/ Fórumok /

MIG-21

A rendszerből már kivonták Magyarországon a MiG-21-est, de mi azért ne felejtsük el.

Minden ami 21, festés, fotók, sztorik.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190.
Ron 371555 2010. május 28. 14:35
Válasz erre
Kicsit mas tema.
Tudtok valamit a csapatoknal egykor hasznalt szimulatorokrol? Tudom, hogy volt Papan 23-as szimulator aminek jo lenne tudni mi lett a sorsa, Taszaron pedig volt egy 21PF szim amit volt szerencsem kiprobalni is, de nem emlekszem, hogy MF vagy Bisz szimulator lett volna Taszaron, vagy esetleg mashol. Kivancsi lennek mi lett a sorsa a taszari szimnek is. Bo 10 eve lattam egyet Kecelen, de hogy ez honnan kerult oda es hogy meg ott van e nem tudom.
Mintha ugy emlekeznek, hogy a 29-hez is kaptunk egy szimulatort de sosem lett beuzemelve.
joci232 371554 2010. május 28. 11:38
Válasz erre
Monox 371553 2010. május 28. 11:33
Válasz erre
Búza!

Hajrá!

Én is nekifeküdnék, csak lenne minek!
búza 371552 2010. május 28. 10:53
Válasz erre
Szia Monox!
A múltkor is idáig jutottunk el, így maradt kizárásos alapon a 4020, ami most megdőlt.
Azt, hogy BISZ-t, AP-t, vagy MF-et lefestettek volna ilyenre nem láttam soha, de még az ismerősök sem.
A két UM-ről (0258 és 0358) jó lenne fotó. Igaz, nem ott estek le, de Pápához közel van az inotai alumínium kohó!
A 44-45 szerintem csapatfestett AP volt.
A szegecs számolás nem vezetett eredményre, ugyanaz az összes nagysvancúnál.
Valahogy hozzá kellene férni a balesetek fotóihoz - már amelyik nem sért személyiségi jogokat - abból talán többre mennénk. Az említett könyvben a 0258 képe nagyon gyanús és pont az a része van épen, ami minket érdekel!
Üdv: Búza
Monox 371551 2010. május 27. 23:06
Válasz erre
Búza!

Ezzel egy baj van. 66-400-ból 12 darabunk volt. MINDNEK ismert a sorsa. A kicsi svanc miatt egyébként nem jönnek szóba. A 66-600-as-ból 6db gépünk volt. Két gép kiesik (4116 és 4020) 2db Indiába került 1db Amerikában repül a mai napig is. A maradék 1db pedig a szolnoki gyűjteményt gazdagítja.

Vagyis: Az 1982-es estnél bizonyított, hogy nem volt kamós a gép, az 1969-esnél pedig (bár nem bizonyított) úgyszólván 100%.
Egyszerűen szólva: teljesen valószínűtlen, hogy a keresett gép 66-600-as lenne.

Tovább megyek: Nincs tudomásom arról, hogy Magyarországon hadrendből kivont kétüléses gépet valamikor is megsemmisítettek volna. Ezalól kizárólag a 1517-es a kivétel de az kissvancú.

Azt is tudjuk, hogy a kérdéses roncsdarab a pápai MÉH telepen került elő. Emiatt azt kell feltételeznem, hogy valószínűleg egykori pápai géppel van dolgunk. Na ekkor esik ki a két esélyes a rostán (0258 és 0358) mert az egyik Taszáron a másik Kecskeméten zuhant le.
Kész... kétüléses gépé tutira nem lehet a kérdéses függőleges vezérsík... hacsak az általad felvetett szegecselésminta mást nem mutat, de egyszerűen képtelenségnek tartom, hogy az legyen.

Ezen a szálon elindulva már régebb óta gyanús nekem két megsemmisült bisz: a 44 és 45-ös gépek, de főleg a 44-es. A 45-ösről van fotóm, tipikus alakulatnál festett gépnek tűnik két színnel. A 44-es 1984-es pusztulása még feltételezheti az a mintát rajta, erről meg kellene kérdezni Pető István tábornok urat, miután ő katapultált belőle. Ha csak annyi bizonyosság lenne, hogy terepszínű volt a gép, az már lendíthet az ügyön.

És talán még szóba jöhet a 6207-es gép is. 1983-ban pusztult el... a többit már nekünk kell kitalálni.
joci232 371550 2010. május 27. 22:54
Válasz erre
Hali

van egy 1:32-es mig 21 MF-em és az a kérdésem lenne hogy pilóta kabinban a műszereket hogyan lehet megfesteni? vagy matricázni szokás? (amit adtad hozzá az elég kevésnek tűnik)

válaszokat előre is köszönöm!
Rumcájsz_52 371549 2010. május 27. 20:38
Válasz erre
Szia notarius
54o216-án Sármelléken kényszerleszállt no."61o" MiG-15-ről van fotó, a póttankra történt "hasraszállásról" csak szöveges hírre emlékszek. Egyébként akit a repülőbalesetek, katasztrófák következményei érdekelnek, az a ronccsátört, hasra- és kényszerleszállt, kiégett, orraesett, majomfogóba rohant, felborult vagy Balatonban ill. halastóban fürdőző gépek fotóinak bőséges választékát találja, és nem csak a légierőből, hanem polgári vonalról is van néhány áldozat(sajnos, de ezek megtörténtek).
Üdv R.
búza 371548 2010. május 27. 20:31
Válasz erre
Klassz!
Két hete itt van a polcon, csak még nem jutottam hozzá! Mert állandóan a Makettinfón lógok!:-))) Azért belenéztem és vannak benne hibák. Megnézem az érintett dolgokat benne, de elindultam másik irányba is, meglátjuk milyen sikerrel.
A könyv a Bookline-on is olcsóbb egyébként!
Monox!
Arra gondoltam, hogy valamelyik gépet - amelyik le volt állítva valamiért - lefestették aztán abban az állapotában szétvágták. A darabolási felületek túl egyenesek egy zuhanásos roncsolódáshoz. Láttam néhányat, az nem ilyen. Az persze még mindig lehet, hogy egy zuhant vagy balesetes gépből épen maradt a függőleges és utána vágták szét ilyen módon. Végignéztem egy csomó fotót és innentől szerintem bármelyik nagysvancú lehet. De értelmes magyarázatot még nem találtam.
Üdv: Búza
Nyugger 371547 2010. május 27. 19:55
Válasz erre
A Zrinyi kiadónál minden könyv 20%-al olcsóbb ha ott vásároltok, /Kerepesi út 29/.
Reklám helyett.
migi 371546 2010. május 27. 19:41
Válasz erre
Most akciós , le van árazva .
http://www.polc.hu/konyv/a_magyar_katonai_repules_kronologiaja_1945_2008/700492/
notarius 371545 2010. május 27. 19:35
Válasz erre
Sármelléken póttartályra szállt 15bisz van benne? ;)
Monox 371544 2010. május 27. 19:18
Válasz erre
P1100306
P1100306

Búza!

Ez az a könyv. Nem lenne butaság megszerezni, de amennyire tudom igen drága.

Hihetetlen dolgok vannak benne, ezek közül csak egy pl. a 4029-es biszünk ami akkora tempóval futott le a pályáról, hogy javíthatatlan lett, v. a 0258-as UM ami zuhanás után nagyjából egyben maradt, csak a kabinrész hiányzik róla, mindez egy szántóföld közepén...
migi 371543 2010. május 27. 19:01
Válasz erre
070208
070208
1104140
1104140
KE
KE

Sajnos csak ezek vannak .
migi 371542 2010. május 27. 18:52
Válasz erre
28
28
PG UM tail rh
PG UM tail rh
photo26
photo26
photo28
photo28

Tessék kérem
búza 371541 2010. május 27. 12:34
Válasz erre
Monox 371540 2010. május 27. 11:03
Válasz erre
4419
4419

A vízszintes valóban csak elírás volt.
A 4419-es a szolnoki múzeumban van, ott minden része alaposan szemügyre vehető. Innen a fotó - azt hiszem teljes egészében lefedi a kérdéses területet. Ezen valóban minden látható.
Zuhant gép v. sem? A baleset miatt selejtezett gép nálam majdnem azonos a zuhantéval - festeni biztosan nem festettek ilyet. Viszont elég szépen el van roncsolódva ahhoz, hogy arra gondoljak, hogy nem a földön szedték szét. Óhatatlanul felmerült bennem, hogy ez nem lehet esetleg egy UM? Két gépre volna tippem: 0258 és a 0358. Az előbbiről semmiféle fotóval nem rendelkezek a 0358-as kevéssé valószínű. Van egyébként egy könyv ahol a legtöbb elpusztult magyar MiG-21-es megtekinthető az eseménye után. Amennyire láttam, a 0258-as terepes volt, de hogy pontosan milyen, azt nem figyeltem meg.
búza 371539 2010. május 27. 09:13
Válasz erre
Szia Monox!
Szép sorjában:
A képen egy nagy hátsórészes 21-es függőlegesének a jobb oldala látható. Szerintem csak elírás az a vízszintes!:-)
Azért kellene a 4419-nek erről a területéről kép, mert a mögötte levő cuccoknak a bekötése más volt az MF, UM és a BISZ gépeken és ezt lehet, hogy meg tudnánk állapítani jó minőségű fotókról.
Az indiai gépek ezüstre voltak festve: 3 réteg ezüst, 2 réteg lakk, vagy fordítva, de az ügy szempontjából mindegy.
A térképed korrekt. A fényképen sajnos pont az a rész van árnyékban, amire nagyon kíváncsi lennék! Próbáltam világosítani, de úgy sem lett jobb. Marad a csavar-szegecs számolás.
A gépet egyébként biztosan nem a PG.-ben festették. Részben akkor tudnánk róla, másrészt a csillag a sereg sablonjával van fújva. Gyanús, hogy semmi felirat nincs ezen a darabon, ezért is kellene egy fotó a 4419-ről, összehasonlításra.
Felvetődik még egy kérdés: Biztosan zuhant gép volt? Lehet, hogy csak balesetes és utána leselejtezték. Vagy esetleg még az sem, egyszerűen csak kipróbálták a festést rajta. És akkor bármelyik nagysvancú lehetett. Erre is jó lenne összehasonlító fotó. Ha lesz időm beleásom magam a Hunaviába!
Üdv: Búza
búza 371538 2010. május 27. 06:56
Válasz erre
Szia Monox!
Itt az említett levél, a többit később!
Üdv: Búza

"Szia Gábor. Beszéltem azzal az emberrel aki utoljára látta egyben a 4020-at. Ez ugye azt jelenti,hogy Ő intette ki az egyes zónából. Ő beszélt utoljára a pilcsikkel. Nos,ha Ő azt mondja,hogy nem volt terep színü,akkor biztos,hogy nem volt az. A gép "beceneve" pedi az volt,hogy a Nagy Levin. Ezekből a képekből elég nehéz megmondani,hogy harci szekér volt e vagy uti. Van egy wikipédia, Repülő események és balesetek Magyarországon 1948-tól. Ott megtaláltok minden gép számot,amelyik leesett,vagy nagyon-nagyon roncsolódott.Még annyit talán tudnék segíteni,hogy a roncsdarabok közt keressetek olyat amin van egy 9-10 jegyű szám.Annak az utolsó négy száma a rep.gép oldalszáma. Ezt a fényképről képtelenség meg állapítani.De még egyszer mondom,hogy a 4020-as NEM VOLT TEREPSZÍNÜ! Hát ennyit tudtam segíteni."
Monox 371537 2010. május 26. 23:12
Válasz erre
Örülök, hogy ismét előkerült a téma, mert a múltkor nagyon nekiindultam, hogy a végére járok, de nem jutottam el sehova - sajnos.
Az nagyon jó, hogy így körüljártuk mostanában, hogy milyenek voltak a PG-n kívül az alakulatnál festett gépek színösszetételei, ennek alapján megdőlni látszik az a tézis, hogy ez a kép akár egy MF v. Bisz vízszintes vezérsíkja lenne, lévén senki nem tud/látott/hallott olyasmiről, hogy a fenti típusokat háromszínű kamóval látták volna el valamikor is. Mint tudjuk a 66-400 típus egy tagja már viselte ezt a színt, ezt leszámolva nem volt tudomásom arról, hogy volt még hasonló színezetű társa is. A már említett 4607-es hsz.-ben kiderült, hogy van méghozzá 66-600 típus vagyis nagysvancú változat. Ami a 4020-ast illeti: Kétféle képet láttam eddig róla, mindkettő ezüstszínűen, az egyik még az eredeti szovjet formájú oldalszámmal, a másikon már a PG-s nagyjavítást jelzővel. A friss infók szerint a gép NEM VOLT terepszínű.

Ismert még a 4117-es gép, amiről terepszínű fotó látott napvilágot, ez mindenben nagyon hasonlít az alakulati festésre illetve a 1817-es alakulati festésű gépre.
A 1720-as terepszínéről semmilyen konkrét információm nincs, annyit tudok viszont, hogy minden gépről lemarattak minden festéket, minden gép fémszínűen került Indiába.

Ha nem lenne többé-kevésbé egyértelmű, hogy nagysvancú gépről van szó, akkor még felvetném a 1517-es 66-400-as lehetőségét is, amit 1987-ben olvasztottak be.

Ha úgy tetszik, egészen egyszerűen semmiféle magyarázatot nem találok arra, hogy a képen látható függőleges vezérsík melyik lezuhant repülőgépünké lehetett eredetileg.
juge75 371536 2010. május 26. 22:40
Válasz erre
t4
t4
mig21u darab
mig21u darab

Elforgattam 45 fokot a képet.
Mindenképpen "nagy svancú" 21-es.
Vörössel vonalkázva jelöltem nagyjából a helyét.
juge75 371535 2010. május 26. 21:43
Válasz erre
búza 371534 2010. május 26. 21:25
Válasz erre
Vagy esetleg bármi más még erről a festésről, roncsról? Fotó, ismerős, emlék?
búza 371533 2010. május 26. 21:23
Válasz erre
Sziasztok!
Van valakinek közeli fotója arról a területről ami a 4607-es hozzászólásban van? Nagy svanc jobb oldala. A feltételezésem egy 21-U-600, de szeretném látni a csavarokat, szegecseket is! Esetleg a szolnoki múzeumban készült fotó?
Nagyon erősen megdőlni látszik a 4020-as elmélet! Csak akkor melyik?
Üdv: Búza
búza 371532 2010. május 26. 19:40
Válasz erre
Ma már nem, sőt - mert közben leveleztem is - de van más ötleted? Mert hogy a roncs egy 21-esé, az tuti!
Monox 371531 2010. május 26. 08:55
Válasz erre
Srácok, naív lehet a kérdés, de komolyan mondjátok, hogy a 4020-as gépünk is terepszínű volt az elmúlásakor?
búza 371530 2010. május 24. 20:15
Válasz erre
Akkor most vagy előbb járt nálunk mint az indiaiak bemutatója volt, vagy a legutolsó felszállásai egyikét teljesítette akkor. Sajnos arra nem emlékszem, hogy a bemutatóra hány gépet hoztak fel és milyen gépszámok szerepeltek ott. Nagy volt a jövés-menés akkoriban.
Rumcájsz_52 371529 2010. május 24. 19:50
Válasz erre
Szia juge75
A 1418-as 21U teljes élettörténetét nem ismerem, de 1984 nyarán Taszáron már ebben a terepszínben pompázott, itt vonták ki a rendszerből, innen került a PG Tanműhelyébe 84 júliusában.
Üdv R.
búza 371528 2010. május 24. 19:43
Válasz erre
És még valami: a 4020-asról sincs ilyen fénykép, pedig a roncsok alapján az is a 1720 mintájára volt festve. Talán a KÖRÜ-ben - vagy hogy hívják most?- többet tudnának róla.
búza 371527 2010. május 24. 19:40
Válasz erre
4020
4020
Feltetelezett 4020-as
Feltetelezett 4020-...

A szín engem is arra emlékeztet. Volt a PG.-ben ezzel a festéssel, egy másik gépért jöttek vele. Ha emlékeim nem csalnak az első öt indiai gépet egyszer elhozták bemutatni az Indiai Légierő főnökének. A bemutató után visszarepültek a csapathoz, akkor hoztak hajózókat a 1418-al is. Ott volt a 1720 is ugyanezekkel a szinekkel, de más mintával lefestve. Évek óta hajtok egy olyan 1720-as fotóra, eredmény nélkül! Csak írásos feljegyzés maradt róla. Valahol előrébb van írás - ha jól emlékszem, de most nem fogok utánakeresni - a 4020-as roncsairól, ami szintén így volt festve. De fénykép az van róla, mármint a roncsokról.
juge75 371526 2010. május 24. 17:47
Válasz erre
Engem a felderítő 15 Bis és Uti színekre emlékeztet.
Mikor és hol repült?
búza 371525 2010. május 24. 17:09
Válasz erre
Fridi 371524 2010. május 24. 15:36
Válasz erre
Sziasztok!
Mig-21 UM -hez keresek fülke tetőt 1:48-ba.Utángyártott is jó lenne.
                                                                      Üdv: Fridi
Levix 371523 2010. május 24. 14:07
Válasz erre
juge75 371522 2010. május 23. 14:36
Válasz erre
Gyári ezüst volt az Indiába eladott gépek színe, a 1418-as nem repült ilyen festéssel, tudomásom szerint.
Lacy 371521 2010. május 23. 14:22
Válasz erre
Re-0065
Re-0065
Re-0127
Re-0127
Re-0141
Re-0141

Sziasztok,

ha már a magyar 21-esek festéséről van szó. Azt meg tudja mondani valaki, hogy a 1418-as 21U repült-e valaha a látványos papagáj színeivel?

Amikor először láttam róla fotót a kilencvenes évek elején, azt hitem az Indiába eladott gépek festését tesztelték rajta annyira tarkára sikerült.

Egyébként tudtok az Indiába eladott gépek festéséről adatot?
Monox 371520 2010. május 23. 13:53
Válasz erre
orehov_43
orehov_43

Kusovszkaja, 1984. Vajon túlélte aki benne ült?
búza 371519 2010. május 22. 21:47
Válasz erre
Szia!
Köszi, a könyvet majd megnézem.
Üdv, kezdődik a második félidő!
Búza
Nyugger 371518 2010. május 22. 21:43
Válasz erre
Szia Gábor,

Erősen feltételezem, hogy anno Pápán a 35-s ua. a színnel lett festve mint a társai a 53,54,55-ös UM, vagy akármelyik 21bis. Kettő terepfestésű képet ismerek a gépről, a lenti -ezt Sz.L.- követte el Mezőkövesden, a másik a Kositzky A. könyvében van, igaz ott a bal oldala látszik de sajna fekete-fehér a kép.
búza 371517 2010. május 22. 20:17
Válasz erre
Szia Nyugger!
Kösz a képeket! Onnan indultunk, hogy közvetlen a festés után nem sok eltérés volt a színárnyalatok között, de természetesen később - mint jól láthatő - elég nagy eltérések is voltak. Erre mondtam, hogy ez a festék minőségétől, keverési aránytól sőt, még a rendszeres állóhelytől is függhetett. Láttam olyan MI-8-ast, aminek a két oldala mintha nem is ugyanahhoz a géphez tartozott vona. Ez a gép rendszeresen egy kelet-nyugat irányú állóhelyen parkolt és az egyik oldalát nagyon erősen kiszívta a nap, azt a területet kivéve, ahol le volt takarva. Ha valaki fotón látja megesküszik rá, hogy nem egyidőben, vagy egy festésről szólnak a képek.
Péter egy frissen festett gépet készített, így az ő esetében ez a fakulási téma teljesen mellékes. Ami számíthat az a nem teljesen jó folttérkép.
A 35-ösről nincs valami használható infód? Ugyanazzal a barna-zölddel volt festve minta többi és csak a fotó hibája, vagy esetleg utánszinezés miatt olyan nagy a kontraszt, vagy valóban olyan volt?
Üdv: Búza
Nyugger 371516 2010. május 22. 19:27
Válasz erre
DSC03239
DSC03239
DSC03240
DSC03240
DSC03241
DSC03241
DSC03242
DSC03242

Sziasztok,

Eléggé nehéz eldönteni, hogy mikor színhelyes egy felvétel, szerintem. A hagyományos filmes, diás időkben mindent leronthatott egy rossz hívás vagy nagyítás. A digitális 'időkben' azért jobb a helyzet. A mellékelt képek 2003.09.22-én készültek a kora délutáni időszakban, szuper fényviszonyok között egymás után. Ekkor már 3 éve álltak a gépek Pápán, takarás nélkül a szabadban.
búza 371515 2010. május 21. 20:49
Válasz erre
17 csillagos.2
17 csillagos.2
MiG-21-46-1
MiG-21-46-1
Mikojan-Gurjevics-MiG-21-48-1
Mikojan-Gurjevics-...
MiG-21-49-1
MiG-21-49-1

Sziasztok!
Még egy kis adalék a témához. Az UTI-k festése Pápán eléggé hasonló volt a PG. illetve az NDK javítás előtt. Azt jó lenne tudni, hogy a 35-ös azzal volt-e festve, mint a többi gép, vagy valóban olyan nagy volt a kontraszt a zöld és a barna között, mint a képeken?

Kösz a képet Migi! A klubban valószínűleg nem leszek ott, mert a legkisebb gyermeknek versenye lesz és szeretném már látni is egyszer!

Üdv: Búza
migi 371514 2010. május 21. 20:28
Válasz erre
1198876
1198876

Sziasztok
Ezen a képen nagyon jól látszik hogy milyen sok eltérés van egyes gépek között különösen a svanc környékén.
búza 371513 2010. május 21. 17:35
Válasz erre
Szia Robi!
Én azt állítom, hogy a folttérkép nagyjából hasonló de NINCS KÉT EGYFORMA gép és ez nem vicc. (Egyébként a képed ugyanezt bizonyítja) Attól függ, milyen napja volt a festőnek, ki festette a két oldalát külön-külön, ki keverte a színt, stb.
Ha belenézel az adatlapomba láthatod, hogy én nem csak fotókról ismerem a dolgot. Talán te sem.
A külön kategóriához majd teszek fel képeket, miért mondtam róla. Sajnos közkézen ez az egyetlen fotó.
Üdv: Búza
Gis80s 371512 2010. május 21. 10:34
Válasz erre
coll_mig-31_decal2
coll_mig-31_decal2

Sziasztok!

Nincsen valakinek ilyen, vagy hasonló matricája? A "sok szöveg" lenne a lényeg :)

üdv.
Péter
Rob79 371511 2010. május 21. 10:31
Válasz erre
35-ös
35-ös

Ha már annyi lett emlegetve a 35-ös, "mint külön kategória"...
Rob79 371510 2010. május 21. 10:21
Válasz erre
...
...

Szia Gábor! Arra gondolsz, hogy As-módszerrrel lettek festve anno? (ahogy sikerül:-) Itt úgy hívták... :-)) Ez a vicc része a dolognak! Itt egy kép, a kivonás után készült nem olyan sokkal, nem mérvadó ugyan, de érdemes megnézni!
búza 371509 2010. május 20. 21:04
Válasz erre
Szia Péter!
A színnel nekem így a képek alapján nincs bajom, persze a színhűség a fényképeken nem igazán jön át. A foltok formája viszont valóban nem jó! A Hunavián van egy csomó kép, ahol felülről is látszanak a gépek, abból érdemes lenne mazsolázni!
Üdv: Búza
migi 371508 2010. május 20. 20:54
Válasz erre
Talán egy pici fehéret még elbirt volna az árnyalat , de nagyon szőrös szivűek voltak a birálók .
horvathp 371507 2010. május 20. 20:45
Válasz erre
IMG_0001
IMG_0001
Fénykép0062
Fénykép0062

A képek.
búza 371506 2010. május 20. 19:21
Válasz erre
4UM
4UM
terep festések 006
terep festések 006

Szia Robi!
Akkor én is! "Teszek fel két képet aztán mindenki döntsön maga... :-)"
Üdv: Búza
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190.