/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Kalóz 97256 2005. február 20. 17:05
Válasz erre
Tekintettel arra, hogy a makettek tekintélyes része sztirolból készül, a kérdésedre a válasz: IGEN! Persze a makettgyártásban nem egészen úgy használják (fröccsöntik vagy vákum-húzzák), de azért nagyon sokoldalúan felhasználható anyag. Fűrészelhető (óvatosan, mert felmelegedve megpuhul és ragad, töri a fűrészlapot), reszelhető, fúrható, faragható és vastagságtól meg mérettől függően hajlítható is (kezdőknek a melegítéses hajlítást nem ajánlanám, mert ahhoz kell némi gyakorlat). Szóval nagyon sok minden készíthető belőle. Ja, és igen jól ragasztható!
kezdõ 97255 2005. február 20. 16:47
Válasz erre
Gadi

Akkor a sztirol lapdó bármit lehet épiteni + hozzá?

kezdő
Gabi 97254 2005. február 20. 10:51
Válasz erre
kezdő!
Ilyenkor használunk többek között különböző vastagságú sztirol lapokat. Például a tetőnél kivágod sztirolból az alapméretet, sőt még a bordákat is abból ragasztod rá, és a puttyit csak az illesztések eltüntetésére használod. A sztirol olcsóbb is, és könnyen használható.
Gabi
kezdõ 97253 2005. február 19. 23:00
Válasz erre
Kedves Kalóz!

Jó de akkor mire egy kihagyott anyagra lehet ráformálni?

kezdő
Kalóz 97252 2005. február 19. 20:09
Válasz erre
kezdő!
Önmagában nem, de a nem sík felületek kialakításához már valszeg igen. A putty u.i. általában nem annyira szilárd, hogy önhordő szerkezeteket alakítsunk ki belőle. Viszont ha van egy alap, akkor a formáláshoz már használható. Ez valahogy olyan, mint az autónál a karosszéria gittelése.
kezdõ 97251 2005. február 19. 19:19
Válasz erre
Már csak annyit kérdeznék, hogy aezzel a putty-al lehet-e pl. tetőt csinálni a kamionak?
Ha lehet akkor hogy?

kezdő
szófukar 97250 2005. február 19. 19:03
Válasz erre
Sziasztok Mindenki!
Gabi emil ment!
modellpapa 97249 2005. február 19. 17:25
Válasz erre
Lenyomtam kb. 40 tranzakciót az Ebay-en.
Pénzt bankon keresztül nem küldök mert egy 15-20-30 Euro-s kamionért nem fizetek a bankoknak 1500-2000Ft-ot.
Mindig borítékba jól becsomagolva, celux-al minden leragasztva (érme is + kartonlap), ajánlottan feladva (tavaly 670Ft volt így egy levél a németekhez (sokszor küldtem pénzérmét is nem csak papírpénzt). Így eddig mindig hiánytalanul célba ért. Kamiont még nem küldettem magyar címre, azt egy ismerőshöz Germániába küldettem (összesen 8db-ot)
Postaköltség Mo-ra 2kg-ig 9EURO az idén nem biztosított küldeménynél, biztosítottnál ha jól emlékszem 30Euro a német postával, de meg lehett nézni a neten. Valamennyi plusz pénzt felszámolhat az eladó a csomagolásért, de ha ennél többet kér, akkor belinkelem a német posta honlapját, hogy nézze már meg valóban annnyi-e mert nekem kevesebb jön ki. Ilyenkor sűrű elnézést kérés mellett szabadkozik, hogy alamit biztosan elnézett.
Néhány kifogott ügyletem:
Krupp Titan 28Euro
Leyland-Daf 22EURO
MB Eurocab 25Euro
4db Unimog kerék 5 Euro
Mindegyik ár tartalmazza a postaköltséget (Unimog Mo.-ra, többi német címre). Igaz még 2002-ben vettem őket.
Büssing-et és Krupp Titant már 20 Euro alatt is lehet venni.

Gabi 97248 2005. február 19. 15:39
Válasz erre
Kalóz!
A postaköltség a kamionra vonatkozik, a kisebb, és könnyebb makett természetesen olcsóbb. Lehet simán borítékban is küldeni pénzt az eladónak, csak ha eltünik útközben a boríték az szívás. Az ebayon azt érdemes venni, amit máshol már nem tudsz, vagy még így is megéri. Ki kell fogni, mert vannak jó dolgok. Ez természetesen a kamionokra vonatkozik, én csak azt szoktam nézni.
Gabi
kezdõ 97247 2005. február 19. 15:05
Válasz erre
Köszi Gadi

Akkor ez nagy szívás mert 1 megadott járművet öszerakni még megy de többet!! :(
Ha a MAN tga könyű akkor megpályázom!! :)
Kalóz 97246 2005. február 19. 14:14
Válasz erre
Gabi!
A leírtak szerint akkor egy 1$-os!!! makett ára min. 3500-4000 FT! Nem túl jó üzletnek látszik...
Gabi 97245 2005. február 19. 13:40
Válasz erre
max!
Az ebayon előszőr regisztráltatni kell magadat, csak azután tudsz licitálni. Itt nem rendelsz, hanem licitálsz egy makettra, addig amíg neked megéri. Ha másnak nem ér meg többet, akkor annyiért megveheted amit tettél rá, ha föléd licitálnak akkor más viszi. Németországból kb. 15 euro a postaköltség, de ezt pontosan az eladó határozza meg. Fontos, hogy csak olyan makettra tudsz licitálni, amit elküldenek Európába, vagy a világon bárhová, mert elég sok csak Németországon belűl adja el. Ezt külön feltüntetik, mindig nézd meg! Ja, és még a külföldi átutalás miatt a bank (az összeget bankja válogatja) is levon 1000-1200 Ft-ot.
Gabi
max 97244 2005. február 19. 12:14
Válasz erre
Gabi!
A segítségedet kérem! Az ebayon találtam egy DAF dutchmant(6.oldal közepe tájékán).
Mennyi lenne a vég összeg ha megrndelném. Postával mindennel együtt.(csak azért mert nem nagyon tudom hogy-hogy működik ez az ebayos dolog pontosan.)
max 97243 2005. február 19. 11:52
Válasz erre
Helló! Ha van valakinek 1 DAF 3300 #760 (dobozban) és meg akar válni tőle akkor szivesen át venném.

max
Gabi 97242 2005. február 19. 09:39
Válasz erre
kezdő!
A Daf CF fülkét csak kiegészítőként tudod megvenni a KFS-től, 65 angol font + posta. De ehhez még kell egy Italeri alap Daf XF, mert ez csak fülke. Itt van a honlapcím, valamint kép a CF-ről:
http://www.kitformservices.com/
http://mysite.wanadoo-members.co.uk/kitformservices/tq/daf.cf1.jpg
A MAN TGA-t nyugodtan csinálhatod, mert sokkal könnyebb összerakni, mint a Volvót. Javaslom, hogy az Italerit vegyed, mert ugyanaz a Revell is, csak drágább.
Gabi

kezdõ 97241 2005. február 18. 21:47
Válasz erre
Ja + Daf CF-et gyártanak-e mert néztem mindenfelé de nincs nekik igaz csak 3 boltban voltam de akkor is!! :)

kezdő
kezdõ 97240 2005. február 18. 21:29
Válasz erre
Kedves modellpapa

Nagyon tetszenek a képek!! :)

Gadi

Köszönöma véleményed ahogy mondtad az italerynek jó a minősége akkor az enyém volt mindenidők legelmértebb kamionja, de azt is hozzá kell fűznöm, hogy ez volt életem legelső modellje!
Már tervbe van a következő!!
Ti melyik típust ajáljátok? A MAN tga xl-re írta az egyik vedes eladó, hogy a nehézsége 4-es fokozatú.
Gabi 97239 2005. február 18. 20:29
Válasz erre
kezdő!
Ne haragudj, hogy vitatkozok a véleményeddel, de szerintem az Italeri által gyártott kamionok jó minőségűek, és viszonylag kevés hibát tartalmaznak. Természetesen előfordulnak nem megfelelően méretezett alkatrészek, vagy hibás elemek, de aki ismeri a kamionokat, vagy tapasztalt ezen a téren az tudja őket korrigálni. Nem szabad viszont elfelejteni, hogy a kamionok a makettek között a nehezebb kategóriába tartoznak (nézd meg például a Revell besorolásokat, mindig 4-es 5-ös kategóriába teszi), és bizony kell egy bizonyos tapasztalat amikorra sikerül szépen megalkotni egy kamiont. Ez mindenkinél így van, és ha nincs más makettes múltod szerintem legalább 4-5 kamiont meg kell építeni, hogy igazából ráérezzél. Mikor már tapasztaltabb leszel rakjál össze egy amt kamiont, és rájössz a különbségre. Természetesen gratulálok a sikeredhez, és remélem, hogy még sok további kamiont építesz.
Gabi
Brunó 97238 2005. február 18. 19:05
Válasz erre
Hello max! a Daf már elment sorry.
Brunó
modellpapa 97237 2005. február 18. 17:44
Válasz erre
modellpapa 97236 2005. február 18. 17:40
Válasz erre
Tettem fel néhány képet a 8x8-as gépről. Fotók itt: http://kep.tar.hu/tar/galeriaim/27652807#2

A tár ugyan lekicsinyiti a képet, de ha rákattintotok akkor 1600x1200 (kb. 400Kb/db), így minden részlet látható.
Az osztóműről csak kicsi kép van, meg időközben kapott még néhány hűtőbordát, ezért már egy kicsit máshogy néz ki. Tettem fel képet egy éppen átalakítás alatt álló MB első hajtott hídról is.
A MAN alvázon ami barnás színű az az erdeti 6x4-es alváz volt, minden más színű alkatrész, az általam átalakított.
Tettem fel egy fotót egy F88-as Volvo-ról is. A fotó nem a legjobb, de mível ritkaság, ezért talán 1-2 személyt érdekelhet.
kezdõ 97235 2005. február 18. 16:06
Válasz erre
max 97234 2005. február 18. 15:19
Válasz erre
Helló Brunó! A DAF 3300 milyen állapotban van (össze van építve)? Csak cseréled, vagy meg is vásárolható. Engem nagyon érdekelne! Árat írjál!
korzaar 97233 2005. február 17. 22:03
Válasz erre
hello Kezdő! A helyesírást kicsit nézd át mert zavaró a sok hiba, és nem mindíg érteni a mondandód lényegét
szófukar 97232 2005. február 17. 21:27
Válasz erre
Sziasztok Mindenki!

A kezdőnek gratula!!!

Modellpapa, teljesen kimerítő volt a magyarázatod, legalább Én is megtudtam végre, hogy amiben ülök az miért az ami (26-422)
kezdõ 97231 2005. február 17. 21:03
Válasz erre
Sziasztok

Mindenkinek köszönöm a segítséget befelyeztem a VOLVO-mat végre :)
Azért mondom, hogy végre mert nagy kínszenvedés volt :(
A márkálya ITALERY és ehez hasonló sz_r anyagokat nemlétam de nem is kell profinak lenni hozzá, hogy eldöntsem milyen a minőséget, salynos elszadott anyagok voltak a legnagyobb gond. :(
De azért :)

kezdő
Brunó 97230 2005. február 17. 20:20
Válasz erre
Sziasztok!
Elcserélném a következő két európai gépemet: Italeri #760 Daf 3300, Italeri #792 Scania Topline. Mind a kettőnek kinyitottam a dobozát, de nincs elkezdve. Cserébe amerikai, vagy ausztrál gép érdekel.

Brunó
kezdõ 97229 2005. február 17. 16:44
Válasz erre
Engem is érdekelnének a képek + az én egyik kebvencem a MAN F2000-es sorozat de amit elnondtál azt énse tudtam :( , :)

kezdő
sp. 97228 2005. február 17. 16:18
Válasz erre
Szia modellpapa!

Engem is érdekelnének azok a képek!
exec 97227 2005. február 17. 14:36
Válasz erre
Szia modellpapa!

Az ilyen mindig érdekel bennünket, tedd csak fel, és a lap címét is add meg újra légyszi!

modellpapa 97226 2005. február 17. 13:42
Válasz erre
Jut eszembe, Igor-nál láttam egy 3550-es Mercedes vontatót. Én is pont egy olyat építek csak 8x6-os kivitelben.
Meg készülőben van egy 8x8-os MAN is. Erről az alvázról vannak képeim, még az átalakításokról (festetlenül). Osztómű, kormányozható első hajtott híd stb. Ha valakit érdekel, pakolók fel belőlük a Tár-ra.
modellpapa 97225 2005. február 17. 13:36
Válasz erre
"A 2-es MAN alatt pontosan melyik típust, vagy mikor gyártott típusokat érted, mert tudomásom szerint a MAN nem használt ilyen sorozatszámot. Az is jó, ha azt írod meg, hogy melyik fülketípusról van szó. "

Bár már kiderült milyen tipusról van szó, de hogy sokan megértsék:
A köznyelvben terjedt el, hogy 1-es, 2-es, 3-as MAN. Valójába ennek az alapja a számozásban rejlik xx.291, xx.422, xx.403, xx.414. Az MAN-nél a tipusjelzésben az utolsó szám mindig a motorgenerációra utal.
Az .xx1-es még az régi MAN fülke volt, az amivel a Rába tgk.-kat is gyártották (gyári kód F8-as fülke). Amikor megszületett az 1986-ban F90-es sorozat akkor jöttek a 2. generációs motorok. 1994-ben az F2000-es sorozat bemutatásakor jöttek a 3. generációs motorok .xx403, .xx463 stb., 1998-ban pedig a 4 szelepes motorok bevezetésével a 4. generációs motorok. (ugyanez a jelzés kisebb L és M sorozaton is be volt vezetve, 8.163, 8.224, 8.185 stb.)
A TG-A sorozat esetén már változott a tipusjelzés, az EURO2-es motorok a pl. a 412-es jelzést kapták, míg az EURO3-asok a 413-as jelzést. Bár ezeket a fülkén csak sima 410-esként jelezték.

Gabi 97224 2005. február 14. 18:22
Válasz erre
kezdő!
Igor (aki a truckmodelkits honlapot csinálja, és övé a Steyr) is egy alacsonytetős MAN tetejét rakta rá, így két makett kellett neki ehhez a mutatványhoz. Akkor meg már ha valahonnan megvan az alacsonytetős MAN, akkor szófukar is célt ért.
szófukar!
Szívesen segítek neked a MAN építésében (tanácsokkal), ha szükséged van rá. Ha akarod a szolnoki versenyen tudunk találkozni, írj magánba egy mélt, és leegyeztetjük.
Gabi
kezdõ 97223 2005. február 14. 15:55
Válasz erre
Szia szófukar
Én a (www.truckmodelkits.sk)-n látamm, hogy egy magastetős steyrből csinált alacsonytetőset igaz az nem MAN F90-es be ötletet adhat ha gondolob! :)

kezdő
szófukar 97222 2005. február 13. 22:08
Válasz erre
Gabi!
Megnéztem ugyanitt a "makettek"-et és igen, az F90-esre gondoltam, de ha ez ilyen bonyolult akkor valószínű, hogy elsőnek egy simán csak összerakást igénylő autóval fogok kezdeni.

Azért a segítséget nagyon köszi!!!

szófukar
Gabi 97221 2005. február 13. 20:52
Válasz erre
Szia szófukar!
Ha jól értem, akkor az F90-es sorozatú MAN-el jársz. Az alacsonyfülkés változatot az Italeri gyártotta 795-ös katalógusszámon, ikerdifivel. Ezt szinte már lehetetlen beszerezni, esetleg próbáld meg pesten a sashalmi boltban, vagy néha az ebayon is szoktam látni, elég borsos áron. Ha abszolút nincs, akkor asszem F 2000-ből is meg lehet építeni, mert úgy emlékszem a régi lökhárítót is adták hozzá, legalább is valamelyik F 2000-hez. A gond ott is annyi, hogy az alacsonytetős változatot szintén nem lehet kapni, legfeljebb a magastetőset.
Gabi
szófukar 97220 2005. február 13. 20:24
Válasz erre
Szia Gabi!
Teherautó sofőr vagyok és egy hálófülkés nem magas, bogis,gabonás,26-422 MAN-nal járok. Ezt szeretném összerakni,"megépíteni".
Gabi 97219 2005. február 13. 20:13
Válasz erre
Szia szófukar!
A 2-es MAN alatt pontosan melyik típust, vagy mikor gyártott típusokat érted, mert tudomásom szerint a MAN nem használt ilyen sorozatszámot. Az is jó, ha azt írod meg, hogy melyik fülketípusról van szó.
MAN-ból szinte már csak a TGA-t lehet kapni, néhol még esetleg az F 2000-es sorozatot. Bogis változatot nem is gyártott belőle senki, ha ilyet akarsz akkor azt magadnak kell megépíteni.
Gabi
szófukar 97218 2005. február 13. 18:07
Válasz erre
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy 2-es MAN-t gyártott-e valamelyik gyártó, lehetőleg bogisat, vagy építeni kell. Hol lehet kapni? Szolnok megyei vagyok.
Atis 97217 2005. február 11. 15:49
Válasz erre
halóka..

Légyszi Fiúk.. a segítségeteket szeretném kérni...

Egy peterbilt 359-es fékvezetékbekötéséről készült fotóra lenne szükségem ha lehetne szépen kérni titeket.

Köszike...
kezdõ 97216 2005. február 10. 22:04
Válasz erre
Gabi

Gadi köszi a segítséget!! :)
Gabi 97215 2005. február 10. 17:33
Válasz erre
Max!
Magyarországon belül mindegy a város, de kb. 15 euro. Ez lehet több is, kevesebb is, eladója válogatja. Ausztriából kicsit olcsóbb. Ja, és ez kamionra vonatkozik, mert a méret, de inkább a súly a lényeg.

kezdő!
Természetesen a ragasztott felületet egy kicsit csiszold meg, de figyelj rá, hogy a vastagság nagyon ne változzon.
Gabi
exec 97214 2005. február 10. 14:01
Válasz erre
Max!

Az e-bayen erősen változó a posta költség. Ott írja le a feladó a meghirdetett cikk végén, hogy mennyit kér.

üdv.
exec
Max 97213 2005. február 10. 09:53
Válasz erre
Segítség!Nincs valakinek egy fölösleges MAN F2000-hez való homlok fal+hűtő rács?
Max 97212 2005. február 10. 08:56
Válasz erre
Helló Gabi! Olvastam hogy, a gaz 66-ot az ebaytól rendelted. Kérdésem a következő!Berlin-Jászberény viszonylatban mennyi a postaköltség egy 1/24-es modellre?
kezdõ 97211 2005. február 8. 17:34
Válasz erre
Gadi

Köszi a tanácsot megpródálom de ha leszedtem akkor egy kicsit cstszoljam meg?
:) :)
Gabi 97210 2005. február 8. 17:09
Válasz erre
kezdő!
Az elrontott darabok leszedése igen nehéz lehet, ha megfelelően felragasztottad. Előszőr próbáld meg óvatosan lefeszegetni, hátha nem fogja annyira a ragasztó, ha így nem jön, akkor pedig le kell vágni a kabin aljának síkjában. Ebben az esetben nagyon vigyázz, nehogy kiszaladjon a kés, vagy szike, és megvágd magad. Az alkatrészek roncsolása nélkül általában nehezen megy. Ha nagyon tönkremegy a két fülketartód szóljál, mert nekem van egy bontott FH-m, és megnézem milyen rajta, legfeljebb majd azt megpróbálom leszedni, és odaadom.
Gabi
kezdõ 97209 2005. február 7. 21:00
Válasz erre
Gadi

Szerintem a képre nemlesz szükség, én még azt kérdezmém, hogyan és mivel tudom leszedni az elrontott darabokat? :)
Gabi 97208 2005. február 7. 20:03
Válasz erre
A képet nem ide gondoltam felrakni, hanem úgy hogy az én mélcímemre küldöd el, hogy megnézzem mi a gondod. A leírásod alapján azt javaslom, hogy rakd oda ahová az utasítás írja, és óvatosan feszítsél az alvázon lévő csatlakozóin is, valamint a felragasztott tartókon is. Ha még így is kevés akkor óvatosan reszelővel vékonyítsál mindkettőn. Előfordulhat, hogy a két vázdarabot nem pont párhuzamosan raktad össze, és ezért valamelyik egy kicsit kitart, vagy a motor szétnyomja, ha nem jól van benne. Esetleg azt is nézd meg a helyén van-e. Ha minden a helyén van, akkor nincs vele probléma, szépen működik, ezért javaslom, hogy nézz át minden ezzel kapcsolatos lépést, mert valahol valószínűleg nem jól raktad össze.
Gabi
kezdõ 97207 2005. február 7. 14:37
Válasz erre
Képet nemtudom hogyan kellfelrakni!! :(
Gondolom ismered a rajzot a 8-dik lépés V-jénél azt mondja, hogy szemdől nézve a jobboldalon a kormányoszlopnak van egy bemélyedése és az mellé kéne rakni de ha odarakom akkor nemillik az alvázonlévő két kis pöcökhöz de azis lehet, hogy az alvázonlévő pöckök vannak roszhejen. :)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.