/ Fórumok /

MIG-21

A rendszerből már kivonták Magyarországon a MiG-21-est, de mi azért ne felejtsük el.

Minden ami 21, festés, fotók, sztorik.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190.
sainz 367211 2006. április 19. 13:22
Válasz erre
Bundesign 367210 2006. április 19. 13:04
Válasz erre
hát. a revell mig 21 f 13 a sokkla szebb :)
sainz 367209 2006. április 19. 12:55
Válasz erre
Cébés 367208 2006. április 18. 19:47
Válasz erre
60414_JOOFAKYP.jpg méret: 138.9 KB
Sziasztok!

Ez a MIG már végleg leparkolt

üdv:Cébés
Zoli 367207 2006. április 17. 09:43
Válasz erre
Lehet, hogy formára jobb, de a minőségében nem bízok. Legalábbis amiket eddig vettem Pavla feljavítót, mindegyikben az alkatrészek görbék, elcsavarodottak voltak, és a szimmetrikusság se volt jellemző rájuk. Nyilván volt oka annak, hogy német IPMS saját fém beömlőt gyártott, és csak a kerekeket és ülést vette át a Pavlától. Én tényleg inkább a Quickboost beömlőt ajánlom.
z
Miggyuri 367206 2006. április 16. 18:59
Válasz erre
Annál csak jobb lehet, mint amit futóműben és beömlőben a Revell adott.
Miggyuri
Levi 367205 2006. április 16. 18:25
Válasz erre
Helyesen Voodoo! Az Aranysasban Gál következetesen Woodoot írt de tévedett.

L.
Zoli 367204 2006. április 14. 10:50
Válasz erre
Foxbat, az első kérdésben talán tudok segíteni. A Pavla kiadta a feljavítót, de én nem nagyon bízom bennük. Gyakran a makett alkatrészei is jobb minőségűek, mint a feljavítóik. Az IPMS Deutschland asszem a Pavla kiegészítővel árulja a makettet, de mintha a beömlője esztergált lenne (ha jól emlékszem). A Quickboost is gyárt gyanta beömlőt, szerintem jó minőségű lehet (a cég az Aireshez tartozik). Legalábbis én vettem tőlük motorburkolatot B-25-höz, az nagyon szép.
A lényeg, hogy én a Pavlát hanyagolnám, és inkább várnék egy Aires vagy CMK teljes feljavítóra.
z
Tophatters 367203 2006. április 14. 10:45
Válasz erre
www.modellversium.de/kit/artikel.php
www.modellversium.de/kit/artikel.php

Ezen a két linken van ilyen feljavító, amit te gondoltál.
Tophatters 367202 2006. április 14. 10:41
Válasz erre
Én úgy tuodm hogy csak Pham Tuan volt űrhajós, de persze lehet hogy csak rosszul tudom!
Foxbat 367201 2006. április 14. 10:20
Válasz erre
Több ügyben is segítséget szeretnék kérni Mig-21F-13 témában:
1. Úgy tudom a Revell 1/72 makett külső hibáit (beömlő, futómű) egy cseh műgyanta készlet teljesen kijavítja. Ha így van, melyik gyártó gyártja? Pavla? Aires? CMK?
2. Ha van valakinek bármilyen képanyaga Fam Tan Nyan (Pham Than Ngan)vietnámi "Woodoo-gyilkos" ász (és űrhajós?) gépéről, illetve arról, hogy a reptereken melyik fajta ZIL-157 alapú tartálykocsit használták Vietnamban, nagyon szívesen venném ha megosztaná velem.

Köszönöm előre is, akár emailben.
Bombraider 367200 2006. április 12. 14:11
Válasz erre
all1.jpg méret: 193.5 KB
all2.jpg méret: 147.1 KB
Sziasztok!
Hüüpp-hüpp...

Cébés, mailt megkaptam köszönöm!

üdv:bomb
Cébés 367199 2006. április 12. 10:59
Válasz erre
021101-N-1955P-001.jpg méret: 172.4 KB
Szép kis kötelék,pláne hogy a MIG-ek a kísérők

Tophatters,Bombraider! mail ment!

üdv:Cébés
RonnieFrown 367197 2006. április 4. 01:52
Válasz erre
Mikor volt az utolso elesloveszet a Szu-ban? Ha jol tudom a 80-as evekben mar lengyelorszagba jartak a magyarok.
sainz 367196 2006. április 3. 16:31
Válasz erre
LA-17mm.jpg méret: 16.6 KB
LA-17P.jpg méret: 7.5 KB
Ilyen célgépekre lőttek a Szu-ban éles légiharcrakétával pilótáink.
sainz 367195 2006. április 3. 13:42
Válasz erre
Resize of Page0001.jpg méret: 170.6 KB
Mit gondoltok erről a cikkről?

Érdekes, hogy a Magyar Légierőben csak földi célpontokra volt éleslövészet a 21-es gépágyújával(a korábbi típusokkal még "dolgoztak" vontatott célzsákra is).
Bár a gyakorló légiharcokban használták a gépágyú üzemmódot is, de talán nem túlzás az a következtetés, hogy senkinek sincs tényszerú tapasztalata abban(szerencsére), hogy valójában hova is tüzel a gépágyú és mennyire pontosan helyesbíti például a csúszást.
Pilótáink kénytelenek voltak hinni abban, amit a szovjetek mondtak erről.
A relatíve ritka használat ellenére(háborús viszonyokhoz képest),repedések jelentek meg a gépágyú bekötési csomópontjain, amit javítani kellett.
Talán csak a robotrepülőgépek leküzdésére lett volna alkalmas a levegőben - amennyiben sikerül megtalálni azokat.

Az arab és indiai üzemeltetők részéről rengeteg kritika érte a MiG-21-es célzóberendezésének gépágyú üzemmódját.
Lassan és pontatlanul működött.
A nyilvánosságra hozott gépágyús légigyőzelmek célfotóin is rakétaindítási üzemmódban van a célzóberendezés.
Az egyiptomi pilóták szerint képtelenség volt addig lőhelyzetben maradni, amíg kiszámolta a berendezés az előretertást.
Inkább próbálkoztak "kapáslövéssel" a rakétaindítás után.
sainz 367194 2006. április 3. 11:35
Válasz erre
sainz 367193 2006. április 3. 11:30
Válasz erre
Horvath_Balazs 367192 2006. április 2. 22:18
Válasz erre
Nagyon szívesen! :-D
Bundesign 367191 2006. április 2. 22:16
Válasz erre
Horvath_Balazs 367190 2006. április 2. 22:08
Válasz erre
Bundesign 367189 2006. április 2. 22:05
Válasz erre
hí. egy ideje keresgélek de nagyon ellentmondásos infokat találok csak, ezért megkérdem, nem tudjátok e, magyarországnak volt MiG 21 F-13 Fishbed C jei, és ha igen, van e esetleg valakinek képe róla. köszi
SSgt_Chris 367188 2006. április 1. 17:08
Válasz erre
Bomb!

Lehet, hogy rosszul tudom, de nekem is az ugrik be, hogy egy 23-as volt két gépből összerakva. Lehet, hogy a 11-es? Azt hívták "Rettegett Ivánnak" az eredete miatt...
SSgt_Chris 367187 2006. április 1. 17:05
Válasz erre
Bombraider 367186 2006. április 1. 16:44
Válasz erre
Szia!
Igen, kétgépből volt összerakva,de mig-21es volt,az tuti!
Keresés folyamatban...

üdv:bomb
Kalóz 367185 2006. március 31. 20:02
Válasz erre
Szerintem az azért volt két színű, mert két gépből lett összeépítve. Erre külön fel is hívták a cikkben a figyelmet, sőt, megadták a gépszámokat is. Ha jól emlékszem, ráadásul 23-as volt.
Kalóz 367184 2006. március 31. 20:00
Válasz erre
Én 2800,-ért láttam szerdán Miskolcon.
Otto 367183 2006. március 31. 17:37
Válasz erre
Bombraider!
Amire emlékszel az szerintem a MM cikke ahol a festési rajzok mellett/alatt volt két kis kép.
Üdv: Ottó
Bombraider 367182 2006. március 30. 14:08
Válasz erre
Valahol láttam magyar gépről is egy képet,ahol ugyan ez a jelenség figyelhető meg...csak nemtudom,hogy gépen,neten,újságban,vagy szakirodalomban van-e az a kép:D
Ha megtalálom feldobom.

üdv:bomb
sainz 367181 2006. március 30. 13:37
Válasz erre
160 red a.jpg méret: 192.5 KB
MIG-21U Russia14.jpg méret: 44.3 KB
MIG-21U Russia312.jpg méret: 40.5 KB
MIG-21UM Russia122.jpg méret: 32.3 KB
A nem frissen festett 21-eseken a törzshátsórész többnyire világosabb(kifakult) mint a gép többi része.
A "csillaggarázsban" tárolt gépek vezérsíkjára általában nem kerül takaróponyva(lustaság?).
Erről általában a "fakított" maketteken megfeledkeznek.
Persze Mo-on is volt olyan javított gép amire régebbi farokrész került...
Bundesign 367180 2006. március 30. 11:13
Válasz erre
warbirds 367179 2006. március 30. 11:07
Válasz erre
Bundesign 367178 2006. március 30. 09:58
Válasz erre
ja, igen, 1:72 ben :)
Bundesign 367177 2006. március 30. 09:57
Válasz erre
sziasztok . nem tudjátok mennyit kostál a revell mig 21 f13 ma??
Tophatters 367176 2006. március 29. 21:17
Válasz erre
oké!!
Nagyon szépen köszönöm!!
Cébés 367175 2006. március 29. 21:12
Válasz erre
Igen,úgy értettem
Azért írtam úgy,hogy a cd-ket.
Holnap mennek

üdv:Cébés
Tophatters 367174 2006. március 29. 21:04
Válasz erre
Bombraider 367173 2006. március 29. 19:25
Válasz erre
Szia!
Igen,ilyenekre gondoltam,köszönöm!

üdv:bomb
Bombraider 367172 2006. március 29. 19:13
Válasz erre
mig-21_12.jpg méret: 279.7 KB
mig-21_29.jpg méret: 263.3 KB
2117.jpg méret: 46.6 KB
papa28.jpg méret: 67.7 KB
papa18g.jpg méret: 64.6 KB
17.jpg méret: 28.9 KB
Szia!
Persze,hogy megfelel!
Nagyon szépen köszönöm!

Pár kép mára...

üdv:bomb
Cébés 367171 2006. március 29. 19:13
Válasz erre
MiG_21_LHTL_004.jpg méret: 254 KB
MiG_21_LHTL_006.jpg méret: 138.1 KB
MiG_21_LHTL_009.jpg méret: 93.6 KB
MiG_21_LHTL_012.jpg méret: 237.7 KB
Van köztük pár MIG a "műtőasztalon"
Cébés 367170 2006. március 29. 19:06
Válasz erre
Szia!

A cd-ket holnap küldöm ha megfelel.
Szét kellett válogatnom őket mert ömlesztve kaptam kb 2500 képet ami eltartott egy darabig.
Bombraider 367169 2006. március 29. 18:55
Válasz erre
Szia!
Hm,basszus mennyi ideig tudnám nézegetni ezeket a képeket...
Nagyjavításos képeid nincsenek még?:)
Akármilyen érdekel,ahol valamit szerelnek rajta.
Tényleg cd?:)

üdv:bomb
Cébés 367168 2006. március 29. 18:38
Válasz erre
2138.jpg méret: 50.1 KB
2141.jpg méret: 45.7 KB
C?peti.jpg méret: 202.9 KB
Sziasztok!

Mivel ez valóban nem egy vitafórum ezért elnézéseteket kérem.
Remélem mailban sikerült Levivel tisztába tennünk a dolgot.
Kárpótlásul pár kép
és remélem nem lesz velük gond.

üdv:Cébés
Tophatters 367165 2006. március 29. 15:11
Válasz erre
Igazad van Bomb!!!
Ez most eléggé gyerekes téma.
Bombraider 367164 2006. március 29. 15:09
Válasz erre
Levi,Cébés!
Légyszi mélben,vagy az off gomb használatával. Ne offoljuk már tele ezt a topicot!:)
Köszi!

üdv:bomb
Levi 367163 2006. március 29. 13:11
Válasz erre
"Te nem felhívtad a figyelmem,hanem primitív módon azonnal lealázni akartál.
Nem így volt?
Cébés"

"Cebes!
Nem kellett volna levágni a szerzőt! Ugyis sejtettük, hogy nem te fotóztad :)
www.airliners.net/open.file/1019012/L/ Copyright Chris Lofting!
Levi"

Ez tényleg lealázó volt?! Az általad feltölöttt Chris Lofting képek fájlneve is azonos volt az airliners.net-en levővel. Ezen rágtál be?
Tibcsi 367162 2006. március 29. 12:45
Válasz erre
Megint tanultam valamit... :) Szentül meg voltam győződve arról, hogy az orrkupakot nem festették.
Cébés 367161 2006. március 29. 11:32
Válasz erre
Te nem felhívtad a figyelmem,hanem primitív módon azonnal lealázni akartál.
Nem így volt?
Honnan tudod egyáltalán hogy bizonyos galériák honnan és milyen formában kerültek hozzám?
Csak annyit mondok hogy többen megkerestek innen képekkel kapcsolatban de nem olyan formában mint te.
Ők mivel megkérdezték az eredetét meg is mondtam hogy nem saját készítésü képek.
És ráadásul még csak nem is az internetröl lettek letöltve!!/legalábbis nem általam/

Cébés
Levi 367160 2006. március 29. 11:05
Válasz erre
cbvsairliners.jpg méret: 209.4 KB
albinvscb.jpg méret: 245.8 KB
"Inkább nem küldök mailt mert szerintem a leveled témája enyhén szólva is "kiscsoportos" a szövege pedig a tipikus "megmondalak az óvónéninek" korszakot idézi.(MIG-23)"

Azért vagyok ovis mert felhívtam a figyelmet, hogy nem szép dolog az airliners.net ről letöltött képekről levágni a készítő nevét (Lásd Chris Lofting képek)? Azért vagyok ovis, mert pl.

MiG_23_LHPA_ASZ018.jpg méret: 53.5 KB
MiG_23_LHPA_ASZ017.jpg méret: 59.7 KB
MiG_23_LHPA_ASZ020.jpg méret: 45.2 KB
MiG_23_LHPA_ASZ024.jpg méret: 18.6 KB
MiG_23_LHPA_ASZ019.jpg méret: 49.6 KB

a fenti Szuromi Albert képekről véletlenül levágódott a szerző neve? Aki itt úgy viselkedik mint egy óvodás az te vagy barátom :).

"Mielött megvádolsz valakit valamivel,(vagy csak egyszerüen lefikázod)nem árt tájékozódni hogy biztos igy van e a dolog ahogy elképzeltem"

Ja ott áltál ahol Chris Lofting véletlenül.
www.airliners.net/open.file/1019012/M/ www.makettinfo.hu/forum/upload/268.19.2_1019012.jpg

www.airliners.net/open.file/0953938/M/ www.makettinfo.hu/forum/upload/268.19.1_0953938.jpg

Levi

Az emailcímemet a nevemet az életrajzomat a telefonszámomat aki itt rendszeresen ír/olvas az tudja. Ha meg nem, akkor megkérdezi.
Cébés 367159 2006. március 29. 08:48
Válasz erre
Levi!

Lehet hogy tudja a többség,de ez nem rólam árul el valamit hanem rólad.
Inkább nem küldök mailt mert szerintem a leveled témája enyhén szólva is "kiscsoportos" a szövege pedig a tipikus "megmondalak az óvónéninek" korszakot idézi.(MIG-23)
Mielött megvádolsz valakit valamivel,(vagy csak egyszerüen lefikázod)nem árt tájékozódni hogy biztos igy van e a dolog ahogy elképzeltem.

Cébés
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190.