<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
silent8 | Adatlap | 372043 | 2011. január 3. 12:15 | ||
mirazsmarci | Adatlap | 372042 | 2011. január 3. 12:11 | ||
Ez volt a Cápeti elődje a légiharc-bemutató kötelékben. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 372041 | 2011. január 3. 12:11 | ||
91-ben ő volt a "betolakodó". Egy évre rá leváltotta a Cápeti. | |||||
silent8 | Adatlap | 372040 | 2011. január 3. 12:10 | ||
Jáj! Ezzel mi van? Próbálgatták a jó éket? | |||||
romeo | Adatlap | 372039 | 2011. január 3. 12:03 | ||
silnet8 | Adatlap | 372038 | 2010. december 29. 19:21 | ||
Tudom, hogy nem ez a csere-bere topik, de itt is leírom. Esetleg ha valakinek kell egy HAD 1/48-as Mig-21bis-hez matricakészlet, az jelezze itt, vagy az emailcímemen. /Egy magyar bisz: Kositcky féle Pápa 1997, egy Angola-i bisz, és egy Indiai RF-hez./ Az árat megbeszéljük! silent8@freemail.hu | |||||
Csumakker | Adatlap | 372037 | 2010. december 29. 19:15 | ||
Hú,örök hálám,akkor majd emailben 1eztetünk :) | |||||
Csumakker | Adatlap | 372036 | 2010. december 29. 19:13 | ||
Nem,de ezek is marha jók,köszi :) Most,hogy hazánk egéről eltűntek a MiG-ek,felértékelődnek ezek a videók. | |||||
Pal | Adatlap | 372035 | 2010. december 29. 18:06 | ||
Csumakker és Lacy, Ne adjátok fel Gyerekek! DVD-n eredeti változatot tudok adni nektek, jó minőségben. Cserébe kapok egy-egy DVD-t (üreset). Elértek a palbiegelbauer@yahoo.com címen. Ha jártok a ReBeKába, akkor január 8-án ott leszek én is. Ha nem jöttök, akkor megoldjuk másképp. Üdv, Biegelbauer Pál | |||||
silnet8 | Adatlap | 372034 | 2010. december 29. 17:26 | ||
Lacy | Adatlap | 372033 | 2010. december 29. 16:59 | ||
Szia Momox, 1998. júniusban Zegrze Pomorskie repterén voltak éleslövészeten utoljára a Mig-21-esek. a Hidegháború alatt a Lengyel Honi Légvédelem 26. vadászrepülő ezrede állomásozott itt. Majd még ugyanez az ezred, de 4-es hadrendi számra átnevezve 2002-es megszüntetéséig. Csumakker, ha megtalálod szólj, engem is érdekel! :) | |||||
Csumakker | Adatlap | 372032 | 2010. december 29. 14:04 | ||
Sziasztok. Tudna nekem valaki segíteni? Az Ég Katonái című filmet keresgélem,de lassan feladom. Valaki széles e hazában? | |||||
Monox | Adatlap | 372031 | 2010. december 29. 10:21 | ||
Meg tudja-e mondani valaki, hogy 1997-ben melyik lengyel városban/lőtéren voltak utoljára éleslövészeten a pápai MiG-21-esek? | |||||
romeo | Adatlap | 372030 | 2010. december 27. 14:22 | ||
Marcell 0708 | Adatlap | 372028 | 2010. december 24. 21:24 | ||
migi | Adatlap | 372027 | 2010. december 24. 21:05 | ||
Tessék ,ennél bővebb anyagot szerintem sehol nem találsz . hunavia.freeweb.hu/ hunavia.freeweb.hu/ üdv: migi | |||||
Marcell 0708 | Adatlap | 372026 | 2010. december 24. 20:57 | ||
Nem tudnátok nekem képeket küldeni a Cápeti fegyverzetéről és kabinjáról? A kabinnak milyen színe van? Az a kékes szín? | |||||
Marcell 0708 | Adatlap | 372025 | 2010. december 24. 20:29 | ||
Minden makettezőnek kívánok Békés Boldog Karácsonyi Ünnepeket! Most kaptam meg az Academy MIG-21-esét és hozzá a HAD matricáit! A Cápetit fogom megépíteni! | |||||
PETI | Adatlap | 372024 | 2010. december 24. 14:31 | ||
Petya | Adatlap | 372023 | 2010. december 23. 13:32 | ||
Levix köszönöm szépen. silent8 itt a mail cím, előre is köszönöm. Szép napot. Sziasztok petitema@freemail.hu | |||||
Levix | Adatlap | 372022 | 2010. december 22. 20:20 | ||
silent8 | Adatlap | 372021 | 2010. december 22. 18:53 | ||
Szia Petya! Ha adsz egy email címet küldök egy pár festésmintát. Nem biztos, hogy ezt keresed, de nézd meg hátha tudod használni. | |||||
joci232 | Adatlap | 372020 | 2010. december 22. 18:52 | ||
szóval Ha van valakinek "szegecs" térképe MIG 21 MF-ről nagyon megköszönném ha átküldené! joci232@hotmail.com | |||||
Petya | Adatlap | 372019 | 2010. december 22. 17:48 | ||
Sziasztok, Van valakinek a 4db oroszfestésű mig21um-hez "paint kit"-je? Az orosz festési mintázat érdekel, nem a PG-s nagyjavítás utáni. (904-907-es oldalszám) köszi Üdv.Petya | |||||
migi | Adatlap | 372018 | 2010. december 22. 15:37 | ||
Szia Hát igen azóta eltelt 5 év ,gondolom nem tett jót a gép állapotának , ha jól tudom ez a egyetlen MF ami még eredeti 1 első festéssel van meg , nem a gyári fém szinre gondolok. | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 372017 | 2010. december 22. 15:27 | ||
sajnos a tavaszi tervezett fotózásig ezek a rozsdák még jobban előjönnek...semmi takarás nincs a gépen :S | |||||
migi | Adatlap | 372016 | 2010. december 22. 14:16 | ||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 372015 | 2010. december 22. 10:40 | ||
migi és joci Tévedések elkerülése érdekében: a feltett fotókon látható sötét pöttyök NEM SZEGECSEK, hanem korrodált, rozsdásodott acél csavarfejek. Annakidején az átkosban, rendszerben lévő üzemelő gépnél ha ilyet látott volna a főnökség - mármint rozsdásodó részeket a gépen - a gép gazdája (üzemeltető technikusa) alighanem jó hosszú ideig csak belülről, esetleg a fogdából csodálhatta volna a reptér/laktanya kerítését! Lehet persze ilyen makettet is csinálni, de jó ha tudjuk: így csak a rendszerből kivonás után, állandó szabadtéri tárolás során és persze karbantartás nélkül néz ki egy gép! Akinek jó a szeme, az első képen egyébként láthat szegecseket a törzs oldalán a kerék-áramvonalazó dudor fölött, a csavarsor alatt fut végig egy szegecs-sor is, és látható néhány darab a dudor hátső ívénél is. Tudom hogy ez manapság nagy divat - mármint "szegecselni" a maketteket - de azért előtte nem ártana megnézni egy igazi gépet is, hogy mi is látszik valójában a süllyesztett fejű szegecsekből akár csak két lépés távolságból is. Elárulhatom, egy békeidőben jól karbantartott gépen a festékréteg alatt leginkább semmi! Üdv R. | |||||
joci232 | Adatlap | 372014 | 2010. december 22. 08:18 | ||
és esetleg szegecstérképed van?:) | |||||
migi | Adatlap | 372013 | 2010. december 22. 08:05 | ||
joci232 | Adatlap | 372012 | 2010. december 22. 07:50 | ||
Üdv! Tudna valaki segíteni, hogy egy MIG 21 MF-en a szegecsek milyen távolságra vannak egymástól? Előre is köszönöm! | |||||
doky3 | Adatlap | 372011 | 2010. december 21. 22:43 | ||
Mit kell rajta változtatni? Lecserélni egy OEZ Mig-21-re! Jelen topic 2830 2831 2832 hsz.-t olvasd el! | |||||
Samee | Adatlap | 372010 | 2010. december 21. 12:13 | ||
Sziasztok, Több helyen is állítják, hogy az ACA 1/48-as MiG-21MF-je inkább bisz. Mit kell rajta változtatni, ha ténylegesen biszt szeretnék építeni belőle? Segítségetek előre is köszönöm. Üdv: Szemi | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 372009 | 2010. december 20. 08:48 | ||
Szia magyaralba Menj vissza itt a 21-es topicban a 64-es mezőben a 1914-es hozzászólásra, oda raktam fel körbefotózva a 1418-as 21U-400-ast, a 1915-ben vannak a magyarázatok a fotókhoz. Üdv R. | |||||
magyaralba | Adatlap | 372008 | 2010. december 19. 22:15 | ||
Sziasztok! Keresnék fotokat Mig-21U-400 ról amik terpszínben repültek a magyar csilagos felségjellel illetve olyan u-400-t ami valamelyik arab országban repült (szíria, egyiptom, algeria stb..) Kösz | |||||
Nyugger | Adatlap | 372007 | 2010. december 19. 16:51 | ||
Szia Monox! Elvileg lehetséges lenne, de... a PG majd a Dunai technologiája szerint a festett gépeket lemaratták még a szétszedés előtt. Igy biztosan nincs rajta a korai terepfestés. A taszári ill. kecskeméti -a jelenlegi- festést biztosan megelőzte egy alapos csiszolás ill. glettelés. Üdv. Nyugger | |||||
Monox | Adatlap | 372006 | 2010. december 19. 14:00 | ||
Mindazonáltal, sokat kellene vakargatni a gépet, ha egyszer lemezszínűen szeretné valaki látni. Azt hiszem nincs még egy gép Magyar felségjelzés alatt, amin 4 réteg terepszínű festés lenne... | |||||
Murmuc | Adatlap | 372005 | 2010. december 19. 12:16 | ||
Murmuc | Adatlap | 372004 | 2010. december 19. 12:09 | ||
Üdv Búza és Nyugger! Így már értem a 5721-es eltérő mintázatát! Csak kiegészítésként, idézet a TopGun '94/8-as cikkből: "Létezik egy technológiai leírás a gépek festéséről, amely magában foglalja a terepszín foltjait bemutató "térképet" is.Bár emlékezetből és nem a könyv alapján festették a gépeket, a foltok mindössze 5-10 centiméteres eltérésekkel kerültek a helyükre!" Én azt hiszem kellőképpen kiveséztük ezt a témát, köszönet nektek!:) | |||||
Nyugger | Adatlap | 372003 | 2010. december 18. 21:50 | ||
búza | Adatlap | 372002 | 2010. december 18. 20:27 | ||
Szia Murmuc! Nem tér el, mert nem volt "szabvány"! Folttérkép volt, amit kb. kellett követni,némi megszorításokkal. Ha rákeresel az előző hozzászólásaimra van benne pontos infó. Egyébként innen indult a terepfestés, ez az első. A 4403 ugyanilyen volt a szárny alatti zöld csík nélkül és kb. akkor festették át Kecskeméten a 4406 zöld csíkját is kékre, mert az a tapasztalat szerint nagyon feltűnő volt. Az evolúció, meg a festők lustasága határozta meg a foltok milyenségét a továbbiakban. A belépőélt én sem értem, szerintem ez az egyetlen gép, ahol lefestették. (amúgy nem acélból van, eloxált alu ötvözet.) Üdv: Búza | |||||
Murmuc | Adatlap | 372001 | 2010. december 18. 19:39 | ||
Üdv Mindenkinek! Őrülök hogy az 5721-es téma a helyére került. De számomra még mindig kérdés hogy az orr rész okkeres sávja miért tért el az PG nagyjavítás utáni szabvány festéstől, nem beszélve a belépőél lefestéséről! Nem lehet,hogy a gép anno sérült és ezredszintű javítás után újrafestették ezt a részt? Másképpen nem értem. | |||||
búza | Adatlap | 372000 | 2010. december 18. 12:45 | ||
Köszi, így már nekem is lejött! :-))) | |||||
Monox | Adatlap | 371999 | 2010. december 18. 11:33 | ||
Búza! A két kép közti különbség, azt hiszem első ránézésre is önmagáért beszél. A felújítások során használt számok a piros színükön és a fehér keretükön kívül sajnos nem sok köze van az eredeti, PG-ben használt számformához. Nem elemezném mélyen, de első ránézésre jól látható, hogy a négy számtagból az 5,7,1-es számok alakja teljesen eltérő ettől, arról nem beszélve, hogy a számok mintegy 1/4 résszel vékonyabbak mint az eredetiek voltak (és ez az ami azonnal feltűnik, csak később tudatosult, hogy ez a fő gond.) Mindez, a fehér szegélyre is vonatkozik. Az, hogy nincsenek benne megszakítások, az csak elenyésző probléma, főleg, ha hozzátesszük, hogy a drezdai UM-ek sem voltak megszakítva. Fontos: nem fikázni akarom a felújítást, örülök, hogy megvalósulnak ezek az elképzelések, de erre a részletre bizony nagyobb figyelmet kellett volna fordítani. | |||||
búza | Adatlap | 371998 | 2010. december 18. 10:16 | ||
Azon kívül, hogy a fehér szegély nincs megszakítva úgy mint az eredetin, mi van még elcseszve rajta? | |||||
Monox | Adatlap | 371997 | 2010. december 18. 00:07 | ||
Ami pedig a MiG-29-es topicban emlegetett 5721-est biszünket illeti: Nekem elsőre nagyon tetszett a gép, leszámítva a mindegyik gépen elcseszett oldalszámozást, de az idei őszi KapSzo-n a tetején járva bizony riasztó dolgot láttam a festés állapotát illetően. Ha minden így megy tovább, néhány év és a szépen restaurált gép rosszabb állapotban lesz, mint pápán álldogáló néhány azonos típusú társa. | |||||
Murmuc | Adatlap | 371996 | 2010. december 12. 16:06 | ||
Monox! Megpróbáltam kicsit utánajárni a témának TOP GUN stb, de nem igen találtam több infót erről az esetről, mint amit Te is leírtál. Az biztos hogy az én infóim eddig teljesen tévesek voltak!:( De a jó pap...:) | |||||
Monox | Adatlap | 371995 | 2010. december 12. 15:15 | ||
Murmuc! Pont fordítva... Sipos: 3537, Gőgös:3931. Gőgös zuhant azonnal. A halastó mérete kicsinek tűnik a képen láthatóval, a maga 400 méteres hosszával.. | |||||
Murmuc | Adatlap | 371994 | 2010. december 12. 13:03 | ||
Üdv Mindenkinek! Sikerült mostanra az eddigi hozzászólások alapján teljesen összekeverednem!:) Amit én tudok a "száraz adatokról": Sipos Kálmán alezredes, 3931-es Bisz Taszár térségében. Gőgös Ottó alezredes, 3547-es Bisz Bátai halastó ( É46°08'11'" - K18°46'51") Javítsatok ki ha tévedek. | |||||
búza | Adatlap | 371993 | 2010. december 12. 12:41 | ||
Szia Monox! A 3931-es számú gép Báta térségében egy löszös domboldalba ferdén csapódott bele. Elkezdték kiásni de újra és újra beomlott, ezért betemették és otthagyták. A föld felett maradt alkatrészeket begyűjtötték, azok a másik gép roncsai mellet voltak a földön. Kb. két hét, egy hónap múlva jártam Taszáron, a 3547 egyik turbina lapátja gyűjteményem része. Üdv: Búza |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Azt is, hogy feloszlatták!
Pedig állítólag nagyon jó volt.
Egy taszári írásban pont olvastam is az előbb.