/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Csabi 100298 2006. szeptember 11. 08:47
Válasz erre
Ackermann Mercedes 3.jpg méret: 243.3 KB
Sziasztok!

A Rába tényleg nagyon fényes, átfújom matt lakkal.
A feliratokat elkezdtem kivágni sztirol lapból, de nem tetszenek.
Már intézkedtem fotomaratás és/vagy lézervágás ügyében.
A Merciről teszek fel egy képet, ez az etalon. Szóval van még mit alakítani rajta. Az eddig elkészült részt egy tömör műgyanta tömbből faragtam ki, nem tudtam rendes öntőformát kreálni. Napok óta nem szárad rendesen a tömítőanyag (Neoflex), valószínűleg le kell vakarnom.
De nem unatkoztam a hétvégén, belekezdtem a Lancia Delta építésébe. (Erről majd hjolnap teszek fel néhány képet a rallye rovatba)

Üdv,
Csabi
Gabi 100297 2006. szeptember 10. 20:56
Válasz erre
Sziasztok!
Igaz, hogy RC kamionok, de szerintem elég látványosak:
ollys-welt.de/bilder/meisterschaften/osnabrueck06/forum/page1.htm
Gabi
Zsolesz 100295 2006. szeptember 9. 14:50
Válasz erre
meg a másik kettő
Zsolesz 100294 2006. szeptember 9. 14:49
Válasz erre
Egy pár gyönyörű-ronda Merci
Gabi 100293 2006. szeptember 8. 17:55
Válasz erre
Szia Stefan!
Gyárilag Daf az Italeri makett, csak Csabi Rábára építi át.
Gabi
Gabi 100292 2006. szeptember 8. 17:54
Válasz erre
Szia Csabi!
A Merciről még tényleg nem sok mindent lehet mondani, várjuk a folytatást. A Rába jól néz ki, csak tényleg csinálj valamit a fényes piros vázzal, mert anno még a BNV-n se voltak ilyen csili-vilik. A zöld fülke szerintem jól eltalált. A hátsó sárvédőkön jó a fehér betét, nagyon "Rábás". A Rába felíratokat miből tervezed csinálni?
Gabi
Stefan 100291 2006. szeptember 8. 16:32
Válasz erre
A zöld-piros az nem DAF véletlenül (lehet, hogy rosszul tudom)?
Roliairsuni 100290 2006. szeptember 8. 16:27
Válasz erre
nagyon szépek, de ugye a rábán nem marad olyan iszonyat fényes az a piros?
Csabi 100288 2006. szeptember 8. 08:20
Válasz erre
P9070276.jpg méret: 95.3 KB
P9070278.jpg méret: 89.2 KB
P9070287.jpg méret: 111.1 KB
P9070288.jpg méret: 127.5 KB
P9070291.jpg méret: 139.4 KB
Üdv Urak!

Néhány kép a készülő projektekről.

A Merci eleje nagyon lassan halad, sok a csiszolnivaló, a Rába még tükrök és feliratok nélkül árválkodik, a spoiler és a légszűrő csöve szárad.
Van még egy Schmitz trailer is, de a dobozból hiányzik egy komplett keret, így most van egy kész alváz, egy fél oldal, egy fél tető és egy fél rakfelület:(

Csabi
Atis 100287 2006. szeptember 7. 22:39
Válasz erre
Hali Brúnó.

Természetesen lesz. Ahogy Gabi is komentálta az építést, ugy tőlem is láthattok majd folyamatos frissítést.

üdv.
Brúnó 100286 2006. szeptember 7. 22:29
Válasz erre
Atis,
köszi a piciny értékelést amit megosztottál velünk. Remélem lesz folytatása az építésnek, amit képekkel gazdagon illusztrál is.
Brúnó
Atis 100285 2006. szeptember 7. 20:35
Válasz erre
ahoi

MélyentiszteltBrunó kolléga kérésére eme piciny összefoglaló. A KFS Truck Mounted Crane Kitdarujáról.

Maga az alapkészlet a darukarból a letalpalókból áll, egy külön kiegészítő dobozban kaphatunk hozzá valamilyen rotátort, és az ülést. A csomagolás magától érthetődően precíz, kemény kis kartondobozban külön csomagolva találjuk a műgyantát, a fém öntvényeket, az evergreen szálakat és a maratást. A műgyanták néhol sorjásak, de tényleg csak minimálisan. A fém öntvényeken is található itt-ott viszont a kidolgozottság fantasztikus. A leírás már nem ennyire tökéletes. Az A/4-es lapokból álló füzetke egyik oldalain az éppen aktuális alkatrész méreteit ábrázolja 2 dimenzióban, a lap hátoldalán pedig ama rész fényképe látható. A makettleírásoktól ellentétben nincs számozás, kivéve a fotómaratást. Ami igazán makettező jellem benne, hogy az evergreen szálak és csövek, illetve a négyzetes testek nincsennek méretre vágva, ezeket nekünk kell, leírás alapján elvágni, faragni, összeilleszteni. Az illeszkedések jónak mondhatók, nem találkoztam nagyobb eltéréssel. Szépen és könnyen lehet vele dolgozni, mondom az egyedüli bosszantó a dologban az hogy 2 napig tart mire rájön az ember éppen melyik alkatrész mihez való, és hova tartozik. Sajnos még egy szomorú tulajdonsága van a készletnek, mégpedig nem tartalmaz matricalapot, pedig festés után nélkülözhetetlen róla a csíkos, irásos, logós matrica.

Összeségében remek kiegészítő, az italeri darujának majdnem kétszerese ez a monstrum. Igen látványosssá varázsolja a makettet, igaz az ára nem magyarországi pénztárcákhoz ajánlott. Az alapdaru 29,99 Font míg a hozzá választható rotátor az üléssel 13,50 Font.

üdv.
gordon24 100284 2006. szeptember 7. 19:55
Válasz erre
Sziasztok!!

Ma megvettem a kamiont. Fu jezus ez nagyon komoly gép. Annyi anyagból van mint 10 autó. Na mindegy.

Ma megkérdeztem egy Wabererses emberkét a kamionról. A következőt mondta.
A "nagy kereket már nem használja szinte semmelyik cég ezeket a kamionokat csak olyan országokban használják ahol a terepviszonyok ezt követelik meg. A Waberers két mind a két fajta kis kereket használja. ez azt jelenti hogy használják a 22.5-öst és a 20-as kerekeket is. Ennek a szakneve közép mega és mega kerék (legalábbis a kamionos szerint). Szinre csak annyit tudtam kideríteni hogy 02 Sárga ez a forgalmi szerinti szin. De ugye ez nem jelent semmit.Szóval az a lényeg hogy szerintem Wabererses lesz a gépem.. Nagyon szép. Mondjuk a kamzis tök hülyének nézettt minket de nem baj legalább pár dolgot megtudtam. Egyébként szerinte ez a szin kispolski sárga!!! LOLOLOL.
Brúnó 100283 2006. szeptember 7. 07:39
Válasz erre
Szia Atis!

Már így a képeken is látszodik, hogy nem egy apró alkatrészről van szó. Két dolog.
Kicsit világosabb képeket ha kérhetnénk.
Kicsit bővebben a daruról. Én ugyan láttam összerakatlanul, de kiváncsi lennék arra, hogy milyen volt összerakni. Hogy illeszkedik? Milyen a gyanta? Törik, nem törik? Könnyen megmunkálható-e? Mi a véleményed róla?
Brúnó
Fodi 100282 2006. szeptember 6. 19:56
Válasz erre
Ez nagyon szééép lesz! A kéepekt nézve lehet, hogy nekem se a 72-es repülőkkel kellene vacakolnom, hanem valami normális méretarányban építgetni vmit. :)
Gabi 100281 2006. szeptember 6. 19:35
Válasz erre
Szia Atis!

Nagyon frankó a daru, azért jóval komolyabb, mint az Italeri (igaz árban is). Talán annyi, hogy a munkahenger szárakat én az egész fetése előtt külön lefesteném Alcladdal, és lemaszkolnám. Utánna már sokkal nehezebb, bár ha könnyen szétszedhető úgy, hogy ne sérüljön a festés, akkor nem gond.
Gabi
Atis 100280 2006. szeptember 6. 19:30
Válasz erre
Daru1.JPG méret: 164.8 KB
Daru2.JPG méret: 166.1 KB
Daru3.JPG méret: 172 KB
Daru4.JPG méret: 165.3 KB
Sziasztok bandatagok.

Volvó News

Lassan elkészült a daru, a kábelezést csak festés után kötöm be. Sajnos elég érdekesen van kialakítva a talapzat, így némi segédalváznyulványkával lehet majd rendesen az alvázra illeszteni.

üdv.
Atis 100279 2006. szeptember 6. 14:25
Válasz erre
üdv néktek.

Igen Csabi, balsából lesz, már be is van szerezve. Ami az egyetlen kérdés még a projektben, az megint csak a szín. Asszem marad piros-fehér.

üdv.
Csabi 100278 2006. szeptember 6. 12:53
Válasz erre
Atis!

A KFS daru nagyon jó! Milyen fából lesz a plató, van már elképzelésed?
Én a balsafát ajánlanám.
Várom a képeket, jó munkát!

Üdv,
Csabi
Atis 100277 2006. szeptember 5. 22:17
Válasz erre
szia Csabi

Nem olyan nagy munka, a fülke a szokásos, a plató vég eccerű szinte fából lesz, és a Daru ami a végén csücsül majd a KFS bácsitól van. Lassan haladok vele, az összerakásia eléggé bonyi. Amint lesz valami eredményes már ajánlom is a figyelmetekbe.

Üdv.
gordon24 100276 2006. szeptember 5. 22:11
Válasz erre
Sziasztok!!!

Gabi segits léci... Irtad a multkor hogy kis kerék nagy kerék ...tudod emlékszel rá.
Na az lenne a kérésem tudnál nekem kettő olyan kamiont mutatni ami igazi és az egyik ilyen a másik olyan? De Volvot. Mert én hiába keresem nem tudom megállapitani melyik ilyen és melyik olyan..

Előre is köszönöm.

Üdv.
gordon24 100275 2006. szeptember 5. 11:10
Válasz erre
Szia!!

Na itt elég sok szépség van.. Majd kiválasztom valamelyiket. Nagyon köszi a linket.

üdv.
Csabi 100274 2006. szeptember 5. 10:02
Válasz erre
Szia!

Lehet, hogy már ismered: www.lkw-infos.net.
Több száz logó, rengeteg spedíció, amit csak akasz.

Üdv,
Csabi
Csabi 100273 2006. szeptember 5. 09:58
Válasz erre
Szia Atis!

Úgy látom ez sem lesz kis munka! Az Italeri daruját teszed rá, vagy valami egyebet?

Üdv,
Csabi
gordon24 100272 2006. szeptember 5. 09:56
Válasz erre
Szia!

Igen erre de még nem tudom milyen. Valszeg elöször megépitem a belsejét meg az alvázat meg ilyesmit. Aztán majd kigondolok valamilyen szint meg cég nevet.
A Waberers az elég nehéznek tünik amiatt amit Gabi leirt. Igy szerintem más lesz.

HA VALAKINEK VAN VALAMI JÓ TIPPJE NE TARTSA MAGÁBAN!!!

Üdv.
Csabi 100271 2006. szeptember 5. 09:56
Válasz erre
Szia Gabi!

Szép munka, nagyon tetszik!

Üdv,
Csabi
exec 100270 2006. szeptember 5. 08:56
Válasz erre
Szia Sanyi!

És el mennyiért adnád a gépet, ha úgy is ilyen csere alap?
Üdv.
exec
ChevyG 100269 2006. szeptember 4. 22:59
Válasz erre
gordon24 100268 2006. szeptember 4. 20:57
Válasz erre
3821s_FRONTE1.jpg méret: 22.6 KB
Sziasztok ma voltam a modell és hobbyba. És csütörtökön legkésöbb hozom haz pici édes aranyos imádom kamionomat. Őt:
Atis 100267 2006. szeptember 4. 19:57
Válasz erre
Szia Sanyi

Sajnos nem válnék meg ama féltett jószágtól.:)

üdv.
Gabi 100266 2006. szeptember 4. 19:32
Válasz erre
Szia sanyi!
Ne haragudj, de ez jó vicc volt szerintem:)))
Gabi
sanyi 100265 2006. szeptember 4. 19:20
Válasz erre
Atis.
Nézegettem a hozzászolásokat,beszélgetéseket,láttam a gyüjteményedben egy Revell nehézgépszállitó trailert.Mivel régóta szeretnék egy ilyent a kérdésem a következő.
Van egy Revell Büssing 8000 & Trailer makettem,amit cserére ajánlanék érte amennyiben érdekel.
Üdv Sanyi.
Gabi 100264 2006. szeptember 4. 18:53
Válasz erre
Szia!
Köszi szépen.
Mélt megkaptam, válaszoltam is.
Gabi
Geronimo 100263 2006. szeptember 4. 18:42
Válasz erre
Gabi 100262 2006. szeptember 4. 18:30
Válasz erre
Szia!
Igen áztatós mind, és amik a felépítményen vannak 4 darabból állnak, csak össze vannak illesztve.
Gabi
Geronimo 100261 2006. szeptember 4. 16:47
Válasz erre
Ez nagyon jó.
Az a nagy kép a tankon áztatós matrica??
Szép
talbi 100260 2006. szeptember 3. 21:17
Válasz erre
EMEK kamionok eladók. képeket tudok küldeni.
Atis 100259 2006. szeptember 3. 21:12
Válasz erre
2006-09-03 001.JPG méret: 172.8 KB
2006-09-03 002.JPG méret: 165.2 KB
2006-09-03 003.JPG méret: 168.5 KB
sziasztok

Elkezdtem a felkészülést az őszi összejövetelekre.
A jelenleg aktuális projekt egy építőanyag szállító platós Volvó hátsó daruval.

Az alvázat megvágva egy nehéztengelyt építettem be, majd a segédalvázat sztirollal pótoltam.
Zoli 100258 2006. szeptember 3. 16:26
Válasz erre
Szasz Gabi!
Nagyon szép lett a járgány, a matricák is! (Csak annyi bajom van, hogy Ferrari-s, mert őket utálom...)
z
sp. 100257 2006. szeptember 3. 15:30
Válasz erre
Szia Gabi!

Szép lesz! Jól eltaláltad a matricákat! Kíváncsi leszek a kész munkára!

Üdv sp.
945 100256 2006. szeptember 3. 14:44
Válasz erre
merci 3.JPG méret: 278.7 KB
merci 4.JPG méret: 269.5 KB
merci 5.JPG méret: 115 KB
volvo 1.JPG méret: 150.4 KB
volvo 2.JPG méret: 180.4 KB
volvo 3.JPG méret: 178.4 KB
volvo 4.JPG méret: 145.4 KB
merci,volvo
Gabi,gyönyörű!
Gabi 100255 2006. szeptember 3. 11:52
Válasz erre
Bocs az első kép nem ide tartozik.
Gabi
Gabi 100254 2006. szeptember 3. 11:52
Válasz erre
IMG_0001_1.jpg méret: 48.3 KB
IMG_0003_1.jpg méret: 53.2 KB
IMG_0008_1.jpg méret: 59.4 KB
IMG_0009_1.jpg méret: 65.9 KB
IMG_0011_1.jpg méret: 63.3 KB
IMG_0012_1.jpg méret: 59.3 KB
IMG_0015_1.jpg méret: 59.2 KB
IMG_0017_1.jpg méret: 60.1 KB
IMG_0019_1.jpg méret: 60.2 KB
IMG_0025_1.jpg méret: 51.7 KB
IMG_0032_1.jpg méret: 76.6 KB
Sziasztok!
Pénteken megérkeztek rcm-től a matricák az Ivecora, és természetesen nem bírtam ki, hogy már fel ne tegyem őket. Nagyon jó minőségűek, könnyű velük dolgozni, feszítő nélkül is frankón besimul.
Köszönet érte mégegyszer rcm!
Nem mindent raktam fel belőle az eredeti elképzelés szerint, mert rápróbálva máshogy nézett ki, mint ahogy elképzeltem. Hátravan még a matricák lakkozása, ezért most még mattok. Azért munka még van az Ivecoval, még teszek rá koptatást, meg egy-két apróságot, de már a finisbe ért a munka.
Gabi
Roliairsuni 100253 2006. szeptember 2. 19:55
Válasz erre
Gabi 100252 2006. szeptember 2. 19:16
Válasz erre
Szia Papek79!
Rába Steiger makett nem létezik, legfeljebb, ha magad építesz egyet. Én még modellben se láttam, de nem is hallottam róla, hogy lenne.
Gabi
Gabi 100251 2006. szeptember 2. 19:14
Válasz erre
Roliairsuni 100249 2006. szeptember 2. 12:02
Válasz erre
zsal 100248 2006. szeptember 1. 15:36
Válasz erre
MAN.jpg méret: 88.1 KB
Sziasztok!

Azért ez nem semmi!

Üdv!
shred 100247 2006. szeptember 1. 11:06
Válasz erre
kösz;)
Brúnó 100246 2006. augusztus 31. 19:55
Válasz erre
Szia shred!
Az a valami, az az akkumlátor tartója.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.