/ Fórumok /

RotorCraft

Helikopterek minden területről. Mert ilyen topic még nem volt, viszont forgószárny-kedvelők vagyunk néhányan :-)
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55.
Sennás 591781 2015. szeptember 10. 11:19
Válasz erre
Mi17_C_178405_2
Mi17_C_178405_2

Szia Janibátyám.Nincs itt agymosás,csak azt a szekeret kell húzni ami elé be vagyunk kötve.Főleg a Nato cuccokat kellene használni ha már oda tartozunk.vagy veszünk vagy adjanak.De mindenre van kivétel.Kanadai CH-178 hogy most vettek egy századra valót vagy csak bérelték,átfestették amíg Afgánban vannak még utána nézek. A Nato hogy engedte meg nekik nem tudom.Jó nekem a Mi-17(vagy egyébb fejlett modifikációki) vagy ha telik a Mi-38 P&W hajtóművel de nekünk (ahogy a piaci kofa mondaná a "szemközti asztalról kell válogassunk")
Kamovos 591779 2015. szeptember 10. 10:05
Válasz erre
Sziasztok!

Nálad a pont!
Veled értek egyet!

El olvastam a hozzászólásokat, és azt állapítottam meg, hogy jól működik az agymosás!
Már mindannyian a jól bevált típust lecserélnétek számunkra rendszeridegen technikára!
Napszámra írogatjátok a nyugati típusokat, miközben a több feladatúságot emlegetitek!
De igazából egyik típus sem felel meg arra amit mindenki szeretne!

Legyen jó katasztrófa védelemre.
Legyen jó a rendőröknek.
Legyen jó a mentőknek.
Legyen jó katonai célokra is.
Ezen belül szállítási feladatokra és szárazföldi erők támogatására is!

Nos nincs ilyen helikopter!
Ez minimum két különböző típus!

Ami a mentőknek, és a rendőröknek jó, az kicsi a katasztrófa védelemnek és a légi erőlködésnek!

Ami a katasztrófa védelemnek és a légi erőnek kellene az a Mi-8/17/117 és további változatok.
Harci helikoptereket pedig nem is akarnak venni, így erre nem is írnék típust!
(fura, hogy már magam is képes vagyok a megalkuvásra)

De mi indokolja a Mi-8/17/117 és további változatok lét jogosultságát?
Miért mondja jó pár katona, hogy ennél a típusnál kellene maradni?

Nos, 1961 óta generációk tanulták üzemeltették a típust.
Egy esetleges mozgósítás esetén ők jönnek be.
Ha típus váltást hajtunk végre, ők már csak nézegetni tudják az új technikát üzemeltetni nem!

Másrészt pedig a politika folyamatosan változik.
Ha dobbantunk az EU-ból (vagy kitesznek minket)
Akkor abból az irányból nem számíthatunk sok mindenre.
A jelenlegi EU, és NATO tagságunk ellenére 2 db MI-8 helikoptert vettünk!

Amúgy ha látja a NATO, hogy nagyok a gondok nálunk helikopterek terén, akkor az amcsik miért az Afgánoknak vettek Mi-17 helikoptereket?
Másként kérdezem?
Az Afgánoknak vásárolt helikopterekkel együtt egy csomagban miért nem kaptunk mi is?
Meddig vagyunk nekik NATO tagállam?
Még gyalogosokat küldünk?
Amikor technika kell akkor már nem számítunk?
Illetve ránk tolták volna a 30 éves lekonzervált szutykaikat!
Igaz kicsivel többért ingyen (!) mint amennyiért az Afgánoknak megvették a MI-17 századokat!

Tehát azon kívül, hogy a mi-8/17-en nőt fel a helikopteres társadalmunk.
Ezek a helikopterek kiválóan bizonyítottak szállítási feladatokban, és csapat támogatásokban is!
Ez a világ egyetlen típusa ami valóban képes minden időjárási viszonyok között, minden földrészen, klímán teljesíteni a feladatát csekély üzemeltetési ráfordítások mellett is!
11000 órás hajtóművekkel találtak helikoptert ami nem volt nagy javítva!
Ez a típus számtalan helyen túlélte önmagát!

A többi vele szembe állított helikopterekre nem vagyunk kiképezve, nincs javító bázisunk.
De a legnagyobb probléma, hogy meg sem közelítik tudásukkal a Mi-8/17 helikoptert.
Ezért diktálja a józan ész azt, hogy maradjunk ennél a típusnál!

Üdv: kamovos
Benedek 591766 2015. szeptember 10. 06:05
Válasz erre
Sziasztok Skacok!
Ez megint egy mézesmadzag...A benntmaradt srácok szerintem nagyon-nagyon tudnának örülni pár jóképű mondjuk egy századnyi(12)gépnek is,ami nem lenne más mint valamelyik 17-es modifikáció.Habár mire lesz helikopter már nem marad senki aki simogassa.Én sem maradtam volna eddig bent,mert már nem hiszek a mesékben..
sárkányos 591763 2015. szeptember 10. 00:01
Válasz erre
Teljes mértékben igaz. Ez ismét egy gumicsont!
bgyasoldier 591762 2015. szeptember 9. 23:56
Válasz erre
A 175milliárd/max 30 gépet úgy osztogassátok, hogy ebből az összes "nemzeti" szerv gépének ki kell jönnie. Anno 15 körüli gépről volt szó a Honvédségnek. Egyszer már majdnem lett AW-139, és az EC-635-öt is rebesgették, ne lepődjetek meg, ha ilyen méretkategória fog nyerni. Persze semmivel se vagyunk közelebb a gépekhez, mint az elmúlt 5 évben. Az, hogy most bedobtak megint egy infót, nem jelent még ugyanúgy semmit...
Sennás 591761 2015. szeptember 9. 23:26
Válasz erre
TTH az lenne a 10 milliárad Ft egy UH-60 talán kijön 6 milliárdból.A Super
Cougar is kijön ugyanenyiből KB.
zkalos 591760 2015. szeptember 9. 23:09
Válasz erre
Akkor is sok, mivel ráadásul nem is dollár, hanem euro.
A TTH meg nem harci helikopter, nem láttam még mondjuk földi támogató szerepkörben.
Egy sima szállító gép beépített fegyverzet nélkül. Mivel jobb egy bevált és kiforrott más típusnál ? Lehet, hogy jobb, de miben, ami ezt a felárat indokolja. A karbantartása minden esetre nehézkes, legalább is a sárkánya esetében. Egyébként a többi említett gép mibe kerülne ? Azok is 10 millás tételek ?
Sennás 591758 2015. szeptember 9. 22:59
Válasz erre
43 millió € bocsánat. Az talán az NFH változat.
zkalos 591756 2015. szeptember 9. 22:44
Válasz erre
Mi az a komoly képesség csomag, ami indokolj 45 millát egy elsődlegesen közepes szállító helikopter esetében, ami többe kerül ezek szerint, mint 2 db. új F-16-os ?
Sennás 591755 2015. szeptember 9. 22:41
Válasz erre
A levetett mocsok annyiból megfelelő nekünk talán lehet többet venni.Mert újból meg meg igen keveset.10-15 milliárdot! adni darabonként HÚÚÚzós ár:)
sárkányos 591754 2015. szeptember 9. 22:35
Válasz erre
Ne haragudjon meg senki de ide nem a mások által levetett "mocsok" kell hanem teljesen új technika amit éjjel-nappal nyúzni lehet. Na persze ha nagyjaink hagyják nem úgy mint manapság!
Sennás 591753 2015. szeptember 9. 22:35
Válasz erre
Alap heli 32 millió EURO a fullos meg vagy 45 milió.
Sennás 591752 2015. szeptember 9. 22:33
Válasz erre
Amerikából a sivatagi "fóliás" konzerváltakból nem lehet olcsobban venni?Jó még fel kell szerelni őket újra.
2db havy CH-53
10-15db normal UH-60
10db light OH-58(akár ezeket felfegyverezni)

össz visz menyi lóvé lenne?
piratvitorla 591751 2015. szeptember 9. 22:30
Válasz erre
Az NH-90 kb az UH-60 és a Mi-17 között van.
A hibáiról szóló hírek részben igazak, de egy részük hülyeség, illetve torzítás.
Nagyon sok előnye van a típusnak, különösen aki komoly képesség csomagot akar, igaz az ára is ennek megfelelő...
zkalos 591750 2015. szeptember 9. 22:26
Válasz erre
Az NH hasonló méretű, mint az UH-60. Láttam a két összerakott makettet egymás mellett.
Egy kategória szerintem.
Sennás 591748 2015. szeptember 9. 22:24
Válasz erre
Szeva.Hát nem is gondoltam hogy 20(NH-90) és 30(Mi-38) személyes gép nekünk nagy.
A Cougar (20fő)jó az elfogadom az UH-60(14fő) határeset.AW-139 kicsi.Igaz én teljesen polgári(árvizi) mentésekre gondoltam.Harcászati oldalról megközelítve nem tudom mit lehetne.
zkalos 591746 2015. szeptember 9. 22:17
Válasz erre
Ja és sz F-35-öt is sokan megvették előre, pedig még zsákbamacska az egész projekt, és fejlesztés alatt van és lesz is egy darabig, főként mert rengeteg hiányossága és korlátozásai vannak. Persze védik azt is a haszonélvezői... Az ára meg ahelyett hogy csökkenne, folyamatosan emelkedik a gyártás előrehaladásával, már 130m dolcsi a tervezett 30 helyett.
És ott sem lehet már csodákat tenni az eleve rossz koncepció/konstrukció miatt.
Hú de sok jó videót láttam erről az utóbbi hetekben a videómegosztó oldalon.
Ki is ábrándultam belőle, pedig sosem szerettem bele igazán :) Még hogy az F-16 utódja...
sárkányos 591744 2015. szeptember 9. 22:14
Válasz erre
Szevasz Sennás. Az általad megjelölt 2 típus "túl nagy" gondolkozz inkább egy kategóriával kisebb típusokban pl: Mi-8MTV5, UH-60, AW-139 , Surion vagy AS-532. Én ezekről hallottam még régebben. Üdv sárkányos
zkalos 591743 2015. szeptember 9. 22:07
Válasz erre
Nem tudom, én csak azt leírtam, amit olvastam fórumokon. Biztos van benne valami, azt azért leszűrtem, de angolul olvastam és nem vagyok perfekt.
Persze repül, ha már vagyonokért megvették, de a lentebb leírt hibák attól még megvannak, ami valószínűleg nem veszélyezteti a repbiztonságot, a harci alkalmazhatóság már egy más tészta, akár az F-35 esetében.
Szóljatok hozzá, mert hátha árnyaltabb a kép, és több infót tudtok róla. Érdekelne engem is, hátha tévedek, mert szép és izgalmas helikopáter, azért azt meg kell hagyni. :)
Sennás 591740 2015. szeptember 9. 21:56
Válasz erre
Kösz a választ zkalos.Azt gondoltam az eladott 240db a repült 80000h"garancia" valamire de ezekszerint nem.
zkalos 591737 2015. szeptember 9. 21:46
Válasz erre
Az NH-90-ről eddig én csak rosszakat olvastam fórumokon,(meg sem vettem a makettet, pedig jól néz ki) mert jó néhány konstrukciós hibája van.
Az egyik legnagyobb baja a harci-baleseti sérülések javíthatatlansága, lévén a törzs is kompozit, nem lehet csak úgy befoltozni az elengedhetetlenül előforduló sérüléseket, mint pl. egy Blackhawk fém törzsén, és ne feledjük, hogy nem néhány évre gyártják ezeket a gépmadarakat, és főként nem békeidőre tervezik alkalmazni, mivel harci eszközről van szó.
Az ülések szűkek egy felfegyverzett katonának, nem tudnak leülni rendesen, mint kiderült. A kompozit padlóval is vannak gondok, már nem emlékszem, hogy mi, valamint az oldal ajtónál függesztett fegyverzet esetén már nincs elég hely a beszállásra mellette, csak a rámpán hátul, állítólag ez gond. Több ország is megbánta már, van aki át sem vett példányokat. Ez azért elgondolkodtató, főként mert nem egyszerűen javítható hiányosságokról van szó. Át kellene tervezni az egész hóbelefrancot, de az egész kompozit konstrukció kérdéses a harctéri alkalmazás szempontjából, mivel nem golyóálló és akkor viszont sérülhet, amit javítani kell, akár harctéri körülmények között, amit meg lehet oldani egy hagyományos szerkezetű gépnél.
Olvass utána, megéri. Kb hasonló baklövés az egész, mint az egész F-35 család. De ez egy másik történet...
Én inkább vennék egy bevált típust, mint pl. EH-101, UH-60, vagy valami Agustát.
Orosz típust direkt nem írok, bár értelem szerűen ott is akadna jó választás, de az már nem valószínű alternatíva, bár ki tudja mit hoz a jövő politikai szempontból...
Sennás 591731 2015. szeptember 9. 21:22
Válasz erre
Marine_helicopter_experiences_mechanical_
Marine_helicopter_ex...
Hard-Landing-Marines
Hard-Landing-Marines
Marine Helicopter Emergency Landing-3
Marine Helicopter...

Igaz Áprilisban történt egy kényszert szált CH-53E de van magyarázat a félig(leégett?) eltűnt festésre?
Sennás 591727 2015. szeptember 9. 20:44
Válasz erre
HeliRussia2015_Mi-38
HeliRussia2015_Mi-38
NH-90
NH-90

Sziasztok. Az új(régebben elkezdett)helikopter tenderről lehet tudni valami újat?Marad a 172milliádos lé amiből lehet gazdálkodni?Tudni hova "húz a szívünk"? A bevált de talán új Mi-38 vagy az Euból NH-90?Mind kettő f@sz@ kérdés mi melyiket tudjuk megfizetni?Illetve alapból mennyit kell venni 10milliós 93000km2 országhoz?
Esetleg más ajánlat?
Weizi 590495 2015. augusztus 17. 21:27
Válasz erre
Mi-2-es "húzza" a lábát!

www.youtube.com/watch
bgyasoldier 590007 2015. augusztus 5. 20:31
Válasz erre
Persze, hogy az :) Írják is, hogy kamu, figyelemfelkeltés akart lenni anno
Weizi 589979 2015. augusztus 5. 02:31
Válasz erre
Ez valami kamu akar lenni?
www.youtube.com/watch
Sennás 589670 2015. július 28. 17:13
Válasz erre
1361104527_1-1
1361104527_1-1
632771
632771
8458_0-1

2x
8458_0-1

Ezt most találtam persze a DH5 már "lefutott" film de tetszik a kép.Aki nem sajnál egy ilyen gépet megépítheti ilyen különös festéssel(tulzás hogy diorámát) de jó móka lehet.
Ja!Esetleg valakinek szüksége van Mi-26 terhelt kerék set van eladó!(sokkal eredetibb,látványosabb):-)
Kuolema 589466 2015. július 23. 22:30
Válasz erre
Látnád csak közelről... ami ebben még repképes, azok a darazsak, amik benne fészkelnek :D
zkalos 589457 2015. július 23. 19:39
Válasz erre
AH-64D_98-0123_6723
AH-64D_98-0123_6723
AH-64D_98-0123_6722
AH-64D_98-0123_6722
AH-64D_98-0123_6725
AH-64D_98-0123_6725
AH-64D_98-0123_6728
AH-64D_98-0123_6728

Ez így igaz.
De pl. a HobbyBoss Ka-29 -esen sincs kiálló szegecselés, csak szegecsesket utánzó furatok. Ha megnézem a letöltött walkaround képeimet, és lekicsinyítem a makett méretére, akkor tényleg nincs szükség szegecsekre, mert olyan kicsik a valóságban is, de ez már egy másik téma, mert a makettezés nagyrészt a kegyes túlzásokról is szól...
medor 589453 2015. július 23. 19:21
Válasz erre
Szia!
Erre majd én is benevezek.
Egy valamit viszont megoldhattak volna szebben is.Túl 'steril' a törzs.
Ma már egy ilyen neves gyártó a lézeres technikával megoldhatná,hogy a vésett panelvonalak mellett domború szegecsfejek is legyenek egy maketten.
(Csak a függőlegesen látok némi negatív kidolgozású szegecselést.)
Amúgy ez egy nagyon szép,részletes és hiánypótló makettnek tűnik.
lacipapa 589441 2015. július 23. 16:34
Válasz erre
tyimosenko 589438 2015. július 23. 15:40
Válasz erre
Sziasztok!

Mi-1 működő motorral Magyarországon. Van egy hangja.

https://www.youtube.com/watch
4WD 589360 2015. július 21. 14:01
Válasz erre
OH-6A-chopper
OH-6A-chopper
OH-6 építés
OH-6 építés

Haliho!

Szép kis makett, de a belsejében és a rotor agy környékén eléggé puritán kialakítású, és a kabintető illeszkedése is katasztrofális.
Félkész állapotban pihen a polcomon.
A jobb oldali ajtókat is kivágtam. A kabinban elég sok apróságot pótoltam, és a Minigun lőszeresládáját és annak mozgató szerkezetét is le kellett gyártanom, a géppuska csöveket a QB-tól vettem meg, azok egy kicsivel jobbak, mint a gyári megoldás.
A CMK pilótáit alaposan át kellett alakítani, hogy egyáltalán beférjenek.
A matricákat a REVI "Hunter-Killers" készletéből fogom felhasználni.
Ha kész lesz, akkor valami olyasmit szeretnék, mint a képen.
rod666 589354 2015. július 21. 13:03
Válasz erre
Köszi, én megvettem az Airwaves maratását, ha jól emlékszem, abban a heveder benne van, meg talán van doboz is. Meg az ülések oldalpáncélját is adják, ami nélkül nem láttam Cayuse-t repülni Vietnamban.
rod666 589353 2015. július 21. 13:01
Válasz erre
p-51 589350 2015. július 21. 12:24
Válasz erre
zkalos 589345 2015. július 21. 10:19
Válasz erre
Szia !
Többen mondták, hogy az ívelt plexi felül nem passzol a törzshöz, szintkülönbség lesz. Ezt elég macerás becsiszolni., lévén hogy átlátszó. Valamint a törzs felső oldalán a matricák túlméretesek. Néhány panelvonal hiányzik. Meg hiányzik a minigun javadalmazását tároló doboz az utastérből a hozzá tartozó hevederzettel együtt. Ennyi. Viszont az ajtók nyithatóak, ami azért baba, mert Vietnamban rendszeresen repültek ajtók nélkül, amit pl. az AZ kiadású makett esetében nehéz megoldani, mivel minden csukva van rajta. Meg kóval drágább is, és ahhoz még minigun sincs.
Egyébként szép makett. Az Italeri mindig is erős volt helikopter fronton.
Kamovos 589344 2015. július 21. 10:12
Válasz erre
Kamovos 589343 2015. július 21. 10:09
Válasz erre
Szia!

Egyszerű gyors makett, maximum 30 perc az összeállítása. Plusz a festés, és matricázás.
Az orrába kis sújt érdemes tenni, hogy ne üljön a fenekére.
Az első plexi ragasztásánál óvatosan, mert hosszú a ragasztandó felület.
Ilyen helyeken ne használj pillanat ragasztót, mert fehér füstszerű kicsapódás fordulhat elő amit nem, lehet eltávolítani!
A csúszótalpak felragasztásánál várni kell mert különben szétcsúsznak mikor rá állítod.

Egy elkészített példány ami ötleteket adhat az elkészítéséhez is. :)

hsfeatures.com/features04/oh6loachpf_1.htm
Az össze állítás folyamatáról háromrészes film.

www.youtube.com/watch
www.youtube.com/watch www.youtube.com/watch

Jó makettezést!

Üdv: Kamovos
rod666 589340 2015. július 21. 08:29
Válasz erre
Valaki megépítette már az Italeri OH-6-osát? Van valamilyen buktató? Mire kell figyelni? Köszi a válaszokat előre is!
zkalos 589327 2015. július 20. 16:15
Válasz erre
Sziasztok !
Ma hozta a postás ezt a gyönyörű, vadi új kiadású 1/72 Academy AH-64D Apache makettet. Még Hong Kong-i levegő van a dobozában ... :)
Free post-tal 6400ft-ért jött be Hong Kong-ból 7 nap alatt, és az E-bay-en vettem, ahol ez volt a legolcsóbb ár akkor. Szerintem itthon sem lesz olcsóbb.
Megnézegettem, és a pontosságát kivéve -amiről még nincs semmi hír a neten- csupa jókat tudok írni. Végre egy autentikus Longbow, nem egy A-ból kreált D.
Dobozból is komplett a makett Cartograf matricával. Egy hiányossága van csak, és az a csukott kabintető, ami ilyen szép belső kidolgozás mellett bűn. Szerencsére én nem akarom kinyitni. Képeket nem csinálok, mivel szokásomhoz híven nem bontom fel a maketteket, de itt van egy jó link a tartalmáról, én sem tudnék jobbakat csinálni, sőt:
mmzone.co.kr/mda/docview.php
Israti71 588163 2015. június 26. 15:29
Válasz erre
VerAndras 588071 2015. június 24. 18:22
Válasz erre
Szia! Honnan lehet ezt a készletet beszerezni?
Israti71 588016 2015. június 23. 19:45
Válasz erre
Köszönöm mindenkinek a segítséget!

Elírtam a típust,mert valóban UH-1N és nem D.Ezt tudtam is csak szerintem az agyam előbbre járhatott valahol mint a kezeim:-)
Ezek a képek bár nekem is megvannak valamelyik IAF mappámban,jól jönnek,mert ezt legalább nem kell keresgetni a több ezer,most még eléggé ömlesztett képanyag között.(Mostanában rendezgetem őket típus szerinti almappákba:-) )

Mindenesetre azért még körüljárom én is a forrásanyag lelőhelyeket.

Igaz az is hogy Izraelben mindent átberhálnak a hazai használatra még megfelelőbbnek,ezért nincs is két egyfoma gép,sem földi,sem repülő...se semmi más.
medor 588012 2015. június 23. 18:47
Válasz erre
Szia!
Múltkor te segítettél nekem Apache ügyben,most talán tudok valamennyit segíteni neked.
A lényeg,hogy ez egy Twin Huey (UH-1N) és nem a 'D' változat.Ha jól tudom akkor nem sokkal a vietnami háború után kapták őket és egészen a 2000-es évek elejéig voltak hadrendben Izraelben.Így lehet,hogy Freddy által javasolt Vietnam-os pilóták (akik a korábbi 'B-C-D' típusokkal repültek nem lesznek jók neked.Ezek modernebb gépek,szerintem modernebb pilótaöltözékkel.Javaslom,hogy a US NAVY,Marines esetleg az USAF oldalain nézelődj Twin Huey témában.Esetleg egyéb UH-1N típust alkalmazó országok között.
(Bár izraelben mindig szeretnek átvariálni dolgokat,így nem irigyellek.)
Freddy 588008 2015. június 23. 17:46
Válasz erre
Szerintem azért nem mindegy, hogy melyik korszakból származnak, a libanoni háború meg mondjuk ma között kb 30 év van. Egyébként az amerikai helikopterrel szerintem megkapták az amerikai pilótafelszerelést is, úgyhogy egy korai UH-1-hez biztos jók a vietnami készletek.
magyaralba 588007 2015. június 23. 17:36
Válasz erre
5634459412_aaedb21f12_z
5634459412_aaedb21f1...
5634459486_101fda78e2_z
5634459486_101fda78e...

izraeli helo piloták... ezek alapján tudsz dönteni...
Israti71 588006 2015. június 23. 17:09
Válasz erre
036_0111
036_0111
CMK 1.35 post 1980 pilots
CMK 1.35 post 1980...
cmkf7280
cmkf7280
1-35-U-S-Army-Helicopter-Crew-ACM-35014_b_0
1-35-U-S-Army-...
DR_HeliCrew3
DR_HeliCrew3
TU00417
TU00417

Üdv helkopter szakértők!

Hamarosan meg fogok venni egy 1:35 Dragon UH-1D Anafa forgószárnyast.
Terveim szerint szeretnék majd pilótákat is tenni bele.

Az lenne a kérdésem,hogy mely gyártó (leginkább fröccsöntött,olcsóbb) pilóta figurái felelnének meg erre célra.Valószínűleg úgyis alakítgatni kellene rajtuk,de melyik lenne a leginkább ebbe a korszakba és környezetbe illő pilóta figura/figurák?

Köszönettel:Darók Attila
Kamovos 584651 2015. április 28. 21:12
Válasz erre
Szia

Az biztos, hogy itt mindenki kap segítséget.
Mint írtam számomra ez hobbi. :)
Versenyeken viszont keményen bírálnak.
Mielőtt neki állok valamit megépíteni én is körbe járom a témát rendesen.
Akár helikopter akár harcjármű.
Aztán kérdezek is rendesen, ezt a Magyar Királyi Honvédség harcjárművei autói topikban láthatod is. :)
Nem szégyen kérdezni, ráadásul időnként, olyan kérdések kerülnek előtérbe amikkel mások tudás szomja is ki lett elégítve.
Technikai eszközökön a fő dolgok általában egyformák.
Küldtem neked egy kis segédanyagot.

Üdv: Kamovos
migi 584633 2015. április 28. 17:58
Válasz erre
Én a futérét szoktam szinezni ,
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55.