/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.
IRon 397523 2006. július 11. 15:04
Válasz erre
MrChef!

Jó lesz a Merkavád! Bár most még látom az elején tartasz, várom a végét mert egyik kedvenvcem nekem is, sőt a modernek közül én mellette tenném le a voksomat a legjobb cimért.
Szóval jó téma. A felületen lévő szemcsés érdes részeket hogy fogod elkésziteni?

A HAMA háttérkartont hol lehet beszerezni és milyen szinek vannek? mit jelent hogy jó drága?

üdv
IRon
MrChef 397519 2006. július 11. 12:24
Válasz erre
Köszönöm, de várjuk ki a végét. :-) A döntő szó a tiétek.
Corpuschristi 397518 2006. július 11. 11:16
Válasz erre
dönö 397517 2006. július 11. 10:27
Válasz erre
korzaar 397516 2006. július 10. 23:21
Válasz erre
na ugy látszik ébresztő volt:)))
korzaar 397515 2006. július 10. 23:20
Válasz erre
olasz2.JPG méret: 205.8 KB
Na remélem most mán jo lett
Bundesign 397514 2006. július 10. 23:18
Válasz erre
mert késő van már, és álmos :D
korzaar 397513 2006. július 10. 23:17
Válasz erre
őőő sorry de nálam a gépen állt az utolso kép is . Itt miért fexik???
korzaar 397512 2006. július 10. 23:16
Válasz erre
olasz.JPG méret: 249.7 KB
olasz1.JPG méret: 251.3 KB
olasz2.JPG méret: 244.3 KB
Sziasztok! A visegrádi palotajátékokon fellelkesülve , elkezdem a következö figurám készitését, egyelöre az eredeti képek vannak itt, remélem elég hamar sikerül jutnom valamire. A zászlo elég nagy kihivás, de szerencsére rézmaratással nem lesz olyan nehéz megcsinálni, bár hogy a "lobogást" hogy teszem bele azt még nem tudom:)))
Bundesign 397511 2006. július 10. 23:10
Válasz erre
igen, a 3ik kép határozottan homokszín:) szerintem jó, mert nem sárga, de már bőven nem zöld! :)
MrChef 397510 2006. július 10. 23:07
Válasz erre
54.1851.1_b_76_1.jpeg méret: 40.8 KB
4369_merkava_0010.jpeg méret: 70.4 KB
csodálatos...á dehogy!:-) remélhetőleg valamennyire szép lesz.

A színével az a helyzet, hogy van LifeColor Israeli Sandgrey színem, ami nagyon hasonló az eredetihez. Ha fújáshoz is beválik (valszeg igen, bár LC-t még nem fújtam), akkor marad ez a szín. Ma vettem ModelMaster Israeli Armor Sand festéket, de reménytelenül be van száradva, honap visszaviszem. Ebben inkább van homokszín árnyalat, az LC viszont inkább olyan, mint amit most a csatolt képen látni.
(próbafújások után is megmutatom nektek véleményezésre)

Az első képen gondolom egy gyári, használatlan példány van, a másodikon egy már használt tank, a harmadikon is, ennek viszont már határozottan homokszíne van.
Bundesign 397509 2006. július 10. 22:53
Válasz erre
csodálatos lesz. szeretem a merkavát. homok színűre akarod? merkavának az áll jól :)
MrChef 397508 2006. július 10. 22:25
Válasz erre
elso.jpg méret: 57.6 KB
hatso.jpg méret: 55.7 KB
kerekek.jpg méret: 83.3 KB
torony.jpg méret: 78 KB
Üdv!

Nálam ez készül éppen: Merkava Mk. III. (Academy), + Eduard réz.
Fodi 397507 2006. július 10. 16:05
Válasz erre
Dönö!

A MiG-15 maximális kormánykitérései:
oldalkormány: 28°
féklapok: 55°
magassági kormány: 20°
A csűrőkről sajna nem találtam semmit...
Stefan 397506 2006. július 10. 10:41
Válasz erre
Felfele kb. 10 fokkal kisebb szöggel tér ki a csűrőkormány lap.
dönö 397505 2006. július 10. 10:32
Válasz erre
Szia Komppeter,
Köszi! ekkora kitérés például még életszerű lehet egy szolgálatban álló gépnél? És akkor a túloldal meg fordítva ugyanennyi, ugye?
www2.airliners.net/open.file
üdv,
komppeter 397504 2006. július 10. 08:24
Válasz erre
Szia Dönö!
Szerintem ha ki akarsz téríteni vmit akkor csak max 10 fokot téríts rajta ezek azért kivoltak balanszírozva és alaphelyzetben beálltak középre-amit jobban ki lehet téríteni az a féklap+fékszárny- Persze a csűrőket ellentétesen kell beállítani bár a modern gépeknél ahol már nincs mechanikus kapcsolat a kormány és a kormányszervek között ott bármilyen beállítás elképzelhető de a földön levő gépeknél ez nem volna túl életszerű ...
Üdv
dönö 397503 2006. július 10. 00:03
Válasz erre
HPIM4633.JPG méret: 35 KB
Ez meg tavalyról, egy MiG-15UTI, élőben szerintem jobban néz ki mint a fotón, kevésbé látszanak a festés hibái. A csűrőket szerintetek hogy kellett volna kitéríteni? Egyiket felfelé, másikat lefelé, vagy úgy, mint itt ezen? Én azt gyanítom itt azt elhibáztam, és most egy Mig-17-est építtek, azért is érdekelne, hogy térítsem ki őket?
G-cart 397501 2006. július 9. 21:34
Válasz erre
Gratula Archy! Hát aki tud, az munkásruhában is tud...
G
Bundesign 397500 2006. július 9. 20:50
Válasz erre
szerintem nem kell a géped kommentálni... most erre mit lehet mondani? csak 1 kérdés: mennyiért vetted a zsugorító ágyút? :DD nagyon dúrva lesz ;)
Batya 397499 2006. július 9. 20:16
Válasz erre
Estét !

Megnéztem a Tiger 2 esed nincs azzal semmi baj.

De figyeljél és tanuljál mert amit itt művel az a pár "kilogó" az NEKED jó mert átadják a tudást és segítenek bármiben ha nem tudod vagy nem érted .
Ha élőben akarod látni akkor Ott a helyed Októberben a WorkShopon.

Üdv

Batya
Archy 397498 2006. július 9. 20:12
Válasz erre
Köszi! :-)
Igen, Revell 72-es párduc, és part maratás+3 alkatrész, meg a kötényezés tartója az eduard. A "tubust" megcsináltam volna, de igazából nem akartam scratchelni. Úgy volt nagyjából megcsinálom a torony belsejét is, de nem volt most hozzá kedvem (Batya lebeszélt :-) Inkább a külsőt hangsúlyoztam.

Fimre!
El ne taposd! Inkább nézd meg jól a képeket, meg mások képeit, és tanulj. Ha valami nem világos, akkor kérdezz! Tudod, jó pap holtig tanul.
Áron
Kisrozi 397497 2006. július 9. 20:09
Válasz erre
mielőtt eltaposod Imi szólj ,átveszem :-)egyébbként nem verseny , mindenki a saját örömére csinálja.Archy jó néhány társával "picit" kilóg az átlagtól.:-)
Fimre 397496 2006. július 9. 19:59
Válasz erre
Archy!

Kösz..megyek eltaposom a királytigrist és megyek jehova tanújának...Hát én olyan messze vagyok a makettezéstől mint makó jeruzsálemtől.
Ja szerintem 1/72-es és lengyel maratás a párduc.
Imi
Kisrozi 397495 2006. július 9. 19:49
Válasz erre
Fantasztikus Archy, két kérdés, milyen makett , és milyen maratás?
Féltve mondott javaslat. Ha már ilyen gyönyörűen felépíted , a baloldali "tubust" is megprobáltam volna ,pl mustáros tubus anyagából elkészíteni.Ez ugyanis a legtöbb esetben ilyen jól leharcolt járműnél szintén sérült.Most nézem ez ugye nem 1/72 -es mert ha igen feljtsd el amit mondtam, egyszerűen fantasztikus.
Archy 397494 2006. július 9. 19:37
Válasz erre
IMGP6987s.jpg méret: 112.4 KB
IMGP6990s.jpg méret: 140.1 KB
IMGP6992s.jpg méret: 132.5 KB
IMGP6994s.jpg méret: 130.3 KB
IMGP6996s.jpg méret: 135.3 KB
Nos én is készülgetek a párduccal. Ma jutottam el a féstéskész állapotig, így fotóztam párat. Ha találtok valami bibit, még most szóljatok lécci :-)
Áron
Kaloz 397493 2006. július 9. 19:15
Válasz erre
Fimre!

Valamilyen képjavító programmal nem tudsz beavatkozni? Akkor nem muszáj a vaku, hacsak nincs nagyon sötét.
Zoli 397492 2006. július 9. 18:50
Válasz erre
Tényleg nem rossz, de a festés nem élethű, fakítani stb kellett volna.
z
Fimre 397489 2006. július 9. 16:50
Válasz erre
m4-76-1.JPG méret: 214.7 KB
m4-76-2.JPG méret: 218.4 KB
m4-76-3.JPG méret: 204.5 KB
m4-105-1.JPG méret: 197.4 KB
m4-105-2.JPG méret: 188.6 KB
m4 k?z?s.JPG méret: 212.5 KB
m48-1.JPG méret: 204.1 KB
m48-2.JPG méret: 207.9 KB
tiger2-1.JPG méret: 202.8 KB
tiger2-2.JPG méret: 203.9 KB
SZiasztok!

Pár makettkép, a királytigris kivételével nincsenek befejezve.Sokat rontott a vaku is, mert közben beborult:(
Imi
dönö 397486 2006. július 9. 16:29
Válasz erre
HPIM4612.JPG méret: 45.7 KB
HPIM4630.JPG méret: 40 KB
HPIM4631.JPG méret: 52.5 KB
HPIM4628.JPG méret: 38 KB
üdv mindenkinek,
szóval végre tegnap elkészült, 1/72-es Academy, Equipage kerekekkel, HAD matricákkal. Kiváncsian várom a véleményeteket!
Nem vagyok profi, de az összhatással most nagyon elégedett vagyok:)
dönö 397485 2006. július 9. 16:26
Válasz erre
HPIM4608.JPG méret: 50.4 KB
A Mig-23-asom.
Akos 397482 2006. július 9. 15:15
Válasz erre
1:48-as. Italeri
xcraft 397481 2006. július 9. 14:43
Válasz erre
Azt a mindenit, összedolgozod a makettel a tubus (vagy ilyesmi) anyagát?
Ez már nem kis pálya. Nagyon kényes dolog lehet, a hímes tojás ehez képest harckocsiakasztó. Egész építés alatt rettegnék, hogy megsérül.

X.
Akos 397480 2006. július 9. 14:19
Válasz erre
alul_2n.jpg méret: 35.2 KB
Xcraft!
Ha már az offolásnál tartunk: Herkules jobb futóakna, kerék kiszakadt...

Fimre!
Szépek lesznek, további fotókat kérünk...
Szergej 397479 2006. július 9. 14:03
Válasz erre
Persze Fimre nyomjad-nyomjad,mutasd a többit is!!!:)
Fimre 397478 2006. július 9. 13:49
Válasz erre
Sziasztok!

A stug egy tamiya, aberrel, atak zimmerittel.A cső fém, a csőszájfék a dragon féle pak40-es készletből van.A szerszámok az új dragon PZ IV készletből lesznek.3 Figura lesz hozzá, utánöntött warriorok.Már készülnek, illetve száradnak.
A királytigris egyszerű dragon, az itt látható figurák párjai is belekerülnek rövidesen.Eredeti verlindenek:))Egyedüli feljavítás a karaya vontatókábel rajta-most még csak az egyik oldalon-és egy fém lövegcső lesz.Amit először ráraktam annak elveszett a fém csőszájféke,így most egy oxidvörös műanyag cső lesz benne ideglenesen, amíg nem szerzek hozzá egy új fémet.
Tervezek majd mindkettőhöz valami kis dioráma féleséget is..Esetleg a többi tankokról képet? Most vettem fotómasinát:))
Imi
Emerick 397477 2006. július 9. 13:36
Válasz erre
Szia!
Jól néznek ki!
Így maradnak "szólóban", vagy készül hozzájuk alap is?
Bundesign 397476 2006. július 9. 13:30
Válasz erre
valóban gyönyörűek leszenk, kiváncsi vagyok a végére!
Szergej 397475 2006. július 9. 12:52
Válasz erre
Nagyon szép mind a kettő!!Tamiya?
Fimre 397474 2006. július 9. 12:41
Válasz erre
stug.JPG méret: 180.9 KB
kir?lytigris3.JPG méret: 192.8 KB
kir?lytigris2.JPG méret: 174.4 KB
kir?lytigris1.JPG méret: 223.7 KB
Sziasztok!

Ezekkel szenvedek mostanság, már csak pár apróság hiányzik róluk.
Imi
Pilota 397473 2006. július 9. 12:26
Válasz erre
Hali!

Természetesen igazatok van, vastagok a hegesztések, de egyrészt a maszkolószalagom vastagsága, másrészt szakértelem hiánya miatt lett ilyen (ez az első próbálkozásom). Egyébként csalóka, mert festetlenül sokkal feltűnőbb. Elég sérülékeny, úgyhogy csiszolni nem nagyon merem, de majd még úgyis kopik, mert ha véletlenül hozzányúlok, akkor is ledörzsölődik belőle valamennyi.
De még megnézem, mit tehetek, köszi az észrevételeket.
Mellesleg fotókat elnézve nem mestermunkák az eredeti példányok hegesztései sem:)
moriarty 397472 2006. július 9. 10:30
Válasz erre
A hegesztések tényleg rettenetesen durvák. Szorozd fel 35-el, hogy nézne ez ki a valóságban?
Kisrozi 397471 2006. július 9. 09:32
Válasz erre
Ja még egy Pilota gyere MSN-re van egy könyvem számodra.
Emerick 397470 2006. július 9. 09:30
Válasz erre
Nagyon szép! De nekem lenne egy olyan bajom, hogy ez nem Puma! Ez egy Kfz 234/1, a Puma 234/2-es volt, zárt toronnyal, 5cm-es ágyúval. Amúgy nekem is a 234/1-es van meg. Ebben a Flak 38-assal ellátott "felderítő-torony" van, amit még az SPW 222-n, Kfz 250/9-esen és Pzkpfw 38 (t) alvázon használtak. A makett viszont tökéletesnek tűnik, a kevés háttéranyag tekintetében is...
Mindenképpen GRATULA!
Emerick
Kisrozi 397469 2006. július 9. 09:30
Válasz erre
Nagyon tetszik pilóta,látszik a sok munka benne.Hegesztés. Olan helyen dolgozom ahol van alkalmam edzett acél (nem öntöttvas)hegesztéseket nézegetni bőven. Hát kicsit gondolkodóba esek mindig mikor meglátom őket, hat nem sok látszana belőle egy maketten.
Persze tudom ,ezeket a hegesztéseket tanult munkások csinálják, nem pedig foglyok.
Alaplyában véve kicsit túlzónak találom (beleértve a saját makettjaimat is) az általánossan elfogadott makett varatokat.Pilóta jó barátom , ha úgy érzed csiszolj belőle, ha úgy érzed hagyd.Rád bízom nekem így is nagyon tetszik.
xcraft 397468 2006. július 8. 22:22
Válasz erre
Most tényleg képesek lennétek lecsiszoltatni a varratokat?
Eltűnik a tetejéről a hullámosság, és máris lehet az egészet újracsinálni!
Pilota!
Nekem tetszik, igaz repülőgépgyártó vagyok. A torony pedig igazán jó.
És végre egy makett épül a makettépítő lapon! Úgyis egész délután offoltunk.

X.
Archy 397467 2006. július 8. 22:13
Válasz erre
Pilota, ha már úgyis csiszolsz, akkor szerintem a hegesztési varatokból is vegyél le egy picit, mert nekem túl durvának tűnnek. De nézz meg egy-két fotót is, nem tudom, ez csak egy megérzés.
Üdv: Áron
Lajos 397466 2006. július 8. 22:07
Válasz erre
Amúgy nem akarom agyon dícsérni, nem lettek picit vastagok a hegesztési varratok?
Vagy a kép csalóka?
Lajos 397465 2006. július 8. 22:05
Válasz erre
Há mé nem hoztad megmutatni?
Üdv.
Pilota 397464 2006. július 8. 21:57
Válasz erre
h?zagp?tl?s.JPG méret: 37.6 KB
hegeszt?s+maszkol?s.JPG méret: 72.6 KB
hegeszt?s k?sz.JPG méret: 82.5 KB
kerekekkel.JPG méret: 98.9 KB
torony.JPG méret: 130.9 KB
Sziasztok!

Haladtam kicsit a pumával, befejeztem a neoflex-es "hegesztést", és elkészült a torony belseje is. Most a kerekek vannak soron. A képeken látszik, hogy szépek az illeszkedések, kivéve a páncéltest hátulján, itt egy kb. 1mm-es sztirolcsík is kellett a neoflex mellé... A kerekeken szintén van mit csiszolni, aminek az a káros következménye, hogy a mintázat egy része eltűnik:( (a képeken még csiszolatlanok a kerekek)
Innentől kezd nehézzé válni az építés, mert festeni kellene:)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.