/ Fórumok /

MIG-21

A rendszerből már kivonták Magyarországon a MiG-21-est, de mi azért ne felejtsük el.

Minden ami 21, festés, fotók, sztorik.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190.
Z.Pisti 369922 2009. január 21. 09:34
Válasz erre
Academy Mig-21MF

FM Details kabin
Academy Mig-21MF
Mig-21MF

H.A.D matricák
Mig-21MF
Mig-21MF

Magyar Színekben
Mig-21MF

Sziasztok!
Két évvel ezelőtt én is megépítettem az Academy Mig-21 MF-jét.Kell a feljavítás de azért látványos makett építhető belőle.Gondoltam,hátha érdekel benneteket...

Zöldág István
Puma Kecskeméti Makettklub
Nyugger 369921 2009. január 20. 08:40
Válasz erre
Doky3 !
Ismét friss bővítés a Hunaviaponthu-n a MiG-21UM témában. 53-as oldalszámnál van egy kép a korai terepfestéssel...
mig23papa 369920 2009. január 13. 21:14
Válasz erre
PETI

nem tervezed a negatívjaid beszkennelését?._)
Tibor 369919 2009. január 8. 20:41
Válasz erre
Matrica ügyben ment mail.
Tibor
PETI 369918 2009. január 8. 20:38
Válasz erre
Tibor 369917 2009. január 8. 20:29
Válasz erre
De elő ám! Tudom, hogy szemtelenség, de szerintem mást is érdekelne!
Tibor
juge75 369916 2009. január 8. 20:23
Válasz erre
Kabi előtti üveg, van olyan verzió ahol nem lekerekített hanem sarkos háromszög.
Kabin tetőn a periszkóp magasabb, gerinc szélesebb és hosszabb az MF-hez képest, valamint a beömlő nagyobb átmérővel rendelkezik, antennák az orr alat és a vezérsík tetején, valamint szerelő nyílások a vezérsíkon másabbak.
Ezek a külső eltérések.
Javaslom a 4+M kiadványt, ott fogod és kinyomtatod az MF és a BIS és SMT oldalt, majd egymásra helyezed és illeszted.
Lámpánál átvilágítva meglátod a külömbségeket, ha elsőre nem.
PETI 369915 2009. január 8. 20:15
Válasz erre
NATO Express '97
Fotó van negatívon, előkeressem?
Tibor 369914 2009. január 8. 19:43
Válasz erre
gy.j. 369913 2009. január 8. 19:25
Válasz erre
A "49"-es Mig-21 bisz az 1997. május 24-25-ei rep.napon repült, Kositzky vezérőrnaggyal.
gy.j.
Tibor 369912 2009. január 7. 20:07
Válasz erre
Köszi!
Ha van fotód tedd fel légyszi!
Tibor
VO101_Papi 369911 2009. január 7. 20:04
Válasz erre
Szia Tibor!

Ha jól emlékszem 96-ban, valahol még fotóm is van róla

Papi
Tibor 369910 2009. január 7. 19:54
Válasz erre
49-2
49-2

Fiúk!
Tudna valaki segíteni? Melyik évben repült a kecskeméti repülő napon bemutatót Kositzky Attila a 49-es oldalszámú Mig-21 bisszel? A tartaléka Pető Pista volt.
Tibor
romeo 369909 2009. január 5. 20:41
Válasz erre
MiG-21F-13
MiG-21F-13

üdv!

mn mig-21f-13:
P.I. 369908 2009. január 5. 18:27
Válasz erre
Sziasztok!

A lövészet 88-ban volt Lengyelországban a Kecskeméti Repülőezredtől. 2 rádiós dolgozik a gépen. Az egyik én vagyok hadnagy koromban, aki ül a gépben Kovács Péter főtörzsőrmester. Éppen az ARK rádióiránytű lehangolását ellenőrizzük.

Üdv: P.I.
migi 369907 2009. január 3. 16:26
Válasz erre
gaunt 369906 2009. január 3. 13:30
Válasz erre
Hali!

Ha már Academy MiG-21-eseknél tartunk, milyen a PF? Érdemes beszerezni? Mostanában nagyon gondolkodom rajta, annak ellenére, hogy kizárólag harcjárműveket építek.
szp 369905 2009. január 3. 11:50
Válasz erre
migi 369904 2009. január 3. 10:10
Válasz erre
Szerintem épitsd meg nyugodtan igy ahogy van , ebben az állapotában inkább Bisre hasonlit . De nézd meg a Plastic Wings oldalát ott láthatod a külömbségeket , de ebből a kitből nagyobb munka MF csinálni .
szp 369903 2009. január 3. 10:04
Válasz erre
Üdv Mindenkinek! segítséget szeretnék kérni.Elkezdtem építeni egy 21-est.A makett az academy 1/48-as MF-je.A festés miatt Bis-t építenék,de nincs rutinom a két típus egyértelmű megkülönböztetésére.Milyen átalakításba fogjak(már most kopaszodom),mik a legjellemzőbb eltérések,amiket megváltoztatva Bis-ként kerülhet a vitrinbe(s ha jól sikerül kiállításra is).Segítségeteket előre is köszönöm.
Levix 369902 2009. január 1. 10:23
Válasz erre
Nyugger 369900 2008. december 26. 20:31
Válasz erre
Szia Zoli989!
MiG-21UM lesz, de csak január 2.felétől, szabira megy a site-gazda. :(
zoli1989 369899 2008. december 26. 20:18
Válasz erre
Szia Nyugger !

MiG-21U-ról és UM-ről is lesz majd frissítés ? :)
Nyugger 369898 2008. december 26. 19:17
Válasz erre
próbáld itt : hunavia@freeweb.hu
Monox 369897 2008. december 26. 19:08
Válasz erre
Nyugger, köszi, de nálam nem kattintható a link. Ezért kérdezem tőletek.
VO101_Papi 369896 2008. december 26. 19:06
Válasz erre
:), megint hunavia, 4058-as mintha szürke lenne, azt hiszem ez elegendő is lesz
VO101_Papi 369895 2008. december 26. 19:05
Válasz erre
Most nézem a hunavian a 3945-öst, de igen furcsa, a gerinctartály egyértelműen más színű
VO101_Papi 369894 2008. december 26. 19:03
Válasz erre
Sziasztok!

Most éppen egy Zvezda biszen dolgozgatok, az érdekelne, hogy vajon a 75A biszek is "teflonszürkén" érkeztek? Csak azért kérdezem, mert lusta vagyok RSZBN antennát gyártani:). Képet abból az időből nem nagyon találtam.

Papi
Nyugger 369893 2008. december 26. 18:58
Válasz erre
Monox!
Contact: e-mail ---> majd kattintás.
Monox 369892 2008. december 26. 18:50
Válasz erre
Valóban nagyon szép a Hunavia. Csak az a kár, hogy nem tüntet fel semmiféle elérhetőséget a szerző. Tud erről valaki valamit?
doky3 369891 2008. december 26. 13:59
Válasz erre
Nyugger 369890 2008. december 26. 13:54
Válasz erre
Doky3!
Lehet válogatni a Hunavia-n a 21MF-k között, sok sikert.
Üdv.
Nyugger
migi 369888 2008. december 24. 16:13
Válasz erre
Igen köszönöm a tanácsokat és örülök is neki több szem többet lát ,már készül a kis svanc és utána lehet szó a PF alakitáshoz is.
buza 369887 2008. december 24. 16:09
Válasz erre
juge75!
A 66-600-nak és a 400-nak ugyanaz a futóműve és a futómű gondola is! A svanc stimmel.
Üdv: Búza
juge75 369886 2008. december 24. 16:03
Válasz erre
Figyu! U-nál figyelj, 66-600-nak jó, 66-400-nak kis svanca van, és kis futója valamint futóműaknája.
borisz 369885 2008. december 24. 15:59
Válasz erre
Miért nem kapásból Su-25ből faragod?:D
migi 369884 2008. december 24. 15:52
Válasz erre
Kép 037
Kép 037
Kép 039
Kép 039
Kép 041
Kép 041
Kép 042
Kép 042

Beszereztem egy Condor MiG-21Um makettet , sajnos a minősége még a KP szintjét se nagyon éri el , elborzadtam hogy mennyi mindent kéne lecserélni , és ekkor jött az ötlet inkább a Zvezda PFM kitjét alakitsam át Um és U változatra . Eddig ennyit sikerült az ügyben haladnom.
Daala 369883 2008. december 24. 10:56
Válasz erre
Sainz!

Kijött már a könyved?
buza 369882 2008. december 24. 09:30
Válasz erre
Kedves Makettező Barátaim!

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok mindenkinek!

Üdv: Búza
romeo 369881 2008. december 22. 20:48
Válasz erre
klo456 (194)
klo456 (194
llll
llll
nnnm
nnnm

Üdv!

MiG-21 füves reptéren.
PETI 369880 2008. december 22. 19:58
Válasz erre
Szerencsére győzöm. :) Ma kedvet is kaptam egy Zvezda MiG-21bisz-hez, csak az idő idő idő... Az nincs hozzá.
Tibor 369879 2008. december 22. 19:56
Válasz erre
Peti!
Csak győzd letöltögetni őket!
Tibor
PETI 369878 2008. december 22. 19:53
Válasz erre
Tibor!
Nagyon sok jó kép került fel az oldalra!
sainz 369877 2008. december 22. 17:43
Válasz erre
01
01

forums.airforce.ru/attachment.php

És üzem közben ugyanez a gép(?) - bár ez lehet túl merész feltételezés csupán az oldalszám alapján.
sainz 369876 2008. december 22. 17:19
Válasz erre
01_resize
01_resize

1981-ben már ugyanott "repült" ez a 21-es:
Tibor 369875 2008. december 22. 06:50
Válasz erre
Magyar MIG-21 kedvelők!
A HUNAVIA-n sok új fotó az F-13, PF, MF és bis változatokról. Érdemes böngészgetni.
Tibor
Rumcájsz_52 369874 2008. december 21. 23:32
Válasz erre
Monox
Ez MiG-21F változat, két gépágyú, keskeny függ. vezérsik, kabintető hátsó részén két hosszanti gerinc, és ezek a fegyver-gerendák alkalmatlanok R-3Sz /K-13/ rakéták inditására alkalmas APU-13 rakétasinek függesztésére. Mellesleg hiányzik a fúvócső végéről a keresztmetszetet szabályzó gyürü a vezérlő munkahengerekkel, valamint ezek külső hőálló lemezburkolata, amely a törzs legutolsó szerkezeti eleme, és rövidebbre van vágva a pitotcső rúdja is.
Lacy 369873 2008. december 21. 23:12
Válasz erre
Szia Monox!

Ez a Frunze-i iskola egyik udvarán álló, valóban korai?proto Mig-21F.

Az iskola ugye azért ismerős, mert itt képezték a Magyar helikopteres pilótákat évtizedeken keresztül. De volt vadászképzés is L-39-esre, átképzés Mig-23-asra, illetve An-26-asosra is képeztek itt Magyar személyzeteket. Természetesen ezen iskola különböző alegységeinél.

Szóval a Krasznodári suli mellett ez az eldugott iskola volt felelős számtalan külföldi nemzet személyzeteinek képzéséért.
Monox 369872 2008. december 21. 22:50
Válasz erre
Kérdésem lenne: Szerintetek ez a repülőgép biztosan MiG-21F-13-as? Két gépágyúja van és nagyom pici függőleges vezérsíkja. Ez nem véletlenül az első, alig 60 db-s F széria?

airforce.ru/memorial/kyrgyzstan/bishkek.htm
buza 369871 2008. december 21. 08:42
Válasz erre
A 1720 és a 0820 '85 október 5-én, a 1816, 1817 és a 1420 18-án jött be nagyjavításra a PG.-be. Az indiai '85 tavaszán vagy nyarán lehetett nálunk megnézni a gépeket, de utána még visszavitték őket csapathoz. '86 nyarán repültük be őket Lacházán, mert a tököli betont javították. Úgy húztuk át őket Ráckevén keresztül országúton. '86 őszére lettek beládázva és hajóra téve és a következő év februárban lettek összerakva az indiai Nasik-ban. A következő 4 gép pedig egy évvel később.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190.