<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
pintair | Adatlap | 524782 | 2013. február 8. 08:53 | ||
pintair | Adatlap | 524781 | 2013. február 8. 08:43 | ||
21F-13 zone-five.net/showthread.php | |||||
pintair | Adatlap | 524229 | 2013. február 3. 20:50 | ||
http://www.network54.com/Forum/47751/message/1359903467/1-48+MiG-21F-13 na, már van készen! | |||||
zoli1989 | Adatlap | 524112 | 2013. február 2. 23:35 | ||
Jó, ez tény! :) Ráadásul azt a hibát még lehet is orvosolni, mondjuk egy régi revell MF átbarkácsolásával. :) | |||||
PETI | Adatlap | 524099 | 2013. február 2. 20:13 | ||
Jó, de azért összességében még mindig sokkal szebb, mint ez az új 48-as. www.modellversium.de/galerie/8-flugzeuge-modern/386-mig-21mf-fishbed-j-trumpeter.html | |||||
zoli1989 | Adatlap | 524096 | 2013. február 2. 19:51 | ||
Hát azért a 32-es MF-nek is van baja. A gerince elég fura :) | |||||
PETI | Adatlap | 524057 | 2013. február 2. 14:05 | ||
Majd kiderül a rajzok alapján... De még mindig könnyebben javítható, mint a 21-es hibái. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 524045 | 2013. február 2. 12:49 | ||
PETI | Adatlap | 524043 | 2013. február 2. 12:28 | ||
Amit nem értek, az az, hogy a Trumpinak van egy 32-es MF makettje, már vagy 10 éve. Az alakra sokkal jobb, mint ez az új 48-as. Kérdés, hogy mért nem használták fel annak a régi makettnek a gyártásához használt háttéranyagot, rajzokat, méreteket? Viszont ha az UM is ilyen rossz lesz, akkor mégiscsak jó az az új (nem a régi) Neomega UM átalakító... | |||||
PETI | Adatlap | 524042 | 2013. február 2. 12:25 | ||
Azt nem vettem észre, nem tudom... A beömlő kissé szögletes talán. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 523933 | 2013. február 1. 06:16 | ||
A 23-asnak nekem a svanca nem tetszik. A képen túlságosan karcsúnak látszik... | |||||
zoli1989 | Adatlap | 523916 | 2013. január 31. 21:21 | ||
A kabinüveg feltűnt nekem is, de most hogy így mondod a függőleges vezérsíkot, meg a szeszlemezt, hát valóban van vele gond. Akkor azért tűnt annyira gnómnak :D Hál'Istennek van itthon egy Eduard féle 21MF Profipack. Ahogy megjelent, meg is vettem Móváron. Csak el kellene már kezdeni :D | |||||
PETI | Adatlap | 523901 | 2013. január 31. 19:59 | ||
Továbbá a függőleges felső íve is kellően szögletes lett, meg a szeszlemez alakja is primitív, szögletes. Hát, ez a pár dolog már eleve kizárja. Az Edu szebb sokkal! | |||||
PETI | Adatlap | 523897 | 2013. január 31. 19:54 | ||
Szia Zoli! Abszollút. Meg a kabintetőt is elnyalták rendesen... "Remélem" au UM-et is elgányolják majd! Hála Istennek legalább a 23-as jó lett (szerintem)! | |||||
zoli1989 | Adatlap | 523894 | 2013. január 31. 19:45 | ||
Nekem ennél a Trumpi MF makettnél a gerinc is mintha gyanús lenne. Nektek? | |||||
migi | Adatlap | 523883 | 2013. január 31. 18:27 | ||
Meg majd amit még kiadnak , a PFM is jön tőlük de szerintem akármelyik 21 eshez föl lehet használni a szárakat , a kerekek azok többfélék voltak , de a szárak én úgy tudom hogy egyformák voltak , minden változatnál, | |||||
ted978 | Adatlap | 523881 | 2013. január 31. 18:20 | ||
sziasztok! a cmk kiegészítők milyenek. gondolom nem egy aires vagy neomega. kíváncsiságból kérdezem, mert közelről még nem láttam. üdv.: Sanyi | |||||
lacipapa | Adatlap | 523878 | 2013. január 31. 18:03 | ||
Szervusztok! Láttátok már az Eduard MIG-21-hez a bronz futó műveket,48-ban?Az a baja,hogy csak az MF,BIS és az SMT-hez csinálták! | |||||
doky3 | Adatlap | 523874 | 2013. január 31. 17:39 | ||
Nekem a 21-es oldalnézetből mintha egy picit "dagadt" lenne a szárnyak kilépőélénél. A kabintető pedig nekem túl púposnak tűnik. Persze lehet, hogy nem jól látom. A Trumpeter 21-et nem igazán értem, mert az Eduard sem tegnapelőtt adta ki saját Mig-21 sorozatát, és azt a (képek alapján, mert sajátom még nincs) részletességben nem könnyű felülmúlni. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 523860 | 2013. január 31. 15:48 | ||
http://www.primeportal.net/models/thomas_voigt7/trumpeter/ Itt pedig már vannak képek az MF-ről is. Háát, szerintem maradok az Eduardnál. | |||||
pintair | Adatlap | 523852 | 2013. január 31. 15:04 | ||
Tibcsi | Adatlap | 523811 | 2013. január 31. 08:51 | ||
Valahogy amorf az egész... a főfutóakna ajtókat is érdemes megnézni... | |||||
pintair | Adatlap | 523789 | 2013. január 30. 21:35 | ||
Planes | Adatlap | 523699 | 2013. január 30. 10:13 | ||
A Precíz minden hónapban árúlja a klubban(Rebekán)! | |||||
lacipapa | Adatlap | 523696 | 2013. január 30. 10:00 | ||
Akkor ezt csak Kanadából lehet beszerezni?Esetleg hazai beszerzésről nem tudtok? | |||||
pintair | Adatlap | 523682 | 2013. január 30. 08:31 | ||
Az néköm is feltűnt, h ott vmi házi barkács vala, mert átlátszik az alatta lévő görbület... de ez itt meg nagyon törpös: www.ultracast.ca/products/Master/48%20Scale/MAM-48-063/default.htm | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 523444 | 2013. január 27. 21:33 | ||
Szia pintair Akkor viszont átfestették a számot! Most jobban megnéztem nagyítva is, és tényleg látszik a "8"-ban és a "9"-ben is a kerekebb szám fehér kontúrja ami átlátszik a szögletes szám pirosán! Üdv R. | |||||
pintair | Adatlap | 523440 | 2013. január 27. 21:16 | ||
Rumci! A fotó dátuma jó, mert a bátyám ül benne frissen végzetten, mikor hazajöttek Szu-ból, Kemétre kerültek mind és itt képezték őket át-vissza F-13-ra. Egyedüli kirepülésük előtt lettek fotózva beüléskor. Ez TUTI! Akkor én még giminazista voltam, és emléxem ezekre, mert akkor már engem a légcsavarszél megcsapott. Utána került Taszárra, ahol végig Pf-kedett, még ki nem vonták, ő volt az utsó szd pk- a tipusnak. Utána ült Biszre, ill bele. :) UFF! | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 523436 | 2013. január 27. 21:01 | ||
Szia pintair A "819"-es 21F-13 háromszor járt a PG-ben, 1966-ban, 69-ben és 74-ben, ami nekem azt jelenti, hogy a három fotó közül az elsőnél szerintem nem stimmelhet a dátum, a szám alakja miatt. Ez a szögletes, csak a sarkán kerekített számforma az eredeti gyári (vagy érkezés után nálunk alakulatnál) felfestett alak volt, a PG-ben festett szám jóval ducibb, kerekebb alakzat volt, tehát ez még a PG-javítás/festés előtt készült fotó - hacsak javítás után valami miatt alakulatnál újra nem festették a számot. Tudsz-e arról valamit esetleg, hogy PG-javítás után valami miatt más sablonnal újrafestették a gépszámot? Üdv R. | |||||
búza | Adatlap | 523384 | 2013. január 27. 14:04 | ||
Szia Laci! Egy dolgot tudok erre: 1976-ban a 819-es ülésén már nem volt! :-))) Üdv: G. | |||||
Murmuc | Adatlap | 523348 | 2013. január 27. 11:03 | ||
Nem erre kaptunk választ Rumcájsz 52-től, a 522605-ös válaszban? :) A harmadik képen látható 907-es amellyel kábellel ütköztek, és lenyírták a pótvezérsíkot. | |||||
migi | Adatlap | 523345 | 2013. január 27. 10:52 | ||
pintair | Adatlap | 523340 | 2013. január 27. 10:39 | ||
pintair | Adatlap | 523229 | 2013. január 26. 10:26 | ||
Skacok, a film 03:56 idejénél látszik a még felszerelt fejvédő. | |||||
doky3 | Adatlap | 523176 | 2013. január 25. 13:37 | ||
Még itt is megpróbálom, hátha... 1:48 cockpit sets ...NECP 48018 MiG-21 MF/bis (Academy/KP) 1/48 $24.00 ... Ezt a Neomega oldalán találtam. Ebből nekem "az jön le", hogy ez egy olyan kiegészítő ami mindkét készlethez jó. Namármost a két kit kabinmérete tapasztalatom szerint jelentősen különbözik. Van valakinek ötlete/tapasztalata ez most hogy? | |||||
cenci2 | Adatlap | 522782 | 2013. január 21. 23:25 | ||
Ezek a videók nem hiányozhatnak a jutyubról :www.youtube.com/watch
www.youtube.com/watch Jó szórakozást! | |||||
migi | Adatlap | 522765 | 2013. január 21. 21:24 | ||
Szia Kálmán ,akkor biztos ki hozza valaki vákuum húzottan , | |||||
migi | Adatlap | 522764 | 2013. január 21. 21:22 | ||
Na már este van , Szia Gabi Neomega gyártja és tőlük meg lehet rendelni , de gondolom több cégtől is aki forgalmazza a termékeiket , | |||||
zkalos | Adatlap | 522763 | 2013. január 21. 21:22 | ||
Ehhez meg kellene egy új kabintető, mert a gyári Trumpeter tető elszúrja a formáját, túl púpos. nem elég "áramvonalas". A múltkor láttam a klubbunkban összerakva, és hát cudarul látványosan elszúrja a gép szép formáját. | |||||
búza | Adatlap | 522762 | 2013. január 21. 21:20 | ||
Szia Laci! Gondolom F-13-as!:-))) Ki gyártja és honnan lehet megszerezni? Üdv: G. | |||||
migi | Adatlap | 522759 | 2013. január 21. 21:03 | ||
migi | Adatlap | 522750 | 2013. január 21. 20:04 | ||
Ebben igazad van , én meg nem írtam oda , de legalább van és lehet hogy elérhetős is, látszatra sokkal szebb a törzs mint a régi átalakító készletükben adott törzs eleje , de kicsit későn jöttek ki vele , mert a trumpi már katalógusba tette az ő gépüket , | |||||
zkalos | Adatlap | 522747 | 2013. január 21. 19:58 | ||
Ahhaaa. Hát ez nem látszott a fotón. Attól még a hibái megvannak sajna. | |||||
migi | Adatlap | 522746 | 2013. január 21. 19:39 | ||
Bocs hogy bele kotyogok de ez nem így van , mert ez 1/48as | |||||
zkalos | Adatlap | 522745 | 2013. január 21. 19:37 | ||
Hát sajna ahogy látom, a Fujimi-t alakították át. A elcsúszott főfutó akna törzs dudor rossz helyen van, akár a Fujimi esetébem. Megcsinálhatták volna, akár csak a nem elég mély főfutó aknát is kimélyíthették volna a már említett dudorig.Jobb lett volna. ha a Zvezdát alakítják át szerintem, és nem a méret-és alakhibás Fujimit. | |||||
kameraservice | Adatlap | 522735 | 2013. január 21. 17:54 | ||
Hali Cébés! Hát elírtam persze 1989-91 a helyes céldátum. Valószinű nem tökéletes állapotú gépek lehettek de az alapján amit én láttam ezt nem tudom ennyi idő után eldönteni. Abban az időben még nem érdekelt a katonai repülés csak pár hónapos kopasz voltam. De abban biztos vagyok hogy Mig 15-17 tipusok voltak. Üdv | |||||
migi | Adatlap | 522733 | 2013. január 21. 17:11 | ||
Cébés | Adatlap | 522675 | 2013. január 20. 22:43 | ||
Te visszamentél az időben? 1998-91 ig :) Ma már késő van,de holnap előszedek (megpróbálok) pár képet. Én is voltam Taszáron 97-98 és rémlik valami hasonló sztori. Bár inkább reptéri roncstelepnek mondanám.Hogy elásott gépek...ezt nem tudom. üdv G | |||||
kameraservice | Adatlap | 522674 | 2013. január 20. 22:24 | ||
kameraservice | Adatlap | 522673 | 2013. január 20. 22:22 | ||
Üdv mindenkinek. Keresnék információkat arról hogy tud e valaki arról hogy Taszáron elásott Mig-ek vannak illetve voltak. A sztori a következő 1998-1991-ig sorként szolgáltam Taszáron,eggyik nyári napon őrségben voltam a Javitó mögötti toronyban akkor először és soha többé. Itt az őr feladata az volt hogy ha jön jármű vagy személy azt igazoltatni kellett. Tehát ezért nem kellett fentlenni a toronyba, amikor egyszer bementem a szemközti erdőbe hűsölni akkor láttam hogy ott a földbe ásott gépek vannak. némelyiknek a szárnya vagy a függ vezérsikja lógott ki a földből de irtó sok alkatrész hajtómű is hevert ott. Érdeklődnék hogy tud e valaki erről infót? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
armory.in.ua/product_info.php