/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
robi 97507 2005. június 14. 08:38
Válasz erre
szia gabi

hol szerezted be a maketteket?

üdv robi
Gabi 97506 2005. június 13. 21:27
Válasz erre
kandris!
Vanni még van is, de felesleges? Szerintem nem sok kamionosnak van felesleges első hídja, de javaslom, hogyha van ismerősöd aki tud műgyantát önteni, egy újról öntessél vele. Hála az Italeri új módszerének be kell használni őket az új típusoknál, ha normálisra akarod, de én a dupla első hidasokhoz szoktam használni.
Gabi
kandris 97505 2005. június 13. 21:09
Válasz erre
Sziasztok!
Ha van vkinek 1 felesleges, v fel nem használt kamion első(tehát a kormányzott)tengelye kerekekkel 1:24-ben annnak nagyon megköszönném ha írna 1 emailt a címemre!Előre is köszi!
kandris
Csabi 97504 2005. június 13. 11:29
Válasz erre
Nekem a Renault kellett volna, de fél nappal korábban csapott le rá...
Ismét jött a posta, ezúttal a #4 Nascar Chevrolet érkezett, készülhet a műhelykocsis dioráma.
exec 97503 2005. június 13. 09:08
Válasz erre
Gabi!

Azt a MAN-t írigyelem...
max 97502 2005. június 13. 08:42
Válasz erre
koszi csabi!
max
Csabi 97501 2005. június 13. 07:46
Válasz erre
Mekett 97500 2005. június 13. 00:10
Válasz erre
IMG_2916.jpg méret: 136.3 KB
IMG_2927.jpg méret: 112.4 KB
IMG_2986.jpg méret: 130.3 KB
IMG_3014.jpg méret: 117.8 KB
IMG_3019.jpg méret: 128.6 KB
IMG_3020.jpg méret: 149.1 KB
IMG_3023.jpg méret: 129.8 KB
IMG_3024.jpg méret: 134.7 KB
A Gellért-hegyen, a Citadellán le van állítva néhány őskövület a magyar teherautógyártás műremekei közül, meg két motor és pár régi benzinkút.

Bár messziről jól festenek a cuccok, közelről borzalmasan festenek. :(
Belső, motor, műszerfal, apróbb külső és belső dolgok, illetve ami mozdítható, mind hiányzik :(
A platókon szemét, őrzés semmi... Nem tudjátok, hogy kinek vagy minek a tulajdonát képezik a járgányok?

Gondolom, még ott lesznek egy darabig, aki csak Kamazt látott, annak mindeképp érdemes megnéznie!
atya2001 97499 2005. június 12. 19:55
Válasz erre
Hali
Ez igen végre látok tuning kamiont a legelső Scania Döglesztően néz ki.
télleg joo oldal
www.lescamions.com/decores/index.php
ha már be másoltam igy könnyeb.
csaio
atya
RaPe 97498 2005. június 12. 17:27
Válasz erre
Gabi!

Jól néznek ki!
Főleg a MAN :)
Gabi 97497 2005. június 12. 17:09
Válasz erre
Itt aztán van felhozatal:

http://www.lescamions.com/decores/index.php?annee=2005&lieu=cahors&lang=

Gabi
Gabi 97496 2005. június 12. 09:27
Válasz erre
Img_0114.jpg méret: 143 KB
Img_0098.jpg méret: 275.8 KB
Img_0097.jpg méret: 263.5 KB
Img_0095.jpg méret: 277.7 KB
Sziasztok!

Legújabb szerzeményeim.
Gabi
max 97495 2005. június 10. 15:13
Válasz erre
hello csabi! a 736-os scania milyen árban volt?

max
Csabi 97494 2005. június 9. 10:13
Válasz erre
IMG_0035a.jpg méret: 85.1 KB
IMG_0036a.jpg méret: 77.5 KB
Ezeket hozta a mai posta.
Köszönet érte Kiss Lacinak és Brunónak!
Csabi 97493 2005. június 9. 08:31
Válasz erre
George! Tényleg sárga, de még változni fog.
Ez volt a kiindulás.
George 97492 2005. június 8. 20:25
Válasz erre
Csabi!
Szép a géped, de mindenhol egyforma rárga, ez nem igazán jó így.
Nekem nem jön be.
George 97491 2005. június 8. 20:22
Válasz erre
Kamionversenyek? Király! (csak rövid)
Bombraider 97490 2005. június 8. 15:58
Válasz erre
Csabi 97489 2005. június 8. 10:44
Válasz erre
pDSC00615a.jpg méret: 72.6 KB
pDSC00618a.jpg méret: 57.1 KB
pDSC00621a.jpg méret: 56.2 KB
pDSC00628a.jpg méret: 88.6 KB
pDSC00630a.jpg méret: 87.3 KB
Sziasztok!
Már így áll a Ford...
Russell 97488 2005. június 8. 10:02
Válasz erre
Üdv Szaktársak!

Kamion makett a Hyperscale-en:
http://hsfeatures.com/features04/volvovn780tt_1.htm
George 97487 2005. május 30. 22:24
Válasz erre
A Peterbilt 359 wrecker az szép gép!
De mindenkinek ilyen van (fehér-piros) más fényezéssel szebb lehetne.
Csabi 97486 2005. május 30. 15:44
Válasz erre
Modellpapa!
Megvan még a Revell 7535?
Üdv
Csabi 97485 2005. május 30. 08:19
Válasz erre
IMG_0007a.jpg méret: 104.8 KB
IMG_0012a.jpg méret: 80.8 KB
IMG_0014a.jpg méret: 59.5 KB
IMG_0017a.jpg méret: 80.5 KB
Máté!
Amikre kiváncsi voltál.
Üdv!
Csabi 97484 2005. május 30. 08:16
Válasz erre
IMG_0001a.jpg méret: 59.3 KB
IMG_0005a.jpg méret: 61.6 KB
Napfényes jó reggelt mindenkinek!
Elkészült az FLD váz átalakítás, néhány kép festés előtt. Hibátlanul passzol a FORD fülke...
Maradt valakinek első futómű és két hátsóhíd??? Bármilyen 24-es méretarányú érdekel.
Ugyanis találtam a maradékos dobozomban két vázoldalt, amit nagyjából összeszereltem. Erre szeretném felépíteni a szintén elkészült FLD fülkét, aminek szomorú sorsot szántam: egy balesetben a kamiont is össze lehet törni.
Brunó 97483 2005. május 29. 17:16
Válasz erre
ezért kell, hogy a csipesz fémből legyen, ugyanis bármilyen méretűre széthúzhatod, illetve összenyomhatod. minden fülkéhez úgy állítod be, hogy ne feszítse szét. én ragasztószalaggal szoktam rögzíteni a belső oldalához. eddig semmi baj nem volt.

Brunó
exec 97482 2005. május 29. 16:33
Válasz erre
tudtam én hogy vannak jó ötleteid Brunó de ez most... nagyon bejörr :)))
csak nem tudom nem nyomná-e szét az italeri féle nem egybe fülkés gépek kabijának a ragasztását. Ilyen irányú tapasztalatod van?

exec
Brunó 97481 2005. május 29. 11:14
Válasz erre
tippek004.jpg méret: 68.9 KB
ha most sem lesz itt, nem próbálkozom többet.
Brunó 97480 2005. május 29. 11:11
Válasz erre
Bocsi, lemaradt a csipesz.
Brunó 97479 2005. május 29. 11:10
Válasz erre
tippek 001.jpg méret: 85.9 KB
tippek 002.jpg méret: 88.7 KB
tippek 003.jpg méret: 76.8 KB
Hello Seth!
Én úgy szoktam fújni, hogy egy nagy fémcsipeszt (vagy tésztafogót?) belülről rögzítek a fülkében. Mikor kész vagyok a festéssel, egyszerűen fejjel lefelé fellogatom valahova. Azt nem mondom, hogy teljesen pormentes lesz, de szinte tökéletes lesz. Az a kevés ami belekerül polirozással teljesen el lehet tüntetni. A legjobban az udvaron szeretek fújni, mikor ilyen meleg, napsütéses idő van (mint ma).
Brunó 97478 2005. május 29. 10:34
Válasz erre
Hello Opesz!
Már nincs meg, elvitték.
Brunó
Opesz 97477 2005. május 29. 10:20
Válasz erre
Hello Bruno!
Érdeklödnék, hogy a Scania meg van-e még és ha még megvan, akkor lehet-e csere nélkül pusztán anyagi javakért megkapni.
Seth 97476 2005. május 29. 10:19
Válasz erre
Most fújtam le,a lakk másodpercek alatt száradt,és tökéletesen pormentesen ragyog.
Seth 97475 2005. május 29. 10:06
Válasz erre
Sziasztok!
Napok kérdése,és kész a Freightliner FLD 120-asom.
Ha meglesz/kb szerda/ rakok be képet,a kész piros-fehér Peterbilt 359-esemről is.
Elég sok Bare Metalt használtam.
A festés miatt vacakoltam,mert ugye a lakkozásnak tökéletesen pormentesnek kell lennie,tegnap este ezért csiszolgathattam,és egy véletlen megoldás ugrott be:
szórófejes párásító,és utána ventillátor/sic!/előtt fél méterrel fújni!
Az Fld-met még pisztollyal fényeztem,de már csak Duplicolort fogok használni/a köv. Man TG-A kivétel/mert a humbrol bírja a Dupli lakkot.Az sárga lesz.
Csabi 97474 2005. május 27. 07:56
Válasz erre
Máté!
Az egy MAN TGA XXL. Azért került oda, mert helyszűkében szenvedek. Van még két kamionmentő is, ezek más polcokon "kallódnak". Képek hétfőn.
Üdv.
Máté 97473 2005. május 26. 20:40
Válasz erre
Szia Csabi! Az előbb véletlenül elküdtem valamit!Bocsesz!Azt a benzinkutas SCANIA előtti kamcsit kapd le légyszi és tedd fel ide a többihez!Nagyon érdekes lehet.Szerintem.De még mindig a FORD CL9000-es fülke a legtutibb!Mennyi munka benne lehet ebbe a sok makettbe,de még mennyi idő!Remélem még frissítted az oldalt újjakkal!Nagyon jók a makkettok!Csak így tovább!GRATU!:)
Máté 97472 2005. május 26. 20:31
Válasz erre
Szia Csabi!
Csabi 97471 2005. május 26. 09:22
Válasz erre
Brunó!
Ez a műgyanta egy más alapanyag, mint a megszokott. A fülke kb. 3 mm vastag!!! Festeni egyszerű volt, ezt is kétkomponenses autófestékkel festettem.
Matrica hibátlan, könnyű vele bánni. 12 oldalas leírást tettek a dobozba, nem rajzok, hanem fényképek, beméretezve minden. Lépésenként leírja, hogy az FLD alvázat hol kell vágni, a motoron, a szívó- és kipufogórendszeren melyik alkatrészt kell cserélni. A kémény alucső, a védőburkolat fotomaratás, nekem kell meghajlítani a kellő méretre. Az ablakok nagyon vékony átlátszó fóliából készülnek, szintén a mellékelt sablon alapján saját kezűleg vágandó. Ez a változat 35 mm-rel rövidebb, mint az FLD, ezért az Italeri kitten sok átalakítás szükséges. Elsőre a legcikisebb a krómozott üzemanyagtartályok megrövidítése lesz, de már van rá ötletem. A www.hankstruckpictures.com honlapról nagyon sok CL-t töltöttem le, ahány darab, annyi féle...
Bátran merem ajánlani!!!
Szerintem ez fogja húzni Livstock-ot...
Brunó 97470 2005. május 26. 08:33
Válasz erre
Csabi!
ÁLLAT!!! Ennyi. Eddig nyugodt voltam mert csak a KFS-nél láttam képeket, és gondoltam, "hej ráérünk arra még". Nos asszem ez a felállás változik neked köszönhetően. Pedig mostanában elég megfontoltan vásároltam, de most újra eljött a káosz kora. Köszönettel tartozom még a modelexpress miatt is, ahol szintén kell majd némi pénzmagot költenem.
Mennyire volt könnyü festeni a műgyantát? És milyen festékkel? Milyen a matrica minősége? Ad valamilyen leírást, vagy útmutatót?
Tényleg nagyon jól néz ki, biztos nem lesz egy kis darab ha elkészül teljesen. Tetszik. Nagyon.
Csabi 97469 2005. május 26. 07:58
Válasz erre
Még annyit, hogy az ablaktörlő (fotomaratásból kell hajtogatni!), díszlécek, tükrök még hiányoznak róla.
Csabi 97468 2005. május 26. 07:53
Válasz erre
IMG_0071a.jpg méret: 63.8 KB
IMG_0074a.jpg méret: 54 KB
IMG_0075a.jpg méret: 42.8 KB
IMG_0080a.jpg méret: 54.5 KB
Brunó!

Mail ment magánba.
Itt küldöm a Ford CL9000 képeit. Bocsi, de vacak a makro a gépemen. Egyébként már nekiláttam az FLD alváznak, szerintem a jövő héten a fülke már a helyén lesz...
A KFS-nél nagyon sok kuriózum készül régi gépekről, de sajnos arany-árban.
Üdv
RaPe 97467 2005. május 25. 23:43
Válasz erre
Brunó!
egyszerre 10? nem aprózod el :D
Seth 97466 2005. május 25. 22:18
Válasz erre
Amúgy köszi hogy említetted a szabijukat 31.-éig.
Seth 97465 2005. május 25. 22:16
Válasz erre
Végülis ha unikumokról van szó...:-DD
Brunó 97464 2005. május 25. 20:24
Válasz erre
Seth
Én is kártyázni szoktam mikor a netről veszek valamit, és igen, nagyjából 18-20 dolcsi ha három jön. Amikor tíz személyautó jön egy csomagban, akkor fizetek 25 dolcsit a postáéert (légi).
Seth 97463 2005. május 25. 15:35
Válasz erre
Netes rendelést én kártyával intézem.A két,esetleg 3 makett postaköltsége lenne vagy 18 Dodó?Hm...Egyébként a szegedi makettboltos srác/ha a Brüsszeli krt.-ira gondolsz/tényleg nagyon rendes,segítőkész.
Csabi 97462 2005. május 25. 09:58
Válasz erre
Brunó!
Köszi az infót, itthon tényleg körülményes beszerezni. A modelexpress-nél van egy rendelésem, (a korábban küldött nascaros műhelykocsihoz (0018) való autó), lehet hogy hozzáiratom az állatszállítót is. De bevállalta egy szegedi makettboltos is, Ő szerezte nekem a MAN-os nehézgépszállítót is. 31-éig meggondolhatom...
Köszi!
Brunó 97461 2005. május 25. 08:58
Válasz erre
Csabi!
Nagggyon várom már a képeket a CL-ről! Bíztam benne, hogy nem valami gagyi ... lesz. A livestock amcsiból van, ott 17,95$+posta. Itthon csak egyszer láttam, és nem volt olcsó:-( Ha segítség kell a beszerzéséhez szólj, összehozzuk a dolgot, mert akkor én is rendelek onnan. A modelexpressnél e hónap 31-ig szabin vannak.
Brunó
Csabi 97460 2005. május 25. 08:15
Válasz erre
Brunó!
A KFS hibátlan! A műgyanta alkatrészek kevés sorjával, tökéletesen illeszkednek. A fotómaratás papírvékony, egyéb alkatrészek (fülkebillentő szerkezet, hidraulika) ólomból készültek. Nagy szerencsém volt, mert a munkahelyemre angol megrendelők érkeztek, velük tudtam elhozatni postakötség nélkül. De így is 29400 pénz volt a kopasz fülke.(78 font) Kép holnap.
HONNAN VAN A LIVESTOCK TRAILER??? Kanadában találtam, de talán ithon is beszerezhető lenne... SEGÍTS!
Seth,Brunó!
Ha rendelnétek a modelexpress-től, szívesen segítek, megadom a kinti számlaszámot, címet, nevet. Én devizaszámláról utalok.
Üdv!
RaPe 97459 2005. május 25. 00:02
Válasz erre
Hm az a dm 800-as mack aranyos :)
Brunó 97458 2005. május 24. 22:31
Válasz erre
Seth,
egy idő után neked is lesz ennyi:-)!!! Én egyszerre több dolgot veszek egy helyről (6-8-10 db-ot), mert így a postaköltség jól eloszlik. Egy 13 dolcsis makett légipostája 15,5$. Kamionoknál a mennyiség függ az ártól is. Ha nem különkiadású, mint a Pet 352-es (40$), akkor általában 3-4 db-ot veszek. És általában ezért nincs már meg a fizetésem két nap múlva.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.