<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
Ronin | Adatlap | 353919 | 2008. március 30. 19:23 | ||
f2d | Adatlap | 353918 | 2008. március 24. 10:52 | ||
f2d | Adatlap | 353917 | 2008. március 24. 10:50 | ||
Köszi Fodi. Ez a fejembe nem jutott volna. | |||||
Fodi | Adatlap | 353916 | 2008. március 24. 10:44 | ||
Lehet, hogy mégsem adom el a Trumpi Mi-4-esemet. :) | |||||
Fodi | Adatlap | 353915 | 2008. március 24. 10:43 | ||
f2d! Kicsit OFF: 1:48 másik neve a "quarter scale", 1/4 inch 1 lábnak felel meg ebben a méretarányban. Európában nagyon belénk rögzült a metrikus rendszer, azért furák nekünk ezek a méretarányok. A 48 és a 72 között meg van egy 2/3-os szorzó. Ugyanez igaz a 32-re is. | |||||
Topi | Adatlap | 353914 | 2008. március 24. 09:14 | ||
Hali! A Hellernél óvatosan kell bánni az 1/50 méretaránnyal. Az AS 350 Ecureuil-t kiadták olyan dobozban ami 1/50 feliratot viselt magán, majd 1/48-at. A két makett pontosan ugyanaz volt. És most jön a csattanó. Mivel hosszú évekig dolgoztam ezen a tipuson, volt módomban leméricskélni helikoptert. Az 1/47 től az 1/51-ig mindenféle méretarány volt rajta. A dolog érdekessége, hogy mind a makett, mind az igazi Franciaországban készült. A legutólsó bőrt a " rókáról" tavaly húzták le, amikor kiadták ugyanezt a makettet új matricával, arról a gépről ami felrepült a Mount Everestre. Üdv: Topi | |||||
f2d | Adatlap | 353913 | 2008. március 24. 08:20 | ||
Nincs túl bonyíltva az biztos. Ez az 1/50-es méretarány elég rövid életű volt. Mondjuk én nem látom a logikát az 1/48 és az 1/32 elterjedésében, amikor van/volt 1/50 és 1/35. www.master194.com/maquettes/plagnard/sa360/index.htm | |||||
Solo | Adatlap | 353912 | 2008. március 24. 07:42 | ||
Megvan nekem is ez a makett. Ezt kihozni belőle nem lehetett kis munka. :) | |||||
f2d | Adatlap | 353911 | 2008. március 23. 20:07 | ||
Különleges helikopter maketteket kedvelőknek, 1/50-es ős Dauphin. www.master194.com/maquettes/plagnard/sa360/Images/index.html | |||||
zsury | Adatlap | 353908 | 2008. március 9. 10:04 | ||
Erre tényleg csak ezt lehet kinyögni : b+ :)) :)) :)) ha volna kalapom, most megemelném...vagy százszor :)) :)) :)) | |||||
f2d | Adatlap | 353907 | 2008. március 9. 09:54 | ||
Ez tényleg b+. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 353906 | 2008. március 9. 08:36 | ||
Bocs a kifejezésért, de amikor megláttam, csak ennyit tudtam kinyögni: b+... Kicsit civilizáltabban: "Hűazannya!" www.aircraftresourcecenter.com/Gal8/7201-7300/gal7277-Mi-4-Doering/00.shtm | |||||
borisz | Adatlap | 353905 | 2008. február 2. 09:54 | ||
Most már ezt is tudom:) A tegnapi katasztrófa után nyolc Mi-8 maradt a hét Mi-17-et leszámítva? | |||||
Muzzy | Adatlap | 353904 | 2008. február 1. 21:09 | ||
Borisz! Alapvetoen az utasszallito valtozatnak volt szogletes ablaka, a kerek ablakokat fel lehetett hajtani, ez azokon keresztul a fedelzeten levo katonak is tuzet tudtak nyitni, Bar nem mindegyik fert az ablakhoz. Az utasvaltozatnal viszont mar szogletes ablakok voltak. Szoval az utasszallitobol (P jelzes) alakitottak ki a vip-et (Passzazsirszkij Szalon - PSZ). Nem csak a vip-nek volt szogletes ablaka, bar teny, hogy a fotorol nekem PSZ-nek tunik Muzzy | |||||
borisz | Adatlap | 353903 | 2008. február 1. 20:23 | ||
ez egy ideiglenes felségjel volt a módszerterváltás környékén. Az ablakok azért szögletesek, mert különleges elbánásban részesítendő-VIP- személyek szállítására volt. A fontos bácsi jól ki tudott nézni az ablakon, és örült. Ha valamit rosszul írtam, remélem az okosabbak kijavítanak | |||||
f2d | Adatlap | 353902 | 2008. február 1. 20:16 | ||
Ennek a minyonak az ablakai is elégfurák. | |||||
sib | Adatlap | 353901 | 2008. február 1. 19:34 | ||
Sziasztok! Erről a magyar felségjelről mit kell tudni? cdn-www.airliners.net/photos/photos/6/4/8/0236846.jpg | |||||
borisz | Adatlap | 353900 | 2008. január 27. 19:05 | ||
Sziasztok! UH-1B hajítóművéről tunátok nekem képeket adni? Az Italeri letudta az egészet egy dobozzal meg csővel. :( | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 353899 | 2008. január 22. 17:34 | ||
Igen,mivelhogy a Hind NATO-kódnév azt jelenti,hogy szarvastehén. Ezzel a látványos festéssel repült a gép a tavalyi kecskeméti légibemutatón. | |||||
borisz | Adatlap | 353898 | 2008. január 22. 17:28 | ||
Jól látom, szarvas van ráfestve? | |||||
halaci | Adatlap | 353897 | 2008. január 22. 15:17 | ||
borisz | Adatlap | 353896 | 2008. január 14. 17:16 | ||
kundec | Adatlap | 353895 | 2008. január 14. 14:16 | ||
Köszi, sokat segítettél, várom a képeket! Mégegyszer köszönöm! | |||||
Hind | Adatlap | 353894 | 2008. január 14. 05:57 | ||
Kissé fakóbb ,világosabb kék mint a gép hasa! De ha pont ugyan olyanra fested mint az alsó szín,akkor sem vétkezel.Egy kevés fehérrel kifakítod,és az agy körül megkoszolod(természetesen sugárirányban)akkor megfelel.Az agy pedig Acél-szinű,vagy ha jobban tetszik,titán.Mondjuk ez utóbbi nem sok van benne,de a kicsapódó zsír,és a hajtómű korom így szinezi meg.Délután teszek fel képeket!!! | |||||
kundec | Adatlap | 353893 | 2008. január 13. 23:14 | ||
Pipi! holnap megkereslek magánban. Üdv! | |||||
kundec | Adatlap | 353892 | 2008. január 13. 23:09 | ||
Hello Hind! Tudnál segíteni abban,hogy a mi-24-es farok rotorja milyen színű? Előre is köszi. Üdv: kundec | |||||
Hind | Adatlap | 353891 | 2008. január 13. 22:44 | ||
Holnap kezdem a termelést!! Csak keringett bennem a nátha,de vagy három hétig!Nem láttam,és nem kaptam levegőt. | |||||
pipi | Adatlap | 353890 | 2008. január 13. 18:19 | ||
Hello! Remélem felépülsz, várom a képeket, illetve ha már elemezted az összerakásikat a véleményedet! Üdv pipi | |||||
Hind | Adatlap | 353889 | 2008. január 13. 16:56 | ||
Testközelből ismerem az UH-1-est,és kb annyira szegecselt,és egymásralapolt lemezelésű mint a Mi-8,vagy a 24-es.Tehát a valóság az,hogy nem túl sima. | |||||
vrauko | Adatlap | 353888 | 2008. január 13. 16:43 | ||
T. Hobbytársak! Tudja-é valaki, hogy a Revell újonnan +jelent 1:72-es Super Cobraja azonos-é az Italeri öntvénnyel, mint pl. a Mi-24 esetjében? | |||||
borisz | Adatlap | 353887 | 2008. január 13. 12:28 | ||
Szevasztok! UH-1 en hiteles a pozitív panelvonal, vagy inkábba a negatív az élethű? | |||||
Hind | Adatlap | 353886 | 2008. január 13. 10:40 | ||
Pipi!! Halálos betegséget kaptam,de nem vagy feledésbe!Van benn a hangárban 24-es,és Mi8 is.Hétfőn fotózok egy vagonnal. | |||||
Fodi | Adatlap | 353885 | 2008. január 13. 10:34 | ||
Megnéztem még egyszer, tényleg. Hmm, lehet, hogy ez a megoldás... ) | |||||
xcraft | Adatlap | 353884 | 2008. január 13. 10:07 | ||
MÉG nincs. :) | |||||
borisz | Adatlap | 353883 | 2008. január 12. 23:08 | ||
megvan már valami ótvar minőségú gyanta kitje, te bitang?:) | |||||
pipi | Adatlap | 353882 | 2008. január 12. 22:11 | ||
Kundec! Megkeresnél magánban a mi 24 el kapcsoilatban? Üdv poti.ferenc@chello.hu | |||||
xcraft | Adatlap | 353881 | 2008. január 12. 22:03 | ||
A hátsó csőlégcsavar mögött van egy függőleges irányfelület, alkalmasint oldalkormány. Szerintem ezzel kisebb nagyobb mértékben eltérítik a hátrafelé kilépő levegőt. | |||||
Fodi | Adatlap | 353880 | 2008. január 12. 21:59 | ||
Még nem láttam róla videót, tényleg durva a hangja. :) Érdekes öszvér, egy leírás szerint a szárnyak üzleti jetből vannak. Egy dolgot nem értek - eltűnt a faroklégcsavar, helyette ott a tolólégcsavar. Hogyan kompenzálják a főrotor forgatónyomatékát? | |||||
xcraft | Adatlap | 353879 | 2008. január 12. 21:45 | ||
blog.flightstory.net/377/video-sikorsky-piasecki-x-49a-speedhawk-test-flight/ A speedhawk első repülésének videója, a hangja érdekes, mint egy légcsavaros műrepülőgép, és egy helikopter egyszerre. | |||||
kundec | Adatlap | 353878 | 2008. január 9. 21:37 | ||
köszönöm!!! :) | |||||
Hind | Adatlap | 353877 | 2008. január 9. 18:37 | ||
Alul matt fekete,de a kicsapódó oljcseppek kissé fényessé teszik.A felső felük,új lapátoknál "OROSZ"ZÖLD hUMBROL KÉSŐBB AZÉRT A NAP KISZIPÁKOLJA. | |||||
kundec | Adatlap | 353876 | 2008. január 9. 18:07 | ||
Sziasztok! Most építettem meg egy mi-24-est 1/35-ben (magyar festéssel stb) a forgószárnaknak milyen a színük? A segítséget előre is köszi! | |||||
totya | Adatlap | 353875 | 2008. január 8. 15:24 | ||
Köszi Solo majd kereslek.Szerintem ezket a képeket kerestem ,mert megvolt csak a gép tönkrement és az adatok elvesztek. Üdv Totya! | |||||
Solo | Adatlap | 353874 | 2008. január 8. 08:54 | ||
Solo | Adatlap | 353873 | 2008. január 8. 08:54 | ||
Helló! Itt van pár, de ha valami más is érdekel keress meg mélben. Üdv. gripsolo@freemail.hu | |||||
Hind | Adatlap | 353872 | 2008. január 8. 07:45 | ||
totya | Adatlap | 353871 | 2008. január 8. 06:59 | ||
Sziasztok! Nem tud valaki jó képeket ,vagy linkeket mi17-es desszantérről. Köszi. | |||||
Kalóz | Adatlap | 353870 | 2007. december 31. 13:13 | ||
Ha lesz időm megpróbálom lefordítani, mert elég hiánypótló anyagnak tűnik mindkét cikk. Kalóz | |||||
Tibcsi | Adatlap | 353869 | 2007. december 31. 12:48 | ||
A második link alatti fotókat nézegetve elképzelhetőnek tartom, hogy nem a sárkány, hanem a hajtómű + a légcsavarok származhatnak az An-10-esből... Lehet, hogy ezzel keverték össze? | |||||
Mekett | Adatlap | 353868 | 2007. december 31. 12:13 | ||
Köszönöm szépen, az airwar.ru-sat ismertem, csak sajnos nem értem az orosz szöveget :( Viszont a másik link alatt található képanyag már magában is feldobott! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
Aluette II helikoptert építtek, 1:32 ben, de nincs referenciám a hajtómű bekábelezéséhez.
Ha valaki tudna segíteni jó minőségü képekkel, megköszönném!
Üdv: Ronin