<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67. |
ChevyG | Adatlap | 395253 | 2008. január 1. 16:35 | ||
Keri | Adatlap | 395252 | 2007. december 30. 11:32 | ||
Sziasztok! Hú,egy régóta várt makett 1:48-ban! www.hyperscale.com/2007/reviews/kits/tamiya61100reviewbg_1.htm Keri | |||||
Charger | Adatlap | 395249 | 2007. december 29. 19:01 | ||
Hát azért írtam ebbe a topicba,hogy hátha valaki tud ilyet. | |||||
Apaka | Adatlap | 395248 | 2007. december 29. 18:56 | ||
Ezt nekünk kellene tudni? :D | |||||
Charger | Adatlap | 395247 | 2007. december 29. 18:54 | ||
Hali Tudok olyan oldalt amint Vought f4u Corsair-hez vannak érdekes festések? | |||||
Hickory | Adatlap | 395246 | 2007. december 19. 11:09 | ||
Félreértés történt,én nem a giroszkópra értettem,hanem még mindig a hajtóműnél járok:D | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 395244 | 2007. december 19. 10:48 | ||
Bocs, de ez téves, a giroszkópban egy három szabadságfokú keretre függesztett lendkereket pörgetnek, amely az igy megnövelt tehetetlensége miatt bármely mozgás/elfordulás esetén megtartja eredeti helyzetét a kereteket a tengelyük körül elforditva.A keretek elmozdulását mérve és kijelezve müködtetik pl az elfordulásjelző müszert és a mühorizontot is, de ez az alapja a tehetetlenségi navigációs rendszernek is, amit pl. használnak a ballisztikus rakétákon és a repüléstechnikában is. Amire Te gondolsz /és amiben tényleg nem forog semmi/ az a "kissé" más elven müködő sokkal pontosabb, de könnyebb, kisebb energia-igényü LÉZERGIROSZKÓP /csak a feladatkör ugyanaz/. | |||||
Hickory | Adatlap | 395242 | 2007. december 18. 20:48 | ||
Abban sem forog,bleee!:D | |||||
Stefan | Adatlap | 395241 | 2007. december 18. 15:19 | ||
Ja, ez olyan fajta? Nem néztem. Abban tényleg nincs. Akkor a giroszkópban forog csak valami, igaz az már nem légcsavar :DDD | |||||
Hickory | Adatlap | 395240 | 2007. december 18. 15:13 | ||
A torlósugárhajtóműben nincsenek turbinalapátok,bleee!:) | |||||
Stefan | Adatlap | 395239 | 2007. december 18. 14:05 | ||
Végül is a turbinalapát is olyan, mint egy légcsavar... :DDD | |||||
xcraft | Adatlap | 395238 | 2007. december 15. 16:52 | ||
Szia Prop! Attól, hogy nincs rajta "propeller", még volt hajtóműve. :)) Ez ramjet volt, írva is van valahol. Van egy kép, amin propelleres gépek hátán van a Leduc 021, ez volt az indítófokozat, csak így indult be a torlósugárhajtómű. A 021-et továbbfejlesztették, és létrehozták a 022-őt, ez sokkal szebb, és úgy tudom, már önállóan is tudott startolni, talán rakétahajtással. www.book-of-thoth.com/portalsupport/coppermine/displayimage-271-1011.html | |||||
Propellerfanatic | Adatlap | 395237 | 2007. december 15. 15:06 | ||
Hali! Mr. X majd helyesbít, de ez nem az a francia gép, amelyiknek nem volt hajtóműve? | |||||
ChevyG | Adatlap | 395236 | 2007. december 15. 01:37 | ||
Hi! Elképzelem, hogy 1 apró hiba miatt beszippantja a kabint:) üdv | |||||
Charger | Adatlap | 395235 | 2007. december 14. 23:32 | ||
Ilyet sem láttam még! | |||||
xcraft | Adatlap | 395234 | 2007. december 14. 23:22 | ||
Szia Chevy! Köszi. Ez alapból olyan sz.r makett, hogy Martin biztosan egy mágus. Már voltam rendelésközeli állapotban hozzá, de szerencsére megfékeztem magamat. :) Technikatörténetileg viszont nagyon érdekes gép, én nem szerettem volna a szívócsatorna közepén ücsörögni. | |||||
ChevyG | Adatlap | 395233 | 2007. december 14. 19:35 | ||
Hind | Adatlap | 395232 | 2007. december 13. 11:30 | ||
Srácok!Indításkor lebukik a szívócsatorna,a nagy sebességű repülés közben már nem ezzel a buktatással szabályozzák a sebességet,hanem egy belső,felülről leereszkedő belső plafonlemez mozog.A szívócsatorna buktatása,a levegő áramlásának támadásfelületét optimalizálja.Pl felszálláskor amikor 30-40fokos az állásszög. a YOUTUBE-n nézzétek meg | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 395231 | 2007. december 13. 11:14 | ||
MDSca Automatikus üzemmódú földi állapotban törvényszerü a felső helyzetü beállitás, /indi- tásnál és kis sebességen nagy keresztmetszet kell, hogy elég levegőt kapjon a hajtómü/ de pl. müszaki karbantartás, tesztelés közben bármely pozició ugyanúgy előfordulhat, mint repülés közben.Tehát normál helyzetben, pl. fegyverzettel felszerelve parkol a gép az állóhelyen - logikusabb a felső pozició - ,karbantartásnál - szigorúan fegyverek nélkül - pl. diorámába helyezve bármelyik OK' | |||||
MDSca | Adatlap | 395230 | 2007. december 13. 11:00 | ||
Rumcájsz, köszi az információt. Ezek szerint bármelyiket rátehetem. | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 395229 | 2007. december 13. 10:52 | ||
MDSca' Majd minden hangsebességnél gyorsabb jet-gépnél szabályozzák a levegó-beömlő keresztmetszetét,az F-15-nél ez a módszer.Sürü légkörben /földközelben/, nagy sebes- ségnél csökkenteni kell a keresztmetszetet, hogy ne túl sok levegő jusson be a hajtó- mühöz. A beömlő aljánál lévő forgáspont körül "buktatják" a felső terelőlemezt, ezzel szabályozzák a keresztmetszetet. | |||||
MDSca | Adatlap | 395228 | 2007. december 12. 22:00 | ||
Jó kis oldal, a minap akadtam rá, onnan puskázok:) De ha már F-15E.. Adtak hozzá kétféle beömlőt, az egyik felső része tök egyenes, párhuzamos a törzs felső részével, a másik meg ilyen kókatag:) Mi az ábra ezzel? Fotókon mindkét félét láttam. Bocsi ha esetleg láma a kérdés, köbö az első sugárhajtású makettem:) Üdv! | |||||
Cébés | Adatlap | 395227 | 2007. december 12. 21:56 | ||
na menj a... ez nagyon komoly lesz vazze!!! Az a kerék nagyon durva. minden elismerésem! | |||||
Joce | Adatlap | 395226 | 2007. december 12. 21:52 | ||
Sziasztok! Ha már F-15E... Itt mindent megtaláltok vele kapcsolatban, majdnem minden Magyarul! is olvasható. www.f-15estrikeeagle.com/ Üdv Joce | |||||
MDSca | Adatlap | 395224 | 2007. december 12. 19:46 | ||
Köszönöm mindenkinek a tippeket, kipróbálom mindegyiket! | |||||
Kalóz | Adatlap | 395223 | 2007. december 12. 17:25 | ||
Nagyon vékony rézdrót. Egyes villanyvezetékeket (0,75 1.0 mm2-esek) lecsupaszítva juthatsz megfelelő vastagságúhoz. lehetőleg ne áram alattival kísérletezz :-) | |||||
Zoltán | Adatlap | 395222 | 2007. december 12. 17:12 | ||
MDSca. Én régebben húzott szállal kísérleteztem.Megtörtem 3szög alakban aztán lefestettem valami fémszínnel.Nem nagy szám,de a semminél jobb. | |||||
Stefan | Adatlap | 395221 | 2007. december 11. 16:41 | ||
Csak tipp, de ezeket én már próbáltam: - Valamilyen joghurt, vagy tejfölös doboz alufóliás teteje ollóval akkorára vágva, amekkora kell; - Vékony forrasztóón kilapítása (pl. vastag csavarhúzó hengeres részével), így ékszíjat csináltam egyszer. Mindkét esetben erősen ajánlott fémalapozóval átfutni rajta festés előtt. | |||||
MDSca | Adatlap | 395220 | 2007. december 9. 11:53 | ||
Sziasztok! Vettem egy Academy F-15E gépet 1:48ban éshát a katapultülés elég szegényes. Meg szeretném csinálni az öveket rá, de a csatokat nem tudom miből készítsem el. Tudnátok segíteni? | |||||
Daala | Adatlap | 395219 | 2007. december 5. 21:44 | ||
Főleg, hogy átmérőben is kisebb az F-15-ös kiömlője | |||||
Keri | Adatlap | 395218 | 2007. december 5. 21:28 | ||
Köszi,xcraft,akkor azt használom! | |||||
MattHeafy | Adatlap | 395217 | 2007. december 5. 18:44 | ||
Matróz, sztem egyszerűbb lenne ezt beszerezni hozzá:) www.kitreview.com/reviews/bonenozzlereviewbg_1.htm Matyi | |||||
Matróz | Adatlap | 395216 | 2007. december 5. 18:39 | ||
Ha már F-15... Olyasmi jutott eszembe hogy 72-es B-1-eshez 48-as F-15 kiömlők ,de 48-ban nem vagyok járatos,nem tudom milyen az átmérője a 48as Sas-kiömlőnek.Realizálható? | |||||
xcraft | Adatlap | 395215 | 2007. december 5. 18:29 | ||
hello! Szerintem jó a H58, még világosítani sem kell. | |||||
Keri | Adatlap | 395214 | 2007. december 5. 15:46 | ||
Helló! A törzsközépen nem utazókonténer van,hanem egy AN/AXQ-14-es Data Pod,éppen az imént említett AGM-130-as és EGBU-15 miatt. Keri | |||||
Keri | Adatlap | 395213 | 2007. december 5. 15:35 | ||
Titteletem! Az lenne a kérdésem felétek,hogy a Gunze H58-as mennyire színhelyes 2.vh-s Us Int.green-nek(az ANA 611-esnek),illetve ha nem jó,ti mit szoktatok használni? Köszönöm a válaszokat! Keri | |||||
Archy | Adatlap | 395212 | 2007. december 5. 14:24 | ||
A beömlők alatt a Lantirn rendszer két konténewre van. Az USAF F-15E-k még ezt használják. Az F-16-osok nagy részén már a Litening, vagy a Sniper van rendszerben. A törzs alatt középen az az utazókonténer. A szárnyak alatt a ball oldali egyértelműen a Mk. 84 1t-nás bomba valamelyik precíziós változatának (Aszem HOBOS) gyakorlópéldánya. A jobb szárny alatti viszont nemtom mi. Áron | |||||
xcraft | Adatlap | 395211 | 2007. december 4. 23:32 | ||
Lantirn, itt van két link hozzá, a két konténer együtt. images.google.hu/imgres és ugyanez a konfiguráció, csak F-16-on www.mensa-barbie.com/bloggerimages/LANTIRN_MB.JPG | |||||
halaci | Adatlap | 395210 | 2007. december 4. 09:20 | ||
szerintem is a Lantirn (Low Altitude Navigation and Targeting Infra-Red for Night) két kapszulája van a beömlők alatt. A szárnyak alattiak pedig siklóbomba makettnek látszanak, esetleg csak terhelési próbára vannak felszerelve, azért nincsenek a szárnyak. | |||||
Matróz | Adatlap | 395209 | 2007. december 3. 19:47 | ||
A Lantirn talán a két konténer együtt,talán a rendszer elnevezése. Nem hiszem hogy kazettás bomba sem utazó konténer_az valamivel kisebb.A középső tartón mintha adatközlő konténer lenne ami megmagyarázná az emlitett fegyvereket,de akkor miért nem látni szárnyakat rajtuk? | |||||
Matróz | Adatlap | 395208 | 2007. december 3. 19:47 | ||
A Lantirn talán a két konténer együtt,talán a rendszer elnevezése. Nem hiszem hogy kazettás bomba sem utazó konténer_az valamivel kisebb.A középső tartón mintha adatközlő konténer lenne ami megmagyarázná az emlitett fegyvereket,de akkor miért nem látni szárnyakat rajtuk? | |||||
bgyasoldier | Adatlap | 395207 | 2007. december 3. 17:39 | ||
Lantirn?? Én utazókonténerre, vagy vmilyen kazettás bombára tippelek | |||||
Matróz | Adatlap | 395205 | 2007. december 3. 16:47 | ||
Azt hiszem a terepkövető radar.Engem meg az érdekelne mik vannak a szárnyai alatt? Tippem volna a GBU-15 vagy az AGM-130 szárnyak nélkül? | |||||
bgyasoldier | Adatlap | 395204 | 2007. december 3. 16:00 | ||
warbirds | Adatlap | 395203 | 2007. december 3. 14:17 | ||
Prop, ez nem lesz egyszerű! Eddig nagyon jó, csak így tovább! warbirds | |||||
Propellerfanatic | Adatlap | 395202 | 2007. december 3. 13:24 | ||
Hickory | Adatlap | 395201 | 2007. november 29. 22:37 | ||
Bund! Ha Part ügyben megtudsz valamit,értesíts,mert az a szépség nekem is megvan:) | |||||
Bundesign | Adatlap | 395200 | 2007. november 29. 22:23 | ||
sziasztok! vettem egy 48as icm mustang p51 b-ét, ha jól tudom tamiya átvétel, de nem vagyok benne teljesen biztos! a part maratás miatt lenne fontos. tudtok nekem ezügybe valami okosat mondani? Bund | |||||
halaci | Adatlap | 395199 | 2007. november 29. 08:45 | ||
A CyberModeler Online-on több cikk is megjelent azt hiszem még tavaly, hogy az USA-ban olyan törvényt készültek beterjeszteni, ami magukat a maketteket tette volna jogdíjra kötelezetté. Vagyis a makettgyártónak kellett volna jogdíjat fizetnie az eredeti járgány gyártójának. A végén úgy tudom, leszavazták. | |||||
reromp | Adatlap | 395198 | 2007. november 29. 02:45 | ||
Hawk! A logó nem gyári adatok alapján tervezett makettet jelent, más oka van: Az EU Védjegyjogi irányelve elismeri az un. "jó hírű védjegy" kategóriát, amit ha bejegyeznek, akkor még egy makettet sem lehet kiadni a védjegyjogosult hozzájárulása nélkül, mert az adott védjegy már olyan elismertségnek örvend, hogy nem használható még egy teljesen más terméken sem. Ráadásul ha egy adott gép kicsinyítéséről van szó, akkor még azt sem lehet mondani, hogy ne lenne valami köze hozzá..:-) Hozzájárulás kell,már ha az adott cég szeretné feltüntetni a Lockheed és F-22, raptor stb. feliratot.) A Tamiya nagyon okosan megoldotta, mert a Jeep kifejezést nem használta az új 48-as Willy's-én hanem annyit írt, hogy USA light vehicle. Így nem kellett a cégnek fizetni, bár egy Willy's van a dobozban, és ezt mindenki tudja Mondjuk a kedvencem a kanadai állam, mert egy időben felmerült, hogy aki kanadai felségjeles matricát akar gyártani (vagy belerakni a makettbe) az fizessen:-) Nem tudom megvalósult e, de szép kilátások... Ugyanezen okból hagyták abba a Vector-ék (hivatalosan) a P&W műgyanta motorok gyártását, mert a cég bepörgött, és nekiment a bandának védjegybitorlás címén. reromp |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67. |
www.modellversium.de/kit/artikel.php