/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Csabi 101667 2007. január 30. 09:18
Válasz erre
Hahó!

Ez már tényleg kincs, én sem a sarki fűszeresnél vettem, hanem "vékában" érkezett az ebay-ről egy T900-assal együtt, elvileg összerakva...
Lelőtted a poént: a gépes is ilyen lesz (a Pabst White Freightliner)...

A harisnyavásárlást anyám intézte (elkerülendő a nekem feltett kínos kérdéseket, sanda tekinteteket szexuális elferdülésemet kutatva)

Csabi
Brúnó 101666 2007. január 30. 08:43
Válasz erre
Szia Csabi bá!

Hogy mi minden okosságot nem tud ellesni az ember a Diszkóveri Csánellről:) Meg a motorépítő vb-ből:) Azt a részt én is láttam, láttam, láttam! Sőt George adott is egy dvd-ét amin 5 rész van.
Ha a többiek nem is örülnek neki, de én támogatom a DOT3-ast. Ez a pót már kincs! Ha lehetne kapni a sarki fűszeresnél azt mondom b...a meg veszek másikat, ez meg mehet az alkatrészesbe. Pont ezért pöcsölök én is a Keni festésével. A harisnyás festés tetszik, csak valahogy a többi nem.
Ez a harisnyás balhé még egy gépesen is jól mutatna.
Amúgy elképzelem Csabit a boltban: kérek egy neccharisnyát. Milyen méretüt?Azt nem tudom, erre a pótra kellene.
Brúnó
Csabi 101665 2007. január 30. 08:13
Válasz erre
P1280404.jpg méret: 72.3 KB
Szia Brúnó bátyám!

Egyre inkább nekem sem teszik. (Nem ilyen lovat akartam...) A kéknek sokkal sötétebbnek kellene lennie.
Ki kell javítsalak: a kék-piros nem a hálóminta alatt van, hanem "fölötte".
Ki akartam próbálni egy új technikát: először lefestettem a tartályt feketére, majd ráhúztam egy 620 ft-os kínai neccharisnyát. Ezután következett az ezüst, majd a kék, legutóljára a piros. A harisnya lebontása után született meg az eredmény.
Ez a tartály a hétvégén lehet, hogy kívülről fog DOT3 fékolajat szállítani :)

Üdv,
Csabi
Csabi 101664 2007. január 30. 08:03
Válasz erre
BUCKLES2.jpg méret: 62.8 KB
Szia!

A ponyvarögzítőt a KFS-nél (www.kitformservices.com) lehet venni, 5,50 font. Nekem Brúnó intézte a rendelést.

Üdv,
Csabi
peti366 101663 2007. január 29. 22:36
Válasz erre
038_Ken_W900_Predator.jpg méret: 141.5 KB
(Nem csak)BRÚNÓnak!Egy cseh oldalon találtam:gondolom kitaláltátok hogy a fekete a "Predátor"!/Nem semmi.../
peti366
Brúnó 101662 2007. január 29. 21:50
Válasz erre
gumikacsa jól mondja, ez egy körömreszelő. Eleinte durva a felülete, aztán egyre jobban kopik, míg a végén szinte polirozni lehet vele. Ha meg leszakad róla a papír, jó lesz puttyt kenni.
peti366 101661 2007. január 29. 21:36
Válasz erre
Sziasztok!
Hát a Japán nem nagyon gondolt a légellenállásra:)!
Gabi 101660 2007. január 29. 21:32
Válasz erre
Én legfeljebb a fejszémet vágnám bele:DD
halaci 101659 2007. január 29. 21:24
Válasz erre
307424066_f8872dbb32.jpg méret: 164.3 KB
Esetleg ebbe belevágna valaki? (Egy kis scratch build szükséges).
gumikacsa 101658 2007. január 29. 20:21
Válasz erre
Szerintem körömreszelő, jó finoman lehet vele reszelni asszem.
Gabi 101657 2007. január 29. 20:13
Válasz erre
Szia Brúnó!
Frankó lesz, jól mutat a tank.
Az a kutyusos akármi milyen célt szolgál?
Gabi
Bombraider 101656 2007. január 29. 20:10
Válasz erre
Alapozás előtt meg után azthittem hogy rólad lesz kép:)
Amúgy zupper lett,grat!!

üdv:bomb
Brúnó 101655 2007. január 29. 19:43
Válasz erre
el?k?sz?let.jpg méret: 175.3 KB
alapoz?s el?tt.jpg méret: 132.5 KB
alapoz?s ut?n.jpg méret: 121.5 KB
Sziaszok!
Nekem szerencsére nem kell motort csinálnom, viszont üzatankot igen. Azért csináltam újat, mert nem tetszik a gyári (a ráöntött pántok miatt). Meg végre kipróbálhatom az alucsövet amit ez miatt vettem. Az eredeti tankból csak a két véget használom fel, és a tartókat. Nem nagy meló de sokkal szebb lesz a végeredmény. Csak annyit kellett csinálnom, hogy méretrevágtam a csővet, derékszögbe csiszoltam a végeit, beleragasztottam a végeket, tömítettem, csiszolta, és végül alapoztam.
Brúnó
Brúnó 101654 2007. január 29. 19:19
Válasz erre
Szia sp.!
Tényleg marha jó a Merga festése, grat hozzá!
Jó a soros Magnum motor is. Melyik fülkéset csinálod?
Brúnó
sp. 101653 2007. január 29. 18:51
Válasz erre
Szia Gabi!

Még látszik, mert nem tettem fel azt a díszcsíkot! De köszönöm az észrevételt!
Gabi 101652 2007. január 29. 18:48
Válasz erre
Szia sp!
Tetszik nagyon a Magnum motor, megnyugtató, hogy nem csak én vagyok őrült. A Mercinek is jó a dizánja, csak a jobb oldalán nagyon látszik az illesztés a tetőnél, azzal csinálj valamit szerintem.
Gabi
gumikacsa 101651 2007. január 29. 18:29
Válasz erre
Üdv Csabi!

Nem semmi a tartály festése. A ponyvarögzítőről jöhetne több info, hol lehet beszerezni, és mennyiért. Én schwarzmüller rolóponyvásat szeretnék építeni, de eddig az volt a legnagyobb gond, hogy miből készítsem a ponyvaszorítót.
Gabi 101650 2007. január 29. 18:13
Válasz erre
Szia Csabi!

Köszönöm szépen, jó lesz a logó.
Frankó lesz a tartály, egyedi a kivitelezés.
Gabi
Gabi 101649 2007. január 29. 18:12
Válasz erre
DjBogyi!
Köszönöm szépen, de ez mind az én katalógusom, csak kölcsönben volt Igor barátomnál, aki felrakta őket ide is.
Gabi
sp. 101648 2007. január 29. 17:45
Válasz erre
DSC04204.JPG méret: 244.6 KB
DSC04205.JPG méret: 203.7 KB
DSC04206.JPG méret: 213.8 KB
DSC04207.JPG méret: 208.4 KB
DSC04209.JPG méret: 202.9 KB
DSC04218.JPG méret: 216.6 KB
Sziasztok!

Régen mutattam már be a Magnum és az Actros alakulását. Így most beszéljenek a képek!

Üdv sp.
DjBogyi 101647 2007. január 29. 16:18
Válasz erre
Gabi Szia!

Kikerestem neked a Rábás cuccokat a public fotki-ról, íme, van miből mazsolázni.
public.fotki.com/modeltrucks25thscale/truck_brochures/raba/
Brúnó 101646 2007. január 29. 15:42
Válasz erre
Szia Csabi!
Igazán érdekes festést találtál ki a pótra, bár az én véleményem, hogy nem kéne a hálóminta alá a kék-piros minta. Szerintem anélkül jobban mutatna, de ez az én maszek véleményem.
A szerelvényemre már megvolt az elképzelés, de meggondoltam magm és változtatok. A régi elképzelés egy Észak-Dél polgárháborús dizájn volt. A mostani, ami remélem marad a végleges: John Deere felíratos lesz.
Brúnó
Exodus 101645 2007. január 29. 12:56
Válasz erre
Gabi
Nagyon kössz!!!
üdv
exodus
Csabi 101644 2007. január 29. 09:29
Válasz erre
P1280418.jpg méret: 157.6 KB
P1280421.jpg méret: 116.9 KB
P1280417.jpg méret: 158.4 KB
R?ba logo.JPG méret: 73.8 KB
P1180354.JPG méret: 39.5 KB
P1280415.JPG méret: 71.1 KB
Én sem unatkoztam a hétvégén.
Elkezdtem festeni a hattengelyes tartálykocsit, és a Schmitz pótót (erre már felkerültek a KFS ponyvarögzítői).

Gabinak teszek fel képet a Rába logoról. Én AutoCad-del szerkesztettem ki, úgy hogy megnyitottam egy prospektust és körberajzoltam a betűket.

Csabi
Csabi 101643 2007. január 29. 09:21
Válasz erre
Szép jó napot az Uraknak!

Gabi! Nagyon jó a moci! Hát így tényleg 8 hónapos projekt várható!

Brúnó! További jó munkát a szerelvényedhez! Milyen lesz a design?

Csabi
gumikacsa 101642 2007. január 28. 22:45
Válasz erre
Én is megnyugszom, amint lesz egy DAF3300-am :D
Brúnó 101641 2007. január 28. 21:45
Válasz erre
Azért mert limitált el fog jutni hozzánk is! Itthon már két nagyker is foglalkozik Italari behozatallal, ha az egyik fel is adná, ott a másik. Eddig elég jól hozták az újdonságokat, én egyenlőre nyugodt vagyok.
Brúnó
peti366 101640 2007. január 28. 20:27
Válasz erre
Szia Gabi!Köszönöm szépen jól esik az igazi MESTEREKTŐL elismerő szavakat kapni!:) Szeretném megmutatni élőben is de nem tudom van-e rá reális esély ugyanis én Borsod megyei vagyok és saját autó híján elég nehéz lenne pl. versenyekre járni.Na majd meglátjuk...
peti366
Gabi 101639 2007. január 28. 19:58
Válasz erre
Szia peti366!
Nekem is nagyon tetszik a munkád, ügyes vagy, remélem láthatjuk majd valahol élőben is.
Gabi
DjBogyi 101638 2007. január 28. 19:48
Válasz erre
R?baf?lke.jpg méret: 51 KB
...vagy itt van egy fülkerészlet, egy a firetrucks.hu-rol letöltött képből. Ezen több minden jól látszik. Pontos méreteket meghatározni lehet. Ugyebár RÁBA embléma és felirat sok helyen van a neten, így a pontos betűformákat egyszerű kinyerni. Pozícióhoz pedig kell egy jellegrajz, amibe beszerkeszted fotó alapján. A betűk pontos helyét és méretét pedig arányítással tudod meghatározni. Le kell mérni, hogy a fotón pl. olyan alkatrész, ami azonos az MAN-nel, mekkorában látható, és nálad mekkora a maketten. Innen már lazán tudsz rajzolni.
peti366 101637 2007. január 28. 19:35
Válasz erre
Szia Brúnó köszönöm a fogadtatást és elnézést kezdeti bénázásomért!Igen jól látod 1 Peterbilt akart lenni bár még nincs kész teljesen még kellene rá fabrikálnom 2kürtöt antennákat és persze le is kellene lakkozni.A köv.fából készült mű egy Renault Magnum lesz.Már tervezem...
DjBogyi 101636 2007. január 28. 19:34
Válasz erre
PIBO10TN.JPG méret: 58.9 KB
Szia Gabi!

Fotótáramban egy elölnézeti képet találtam, ideteszem hátha segít. Van amúgy egy kis zsebkönyv, a címe: Magyar teherautógyártás. Bálint Sándor az írója és a Pallas könyvek sorozatban jelent meg 2-3 éve. Ebben van pár Rábás kép, de itt közzé nem teszem, pedig semmilyen utalás nincs a könyvben másolási tilalomra.:-)))
gumikacsa 101635 2007. január 28. 19:25
Válasz erre
Hát, gondolom, mivel limited edition lesz, kis hazánkba nem nagyon jut belőlle... Azért ha lehet majd kapni, biztos veszek.

(A Rig'n'roll-ból hamarosan lesz videó, az orosz Mtv forgatott náluk. Idén nyár vége környékén már lesz.)
peti366 101634 2007. január 28. 19:24
Válasz erre
P1240001.JPG méret: 94.9 KB
P1240002.JPG méret: 96.7 KB
P1240003.JPG méret: 98.2 KB
Sziasztok!Már régóta kísérem figyelemmel,csodálattal munkáitokat,de csak most írok először.Én is nagy kamion rajongó vagyok,bár még csak 1 Italeri makettet raktam össze,de tanult szakmámból kifolyólag fából készítettem egy amerikai csőröst.Remélem tetszeni fog nektek!
peti366
Brúnó 101633 2007. január 28. 19:19
Válasz erre
Szia peti366!
Üdv köztünk!
Nagyon dögös lett a szerelvényed, grat hozzá! Sőt ahogy látom mintha ez egy Peterbilt lenne. Végre még valaki aki amerikai gépeket is csinál.
Ne tedd offba legközelebb.
Brúnó
Brúnó 101632 2007. január 28. 19:09
Válasz erre
Sziasztok!
Köszönöm mindenkinek a hsz-t.
Tamas008 mi a helyzet a Mancival? Rég hallottunk róla.
gumikacsa van valami híred a Rig'n Roll-ról?
Nagyon kiváncsi leszek az Italeri "újdonságokra". A DAF biztos az előző kettő továbbfejlesztése lesz. A billencs pótnál érzésem szerint csak a felépítmény lesz új, az alváz valamelyik régiből kerül át. A Starlis. Két feltevésem van, az egyik, hogy a régi TurboStart (mellesleg azt én is nagyon várom) használták alapnak, vagy ez is egy új koncepciós leegyszerűsített lesz.
Brúnó
Tamas008 101630 2007. január 28. 17:02
Válasz erre
:DD
Abból nem lesz semmi szerintem , ugyanis ( már ha jól tudom ) 96-ban vagy 97-ben már egyszer ugyanígy megjelent de nem nagyon lehete látni sehol bár lehet hogy tévedek.
Többek közt ezért is nem nagyon dobott fel amikor megláttam :))
Nekem sikerült azóta 3db-ot beszerezni és most nagyon boldog vagyok :)))
MOst biztos sokan szeretnek :))
De remélem most nem így lesz a TurboStar-ral kapcsolatban a helyzet.

Tamás008
gumikacsa 101629 2007. január 28. 15:22
Válasz erre
Csak az én szívem dobogtatta meg a TurboStar??? Bár aggasztó az a limited edition felírat
Tamas008 101628 2007. január 28. 15:09
Válasz erre
Jujjj
Iveco :DDD
Stralis meg minden :) remélem nem olyan gagyi kiadás lesz mint a Tga vagy a Daf xf mert akkor aztán biztos hogy fanka szaladok abban a pillanatban :)))

azért én örülök és már kezdek spórolni h vehessek 2-3 Stralist majd :DDD

Tamás008
Gabi 101627 2007. január 28. 14:18
Válasz erre
IMG_0028_1.jpg méret: 64.1 KB
IMG_0029_1.jpg méret: 60.9 KB
IMG_0035_1.jpg méret: 64.3 KB
IMG_0036_1.jpg méret: 63.2 KB
IMG_0037_1.jpg méret: 74.9 KB
IMG_0038_1.jpg méret: 62.3 KB
Exodus!
Pótólom a mulasztásom, itt van a scania összerakásija.
Gabi
Bukebe 101626 2007. január 28. 11:59
Válasz erre
Gabi,Bruno!
Jók lesznek!Gratulálok!

Bukebe
Gabi 101625 2007. január 28. 08:29
Válasz erre
Szia DjBogyi!
Köszönöm szépen az infókat, szerencsére futóművekről van eredeti rába katalógusom, meg azért a motorról is vannak képeim, azzal nincs gond. Természetesen másik lökhárító kell, no meg a homlokfalon is kell majd dolgozni többek közt. Emlékszem a cikkre a Magazinban, anno még ismertem is a szerzőjét, de már nagyon régen nem beszéltünk. Amúgy ő most Truck Triálozik.
viszont azt megnézhetném nekem ha tudod, hogy arról van-e rajzod, ami az ajtókon és a homlokfalon van Rába felírat. Főleg a betűk formája és mérete kellene, mert nem igazán van olyan képem amelyik alapján pontosan le lehetne gyártani fotómaratásból.
Köszi előre is!
Gabi
DjBogyi 101624 2007. január 27. 22:54
Válasz erre
...aztán még eszembe jutott, volt már RÁBA átépítő makettes kolegánk, ő egy EDÉ-t épített meg. Kék, fehér a fülke és piros a váz. Egy régebbi Camion Magazinban van benn. pl. ő a lökhárítót is Styrol lapból vágta ki, mivel ugye az szögletes, stb.
DjBogyi 101623 2007. január 27. 22:44
Válasz erre
R?ba01.JPG méret: 137.6 KB
R?ba02.JPG méret: 134.9 KB
R?ba03.JPG méret: 143.3 KB
R?ba04.JPG méret: 114.8 KB
Gabi,

nos akkor kimásoltam az eredeti német Skoda 706-os gépkönyvből neked a RÁBA futómű néhány ábráját illetve német műszaki adatait. Egyébként a helyes típusszáma a RÁBA hátsó futóművel szerelt búbosnak: Skoda 706 MTS 24 R.
DjBogyi 101622 2007. január 27. 22:18
Válasz erre
P1010001.JPG méret: 87.9 KB
P1010001b.JPG méret: 18 KB
Szia Gabi!

Na van itt neked még valami a könyvespolcomon:-))) Elég részletes, bár nemtom pont ez a motor kell-e neked, ha gondolod még alkatrészeket is rendelhetünk, csak kár, hogy nem gyártják:-))

A hátsó hidak ilusztrációk, a Jelczemből (lásd papíros topik)

RÁBA futóműveket pedig ugye Ikarus buszokon, illetve mint ismeretes Skoda 706 MTS billenősökön lehet megfigyelni. Ezen tehergépkocsi pontos típusjele amúgy Skoda 706 MTS R 24. A P 24-re végződő a csehszlovák futóműves. A Búbos egyébként az egyik nagy kedvencem.
koma 101621 2007. január 27. 21:02
Válasz erre
Nah végre már erre vártam!!!:-)
Gabi 101620 2007. január 27. 19:46
Válasz erre
gpn!
Azért csodákat ne várjál. Biztosan csak átdolgozottak lesznek, nem újak. Az árak csak viszonyításra jók, mivel ez egy német oldal, az ő áraikkal.
Gabi
gpn 101619 2007. január 27. 19:42
Válasz erre
A stralisra kíváncsi leszek, no meg a dumper pótra, de az ára gondolom nem 100%, hisz decemberig bármi történhet! A merci meg a 105ös daf az teljesen új lesz vajon, vagy csak a fülke változik?
RaPe 101618 2007. január 27. 19:36
Válasz erre
Váó iveco stralis, és dumper tréler :)
Na persze legelőbb mindkettő csak 1 év múlva...
Viszont a 46 eu-s ár nagyon nem tetszik...
Gabi 101617 2007. január 27. 19:09
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.