/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
salud8 116372 2009. november 30. 22:24
Válasz erre
Í tényleg el is felejtettem. bocsi
exec 116371 2009. november 30. 22:05
Válasz erre
salud8,

úgyh ogy licitálsz rá. A cikkek között van egy fent az e-bay használatáról, első lépésnek kérlek olvasd el azt.

Üdv.
exec
Roland_89 116370 2009. november 30. 20:29
Válasz erre
Elnézést, pontosítok, elírtam nem 150 hanem 120 tonna a legnagyobb daru. de szerintem érdemes megnézni a kisebbeket... :D Liaz, Ifa... nekem tetszenek!

Roland
Roland_89 116369 2009. november 30. 20:26
Válasz erre
Üdv az Uraknak!

Sajna Keri nem érek rá, pedig nagyon érdekelne a téma! Esetleg annyival hozzájárulok hogy én sokat vagyok építkezéseken, sokszor fordulnak meg nagy daruk és különleges gépek és fotózom is őket. Akinek kell annak tudok most is képekkel szolgálni, valamint van egy barátom, akiknek 30 valahány autódarujuk van, 5t-150t ig, bármikor lehet meglehet nézni a telepet, a gépeket. Ja meg kosaras meg minden ami ilyen magas :D honlapjuk: www.borsoddaru.hu ha gondoljátok itt is lehet egy teleplátogatást szervezni.

Roland
kismaszek 116368 2009. november 30. 20:26
Válasz erre
Szia Simka!

Köszi az infótkat . nagyon jó lessz a tefus zil.

üdv Kismaszek
salud8 116367 2009. november 30. 20:20
Válasz erre
Simka 116366 2009. november 30. 19:21
Válasz erre
Sziasztok!

Kismaszek! Értem akkor a technikát, viszont akkor ezt úgyis tudod, hogy az igaziakon hogy épülnek fel a vezetékek.
Alkatrészgyártás: dióhéjban, bármiből-bárhogyan, csak kézügyesség kérdése...
Bővebben: műanyaglapok(sztirol), gyantaöntés, vákuumhúzás, ezekről bővebb infókat találsz itt az oldalon a "tippek-trükkök"-ben vagy visszaolvasol itt a fórumon, lényeg, hogyha jól körülnézel a makettinfón, akkor igen hasznos dolgokat találsz.
Meg járj nyitott szemmel a konyhában-fűrdőben, számítógépek körül, az utcán a boltokban stb... :)
Rengeteg használható cuccot lehet így találni, nem kell feltétlenül megvenni mindenféle kiegészítőt(pl evergreen, meg KFS), bár azokban is van olyan amihez máshogy nem jutsz hozzá..

Simka
Keri 116365 2009. november 30. 18:36
Válasz erre
Sziasztok!
Örömmel közölhetem,hogy megkaptuk az engedélyt a látogatásra a Prangl-telephelyre!

Időpont:2009.december 12. reggel 9 óra
Helyszín:Prangl Hungária Kft 1239 BUDAPEST, Ócsai út 5.
www.prangl.hu/

Megközelítés:
autóval - Bp felől a XXIII.ker Grassalkovich út,Ócsai út útvonalon MO-ás előtt
fél km-re jobbra(hátsó ipartelep)
- MO-ás felől soroksári lehajtón lekanyarodva 500 méter balra
tömegközlekedéssel - 66-os autóbusz(Kispest,Határ úttól indulva(M3 metró,Europark))
végállomás előtt 1 megállóval leszállni

A látogatás ingyenes,kisérőt kapunk,kérdezni,fotózni lehet.Várhatóan 100tonnás daruig bent lesznek a gépek,a nagyok(200-400t)jelenleg külső helyszíneken dolgoznak,és még hónapokig nem lesznek "otthon",így azokat várhatóan egy másik alkalommal tudjuk majd megnézni.Valamint láthatunk még "Specialtransportos" vontatókat,nagyteljesítményű kosaras emelőket stb.
Kérek minden klubtagot illetve érdeklődőt,aki jönne erre a kirándulásra,hogy az e-mailcímemre küldje el a nevét+nicknevét,telefonszámát,hogy összeállíthassam a létszámot.Rossz idő illetve vészforgatókönyv(nem ér rá mégsem a kisérőnk) esetén vasárnapra tolódna a látogatás.

Keri(laszlo.keresztes@pr.hu)
kismaszek 116364 2009. november 30. 15:50
Válasz erre
Szevasz Bogyi!

Kösz a dícsérő szavakat!

Én csak scaniákat építek mert ezek a kedvenc autóim valamint scaniával dolgoztam.
Most beszerzés alatt van 2 db scania melyért fel kéne menni pestre csak sajna még nem jutottam oda meg is tudod nézni mert Atis barátomtól veszem mely a hatodik oldalon meg is találod. Miest a meló enged már repülök is érte.ezek szép és jó autók. de csak azért írom mert scaniával dolgoztam.
Bogyi 116363 2009. november 30. 10:13
Válasz erre
Szia Kismaszek!

Mint szintén kezdő nekem is tetszenek a járműveid, nekem is dédelgetett álmom, hogy azért az első Scania LED lámpás legyen. Ehez vannak is öngyuszikból kiszedett alkatrészek, mikrokapcsolók, elemtartó, stb. Gondolom ezeket majd kevésbé látható helyeken kell elhelyezmni, illetve a bekötést a fülkeépítéskor, stb. kell egyszerre elvégezni.

Amúgy elkezdtem a 7végén az építést a vázzal és 2 db. féklevegőtartállyal. Ügyeltem rá, hogy ezek ugye két féldarabból épülnek fel és én összeragasztás után csiszolgattam le 1200-as vászonnal az öntési sorjákat. A vázon belül viszont rengeteg kilökőtüske nyom van azt lapos tűreszelővel szedegetem ki. Hát igen, ez nem egy papírmakett. A vázat majd úgy fogom összeállítani, hogy az összes kereszttartót beépítem és úgy rakom rá a másik felét. Illetve ezeket a vázra belül felerősítendő tartályokat majd a kész vázra teszem be nem úgy mint az útmutató számozása. Képeket majd teszek fel, csak tölteni kell az elemeket :-) Örülök, hogy ennyi Scania van most a láthatáron.
kismaszek 116362 2009. november 29. 22:45
Válasz erre
Szia Simka!

A kábele azok melyek a lámpához mennek.
De sajna a kis kapcsoló letört és nehezen lehet vissza forrasztani.
Mikor elkészült a fekete Scania akkor világított a ködlámpák a rendes lámpái meg 2 db kék led középen a hűtőrácsnál.Ha lesz időm a akkor majd kijavítom a problémát.
Nagyon köszi a tippeket amiket adtál. Hogyan szoktatok alkatrészeket készíteni ?
De inkább önteni mikor valami nem olyan mint az igazin?

Üdv kismaszek
Kusti 116361 2009. november 29. 21:21
Válasz erre
Gabi 116360 2009. november 29. 21:08
Válasz erre
Kusti 116359 2009. november 29. 20:49
Válasz erre
Szia Salud!

A hűtőst nem szereted? A platós, ponyva nélkül nem jó? Azt elég könnyű szreccselni, vagyis inkább úgy mondom hogy nem nehéz.
Én is most kezdek majd bele egy nyerges hűtős félpótkocsiba, elejétől a végéig saját építés lesz. A költségkímélő technikák és az önmegvalósítás híve vagyok! :D :P

Üdv!
Kusti
exec 116358 2009. november 29. 20:29
Válasz erre
salud8,

szerencse kérdése. Én 3 éve 5000-ért vettem. Aztán el is adtam 2 éve asszem 15000-ért...

Üdv.
exec
salud8 116357 2009. november 29. 20:22
Válasz erre
Szia!

Pf 40ezer :( Szép ára van. Mostanába a platósokért vagyok oda, de nem tom hogy fogok-e tudni ilyet szerezni. Azért köszi az infót.  Ha majd elkészülsz vele mutass képeket jó?
Köszi!
TempraSW 116356 2009. november 29. 20:12
Válasz erre
Szia!

Én 2 hete lőttem az ebay-en, szállítással több, mint 40000 Ft volt.
Nem lehetetlen beszerezni, sok pénz és kis szerencse kell a licitáláshoz.

TempraSW
salud8 116355 2009. november 29. 19:35
Válasz erre
Tiger Express Truck und Trailer
Tiger Express Truck...

Sziasztok!
Ezt a makettet keresném megvételre!
Simka 116354 2009. november 29. 18:49
Válasz erre
Sziasztok!

Ronin!Hova jársz Te zsibire? Érdeklődnék hol lehet ilyen kis gyöngyszemeket csípni? :)

Kismaszek! Egész jó kis építéseid vannak, látom már próbálkoztál némi kábelezéssel is. Egy tanács bekötéshez, a piros kábel(illetve csatlakozó) általában innen hátulról nézve a jobb oldalon (töltőkör levegőcsöve), a sárga pedig a bal oldalon(fékező kör csöve). Ha a Scania-n fordítva van, akkor sorry(bár nem hinném).

A gabonás is jó lesz, csak így tovább, az alvázat viszont festhetnéd.. :)
Fényképezésnél esetleg meg próbáld ki azt, hogy kint világosban vagy bent ablak alatt és vaku nélkül kattintsd le a cuccot. Persze ne úgy hogy a fényforrás a fényképezővel szemben legyen, hanem inkább mögötte vagy felette legyen. :)

Simka
Gabi 116353 2009. november 29. 14:04
Válasz erre
Szia!
Átmérő 44 mm, szélesség 14 mm.
Gabi
Gabi 116352 2009. november 29. 12:46
Válasz erre
Szia Ronin!
Igazából nem tudod utcaira megépíteni, mert a versenyváltozat egy annyira speciális prototípus, hogy a fülke néhány elemén kívűl semmi köze az utcaihoz. Amennyiben mgis azt szeretnéd elég komoly átépítésre lesz szükség mind a váznál, futóműveknél, de pl az egész fülke belsőt szkreccselheted. Szóval, ha nem vagy rutinos kamion-átépítő, akkor első munkának nem tanácsolnám ezt a fajta átépítést.
Gabi
Bebá 116351 2009. november 29. 10:57
Válasz erre
Kis haszonnal megvenném.
sz.b.makett@chello.hu
Ronin 116350 2009. november 29. 10:46
Válasz erre
Mercedes truck
Mercedes truck

Sziasztok!
Ezt a készletet most találtam a zsibin. Gondoltam egy ezrest megér...:) Úgy tűnik hogy hiánytalan, de az összerakási rajz hiányzik. Azt szeretném tudni, hogy ebből a készletből lehet-e civil utcai nyergest építeni? Nincs hálótere, úgyhogy valami építőipari gép körvonalazódott a fantáziámban...
Üdv:Ronin
exec 116349 2009. november 29. 08:49
Válasz erre
Toth_Gabor

Az AMT nagyon sok csőröst adott ki, illetve a Reevllnek is van pár szép darabja. Az AMT elég munka igényes ugyan, de szerintem megéri. Megvenni ezeket leginkább az e-bayről tudod. Vagy pl az AMT most adta ki újra az International Transtar Eagle-t,, érdeklődj a HOKI-ban, vagy a www.modell4you.at -n

Üdv.
exec
Toth_Gabor 116348 2009. november 28. 23:39
Válasz erre
Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy tudtok-e elérhető áron eladó amerikai kamion maketteket. Láttam Revell Peterbilt 359-es makettről képeket, és elég meggyőzőnek tűntek.
A Revell doksi archívumában szereplő régi kiadásokat szerintetek érdemes még keresni?
Milyen gyártók adtak ki jó minőségben ilyen maketteket? (elsősorban csőrősökre gondolok)

Üdv,
T.G.
daapp 116347 2009. november 28. 21:44
Válasz erre
t600
t600
cb
cb

Sziasztok Kamionos kollégák!

itt egy bővítés, Kenworth T600-hoz sárvédő szélesítés 700Ft.
valamint rakok fel a CB-ről is képet, mert tegnap nem találtam, viszont most meg sötét volt már a fotózáshoz.

Jó alkotást, üdv: daapp

briger76 kukac freemail pont hu
kismaszek 116346 2009. november 28. 21:23
Válasz erre
DSC00255
DSC00255

Talpi!

Elfelejtettem képet felrakni a gabonás platórol .

Üdv mindenkinek Kismaszek
kismaszek 116345 2009. november 28. 21:17
Válasz erre
DSC00149
DSC00149
DSC00205
DSC00205
DSC00206
DSC00206
DSC00207
DSC00207
DSC00208
DSC00208
DSC00209
DSC00209
DSC00210
DSC00210
DSC00211
DSC00211
DSC00212
DSC00212
DSC00214
DSC00214
DSC00215
DSC00215
DSC00219
DSC00219
DSC00225
DSC00225
DSC00235
DSC00235
DSC00236
DSC00236
DSC00245
DSC00245
DSC00246
DSC00246
DSC00247
DSC00247
DSC00248
DSC00248
DSC00249
DSC00249
DSC00287
DSC00287
DSC00292
DSC00292
DSC00293
DSC00293
DSC00294
DSC00294
DSC00295
DSC00295
DSC00296
DSC00296

Sziasztok !

Egy pár kép a Scaniákról a fekete az első munkám a második most készül gabonás 3 as Scania .Egy kis csemege , írjátok légyszi hogy milyen hibákat láttok rajta matrica készítés és javítás érdekelne milyen praktikák vannak.

ÜDV mindenkinek Kisaszek
Nagytalpú 116344 2009. november 28. 12:44
Válasz erre
Szia Kuki!
Azt szeretném kérni tőled,hogy csinálj légy szíves néhány új fotót az autóidról!
Nagyon rossz képeket tettél fel és így nem lehet látni rajtuk a járgányokat.
Egy jó fotóval "jobban el lehet adni" a gépeket, mert egyébként persze jó autók lennének,csak nem látszik belőlük semmi.
Tehát a feladat: új képek készítése odafigyelve a fényre és az élességre és utánna feltölteni ide nekünk,hogy csemegézhessünk!
Üdvözlettel: Talpi
Nagytalpú 116343 2009. november 28. 12:40
Válasz erre
Szia Kismaszek!
Örülök,hogy megint itt vagy a fórumon!
Szívesen segítek, küldj egy mailt a kérdéseiddel!
Kíváncsian várjuk a képeket a Scaniáról.
Üdv. Talpi
daapp 116342 2009. november 27. 23:39
Válasz erre
kenworth etch
kenworth etch
freightliner etch
freightliner etch
ford etch
ford etch
mack etch
mack etch
peterbilt etch
peterbilt etch
westernstar etch
westernstar etch
TORQUE_Tites
TORQUE_Tites
WIPERS
WIPERS
SLAMLOCK
SLAMLOCK
nutsbolts
nutsbolts

sziasztok!

igéretemhez híven itt van pár dolog, van közte kfs és egyéb gyártmány.

truckshow custom kits:1800ft/szett

torque tights:850ft

ablaktörlő szett:1400ft

rögzítő fül szett: 1400ft

csavarfej készlet: 1800ft

műgyanta cb rádió szett: 400ft

üdv: daapp
briger76 kukac freemail pont hu
pisti75 116341 2009. november 27. 20:05
Válasz erre
Üdv urak!

Lenne egy kérésem.
Vki megmérné nekem az Ita pót gumiját? A külső átmérő kéne és a futófelület szélessége mm-ben.
Előre is köszönöm.
P.
daapp 116340 2009. november 27. 01:23
Válasz erre
Ja és ha holnap emberi időben végzek akkor felteszek pár fincsi KFS eladó cuccot is:)
daapp 116339 2009. november 27. 00:09
Válasz erre
szia!
most vettem tőled gyantát, beszélgettünk is a KFS cuccokról, hm? csepel:). Meg is érkeztek, szívesen prezentálom neked az egész szettet, vagy éppen most van öntés alatt és egy eszmecserével karöltve prezentálok egy szettet.
számom ha nem lenne meg: 20/9283488
gpatrik 116338 2009. november 26. 16:21
Válasz erre
Sziasztok!
Köszönöm a segítséget! Tényleg jól néz ki az evergreen, de lehet gazdaságosabb sztirolból dolgozni.
Gabi! Köszönöm, ha szükség lesz rá megkereslek mindenképen.
GPatrik
Kuki20 116337 2009. november 26. 15:23
Válasz erre
scania merci
scania merci
scania schmitz
scania schmitz
actros scania
actros scania
egyéb:)
egyéb

Hello mindenki!megszeretném mutatni eddig készített munkáimat.hát nem valami nagy számok, kezdő vagyok meg minden:)de hát ezvan, majd lesz jobb is,próbálkozok probálkozok:)
Russell 116336 2009. november 26. 13:41
Válasz erre
Olajszűrőt. A végéről a tárgy ragja lemaradt. Elnézést.
Russell
Russell 116335 2009. november 26. 13:38
Válasz erre
Kedves Bogyi!

A kérdésedre egy közhellyel tudok csak válaszolni:
"Kinek a pap, kinek a paplan."

Úgy fested, majd ragasztod, ahogy rááll a kezed, magyarul, ahogy neked jobb. Építs meg egy makettet az egyik, egy másikat a másik módszerrel. Oszt majd meglátod. A festett felületeknél, ha késsel megkapargatod a ragasztási felületeket, akkor megfogja a műanyagragasztó. Pillanatragasztót tudsz festett felületen is használni.

Eddig az általánosságok, s most mondom, hogy én hogy csinálom. Kamion esetén az alvázat összeépítem, festem alvázszínre. (fekete, piros, szürke, zöld jöhet szóba alapértelmezettként, de gyakorlatilag bármilyen szín lehet). A motort úgy építem össze, hogy addig építem, amíg az azonos színű alktrészek végére érek. Magyarul a hűtőt építem, festem. Az olajszűrő és a turbó csöveit építem, festem, a blokkot a szelepfedelekkel, tárcsákkal, ékszíjakkal építem festem. Mikor minden megszáradt, összeépítem.
A fülke lehet beleépítős (pl. Italeri DAF, vagy Scania), vagy körbeépítős (asszem az Actros ilyen). Ha beleépítős, akkor csak a fülke "héját" építem és festem Tamiya sprével. Marad a fülkebelső, és a lámpák búrája. Előbbinél teljes szabadkezet kap a makettező: lehet gyári színekkel gyári állapotú, vagy teljesen személyreszabott egyedi színekkel.
A lámpabúrákat kizárólag Tamiya akril átlátszó festékkel festem.
Mind a fülkét, mind a lámpabúrákat szórópisztollyal festem.

Ha van még kérdésed, tedd föl bátran! Mindenki segítőkész itt, több választ is fogsz kapni a kérdéseidre.

A beszívódásokra jó a Tamiya paszta. Gondolom nem véletlenül van ilyened, tehát valamilyen szintű makettező tapasztalat/tudás már van mögötted.

üdvözlettel:
Russell
Bogyi 116334 2009. november 26. 13:15
Válasz erre
Kedves Gabi, Pulcsi!

Köszönöm szépen a kimerítő fórumos képeket, áttanulmányozom őket. Tényleg mindent beleadnak a srácok, nem tudom nekem így elsőre milyen lesz majd. Műanyaggal már picit ismerkedtem, az alapok megvannak bár kérdéseim már vannak:

Összeépíteni (valameddig) és festeni, vagy előbb kell festeni az alkatrészeket és utána építeni (utóbbinál a festéket nem igazán fogja meg a ragasztó.

Beszívódásokat stb. hogyan lehet ügyesen tömíteni? Szürke Tamiya puttym van hozzá.

Köszi szépen.
Varjúbácsi 116333 2009. november 26. 09:48
Válasz erre
Sziasztok!
Keresnék a KFS "Air valve set"-jéből egy olyan darabot, amit Peterbiltre lehet feltenni. Akár megvételre, akár bemintázásra. Vagy ha valaki mostanában vásárol a KFS-től, beszállnék. Nem tudom folytatni a Pete-et, amíg nincs meg, és nekem túl bonyolult ez a faxoljunk, banki átutalás dolog. Biztos nagyon elkényelmesedtem a PayPal miatt! :-))
Gabi 116332 2009. november 26. 07:45
Válasz erre
Szia Patrik!
A korlátnak szerintem a rézdrót a legjobb, az van több méretben, könnyen alakítható, alaktartó, festhető. Ha nincs neked, küldj egy mélt és küldök egy párat postán.
Gabi
gumikacsa 116331 2009. november 26. 05:26
Válasz erre
Szia!

A kör profilúra szerintem nem érdemes költeni, öntőkeret darabból meg lehet oldani, ha túl vastag, még mindig van más alternatíva. A többire is azt kell mondjam, nm éri meg, 05-ös műanyaglapból kb. 1. táblát kapsz (1mX2m) egy evergren szál áráér. Mégolcsóbb alternatíva a tejfölös doboz, vajas doboz, ilyenek.
Ati 116330 2009. november 26. 02:04
Válasz erre
Szia!

A pro-startnál lehet rendelni evergreen idomokat! (legalább is lehetett!
www.modellposta.hu/e_bolt_frameset.php

Ati
Tibchi 116329 2009. november 25. 23:52
Válasz erre
Érdekes, h az első linken a 3. oldalon Totalcar.hu-s képek vannak :)
pulcsi 116328 2009. november 25. 23:12
Válasz erre
Szia!
Evergreen szál különböző méret és alak jellemzi.
www.modelltrucksandparts.at/shop/index.php
Ausztria.Én nem tudok közelebb olyan boltot ahol van is belőle,nem csak árulják.Talán Gabi tud segiteni ebben.
Pulcsi
gpatrik 116327 2009. november 25. 23:02
Válasz erre
IMG_1694
IMG_1694

Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem, mégpedig, a képen látható műanyag fajtának keresném a megfelelőjét. A korlát érdekelne leginkább, de ha jól sejtem a többi is hasonló anyagból készült. Külföldön elterjedt a használata, legalábbis láttam már jó pár helyen hogy ebből építkeztek, és valahogy nem sok ötletem van hozzá, hogy honnan lehetne ilyet szerezni vagy helyettesíteni. De végülis az alternatív ötleteket is szívesen várom.
GPatrik
Gabi 116326 2009. november 25. 21:01
Válasz erre
Szia!
Igen mostanában már elég sok van, kicsit én is unom, de a régi építések között lehet találni jókat, ha visszaolvasol.
Gabi
pulcsi 116325 2009. november 25. 21:00
Válasz erre
szia Gabi!
Nekem nem jön be annyira a Wettringen-tul tüzoltos
Pulcsi
Gabi 116324 2009. november 25. 20:52
Válasz erre
Szia pulcsi!
Jaja, ezek valóban szépek. Wettringeren is van egy-két szép építés, ott is érdemes szétnézni.
Gabi
pulcsi 116323 2009. november 25. 20:33
Válasz erre
Szia!
Gabinak igaza van.Itt egy orosz link itt is vannak komoly épitések.
forum.autoinscale.com//viewtopic.phpScania R 500 forum.autoinscale.com//viewtopic.phpReenault Magnum
forum.autoinscale.com//viewtopic.phpMercedes Actros forum.autoinscale.com//viewtopic.phpScania 143r wrecker
forum.autoinscale.com//viewtopic.phpFord LTL9000
Na ezek már épitések
Pulcsi
UI:Szerintem Gabi ismeri ezeket a munkákat
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.