/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Játék-Makett 99356 2006. február 26. 11:31
Válasz erre
A kamion Exec-é! :)
Zsolesz 99355 2006. február 26. 11:26
Válasz erre
KossuthLajos 99354 2006. február 26. 10:50
Válasz erre
exec!
Nem várom meg, hogy válaszoljál, inkább most mondom. Vicc vót. Bocsi.
Jó munkát hozzá.

Tud valaki valami jó festést Renault Magnumhoz? Megtudja valaki mondani a Forma 1-es Renault csapat kék és sárga színeihez való festékek számát?
KossuthLajos 99353 2006. február 26. 10:47
Válasz erre
exec!
Késő. Telefonon egyeztetve. Kedden megkapom.
Kossuth Lajos
exec 99352 2006. február 26. 09:52
Válasz erre
Gabi!

Köszi, régóta szemeztem vele. Most meg is rendeltem. Remélem enyém lesz :)

Köszi!
Gabi 99351 2006. február 26. 09:43
Válasz erre
Sziasztok!
Ennyiért szerintem most nagyon megéri.
Gabi

www.jatek-makett.hu/index.php
Kalóz 99350 2006. február 26. 09:35
Válasz erre
Bocsi, hogy belevau!
A képen látható mintázatú lemez neve a valóságban trepplemez. Kazánlemeznek általában a vastagabb anyagú sima acéllemezt nevezik, aminek korábban az összetétele is meghatározó volt, hegeszteni nem lehetett csak szegecselni, és kissé hőállóbb is volt a sima acélnál.
Gabi 99349 2006. február 26. 09:24
Válasz erre
Mekett!
A két csőrős még menne is, de honnan szerzel egy ilyen nagy dömpert?
Gabi
Zsolesz 99348 2006. február 26. 09:07
Válasz erre
kipufog?.jpg méret: 35.9 KB
Ma megyek úgyis bevásárolni,kérni is fogok,széleset is.
Tényleg láttam már szürkét is,csak a szélesebbről nem tudtam,viszont én a próbadarabot festeném,mert ez azért mégis elüt a többi krómtól,bár a képen szépen fénylik.
A kipufogó-hővédő köténye/vagy mi a pontos neve/:
Megnéztem egy régi M&M-ben van cikk a házi fotómaratásról,engem a lemez érdekelt,ott azt írták,hogy 0,2mm-es rézlemez.Ezt meg megnézem holnap egy elektronikai boltban,mert én is meg tudom csinálni egy proxxon minifúróval,sztem fél óra /db,de majd meglátom,mindenesetre egy kísérletet megér,mert nagyon sokat dob a maketten.
Bendeguz 99347 2006. február 26. 01:50
Válasz erre
Nem fújtam le semmivcel, ez ilyen szinű gyárilag, de van minden fajta:fekete, fehér szürke zöld. Nálunk a cégnél ebben a szélességben(12mm) csak fekete van. de mondom, ha körbenézel a hipemarketekben, akkor eléggé extrém szélességekkel, meg színekkel is találkozhacc
Mekett 99346 2006. február 26. 01:16
Válasz erre
Kis diorámatéma, ha valakinek van két fölösleges csőröse...
img.index.hu/imgfrm/8/3/1/7/BIG_0001258317.jpg
Zsolesz 99345 2006. február 25. 21:24
Válasz erre
Egy a gondja,hogy keskeny.Megnézem majd,hogy lehet összeilleszteni ha mondjuk egy fülke hátfalat,vagy fülke mögé alvázkeretre fedlapot készítenék belőle.
De fülke alsó peremére dísszegélynek,helyzetjelző lámpákkal tuti
Zsolesz 99344 2006. február 25. 21:04
Válasz erre
Háhááá,zsííír!
Tényleg eszméletlen jó,ezt a linken Alcladdal fújtad le?
Bendeguz 99343 2006. február 25. 19:48
Válasz erre
PICT2056.JPG méret: 164.8 KB
Zsolesz, a kazánlemezt is meg tudod olcsóbban úszni, amennyiben hozzá tudsz jutni raklappántoló szalaghoz, ha éppen nem tudsz a szekrényből leakasztani, akkor tudom figyelmedbe ajánlani a nagyobb áruházakat(főleg a tescót), mert ott a polcfeltöltők meló közben előszeretettel hagynak szét ilyeneket, de ha ráér akkor szolnokra tudok vinni neked egy-két métert
Zsolesz 99342 2006. február 25. 17:36
Válasz erre
Szia!
Én először is szürke alapozót használok mindenhova,persze előtte szappanos kiszuperált fogkefével fürdetés.
Aztán fülkebelső,és miután száradt egy napot,belölről az ablaksávot körberagasztom Tesa szallaggal,jól rányomkodva a kereteknél.aztán jöhet a külső festés.
Lámpa:a plexi helyét fesd ezüstre,persze legjobb lenne Bare-metal fólia.Ja,még a fülkéhez legelőször természetesen össze kell ragasztani a fülketestet.
Gabi!
Szép lesz a Mercike,már mondtam,nekem is megvan.Utólag persze hálófülkéset vennék inkább,és Hungarocamion lenne,de amint megláttam megvettem:-).
Exec!
A te tippedet is köszönöm,nagyon kézenfekvő,feltétlenül kipróbálom!
Occ 99341 2006. február 25. 17:23
Válasz erre
Gabi, exodus!

Gondoltam, hogy nálunk a hosszúság korlátozás, miatt nem lehet látni csőrös Scania Longline-t, csak egyáltalán azt nem tudtam, hogy gyártottak ilyet! Mert eddig még sehol nem láttam!
Occ 99340 2006. február 25. 17:18
Válasz erre
Hellotok!

Lenne 2 nagy kérdésem! Az első, hogyan fujjam le a fülkét?? Elöször az oldalakat, meg a tetőt külön belülről, aztán ragasszam össze és utána kívülről, vagy fujjam le a külsejét is külön-külön darabonként és utána ragasszam össze???
A másik a lámpátak, belülről kell lefesteni, vagy kívülről??? Én belülre tippelek, de inkább megkérdezem, így biztosabb!

Köszi!
Gabi 99339 2006. február 25. 11:53
Válasz erre
f?lke_bal.jpg méret: 76.3 KB
f?lke_h?tul.jpg méret: 69 KB
f?lke_jobb.jpg méret: 68.5 KB
homlokfal.jpg méret: 73.1 KB
fell?p?.jpg méret: 42.5 KB
korm?nyr?d.jpg méret: 63.7 KB
mell?ny.jpg méret: 74.9 KB
tet?_bel?lr?l.jpg méret: 91.9 KB
tet?.jpg méret: 63.1 KB
Sziasztok!
Egy kis frissítés Mercedes fronton. Amint látható elkészítettem a kormányrudazatot, valamint Atis tanácsára kicseréltem a "kukás" mellényt. A fülkébe belül a tetőre régi Scania napellenzőket rktam, mert nem volt semmilyen, továbbá oda került a házi készítésű CB-rádió is. Nagyrészt elkészült a fülke külső koszolása is, bár még lehet, hogy kap valamennyit. Sajnos a képek nem a legjobbak, mert elég vacak fényviszonyok vannak ma felénk.
Gabi
exec 99338 2006. február 25. 10:59
Válasz erre
Zsolesz!

A fémvezeték amit kérdeztél viszonylag olcsón pótolható. Fogsz egy koax kábelt, megblankolod, és az árnyékoló kábel így néz ki.

Üdv.
exec
Gabi 99337 2006. február 25. 09:17
Válasz erre
Szia Occ!
Igen, gyártottak a csőrős Scaniából is Longline fülkét, bár jóval kevesebbet, mint a normálból. Sajnos a hosszúsági korlátozások miatt európa sok országában nem tudják használni őket normál póthoz, csak rövidekhez. Ennek is köszönhető, hogy nagyon visszaesett a kereslett a csőrős kamionokra Európában, és sajnos a tavalyi év vége felé a Scania is megszüntette a T sorozat, vagyis a csőrős gyártását itt. Ha jól emlékszem Brazilíában még gyártják, de ez nem biztos. Itt is látszik, hogy a piac és a profit hajszolása térdre tud kényszeríteni egy több évtizedes konstrukciót, vagy sorozatot, függetlenül annak technikai és egyéb színvonalától.
Gabi
exodus 99336 2006. február 25. 08:56
Válasz erre
nagy dolog,hollandia tele van ilyennel!!!Mivel hazánk hosszusági szábályához tul nagy, még pici silos pottal is!!!
ennyi
Occ 99335 2006. február 24. 23:27
Válasz erre
Hellotok!
Ezt nézzétek meg, ezt találtam! Hihetetlen, még sose láttam ilyet!
Zsolesz 99334 2006. február 24. 22:09
Válasz erre
Tudja valaki,hogy a KFS lapján milyen progi kell,hogy megnézhessem a képeket a kis fotóikonra kattintva?
Kazánlemez kellene,és a fotógaleriben /ott eleve vannak képek,azzal nincs gondom/láttam
olyan furatmintás kipufogócső-hővédő palástot,az nagyon tetszik.
Atis 99333 2006. február 24. 21:17
Válasz erre
Ahoi..

Zsolesz, Max:

Írtam cikket, remélhetőleg hamarosan felkerül.

üdv.
Hooligan 99332 2006. február 24. 21:11
Válasz erre
Öööö?! Én nem vagyok elektroművész de szétkaptam egy pár hete egy syncmastert és abban aszem ie kábelek vannak. Holnapra megnézem!
Zsolesz 99331 2006. február 24. 20:36
Válasz erre
max 99330 2006. február 24. 20:24
Válasz erre
atis!
nagyon jó!rakhatnál föl több képet is az új állapotról!
max 99329 2006. február 24. 20:16
Válasz erre
helló!
talán a koax kábelnek is ilyen a szigetelése de nem fix!amúgy nekem is van itthon egy kisdarab ilyen szőtt valami és remélem tudom majd hasznositani is valahol!
Atis 99328 2006. február 24. 19:28
Válasz erre
112.JPG méret: 170.7 KB
113.JPG méret: 163.3 KB
2006-02-24 002.JPG méret: 163.1 KB
2006-02-24 001.JPG méret: 167.1 KB
Ahoi kamionos banda.

Ma Tamás008 nagyérdemű hozzájárulásával sikerült kijavítanom a festési hibát a Volvó-n. Ennek nagyon örülök mert bár igaz még mindig vannak kisebb hibák, de így már büszke vagyok a jószágomra.
Kalóz 99327 2006. február 24. 19:13
Válasz erre
Elvileg a különböző híradástechnikai készülékeket összekötő audio-video vezetékek is ebből készülnek egy plusz műanyag szigeteléssel.
(Azért A házimozi remdszert ne szedd szét! :) )
Elektroniaki boltben érdemes körülnézni, ahol méterben is árulják, ott meg lehet nézni az árnyékolás milyenségét. Mert van, amit csak alucsíkkal árnyékolnak, vagy drótszálakkal (ilyen az antennakábel nagy része, főleg újabban)
Gabi 99326 2006. február 24. 18:29
Válasz erre
Amennyire tudom számítástechnikában is használnak hasonlót, valamilyen árnyékolt kábel.
Gabi
Zsolesz 99325 2006. február 24. 18:27
Válasz erre
Ez jobban hangzik,mint a cipőfűző,köszönöm!
Hooligan 99324 2006. február 24. 16:58
Válasz erre
Nekem úgy rémlik mintha elektronikai bótban lehetne kapni olyan vékony kábelt aminek a szigetelése ugyan ilyen! Aszem ez valami hőálló szigetelés.

A másik, meg úgy tudsz csínálni különböző mintájú vezetéket, hogy veszel nagyon vékony ón huzalt. A huzalt leteszed egy egyenes asztalra és egy bizonyos mintájú lapos reszelővel elkezded görgetni. Minnél erősebben nyomod rá annál erősebb lesz a minta. így szinte bármien mintájú huzalt, vezetéket el lehet készíteni. Arról nem is szólván hogy az ón huzal a legzsírabb a kábelezésre!
Zsak jól lekell alpozni és tisztítani mert ha szarul csínálja az ember akkor a korrózió miat ledobja a festéket.

Nekem tökéletesen bevált...
Zsolesz 99323 2006. február 24. 16:16
Válasz erre
Maga a leszorítópánt kellene festhető anyagból.
Atis,kipróbálom,köszi!
flamerPUG 99322 2006. február 24. 16:06
Válasz erre
aszem vagy Peterbilt vagy pedig Kenworth, nem?
Atis 99321 2006. február 24. 15:57
Válasz erre
Ahoi banda..

Zsolesz.

Ha rámhallgatsz, elmész egy cipőfűzőárusító boltba, és ott kiválasztasz hasonlóan szött cipőfűzőt. Azt lefújod cróm festékkel.. és voálá.. kész.
Remélem tudtam segíteni, és kössza képet, megint ujjabb tuningcuccot gyárthatunk a nyergesekbe.

üdv.
Tamas008 99320 2006. február 24. 15:49
Válasz erre
Bombraider
az egy amerikai kamion :D
amugy nem tudom :))
de én is néztem tegnap meg ma is fogom :))

Tamás008
Bombraider 99319 2006. február 24. 15:44
Válasz erre
Sziasztok!
Knight Riderben a Góliát nevű kamion az valójában milyen kamijon? Tegnap meg ma megy épp az a rész:)
Előre is köszi!

üdv:bomb
Tamas008 99318 2006. február 24. 15:42
Válasz erre
Zsolesz
Ha az üzemenyagtartály abroncsin a leszorítópánt alá kerülő gumicsíkot érted akkor azt szerintem vékony gumi csíkból lehet helyetesíteni
ami a képen látható fémszálas vezetéket külhonból lehet rendelni, amint a képen is lehet látni több méretben is kapható
itthol nem tudom lehet e ilyesmit kapni ilyen kis méretben szóval azt passzolom

Tamás008
Zsolesz 99317 2006. február 24. 15:00
Válasz erre
f?msz?las vezet?k.JPG méret: 38.9 KB
Van még egy kérdésem:erről is volt szó itt régebben,csak most nem olvasnám át az egész topikot,hogy milyen szaküzletben lehet kapni,és mi a neve a linken látható fémszövetes csőnek/vezetéknek,mert nagyon feldobja a motor összképét.
Köszi:Zs.
Zsolesz 99316 2006. február 24. 14:16
Válasz erre
Brúnó régebben belinkelt erről egy fain képet,csak nem tudom,mikor.
Zsolesz 99315 2006. február 24. 14:13
Válasz erre
Miből érdemes csinálni az üzemanyagtartály abroncsait?
Keri 99314 2006. február 24. 10:15
Válasz erre
Keri 99313 2006. február 24. 09:47
Válasz erre
Zsolesz 99312 2006. február 24. 09:26
Válasz erre
fancyKWK100COE.jpg méret: 22.3 KB
Többek között kidolgozott hálófülkéje is van.
Én szeretném kipróbálni az Ú.n. kesztyűbőrt,ami extravékony,ezért feszíthető bármilyen idomra.Ezt,és a K100-ast levehető hálófülketetősre/"belenézhetősre":-)/szeretném megcsinálni.Nem is tudom,melyiket kezdem el előbb.
A K100-hoz eleve toldok egy kb 15-20 cm hálófülkét,és a festése is cifra,de lehet,hogy nem pont ilyen színekben lesz,de a mérete,és a súlya bizti tekintélyes fog lenni.
Hooligan 99311 2006. február 24. 08:29
Válasz erre
Hát most nagyon megnyugodtam! Olyan terveim vannak vele amik mindenkinek nagyon fognak tetszeni, csak egyszerűen nem tudok most öszeszedni 11 rongyot! De amint megvan azonnal megyek érte!
Csabi 99310 2006. február 24. 07:57
Válasz erre
Atis!
Tudom, de barackdr véleményét osztom!!!
Csabi
Zsolesz 99309 2006. február 23. 21:09
Válasz erre
A modelexpressről "eltűntek" a képek,csak a megnevezés van.Ez valami szerverhiba?
Zsolesz 99308 2006. február 23. 20:36
Válasz erre
Remélem lenyugodtál,de holnap aztán gyorsan megvenni ám!
Én is úgy voltam,hogy pár csekk még tud várni,de a makett nem,mert kinéztem már pár hete:-)).
Zsolesz 99307 2006. február 23. 20:16
Válasz erre
Neem,és nem is Pesten,itt 9990.-volt.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.