/ Fórumok /

Kompresszor

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75.
KeyPi 122785 2007. február 22. 20:14
Válasz erre
Satyak 122784 2007. február 22. 20:13
Válasz erre
ja azt nem mondtam,de ha érdekel. A lefújó szelep lényegében egy golyó amit egy rugó nyom lefele.Ahogy nő a nyomás a rugó enged,ezálltal kiszökik a levegő. a rugó erőségét egy csavarral tudod szabályozni. Minnél jobban összenyomod a rugót annél nagyobb lessz a nyomás a tartályban.
Satyak 122783 2007. február 22. 20:06
Válasz erre
lényegében igen,az enyém is ilyen, egy hűtőkompresszor, egy kissebb 5literes tartáj, rajta egy nyomásmérő óra, és a lefújó szelep. + a kivezetés a levegőnek ahova még egy szűrőbetét be van építve.
De mint mondtam ezt álltalában akkor használják ha állandóan megy a kompresszor.
KeyPi 122782 2007. február 22. 18:54
Válasz erre
Így spórolják meg a nyomáskapcsolót?
Satyak 122781 2007. február 22. 16:28
Válasz erre
Ügyes vagy. megtaláltad a lefújó szeepet. Ez arra szolgál hogy a megfelelő nyomást tartsa. amennyiben nagyobb nyomás van ez a szelep kifúj. Ez azért van hogy a tartály nehogy tulnyomás következtében szétrobbanjon.ezeket álltalában akkor használják ha a kompresszor folyamatosan termeli a levegőt.
omoroka. 122780 2007. február 22. 14:29
Válasz erre
CSENDES-SZOMSZÉDBARÁT REVELL OMEGA kompresszor eladó!
omoroka. 122779 2007. február 17. 12:28
Válasz erre
CSENDES-SZOMSZÉDBARÁT 24 l-es kompresszor eladó!
sza.sa 122778 2007. február 14. 07:17
Válasz erre
Ma reggel beindítottam... 2.-ra be is indult... (ha kicsit hűvösebb a lakás, mindig így csinálta).
Még mindig az a csöndes, egészséges hangja van... :)

Festésre fel!!! :)))

Sza.sa
xcraft 122777 2007. február 12. 22:29
Válasz erre
Ez magánvélemény, és mindenki tegyen belátása szerint, de fizetni a semmiért, nem jó bolt. Valóban előfordulhat, hogy nagy tömegű forgó gépeknél, ha évekig állnak mozdulatlanul, esetleg a csapágyak, vagy egy ponton terhelt alkatrészek deformálódnak, ezért is szokták időnként átforgatni őket. Vagy központifűtés szerelésnél, mielőtt a keringetőszivattyúkat beindítják, kézzel átmozgatják, nehogy megszoruljanak. Ez akár egy kis szennyeződéstől is előfordulhat. A kompresszort ilyenmódon áttekerni nem lehet, maximum egy pillanatra bekapcsolod, úgy, hogy a nyomóoldal szabadon tudjon kifújni. Ha ilyenkor nincs borzalmas hangja, a levegő pedig akadálymentesen távozik, akkor annak nincsen baja.

Ez a fenti sok baromság röviden: Kapcsold be, és ha nem működik, akkor is ráérsz szerelőhöz menni. :)
barackdr 122776 2007. február 12. 22:02
Válasz erre
Olaj az nem fog jönni belőle, nem is azért kell cserélni, betöltőnyílást meg ne is keresgélj, mert nem kell az olajcseréhez és vágni sem kell(én tudom, hogyan cserél benne olajat az Airline-os srác, mert ott szoktam állni a műhelyben közben :)).
sza.sa 122775 2007. február 12. 21:57
Válasz erre
Erre gondoltam én is, végig szobahőmérsékleten volt. Igazából a hűtőgépeket se szervizelik évente, pedig azok éjjel nappal mennek... Majd meglesem esetleg jön-e olaj, vagy olajszag...
Amúg az enyémen nem találtam betöltő nyílást, lehet tényleg vágni kellene...
xcraft 122774 2007. február 12. 21:36
Válasz erre
Szia!
Én egy fillért nem költenék rá. Mi baja lehetne? Gyakorlatilag gyári új.
barackdr 122773 2007. február 12. 20:48
Válasz erre
Szia sza.sa!

Nem tudom, én mindig az Airline-hoz viszem. Mivel alapesetben ezek a kompresszorok nem erre valók és normálisan nem szoktak bennük olajat cserélni nem tudom hűtőgépszerelő tudja-e hogyan kell kicsalogatni belőle a régi olajat és belerakni az újat(a kompresszor tetejének levágása nélkül). Egyébként a garanciának ehhez nem tudom mi köze lenne, ez karbantartás nem javítás.
sza.sa 122772 2007. február 12. 07:39
Válasz erre
szia barackdr!

Szerinted a cserét meg tudja csinálni egy hűtőgépszerelő, vagy mindenképp az Airline-hoz kellene? Már nem garis, én meg Kecskeméten vagyok...

Sza.sa
barackdr 122771 2007. február 11. 23:41
Válasz erre
Szia sza.sa!
Lehet, hogy egy olajcsere nem ártana neki. Nekem is Airline kompim van és évente illik elvinni olajcserére, én minden évben viszem a gyártóhoz (tudom sokan nem, de én látom mindig a kiszedett olajat és hát van miért lecserélni). Az olaj elsősorban a használat során megsül a melegtől mint egy sütőolaj, de nem hiszem, hogy ennyi állás jót tett neki szóval szerintem le kéne cseréltetni.

Üdv:
barackdr
sza.sa 122770 2007. február 11. 23:17
Válasz erre
Üdv!

Van egy Airline 70-es kopresszorom, amit 2-3 éve nem használtam, a szekrényben pihen. előtte max 10 órát ment. Kell valami karbantartást végezni rajta?

Sza.sa
MrChef 122769 2007. február 9. 18:02
Válasz erre
Sziasztok!

30 l-es légtartályú, professzionális igényeket is
kielégítő kompresszor eladó.
Tartálynyomás-kontroll, manométer, nyomáskapcsoló, visszacsapószelep, biztonsági szelep.
Ár: 35.000.- Ft

Érdeklődni nálam lehet!
Figaro 122768 2007. február 7. 22:10
Válasz erre
Proxxon.jpg méret: 63.2 KB
Proxxon_MK230.jpg méret: 57 KB
tibivoice!

Van egy eladó PROXXON MK230-as kompresszorom ami,
a Revell Starter Class-al közel azonos paraméterű.

Mérete 14x12x10 cm-es, 1,3 kg a súlya,
légszállítás 12 lit./perc, nyomás 2 bar,
a levegőt közvetlenül nyomja a pisztolyra.
Airbrush 100-as festékszóró is tartozik hozzá.
Irányára 30000,- Ft. (a bolti ára ~38000,- Ft)

Üdv.
Figaro
tibivoice 122767 2007. február 6. 15:18
Válasz erre
omoroka: Köszönöm!
omoroka. 122766 2007. február 6. 12:40
Válasz erre
tibivoice!
Az álltalad említett kompresszor folyamatos üzemű, kiegyenlítőtartály nélküli, szerkezet elég hangos(57dB). 3bar max nyomás ami az altípustól függően szabályozható, 11,3lit/min, 90W, 1/8"-os tömlőcsatlakozó. Valamire még kíváncsi vagy?
omoroka. 122765 2007. február 6. 12:32
Válasz erre
Új korszerűsített REVELL OMEGA kompresszor eladó. 60000Ft.
tibivoice 122764 2007. február 5. 22:41
Válasz erre
Sziasztok! Tudtok valami infót a Revell által forgalmazott Starter Class kompresszorról? Érdemes megvenni, vagy nagyon tré? Ma vettem egy AB 125A szórópisztolyt ehhez keresgélek kompresszort. Köszönöm!
zsombi 122763 2007. február 5. 15:31
Válasz erre
Sziasztok! Kompresszort vennék lehetőleg jó olcsón! Nem kell "hyperszuper"!! de azért 2bárt tudjon!
omoroka. 122762 2007. február 3. 20:01
Válasz erre
24l-es csendes üzemű kompresszor eladó. Bővebb info magánba.
ChevyG 122761 2007. január 26. 09:00
Válasz erre
sorházban lakok, elég ideális a lakókörnyetem hozzá: bal oldal: sosincs otthon, jobb: idős (süket):)
A többiek meg nem érdekelnek:)
Vadász 122760 2007. január 23. 06:13
Válasz erre
Vujit!
Szerelj rá egy nyomásszabályozót.

Vadász
Tophatters 122759 2007. január 22. 22:29
Válasz erre
Én is 0.8 barral festettem a hétvégén, csak néha állítottam 1 barra, próbaképpen.
boriszjelszint 122758 2007. január 22. 22:09
Válasz erre
hat az rengeteg
a legmagasabb az 2 volt, amit nemfég írt valaki, a kisseb dolgok meg 0,8 körül szoktak menni, szóval nem kell nagy nyomás
vujit 122757 2007. január 22. 22:05
Válasz erre
Sziasztok!

Annyit szeretnék kérdezni, hogy mekkora az a nyomás amelynél érdemes festeni! Úgy értem, hogy nem nagy és nem is "köpköd" a festékszóró! 6bar az sok lenne? Mert van otthol egy kompresszorom csak az bazinagy és nem tom érdemes lenne-e átalakitanom!?
halaci 122756 2007. január 22. 11:49
Válasz erre
szelep1.jpg méret: 70.9 KB
szelep2.jpg méret: 98.3 KB
Nagyon hülye kérdésem lesz, előre is elnézést a hozzáértőktől. Ismerkedem a kompresszorommal és azt vettem észre, hogy a nyomásszabályozón van egy furat, amin olyan 1,2-1,4 bar fölött ereszt, vagyis e fölé nem tudom vinni nyomást. A fújáshoz ez végül is nem gond, de tudni szeretném, hogy én vagyok hülye és valamit rosszul csinálok, vagy ez így "rendszerszerű"?

Az első képen a szabályozó háza, a furattal, a másodikon a belecsavarható fedél, aminek két ellentétes oldalán van átfúrva a menet. Ha nagyon pontosan a házon lévő furatra merőleges állnak ezek, akkor egy kicsit magasabb nyomáson kezd kifújni, de mindig kifúj. (Elnézést, ha valamit nagyon szakszerűtlenül fogalmaztam meg.)
Tophatters 122755 2007. január 20. 23:38
Válasz erre
Hát igen, én is nézegettem a képeket, aztán arra jutottam hogy kitalálok valami hasonlót... Amúgy is ez a makett úgysem megy kiállításra
A képeket a Szu-30-ról valószínűleg kb. 2 héten belül megmutatom, addíg tuti lefestem.
xcraft 122754 2007. január 20. 23:26
Válasz erre
Köszi, nekem is van elfekvőben 3 változat ebből a gépből, csak kíváncsi voltam mennyire élethű a M.M. sor. A képeket majd megköszönném. Egyébként ahány gép, annyiféle kéket láttam az eredetiken.
Tophatters 122753 2007. január 20. 23:20
Válasz erre
Szia!!
Hát elég vegyesek...
A sötét kék az valóban M.M. színsorából van. Az a 2132-es számú.
A világos kék az Revell 55, a szürke pedig Humbrol 128.

Amúgy van egy Szu-30 Flankerem is, nemsokára azzal fogom folytatni a festést. Na azon kipróbálom az összes Flanker színt. Az alja 2130, ami már le van festve. Csak most nincs róla képem így nem tudom megmutatni.
xcraft 122752 2007. január 20. 22:41
Válasz erre
Hello Top!
A festékek a M.M. Flanker színsorából vannak?
Tetszik a két kék. Meg a makett is.
Tophatters 122751 2007. január 20. 22:30
Válasz erre
DSCF3033.JPG méret: 101 KB
Sziasztok!

Ma végre kipróbáltam az új kompresszoromat. Hát nagyon jó!! Nagyon halk, szinte nem is veszem észre ha bekapcsol. Egyenlőre csak jót tudok mondani.
boriszjelszint 122750 2007. január 20. 19:23
Válasz erre
köszi szépen!!!
úgyis van egy gumis barátom:)
Panzer 122749 2007. január 20. 19:16
Válasz erre
Szasztok.
Még annyit szeretnék hozzátenni, hogy házikompi építőknek be lehet szerezni a hozzávalókat mint pl:nyomásmérők, nyomáskapcsolók, gyorscsatlakozók, szűrők, páralecsapolók, mindenféle gumicsövek, csövek, végek a levegős cuccokkal foglalkozó szaküzletekben.Amúgy a Gyáli úton van a Metal Karbon egy gumiszerelőknek való szakbolt.A mi cégünk oda szokott járni vásárolni ott biztos be lehet szerezni mindent.Ahogy elnéztem azt az Airline kompresszort egy az egyben olyan alkatrészek vannak rajta mint amiket lehet kapni (a páralecsapoló meg a nyomásmérő óra).Még a motorra is azt mondanám, hogy hűtőgépből lett kiszedve, ha nem tudnám mi ez:)
Amúgy a légtartályhoz való csatlakozásnál javaslom a gumisoknál kapható 14 vagy 11-es kulcsnyílású rövidpalástú szelepet.Csak ki kell szedni belőle a tűt és rá is lehet rögzíteni a tömlőt.Tartálynak a legmegfelelőbb egy 5-8 literes tartály.Lehet tűzoltópalackból vagy a teherautókon vagy kamionokon található légtartályokból.És ha mindezt szépen összeszereljük és szépen lefestjük olyan, mintha gyári lenne.De amúgy engem nagyon nem is érdekel hogy hogyan néz ki, mert az asztal altt van és csak a slag jön fel onnan.De kinek hogy tetszik.
Röviden ennyit akartam csak mondani.Szasztok
Zebi 122748 2007. január 19. 21:27
Válasz erre
Köszi, utána rájöttem mi volt a gond, és azóta már válaszoltál is a levelemre :-)
omoroka. 122747 2007. január 19. 20:46
Válasz erre
Zebi!

Nem jött semmi! az omoroka után pont,lehet hogy ez lemaradt!
omoroka. 122746 2007. január 19. 20:44
Válasz erre
kompresszorépítők!

Eladó 1db. vadiúj NE-MA nyomáskapcsoló(számlával) 220V 20A 2-11 bar, csatlakozási pontok 4db 1/4" 7512Ft
CsTom 122745 2007. január 19. 13:49
Válasz erre
Köszönöm Varjú bácsi!

Az ár és a kinézet szempontjából is szimpatikus a kompi. Megfontolás tárgyává teszem...

Üdvözlettel:
CsTom
Varjúbácsi 122744 2007. január 19. 13:30
Válasz erre
CsTom!
Nekem is Airline kompim van, csak a nagyobb- fekvő - tartályos. Használom már majdnem négy éve, de azon kívül, hogy kétszer kapott olajat, több dolgom nem volt vele. Abszolút hangtalan, nagyon finoman szabályozható,a beállított nyomás csökkenésére bekapcsol,de egyébként nagyon jól tartja a nyomást. Csak ajánlani tudom.
Varjú bácsi
CsTom 122743 2007. január 19. 12:31
Válasz erre
Tophatters, M.Pisti vagy mindenki!

Tophatters kompijáról tud valaki többet? Mármint használat közben, tulajdonságok, érdemes-e beruházni rá stb...
Tophatters 122742 2007. január 19. 11:08
Válasz erre
Sziasztok!

43900Ft-ba került a kompresszor. Boltban úgy tudom nem forgalmazzák, rendelésre készítenek. Az átvétel egy megbeszélt helyen történt.
Tel.:06-30/44-666-78, 06-70/943-55-47 (mi a 70-esen értük el őket)
e-mail: airline.kft@mailbox.hu (az e-mailra nem válaszoltak)
Panzer 122741 2007. január 19. 10:56
Válasz erre
Ha valakinek tudok segíteni kompresszor készítésében akkor szívesen segítek.Én csináltam a műhelyben egyet és nagyon tuti lett.Bár én gumis vagyok ezért nekem könnyebb dolgom volt, mert minden kéznél volt.Raktam rá nyomásmérőt, lefújószelepet terveztem, de nem kellett mert pont hat bárt nyom.Meg persze amikor fújkálok úgyis lejjebb megy.Amúgy az egész nem tartott tovább fél napnál és máris spóroltam 50ezret.És máris beszereztem plusz egy hűtőmotort hátha beszarik a másik, de már ajánlottak többen is, csak nem bírom hova tenni őket.Szóval ha valakiek tudok segíteni akkor csak dobjon emilt és szívesen segítek.Hali
CsTom 122740 2007. január 19. 09:31
Válasz erre
Tophatters!

Ahogy M.Pistit, úgy Engem is érdekelne ez az info!
M.Pisti 122739 2007. január 18. 22:07
Válasz erre
Szia Tophatters!
Áruld el már légyszíves, hogy hol és mennyiért vetted? Én már használtam ilyet kölcsönben. Nagyon állat volt! Tényleg 50 rongy körül van az ára?
KeyPi 122738 2007. január 18. 21:29
Válasz erre
Habár időközben bekékült, biztosan jó lesz! :)
Tophatters 122737 2007. január 18. 21:07
Válasz erre
DSCF3026.JPG méret: 127.1 KB
DSCF3027.JPG méret: 132.1 KB
DSCF3029.JPG méret: 101.2 KB
DSCF3031.JPG méret: 119.6 KB
DSCF3032.JPG méret: 107.9 KB
Sziasztok!!

Ma végre eljött a nagy nap, és megvan az Airline 50 kompresszorom :))
Már alig várom hogy festés közben kipróbálhassam.
Amon 122736 2007. január 17. 23:15
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75.