/ Fórumok /

Az égbolt meghódítói - kicsiben

Mivel a repülőgépek még nem rendelkeztek önálló topikkal, ahova az elkészült makettek fotóit fel lehetett tenni, többek javaslatára létrehoztam ezt. Renmélem, nem kerül törlésre.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67.
Bundesign 393755 2006. szeptember 13. 14:18
Válasz erre
az italeriről én is csak jkat halottam, majd kipróbálom 1x, idén már biztos nem :)
Tibcsi 393754 2006. szeptember 13. 14:10
Válasz erre
Bundes,

Az Academy Mk.XIV-ese 72-ben szerintem nagyon derék. Igaz, a matrica egy kissé szegényes. A többi alváltozatnál (Mk.V, Mk.IX) minden hibája ellenére az Italeri a befutó.

Szerintem... :)
Bundesign 393753 2006. szeptember 13. 14:04
Válasz erre
ha a revell üvegét rakod rá, kabin se kell :))
amúgy szerinted melyik a legjobb spit 72ben?
Zebi 393752 2006. szeptember 13. 13:33
Válasz erre
Tibcsi!
Igen, a szárny alja teljesen rossz, az orr-részen, és a szárnynál is nagyon vacak volt az illeszkedés, egy új kabintető kellene hozzá, és nem árt feljavítani a belsejét sem.
Az Italeri még talán úgy is jobb választás, hogy annak meg hosszirányban bontott a törzse.
Italeri matricák vannak rajta.
Tibcsi 393751 2006. szeptember 13. 13:21
Válasz erre
Zebi,

Mi a "bajod" a Revell Spit-jével? Azon kívül, hogy a szárny alja a törzsnél teljesen egyenes... amúgy korrekt makettnek látszik. A tiéden Italeri matricák vannak?
Bundesign 393750 2006. szeptember 13. 13:07
Válasz erre
szépek, különösen a cr42 tetszik nekem
Zebi 393749 2006. szeptember 13. 11:47
Válasz erre
cr42_1.jpg méret: 80.9 KB
cr42_2.jpg méret: 77.5 KB
cr42_3.jpg méret: 79.7 KB
spit.jpg méret: 53.3 KB
Tegnap készültek el: Italeri 1/72 CR.42, és Revell 1/72 Spit Mk Vb.
Egyik készletet sem ajánlom senkinek, természetesen a mazochisták kivételével :-)
Bundesign 393748 2006. szeptember 13. 10:35
Válasz erre
én még nem láttam. igaz 2x annyi mint a revell, dee lehet megérné
Miggyuri 393747 2006. szeptember 13. 10:33
Válasz erre
Hát, nem. Láttam már megépítve. Szép!
Miggyuri
Bundesign 393746 2006. szeptember 13. 09:25
Válasz erre
www.keletiblokk.com/main.php

na, ez nem hangzik rosszul, csak magas az ára kissé
pilotka 393745 2006. szeptember 12. 14:26
Válasz erre
Zoli 393744 2006. szeptember 11. 21:09
Válasz erre
Én Aires kabint és kiömlőket vennék, Part-ból meg a külső elemeket csak. Igaz, hogy elég sokba kerül ez mind, de én ezeket favorizálom. Persze a Te dolgod, csak javaslat volt ez. Ha tudod, nézd meg, melyikben mi van!
z
Bundesign 393743 2006. szeptember 11. 20:58
Válasz erre
hát nemtudom, mert a part maratásba gyönyörűséges műszer van, meg oldalkonzol, és veszek hozzá gyanta űlést, tehát a kabin fölösleges lenne, a kiömlő az jó lehetne, de a pat külső maratásában vannak oda cuccok, majd megnézem, de köszi az infót, amelyik jobban megéri az lesz :)
Zoli 393742 2006. szeptember 11. 15:33
Válasz erre
Szia Bundes!
Ha az Italeri-t választottad, ajánlom hozzá az Aires kabin és kiömlő készleteit! Szerintem érdemes lenne azokat is beépíteni.
z
Bundesign 393741 2006. szeptember 10. 12:38
Válasz erre
köszi, pont most néztem már ki a Partot :)
atlasz 393740 2006. szeptember 10. 08:22
Válasz erre
Bund !
Szerintem is jobban jársz az Italerivel.
Feljavítóként a Part gyárt hozzá külső/belső maratást, a H.A.D pedig éket és számsort.
Üdv:atlasz
Miggyuri 393739 2006. szeptember 10. 07:10
Válasz erre
Arról már nem is beszélve, hogy a HC Szuhojára pl. kifordítva rajzolja a futókat. Viszont ez legalább rendesen meg van hizlalva, hajtóműházilag.
Miggyuri
Zoli 393738 2006. szeptember 9. 22:43
Válasz erre
Én nem tudok róla, hogy az ICM gyártaná a B, UB változatokat. A C meg ugyebár nem jó magyarhoz. Egyébként nem hiszem, hogy az Italeri átalakítása lenne, szerintem jobban jársz az Italeri-vel.
z
Bundesign 393737 2006. szeptember 9. 22:11
Válasz erre
nemtudjátok az italeri és az icm 72 es mig 29 e ugyan az, az italeri kit? minőségre is?
Bundesign 393736 2006. szeptember 9. 22:06
Válasz erre
hy. érdemes megnézni a kabinját. szerintem egy 1:35ös is megirigyelhetné
www.modellversium.de/galerie/artikel.php

X az italeri nagyonnagyon jó, kedvet hoztál hozzá :)
B
Tomcat 393735 2006. szeptember 9. 20:43
Válasz erre
Húúú, Gyuri, ne is mondd a Hobbycraftot...
Én nem bírtam már a rengeteg pluszmelót vele, úgyhogy most egy hónapja egy régi Airbusom újraépítésével foglalkozok.
Ha kész lesz, majd folytatom a Szuhojt.
Addigra legalább visszatér hozzá a kedvem..:)
Tomcat
xcraft 393734 2006. szeptember 9. 18:51
Válasz erre
Sziasztok!
Köszi mindenkinek, egymás után készültek, előbb a KP utána az Italeri, a Kp mégis láthatóan rosszabb, még a festése is.

Zoli!
A Kp valóban azonos a Pantherával.
X
Miggyuri 393733 2006. szeptember 9. 18:41
Válasz erre
A leggagyibb Szu-22 a Hobbycraft rémsége.
Miggyuri
Zoli 393732 2006. szeptember 9. 18:23
Válasz erre
Szia Xcraft!
Nagyon szépek lettek a szuhojok! A KP véletlen nem ugyanaz, mint a Pantera? Mert ha igen, akkor nagyon gyenge, és szerintem az Italeri hibái nem olyan óriásiak.
z
Cébés 393731 2006. szeptember 9. 17:10
Válasz erre
gratula!!nagyon szépek!

üdv:Cébés
xcraft 393730 2006. szeptember 9. 16:41
Válasz erre
ITALERI + KP.JPG méret: 147 KB
ITALERI + KP II.JPG méret: 130.6 KB
Italeri Su 17.JPG méret: 62.8 KB
Italeri Su 17 (1).JPG méret: 58 KB
Italeri Su 17 (2).JPG méret: 72.1 KB
Italeri Su 17 (3).JPG méret: 61.5 KB
Italeri Su 17 (4).JPG méret: 64.6 KB
Italeri Su 17 (5).JPG méret: 65.5 KB
Italeri Su 17 (6).JPG méret: 61 KB
Italeri Su 17 (7).JPG méret: 65.4 KB
Italeri Su 17 (8).JPG méret: 60.8 KB
Italeri Su 17 (9).JPG méret: 71.5 KB
Italeri Su 17 (10).JPG méret: 59.1 KB
KP Su 17.JPG méret: 63.1 KB
KP Su 17 (1).JPG méret: 65.5 KB
Sziasztok!

Azon kevés gépeimből kettő, amit még nem fényképeztem körbe.
Mindkettő 1/72- es Su 17, az Italeritől és a KPtól.
Az Italeri sokkal jobb makett, de óriási hibái is vannak. A rövid futószárakat mindenképp meg kell toldani, a valódi gépen a főfutókerekek is a törzs felé néznek, az olaszok ezt is elrontották.
A Kp maketten a hajtóműbeömlő az egyetlen, ami szebben van megoldva az Italerinél, a pompázsredőnyök is könnyen nyithatók. A kabinüveg borzalmasan opálos.
Az Italerit kiegészítettem Eduard kabinbelső maratással, egy saját gyártású létrával, és Precíz Stúdió K-36 katapultokkal. A beömlőt takaró piros kúp, és a gépágyú hővédő lemeze pillanatragasztóval átitatott papírból van.
X.
Stefan 393729 2006. szeptember 8. 12:52
Válasz erre
Igen, ezt tudtam, hogy a LIX az egyetlen, azért lett volna poén, ha Magyarországnak lenne meg mindkét eredeti működőképes :)
Sajnos itt közép-keleten...
A remény hal meg utoljára :(
Farkaskoma 393728 2006. szeptember 8. 12:44
Válasz erre
D enézzetek szét a parkban... akár virtuálisan, akár szeméylesen...

www.repulogepemlekpark.hu
Farkaskoma 393727 2006. szeptember 8. 12:43
Válasz erre
Nem ez nem lesz működő, ez csak múzeumi tárgy. Tulajdonilag ez a közlekedési múzeumé, de ők nem tudtak egy forintot sem rákölteni. Mi most rendberakjuk. Mellesleg ha jól tudjuk ( nem találtunk eddig ezzel ellentétes infót) ez az utolsó Li-2-es a világon, aminek meg van az eredeti berendezése. HA-LIX meg az utolsó Li-2-es a világon, ami repül. Még sem kap sem a Goldtimer alapítvány, sem az Emlékpark egyetlen fitying támogatást sem. Mind ketten saját erölködésünkben bízhatunk csak a fennmaradás érdekében, amit sokszor nem könnyít meg kis hazánk végletekig balkáni közigazgatási, és állami vezetői gondolkodása.
Bendeguz 393726 2006. szeptember 8. 12:34
Válasz erre
Le a kalappal, szép munkát végeztetek az utastérrel, gondolom rengeteg meló van benne
Stefan 393725 2006. szeptember 8. 12:14
Válasz erre
Ez is működőképes lesz majd, mint a HA-LIX?
Farkaskoma 393724 2006. szeptember 8. 12:00
Válasz erre
262.jpg méret: 21.2 KB
264.jpg méret: 19.5 KB
265.jpg méret: 20.7 KB
267.jpg méret: 15 KB
726.jpg méret: 14.9 KB
727.jpg méret: 18.8 KB
1860.jpg méret: 7.7 KB
1861.jpg méret: 14 KB
1866.jpg méret: 13.9 KB
1867.jpg méret: 15.7 KB
Ma így néz ki. A külsőleg még nincsen újrafestve(konzerváló festés van rajta), és a pilótafülkét sem restauráltuk még.
Farkaskoma 393723 2006. szeptember 8. 11:52
Válasz erre
HA-LIQ kint nálunk az Emlékparkben, Ferihegyen, 2004-ben a restaurálás kezdetekor.
Bundesign 393722 2006. szeptember 8. 11:51
Válasz erre
Tibcsi 393721 2006. szeptember 8. 11:49
Válasz erre
Farkaskoma,

Ez melyik Likettes? A HA-LIS?
Bundesign 393720 2006. szeptember 8. 11:39
Válasz erre
hát nemtudom, mert én is így halotam , most viszont mindehol már egy jó ideje zt olvasom, ahol csak utána nézek, és hogy mégis csak lesz nekik! szerintem jól tudod, mert megrendelte őket, és ki is fizette, el is készültek neki, lefestve meg minden, de mire szálították volna,a politika közbe szolt! és ha rákereel , csak ugyanazokat a képeket találod mindig a pakisztáni gépekről, és mind kb 80 as évek beli kép, így stimmelhet is!
Farkaskoma 393719 2006. szeptember 8. 11:01
Válasz erre
Rekmélem segít mindenkinek...
Farkaskoma 393718 2006. szeptember 8. 11:01
Válasz erre
Bocsi de csak darabjával ment...
Farkaskoma 393717 2006. szeptember 8. 11:01
Válasz erre
Li2-114, 115.jpg méret: 69.7 KB
Farkaskoma 393716 2006. szeptember 8. 11:00
Válasz erre
erohadtzsan?r.JPG méret: 61.2 KB
Farkaskoma 393715 2006. szeptember 8. 11:00
Válasz erre
09060014.JPG méret: 90.3 KB
Farkaskoma 393714 2006. szeptember 8. 10:59
Válasz erre
09060007.JPG méret: 88.7 KB
Farkaskoma 393713 2006. szeptember 8. 10:59
Válasz erre
09060005.JPG méret: 67.8 KB
Farkaskoma 393712 2006. szeptember 8. 10:59
Válasz erre
09060004.JPG méret: 82.7 KB
Farkaskoma 393711 2006. szeptember 8. 10:58
Válasz erre
09060003.JPG méret: 58.9 KB
Farkaskoma 393710 2006. szeptember 8. 10:58
Válasz erre
nem tudok többet feltölteni...
Farkaskoma 393709 2006. szeptember 8. 10:51
Válasz erre
1.JPG méret: 71.5 KB
2.JPG méret: 62.9 KB
3.JPG méret: 154.8 KB
4.JPG méret: 76.7 KB
5.JPG méret: 85.1 KB
6.JPG méret: 61.8 KB
7.JPG méret: 74 KB
8.JPG méret: 62.9 KB
9.jpg méret: 80.1 KB
kis "lemezesmunka" ez kb 20 év szabadban állás eredménye, nem trópusi környezetben...
Mekett 393708 2006. szeptember 8. 10:50
Válasz erre
Én úgy tudom, hogy Pakisztánnak már korábban voltak Falconjai, mert az afganisztáni háború idején ez ösztönözte az orosz pilótákat az afgán-pakisztáni határ betartására.

Legalábbis az egyik újság szerint...
Bundesign 393707 2006. szeptember 8. 10:42
Válasz erre
hally! asszem rájöttem miért nincs pakisztáni matrica sehol! mert nem létezik pakisztáni f16, vagyis létezik, de nem pakisztáné, amerika nem adta oda őket.Az Egyesült Államok az 1990-es években a pakisztáni nukleáris fegyverkezés miatt függesztette fel a Lockheed-Martin által gyártott F-16-osok leszállítását, amelyeket az iszlámábádi kormány még a 80-as évek végén rendelt meg és előre ki is fizetett. Washington tavaly márciusban döntött úgy, hogy dacára az indiai rosszallásnak, leszállítja az F16-osokat.és ezen felül még 36 darabot elad nekik!
amúgy az én matricámmég mindig nem érkezett meg, ha ma nem jön eg, szerintem már nem is fog :S
Bundesign 393706 2006. szeptember 7. 20:34
Válasz erre
na végülis azért akkor akadunk páran! a repülőkkel szerintem így már nem lenne gond, páran is csinálhatunk egy gyér fedélzetű gépet, azzal semmi gon, de a hajóval kéne valami kezdeni! iagaz is, akkor akit érdekel, térjünk át a házikészítés topikba, hogy ne offoljuk már össze szegény repcsi topikot ezzel a témával :)
üdv
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67.