/ Fórumok /

MIG-21

A rendszerből már kivonták Magyarországon a MiG-21-est, de mi azért ne felejtsük el.

Minden ami 21, festés, fotók, sztorik.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190.
vatya1 629749 2017. július 8. 10:55
Válasz erre
015 fab46
015 fab46
33210
33210

Sziasztok!
Létezik 48ban ennek a 21nek matricája?
pigasos78 628902 2017. június 11. 22:09
Válasz erre
Köszönöm! :)
sárkányos 628899 2017. június 11. 21:12
Válasz erre
Akkor a tudósoknak , hogy ne tudjanak belekötni bár kétlem Gunze H338
juge75 628898 2017. június 11. 21:12
Válasz erre
Szerintem a H53-lehet az, például szürke szín. Felcserélték a számokat, előfordul...
sárkányos 628896 2017. június 11. 21:05
Válasz erre
Egyik fórumon ezt írták de még nem néztem utána. Akkor ez nem az.
juge75 628895 2017. június 11. 20:57
Válasz erre
sárkányos 628894 2017. június 11. 20:31
Válasz erre
pigasos78 628884 2017. június 11. 14:50
Válasz erre
A teflonszínre egyébként van valami nagyon jó színkód?

üdv
Szabi
Rumcájsz_52 628881 2017. június 11. 13:26
Válasz erre
Ez itt a szolnoki repmúzeum honlapja, türelmes keresgéléssel sok fényképet, részletfotót és információkat, storykat lehet találni az MN/MH gépeiről, így a 21bisz-ről is, az ezüstfestésű PF-en meg könnyebb megtalálni a zöld festésű felületeket. Kellemes kincskeresést!
Üdv R.www.repulomuzeum.hu/Leltar/Leltarfotok/9309lt.htm
varobee 628870 2017. június 11. 09:42
Válasz erre
Köszönöm a kimerítő választ! Sokat segítettél a kevésbé látható panelekkel is!
Rumcájsz_52 628860 2017. június 10. 21:53
Válasz erre
Hali
Téves, a teflonszínű 21-en a zöld felületek azok antennaburkolatok, anyaguk közép vöröses-barna színű textilbakelit (textolit), a zöld szín festés eredménye. Ezért is van, hogy ezek a zöld felületek nem minden gépen egyforma árnyalatúak, a 628852. sz. képen is látható élénk fűzöldtől a közép méregzöldön át a sötét feketés-zöldig sokféle árnyalat volt. Viszont ugyanazon gép felületein a műanyagfelületek általában egyforma zöldek voltak, mert egyszerre festették ezeket. Voltak azért kivételek is, ahol egy gépen belül is előfordultak eltérő zöld árnyalatú antennaburkolatok.
De nem csak a vezérsík tetején és a pótvezérsíkon voltak ilyen felületek, hanem sok helyen:
orrkúp, orrfutóakna mögött (F-13-on és az UTI-kon előtte) egy kör alakú panel,szárnybelépőélen az áramlásterelő előtt tenyérnyi burkolat alul-felül, pótvezérsík fölött a törzs alján jobboldalt kb. A/4 méretű panel, függ. vezérsík két oldalán a dudor hátsó részén tenyérnyi zöld panel(benne hüvelykujjnyi kiálló fehér antenna), vsík két oldalán a dudor fölött kb 12X3 cm ferde (a felső vége áll hátrafelé) zöld antenna-csík, oldalkormánylap fölött a vsík tetején hátrafelé csúcsos kúp alakú burkolat... fejből ennyi.
Üdv R.
medor 628855 2017. június 10. 21:05
Válasz erre
Szia!
Tudtommal anyagukban színezettek és nem festett burkolatok.
~'FS.34108'
varobee 628852 2017. június 10. 20:12
Válasz erre
photo3
photo3

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy a teflon színű bisz gépeken a függőleges tetején és a pótvezérsík elején a világoszöld felületek festettek, vagy maga az antennaburkolat anyaga ilyen színű? Valakinek esetleg van hozzá színkódja?

Üdv: varobee
Levix 627835 2017. május 15. 18:25
Válasz erre
juge75 627139 2017. április 27. 19:42
Válasz erre
5581 i m
5581 i m

Picit fura...
Levix 627136 2017. április 27. 18:53
Válasz erre
Igen a mélysége azonnal szembeötlő. A gerinctartály eleje is túl magas. A beömlő meg olyan mintha egy gombóc fagyi tűnne el benne éppen. De összességében bizonyos szögből, vitrinben teljesen jó.
Zoli 627134 2017. április 27. 18:25
Válasz erre
A szélvédő túl nagy, nemcsak a keretek vastagok. A törzs túl hosszú és kicsit vastagabb is, a vezérsíkoknál felül pedig rossz az íve. De még mindig ez a legjobb 21-es.
z
Levix 627133 2017. április 27. 18:05
Válasz erre
MiG-21_BIS_-_Cockpit
MiG-21_BIS_-_Cockpit
Fishbed_J_225
Fishbed_J_225
Fishbed_J_231
Fishbed_J_231
Fishbed_J_224a
Fishbed_J_224a

Kissé vastagok a kertek és szöget zár be a fix rész és a nyitható rész alja,
Matthias 627132 2017. április 27. 17:32
Válasz erre
Mi az ami ennek a törzsén, és a szélvédőjén rossz? Mik a hibái?
Harald 627040 2017. április 25. 17:15
Válasz erre
IMG_3751
IMG_3751
IMG_3752
IMG_3752
IMG_3753
IMG_3753
IMG_3755
IMG_3755
IMG_3758
IMG_3758
IMG_3759
IMG_3759
IMG_3761
IMG_3761
IMG_3762
IMG_3762
IMG_3763
IMG_3763
IMG_3764
IMG_3764
IMG_3767
IMG_3767
IMG_3768
IMG_3768

Sziasztok!

A KP 21-ese egyértelműen RV átvétel lett. A háromból az egyik keret meg az átlátszó alkatrészek teljesen ugyanazok. A harmadikon a törzsfelekre a KP ráöntött néhány olyan alkatrészt, amit az RV külön ad. Ezen a kereten kapunk új kerekeket a főfutókhoz, pilonokat, fegyverzetet, póttartályt, felderítő konténert (ez majd az R-hez kell) és a kabin alkatrészeit. A 84 számú dobozban van magyar festés, oldalszám (8204, tényleg MF) meg ékek. Összefotóztam a HAD matricájával: az ék legrövidebb oldala a HAD-nál fél mm-rel nagyobb, magasságuk egyforma, ez szerintem belefér. A zöld viszont világosabb, de ezt én is csak akkor vettem észre, mikor egymás mellé tettem őket. A számok szélesebbek, vékonyabb a vonalvastagság. A HAD színei nekem teltebbnek tűnnek, de összességében használható.
A Mosonshow-n 3500-ért adták, elfogadható ár, bár ha azt nézem, hogy az Edu Mig-15 profipack is ennyibe fájt nekem, akkor azért mindjárt más kicsit. De nem bántam meg...
És a képek:
Üdv!
Harald
Gorbils 626979 2017. április 24. 18:55
Válasz erre
DSC_8302
DSC_8302
DSC_8306
DSC_8306

Sziasztok!
Van nálam egy 1/72 Míg-21 U/UM? műgyanta szett a PAVLA models-től
Kérdésem a következő melyik a donor gép jó hozzá?
A jó öreg barátnőm Wikipédia azt írja, idézem:

• MiG–21U (Mongol–A): A MiG–21F–13 kétüléses gyakorló változata, a orr-beömlőnyílás jobb felső részén kicsi TP–156 típusú vészpitotcső van, F–13-as függőleges vezérsík. Módosítottak a műszerek megvilágításán is (vörös fény az UV-sugarak helyett), ami jobban megfelelt az éjszakai üzemeltetéshez. Katonai jelzése Je–6U, gyártmányjelzése 66–400.[35]

• MiG–21UM (Mongol–B) kései: A MiG–21MF kétüléses, kiképző változata, PVD–7 típusú vészpitotcsővel szerelve. Új, P–832 típusú rádiót kapott, ami a gerinc hátsó részén levő késantenna révén tudható, ami a 69-esen még nem található meg. Katonai jelzése Je–6UM, gyártmányjelzése 69A.

Üdv: Gorbils
Zoli 626651 2017. április 16. 21:39
Válasz erre
Szia,
A cég állítja, hogy nem RV átvétel, kíváncsi leszek. Remélem nem is a régi KP makettet pofozták ki.
z
Szabi77 626648 2017. április 16. 21:30
Válasz erre
Sziasztok!

Tudtok arról infót,hogy ez az új KP 21-es család új szerszámos cucc lesz vagy átvételek,átcsomagolások?
Zolinak szerintem igaza lesz,hogy az együlésesek Rv átvételek lesznek,de a kétüléses?
Szabi
mirazsmarci 626637 2017. április 16. 19:13
Válasz erre
Bocs, ez rossz topikba ment :-(
mirazsmarci 626636 2017. április 16. 19:11
Válasz erre
Xtradecal Vampire svájci, ausztrál 500Ft/db
Xtradecal Vampire sv...
Linden Hill Su-25 örmény , elefántcsontpart, irak, orosz (tadzsik), 500Ft/db
Linden Hill Su-25 ö...
Begemot Mi-26  India 3 féle egyben  600Ft, ukrán, venezuela, kína,peru, mexikó, PANH, SKYTECH,Roszvertol,Samsung (D-Korea), United Nations 500Ft/db
Begemot Mi-26 India...
Begemot Mi-26  India 3 féle egyben  600Ft, ukrán, venezuela, kína,peru, mexikó, PANH, SKYTECH,Roszvertol,Samsung (D-Korea), United Nations 500Ft/db
Begemot Mi-26 India...
kiegészítők
kiegészítők

Üdv

Eladó matricák, kiegészítők. Infók a képek alatt.

Kiegészítők:
CMK L-39 Armament set 2500Ft
RES-IM MiG-23UB gyanta kabin 2800Ft
Eduard MiG-15 UTI gyanta+maratás 2800Ft
Part Su-25K 2500Ft
F-15E 1000Ft
Aires F-100D kabin gyanta+réz 2500Ft
Aires futóakna gyanta /sajnos csak az aknák vannak meg, a munkahengerek hiányoznak 1500Ft
Aires hajtómű gyanta+fém 2000Ft

Minden 1:72

Személyes átvétel Móváron, BP, Érd, Veszprém, vagy posta.

mirazsmarci@freemail.hu
Levix 626634 2017. április 16. 18:44
Válasz erre
vlevi 626581 2017. április 16. 07:14
Válasz erre
Jó lenne ha UM is lenne egyszer, nem csak MF, bisz.
pmheros 626577 2017. április 15. 20:30
Válasz erre
kamo-krabice-nova-EVROPA-MF
kamo-krabice-nova-...

Találtam ahhoz a KP -hez egy képet:

www.modelarovo.cz/rok-migu/
Zoli 626574 2017. április 15. 19:06
Válasz erre
Egészen szándékosan nem az RV átvétele lesz ez is, mint a 23-as?
z
N. Laci 626573 2017. április 15. 19:05
Válasz erre
Sziasztok, ha minden igaz, és sikerül, akkor a móvari versenyen lesz először kapható a Kovozávody Prostějov MiG-21-ese. Több változatban is. Az MF egyik dobozában lesz magyar matrica is (8204).
pmheros 626570 2017. április 15. 16:49
Válasz erre
Újabb render képek 72 -es Edu 21 -esről
www.72news.eu/2017/04/edaurd-mikoyan-mig-21mf-renders.html
valamint infók a megjelenésről, és a törzsverziókról
Miggyuri 625777 2017. március 28. 07:40
Válasz erre
Rumcájsz_52 625774 2017. március 27. 22:51
Válasz erre
Pont ezért írtam, hogy "apró különbség egy típusváltozaton belül", mert különbségek vannak, de attól még az ugyanaz a típusváltozat.
Borzz 625555 2017. március 23. 22:06
Válasz erre
Sem a védőlemez, sem a periszkóp nem azonosítja, vagy különbözteti meg a típusváltozatokat. A MiG-21M gyakorlatilag ezek nélkül jött ki a gyárból, majd egyes nagyjavítást végző üzemek egyiket, vagy másikat, vagy mindkettőt felszerelték a gépekre. Ezt elsősorban a kelet-németek és a szovjetek végezték elsősorban a PFM, M, SM és némelyik kétüléses változaton.

Ugyan van egy terepszínű német MiG-21M múzeumban, amin nincs rajta, de ennek oka csupán az, hogy sérülés miatt hamar kivonták, így most kakukktojásként félrevezeti a téma iránt érdeklődőket.
Rumcájsz_52 625550 2017. március 23. 20:43
Válasz erre
Hopp, még egy apró különbség egy típusváltozaton belül: az egyik NDK 21M-nél nincs a gépágyú csőtorkolata fölött a felszállóredőny alatt védőlemez, a másikon meg ott van. A bolgár M-en megint nincs ott (625519-520 hsz. linkek).
Rumcájsz_52 625546 2017. március 23. 18:59
Válasz erre
Szia badboy
A félreértést az okozza, hogy nem ismerik és rosszul fordítják a cirill ABC-t, az SzM pont annyira NEM Sturmovik mint a többi MiG-21 (így inkább a Szu-25-öt hívhatnák). Az "SM" az orosz eredetiben "CM", a cirill C az = magyar sz hang, vagyis ennek a helyes latin betűs átírása magyarra SzM. Az Sz az új RP-22 fedélzeti lokátorra utalt sz= sztancija (lokátor)állomás. Az orosz S-betű (amivel a sturmovik-ot írják és mondják) az olyan, mint egy fejtetőre állított m betű, vagyis fölfelé áll mindhárom szára.
Üdv R.
badboy 625544 2017. március 23. 17:59
Válasz erre
Annak idején a Mistercraft is adott ki több dobozban Míg-21-et, 1/72-ben. Volt MF, SM, MFN, MA, meg még Lancer is. Persze mindegyik dobozban ugyanazok az alkatrészek voltak, amelyek a jó öreg KP makettből származtak. Ott az ismertetőben ha jól emlékszem az SM-et Sturmoviknak írták.
Levix 625535 2017. március 23. 15:07
Válasz erre
Kicsit túllihegjük ezt a típus dolgot :).

Az Academy kiadta új dobozban az öszvér 21-esét, amiben egyszerre ajánl SM, MF, bis, M gépet. Természetesen semmiben nem különböznek ezek egymástól, hiszen semmilyen kiegészítőt nem ad az átalakításhoz. Ez igen!

www.super-hobby.hu/products/MiG-21MF-Soviet-Air-Force-Export.html
piratvitorla 625533 2017. március 23. 14:38
Válasz erre
Valamelyik lengyel gyártású makett MiG-21 SM-hez nem volt...
Levix 625531 2017. március 23. 14:16
Válasz erre
Ja jogos, a разузнавателен bolgárul jelent felderítőt.
Ha kimondottan M-et akarnék építeni, akkor csakis periszkop nélkül tenném, különben ugyanúgy néz ki mint az MF. :) Az NDK kapott készletet ha igaz, amivel fel tudták tenni az M tetőre a periszkópot. Külsőre máris MF lett. De akkor, hogy magyarázod meg a látogatódnak amikor megnézi vitrinben, hogy az egy M?

Nem emlékszem az RV makettjein kívül volt-e olyan 21-es makett amihez volt periszkóp nélküli kabintető.

RV MIG-21M
www.karaya.pl/en/rvresin/4/mig-21m-rva72038.html
Rumcájsz_52 625527 2017. március 23. 11:53
Válasz erre
A felderítő oroszul : razvedcsik (mármint a katonai légi és a műholdas felderítés)
a forszirovannüj az inkább megnövelt teljesítményű hajtóművet jelent, mint a magyarban a feltuningolt motor (egy feljavított hajtómű lehet pl. dupla élettartamú is, de ha változatlan teljesítményű akkor az az oroszban nem forszírovannüj), a többi stimmel.
A kabintetőn lévő periszkóptükör meg nem határoz meg típusváltozatot, egy változaton belül volt ilyen is és olyan is. Mint ahogy te is írtad, hogy a korai M-eken nem volt periszkóp, de attól még a hivatalos típusjelzése M volt. Vagy volt néhány olyan magyar MF, amin a svanc bal oldalán volt egy kis sötét ablak, mögötte üzemidő-számlálóval, de attól még MF maradt. Meg a bisz-en belüli szélvédő-különbségek, a rádiótér előtti szeszlemez-eltérések, az IFF-nek "becézett", valójában polgári transzponder beépítéséből következő plusz antennák és kabinban lévő plusz kezelőegységek - mégis mindegyiknek bisz volt a hivatalos jelzése. A 21PFM-en belül is volt külsőre (és technikai/üzemeltetési kivitelben meg repülési tulajdonságokban is) eltérő több változat, csak a gyári szériaszámuk volt más. A PG-ben pl. módosítottuk a 21U gépek orrfutó-fékrendszerét, és a régi tömlős-fékes KT-38 kerék helyett (kétoldali fékcső)a tárcsás-fékes KT-102 kereket szereltük fel (csak jobboldali fékcsővel), a típusjelzés maradt U. Sok ilyen apró eltérés volt egy típusváltozaton belül, valószínűleg van még olyan is, amit senki nem is vett észre.
Üdv R.
Levix 625525 2017. március 23. 10:53
Válasz erre
R = Razuznavatelen ("Reconnaissance") felderítő
P = Perekhvatchik ("Interceptor") elfogó
F = Forsirovannyy ("Uprated") feljavított
F = Forsazh ("Reheat") utánégető
L = Lokator ("Radar")
M = Modernizirovannyy ("Modernised")
SPS = Sduv Pogranichnovo Sloya ("Boundary Layer Blowing") határréteg lefúvó
K = Kanone ("Cannon") gépágyús az NDK SPS-K változat
S = Sapfir (referring to the Sapfir-21/RP-22 radar). Zafir radaros
T = Toplivo ("Fuel," referring to increased fuel capacity) üzemanyag az ST/MT/SMT megnövelt üzemanyagtartályára utal

MiG-21M (1968; Izdeliye 96; NATO "Fishbed-J")
M = Modernizirovannyy ("Modernised")
Export variant of the MiG-21S with two major differences: the RP-22 radar of the

MiG-21S was substituted with the older RP-21MA radar, and featured a built-in GSh-23L cannon instead of a cannon pod. In the air-to-air role it could only carry the R-3S IR-seeking AAM on its four pylons, as the SARH variant, the R-3R, was not cleared for export. The type was also licence-built in India, the first Indian-built example being delivered in February 1973.

MiG-21M (Izdeliye 96A, NATO "Fishbed-J")
Export variant for Warsaw Pact countries.

MiG-21MA (Izdeliye 96A, NATO "Fishbed-J")
The Czechoslovak Air Force redesignated its MiG-21Ms that had been re-engined with the Tumanskiy R13-300 engine as "MiG-21MA," keeping the RP-21MA radar. Some of these were later re-equipped with the RP-22 radar - bringing it to MiG-21MF standard - and were then redesignated "MiG-21MF."

MiG-21SM (1969; Izdeliye 15/95M; NATO "Fishbed-J")
S = Sapfir (referring to the Sapfir-21/RP-22 radar).
M = Modernizirovannyy ("Modernised")
Upgrade of the MiG-21S using the R13-300 engine and with a built-in GSh-23L cannon, as well as a considerably updated avionics package.

MiG-21MF (1970; Izdeliye 96F; NATO "Fishbed-J")
M = Modernizirovannyy ("Modernised")
F = Forsirovannyy ("Uprated [engine]")
Export version of the MiG-21SM, with RP-22 radar and R13-300 turbojet. The choice of weapons loads was increased with the addition of the R-60 (NATO: AA-8 "Aphid") and later the R-60M IR-seeking AAM. These were also licence-built in India by HAL as the Type 88.
Levix 625521 2017. március 23. 10:39
Válasz erre
Nem teljesen igaz, hogy az MF a VSz, az M meg a többi országnak exportált változat.
Az S a szovjet, az M az export. Ezek hasonlóak az MF-hez, de külsőleg eltérnek a periszkóp hiányában. M-et kapott az NDK és Románia, Csehszlovákia, Bulgária. Az SM export verziója az MF, ami általános volt a VSz-ben és az araboknál is. Ezeken mind volt periszkóp, más hajtómű és más radar az S és M-hez képest.
Levix 625520 2017. március 23. 10:34
Válasz erre
Levix 625519 2017. március 23. 10:29
Válasz erre
Rumcájsz_52 625508 2017. március 22. 22:59
Válasz erre
Hali
Ha a szélvédő oldal-üvegezésére gondolsz, ahol az elejénél van gép ahol íves a mellső keret és van ahol egyenes a széle, az nem függ a típusváltozatoktól. Bisz-en belül is van mindkét változatból, nekem konkrét gépszámokkal van listám hogy melyik gépen milyen szélvédő van. Vannak egyéb kis eltérések is gépek között, de azok sem típusváltozat-függőek, legfeljebb széria-sorozatszám alapján lehetne őket elkülöníteni. Egy véletlen balesetből kifolyólag tudom, hogy pl. a 21U mellső törzsféklapok sem csereszabatosak gépek között, sem hosszban sem szélességben, még a bekötési csomópontok sem stimmeltek. Mintha manufakturális gyártás lett volna...
Üdv R.
pikkasz84 625507 2017. március 22. 22:36
Válasz erre
Köszönöm szépen a segítségeteket! Megnéztem a Migi által belinkelt oldalon is a fotókat, és igazából tényleg nem látok különbséget..
De a Piratvitorla által említett kabintető.. én ezt is normál-nak látom...

Üdvözlettel:Pisti
piratvitorla 625499 2017. március 22. 19:41
Válasz erre
Szia!
Kabintető? Mintha különbözne kissé...
Rumcájsz_52 625498 2017. március 22. 19:37
Válasz erre
21MF és SM között külsőleg semmi különbség, tökéletesen azonosak (sőt, még az M is), a különbség az eltérő hajtómű, lokátor és fegyverzet. Az SM az gyakorlatilag a saját szovjet típus volt, ennek Varsói Szerződés országainak gyártott változata az MF, egyéb külföldi országoknak exportált változata az M típusváltozat (pl. India).
Üdv R.
migi 625493 2017. március 22. 18:24
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190.