/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
rolikacsa 120313 2011. augusztus 4. 21:49
Válasz erre
Kép 008
Kép 008

Sziasztok!

Valakit érdekel ez a matricaszett?

Roli
jetko 120312 2011. augusztus 4. 21:15
Válasz erre
Sziasztok.

khe2, Mpower

Le kéne irnotok hogy konkrétan melyik matricára gondoltok. Akkor tudok talán
segiteni. Mert elég sok matricám van elfekvőben. Küldjetek e-mailt melyik kell
és telefonszámot hogy megbeszéljük a részleteket. komjati.tamas@citromail.hu

Üdv: Jetkó
Tomek 120311 2011. augusztus 4. 09:35
Válasz erre
Kamion esetleg nem érdekel?:D
Cserére is!
anol 120310 2011. augusztus 4. 09:11
Válasz erre
Emberek mindeki elment a tengerpartra? Nagyon nagy a lapítás..
Tomek 120309 2011. augusztus 2. 18:06
Válasz erre
Üdvözlet!

Valakit nem érdekel egy 29 éves peterbilt 359 es makett kamion?
Ha kell róla több infó vagy érdekel a kamion írj e-mail-t

Elérhetőség: tomek94@citromail.hu
Mpower 120308 2011. augusztus 2. 16:14
Válasz erre
Na ezekből nekem is kellene egy szett, ha valaki tudna nyomtatni.
khe2 120307 2011. augusztus 2. 13:37
Válasz erre
Sziasztok

Érdeklődnék, hogy esetleg van e valakinek SCANIA 142 és 143 -ashoz beltéri és kültéri matricája (tachográf, műszerfal, típusjel, scania logo)? Bármi érdekel nyomtatott és gyári is jó, megvételre vagy cserére.
E-mail: piktomi@gmail.com

Üdv.: Tomi
pulcsi 120306 2011. augusztus 1. 22:28
Válasz erre
lrg-3154-barkas-b-1000-ambulance-1982-barkas_b-1000-krankenwagen_1982b
lrg-3154-barkas-b-...
lrg-3158-barkas-b-1000-koffer-1982-barkas_b-1000-koffer_1982a
lrg-3158-barkas-b-...
lrg-3162-barkas-b-1000-kleinbus-1974-barkas_b-1000-kleinbus_1974a
lrg-3162-barkas-b-...
lrg-3163-barkas-b-1000-koffer-1982-barkas_b-1000-koffer_1982c
lrg-3163-barkas-b-...
lrg-3164-barkas-b-1000-kastenwagen-1974-barkas_b-1000-kasten_1974b
lrg-3164-barkas-b-...
lrg-3165-barkas-b-1000-kleinbus-1974-barkas_b-1000-kleinbus_1974c
lrg-3165-barkas-b-...

pár kép sajnos kicsi méretüek.
Pulcsi
pulcsi 120303 2011. augusztus 1. 16:37
Válasz erre
Szia!
Első megvan jobbkormányosra átalakitva,munarist oda adtad már igy csak a csillagos maradt.Ha nem kell üzleteljünk.
Pulcsi
rolikacsa 120302 2011. augusztus 1. 07:57
Válasz erre
Szia!

Nekem van it3840 es volvoé Spaycan Power matricás ha érdekel.Azt hiszem van még egy munaris valahol illetve a 735 is van ha jól emlékszem.

Üdv Roli
bucsika 120301 2011. augusztus 1. 07:02
Válasz erre
Sziasztok.
Nekem van az italeri 735 volvohoz a csillagos matrica.
Ha érdekel az elérhetőségem:bucsi84@freemail.hu

Üdv bucsika
pulcsi 120300 2011. július 31. 20:33
Válasz erre
Sziasztok!
Kockalámpás Volvo FH12-16-hoz nincs valakinek elfekvőben gyári matricája.Külső felületre való érdekelne.
Pulcsi
Lecsó 120299 2011. július 29. 18:41
Válasz erre
Jobban tetszene originál állapotban, mert saját elképzelésem van az összerakás szempontjából.
Lecsó
pulcsi 120298 2011. július 29. 17:15
Válasz erre
Lecsó 120297 2011. július 29. 16:46
Válasz erre
Szia Mindenki!
Szükségem lenne az ITALERI 738-AS FREIGHTLINER FLD 120-asra.
Ki tud nekem ebbe segíteni?
Lecsó 120296 2011. július 29. 16:44
Válasz erre
Szia Mindenki!
Szükségem lenne az ITALERI 738-AS FREIGHTLINER FLD 120-asra.
Ki tud nekem ebbe segíteni?
rpsmith 120295 2011. július 27. 21:00
Válasz erre
Szia robi!

Elég egyszerű a kérdésedre a válasz: Nálam! Keress meg privátban. rpsmith@freemail.hu 20/397-07-35
robi 120294 2011. július 27. 19:30
Válasz erre
IT 3863 MAN TGA Dumper Trailer
IT 3863 MAN TGA...

Sziasztok!
Nem tudja valaki,hogy idehaza kb. mikor lehet megvenni az italeri man tga makettet?
Köszi.
Üdv robi
rupcsik@gmail.hu
Gabi 120293 2011. július 26. 17:39
Válasz erre
Bebá 120292 2011. július 26. 11:01
Válasz erre
Nagyon jók a kilátások a végére. Igen csak a kedvemre való traktor, a motorház tető nagyon emlékeztet az egykori Magirus-ra. Gratulálok már most Gabi.
Gabi 120291 2011. július 25. 23:18
Válasz erre
Sziasztok!

Köszönöm!

Patrik, az egy plüssös anyag, nem festve van.

Gabi
gpatrik 120290 2011. július 24. 23:09
Válasz erre
Szia Gabi!

A belsejében az ágy és középen a szőnyeg, az valamiféle anyag, vagy csak festve van? :)

Üdv.: GPatrik 
Mpower 120289 2011. július 24. 21:27
Válasz erre
Végtelenül szomorú vagyok! Viszont lehet megoldódik a gondok fele. Legrosszabb esetben másoltatnék, csak az annyiba kerülne, mint ha veszek egy másik komplett makettet. Na hátha majd valaki még...
MAN: Ez elég mutatós lesz. (bár ez az én személyes problémám, de a csőrösök, dupla hajtott tengellyel tetszenek, tudod, olyan ámerikás módra). Ami ebben jobban tetszik, mint a másik épülő csőrösnél - valaki belinkelte a múltkor - hogy nincs meg az ajtó résének nyoma az első lökösnél, a lámpa mögött. De pofás lett az orr formája is. Elég hihető lesz.
erosimre 120288 2011. július 24. 19:44
Válasz erre
Szia Gabi!

Alapvetően nem szeretem a csőrösöket de ezt meg lehetne mutatni a MAN embereinek!
Szép lesz!

Üdv.:Imi
Gabi 120287 2011. július 24. 19:40
Válasz erre
aIMG_1203
aIMG_1203
aIMG_1206
aIMG_1206
aIMG_1211
aIMG_1211
aIMG_1213
aIMG_1213
aIMG_1215
aIMG_1215
aIMG_1217
aIMG_1217
aIMG_1224
aIMG_1224

Sziasztok!

Egy kis haladás nálam is a csőrős TGA fronton. Kész a beltér, festés, de azért még lesz vele meló.

Gabi
Gabi 120286 2011. július 24. 19:38
Válasz erre
Szia!
Sajnos nem találtam semmi alkatrészt neked a keresettekből.
Gabi
Mpower 120285 2011. július 23. 21:39
Válasz erre
Furcsa dolgok folynak Erdélyben:) 200 óra nekem egy italeri makett, nem túl szép összerakásához is kevés...
gyorgyb 120284 2011. július 23. 20:24
Válasz erre
Szia

Igen képekek alapján dolgozom...mivel itt Erdélyben ilyen tipusu autok nincsenek vagy lehet én nem láttam.Amugy ennek a modelnek az elkészitése nekem több mint 200 óra volt.

Üdv:gyorgybb
Sjoca69 120283 2011. július 23. 19:38
Válasz erre
Profi munka, gratulálok! Fából ilyesmit varázsolni? Döbbenetes.
Mpower 120282 2011. július 23. 18:55
Válasz erre
Remélem ezt most nem mondod komolyan, hogy pusztán egy kép alapján dolgoztál...
MemoLaci 120281 2011. július 23. 14:53
Válasz erre
Szia!

Eszméletlen mire vagy képes a fából kihozni! Kíváncsi lennék a sztirolból mit hoznál ki, mert szerintem az könnyebben megmunkálható. Így sem állnak korlátok előtted , hát akkor úgy :)

Üdv. Laci
gyorgyb 120280 2011. július 23. 12:53
Válasz erre
Kep

....
Kep
Kesz

,,,,,
Kesz

Sziasztok

Köszönöm a hozzászolásokat,a biztató szavakat.
Az az igazság,hogy én a SCANIAChoz nem értek én kaptam egy ismerősömtől egy képet és az után dolgoztam.
Ez lett a végeredmény.

Üdv:gyorgyb
Mpower 120279 2011. július 22. 22:34
Válasz erre
Az első az tiszta sor. A másodikat alátámasztja néhány kivétel:) Van 2 tengelyesről képem, ami rövid burkolatos, és 3 tg-s is, amin hosszú burkolat van, annak ellenére, hogy kifigyel alóla a légszűrő háza. Gondolom az évek során ezt mindenki a saját ízlésének, megfelelően alakítgatta, ez okozhatja a sokszínűséget. Viszont az adott kamionnak tényleg hosszú a túloldalán a burkolat. Ezt eddig nem figyeltem.
Gabi 120278 2011. július 22. 22:15
Válasz erre
Első kérdés.
Valóban abban a légszűrő szívócsőve volt, és ezt a variációt a platósoknál használták, ahol szorosan a fülkére rakták a platót. Sima helykihasználás miatt, az a pár centi is sokat jelenthet. Ezért más az oldalspoiler is, már amelyiken van, mert elég sok platósra csak a tetőspoiler volt jellemző, és az oldalt kihozott levegőszűrőház burkolva. Nyergesnél nagyon ritkán használták ezt a verziót, ott elfért simán a hátfalon.
Második kérdés.
Alapból ott is azt a fajtát használták, amit én felraktam, tehát végig vitték a fülke végéig. Ritkán előfordult az is amit te raktál fel, ez leginkább valami egyedi dolog miatt. A te képeden egy speckó angol gép van, ahol a kis hely miatt, amit elfoglal a tank, a levegőszűrő házát felrakták vízszintesen a fülke aljára, és így már nem fért volna ott a légterelő elem. Lehet, hogy a másik oldalán már ennek is végig ér. Normál esetben ez a légszűrőház függőlegesen volt az első sárvédő mögött. Szóval a végig engedett volt az elterjedtebb verzió.
Mpower 120277 2011. július 22. 21:57
Válasz erre
Use1
Use1

Aham, te győztél. Eddig ez még nem volt tiszta előttem. Ma is megérte felkelni. Szal most megnéztem, tényleg 3-as mindkettő, a nem streamline-hoz kell a topline:) A streamline-é meg van (azt fotóztam). Viszont a Streamline-ből 3 tg-st szeretnék csinálni.
Ha már így belemélyedtünk, még 2 részlet nem teljesen tiszta. Pl a második képeden a fülke mögötti spoiler mely modelleknél néz így ki, avagy mitől függ hogy ilyennel szerelték. Gondolok arra amiben a szívócső(?) nyílása is van. Olyan mintha ehhez hiányozna a többi spoiler. De a full-spoilereseket, teljesen más kinézetűvel szerelték.
A másik kérdőjel, a stremaline-hoz kapcsolódik: a fülke alján, oldalt levő burkolat némelyiknél végig ér a függőleges szélterelőig, (mint amiket beraktál pirosnál, és fehérnél is) és van az a fajta ami nem ér ki odáig. (az én képemen) Mi okozza a különbséget?
erosimre 120276 2011. július 22. 21:45
Válasz erre
Sziasztok!

GyorgyB!
Ez megint lenyűgöző amit műveltél! Szerintem aranyba kéne önteni a kezeidet!
Gratulálok!

Üdv.:Imi
Gabi 120275 2011. július 22. 21:25
Válasz erre
2-es sorozat, lapos tető
2-es sorozat, lapos...
3-as sorozat, topline kivitel, magas tető
3-as sorozat,...
3-as sorozat, Streamline
3-as sorozat,...
3-as Streamline-Topline
3-as Streamline-...

Csak a pontosság kedvéért. 2-es nem volt magas tetővel (legfeljebb, ha utólag házilag átépítették), azt csak a 3-as sorozatnál vezették be, akkor kezdték el a Topline név használatá. A 3-as sorozatban vezették be kicsit késöbb a Streamline változatot, ami a burkoltabb volt. A hátsó sárvédő ahhoz való amit keresel, azért kérdeztem így.
Megnézem majd őket.
Mpower 120274 2011. július 22. 21:04
Válasz erre
Magastető 2-eshez, többi a 3-ashoz. Megköszönném.
Gabi 120273 2011. július 22. 20:57
Válasz erre
Szia!

Ez mind a 143-as Streamline Scaniához kellene? Mert nem mindegy a hátsó sárvédő se (a képen úgy látom, hogy az), meg gyári ködlámpát az Italeri csak ahhoz ad. Hétvégén majd átnézem az alkatrészes dobozaimat, hogy mim van.

Gabi
Mpower 120272 2011. július 22. 20:27
Válasz erre
Ja kimaradt az 1 pár sárvédő hátra, ez 3-ashoz kellene.
Mpower 120271 2011. július 22. 20:25
Válasz erre
Scania cuccok 005
Scania cuccok 005
Scania cuccok 006
Scania cuccok 006

Ha valaki ingerenciát érezne rá, van 16 felnire való műanyag gumim. Cserébe viszont, meg úgy egyáltalán is (tehát fizetnék is érte), nagyon keresek, 2-es / 3-as Scania-hoz magas tetőt, külsőt, és belsőt is, valamint az első ajtó előtti szélterelőket, valamint 1-1 lámpa burát, tompítotthoz, és ködöshöz is (tehát azokat amik a 2. képen vannak). Nagyon köszi!
Gaben 120270 2011. július 22. 16:44
Válasz erre
Jarmuvek-Eurocombi
Jarmuvek-Eurocombi
Jrmvek-Eurocombi_2
Jrmvek-Eurocombi_2

Ez igen. Ez már méretes. de szép lenne 1/24-ben.
laco 120269 2011. július 22. 15:59
Válasz erre
Hello,Ausztriából a Modelltruck&Parts boltból lehet rendelni 10 euróért.Én holnap küldöm el a rendelést.
rolikacsa 120268 2011. július 21. 19:49
Válasz erre
100_3552
100_3552
100_3555
100_3555

Szia bugdács!

Én így oldottam meg.A gyári pántokat levágtam és reszeltem ki belőle annyit a keretből hogy egy tű meg a ráhúzott kis csövecske beleférjen.Majd az ajtót hozzá ragasztottam az egészhez.Egésznek a titka a jó pozicionálás mert ha ez nem jó akkor egymásra csukódnak az ajtók.Remélem nagyjából érhető amit vakerálni akartam.

Roli
péNyolc 120267 2011. július 21. 18:27
Válasz erre
Sziasztok!
Sasold meg a pölö a legújabb Volvo VN szériát: www.volvotrucks.com/trucks/na/en-us/Pages/BAHome.aspx
Ott vigyorog az FH fülke (belső kialakításban is), mint kabinalap... Amerika sem adja meg a módját, csak tágabb méretekkel dolgozhat. Ha megnézed a városi terítő autóikat... bűn randák.
bugdács 120266 2011. július 21. 17:58
Válasz erre
Sziasztok,

Már közel 2 éve olvasom folyamatosan a fórumot, és építek
maketteket. Most egy kamion van építés alatt, aminek a
vontatmánya jelentős átalakításon megy keresztül.
Ehhez kapcsolódóan szeretnék tőletek segítséget kérni.

Szeretném nyithatóra megcsinálni a vontatmány hátsó ajtaját lehetőleg
270 fok nyithatósággal. Azonban nincs ötletem, hogy hogyan lehet ezt
kivitelezni.

Tudnátok ebben segíten (lehet e kapni fotómaratott pántokat, miből lehet
saját kézzel megcsinálni...stb.)?

Előre is köszönöm a segítséget.

ÜDv:

marci
Gabi 120265 2011. július 21. 10:42
Válasz erre
Szia!
Az esztétika (vagy annak hiánya) szintén egy racionális ok miatt van. Amerikában (és itt szigorúan az USA-ra és Kanadára gondolva) alapvetően csőrős kamionokat használnak, ilyeneket terveznek. Az európai tulajdonú (pl Scania, Volvo) csőrős kamionok a kis európai piac mellett leginkább a dél-amerikai piacon ( főleg Brazília) volt és van jelen, nem annyira északon. Ott azért nincsenek annyira nagy elvárások, fontosabb a költség oldal. Természetesen a költség oldal nagyon fontos európában is, ezért építették úgy a csőröseket, hogy amit csak lehetett átvettek a normál fülkés változatokból, konkrétan az egész fülkét, csak egy csőrt ragasztottak hozzá. A legyártott kis mennyiségek miatt valószínűleg ez volt a legolcsóbb megoldás, de még ez is gazdaságtalan. Szerintem kb, ebben keresendő, hogy az esztétikát valamennyire fel kellett áldozni a gazdaságosság oltárán.
Amennyire tudom a Scania brazíliai gyárában még most is gyárt csőrösöket.
Gabi
Mpower 120264 2011. július 21. 08:43
Válasz erre
Van logikám Kusti, éppen ezért nem értettem, hogy akkor minek erőltetni a csőröst, amikor úgyis csinálják a normált. Ami ugyebár még jobban elfordul egy körforgalomban. Lényegében a Gabi válaszára vártam, mint valós problémára (a méretkorlátozás), csak ezen csodálkoztam, hogy hogy húzták eddig a gyártást. Mert más országokban sem nagyon láttam csőrösöket, gondoltam biztos amcsi piacon erőlködnek velük, de akkor oda megint csak mindegy lenne a méret, lehetne esztétikusat is gyártani. Bár ebbe a gondolatomba mindig belebukok, amikor a jelenleg gyártott autók nagy részére tekintek. Lehetne esztétikusat is ... :)
Gabi 120263 2011. július 21. 08:08
Válasz erre
Szia!
A válasz nagyon egyszerű, a méretkorlátozások. Európában sokkal szigorúbbak a hosszúsági méretkorlátozások, ezért nincs is szinte csőrős kamion. Útvonal engedély nélkül csak tartály, vagy billenős pótot tud húzni, egy sima ponyvást vagy hűtőt már nem. Jelen helyzetben szériában már egyik európai gyár sem gyárt csőrős kamiont (még a Scania húzta legtovább), mert annyira kicsi rá a kereslet, amik vannak azok a gyártók amerikai vagy ausztrál üzemeiből jönnek át.
Tehát nem azon múlik, hogy nem tudnának olyanokat gyártani, hanem az eddigi típusokkal megpróbáltak beleférni némely pótkocsival a hosszúsági szabályokba, és ezért kompromisszumokat kellett kötni, de rájöttek, hogy még így sem éri meg.
Gabi
Kusti 120262 2011. július 21. 00:00
Válasz erre
Kicsit belegondolsz és rájössz. Ha beledöngetsz egy körforgalomba egy amerikai meg egy európai csörössel is akkor rájössz hogy miért nem legelől vagy az a tengely. De ez puszta logika...
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.