/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
tuning 104475 2007. augusztus 16. 21:26
Válasz erre
enyém is hasonló lesz. csak nekem fehér lesz a csík :P amúgy te hogy csináltad a liaz felírást ? mert nekem oan nincs
Brúnó 104474 2007. augusztus 16. 21:26
Válasz erre
tuning!

Tényleg annyi egy jó kompi, de ha vigyáznak rá az egy életre megmarad. Egyébként itt a többségünk szerintem hűtőgép kompiból készült saját masinát használ.
Ragasztónál szerintem mindenki másra esküszik, én pl. szeretem a Revell tűs ragiját, de nálam mégis a No.1 a Vollmer tűs ragasztója.
A szikés kérdésed jó:) Én nem használom sűrűn, főleg levágáshoz nem. Régebben ahhoz is szikéztem, de sikerült úgy belevágnom az alkatrészbe, hogy nem lehetett már kijavítani. Az alkatrész leszedéséhez én erős ollót használok, a rajta maradt sorját pedig lecsiszolom.

Brúnó
DjBogyi 104473 2007. augusztus 16. 21:20
Válasz erre
a technika ördöge...
DjBogyi 104472 2007. augusztus 16. 21:19
Válasz erre
PA230008
PA230008
PA230008
PA230008

Íme a LIAZ:
tuning 104471 2007. augusztus 16. 21:14
Válasz erre
tudom bocsi a linket jaja az még előtte lévő konstrukció de érdemes megnézzni a gyerek műveit a markoló is nagyon élethű és nagyon szépek a munkái sztem :)
DjBogyi 104470 2007. augusztus 16. 21:09
Válasz erre
Szia Tuning!

Az a Liaz, ami van neked, az a MONTY SYSTEM terméke. Viszont, amit linkeltél az nem u. a., hanem 706-os búbos LIAZ. Monty-s konténeresem nekem is van. ill. én is felújításába kezdtem. pl. új festés, matrica, ill. tetőről leszedtem a kamionbabákat és szétszedve villogókat építettem, mivel a fülke mögé majd rakodódarut szeretnék. Na ilyesmi nyerges lesz vmikor majd az enyém. Fotók később...
tuning 104469 2007. augusztus 16. 21:02
Válasz erre
húú utána néztem picit de káprázik a szemem de télleg csak egy kompresszor 50ezer ft ? :O mert ha igen akkor biztos hogy hanyagolom
ragasztóban milyet érdemes venni ? még nagyon az elején vagyok aztán szeretném ha ez is egy jó kis hobbim lenne :)
most kérdezzek vmit lehet butaság de a szikét hova használjátok ? én párszor tapéta vágóval szedtem le a kicsi alkatrészeket hogy el ne törjem :)
tuning 104468 2007. augusztus 16. 20:34
Válasz erre
oké köszönöm a tippet. Hát lehet akkor hamarosan veszek vmit. éppen néztem milyen jók ezek a kis turbo starok gyerekkori kedvenc mindig mikor mentem apuval csodáltam a vonal vezetését + nagyon sok élményt adott a T.I.R. című film :)
tudnátok linket adni hogy honnan érdemes vásárolni ? én is egy DAF-on gondolkoztam kezdésnek. majd holnap csinálok képet vagy majd vmeik nap mikor kész a liaz mivel festettem aztán majd véleményeket várom. van még itt vki aki ien fújjos festékkel dolgozzik ? szívesen megnézzném munkáit
Kusti 104467 2007. augusztus 16. 20:23
Válasz erre
Jó estét kollégák!

A fórum pörög ahogy kell! Ezt jó látni!
A kommenteket köszönöm. Nekem is nagyon tettszik igy retkesen az alváz! :D

SzAdam!
Ha érdekel egy ilyen gabonaszállító szerelvény akkor tudok életbeli képekkel szolgálni, mert a szomszéd azzal nyomja. MAN 19.423 szoló-pótkocsis.

Brúnó!
Kemény lesz a vas! Nekem nagyon bejön eddig. Így tovább.

Üdv!

Kusti
Brúnó 104466 2007. augusztus 16. 20:22
Válasz erre
Szia raktáros!

Ááá dehogy:) A következő 1-2-3-4-5... kamionom Amcsi, vagy Aussie lesz.
Vettem egy olyan pótót Ausztráliából:) Beszarás lesz:) Alig várom, hogy megjöjjön.

Brúnó
Brúnó 104465 2007. augusztus 16. 20:19
Válasz erre
Szia Ati!

Honnan kérted azt a festéket? Mozambikból?
Már megszültem a színösszeállítást: a lökhárító, a teljes tető, és a fülke betétszíne az Tamiya X-32 Titanium Silver, a fülke fő színe pedig Tamiya XF-28 Dark Copper. Képek itt:
public.fotki.com/airfilter/repair-station/

Brúnó
tuning 104464 2007. augusztus 16. 20:16
Válasz erre
köszönöm a tippeket hát találtam gugliban egy pár képet alváz az ezüst lesz sárvédük fekete ez eddig kész is úgy félig :) aztán lefújtam matt feketére a maszkot holnap pedig leragasztom és a széle kap egy díszlécet ami ezüst lesz mint anno a nagy fülkés liazoké volt. belső tért nem piszkálom. aztán a spoiler majd fehér lesz a kürt krómozva hagyom meg a hátul a csövet meg egy két dolgott. matricákat leszedtem mert nagyon gagyi volt. aztán majd vhogy szerzek :) vkinek vmi ötlet festés szombat felére 100%os lesz csak matricára lenne szükségem.
Brúnó 104463 2007. augusztus 16. 20:12
Válasz erre
Szia SzAdam!

A MANciról pár szó.
A fülkénél lehet csak a kép csal, de nekem mintha kicsit foltos lenne a festés. Amúgy jól megy hozzá ez a szín, csak nagyon nehéz szépen ezüstöt fújni. A belső térnél jók az elgondolások, csak pl. az üléseknél vigyázz jóbban a vonalakra. Ezt maszkolással tudod elkerülni, vagy híg festékkel. Tudom, hogy nekem könnyü szövegelni, mert már régóta makettezek, de egyszer el kell kezdeni. Egy idő után már te is rutinból fogod csinálni.
Ha bármi kérdés van, jöhet.

Brúnó
SzAdam 104462 2007. augusztus 16. 19:49
Válasz erre
Helo Ati,Kislőcsös,Kusti!

Ati
Jah,ok.A csongrádi telephelyről nem tudtam. Már pedig megörültem,hogy van valaki kis városkámban,aki szintén e gyönyörű hobbit űzi.:D
Jó épitgetést neked is!

Ketten is csináltok Hungarocamiont?Az buli!
Kislőcsös:frankó lesz a tied.
Kusti: te is fehérponyvásat csinálsz,vagy a tied sárga lesz?Jól emlékszek ugye hogy volt sárga is?!Tetszik a koszolás,sztem nem volt sok.
Később megbeszélhetnénk,hogy mindannyian csinálunk waberer's-t,vagy valami hiresebb cégnek a szerelvényét,aztán tartanánk egy céges bulit. :D
Brúnó 104461 2007. augusztus 16. 19:08
Válasz erre
Szia tuning!

A Liaz-zal kapcsolatban halgass Emerick kollágára, keress róla minél több anyagot, és azok alapján csináld meg a tiédet. Ha nincs kompresszorod és szép egyenletes festést szeretnél, akkor használj fújós festéket.

A nagyobb mérettel kapcsolatban pedig SzAdam jól írta, érdemes egy ilyen makettel kezdeni. Ezekből az Italeri gyárt több típust is, pl. DAF 2 félét is, MAN, Volvo VN.

Brúnó
Gabi 104460 2007. augusztus 16. 18:41
Válasz erre
Emerick!
Ez egy cseh vagy szlovák gyártó remeke, 1:50-60 körüli méretben. Annak idején nekem is volt vagy kettő, nagyon sok változata volt.
Gabi
Gabi 104459 2007. augusztus 16. 18:39
Válasz erre
Szia Kislőcsös!
Nagyon szépen alakul a HC szerelvényed, látszik, hogy nagyon sok munkád van benne. A Hungarocamion betűk olyanok maradnak, mert nekem néhol nagyon sarkos, egy picit azon még szerintem lehetne javítani. Nagyon szép gép lesz, és nagyon jó ötlet a belső kárpitozásod módszere, köszi, hogy megosztottad velünk.
Gabi
Gabi 104458 2007. augusztus 16. 18:37
Válasz erre
Szia Brúnó!
Szép lesz a Merci, és nagyon jól haladsz vele. Az első sárvédők a gyáriak rajta, mert nagyon kereknek tűnik, nekem szögletesebb volt a teteje?
Látod mennyivel jobb ójrópai gépet építeni:DD
Gabi
SzAdam 104457 2007. augusztus 16. 18:18
Válasz erre
HPIM1501b
HPIM1501b
HPIM1499
HPIM1499
HPIM1503
HPIM1503

Itt van az én kis TGA-m majdnem kész állapotban.Remélem nem olyan szörnyű.
SzAdam 104456 2007. augusztus 16. 18:06
Válasz erre
Helo!
Valaki nem készitett mostanában gabona szállitó,magas platós szerelvényekről fotót véletlen? gondolok itt elsősorban új MAN-okra.Nekem nagyon bejöttek,láttam rengeteget,csak nem volt nálam a gépem sose. :s

Helo Tuning!
Szerintem ha 1:24-est akarsz csinálni,akkor szinte mindegy mivel kezdessz.Talán a TGA egyszerűbb abból a szempontból,hogy ott már készen van az alváz,meg a hátsólökháritók,a tartálynak a fele,meg még 1-2 dolog is rajta van már az alvázon.Lehet még néhány más európai modellnél is el vannak ezek készitve,nemtom,nekem csak a MAN volt ilyen.De nekem nincs sok féle gépem,úgyhogy kis tapasztalatból beszélek.
Emerick 104455 2007. augusztus 16. 17:19
Válasz erre
Szia Tuning!

Ne kapkodd el! Nézz meg neten, meg életben annyi ilyen és hasonló Liazt, amennyit csak tudsz. Fényképezz előbb, meg nézegesd jól meg a netes képeket. Biztos vannak. Amúgy ez milyen gyártmány? (hiányos nekem is a kamionos tudásom, de azért ilyen Liaz makettről nem hallottam :)) Várj egy picit, melőtt tanult-tapasztalt kollegáim adnak vmi tippet erre-arra. :D Ha nem a héten, majd egy vagy két hét múlva lesz kész a Liaz. :)
Sok sikert hozzá!

Csáó!
E.

Ui.: ha terepmintára vagy kíváncsi a Hummer esetében, menj át a csörömpös topicba. Ott ha kérdezel, vagy visszaolvasol, sztem simán találsz vmit.
tuning 104454 2007. augusztus 16. 16:35
Válasz erre
na az alvázat lefújtam fújjos festékkel ezüstre :) majd a sárvédők ien mattos fekete lesz. lökhárító marad. fülkét hagyom kéken nem tudom a hütűmaszk az fekete vagy ezüst legyen ?? meg vmi szín kéne a spoilernak mert ez a gagyi krómozás pattog le.
tuning 104453 2007. augusztus 16. 15:49
Válasz erre
tuning 104452 2007. augusztus 16. 15:45
Válasz erre
100_3687
100_3687
100_3689
100_3689

ezt szeretném felújítani. matricáktól megszabadíttom :) és kap egy szép festést. mien lakkot ajánlottok fújjos jó rá ?? + hogy tudnák rá matricát gyártani vagy szerezni ?
tuning 104451 2007. augusztus 16. 15:41
Válasz erre
100_3690
100_3690

na itt egy kép a liazról
tuning 104450 2007. augusztus 16. 15:17
Válasz erre
Olyat szeretnék kérdezzni, hogy milyen makett lenne a legjobb megtanulni kamiont építeni? :) egy két művem van egy LIAZ nyerges szerelvény ami felújítást fog kapni. és van egy kész hummer az első komolyabb makettom. nem egy oan nagy alkotások de szeretnék többet. ebben szeretném segítségeteket kérni. amúgy nem tudjátok hol tudnák utána nézzni hogy tudnék a hummernak terepet csinálini ?
képeket majd rakok fel
Ati 104449 2007. augusztus 16. 13:19
Válasz erre
Brúnó 104448 2007. augusztus 16. 12:41
Válasz erre
Szia Ati!

Igen az az adagoló.

Köszönöm mindenkinek:)

Brúnó
Gabesz 104447 2007. augusztus 16. 11:52
Válasz erre
Szia exec!
Küldenél 1 linket, h hol ausztriában?
THX!
Gabesz
Csabi 104446 2007. augusztus 16. 11:50
Válasz erre
DSC00324
DSC00324

Ernőnek 660-as Vova!

Brúnónak nagy grat a Mercihez!

Csabi
Ati 104445 2007. augusztus 16. 11:40
Válasz erre
DSC09800x
DSC09800x

Sziasztok!

Azt kérdezném hogy ez az adagoló ugye..??
Szerintem az, de a képekből nem vettem ki tisztán, és nem akarom elszúrni!

Előre is köszi!

Ati
Erno-945 104444 2007. augusztus 16. 11:21
Válasz erre
Szia Brúnó!
Nagyon szép a Mercedes,ismerve,hogy milyen állapotban volt és a makkett sem tökéletes.A kartam mondani,a kardánok nem biztos,hogy megfelelő méretűek,de ezen túljutottál.Óriási,hogy bemutatod a fotókon az építési fázisokat (1 éve könyörögtem),és egy kupacban vannak.Emelgetem kalapom,
945
Ati 104443 2007. augusztus 16. 10:34
Válasz erre
Szia Brúnó!

Korrekt nagyon a merci! Eddig nagyon mutatós! Tudod e már milyen lesz a szine a fülkének és az utastérnek?

Nekem még mindig NINCS FESTÉKEM! pedig már időszerű lenne!!!
További jó építést!

Ati
Brúnó 104442 2007. augusztus 16. 08:21
Válasz erre
Sziasztok!

Látom beindult a HC-és élet:) Nagyon jók! Ha ez így megy tovább, akkor nekem is csinálnom kell majd egyet.
Én eddig a Merga hátsó lámpájával piszmogtam, állandóan sikerült elmaszatolnom a festéket. Most sem a legjobb, de már elegem volt belőle, marad ilyen. Már hivatalosan is bejelenthetem, hogy kész az alváz is. Hétvégén elkezdem a fülkét és az utasteret festeni.
public.fotki.com/airfilter/repair-station/

Brúnó
Ati 104441 2007. augusztus 16. 02:43
Válasz erre
Szia exec!

Te mondtam neked, hogy nem jó a cím!! Miért nem az én címemet adtad meg nekik!!

:):)

Ati
Ati 104440 2007. augusztus 16. 02:40
Válasz erre
Szia kislöcsös!

Nagyon jó a HC eddig! Grat hozzá!

Szia Kusti!

Nekem azért tetszik a koszolt vasad, mert nagyon élethű! Jó helyeken koszoltál! Pedig én gyülölöm a koszolást! Szerintem csak elrontja a maketteket! Én nem koszolnék semmi pénzért. De ahogy megcsináltad, az tetszik!

Ati
Ati 104439 2007. augusztus 16. 02:26
Válasz erre
Szia!

Nem, Csongrádi. Az itteni telephelyen dolgozott, de itt már megszünt!
Jó építést!

Ati
Erno-945 104438 2007. augusztus 15. 23:15
Válasz erre
Szia kislőcsös!
Nagyon szép.A betűk,az már végleges?
945
Raybrig_89 104437 2007. augusztus 15. 23:14
Válasz erre
Szia!

Nagyon szép a kamzi,a beltér is pofás:) Egy kérdés:a velúr öntapadós micsoda mennyibe került az obi-ban és mekkora egy csomag/lap? előre is köszi!
max 104436 2007. augusztus 15. 23:02
Válasz erre
exec: jó nagy pakkot kaptál!:D
kislőcsös: nagyon brutális az épitésed, tetszik! kiváncsi vagyok a továbbiakra. én is HC-s turbostarra gondoltam, csak egy kis csavarral! majd meglátjuk, hogy össze jön-e! bár, ez a jövő zenéje...
Kusti 104435 2007. augusztus 15. 22:47
Válasz erre
Exec!
Szép kis bevásárlás! Én csak a Peterbilt-ről és a Mack Cruisliner-ről tudtam! :D

Kislőcsös!
Ugyanezt a szerelvényt csinálom én is! Csak én előbb a traktorral kezdtem. Azzal még van munka bőven. Jó a beltered! A pótost én is valahogy így képzeltem el csak én a VESTEL felirattal. Az volt a támogató...GRAT!

Kusti
Erno-945 104434 2007. augusztus 15. 22:34
Válasz erre
exec 104433 2007. augusztus 15. 22:24
Válasz erre
DSCF0042
DSCF0042
DSCF0043
DSCF0043
DSCF0044
DSCF0044
DSCF0045
DSCF0045
DSCF0047
DSCF0047
DSCF0048
DSCF0048
DSCF0051
DSCF0051
DSCF0052
DSCF0052
DSCF0055
DSCF0055
DSCF0056
DSCF0056
DSCF0058
DSCF0058

Ma jött a posta ausztriából... :)
Kislõcsös 104432 2007. augusztus 15. 22:16
Válasz erre
2007-junius 780
2007-junius 780
2007-junius 781
2007-junius 781
2007-junius 782
2007-junius 782
2007-junius 784
2007-junius 784
2007-junius 785
2007-junius 785
2007-junius 786
2007-junius 786
2007-junius 783
2007-junius 783
2007-junius 789
2007-junius 789
2007-junius 790
2007-junius 790
2007-junius 802
2007-junius 802
2007-junius 817
2007-junius 817
2007-junius 787
2007-junius 787
2007-junius 186
2007-junius 186
2007-junius 187
2007-junius 187
2007-junius 188
2007-junius 188
2007-junius 792
2007-junius 792
2007-junius 800
2007-junius 800
2007-junius 808
2007-junius 808
2007-junius 803
2007-junius 803
2007-junius 809
2007-junius 809
2007-junius 810
2007-junius 810
2007-junius 812
2007-junius 812
2007-junius 813
2007-junius 813
2007-junius 819
2007-junius 819
2007-junius 821
2007-junius 821
2007-junius 818
2007-junius 818
2007-junius 814
2007-junius 814
2007-junius 822
2007-junius 822
2007-junius 823
2007-junius 823
2007-junius 831
2007-junius 831
2007-junius 828
2007-junius 828
2007-junius 829
2007-junius 829
2007-junius 832
2007-junius 832
2007-junius 834
2007-junius 834
2007-junius 835
2007-junius 835
2007-junius 842
2007-junius 842
2007-junius 840
2007-junius 840
2007-junius 841
2007-junius 841
2007-junius 845
2007-junius 845
2007-junius 838
2007-junius 838

Sziasztok skacok!

Végre megint gépközelben vagyok :)
Közben nálam is készülget a HC turboStarom a hütős félpóttal.
Gabi,igazad van,ezért egy kicsit át fabrikáltam a pót alvázátHátra került a pótkeréktartó középre pedígkét tárolo dobozt raktam.Az aláfutás gátlót is teljesen uj gyártásúra csarélem.
Csabi ! Sajnos még nem találtam meg az Ackermann os mercire a betűtípust de dolgozok még az ügyön.
Találtam egy remek anyagot amit mindenkinek ajánlok.Az OBI-ban vettem velúr öntapis tapátát és ezzel kárpítoztam ki a fülkét.Igaz másfélnapig eljátszottam vele,de szerintem nagyon megérte.Itt-ott be kell segiteni neki modellragasztoval a vékony éleken,de amúgy nagyon jol ragad és festhetö is,persze csak fújással.Úgy látom hogy nagy átalakitást az Ivecon nem kell elvégezni,csak a légterelöböl kell levágni a fúlke vonalában(a be vonalkázott részt),az oldal spoilert meg egyszerüen nem kell felrakni.Persze készülget az alváz és a motor is ,majd azokról is teszek fel képeket.
Jó munkát a Hungarocamionos csapatnak és persze mindenki másnak :)

kislőcsös
Kusti 104431 2007. augusztus 15. 19:43
Válasz erre
Szia Gabi!
Tudom én is észrevettem már hogy nem lett a legjobb és már javitottam is rajta, már valamivelekevesebb van a vason.
Üdv!
Kusti
Gabi 104430 2007. augusztus 15. 18:53
Válasz erre
Szia Kusti!
Ne haragudj, de nekem egy kicsit erős lett.
Gabi
Kusti 104429 2007. augusztus 15. 18:49
Válasz erre
Egy Iveco TurboStar II-esé. HC-s köpenyben domborít majd...
tuning 104428 2007. augusztus 15. 18:43
Válasz erre
kusti ez minek a váza ?
Kusti 104427 2007. augusztus 15. 18:01
Válasz erre
HPIM1007
HPIM1007
HPIM1008
HPIM1008
HPIM1009
HPIM1009

Üdv!

Most volt az első alkalom, h így el tudtam b--zni valamit azzal, hogy egy ilyen híres és gyönyörű kamoint, ami ráadásul ,,limited" is, rendesen összekoszoltam. Az alváz és az erőmű már teljesen átesett a tortúrán. Szép koszosak lettek, de inkább a váz az, ami igazán. plussz némi képanyag a vasrol lepukkant formában...

Tiszt.

Kusti
SzAdam 104426 2007. augusztus 15. 15:44
Válasz erre
Helo Ati!

Orosházi vagy?Csak hogy itt olvastam,hogy nagybátyjád az Uhrinnál dolgozott.
Én is egy Scanót épitgetek már egy ideje,csak a festét nem nagyon akar összejönni. De ha sikerül,jönnek a képek.

Grat Kusti a DAF-hoz,tetszik a kicsike!:D
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.