<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107. |
salou | Adatlap | 377495 | 2008. február 9. 21:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát igen...ezek az Airfix-nek azon készletei amelyek azt a bizonyos szabályt erősítik! A tervezője szerintem hótrészeg volt, azért sikerültek ilyen szépre!! Előzmény: (377492) f2d 2008. február 9. 14:07 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 377494 | 2008. február 9. 20:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kösz Tibcsi! Nagyon korrekt makett. Valamivel tuningolni fogod? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 377493 | 2008. február 9. 19:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A Hasegawa 1/72-es F-14-esének intim részletei. :-)) Az öntőkereteket és az egyéb általános dolgokat a cikkek között találjátok (majd) meg. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 377492 | 2008. február 9. 14:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Itt a párja. Airfix 09178 E.E. Lightning F-2A/F-6 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 377491 | 2008. február 9. 13:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kezembe akadt a fényképezőgépem, és ezen a szép napos szombaton kedvem támadt egy kis kattogtatáshoz. Ez lett az eredménye.:-) Airfix 09179 E.E. Lightning F-1/F-1A/F-2/F-3 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
G-cart | Adatlap | 377490 | 2008. február 9. 13:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bikedoki | Adatlap | 377488 | 2008. február 9. 07:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tankos_srac | Adatlap | 377487 | 2008. február 8. 23:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bp.en több boltban is foglalkoznak bizmányi értékesítéssel, így eshetett meg a dolog. Egyébként egy jótanács: én mindig kinyittatom a dobozt és átnézem, hogy minden rendben van-e benne, mielőtt elvinném. Eddig még soha sehol nem tiltakoztak ellene. Nem is volt soha hibás/hiányos/félig összerakott :-) makettem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
MDSca | Adatlap | 377485 | 2008. február 8. 20:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Érdekes eset tanuja lettem ma. Vettem egy harckocsit egy boltban, és képzeljétek el volt kezdve. Csak pár alkatrész volt a helyére ragasztva (hátsólámpák, hátsó rács, vonóhorgok, láncfeszítő tönkje), valamint a torony volt levágva az öntőkeretről, úgyhogy nem vészes. Mondjuk jó olcsó volt, de azért igazán szólhattak volna, hogy bontott a cumó. Mondjuk akkor is megvettem volna :) Boltot nem írok, nincs értelme. A készlet amúgy hiánytalan, a másik tasak amiben a többi keret van, ki se volt bontva. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 377481 | 2008. február 8. 14:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nekem ugyanilyen japán Intruderem van.:-))) Maratással és maszkal volt annyi mint itthon Italeri papírba csomagolva. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Apaka | Adatlap | 377480 | 2008. február 8. 14:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ma megjött az 1/72-es Tamiya MIG-29-em. Az nem lepett meg, hogy az Italeri van benne, mert azt már tudtam. (csak az ára kedvezőbb) A dobozon lévő felirat viszont nem semmi: "PLASTIC PARTS & DECALS MADE IN ITALY. OTHER ITEMS MADE IN JAPAN." Ezek szerint a japánok beleadtak apait-anyait! Legyártották hozzá a papírdobozt, meg a leírást. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 377478 | 2008. február 7. 20:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 377477 | 2008. február 7. 20:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 377476 | 2008. február 6. 14:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A hasegawákhoz az Aires cuccok nagyon jók. Nekem a 48-ashoz megvan a kabin, futóakna, és kiömlő szet. A készlet egyetlen baja, hogy látszódik a szerszámok elhasználódása. (talán ez a Hase legnagyobb példányszámban gyártott készlete) Az én gépemen a műszerfalak el vannak csúszva, és sok a sorja, van beszívódás is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 377475 | 2008. február 6. 12:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mázlista. Egy 72-es Hasegawa idénre nálam is bevan tervezve. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 377474 | 2008. február 6. 11:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen, a Hasegawákban külön fékszárny és orrsegédszárny van. Az orrfutó is kétféle változatban van (normál és startpozició). A 48-as Hasegawához viszont ajánlatos valami kabinfeljavítót venni, mert (ahogy nemrég szembesültem vele) a Hase kabinnak nem sok köze van a valósághoz... a 72-es Hase kabin már sokkal jobb. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zebi | Adatlap | 377473 | 2008. február 6. 10:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A Hasegawában van külön orrsegédszárny, fékszárny? Mintha a Fujimiben lett volna, meg külön hajtóművek is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 377472 | 2008. február 6. 10:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nemnem. nem lenne vele semmi baj, ha az orra nem lenne ilyen elb@szott tömzsi... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 377471 | 2008. február 6. 10:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ezeket innen a makettinfó Cserebere topikjából szereztem be. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 377470 | 2008. február 6. 10:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 377469 | 2008. február 6. 10:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mondhatni olyan Academy-s, sokat nem kell tőle várni, viszont a méretéhez képest olcsó és könnyen beszerezhető. A matricája az meg olyan mint a többi Academy-é, no comment. Röviden: ha a legolcsóbbat akarod, akkor Academy, ha a legjobbat, akkor Hasegawa. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
polaj | Adatlap | 377468 | 2008. február 6. 10:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi! Rendelted ezeket, vagy valamelyik budapesti boltban fellelhetőek? Péter | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 377467 | 2008. február 6. 10:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 377466 | 2008. február 6. 10:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Viszont a Fujimi kabinja az valami tömör-gyönyör. :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 377465 | 2008. február 6. 10:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A Hasegawa E14 jelű dobozában tutti, hogy van ilyen matrica (nekem is megvan). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 377464 | 2008. február 6. 10:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A 48-as Academy-nek nekem az orra nem tetszik (el is adtam az enyémet :)), de a kabinbelső legalább korrekt és full fegyverzetet adnak. :) Igaz, matricát job, ha máshonnan szerez rá az ember... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 377463 | 2008. február 6. 09:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Valahol van egy oldal ahol az összes F-14-es makett dobozbontása fent van, elég korrek kritikákkal. De most amikor kellene természetesen nem találom.:-( Na mindegy, röviden összefoglalva, ott azt írták, hogy 1/72-ben és 1/48-ban csak a Hasegawa-kal érdemes foglalkozni, 48-ban jó még az Academy is, de sokkal szegényesebben kidolgozott mint a Hase, viszont 1/3 áron van. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
polaj | Adatlap | 377462 | 2008. február 6. 09:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi f2d! Ez egy hasznos oldal :) Péter | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 377461 | 2008. február 6. 09:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Itt megtudod nézni, hogy melyik Tomcat kitthez milyen matricát adnak: www.topedge.com/alley/alley.htm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 377460 | 2008. február 6. 09:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én csak az új szerszámos Hasegawa-val foglakoznék, sokkal pontosabb mint a Fujimi, és olcsóbb is. Hobbyesy-n és Luckymodel-en megtudod nézni, hogy milyeneket lehet most kapni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zebi | Adatlap | 377459 | 2008. február 6. 09:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én konkrétan nem ismerem a dobozokat, az biztos, hogy többféle matricával is kiadták ezeket a készleteket, és mindkettőt láttam már ilyen jelzésekkel. Mások talán tudnak konkrétabban dobozszámot mondani. Amit én találtam: a Luckymodel nyitólapján van egy VF-103-as F-14B. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
polaj | Adatlap | 377458 | 2008. február 6. 08:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi Zebi! Gondolom ezeknek a gyártóknak is többféle Tomcat-jük van, azt meg tudod mondani, hogy pontosan melyik dobozban van ez a változat? Péter | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zebi | Adatlap | 377457 | 2008. február 6. 08:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hasegawa, Fujimi is adott ki ilyen változatot. Úgy tudom 1/72-ben nem is nagyon érdemes a többi gyártóéval foglalkozni, ezekhez képest "futottak még" kategóriás a többi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
polaj | Adatlap | 377456 | 2008. február 6. 08:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pontosítva: az a változat, ahol az egész függőleges vezérsík fekete és fehér alapon van rajta a halálfej. Péter | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
polaj | Adatlap | 377455 | 2008. február 6. 08:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Tudtok arról információt adni, hogy 1/72-ben melyik cégnek van olyan Tomcat-je, amihez Jolly Rogers-es matricakészlet van? Ha jól tudom régebben a Heller-nek volt ilyen, de nem tudom az kapható-e még. Köszi Péter | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bodri | Adatlap | 377450 | 2008. február 3. 23:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zebi | Adatlap | 377449 | 2008. február 3. 23:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Muzzy! Látom szeretsz vitatkozni, itt is :-) Én egyetlen szóval sem említettem semmilyen orosz u betűt. A téma az orosz i betű volt. A téma lezárásához, szerintem így született a hibás felirat: Nyilván Mi-1-et akartak írni, de gondolom a külföldi piacon való eladhatóság miatt nem akartak cirill betűket használni a típus megnevezésénél. A kézírásukban az i-t u-nak írják, ezért úgy gondolták, a Mu felirat jó lesz a dobozra, majd a nem cirill ABC-t használók is el tudják olvasni. Én észrevettem a feliratot, és poénosan beírtam a Múúú-1 típusjelzést. Azóta te ezt rágod, mint Bodri a gumicsontot. Sok szerencsét a következő vitapartner kereséséhez, csak a szomszéd macskájába nem rúgjál bele ;-) Konklúzió: Továbbra is fenntartom magamnak a jogot, hogy a Mi helikoptercsalád bármely tagját Múúú-nak nevezzem, tehát Múúú-8, Múúú-24, akár tetszik Neked, akár nem. Have a nice day :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 377446 | 2008. február 3. 22:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zebi! A NYOMTATOTT OROSZ U A MAGYAR "Y" NAK FELEL MEG! De Te biztosan jobban tudod. Muzzy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zebi | Adatlap | 377445 | 2008. február 3. 22:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Talán onnan, hogy megismerem a nyomtatott betűket még. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 377444 | 2008. február 3. 21:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zebi! Alapvetoen a kis "i" is hasonlo nyomttasban a nagyhoz, de honnan tudod, hogy nyomtatt betuvel akartak kiirni, es nem irottal?? A magyar u az y oroszul irott fomaban, de ha nem hiszel nekem 6 eves kintlet utan, es az emlekezeted miatt nem akarod elfogadni amit mondok, akkor passz! Muzzy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Matróz | Adatlap | 377443 | 2008. február 3. 20:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nekem nagyon tetszik.Monogram makett.szép vonalakkal,brit.holland és persze amcsi felségjelekkel.Mármint a D változat. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sziklakks | Adatlap | 377442 | 2008. február 3. 20:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Amikor 7.es koromban nyomattam polivinilfixel,smirgli és festés nélkül a triál játékboltból vett 80 ft-os repcsiket,akkor nem rémültem meg az ilyen minőségtől.Most egy picit elborzaszt.A padláson találtad?:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sniper | Adatlap | 377441 | 2008. február 3. 20:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tudna valaki mondani valamit a Revell 1:48-as AH-64_es Apache ról? Pl:öntési hibák, matrica, stb Köszönöm >sniper | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zebi | Adatlap | 377437 | 2008. február 2. 19:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Emlékeim szerint a cirill "i" betű úgy néz ki, mint a mi nagy "N"-betűnk, csak meg van fordítva, legalábbis nyomtatott formában. Kézírásban persze "u"-nak írtuk, ahogy mondod. De a doboztetőn a betűk nyomtatott betűknek tűnnek, tehát sehogy se stimmel. Nekem marad a gép Múúú-1 :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 377436 | 2008. február 2. 19:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zebi! Bocsanat, d a MI egyet kis i-vel irtak, ezert tunik u-nak, ukranul es oroszul is az irott i ugyanaz az. Nem keverendo az i folott levo kettos pontu ivel, ami inkabb a regi je betunek az analogiaja, Ha esetleg meg valakinek ismerosen hangzik, hogy mi a je betu... :D Pl. Kiev magyarosan Kijev, ukranul Kiiv magyarul Kijiv Muzzy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 377434 | 2008. február 2. 18:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ott (az útmutatóban) meg az U "ucsebníj"-t jelent, azaz ez kétkormányos gép. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zebi | Adatlap | 377433 | 2008. február 2. 18:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A doboztetőn van Mu-1M írva, nem az útmutató Mi-1M /MU feliratára utaltam. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hind | Adatlap | 377425 | 2008. február 2. 18:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Modernizacionnaja upravlényija= booster-es (hidraulikus kormányerőcsökkentös) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zebi | Adatlap | 377423 | 2008. február 2. 17:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez nem Mi-1, hanem Mu-1, Múúú-1 :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 377422 | 2008. február 2. 17:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107. |