kioktató lenni, de a helyesírásodra kérlek figyelj oda egy kicsit! Olyan szép ez a magyar nyelv.///

Üdv:
Russell
Levi 107065 2008. január 16. 12:13
Válasz erre
2008_01110033
2008_01110033

Russel!!
Köszike!!
A lakozast azért kérdeztem,mert meg sose lakoztam!
Mégkezdő vagyok mondhatom ugyis!!:)
Köszi mégegyszer!!MA ESTE FUJAS LESZ!!!:)
Csabi 107064 2008. január 16. 11:02
Válasz erre
Szia Berci Bá!

Nekem is furcsa volt, hiszen ugyanabban a dobozban küldtem vissza...

Még egyszer nagyon köszönöm, nagyon sok érdekes dolgot találtam bennük!

Üdv,
Csabi
bebá 107063 2008. január 16. 10:46
Válasz erre
Szia Csabi!

Megkaptam az újságokat,köszönöm.
A Tabi postát "tiszteltetem",csak 220.-Ft.-al
csaptak be!

Bercibá
Russell 107062 2008. január 16. 09:39
Válasz erre
Szia Levi!

A Gunze festékek és lakkok a legmegbocsátóbbak, amikkel valaha is találkoztam. Szép felületet lehet velük elérni, és nem annyira kényesek a higításra, mint más gyártmányú társaik.
Mindenképp javaslom a festékszóróval történő használatát, a higítási arányra azonban nagyon figyelj! Vagy a saját gyári higítóját használd, vagy tiszta alkoholt (szeszipari, vagy gyógyszertári), vagy annak a vizes oldatát. Kinek mi tetsztik. Ki kell próbálni, általános recept NINCS!
Ha túl sok a higító szétfolyik a lakk, ha túl kevés, köpködni fog a pisztoly.

Amennyiben nincs festékszóród, javaslom a palackos kiszerelésű festékeket, lakkokat. A Tamiya mindenképp jó vétel, még a profik is azokat használják.

Bocsáss meg de a "Lakozni utan?" és a "Meg ilyenek?" kérdéseidre nem tudok válaszolni.
Kicsit talán szedd össze a gondolataidat és tégy föl konkrét kérdést, amire válasz is létezik/ létezhet!

Üdv:
Russell
Levi 107061 2008. január 15. 23:27
Válasz erre
gunzegloss
gunzegloss

Sziasztok!!
Valaki hasznal ilyet?
Miként hasznaljam?
Lakozni utan?
Meg ilyenek?
tuning 107060 2008. január 15. 23:01
Válasz erre
köszi köszi jaja néztem őket csak fórumon elkezdték szidni egyiken aztán kicsit hát nem tom :S na mind1 :D csak most előtte az ördög szekerével kell vmit csinálnom mert már nagyon idegesít hogy nem tudom mi a baja :S
gpatrik 107059 2008. január 15. 22:26
Válasz erre
gpatrik 107058 2008. január 15. 22:25
Válasz erre
Hmm lassan átmegyünk OFF-ba.
Tuning! mobilarena.hu/teszt/nokia_n95_vagyak_kontra_valosag/bevezeto.htmlmobilarena.hu/teszt/nokia_n95_8gb_nott/bevezeto.html
Roland! Ha lenne bemutatni valóm mennék szívesen, de inkább a "Nagyoké" a terep :)
Roland_89 107057 2008. január 15. 22:13
Válasz erre
szerintem nagyon jó telefon. Garanciába lehet szoftverfrissitést csinálni, és már van hozzá egy új, ugyhogy tervezem hogy lefrissítetem. Amúgy a kamerája tökéletes, hívásnál tiszta hangot ad, és elég hangos is tud lenni, van rajta net GPRS.. szal nagyon jó telefon. De ha megnézed a nokia honlapon ott minden infot megtalálsz ami érdekel. Nekem bevált.
tuning 107056 2008. január 15. 21:52
Válasz erre
Roland89 n95ról mailben vagy itt mondanál pár infót mert én telóm lehet hamarosan meghal :( tegnap motor mondott egy sziát dugó megragadt :S hétvégén nem fogok unatkozni szét kell húzznom majd meg stb ...
Roland_89 107055 2008. január 15. 21:39
Válasz erre
fiúk, tudom nem először kérdezem, de eddig csak 1 visszajelzést kapta. Lenne itt érdeklődés a kamionostalálkozóra hogy eljöjjetek a maketteitekkel együtt? nekem már az is válasz ha aztmondjátok hogy nem lehet a távolság vagy vmi más miatt, csak szeretném tudni hogy van-e érdeklődés vagy nem, mert akkor úgy kell szerveznem a továbbiakat. Köszönöm
Roland_89 107054 2008. január 15. 21:37
Válasz erre
mivel tömíted le? mert az én véleményem szerint lehet hogy a tömítésed vagy nem szereti azt a festéktípust , vagy annyira gyorsan szárad ott a festéked hogy megreped. Nekem ilyen bajom most a vörös Scania-mnal volt h a szürke csíkok amiket festettem megrepedeztek rajta. nem volt mit tennem, ráhuztam még 2 réteget és elmúlt. Lehet nem volt a legjobb megoldás , de nekem bevált és nem is lett rossz.
gpatrik 107053 2008. január 15. 21:32
Válasz erre
1111
1111
20080115
20080115

Hát mert a nokia nem bír normális kamerát tenni a telóiba. E51em van, az is ugyan ilyet csinál hasonló fényviszonyokban. Az első kép azért durva, nem volt felkapcsolva a nyagylámpa, a másodikon minden égett.

Az miért van, hogy összeragasztom a tankot, letömítem az illesztést, lefújom, és megreped az illesztésnél.
Roland_89 107052 2008. január 15. 21:17
Válasz erre
sejted... pontos j :D javítottam, elnézést.
Roland_89 107051 2008. január 15. 21:17
Válasz erre
jól selyted, de honnan tudod? nem a legszebb az oké..az még a6230 as volt azthiszem, de már N95-öm van. Ezzel már szép képet tudok csinálni. CSak ha villan a vaku, akkor a makett annyira tükröződik alig látni vmit.
gpatrik 107050 2008. január 15. 21:00
Válasz erre
Sziasztok!
Úgy látom akadnak az enyémhez hasonló emlékek. Normál esetben az ember arra számítana hogy megkérdezik hogy megtapizhatják e, de ez elmaradt, de legközelebb az ajtózár tuti életbelép. Szobából semmi se ki, se be...
Roland! Ha jól selytem nokiával csináltad a képet. :)
Kusti! A magasság nem akadály. Van egy hajóm az asztal fölött kb 180cm magasan, és mégis lekerült onnan.
Roland_89 107049 2008. január 15. 20:52
Válasz erre
makett 2
makett 2

A nyerges MAN szélvédőjét ha megnézitek, rácseppent javításkor a ragasztó és azóta is ilyen... nem tudtok vmit amivel lelehetne pucolni?
Roland_89 107048 2008. január 15. 20:49
Válasz erre
nekem az első MAN-em egy labdával ledobta az akkori barátnőm. igaz véletlen... A MAN darabokra hullott és a szélvédő azóta is "károsultan van", de annyira nem feltűnő. Sértődés ide vagy oda, de akkor hazazavartam az asszonyt... sokáig kényeztetett hogy bocsássak meg neki és meglágyult a szivem. Igaz azóta már másik bnőm van, de nem ez ügy miatt :) de azért nem fogom elfelejteni :D
Kusti 107047 2008. január 15. 20:40
Válasz erre
Szia Patrik!

Nekem is van kettő unokaöcsém, és amikor ilyen rokonlátogatás van nekem mindíg van egy jólbevált módszerem a károk megelőzése érdekében: Az ajtót be kell zárni, annyi zárral ahány csak van az ajtón! :P
Nekem ez vált be. Nameg olyan magasra kell tenni hogy ne érjék el.

Szúúúszááá, szúúúszááá!

Üdv!
Kusti
exec 107046 2008. január 15. 20:34
Válasz erre
gpatrik!

Nem kell hagyni megfogdosni őket. Múzeumban sincs tapi. Én egy 55 éves mérnök kezéből is kivettem a MAN-om, hogy nem szabad fogdosni. Meg is sértődött egy picit...
gpatrik 107045 2008. január 15. 20:28
Válasz erre
Szia Atis!
Eléggé fájhatott ez a kis baleset.
Hétvégén jöttek hozzánk vendégek, egy 7 és egy 11 éves gyerkőccel és hát kissé nálam is rendet raktak, természetesen a volvo-t is meg kellett nézni közelről, szóval folynak a hlyreállítási munkálatok, tükröket sikerült letörni, a spoiler tartók egy részét is, sikerült benyomni a beragasztott ablakokat. Plussz hogy higgadt legyen az ember, leejtettek egy herpa kamiont, ami majdnem 1:24es árába volt, károk ebbe is keletkeztek, mert az egész műanyag...Szóval buli volt.
GPatrik
max 107044 2008. január 15. 20:22
Válasz erre
hellósztok!

én is köszönöm mindenkinek a pozitiv hsz.-eket! folyamatonsan próbálkozom. gabi, kössz a segitséget, megpróbálok kivenni belőle olyan helyeken, ahol nem látszik.

max
Atis 107043 2008. január 15. 19:51
Válasz erre
Ahoi.

Köszönöm Gpatrik a jókivánságot, el is kell,mert ma miután egyberaktam a fülkét fotózáshoz, kiejtettem és darabokra hullott.

Ugyhogy a mára tervezett fotóbemutató elmaradt. Talán holnap, ha nemmegy el a kedvem tőle.

üdv.
Brúnó 107042 2008. január 15. 18:45
Válasz erre
Szia Roland!
Már meg is adtad magadnak a választ:) Túl szélesek a lapok, keskemy a rés.
Brúnó
Roland_89 107041 2008. január 15. 17:58
Válasz erre
szerintem a vastagsággal van baj... az is lesz levágok a vastagságából. A Scania-n is tök vékony az én durungomhoz képest. Köszi gpatrik
gpatrik 107040 2008. január 15. 17:51
Válasz erre
Scania-4er-Haafs-vDaalen-vMelzen-231107-02
Scania-4er-Haafs-...

Sziasztok!
Szeretnék Gratulálni Gabinak, ismét látthattunk egy nagyon szép, munkát Tőle.
Sok sikert kívánnék az építéshez Kustinak, Maxnek és Atisnak is.

Roland! Próbáltam olyan stílusban képet keresni, mint amilyen neked. Valamennyire látszik a képen a lényeg.
GPatrik
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.