<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
f2d | Adatlap | 372533 | 2011. április 19. 20:00 | ||||||||||||||||||||
A fegyverzetet nem értem miért hagyták ki, nagy kár érte.:-( | |||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 372532 | 2011. április 19. 19:35 | ||||||||||||||||||||
Hát ez majd kiderül. Egyékbént szerintem ez az 5ezer környéki ár lenne a reális, mégiscsak 72-es, és még fegyverzet sincs benne. | |||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 372531 | 2011. április 19. 19:29 | ||||||||||||||||||||
Szia f2d! Az még nem jelenti azt, hogy annyi is marad... Voltak durván "leárazott" makettek, de bizony ez nem szokott így maradni. Csak két példa: Eastern Express 1:144 Il-96-os 3200,-ért (kb. 6000 szokott lenni), Fly 1:144 Tu-134UBK 3000 pár százért (egyébként 6000 felett tudod megvenni)... A sort lehetne folytatni. Üdv | |||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 372530 | 2011. április 19. 19:09 | ||||||||||||||||||||
Köszi mind kettőtöknek. Ez az 5 ezer környéki ár már annyira nem is rossz, mint amikor 10 körül beharangozták. Szép a PAK-FA:-) | |||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 372529 | 2011. április 19. 18:11 | ||||||||||||||||||||
Láttam én is, bele is néztem a dobozba egy pillantás erejéig, elég meggyőző volt (nekem szebbnek tűnt mint a képeken), de akkor már "be voltam vásárolva" :) HPH-nál amúgy 5200Ft volt. Látszik a fotómon. | |||||||||||||||||||||||
mrbaracus | Adatlap | 372528 | 2011. április 19. 17:58 | ||||||||||||||||||||
Szia! Több helyen is lehetett kapni, 5500-6000 ft között volt az ára, amit első ránézésre látott belőle az ember az meggyőző volt. | |||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 372527 | 2011. április 19. 16:34 | ||||||||||||||||||||
Szia! Azt olvastam, hogy a következő magyar matricát is fog tartalmazni, talán a Bis lesz az. Az új 23-ast nem láttad valamelyik standon? | |||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 372526 | 2011. április 18. 23:03 | ||||||||||||||||||||
Azta! Mikor én ottvoltam (dél körül kb.) még volt legalább 10-12 doboz. A legpoénabb az volt, hogy előtte már eléggé bevásároltam... De még egy maszk miatt benéztem Eduardhoz is, igaz a 21-est is meg akartam nézni. Maszk nem volt, én tovább a 21-eshez. Megláttam az árát, 798 cseh korona. Mondom ennyiért nem szabad itthagyni. Na be is raktam kiskosárba, mentem kasszához, és "eladónéni" írja egy kis cetlire hogy 6400Ft-ot kér. PFF, én meg néztem egy nagyot azthittem 7980Ft lesz. Vigyorogtam ezerrel.. :) Azthittem hogy az az ár amit kiírtak rá már a 20%-al csökkentett. Hát tévedtem :) Egyébként épp nemrég nézegettem át, fotókkal összehasonlítva. Hát nemrossz makett :) Szerintem natúr fém magyart fogok belőle építeni (van magyar csillag és számsorom otthon), bár az egyiptomi is nagyon tetszik ami benne van. Ez lesz a 6. MiG-21-esem, majd valamikor ha elkészül :) Ja és úgyérzem nem ez az utolsó Eduard Fishbedem... bocsi kicsit hosszú lett | |||||||||||||||||||||||
Vargapeter | Adatlap | 372525 | 2011. április 18. 22:22 | ||||||||||||||||||||
Szerintem az összeset eladták... legalábbis szombaton délután már csak 2 volt nekik... Gyanítom elfogytak azok is a végére! :) | |||||||||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 372523 | 2011. április 18. 21:03 | ||||||||||||||||||||
valamint kijelentette, hogy még visszamegy! :D:D | |||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 372521 | 2011. április 18. 20:36 | ||||||||||||||||||||
Gabi még fél kettőig maradt és centivel lemérte a gépet oda-vissza. Mesélte Móváron. | |||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 372519 | 2011. április 18. 20:27 | ||||||||||||||||||||
Sziasztok! Vajon az Eduard hány 21-est hagyott itt hétvégén Magyarországon? :) | |||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372518 | 2011. április 18. 20:11 | ||||||||||||||||||||
Sziasztok! Míg megírtam a válasz e-mailt Búzának haladt a topic rendesen. :) Migi! Említettem Búzának, hogy múltkor annyi gyantát küldtél mint égen a csillag. :) Mégegyszer köszönöm! Köszönöm az információt, segítséget mindenkinek. Búza! Köszönöm a felajánlást! Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 372517 | 2011. április 18. 20:00 | ||||||||||||||||||||
Az már rég volt , az is valami kabintető dolog volt ? csütörtök meg szuper volt .Gabi vajon meddig maradt még ? | |||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 372516 | 2011. április 18. 19:48 | ||||||||||||||||||||
Persze! A csütörtöki fotózás, meg a Neo-nak való segítség kapcsán merült fel a neved! Egyébként meg hogyan tudnánk Rólad rosszat mondani! | |||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 372515 | 2011. április 18. 19:45 | ||||||||||||||||||||
A szélvédő eleje vagy szögletes, vagy kerek. | |||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 372514 | 2011. április 18. 19:43 | ||||||||||||||||||||
Szia Gabi Remélem csak jókat mondtatok ,mert külömben ... | |||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 372513 | 2011. április 18. 19:40 | ||||||||||||||||||||
Szia Neo! A Cápetinek tényleg gömbölyű a szélvédő első része. A normál tetőt sem ügy kinyitni, csak óvatosan kell vele bánni. Szép és olcsó, mert neked ingyen van! Migi! Hagyjuk a hülyéket, maradjunk magunknál! Voltál emlegetve szombat éjjel Neo-val. Ültünk a bogrács pörkölt mellett és Te is szóba kerültél. Üdv: Búza | |||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 372512 | 2011. április 18. 19:38 | ||||||||||||||||||||
Szia Tényleg nyitott ,ezt benéztem . azért offolok mert ha csak egy másik kolegának szánom a mondanivalómat , akkor ezt a szabályzat igy kivánja meg . | |||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 372511 | 2011. április 18. 19:36 | ||||||||||||||||||||
Cápeti kabinteteje ilyen : picasaweb.google.com/vlevi70/20100807KecskemetiRepulonap Legalábbis tavaly augusztusban Kecskeméten ilyen volt... De, hogy mi a gömbölyű és mi nem, azt nem tudom :) | |||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372510 | 2011. április 18. 19:32 | ||||||||||||||||||||
Szia Migi! Az OEZ-hez csak nyitott tetőt adtak. :) Itt egy kép, nekem pont a bisz teteje nem volt benne, de amúgy sem szerettem volna felhasználni, mert nagyon lapos, és eszméletlen vastag az anyaga. Periszkópom van kicsi is nagy is. Amúgy miért Off hozzászólást írsz ha mig-21-ről van szó?:D Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372508 | 2011. április 18. 19:07 | ||||||||||||||||||||
Adjon Isten Urak! Az 1:48-as OEZ Mig-21 Bisz-hez kellene a kabintető, lehetőleg nyitott,bár a vákuumhúzottat könnyű "kinyitni". A Cápetit csinálom meg, mert van hozzá matrica szettem, azon azthiszem gömbölyű az elülső rész. Felőlem lehet házi húzott is, csak szép legyen, és occsó. :) Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 372505 | 2011. április 18. 18:17 | ||||||||||||||||||||
Szia Neo! Az MF-et és a Bisz-t is nyitott tetővel építettem, lehet, hogy nekem van zárt. Nem igérem holnapra a választ, mert mélyre kell ásnom. Ha nem sürgős utánajárok. Üdv: Búza | |||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372504 | 2011. április 17. 15:31 | ||||||||||||||||||||
Sziasztok Urak! Érdeklődnék, nincs-e valakinek Bisz-hez vákuum kabinteteje 1:48-ban! Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||
szezsolt | Adatlap | 372503 | 2011. április 15. 11:38 | ||||||||||||||||||||
Igazad van! Nem néztem még a térképét. | |||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 372502 | 2011. április 15. 11:28 | ||||||||||||||||||||
Szia szezsolt Ha Josip azt hallja, hogy a falujától (Slunj) pár km-re lezuhant egy repülőgép, és kibiciklizik megbámulni a roncsot, nyilván azt mondja, hogy Slunj közelében láthatók a maradványok. Ha Todor Saborsko-ban hall erről, bepattan a terepjárójába és ő is kihajt megcsodálni a roncsokat, nyilván arról mesél mindenkinek, hogy a relikviák Saborsko közelében hevernek a szántásban. A lényeg: a két falu egymástól légvonalban alig 20 km-re van, tehát egy kicsit mindkettőnek igaza lehet. Üdv R. | |||||||||||||||||||||||
szezsolt | Adatlap | 372501 | 2011. április 15. 09:35 | ||||||||||||||||||||
A képen a gép fénykorában, illetve a kabintető a katapultálás után. Én azt olvastam valahol, hogy Slunj mellett zuhant le. | |||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 372500 | 2011. április 15. 08:19 | ||||||||||||||||||||
Köszönöm a válaszokat, bár nyilvánvaló, hogy ilyen "kompozícióban" akkor sem állítanának ki két repülőgépet, ha esetleg több helyről is származik, de pont ez kavart be, hogy a gép saját törzs-hátsórészének alsó része a rossz helyen, rossz irányba áll. A képeket nézve most is furcsállom, hogy ez a rész csak úgy kiszakadt a helyéből és ehhez mérten ennyire felismerhető maradt. Látva a másik oldalt is, valóban elég furcsán van összeállítva a géproncs. | |||||||||||||||||||||||
Wrecker | Adatlap | 372499 | 2011. április 13. 23:36 | ||||||||||||||||||||
Egy kis történelem, remélem pontos adatokkal. Ez a Mig-21 Bisz (17130) Zeljava légibázison állomásozó 117. Vadászrepülők Ezred gépe volt. A gépet a horvát légvédelem lötte le 1991.10.06.-án Saborsko falu közelében. A pilóta katapultált. A roncs Karlovacnál van kiállítva Horvátországban. GPS koordináták: 45° 27' 46.21" N 15° 34' 1.75" E | |||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 372498 | 2011. április 13. 23:13 | ||||||||||||||||||||
Szia Monox Ez egy darab gépnek a roncsa, ill. annak is csak egy része. Függőleges vezérsík, bal szárnyvég, és ami a "szakszerűtlen összeállítás" miatt csalóka képet mutat, a baloldali törzsdarab fordítva, repiránnyal ellentétesen és hossztengely körül 180 fokkal elfordítva látható. A négyszögletes zöld műanyagfelület az MRP-56P markervevő antennája, ami a valóságban a törzs-hátsórész alján, jobboldalt van elhelyezve, halványan látszik mellette a pótvezérsík maradványa is, aminek ugye lefelé kellene állni. Üdv R. | |||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 372497 | 2011. április 13. 22:09 | ||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 372496 | 2011. április 9. 20:53 | ||||||||||||||||||||
Hát, így sikerült megfogalmazni :) | |||||||||||||||||||||||
A-3 | Adatlap | 372495 | 2011. április 9. 20:36 | ||||||||||||||||||||
Miért "neadjisten"? | |||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 372494 | 2011. április 8. 23:15 | ||||||||||||||||||||
Ha úgy alakul, és neadjisten Tökölön lesz az első felszállás, ki lehetne itt írni esetleg hogy mikor lesz? Így akit érdekel, kerítés mellől is tudná fotózni. | |||||||||||||||||||||||
Surda | Adatlap | 372493 | 2011. április 8. 23:10 | ||||||||||||||||||||
Sziasztok! Pinkó egykori és újbóli kollégám naprakészen tájékoztat a tököli eseményekről. Sajnos, kecskeméti lévén nehezen jutok el Tökölre. | |||||||||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 372492 | 2011. április 8. 22:47 | ||||||||||||||||||||
Jani! Erről szeretnék értesítést kapni, és egyeztetni fotózást ha lehetséges! Elektro | |||||||||||||||||||||||
Figaro | Adatlap | 372491 | 2011. április 8. 22:28 | ||||||||||||||||||||
Szia Neo! Köszi a tippet, megpróbálom beszerezni azt a festéket. Figaro | |||||||||||||||||||||||
A-3 | Adatlap | 372490 | 2011. április 8. 21:58 | ||||||||||||||||||||
Mig-es és Tréner-es teendőim miatt csakis hétvégén lenne alkalmas a találkozás és ezért elnézésedet kérem. Tegnap voltak kint a hatóságtól és úgy néz ki, hogy "azonos hangszeren játszunk". Tehát ha mindenki elvégzi mihamarabb a reá hárúló feladatokat akkor a madárka nemegészen egyhónapon belül repülni fog. Garantáltan! Üdv! A-3. | |||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 372489 | 2011. április 8. 21:03 | ||||||||||||||||||||
Szia A3! Nekem lenne! Jövő hét csütörtökön pl., a Kossuth-os fotózás után! Üdv: Búza | |||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 372488 | 2011. április 8. 20:59 | ||||||||||||||||||||
Szia Surda! Megkeresnél emilen a buzasgkukachdsnetponthu-n? Lennének kérdéseim és szerintem közös ismerőseink is. Novák Lajos biztosan az, de szerintem biztosan van még néhány,(Borek-Hajdú-Kovács)aki az eget karcolta anno! Üdv: Búza | |||||||||||||||||||||||
A-3 | Adatlap | 372487 | 2011. április 8. 19:42 | ||||||||||||||||||||
T Surda! Nincs kedved egyszer ellátogatni Tökölre? | |||||||||||||||||||||||
Surda | Adatlap | 372486 | 2011. április 8. 10:58 | ||||||||||||||||||||
Megnéztem: 2009. novemberi levelezésekben vetődött fel a lenti kérdés Nyugger, Monox és Búza olvtársak között. | |||||||||||||||||||||||
Surda | Adatlap | 372485 | 2011. április 8. 10:54 | ||||||||||||||||||||
Kedves Monox! Most találtam ezt a fórumot, és visszaolvasgatva valahol 2009-ben vetődött fel a kérdés, hogy a PF-eket hogyan adták el és hogyan vitték ki USA-ba. A két gépet, amelyeket először eladtak, valóban Kecskeméten nézte meg a vevő, ezért Taszárról átrepültünk velük Kecsóra, de a vevő nem repült vele, csak mi ketten (a jelenlegi Légierő parancsnok Pintér Zolival). A vevő meg is lepődött, amikor a gépeket átnézve észrevette, hogy csöpög a keró az alján, akkor tudta meg, hogy a tartályokat feltöltötték és repülni is fognak a gépei. Miután leszálltunk a géppár műrepülésről a reptér fölül, nagyon meghatódott. A gépeket ezután csomagoláshoz szétszedték a KÖRÜ-ben, és Angliáig kamionon, onnan hajóval vitték ki, majd oda kihívtak két magyar szakembert (az egyik Novák Lajos volt), akik újból repülőképessé összeszerelték. Arra sajnos nem emlékszem, hogy melyik két oldlszám volt, de ennek is utánanézhetek a hajózókönyvemben, mert olyan sokat a PF-ekkel Kecsón nem repültem, hogy ne találnám meg, és akkor legalább az enyémnek az oldalszáma és pontos dátuma biztosan meglehet. Üdv. | |||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372484 | 2011. április 7. 22:36 | ||||||||||||||||||||
Szia Figaro! Én a Humbrol metal cote 27001 polírozható alu festékkel festettem le, szerintem elég élethű az a szín. Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||
Figaro | Adatlap | 372483 | 2011. április 7. 20:52 | ||||||||||||||||||||
Sziasztok! Magyar MIG-21 F-13 törzs festéséhez melyik festék a jobb Humbrol 11 ezüst, Humbrol 56 Alumínium vagy Humbrol metál polírozható alumínium? Figaro | |||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372482 | 2011. április 7. 10:48 | ||||||||||||||||||||
Szia Petya! Elküldtem mindent cakli-pakli, ha nem érne oda írj! Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||
Petya | Adatlap | 372481 | 2011. április 7. 10:13 | ||||||||||||||||||||
Szia NEO! HA megkérhetlek, elküldenéd nekem is azt a PDF-et ami az MF műszaki dokumentációja? a címem: horopetya@gmail.com köszi Üdv.Petya | |||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 372480 | 2011. április 5. 23:06 | ||||||||||||||||||||
Üdv! | |||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372479 | 2011. április 5. 19:59 | ||||||||||||||||||||
Szia Airmax! Elküldtem a pf-pfm kezelési könyvét, illetve találtam egy pdf-et ami meg mf. :) Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||
Airmax | Adatlap | 372478 | 2011. április 5. 18:53 | ||||||||||||||||||||
Szia Neo! Megköszönném.Esetleg ha az MF vagy Bis verzióról is lenne valami azért külön hálás lennék. Üdv |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |