/ Fórumok /

MiG-23

Kicsit mostohán bánunk a "csapkodó szárnyú" MiG-ünkkel- nekem a másik kedvencem. Ha valakinek van képe hozzá, tegye fel ide.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58.
borisz 391175 2009. január 9. 15:09
Válasz erre
makettes 391174 2009. január 9. 14:59
Válasz erre
DSCN3141
DSCN3141
DSCN3147
DSCN3147

Hali!
Itt az én 23-s gépeim is.
üdv. makettes
SSgt_Chris 391173 2008. december 30. 14:08
Válasz erre
Hali! Én is Academy-t farigcsáltam 1/72-ben és szintéd HAD matricával, akárcsak az előttem szólók. Amúgy, van még pár fotó a cikkem mellett, ha gondolod nézdd meg! :-)
mrbaracus 391172 2008. december 30. 12:49
Válasz erre
Szia!

Academy makettből építettem, 1/72-ben, a régi H.A.D matricával. Köszönöm a pozitív hozzászólásokat. Mindenkinek BUÉK!
opetrovics 391171 2008. december 30. 11:12
Válasz erre
Szia Tibor!

Egyszerüen, itt nem engedi elküldeni. Írj, az opetrovics@globonet.hu-ra, válaszban elküldöm.
Tibor 391170 2008. december 30. 10:36
Válasz erre
Mrbaracus! SSgt_chris!
Kár, hogy nem írtátok le, melyik makettből és milyen méretarányban készült a 23-sotok.
Opetrovics!
Írd le légyszíves rendesen a linket, mert beírtíam, de az explover nem találja.
Tibor
SSgt_Chris 391169 2008. december 30. 09:13
Válasz erre
MIG-23MF
MIG-23MF

Üdv! Az ecset miatt ne mentegetőzz, néha csak emeli a munka értékét, pont a korlátai miatt. Amúgy az én 23-asomat megtalálhatod a Makettek (régi) menüben, ott van egy rövid szösszenet az építéséről is. Persze, hogy nem versenymű, de ettől függetlenül vállalható részemről a mai napig. :-)
opetrovics 391168 2008. december 29. 15:02
Válasz erre
nézd meg, amiket én csináltam.

wwwpontgriffponteoldalponthu
opetrovics 391167 2008. december 29. 15:01
Válasz erre
mrbaracus 391166 2008. december 29. 14:40
Válasz erre
Szia!

Köszi a pozitív véleményt. Sajnos az ecset egy kicsit behatárolja a lehetőségeket, de azért igyekszem.

mrbaracus
opetrovics 391165 2008. december 29. 14:17
Válasz erre
Szia!

Gratulálok! Sokan irigylik, hidd el. Szerintem szép.

Üdv:

opetrovics
mrbaracus 391164 2008. december 29. 14:00
Válasz erre
az én makettem -1
az én makettem -1
az én makettem -2
az én makettem -2
az én maketeem -3
az én maketeem -3

Sziasztok!

Csináltam néhány képet a MiG-23 makettemről, gondoltam felteszem ide. A makett egy Academy készlet, a régi H.A.D. matricával ecsettel festve. én sem vagyok vele elégedett, a festés sikerülhetett volna jobban is. Remélem azért nem tiltatok ki a fórumról:))
romeo 391163 2008. december 22. 20:22
Válasz erre
080
080
gggggg
gggggg
klo456 (226)
klo456 (226

Üdv!

MiG-23 Pápa
mrbaracus 391162 2008. december 22. 16:13
Válasz erre
Kedves Kollégák!

Minden 23-as FANATIKUSNAK Kellemes(makettekben gazdag) Karácsonyi Ünnepeket Kívánok!

Mrbaracus
romeo 391161 2008. december 21. 20:45
Válasz erre
MiG-23MF
MiG-23MF
MiG-23 MF
MiG-23 MF

Üdv!
romeo 391160 2008. december 21. 20:40
Válasz erre
MiG-23MF
MiG-23MF

Üdv!
romeo 391159 2008. december 21. 20:38
Válasz erre
MiG-23MF
MiG-23MF

Üdv!
romeo 391158 2008. december 21. 20:32
Válasz erre
MiG-23MF
MiG-23MF

Üdv!
Tibor 391157 2008. december 17. 09:27
Válasz erre
Hidd el, hogy nem ördöngősség! A recept: jó fényképek (a neten van bőven), fantázia és türelem. No meg idő, idő.
Tibor
opetrovics 391156 2008. december 17. 09:24
Válasz erre
Gyönyörűek. Van még hová fejlődnöm. :-)
Tibor 391155 2008. december 17. 09:21
Válasz erre
főfutó akna I. fázis
főfutó akna I. fá...
Főfutó akna II. fázis
Főfutó akna II. f...
kabin részlet
kabin részlet
kabin részlet 2
kabin részlet 2
Újra panelezve
Újra panelezve
A szárny
A szárny
A függőleges
A függőleges
hajtómű sugárszűkítő
hajtómű sugárszű...
Kabin részlet 3
Kabin részlet 3
a szárny 2
a szárny 2

Csak, hogy a kedved és az étvágyad fokozzam, felteszek néhány képet ami a harcim építése közben készült. A fotók minőségét ne nézd, nem vagyok profi. Némelyiknél a háttér a sk. készült matrica részletei.
Üdv.: Tibor
opetrovics 391154 2008. december 17. 08:57
Válasz erre
Tibor 391153 2008. december 17. 08:56
Válasz erre
1-72 muhelyrajz
1-72 muhelyrajz

Javaslom, ha újra építed, vagy ha az MF-t akarod megépíteni alapnak a Bilek (Zvezda) MF makettjét használd alapul. Ha van rá lehetőséged az UB-hez használd kiegészítő alapnak a Balaton Modell gyantáját. Összeházasítható a Zvezdaval. Munka lesz vele elég, de elég valósághű madarat lehet faragni belőle. Az UB-hez mellékelek egy műhelyrajzot. Az alulnézethez az orr szekcióig megfelel a +4 füzet rajza. A harcihoz pedig, ha hozzáférsz a +4 Mig-23 füzete tökéletes. Ha nem, próbáld meg Horváth Balázs lapjáról letölteni.
Továbbra is szívesen segítek, ha rászánod magad.
Tibor
opetrovics 391152 2008. december 17. 08:47
Válasz erre
73_6
73_6

Hogy ezt eddig, miért nem néztem meg?
opetrovics 391151 2008. december 17. 08:40
Válasz erre
15.jpg

15
15.jpg

Szia, Tibor!

Természetesen, nem haragszom, mindenképpen hasznos a kritika, egy olyan embertől, aki profi szintn űzi az ipart. Természetesen nem méregettem pontosan semmit sem, mivel ezt csak egy próbának, és tapasztalat szerzésnek szántam, a következő, már biztosan jobban sikerül majd.(hibáimon tanulva).Egyébként a neten fellelhető képek, és a személyes emékeim,valamint édesapám emlékei alapján készült a gép.És természetesen itt a Makettinfón fellelhető képek,elkészített makettek alapján.Köszönöm, hogy őszinte vagy, sokat segít a helyes út megtalálásában.
Tibor 391150 2008. december 17. 08:31
Válasz erre
Kösz a két új fotót! Rájöttem mi lehet a baj. A makett rendkívül tömzsinek tűnik. Az orr rész feltétlenül. Milyen rajzot vettél alapul? Vagy a hossz mérettel, vagy a keresztmetszet méretével lehet a gond. Remélem nem haragszol a kritikáért, de inkább segíteni szeretnék.
Tibor
opetrovics 391149 2008. december 17. 08:17
Válasz erre
Kép 001

15
Kép 001
Kép 002
Kép 002

Szia, Tibor!

Igen, ecsettel követtem, el, mivel anyagilag nem állok úgy, hogy normális pisztolyt...tudjak venni, de ez is egy cél.
Tibor 391148 2008. december 17. 07:17
Válasz erre
Sziasztok!
Opetrovics! Úgy látom ecsettel festetted? Ne vedd szívedre, de valamiért olyan furcsának tűnik a madarad. Nincs egy teljes oldalnézeti fotód róla? Persze lehet, hogy ez csak érzékcsalódás nálam.

Zoli1989!
Állok rendelkezésedre MIG-21 makett építés ügyében.
Üdv. Nektek: Tibor
zoli1989 391147 2008. december 16. 19:32
Válasz erre
Szia Tibor!

Köszi a segítséget. Nekem majd MiG-21-hez fog kelleni.
opetrovics 391146 2008. december 16. 18:25
Válasz erre
15

15
15
15_2

15_2
15_2

Üdv. A képek.(nekem, annyira, nem tetszik)
Tibor 391145 2008. december 16. 16:57
Válasz erre
Zoli1989!
A MIG-23MF makettemről szóló cikkemhez tett hozzászólásodra a válasz: Humbrol-64 világosítva és kissé kékítve. A MIG-21 füzet szerint FS 26293. H-64, vagy Revell 371 + 15% fekete.
Tibor
Tibor 391144 2008. december 16. 09:55
Válasz erre
Oké. Várom és akkor majd beszélünk róla.
Tibor
opetrovics 391143 2008. december 16. 09:53
Válasz erre
Szia Tibor,

Ha haza értem, megpróbálok csinálni jobb képeket.

Üdv:

opetrovics
Tibor 391142 2008. december 16. 06:44
Válasz erre
Szia és Jó reggelt!
Jónak tűnik, csak nagyon sötétek a fotók. Nem tudnál világosabbakat feltenni?
Tibor
opetrovics 391141 2008. december 15. 18:50
Válasz erre
PICT0255

23 UB
PICT0255
PICT0256

_2
PICT0256

És még kettő...
opetrovics 391140 2008. december 15. 18:39
Válasz erre
15 UB_2

15-ös lesz.
15 UB_2
PICT0260

Szintén...
PICT0260

Szia, Tibor

Újabb képek:
makettes 391139 2008. december 14. 12:12
Válasz erre
Oké!
Monox 391138 2008. december 14. 11:02
Válasz erre
Makettes, neked még lógok egy válasszal a múzeum fórumára felrakott kérdésedre. Kis türelem és meglesz!
makettes 391137 2008. december 14. 10:56
Válasz erre
Pápán már volt 17-,18-,19-s Mig-21 UM ,gondolom ezért lett 20-s!
makettes
Monox 391136 2008. december 14. 10:29
Válasz erre
Egyébként én már sejtek valamit... Ui. KEcel nagyon pusztul, így a gépen is nagyon halványan elősejlik a lefestés alatt TÖBB réteg oldalszám is. A gépen a legvalószínűbb a 72-es szám, de pompázsgátlók takaróján mindkét oldalról már a 71-es számról kopott le a festék. A párom szerint ez bizonyos, de az lehet akár 02-es is és 42-es is.

A 20-as szám mibenlétén én is sokat gondolkodtam a nap folyamán. Aztán arra gondoltam, hogy ilyen oldalszámú gépek voltak már a MiG-21-esek között és talán innen a következő szám ami a 20-as.
Tibor 391135 2008. december 14. 08:15
Válasz erre
Köszi! Akkor nem vesztettem semmit.

Fiúk! A 20-as miért pont ezt a számot kapta? Tud erről valaki valamit?

Üdv.: Tibor
Tibcsi 391134 2008. december 14. 08:07
Válasz erre
Érdekes, hogy nem is emlékszem az AIRFIX makettjére. Eddig csak a Hasegawa, a Heller és az Academy makettjei voltak a kezemben, aztán jött a Zvezda (Bilek).


Nem sokat vesztettél vele: az Airfix 23-asa gyakorlatilag ugyanaz, mint a Heller. :)
Levix 391133 2008. december 13. 22:15
Válasz erre
Le volt festve barnával az orosz szám. Ha le lehetne dörgölni az átfestést, valszeg kibukanna. Bár lehet az idő elintézi majd :).
Nyugger 391132 2008. december 13. 21:59
Válasz erre
MiG-23UB
MiG-23UB
MiG-23UB 0
MiG-23UB 0

Monox!
Van egy pár képem a netről mely Pápán a megérkezése után készült, nincs semmi felfestve a gépre !
Monox 391131 2008. december 13. 21:16
Válasz erre
Fiúk, sejti valaki, hogy a Kecelen egyre hitványabb állapotban parkoló 20-as oldalaszámú UB-nknak mi volt a Szovjet lajstromszáma? Esetlen valakinél fotó is előkerült róla?
Tibor 391130 2008. december 13. 16:28
Válasz erre
opetrovics 391129 2008. december 13. 16:25
Válasz erre
Köszi, kipróbálom!

Üdv:

opetrovics
Tibor 391128 2008. december 13. 16:14
Válasz erre
Köszi a fotót, felfrissült az emlékezetem. (Hiába no curv@ra öregszem.)
A szegecselés, panelezés kiemelésére a módszerem:
- megvárom még a festés tökéletesen megszárad. Ez azt jelenti, hogy minimum egy-két hetet várok.
- valamilyen sötét szürke festéket, de soha nem feketét adok egy üvegcsében a hígítóhoz (én szintetikus hígítót használok) úgy, hogy a hígító koszosnak tűnjön, de a hígító domináljon.
- ezzel a koszos hígítóval átmosom a makettet. Ahol túlzottnak érzem a koszt, ott visszamosom. Ez a szürkés árnyalat a pici furatokban (szegecs imitáció), panel vonalakban, egy-egy kiemelkedő alkatrész körül megmarad.
- A nagyobb, sima felületeket is visszamosom.
Persze célszerű egy elrontott maketten kipróbálni.
Egyébként ma már van panelező ceruza is. Én a veszprémi találkozón vettem egyet. Éles maketten még nem próbáltam, de azért az Ancsa külső felületén csináltam egy-két próbát. Úgy tűnik beválik.
Tibor
opetrovics 391127 2008. december 13. 15:58
Válasz erre
AIRFIX

Airfix
AIRFIX

Örülök, hogy tetszik.
A ponyva, egyszerű festőszalag, amit a szobafestők is használnak.Jó mert nem kell ragasztani, ötapadós, beszívja a festéket, de nem engedi át,lehet gyűrni...Köszönöm, a tippet a jelzseket illetően, megfogadom.Egy dolgot elárulhatnál, mert magamtól nem tudok rájönni.Hogyan lehet szegecselést, panelvonalakat festeni,kiemelni az alapfestésből?
Tibor 391126 2008. december 13. 15:41
Válasz erre
Hát mit mondjak. Le a kalappal!
Biz isten azt gondoltam, hogy a Balaton Modell gyantájával gyúrtad össze. Érdekes, hogy nem is emlékszem az AIRFIX makettjére. Eddig csak a Hasegawa, a Heller és az Academy makettjei voltak a kezemben, aztán jött a Zvezda (Bilek).
A kabintetők összebütykölése meg egyszerűen meglepő számomra.
A ponyvát miből, hogyan csináltad?
Az oldalszámok és a felségjelek kiszerkesztésére próbáld meg a MIG-23MF cikkemben leírt módszert. Persze ha van nyomtatód, meg Photoshop programod. Hidd el olcsóbb, mint az egyébként sem létező magyar UB jelzések beszerzése.
Tibor
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58.