/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Gabi 117707 2010. június 12. 22:04
Válasz erre
Szia!

Nagyon szép, tiszta munka!

Gabi
sziklakks 117706 2010. június 12. 19:15
Válasz erre
Az teljesen hétköznapi egy italeri kamionnál,hogy minden alkatrészt tömíteni kell szinte,vagy csak én vettem egy átlagon alulit?:D
Kíváncsi vagyok meddig tart így a kezdeti lelkesedés...:)
Fóka 117705 2010. június 12. 18:05
Válasz erre
2010_21

Bussing 8000 1
2010_21
2010_24

Bussing 8000 2
2010_24

Szia Yuki!

Köszönöm a tippet! Ez már tényleg a bőség zavara :-) Gyönyörű a pótkocsis járgány, nagy a kísértés... Pedig éppen most van elkészülőben életem első teherautója, és az is Büssing. A mellékelt képeken látható a mai állapot.

Fóka
setle1 117704 2010. június 12. 11:52
Válasz erre
Sziasztok.Találtam egy oldalt,amit szerintem érdemes megnézni.Az oldalon kattitsatok a Rába s22 6X2 linkekre.http://www.busaustralia.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=47158
roland8 117703 2010. június 11. 21:22
Válasz erre
sziasztok,

tudom hogy nem ide tartozik de nemtalalom seholse a Papirkutyak c.filmet.ha vlakinek meg van akkor ide vele(a linkel).
Koszi szepen fiuk
Sziasztok Roli-Kassa
Yuki 117702 2010. június 11. 20:28
Válasz erre
Szia Fóka most néztem a vaterán Büssing 8000&trailer,krupp titan swl80 1/24 makett a 18.oldalon nézd meg nekem tetszik,igazi ritkaság.

Üdv:István
Gabi 117701 2010. június 11. 19:05
Válasz erre
Szia!

Lehet sima átutalással is. Regisztrálsz, kiválasztod amit venni akarsz, majd elküldöd, fizetésnél az átutalást választod. Heinz hozzáírja a postát (kb 9-10 euro), és van egy rész ahol látod az aktuális rendelésed, valamint a végösszeget. Ezt elutalod neki, ő pedig küldi a csomagot.

Gabi
Fóka 117700 2010. június 11. 12:14
Válasz erre
Szia Gabi!

Találtam valami szépet az általad ajánlott üzletben is:

www.modelltrucksandparts.at/shop/product_info.php

A vásárlás hogy megy ott? Gondolom, regisztrálni kell. Kártyaszámot nem szívesen adnék ki, a PayPal számlám viszont már jóideje nem él (megszüntettem, mert túl könnyen ment vele a pénzszórás...). Ad esetleg más alternatívát az eladó?

Derűs napot,
Fóka
Fóka 117699 2010. június 11. 10:28
Válasz erre
Szia rpsmith!

Megnéztem a neten a Krupp Titant, egyből beleszerelmesedtem (de szép szó...), ment a mail.

Szia Gabi!

Remélem, összejön a Titan, aztán majd egészen biztosan jön a folytatás a nem dobozos megoldásokkal. Kösz a linkeket, igazi kincsesbányák! A Revell sztori érdekes, kár, hogy nem lett folytatása a Krupp-Büssing sorozatnak. Egy vevője egészen biztosan lett volna a szériának :-)

Fóka
Gabi 117698 2010. június 10. 21:18
Válasz erre
Szia!

Hát azért vannak különbségek közöttük. Másabb a homlokfal, a 143-as Topline tetős, ami a 142-nél még nem volt, a 143-as már az új ívelt műszerfalas nem az egyenes. Meg lehet oldani, de azért nem olyan egyszerű a 143-ból 142-t építeni.

Gabi
rpsmith 117697 2010. június 10. 21:02
Válasz erre
Fóka

Keress meg magánban: rpsmith@freemail.hu Igaz, hogy nem nekem, de barátomnak van egy össze nem rakott Krupp Titanja. Csak porosodik a polcán, megkérdem megválna e tőle, ha érdekel a dolog.

Mickey

Az Italeri Scania 143R Wrecker-je eléggé hasonló, és a dobozból a nyerges verzió is megépithető.

Üdv, Rp
Mickey68 117696 2010. június 10. 20:07
Válasz erre
köszi, már próbáltam, de nem vállalták az europába átszállitását
Gabi 117695 2010. június 10. 18:55
Válasz erre
Szia Fóka!

A Büssing valóban egy nagyon szép makett, ez még Klaus Lassen tervezés, tényleg elég részletes, bár ő azt mondta, hogy annó még részletesebbre tervezte, csak a Revell bizonyos dolgokat egyszerűsített, mert neki az üzlet volt az első. Volt még neki egy jópár terve, csak megállt a dolog a Krupp és a Büssing után. Klausnak volt még egy régi saját kiadású Unimogja (Lassen Projekt néven futott), az volt még ilyen szép. Nagyon nehéz kamionban ebből az időszakból találni makettet, dobozosat szinte lehetetlen, inkább átépítők, vagy gyanta fülkék vannak. A KFS www.kitformservices.com/ gyárt egy csomó gyanta fülkét, pl az F89-es Volvot amit nemrég raktam össze, de elég sok angol gépet is. Itt meg kell venned egy alap Italeri makettet, és arra építed rá. Ezen kívűl van még a belga J.C.Lescreiner aki gyárt pl komplett régi 140-es, 76-os Scaniát is gyantából, az ő cuccait legegyszerűbben Heinz barátomnál veheted meg: modelltrucksandparts.at/shop/
Heinznél szokott még lenni csőrős régi L-s Merci fülke, vagy egyes csőrős Magirus fülke is gyantából, szóval ki lehet fogni ritkaságokat, csak hát azok elég drágák is. Létezik szintén gyantából Bernhard Albrecht féle LP-s Merci kabin is, amit még a HC is használt régen. Szóval vannak ritkaságok ebből az időből, csak nehéz hozzájutni, itthon szinte lehetetlen, csak kintről.
Gabi
Ezen felül marad a szkreccs.
George 117694 2010. június 10. 18:13
Válasz erre
Fóka 117693 2010. június 10. 16:25
Válasz erre
exec,

Köszönöm! Akkor utánanézek ezeknek.
(Ami a Revell Büssinget illeti - hát én azt hittem, hogy munkaigény szempontjából ez már az élmezőny. Repülőgéppel még sohasem piszmogtam ennyit...)

Fóka
exec 117692 2010. június 10. 15:38
Válasz erre
Fóka,

azt elfelejtettem mondani, szoc gépek nem léteznek 1:24-ben. Egyedül a Kamazt adta ki egy kis szériás orosz gyártó, 200 EUR körüli áron...

exec
exec 117691 2010. június 10. 15:37
Válasz erre
Fóka,

A Revell Krupp Titan-ja és a Heller régi Scaniája kapható még. Ezen kívül bulldogfülkés változatban még kapható az Italeritől pár régi gép, ha éppen újra kiadják. Igazán régi gépek az AMT kínálatában vannak, ezek azonban amerikai vasak, és jóval munkaigényesebbek sok szempontból az átlag Italerinél, az általad említett Revellnél meg főleg... Beszerezni ilyen régebbi gépeket leginkább az e-bayről lehet, de próbálkozhatsz pár külföldi oldalon is, pl www.modell4you.at

Üdv.
exec
Mickey68 117690 2010. június 10. 14:37
Válasz erre
IT755
IT755

Sziasztok. Keresem megvételre-Italeri No:755 Scania R142H. mickey68@freemail.hu
sziklakks 117689 2010. június 10. 12:53
Válasz erre
Te vagy a KIRÁLY Bercibá!Mindenhol segítesz..:D
Jöhet.Referenciából soha sincs sok.
Fóka 117688 2010. június 10. 12:40
Válasz erre
Revell Bussing 8000

Revell Bussing 8000
Revell Bussing 8000

Sziasztok!

Fóka vagyok, és teljesen kezdő a teherautók terén. Úgy keveredtem ide, hogy miután 40 éven át készítgettem utasszállító repülőgépeket, tavaly abbahagytam, mert a jelenlegi készletemet már teljesnek vélem, és nem akarom tovább bővíteni, mert nincs téma hozzá. Viszont hiányzott a pepecselés, ezért először egy Titanicot csináltam, aztán egy vitorlásba kezdtem, két hónapja pedig nekiveselkedtem a mellékelt képen lévő teherautónak. Nagyon élvezem, ha kész lesz, rakok be fotót. Teljesen más ilyet csinálni, rengeteg számomra új megoldást kellett kitalálnom. A készlet pedig lenyűgözően részletes - egyszóval igazi öröm-makettezésben van részem. Olyannyira, hogy már a folytatáson gondolkodom, ezért szeretnék hozzáértőket megkérdezni a lehetőségekről. Vajon kapható-e valahol 1979. előtt gyártott/futott teherautó vagy kamion jó minőségű 1:24-es makettje a Büssingen kívül? Az on-line boltokban nemigen láttam ilyesmit. És vajon reális-e, hogy ezen túlmenően egykori szocialista típusra (Rába, Csepel, Tátra, Zil, Ifa, stb.) bukkanjak valahol 1:24-ben?

Fóka
Bebá 117687 2010. június 10. 10:19
Válasz erre
Az Actros motorjáról ami V8-as tudok küldeni fotókat.
sziklakks 117686 2010. június 10. 05:25
Válasz erre
Köszi!mindig okosodok ...A 1843-mat is az összeépitésiből "tudtam"
Saját dekor lesz rajta,tehát ezt építem ami van a dobozban,csak szeretném kicsit feljavítani.
Pulcsi!Köszi elég tetszetős..o.O
pulcsi 117685 2010. június 9. 19:19
Válasz erre
Szia!
Már raktam be ezt a linket,de most mégegyszer.
forum.autoinscale.com/viewtopic.php
Pulcsi
Gabi 117684 2010. június 9. 19:08
Válasz erre
Szia szikla!
Ez ami az Italeri makettje lenne, az 1853-as, mert V8-as motorral van, a 1843-as pedig V6-os (Mercinél a két utolsó szám + egy 0 a teljesítményt jelzi lóerőben). Van Actros katalógusom is, meg néemt kamionos újságokban tesztek, hétvégén megkeresem Neked őket, és lefotózom. Ezt akarod megépíteni tljesen ami a dobozban van, vagy valami más cégest? Mert ha mást akarsz, akkor rakjál róla légyszi egy eredeti képet, hogy lássam nem-e másik változat kell.
Gabi
pulcsi 117683 2010. június 9. 18:16
Válasz erre
sziklakks 117682 2010. június 9. 11:42
Válasz erre
italeri3815
italeri3815

Pisti!Köszi!

Gabi!Tudtam,hogy nem lesz ilyen egyszerű...:D
Egy ilyennel tudok szolgálni.
Gabi 117681 2010. június 8. 21:13
Válasz erre
Szia szikla!

Pontosan melyik Actros kellene? MP1 vagy MP2? Bár asszem a 1843-as az MP1-es volt. Nyerges vagy platós? 4x2 vagy 6x4? Alacsony fülke, L-s fülke, Megaspace fülke? Rakjál be egy képet arról amit építeni szeretnél, és akkor tudok segíteni.

Gabi
pisti75 117680 2010. június 8. 19:20
Válasz erre
MB_ACTROS_CHASSIS_ABC
MB_ACTROS_CHASSIS_AB...
MB_ACTROS_ENGINE_A
MB_ACTROS_ENGINE_A
MB_ACTROS_GEAR_B
MB_ACTROS_GEAR_B
MB_ACTROS_GERA_BOX_A
MB_ACTROS_GERA_BOX_A
MB_ACTROS_REAR_A
MB_ACTROS_REAR_A
MB_G_155_EPS
MB_G_155_EPS
MB_G_-_210_MEGA
MB_G_-_210_MEGA
MB_ACTROS_VALVES
MB_ACTROS_VALVES

Szia!
Tessék Uram!
sziklakks 117679 2010. június 8. 14:59
Válasz erre
Segítsetek légyszi!Actros 1843-ról kellene pár fotó.Motor,alváz.Gugli nem nagyon volt barátom.
ladas22 117678 2010. június 7. 21:00
Válasz erre
csabi!
köszi a gyors választ!
magánban még megkereslek, bár valszeg nem ma, mert hulla fáradt vok.
addig is üdv!
setle1 117677 2010. június 7. 15:11
Válasz erre
ford2
ford2
ford3
ford3
ford4
ford4
ford5
ford5

Sziasztok.Megválnék egy ford 1/24-es méretarányú kamionmakettől.Apróbb ragasztófoltok találhatóak rajt,és hiányzik róla az irányítórúd,és a nyomtávrúd.A függőcsapszegeknél fixen van rögzítve az első futómű.Mivel már régóta csak a szekrény tetején porosodik,és én más méretarányú modelleket gyűjtök,így megválnék tőle.Az ár megeggyezés tárgya.Ha esetleg érdekel valakit,akkor a setle@citromail.hu-n,vagy a 30 5057705-ös számon elér.
Gis80s 117676 2010. június 7. 14:36
Válasz erre
Legyen inkább 295. oldal ;)
Amúgy nagyon jó lett a szerkezet!

üdv.
Péter
Csabi 117675 2010. június 7. 12:24
Válasz erre
Szia!

Én építettem egyet, de még 2007-ben.
314. oldal, 5333 sz. hsz.
Ha bármi kérdésed van: s-dragon@freemail.hu

Üdv,
Csabi
ladas22 117674 2010. június 6. 20:54
Válasz erre
Sziasztok!
Először is elismerésem a berényi verseny rendezőinek!

Másodjára segítséget kérnék.
Úgy emléxem úgy egy éve épített valaki egy Vörös Rákot, a kérésem annyi lenne hogy pontosabb időpontot tudna e valaki mondani ne kelljen végiglapoznom az egyik legforgalmasabb topicot. Vagy ha esetleg az építő megdobna egy kis információval hálás lennék!

Köszönettel: Csuvikovszky Gábor
Attila79 117673 2010. június 6. 19:24
Válasz erre
IMG_1945
IMG_1945

Sziasztok!

Ebből szeretnék valamit építeni, tudnátok ötlettel segíteni? Lehetőleg magyarországi, megaspace fülkés (mivel nem fogom tudni átszabni L fülkésre) érdekelne. Esetleg vontató helyett egy egyszerűbb platós kivitellel is megpróbálkoznék.

Jó munkát, üdv.
Attila
rolikacsa 117672 2010. június 5. 13:27
Válasz erre
Sziasztok!
Valóban nem szép megoldás ha látszanak a vezetékek ezért is kérdeztem meg.A tankra már én is gondoltam csak az elég kivitelezhetetlen számomra.Mivel tervem az hogy index is égjen és villogjon ahhoz már elektronika kell.Mindent nem lehet eldugni a kamionba sajnos ha csak a motort ki nem vesszük belőle.Így ezt mind kívülről kell megoldani csak a vezetéket kell szépen elvezetni.Kamiont igazából se borogatják fejükre ezért akarom fixálni mert rendes hálózatra is rá akarom kötni.Festék tippet köszi kipróbálom beragasztva még nincs a bura tehát könnyen orvosolható.Ami még eszembe ötlött a pótkocsiba tenni az elektronikát meg az elemet következőnél ez a tervem akkor rögzíteni se kell és a vezetéket meg levegőkábel imitációként át lehet vezetni.

Attila79
Köszi a tippet erre nem gondoltam ez jó ötlet.

Geroge
Király kis gép lesz tetszik csak így tovább.

Roli
Gis80s 117671 2010. június 4. 10:02
Válasz erre
ski5
ski5

Sziasztok!

Nincsen valakinek elfekvő készletben 6db pótos kerék. Valami hasonlót keresnék, mint a képen lévő :)

üdv.
Péter
zsorzsy 117670 2010. június 2. 12:45
Válasz erre
Szia Roli!

Sajnálom,hogy nem talizunk,de igy most 1:1,mert a multkor nekem nem jött össze,most neked!
Fain kis projekt lesz ez a darus pót sok sikert hozzá!
alig várom,hogy neki állj,és talán majd most ellesem tölled a daruépítés fortéjait!
Én csomagolok a versenyre,még szabi napot is kértem mára,mert hajnal 1-ig pakolásztam,de nagyon tele a hócipőm. Minden aminek le kell törnie az most letörik lejön,vagy föleg a kicsiknél ,már nincs is meg,mert valamelyik takarításnál nyomaveszett,és utángyártok,de már nem sok van vissza!

Sok sikert a vizsgáidhoz!
Üdv zsorzsy!
Roland_89 117669 2010. június 2. 11:51
Válasz erre
20090811358
20090811358

SZia Zsorzsy!

Sikerült egy képet találnom mikor darut vittünk Kukorival. Elméletileg megszeretném csinálni majd a darut is utána!

ROland
George 117668 2010. június 2. 10:59
Válasz erre
Szia gpatrik!

Festett módon kerül majd rá a dekoráció. Sok maszkolás,rengeteg idő és meló.
Roland_89 117667 2010. június 2. 10:10
Válasz erre
Hali!

Igen, elkészül hozzá a tréler is! Az EVO-hoz meg majd egy speciális pótkocsiként szállítható toronydaru, mert sokszor szoktuk vele húzni. CSak arról még nincs képem. De majd jövőhéten úgyis viszünk egyet, majd akkor csinálok.

Sajna Berénybe nem tudok lemenni. Fősulin még van vizsgám jövőhéten, és elég húzós. Sajna muszáj arra tanulnom :(

Roland
Gis80s 117666 2010. június 2. 06:09
Válasz erre
zsorzsy 117665 2010. június 2. 00:12
Válasz erre
tn_800x600_520372_77914_user_9259890_1223306402436[1]
tn_800x600_520372_77...

Helló mester!

És ilyen uthengeres pótot is csinálsz majd a TGA-hoz!
Sok sikert,és jó munkát!
Hétvégén találkozunk Berényben?

Üdv zsorzsy!
Roland_89 117664 2010. június 1. 21:46
Válasz erre
201005021092
201005021092
201005021100
201005021100
201005021103
201005021103
Kamionos találkozó 2010. 330
Kamionos találkoz...
2009kamionostallkozo325
2009kamionostallkozo...
HPIM6669
HPIM6669

Sziasztok!

Elkezdtem a következő két darus makettem! Egyenlőre csak az eredetiket tudom megmutatni. Milyest a makettokból lesz látnivaló, közölni fogom!

Roland
pulcsi 117663 2010. június 1. 17:50
Válasz erre
gpatrik 117662 2010. június 1. 17:04
Válasz erre
Szia George!

Hogy oldod meg, fölfested?

GPatrik
Gis80s 117661 2010. június 1. 07:35
Válasz erre
Sziasztok!

pulcsi: dobtam volna Neked egy mélt, de visszajött hozzám. Adj légyszives egy másik mélcímet, vagy keress meg. A Schmitz Ski-vel kapcsolatban lenne kérdésem. Előre is köszönöm!

üdv.
Péter
bucsika 117660 2010. június 1. 06:53
Válasz erre
Szia.
Engem érdekel.
Keres meg magánba és megbeszéljük : bucsi84@freemail.hu
Üdv bucsika
Attila79 117659 2010. május 31. 22:54
Válasz erre
0 049
0 049

SZiasztok!

Rolikacsa!

Én a kerék felső részén (a sárvédő alatt) a gumiba vezettem a kábeleket, és a kerék ill. a talaj találkozási pontjánál megy a gumiból ki-talajba be a vezeték. Ez szerintem jó módszer, mivel a járművet körbe vizsgálva sem látsz semmi vezetéket, feltéve hogy nem zavar, hogy alaplapra kell rögzíteni (szerintem elég idétlenül nézne ki egy makett ha mindenféle vezetékek lógnának ki belőle).

Üdv.
Attila
Zsolesz 117658 2010. május 31. 22:15
Válasz erre
Ja,természetesen original bontatlan.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.