<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
sainz | Adatlap | 368128 | 2007. december 25. 15:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 368127 | 2007. december 25. 14:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Köszönöm az jó lenne. Neked is kellemes ünnepeket. Üdv: migi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz | Adatlap | 368126 | 2007. december 25. 14:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi' Ha szükséged van felülnézeti festés-térképre,tudok segiteni Kellemes Karácsonyt üdv Rumcájsz | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 368125 | 2007. december 25. 13:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi valóban az SZK-1 ülésekkel repült a 1418-as , "szerettem", mert ülőernyő volt benne , és egy időben kitalálták, hogy repülés után vegyük ki az ülésből, és repülés előtt meg rakjuk be az ülésbe, persze az ejés katonák legnagyobb örömére is, a későbbi KM-1 hez képest könnyebb volt a dolgunk, mert csak 4 földi biztosíték volt benne, csak azt kellett kivenni belőle, meg a két karfalemezt, | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 368124 | 2007. december 25. 13:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tisztelettel köszöntök minden kedves "őrült" repülőst. Gratulálok mindannak a lelkes és kíváncsi embernek, akik valaha betették a lábukat,ide mert ezzel életben tartják ezen érdekes témát. Szűcs Laci a nevem és a légierő aktív tagja voltam repülőgépszerelőként,(sárkány-hajtómű mechanikusként)1977-1979-ig Taszáron MIG 21 PF 408-as gépen, 1979-1998-ig Pápán MIG 23MF 10-es gépen,na és persze az összes többin ami a századnál ácsorgott. ( nem vártam meg a pápai repülőtér 2000-es bezárását -és szétbarmolását- már 1998-ban saját kérésemre nugállományba vonultam). A repülés mellett még a fotózás is nagy hobbim így hát kép van bőven,(de akad néhány videó is a témában) szinte minden tipusról. Ha tudok, szívesen segítek bárkinek,de ha hívni akar valaki az inkább az esti órákban, vagy hétvégén tegye . A képeket (videókat) folyamatosan gyűjtöm, szívesen csere-berélek is. A másoktól kapott képek továbbadásához mindíg elkértem a tulajdonosuk engedélyét is, és én is megadom ezt bárkinek, aki hozzájut a képeimhez. A célom ezzel az, hogy minél szélesebb körben vállhasson ismertté mindenki képe, és persze videója is, hisz voltak olyan helyzetek ahova csak néhány ember juthatott be fényképezni-videózni, és így nagyon sok értékes szép anyag veszhet el örökre. Maketteztem is rendesen régebben, a gyűjteményből egyetlen darab maradt meg, de aki látta azt mondta elég jól sikerült. Ennyit magamról "dióhéjban", a Mig 23 fórumon is kapcsolatba lehet lépni velem Repülős üdvözlettel :Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 368123 | 2007. december 24. 14:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Rumcájsz Akkor használhatom Sk-1-est nyugodtan.Köszönöm az infókat a terepszinű változatot szeretném elkéstiteni. Kellemes ünnepeket üdv: migi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz | Adatlap | 368122 | 2007. december 24. 12:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A MiG-21U-ban minimális módositással ugyanazok a katapultülések vannak, mint a 21F-13-ban.A 1418-as 21U egyébként egy speciális, csapatnál festett háromszinü álcázófestéssel is repült, nemcsak az eredeti ezüst festéssel.A kabinbelső eredeti festése középszürke volt, de a rendszerből való kivonás után egy filmforgatás erejéig földi felvételekhez Wallkyd-zöldre festették a kabinbelsőt /igy jobban tetszett a filmeseknek/. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 368121 | 2007. december 24. 09:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kellemes ünnepeket Úrak egy kicsit belezavarodtam ,Mig21U a Magyar 1418 oldalszámú gépben milyen tipusú katapult ülések voltak ? Mert a Bilek SK-1 ir. üdv: migi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 368120 | 2007. december 23. 14:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bombraider | Adatlap | 368119 | 2007. december 23. 13:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 368118 | 2007. december 22. 20:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 368117 | 2007. december 18. 17:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A Csepel 233 képen jól látszik a kép bal oldalán a kétféle zöld szin a gyári és a magyar átfestés. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 368116 | 2007. december 18. 17:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz | Adatlap | 368115 | 2007. december 17. 10:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi' MiG-21MF,bisz és UM változatok kabinjának belső festése ún. wallkyd-zöld volt, egységesen a kabinfalak és a müszerfal alapszine is /mint korábban irtam, ez nem a külső festés, hanem a belső kabin-világitás függvénye volt/ Rumcájsz | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 368114 | 2007. december 17. 06:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ha már a kabinnál tartunk: a "korai", ezüst festésű magyar MF-eknek milyen színű volt a kabinja? Azoknak is lehetett szürke, mint a PF-é? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pilotka | Adatlap | 368113 | 2007. december 17. 06:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migfun | Adatlap | 368112 | 2007. december 16. 21:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz | Adatlap | 368111 | 2007. december 15. 23:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Megerősitve, a PF kabin belső festése világosszürke, a müszerfal matt fekete volt, a külső festéstől függetlenül/ez a lilás szinü belső világitással függött össze, a későbbi zöld festésü kabinok vörös fényü belső világitást kaptak/. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szabi77 | Adatlap | 368110 | 2007. december 15. 22:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
makettes! A pro modell 2004/2-esben van az 504-esről is egy pontosabb oldalnézeti kép! Amúgy szabvány zöld/barna festése volt! Ha kell az újságból van egy eladó is! Szabi77 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
makettes | Adatlap | 368109 | 2007. december 15. 22:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Úgy tudom a PF kabinja nem volt zöld színű,csak világosszürke és fekete. üdv. makettes | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 368108 | 2007. december 15. 22:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Rumcájsz Igen tudom hogy ez PFM de más rajzom nem volt , és a festés volt a lényeg. De lenne egy kérdésem , a gyári fémszinű PF jeinknek milyen szinü volt a kabinja ? szürke és a felújitásnál lett zöld ? vagy gyári zöld volt. Üdv:migi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 368107 | 2007. december 15. 21:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ennyit a Squadron Signal-ról. :) Viszont a folttérkép tényleg a szabványos. Anno valahol még élőben láttam ezt a PF-et ezzel a kísérleti felségjellel. Talán Kecskeméten volt félretolva. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz | Adatlap | 368104 | 2007. december 15. 21:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Makettes' Vigyázat, az ábrázolt géptipus nem 21PF /76-os tipus/, hanem PFM-SzPSz /94-es/, nekünk ilyen nem is volt.A PF-nek egyrészes a kabinteteje, keskenyebb a függ. vezérsikja és a felső részben nincs a sötétzöld antennabetét, nincs az oldal- kormány alatt a fékernyőtok.Érdekes módon viszont a festés és a gépszám stimmel. üdv Rumcájsz | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
makettes | Adatlap | 368103 | 2007. december 15. 19:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Köszi a gyors segítséget! üdv. makettes | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 368102 | 2007. december 15. 18:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
makettes | Adatlap | 368101 | 2007. december 15. 18:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Magyar Mig-21 PF zöld-barna festésről keresek rajzot. Ha van valakinek,megkérném segítsen ki vele. köszi makettes | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SIXT67 | Adatlap | 368100 | 2007. december 13. 14:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Keresd pilotka-n (Pintér Árpin [pinterarpad60@gmail.com] ) keresztül Zsilák Palit. Pali gyártatott nagy tételben ilyen matricátkat... sixt67 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csillagvadász | Adatlap | 368099 | 2007. december 13. 10:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
URAK,HELP! Magyar 1/72-es csillagjaim eláztak, minimum 3ra lenne égetően szükségem, de 6 egyforma lenne a legjobb, hogy befejezhessem a Mig-21 F-13-am végre... Van valakinek elfekvőben??? CSV | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migfun | Adatlap | 368098 | 2007. december 7. 10:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali! Mig-21PF-hez keresek magyar felségjelet, a kerek alapon lévőt a rendszerváltás idejéből, 1/72-ben. Ha valaki el tudja készíteni, úgy is jó... Előre is köszi! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 368097 | 2007. december 3. 18:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Igen én is láttam az átalakitót, de azzal elmaradna a készités varázsa még ha esetleg nem sikerül teljesen, annak idejében mikor csak a KP 21MF lehetett kapni könnyen , abbol csináltuk meg a teljes szériát. De azért köszi: migi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 368095 | 2007. december 3. 12:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az már le van foglalva. ;) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 368094 | 2007. december 3. 10:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia, Solo nemrég hirdetett egy Academy PF-et, UM átalakító készlettel. Próbáld meg, hátha megvan még neki és külön is eladja az átalakítót. Úgy mégiscsak egyszerűbb... :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 368093 | 2007. december 1. 19:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Ahogy Miggyuri írja, lehet belőlük szépet, jót építeni, némi munkával. A felületük vésett (néhol sorjás, eltömődött, göröngyös...), formára és méretre egész jók, a részletességükön viszont lehetne még javítani. A kabintetők kissé mattak, a matricák általában szépek és vékonyak. Nekem már csak az UM van meg, abból jobbat nem találtam, de az együléseseket már elpasszoltam. Az F-13 esetében a Revell kitjét válaszd szerintem, sokkal szebb! A PFM-et pedig lecseréltem Zvezda kitre, nekem az jobban tetszik, de az se tökéletes, bőven van mit javítani rajta. (A Pro Modell korábbi számaiban olvashatsz ezekről, meg a Zvezda biszről is.) z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 368092 | 2007. december 1. 04:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sys! Nem csúcs a Bílek, de szépen megépíthető. Ami számomra lényeges, hogy szinte minden, hazánkban alkalmazott alváltozatát gyártják.Nagy, durva tévedések nincsenek, az alkatrészek elfogadhatóak, viszonylag kevés a felületi hiba. Okosan van bontva, elegendő a rajz az összerakás segítéséhez. Némi feljavítással kellemes darabok építhetők. Miggyuri | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sys | Adatlap | 368091 | 2007. november 30. 23:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Most nem olvastam vissza, ha volt már akkor bocs. A Bilek MiG-21 - es családja milyen: nagyon felejtős vagy jelentős hibák nincsenek rajt? Elsősorban a korai változatok érdekelnek. Előre is kösz a választ. Üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 368090 | 2007. november 29. 18:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Köszönöm a gyors választ, igen jól sejted szeretném házilag átipiteni Kp 1/48 makettből az U-Um ot,a legnagyobb problémának ez tünik a beömlő elkészitése de vannak ötleteim . üdv:migi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz | Adatlap | 368089 | 2007. november 28. 21:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi-nek Az összes nem lokátoros MiG-21 tipusváltozatnál /21 F,F-13,U,USz,UM/ a beömlőnyilás átmérője 630 mm / mármint 1/1 léptékben / üdv és jó munkát az átépitéshez /ha jól sejtem a kérdés lényegét/ Rumcájsz | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 368088 | 2007. november 28. 20:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok Urak Érdeklődnék nincs valakinek 1/48 mérethelyes rajza Mig-21 U-UM rol,és nagyon kellene a beömlőnyilás átmérője .Minden ötlet segitség érdekel ha lenne valakinek. köszönettel : migi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 368087 | 2007. november 26. 21:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 368086 | 2007. november 26. 21:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 368085 | 2007. november 26. 14:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Valóban Nagyatád. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 368084 | 2007. november 26. 14:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hűha, ha ez igaz, akkor az nincs is messze. :-)) Na egyszer elmegyünk a fiammal. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
makettes | Adatlap | 368083 | 2007. november 26. 14:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyatád Hadtech. Park,szerintem.. makettes | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 368082 | 2007. november 26. 11:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hol van ez a madár? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 368081 | 2007. november 26. 10:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Erről a makettről nekem egy gyerekkori élményem jut eszembe. A pécsi hobbi boltban láttam egy ilyent, gyerekfejjel megkértem az eladó bácsit, hogy hadd nézzek bele a dobozba. Ő mosolyogva közölte velem, hogy csak, ha megveszem... horribilis ára volt, valami 500 Ft-ért árulták. Hogy érezzétek az összeg súlyát: :) Ez akkoriban volt, amikor az NDK utasszállítók 78 forintos ára láttán is a szívünkhöz kaptunk. Ugyanabban a boltban egy PIKO mozdony 360 forint volt akkor... De végre megtudtam, hogy Revell 1/32-es MiG volt az. :)) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 368080 | 2007. november 26. 08:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
warbirds | Adatlap | 368079 | 2007. november 25. 19:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egy az egyben ez van a Mig-21MF/SPS dobozban is... Még a csákó is így van félbevágva.:)) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 368078 | 2007. november 25. 18:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Már tudom honnan vette Lucas a fénykard dizájn ötletét. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pilotka | Adatlap | 368077 | 2007. november 25. 11:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tisztelgés az Ősöknek ! Igazán tisztelni való Matróna | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsolt75 | Adatlap | 368076 | 2007. október 23. 19:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm! Azt hiszem itt elcsemegézgetek egy kicsit. SIMI |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Az egyetlen alkalom, amikor saját gépekkel települt ki az állomány.
Pápa és Taszár vegyesen adta a pilótákat, két szovjet reptéren szálltak le tankolni a 21bis-ek.
Az egyik Kramatorszk - PVO MiG-25 reptér - volt.
A résztvett pilóták segitségével dolgozom egy cikken, sok érdekes fotót sikerólt felkutatnom, többek közt orosz forrásból is.Ma már a felkészülés dokumentumai sem titkosak, igy nagyon korrekt, autentikus beszámoló lehet belőle...
Ha közületek bárki résztvett ezen a feladaton, vagy ismer olyat, aki ott volt, kérem lépjen kapcsolatba velem
Köszönettel:
Szombati Róbert 20 336 0577 sainz10@gmail.com