<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55. |
Sennás | Adatlap | 591781 | 2015. szeptember 10. 11:19 | ||
Kamovos | Adatlap | 591779 | 2015. szeptember 10. 10:05 | ||
Sziasztok! Nálad a pont! Veled értek egyet! El olvastam a hozzászólásokat, és azt állapítottam meg, hogy jól működik az agymosás! Már mindannyian a jól bevált típust lecserélnétek számunkra rendszeridegen technikára! Napszámra írogatjátok a nyugati típusokat, miközben a több feladatúságot emlegetitek! De igazából egyik típus sem felel meg arra amit mindenki szeretne! Legyen jó katasztrófa védelemre. Legyen jó a rendőröknek. Legyen jó a mentőknek. Legyen jó katonai célokra is. Ezen belül szállítási feladatokra és szárazföldi erők támogatására is! Nos nincs ilyen helikopter! Ez minimum két különböző típus! Ami a mentőknek, és a rendőröknek jó, az kicsi a katasztrófa védelemnek és a légi erőlködésnek! Ami a katasztrófa védelemnek és a légi erőnek kellene az a Mi-8/17/117 és további változatok. Harci helikoptereket pedig nem is akarnak venni, így erre nem is írnék típust! (fura, hogy már magam is képes vagyok a megalkuvásra) De mi indokolja a Mi-8/17/117 és további változatok lét jogosultságát? Miért mondja jó pár katona, hogy ennél a típusnál kellene maradni? Nos, 1961 óta generációk tanulták üzemeltették a típust. Egy esetleges mozgósítás esetén ők jönnek be. Ha típus váltást hajtunk végre, ők már csak nézegetni tudják az új technikát üzemeltetni nem! Másrészt pedig a politika folyamatosan változik. Ha dobbantunk az EU-ból (vagy kitesznek minket) Akkor abból az irányból nem számíthatunk sok mindenre. A jelenlegi EU, és NATO tagságunk ellenére 2 db MI-8 helikoptert vettünk! Amúgy ha látja a NATO, hogy nagyok a gondok nálunk helikopterek terén, akkor az amcsik miért az Afgánoknak vettek Mi-17 helikoptereket? Másként kérdezem? Az Afgánoknak vásárolt helikopterekkel együtt egy csomagban miért nem kaptunk mi is? Meddig vagyunk nekik NATO tagállam? Még gyalogosokat küldünk? Amikor technika kell akkor már nem számítunk? Illetve ránk tolták volna a 30 éves lekonzervált szutykaikat! Igaz kicsivel többért ingyen (!) mint amennyiért az Afgánoknak megvették a MI-17 századokat! Tehát azon kívül, hogy a mi-8/17-en nőt fel a helikopteres társadalmunk. Ezek a helikopterek kiválóan bizonyítottak szállítási feladatokban, és csapat támogatásokban is! Ez a világ egyetlen típusa ami valóban képes minden időjárási viszonyok között, minden földrészen, klímán teljesíteni a feladatát csekély üzemeltetési ráfordítások mellett is! 11000 órás hajtóművekkel találtak helikoptert ami nem volt nagy javítva! Ez a típus számtalan helyen túlélte önmagát! A többi vele szembe állított helikopterekre nem vagyunk kiképezve, nincs javító bázisunk. De a legnagyobb probléma, hogy meg sem közelítik tudásukkal a Mi-8/17 helikoptert. Ezért diktálja a józan ész azt, hogy maradjunk ennél a típusnál! Üdv: kamovos | |||||
Benedek | Adatlap | 591766 | 2015. szeptember 10. 06:05 | ||
Sziasztok Skacok! Ez megint egy mézesmadzag...A benntmaradt srácok szerintem nagyon-nagyon tudnának örülni pár jóképű mondjuk egy századnyi(12)gépnek is,ami nem lenne más mint valamelyik 17-es modifikáció.Habár mire lesz helikopter már nem marad senki aki simogassa.Én sem maradtam volna eddig bent,mert már nem hiszek a mesékben.. | |||||
sárkányos | Adatlap | 591763 | 2015. szeptember 10. 00:01 | ||
Teljes mértékben igaz. Ez ismét egy gumicsont! | |||||
bgyasoldier | Adatlap | 591762 | 2015. szeptember 9. 23:56 | ||
A 175milliárd/max 30 gépet úgy osztogassátok, hogy ebből az összes "nemzeti" szerv gépének ki kell jönnie. Anno 15 körüli gépről volt szó a Honvédségnek. Egyszer már majdnem lett AW-139, és az EC-635-öt is rebesgették, ne lepődjetek meg, ha ilyen méretkategória fog nyerni. Persze semmivel se vagyunk közelebb a gépekhez, mint az elmúlt 5 évben. Az, hogy most bedobtak megint egy infót, nem jelent még ugyanúgy semmit... | |||||
Sennás | Adatlap | 591761 | 2015. szeptember 9. 23:26 | ||
TTH az lenne a 10 milliárad Ft egy UH-60 talán kijön 6 milliárdból.A Super Cougar is kijön ugyanenyiből KB. | |||||
zkalos | Adatlap | 591760 | 2015. szeptember 9. 23:09 | ||
Akkor is sok, mivel ráadásul nem is dollár, hanem euro. A TTH meg nem harci helikopter, nem láttam még mondjuk földi támogató szerepkörben. Egy sima szállító gép beépített fegyverzet nélkül. Mivel jobb egy bevált és kiforrott más típusnál ? Lehet, hogy jobb, de miben, ami ezt a felárat indokolja. A karbantartása minden esetre nehézkes, legalább is a sárkánya esetében. Egyébként a többi említett gép mibe kerülne ? Azok is 10 millás tételek ? | |||||
Sennás | Adatlap | 591758 | 2015. szeptember 9. 22:59 | ||
43 millió € bocsánat. Az talán az NFH változat. | |||||
zkalos | Adatlap | 591756 | 2015. szeptember 9. 22:44 | ||
Mi az a komoly képesség csomag, ami indokolj 45 millát egy elsődlegesen közepes szállító helikopter esetében, ami többe kerül ezek szerint, mint 2 db. új F-16-os ? | |||||
Sennás | Adatlap | 591755 | 2015. szeptember 9. 22:41 | ||
A levetett mocsok annyiból megfelelő nekünk talán lehet többet venni.Mert újból meg meg igen keveset.10-15 milliárdot! adni darabonként HÚÚÚzós ár:) | |||||
sárkányos | Adatlap | 591754 | 2015. szeptember 9. 22:35 | ||
Ne haragudjon meg senki de ide nem a mások által levetett "mocsok" kell hanem teljesen új technika amit éjjel-nappal nyúzni lehet. Na persze ha nagyjaink hagyják nem úgy mint manapság! | |||||
Sennás | Adatlap | 591753 | 2015. szeptember 9. 22:35 | ||
Alap heli 32 millió EURO a fullos meg vagy 45 milió. | |||||
Sennás | Adatlap | 591752 | 2015. szeptember 9. 22:33 | ||
Amerikából a sivatagi "fóliás" konzerváltakból nem lehet olcsobban venni?Jó még fel kell szerelni őket újra. 2db havy CH-53 10-15db normal UH-60 10db light OH-58(akár ezeket felfegyverezni) össz visz menyi lóvé lenne? | |||||
piratvitorla | Adatlap | 591751 | 2015. szeptember 9. 22:30 | ||
Az NH-90 kb az UH-60 és a Mi-17 között van. A hibáiról szóló hírek részben igazak, de egy részük hülyeség, illetve torzítás. Nagyon sok előnye van a típusnak, különösen aki komoly képesség csomagot akar, igaz az ára is ennek megfelelő... | |||||
zkalos | Adatlap | 591750 | 2015. szeptember 9. 22:26 | ||
Az NH hasonló méretű, mint az UH-60. Láttam a két összerakott makettet egymás mellett. Egy kategória szerintem. | |||||
Sennás | Adatlap | 591748 | 2015. szeptember 9. 22:24 | ||
Szeva.Hát nem is gondoltam hogy 20(NH-90) és 30(Mi-38) személyes gép nekünk nagy. A Cougar (20fő)jó az elfogadom az UH-60(14fő) határeset.AW-139 kicsi.Igaz én teljesen polgári(árvizi) mentésekre gondoltam.Harcászati oldalról megközelítve nem tudom mit lehetne. | |||||
zkalos | Adatlap | 591746 | 2015. szeptember 9. 22:17 | ||
Ja és sz F-35-öt is sokan megvették előre, pedig még zsákbamacska az egész projekt, és fejlesztés alatt van és lesz is egy darabig, főként mert rengeteg hiányossága és korlátozásai vannak. Persze védik azt is a haszonélvezői... Az ára meg ahelyett hogy csökkenne, folyamatosan emelkedik a gyártás előrehaladásával, már 130m dolcsi a tervezett 30 helyett. És ott sem lehet már csodákat tenni az eleve rossz koncepció/konstrukció miatt. Hú de sok jó videót láttam erről az utóbbi hetekben a videómegosztó oldalon. Ki is ábrándultam belőle, pedig sosem szerettem bele igazán :) Még hogy az F-16 utódja... | |||||
sárkányos | Adatlap | 591744 | 2015. szeptember 9. 22:14 | ||
Szevasz Sennás. Az általad megjelölt 2 típus "túl nagy" gondolkozz inkább egy kategóriával kisebb típusokban pl: Mi-8MTV5, UH-60, AW-139 , Surion vagy AS-532. Én ezekről hallottam még régebben. Üdv sárkányos | |||||
zkalos | Adatlap | 591743 | 2015. szeptember 9. 22:07 | ||
Nem tudom, én csak azt leírtam, amit olvastam fórumokon. Biztos van benne valami, azt azért leszűrtem, de angolul olvastam és nem vagyok perfekt. Persze repül, ha már vagyonokért megvették, de a lentebb leírt hibák attól még megvannak, ami valószínűleg nem veszélyezteti a repbiztonságot, a harci alkalmazhatóság már egy más tészta, akár az F-35 esetében. Szóljatok hozzá, mert hátha árnyaltabb a kép, és több infót tudtok róla. Érdekelne engem is, hátha tévedek, mert szép és izgalmas helikopáter, azért azt meg kell hagyni. :) | |||||
Sennás | Adatlap | 591740 | 2015. szeptember 9. 21:56 | ||
Kösz a választ zkalos.Azt gondoltam az eladott 240db a repült 80000h"garancia" valamire de ezekszerint nem. | |||||
zkalos | Adatlap | 591737 | 2015. szeptember 9. 21:46 | ||
Az NH-90-ről eddig én csak rosszakat olvastam fórumokon,(meg sem vettem a makettet, pedig jól néz ki) mert jó néhány konstrukciós hibája van. Az egyik legnagyobb baja a harci-baleseti sérülések javíthatatlansága, lévén a törzs is kompozit, nem lehet csak úgy befoltozni az elengedhetetlenül előforduló sérüléseket, mint pl. egy Blackhawk fém törzsén, és ne feledjük, hogy nem néhány évre gyártják ezeket a gépmadarakat, és főként nem békeidőre tervezik alkalmazni, mivel harci eszközről van szó. Az ülések szűkek egy felfegyverzett katonának, nem tudnak leülni rendesen, mint kiderült. A kompozit padlóval is vannak gondok, már nem emlékszem, hogy mi, valamint az oldal ajtónál függesztett fegyverzet esetén már nincs elég hely a beszállásra mellette, csak a rámpán hátul, állítólag ez gond. Több ország is megbánta már, van aki át sem vett példányokat. Ez azért elgondolkodtató, főként mert nem egyszerűen javítható hiányosságokról van szó. Át kellene tervezni az egész hóbelefrancot, de az egész kompozit konstrukció kérdéses a harctéri alkalmazás szempontjából, mivel nem golyóálló és akkor viszont sérülhet, amit javítani kell, akár harctéri körülmények között, amit meg lehet oldani egy hagyományos szerkezetű gépnél. Olvass utána, megéri. Kb hasonló baklövés az egész, mint az egész F-35 család. De ez egy másik történet... Én inkább vennék egy bevált típust, mint pl. EH-101, UH-60, vagy valami Agustát. Orosz típust direkt nem írok, bár értelem szerűen ott is akadna jó választás, de az már nem valószínű alternatíva, bár ki tudja mit hoz a jövő politikai szempontból... | |||||
Sennás | Adatlap | 591731 | 2015. szeptember 9. 21:22 | ||
Sennás | Adatlap | 591727 | 2015. szeptember 9. 20:44 | ||
Sziasztok. Az új(régebben elkezdett)helikopter tenderről lehet tudni valami újat?Marad a 172milliádos lé amiből lehet gazdálkodni?Tudni hova "húz a szívünk"? A bevált de talán új Mi-38 vagy az Euból NH-90?Mind kettő f@sz@ kérdés mi melyiket tudjuk megfizetni?Illetve alapból mennyit kell venni 10milliós 93000km2 országhoz? Esetleg más ajánlat? | |||||
Weizi | Adatlap | 590495 | 2015. augusztus 17. 21:27 | ||
bgyasoldier | Adatlap | 590007 | 2015. augusztus 5. 20:31 | ||
Persze, hogy az :) Írják is, hogy kamu, figyelemfelkeltés akart lenni anno | |||||
Weizi | Adatlap | 589979 | 2015. augusztus 5. 02:31 | ||
Ez valami kamu akar lenni? www.youtube.com/watch | |||||
Sennás | Adatlap | 589670 | 2015. július 28. 17:13 | ||
Ezt most találtam persze a DH5 már "lefutott" film de tetszik a kép.Aki nem sajnál egy ilyen gépet megépítheti ilyen különös festéssel(tulzás hogy diorámát) de jó móka lehet. Ja!Esetleg valakinek szüksége van Mi-26 terhelt kerék set van eladó!(sokkal eredetibb,látványosabb):-) | |||||
Kuolema | Adatlap | 589466 | 2015. július 23. 22:30 | ||
Látnád csak közelről... ami ebben még repképes, azok a darazsak, amik benne fészkelnek :D | |||||
zkalos | Adatlap | 589457 | 2015. július 23. 19:39 | ||
Ez így igaz. De pl. a HobbyBoss Ka-29 -esen sincs kiálló szegecselés, csak szegecsesket utánzó furatok. Ha megnézem a letöltött walkaround képeimet, és lekicsinyítem a makett méretére, akkor tényleg nincs szükség szegecsekre, mert olyan kicsik a valóságban is, de ez már egy másik téma, mert a makettezés nagyrészt a kegyes túlzásokról is szól... | |||||
medor | Adatlap | 589453 | 2015. július 23. 19:21 | ||
Szia! Erre majd én is benevezek. Egy valamit viszont megoldhattak volna szebben is.Túl 'steril' a törzs. Ma már egy ilyen neves gyártó a lézeres technikával megoldhatná,hogy a vésett panelvonalak mellett domború szegecsfejek is legyenek egy maketten. (Csak a függőlegesen látok némi negatív kidolgozású szegecselést.) Amúgy ez egy nagyon szép,részletes és hiánypótló makettnek tűnik. | |||||
lacipapa | Adatlap | 589441 | 2015. július 23. 16:34 | ||
De jó volna repülni is látni! | |||||
tyimosenko | Adatlap | 589438 | 2015. július 23. 15:40 | ||
4WD | Adatlap | 589360 | 2015. július 21. 14:01 | ||
Haliho! Szép kis makett, de a belsejében és a rotor agy környékén eléggé puritán kialakítású, és a kabintető illeszkedése is katasztrofális. Félkész állapotban pihen a polcomon. A jobb oldali ajtókat is kivágtam. A kabinban elég sok apróságot pótoltam, és a Minigun lőszeresládáját és annak mozgató szerkezetét is le kellett gyártanom, a géppuska csöveket a QB-tól vettem meg, azok egy kicsivel jobbak, mint a gyári megoldás. A CMK pilótáit alaposan át kellett alakítani, hogy egyáltalán beférjenek. A matricákat a REVI "Hunter-Killers" készletéből fogom felhasználni. Ha kész lesz, akkor valami olyasmit szeretnék, mint a képen. | |||||
rod666 | Adatlap | 589354 | 2015. július 21. 13:03 | ||
Köszi, én megvettem az Airwaves maratását, ha jól emlékszem, abban a heveder benne van, meg talán van doboz is. Meg az ülések oldalpáncélját is adják, ami nélkül nem láttam Cayuse-t repülni Vietnamban. | |||||
rod666 | Adatlap | 589353 | 2015. július 21. 13:01 | ||
p-51 | Adatlap | 589350 | 2015. július 21. 12:24 | ||
zkalos | Adatlap | 589345 | 2015. július 21. 10:19 | ||
Szia ! Többen mondták, hogy az ívelt plexi felül nem passzol a törzshöz, szintkülönbség lesz. Ezt elég macerás becsiszolni., lévén hogy átlátszó. Valamint a törzs felső oldalán a matricák túlméretesek. Néhány panelvonal hiányzik. Meg hiányzik a minigun javadalmazását tároló doboz az utastérből a hozzá tartozó hevederzettel együtt. Ennyi. Viszont az ajtók nyithatóak, ami azért baba, mert Vietnamban rendszeresen repültek ajtók nélkül, amit pl. az AZ kiadású makett esetében nehéz megoldani, mivel minden csukva van rajta. Meg kóval drágább is, és ahhoz még minigun sincs. Egyébként szép makett. Az Italeri mindig is erős volt helikopter fronton. | |||||
Kamovos | Adatlap | 589344 | 2015. július 21. 10:12 | ||
Kamovos | Adatlap | 589343 | 2015. július 21. 10:09 | ||
Szia! Egyszerű gyors makett, maximum 30 perc az összeállítása. Plusz a festés, és matricázás. Az orrába kis sújt érdemes tenni, hogy ne üljön a fenekére. Az első plexi ragasztásánál óvatosan, mert hosszú a ragasztandó felület. Ilyen helyeken ne használj pillanat ragasztót, mert fehér füstszerű kicsapódás fordulhat elő amit nem, lehet eltávolítani! A csúszótalpak felragasztásánál várni kell mert különben szétcsúsznak mikor rá állítod. Egy elkészített példány ami ötleteket adhat az elkészítéséhez is. :) hsfeatures.com/features04/oh6loachpf_1.htm Az össze állítás folyamatáról háromrészes film. www.youtube.com/watch www.youtube.com/watch www.youtube.com/watch Jó makettezést! Üdv: Kamovos | |||||
rod666 | Adatlap | 589340 | 2015. július 21. 08:29 | ||
Valaki megépítette már az Italeri OH-6-osát? Van valamilyen buktató? Mire kell figyelni? Köszi a válaszokat előre is! | |||||
zkalos | Adatlap | 589327 | 2015. július 20. 16:15 | ||
Sziasztok ! Ma hozta a postás ezt a gyönyörű, vadi új kiadású 1/72 Academy AH-64D Apache makettet. Még Hong Kong-i levegő van a dobozában ... :) Free post-tal 6400ft-ért jött be Hong Kong-ból 7 nap alatt, és az E-bay-en vettem, ahol ez volt a legolcsóbb ár akkor. Szerintem itthon sem lesz olcsóbb. Megnézegettem, és a pontosságát kivéve -amiről még nincs semmi hír a neten- csupa jókat tudok írni. Végre egy autentikus Longbow, nem egy A-ból kreált D. Dobozból is komplett a makett Cartograf matricával. Egy hiányossága van csak, és az a csukott kabintető, ami ilyen szép belső kidolgozás mellett bűn. Szerencsére én nem akarom kinyitni. Képeket nem csinálok, mivel szokásomhoz híven nem bontom fel a maketteket, de itt van egy jó link a tartalmáról, én sem tudnék jobbakat csinálni, sőt: mmzone.co.kr/mda/docview.php | |||||
Israti71 | Adatlap | 588163 | 2015. június 26. 15:29 | ||
VerAndras | Adatlap | 588071 | 2015. június 24. 18:22 | ||
Szia! Honnan lehet ezt a készletet beszerezni? | |||||
Israti71 | Adatlap | 588016 | 2015. június 23. 19:45 | ||
Köszönöm mindenkinek a segítséget! Elírtam a típust,mert valóban UH-1N és nem D.Ezt tudtam is csak szerintem az agyam előbbre járhatott valahol mint a kezeim:-) Ezek a képek bár nekem is megvannak valamelyik IAF mappámban,jól jönnek,mert ezt legalább nem kell keresgetni a több ezer,most még eléggé ömlesztett képanyag között.(Mostanában rendezgetem őket típus szerinti almappákba:-) ) Mindenesetre azért még körüljárom én is a forrásanyag lelőhelyeket. Igaz az is hogy Izraelben mindent átberhálnak a hazai használatra még megfelelőbbnek,ezért nincs is két egyfoma gép,sem földi,sem repülő...se semmi más. | |||||
medor | Adatlap | 588012 | 2015. június 23. 18:47 | ||
Szia! Múltkor te segítettél nekem Apache ügyben,most talán tudok valamennyit segíteni neked. A lényeg,hogy ez egy Twin Huey (UH-1N) és nem a 'D' változat.Ha jól tudom akkor nem sokkal a vietnami háború után kapták őket és egészen a 2000-es évek elejéig voltak hadrendben Izraelben.Így lehet,hogy Freddy által javasolt Vietnam-os pilóták (akik a korábbi 'B-C-D' típusokkal repültek nem lesznek jók neked.Ezek modernebb gépek,szerintem modernebb pilótaöltözékkel.Javaslom,hogy a US NAVY,Marines esetleg az USAF oldalain nézelődj Twin Huey témában.Esetleg egyéb UH-1N típust alkalmazó országok között. (Bár izraelben mindig szeretnek átvariálni dolgokat,így nem irigyellek.) | |||||
Freddy | Adatlap | 588008 | 2015. június 23. 17:46 | ||
Szerintem azért nem mindegy, hogy melyik korszakból származnak, a libanoni háború meg mondjuk ma között kb 30 év van. Egyébként az amerikai helikopterrel szerintem megkapták az amerikai pilótafelszerelést is, úgyhogy egy korai UH-1-hez biztos jók a vietnami készletek. | |||||
magyaralba | Adatlap | 588007 | 2015. június 23. 17:36 | ||
izraeli helo piloták... ezek alapján tudsz dönteni... | |||||
Israti71 | Adatlap | 588006 | 2015. június 23. 17:09 | ||
Üdv helkopter szakértők! Hamarosan meg fogok venni egy 1:35 Dragon UH-1D Anafa forgószárnyast. Terveim szerint szeretnék majd pilótákat is tenni bele. Az lenne a kérdésem,hogy mely gyártó (leginkább fröccsöntött,olcsóbb) pilóta figurái felelnének meg erre célra.Valószínűleg úgyis alakítgatni kellene rajtuk,de melyik lenne a leginkább ebbe a korszakba és környezetbe illő pilóta figura/figurák? Köszönettel:Darók Attila | |||||
Kamovos | Adatlap | 584651 | 2015. április 28. 21:12 | ||
Szia Az biztos, hogy itt mindenki kap segítséget. Mint írtam számomra ez hobbi. :) Versenyeken viszont keményen bírálnak. Mielőtt neki állok valamit megépíteni én is körbe járom a témát rendesen. Akár helikopter akár harcjármű. Aztán kérdezek is rendesen, ezt a Magyar Királyi Honvédség harcjárművei autói topikban láthatod is. :) Nem szégyen kérdezni, ráadásul időnként, olyan kérdések kerülnek előtérbe amikkel mások tudás szomja is ki lett elégítve. Technikai eszközökön a fő dolgok általában egyformák. Küldtem neked egy kis segédanyagot. Üdv: Kamovos | |||||
migi | Adatlap | 584633 | 2015. április 28. 17:58 | ||
Én a futérét szoktam szinezni , |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55. |
Szia Janibátyám.Nincs itt agymosás,csak azt a szekeret kell húzni ami elé be vagyunk kötve.Főleg a Nato cuccokat kellene használni ha már oda tartozunk.vagy veszünk vagy adjanak.De mindenre van kivétel.Kanadai CH-178 hogy most vettek egy századra valót vagy csak bérelték,átfestették amíg Afgánban vannak még utána nézek. A Nato hogy engedte meg nekik nem tudom.Jó nekem a Mi-17(vagy egyébb fejlett modifikációki) vagy ha telik a Mi-38 P&W hajtóművel de nekünk (ahogy a piaci kofa mondaná a "szemközti asztalról kell válogassunk")