/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Ati 104219 2007. augusztus 5. 23:16
Válasz erre
Szia Gabi!

Gratula a munkádhoz! nagyon ott van!!! Szép és precíz!
Nagyon vágod a témát!

Én még mindig nem döntöttem a következő mi is legyen, ha van időm agyalok rajta.
Egy olyan vasat szeretnék készíteni ami egy átalakított pótkocsin 2 autót szállít, csak még nem döntöttem el hogy pontosan mik legyenek ezek, vagy régebbi vas, régebbi autókkal, avagy új-újjal, és egy szép diorámát csinálok hozzá!
Ennyi

Ati

Ati
DjBogyi 104218 2007. augusztus 5. 21:47
Válasz erre
www.automoto.ee/galerii/view_album.php ...hamár az oroszoknál tartunk...érdekes albumok
DjBogyi 104217 2007. augusztus 5. 21:00
Válasz erre
tavolsag.freeweb.hu/teherautok/raba/raba.html Ha már Rába, akkor van ezen az oldalon ez is. (Aki esetleg még nem ismerné)
DjBogyi 104216 2007. augusztus 5. 20:58
Válasz erre
tavolsag.freeweb.hu/teherautok/zil/zil.html Akkor íme, ezen az oldalon pedig egy lestrapáltabb, kékes-szürkés-mindenféle színben:-)
sibito 104215 2007. augusztus 5. 20:53
Válasz erre
bogarat tettél a fülembe, vagy mi :D
itt 1 kék: members.chello.hu/bukkair/auto/zilbill.jpg és egy nem tudom megmondani hogy sötétkék vagy szürke :) members.chello.hu/bukkair/auto/z130w.jpg
DjBogyi 104214 2007. augusztus 5. 20:50
Válasz erre
Hűűű de klassz. A szerelvény és a témaválasztás is. Most aztán nagyon retrósra vettük. Rába, Zil, mint gyermekkoromban. Akkor minek is megyek én holnap dolgozni:-)))
Gabi 104213 2007. augusztus 5. 20:49
Válasz erre
Szia sibito!
Köszi szépen, egy minimális koszolást, koptatást kap, ahogyan már kapott is, de még megy rá. Nem lestrapált gép lesz, csak egy kicsit használt.
Gabi
sibito 104212 2007. augusztus 5. 20:48
Válasz erre
Szia Gabi!
Nem semmi! Nagyon szépen alakul! Gratulálok!
Csak kiváncsiskodásképpen: a végeredmény kap majd némi patinát/port/koszt?
DjBogyi 104211 2007. augusztus 5. 20:45
Válasz erre
Szia Sibito!
Nos az MMZ-k puttonya szintén kék volt. Bár ha én is jobban visszaemlékszem gyermekkoromra elvileg volt némi árnyalatkülömbség a teknő és a fülke között. Ez a gép ragadott meg leginkább meg persze a búbos Skodák. A kék-szürke összeállízás jellemzően az IFA w50 típusoknál volt látványos.
Gabi 104210 2007. augusztus 5. 20:43
Válasz erre
IMG_0010_1
IMG_0010_1
IMG_0217_1
IMG_0217_1
IMG_0219_1
IMG_0219_1
IMG_0222_1
IMG_0222_1
IMG_0223_1
IMG_0223_1
IMG_0225_1
IMG_0225_1
IMG_0226_1
IMG_0226_1
IMG_0227_1
IMG_0227_1
IMG_0230_1
IMG_0230_1

Sziasztok!
Na akkor egy kis Rába frissítés, vagyis inkább pótkocsi. A váz összeállt, kapott lét sor pirosat, meg némi fékvezetéket. A plató alja 2 mm-es sztirolból készült, az oldla régi felépítményből lett összevégva a megfelelő méretre. Természetesen még tőmítés, csiszolás festés előtt. Csináltam képet a teljes szerelvényről is.
Gabi
sibito 104209 2007. augusztus 5. 20:29
Válasz erre
Hello Bogyi!
Imádom ezt a gépet!
Lehet hogy hülyeséget fogok kérdezni - régen volt már, porbafingó kisgyerek voltam amikor ilyenek szaladgáltak az utakon - a puttony nem szürke volt?
Gabi 104208 2007. augusztus 5. 20:25
Válasz erre
IMG_0155_1
IMG_0155_1
IMG_0156_1
IMG_0156_1
IMG_0157_1
IMG_0157_1

Sziasztok!
Találtam még két Hungaros Ivecos képet, az egyik sajna elég gyenge minőségű, de érdekes, ahogy a platón egy másik turbostart visz. Taszek fel egy képet a V8-as Iveco motorról is, úgylátom sokaknak lesz a következő építés, és kábelezésnél hátha segít.
Gabi
DjBogyi 104207 2007. augusztus 5. 19:39
Válasz erre
untitled1
untitled1
untitled2
untitled2

...a források: KCR 500 Eredeti gyári fotón ZIL alapgéppel és a Volános billencsek az újságból.
DjBogyi 104206 2007. augusztus 5. 19:23
Válasz erre
P1010055
P1010055
02
02

Szia Csabi,

A körzős trükk nem jött be. De arra gondoltam, a pecsétgyártók elvileg mindent meg tudnak gumiból csinálni. Csináltatok Voláncsigát pecsétgumira, felkenem fehér festékfilcel és rányomtatom a fülkére. Fotókat nézegetve számozásuk is volt a gépeknek, az enyém a fotó alapján a 15-öst kapta. Ezt un. betűsablonból készítettem. Abból, amelyiket tollal át kell írni és a betű a felületen marad. A következő a koszolás elött, hogy megkapargattam a fellépőket szikével. Mivel ez fémmakett, eleve úgy néz ki mint valóságban. Hiányzik még visszapillantó, index oldalról, hátsó lámpatestek (olyan lesz, mint ami a Lady-ken is volt, meg minden mezőgazdasági gépen mert azt lehetett kapni csak.) Illetve rendszámok és sárfogó gumik.
Gabi 104205 2007. augusztus 5. 19:08
Válasz erre
Szia Kusti!
A 26 nem azt jelenti, hogy 26 tonna lehet a rakomány, hanem összesen 26 tonna lehet a vontató terhelhetősége. Ez kicsit csalóka, mert ez nem a megengedett össztömeget jelenti vontatáskor, hanem csak a vontató tengelyein mért terhelhetőséget. Az össztömeg leginkább a pótkocsitól és az engedélyektől függ, mert ha egy 8 tengelyes trélert akasztanak mögé, akkor akár 110 tonna is lehet az össztömeg, ami kb 90 tonna rakományt jelent. Más kérdés, hogy ehhez már valóban kevés lenne a 430 ló.
Egy kamionos haverom mesélte, hogy németországban nem biztos, hogy olyan teljesítményű a kamion, mint ami rá van írva. Ott ugyanis teljesítmény utén van az adó, nem köbcentire, és azt csinálják, hogy megvesznek egy 420-440-es vontatót, és mivel elektronikus a vezérlés, csak egy kis programotás, és mindjárt 500 vagy több ló van benne. Náluk az élettartam nem számít annyit 2-3 éves gépeket már cserélik.
Gabi
Gabi 104204 2007. augusztus 5. 19:02
Válasz erre
Szia Ernő!
A matrica kontúrjain kívűl szerintem sincs ezzel semmi baj, nekem tetszik, pláne, hogy bogis. Jó az alapötlet, de magamon tudom, hogy nagyon nehéz az ilyen telibe-matricát eltalálni.
Gabi
Marci 104203 2007. augusztus 5. 18:45
Válasz erre
Helló Ernő!

Nekem nagyon bejön a vas! Frankó lett!!!

Marci
Kusti 104202 2007. augusztus 5. 15:53
Válasz erre
Szia Ernő!

Nem let ez olyan rossz mint hiszed! A befektetett munka azért nagyon is látszik a vason! Nekem tettszik. A matricázás is jó, bár kicsit jobb lenne ha nem lenne ilyen éles peremvonal a matricák és a kasztni között. Ha lehet egy javaslatom ennek az orvoslására akkor: A matricák széleit fessd körbe valami világos színnel pl: fehérrel és akkor máris jobban fognak kinézni a matricák! Szerintem. De igy is szép!

Üdv!

Kusti
Erno-945 104201 2007. augusztus 5. 15:18
Válasz erre
s1
s1
s2
s2
s3
s3
s4
s4
s5
s5
s6
s6
s7
s7
s8
s8

Sziasztok!
Csináltam a Scaniáról pár nappali képet,hiába vártam,a napocska nem süt ki.
945
Csabi 104200 2007. augusztus 5. 10:07
Válasz erre
Szia DjBogyi!

A körzővel óvatosan! A csigavonal jellemzője, hogy minden pontja különböző távolságra van a középponttól! Tehát állandóan csökkenteni kell a rádiuszt, ami szabad kézzel nagyon nehéz.
A Rába kép nagyon jó!

Üdv,
Csabi
DjBogyi 104199 2007. augusztus 4. 22:16
Válasz erre
mek.oszk.hu/01900/01906/html/index1477.html Rábásoknak:-)

Köszönöm szépen a csigát, még kiokoskodom, hogyan varázsolom fel. Matricalap még a környéken sincs. Lehet az ábra alapján körzőheggyel festem fel.
Csabi 104198 2007. augusztus 4. 16:09
Válasz erre
volan
volan

Szia DjBogyi!

A csiga. Lekicsinyít 1/43-ra, kinyomtat matricalapra, lakkoz, leáztat, felragaszt.
Egyenlőre ennyi, még kutakodok.

Üdv,
Csabi
DjBogyi 104195 2007. augusztus 4. 15:09
Válasz erre
P1010045
P1010045
P1010046
P1010046

Kedves kamionos társak!

Ezúttal én kérnék némi segítséget. Nevezetesen az alábbi átfestés alatt (és kiegészítő építés) álló ZIL MMZ billencsemhez szeretnék VOLÁN csigát gyártani 1:43-ban, hogyan lehetséges ez? Koszolni, koptatni is fogom a jó öreg elvtársat, hiszen része lesz egy panelház építési diorámának ahol majd ő és egy Poclain gumikerekes kotró lesznek előtérben. Egyáltalán Volán járművekről bárminemű fotó jól jönne. Volt-e a csigán, a helységnéven és a jellegzetes fehér sávon kívűl vmi más jelölés? Előre is nagyon kösz
Kusti 104194 2007. augusztus 4. 15:09
Válasz erre
Szia Draco!

Elég az persze! Nem az volt a kérdés hogy elég e. Az a szerlvény még 64 tonna sincs mivel a Merga ajánlott terhetősége 26 tonna ( mármint a rakomány lehet 26 tonna ). Én azt nem értem hogy ha már egyszer nehézvontató akkor miért nem kövér a lúd! Én biztos az 54o lovas V8-assal kértem volna! :D

Kusti
Draco 104193 2007. augusztus 4. 14:11
Válasz erre
Szerintem elég oda az a 430-ló :D Ha megnézük akkor nem lehet azt a pótot annyira megpakoli, mert nem széthúzható mint az uncsimtesómég amit lentebb berakott Gabi. Meg amugyis asszem csak 64 tonna lehet összgördülőben a cucc. Remélem nem beszitek bele ugatásnak :D
Erno-945 104192 2007. augusztus 4. 11:10
Válasz erre
Szia Kusti!
Fogalmam sincs mitől függ,ki milyen teljesítményű teherautót választ.Hallottam olyat,hogy összekötik a gyár számítógépével és ugyan azon motornak a lóerőszámát megnövelik.Persze jó pénzért.
Egyébként nekem ez már sok,nem értem.
945
Kusti 104191 2007. augusztus 4. 09:44
Válasz erre
Ernő!

Elég durca a Merga! De ,,csak" 430 lovas? MIN 540HP ha már nehézvontató nem!?
Kusti 104190 2007. augusztus 4. 09:41
Válasz erre
Szia Gabi!

Megnéztem a másik félpótomon a felfüggesztését és hát mondjuk amit meg tudtam csinálni a semmiől mint eddig az már kész is! De ez az ívelt lengő ez... Nem tudtam hat egyformát csinálni pedig éjjel kb három órát töltöttem ezzel. Úgyhogy illúzióromboló, de így marad! Sok mindent tervezek még rá, majd az elveszi a szemek kereszttüzét a felfüggesztésekről! :D

Kusti
Kusti 104189 2007. augusztus 3. 23:53
Válasz erre
Szia Gabi!

Köszönöm hogy szóltál! Holnap javítom a lengőket! Egyébként a légrugók és a bak közti távot kimértem annak jónak kell lennie. Lehet hogy csak a kép csal egy kicsit.

Kusti
Gabi 104188 2007. augusztus 3. 19:38
Válasz erre
Szia Kusti!
Alakulgat a pót, de nekem lenne egy észrevételem, vagy javaslatom. Nem túl életszerű az a vízszintes valami a légrugó és a bak között. ez általában ívelt, egyrészt a magasság miatt, és sokkal erősebb mint egy egyenes hosszú valami. Ha pedig egyenes lenne, akkor ez nagyon vékony ahhoz a terheléshez, amit kap, és sokkal inkább ez viselné a terhet, mint a légrugó. A másik, hogy nagyon messze van a bak és a légrugó, nem szokott ilyen nagy lenni, bár kerék nélkül lehet, hogy csal a kép. Ha megnézed a billencs pótókat, szinte összeérnek a kerekek. Belinkelek a BPW honlapjáról katalógusokat, ott láthatod mire gondolok. Bár ezek teljesen új tipusok, de az elv régi.
www.bpw.de/produkte/nfz/data/pdf_federungen/60-63_luftfederung.pdf
www.bpw.de/produkte/nfz/data/pdf_federungen/65_luftfederung_airlight2.pdf

www.bpw.de/produkte/nfz/data/pdf_federungen/66_luftfederung_sl.pdf
www.bpw.de/produkte/nfz/data/pdf_federungen/71_c-traeger_und_3-d-lenker.pdf

Gabi
Erno-945 104187 2007. augusztus 3. 19:02
Válasz erre
Mercedes 1
Mercedes 1
Mercedes 2
Mercedes 2
Mercedes 3
Mercedes 3
Mercedes 4
Mercedes 4
Mercedes 5
Mercedes 5
Mercedes 6
Mercedes 6
Mercedes 7
Mercedes 7
Mercedes 8
Mercedes 8
Mercedes 9
Mercedes 9
Mercedes 10
Mercedes 10
Mercedes 11
Mercedes 11
Mercedes 12
Mercedes 12
Mercedes 13
Mercedes 13
Mercedes 14
Mercedes 14
Mercedes 15
Mercedes 15
Mercedes 16
Mercedes 16
Mercedes 18
Mercedes 18
Mercedes 17
Mercedes 17
Mercedes 19
Mercedes 19
Mercedes 20
Mercedes 20
Mercedes 21
Mercedes 21
Mercedes 22
Mercedes 22
Mercedes 23
Mercedes 23
Mercedes 24
Mercedes 24
Mercedes 25
Mercedes 25
Mercedes 27
Mercedes 27
Mercedes 26
Mercedes 26

Sziasztok!
Ma fotóztam.
945
gordon24 104186 2007. augusztus 3. 18:51
Válasz erre
Szia!!

Nagyon komoly!! Fasza lesz!

üdv
Csabi 104185 2007. augusztus 3. 17:30
Válasz erre
Szia max!

Bocsánat, átsiklottam a dolgok felett. Ez a korral jár, főleg az enyémben...
Szóval azért nem lesz bogis, mert a pót, ami elé szánom (és már készen van) 3 tengelyes.
Egyébként tényleg 50 euró volt.

Csabi
max 104184 2007. augusztus 3. 15:18
Válasz erre
csabi! olvass vissza egy kicsit, mondjuk a 7537-es hsz.-ig!
Draco 104183 2007. augusztus 3. 14:59
Válasz erre
Csabi köszi a képeket, az dinka az elsőképen uncsitesom :D.
Kusti 104182 2007. augusztus 3. 12:03
Válasz erre
HPIM0971
HPIM0971
HPIM0973
HPIM0973
HPIM0974
HPIM0974

Üdv!

Haladtam kicsit a billencs alvázával.

Kusti
Csabi 104181 2007. augusztus 3. 09:02
Válasz erre
Hahó Ernő barátom!

Szép a gép, a vér- és verejtéknyomok már leszáradtak róla :))
Nekem is a matrica szúr szemet. Talán jobb lett volna átmenettel megcsinálni, nem éles kontúrral (két kattintás a Photoshop-ban), így jobban érvényesült volna az északi fény a fekete alapon.
Ettől eltekintve nagyon klassz a gép!

Üdv,
Csabi
Brúnó 104180 2007. augusztus 3. 08:30
Válasz erre
Szia Ernő!

Nahát, azért ennél jobb képeket is tudsz csinálni! Igyekezz haza délután, és még napfényben csinálni újakat:)

Brúnó
Csabi 104179 2007. augusztus 3. 07:44
Válasz erre
Szia Gabi!

Este kibontottama motyót, még rajta volt a gyári fólia. (1981-es kiadás)
A felnik valóban vacakok, első gondolatom az volt, hogy a maradékosból majd ITALERI felnik és gumik...
A HELLER-ből is kéttengelyes pótot szándékozok építeni, levágom az első tengely tartószerkezetét a vázról, marad a két hátsó.

Üdv,
Csabi
Csabi 104178 2007. augusztus 3. 07:41
Válasz erre
Szia Ati!

50 euró volt, de már megbántam. Mostanában jár le az ebay-en egy másik Volvo, az már eleve kéttengelyes és lapostetős. (ITALERI)
Hát ez van, marad az átalakítás.

Csabi
Kusti 104177 2007. augusztus 3. 00:06
Válasz erre
Ezt nézzék azok akik szoktak E-bay-en vásárolni!!!stores.ebay.fr/LE-TRUCK-STOP
max 104176 2007. augusztus 2. 21:51
Válasz erre
ernő-945!
jól sikerül, tetszik az oldal matricákat leszámitva! 1 kérés, amik a háttérben lapulnak gépek! képeket róluk! lécci,lécci...:D

max
Ati 104175 2007. augusztus 2. 21:47
Válasz erre
Szerintem igen!
De érdemes megpróbálni...szerintem...

Ati
gordon24 104174 2007. augusztus 2. 21:47
Válasz erre
Sziasztok!

Ernő gyönyörű ez!! Sok szenvedés meghozta gyömölcsét(miket tudok :DDD)
De tényleg nagyon szép!! Gratula hozzá!

Üdv:
gordon24
Erno-945 104173 2007. augusztus 2. 21:46
Válasz erre
Mindenkinek köszi!!!
945
max 104172 2007. augusztus 2. 21:44
Válasz erre
ati, nem becsúsztatható, mert a pedálok bele ütköznek a műszerfalba, én elsőre ennyit vettem észre. marad a maszkolás...
biztos, hogy rendelkezésükre állnak azok a makettek, amik ott fönt vannak? találtam nem 1régebbi darabot!
Ati 104171 2007. augusztus 2. 21:34
Válasz erre
Van ott még más is ami érdekelhet!!
Brúnó, szerintem te is talász ott valamit ami érdekelhet!

Ati
Ati 104170 2007. augusztus 2. 21:24
Válasz erre
Ati 104169 2007. augusztus 2. 21:17
Válasz erre
Hú.. mire leírtam az előzőt, jöttek is a válaszok!

Köszi Kusti, Gabi!

Háátt...nem is tudom...egy kicsit tartok így tőle!
És igaz igaz, maszkolni kéne...
Hát ezen még agyalok...

Azért köszi!
Ati
Ati 104168 2007. augusztus 2. 21:13
Válasz erre
Hát ez az, én sem. Nem baj, valaki majd ír ha visszaolvassa az irományokat.
Azért mégegyszer köszi a képeket!

gpn, azért nagyon durvák a képek! nem semmi szekerek vannak...

Ernő, azért egy pár Kent-et elszívtál közbe mi...főleg a pottyantás után...
Jó lett ez nagyon! Mi a következő?

Ati
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.