/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737.
Bundesign 398466 2006. szeptember 11. 20:49
Válasz erre
nekem tetszik, szerintem nagyon jó lesz! szovjettre tervezed?
kisrozi 398465 2006. szeptember 11. 20:42
Válasz erre
Hú zoli nem írtál és elfelejtettem a Nashorn összeállítási scanját.Egy két nap és isten biz megcsinálom,(A pofámról meg ég a bőr)Bocsi
warbirds 398464 2006. szeptember 11. 19:00
Válasz erre
100_1624.jpg méret: 60.8 KB
100_1625.jpg méret: 80.4 KB
100_1629.jpg méret: 113 KB
Üdv Urak! A hétvégén újabb etaphoz érkeztem a Mig építésében. Most már azért kezd repülőgép formája lenni...:))) Csináltam képeket a tuningolt hajtőművekről is. warbirds

U.i: X! Te egy őrült vagy... :))) De azért alkoss!!! :DD
Miggyuri 398461 2006. szeptember 10. 18:53
Válasz erre
Zoli!
Téged ajánlott nekem balaton, mint a Csepel D350 megalkotóját 1:72-ben?
Miggyuri
Zoli 398460 2006. szeptember 10. 18:31
Válasz erre
Ha valami rossz, akkor érdemes lecserélni, ha van mire. A lényeget úgyis meg kellett venned, az apróságokkal meg nem érdemes annyit szenvedni, ha lehet azokat pótolni.
Várom a további részeket, nekem is szükség lesz a tapasztalataidra!
z
xcraft 398459 2006. szeptember 10. 18:17
Válasz erre
Szia Zoli!
Erre, nem gondoltam, az megfordult a fejemben, hogy teljesen újat csinálok, de akkor megint egy fél hónapot bukok rajta, és minek vettem meg a makettet?
Néha elkeserítő dolgokat produkál, és van még bőven, csak még nem írtam róla.
Az lesz a desszert.. :)
X.
Zoli 398458 2006. szeptember 10. 18:11
Válasz erre
Szia!
Nem lett volna egyszerűbb keresni egy megfelelő makettet, aminek ilyenek a futószárai? Jól néznek ki, de egy csomó időt, fáradtságot megspóroltál volna.
z
xcraft 398456 2006. szeptember 10. 18:06
Válasz erre
Szia borisz!
Már három hónapja: 781 Hsz. június 13.
Életem legrosszabb minőségű, legmacerásabb kitje. Ha előre tudom, nem valószínű, hogy belefogok az építési leírásába. Más szempontból, tökéletesen alkalmas arra, hogy a műgyanta hibáit bemutassa, nincs olyan, amivel ez a kit ne rendelkezne.
X.
boriszjelszint 398455 2006. szeptember 10. 17:59
Válasz erre
te, X!
ezt már akár könyvbe is szedhetnéd!:)
mióta is építed??:) de nagyon tutinak látszik szerintem
xcraft 398454 2006. szeptember 10. 17:42
Válasz erre
1.JPG méret: 86.9 KB
2.JPG méret: 98.8 KB
3.JPG méret: 102.1 KB
4.JPG méret: 100.2 KB
5.JPG méret: 106.7 KB
6.JPG méret: 100.2 KB
7.JPG méret: 85.2 KB
8.JPG méret: 73.4 KB
9.JPG méret: 72.6 KB
10.JPG méret: 65.1 KB
11.JPG méret: 176.2 KB
12.JPG méret: 179.2 KB
13.JPG méret: 187.1 KB
14.JPG méret: 114.1 KB
Sziasztok!

A-12 építés 20.rész
Végre sikerült befejeznem az összes futószárat. A kit hű maradt önmagához, ennyire rosszul kivitelezett öntéssel még soha nem találkoztam, elég sok munka, utángyártás . segítségével sikerült csak elfogadhatóvá tenni, de a kívánatos szintet így sem üti meg.

1A. Az injekciós tűket egy dobozban vágom, így nem pattannak el, és a levágott hegyét sem kell a szőnyeg szálai között keresgélni.
1B-D. A már leírt lyukasztóval, papírból vágott csavarfej imitációk.
2. Építési lépések, a papír rögzítése. A D. képen miniplexben forgatva csiszolom a hidraulikahengert, a kerekek analógiájára. Így minden forgástest (légcsavaragy, orrkúp) könnyen tökéletesre csiszolható, polírozható.
3. Újabb gondok a kittel, alkatrészgyártás.
4-5-6. Ennek a kicsi, jelentéktelen alkatrésznek a gyártásával nyolc órát töltöttem el, ebben közrejátszott a saját pontatlanságom is. A furatok egy vonalba kerülésére nagyon ügyelni kell. Először próbáltam megbarátkozni a gondolattal, hogy ilyen lett, de azután győzött a szépérzék.
7B-C. Itt az orrfutóra ragasztom a katapultkart, a beállítást vonalzó mellett ellenőrzöm. A papírlap élével a pillanatragasztó precízen adagolható.
7A. D. Az újragyártott alkatrész is elkészült.
8A. Az utolsó simítások.
8B-C. A festésre előkészített darabok. A D. képen akril oldószer látható, ezzel a friss, már megszáradt festék is visszamosható, BRICO STORE-ban, művészellátóban kapható.
9. A lefestett alkatrészek.
10. Koszoláshoz, művészolajból kevert nagyon híg barnásfekete.
11. A koszolt alkatrészek.
12. A hidraulikus részek is festve vannak, felkerültek a színes lámpácskák….. fordítva!
13-14. Egy réteg fényes M.M. akril lakk után elkészültek a futószárak.
X.
Archy 398453 2006. szeptember 10. 13:59
Válasz erre
IMGP7200.JPG méret: 220.3 KB
IMGP7201.JPG méret: 177.9 KB
IMGP7202.JPG méret: 170.7 KB
IMGP7203.JPG méret: 173.5 KB
IMGP7204.JPG méret: 246.1 KB
IMGP7205.JPG méret: 208.2 KB
SzaTi!
Nagyon tetszik! És megjavult a zöld színe :-)
A kannákat remélem még nem ragasztottad be a csomagtérbe, fotóztam neked napi használatban lévőket.
Üdv: Áron
Zoli 398452 2006. szeptember 10. 13:37
Válasz erre
Szia!
Nekem is nagyon tetszik, bár egy kicsit túl plasztikusnak találom, ugye koszolni még fogod?
z
Batya 398451 2006. szeptember 10. 13:27
Válasz erre
Szép Nagyon Szép SzaTi !

De ez a háttér...:)

Várom már hogy élőben láthassam Hévízen !

Üdv
Batya
kisrozi 398450 2006. szeptember 10. 13:23
Válasz erre
Nagyon szép, nekem nagyon teszik
SzaTi 398449 2006. szeptember 10. 13:04
Válasz erre
boriszjelszint!

Persze, mert még csak ma lakkoztam le, matt lakkal.
SzaTi 398448 2006. szeptember 10. 13:02
Válasz erre
Batya!

A hátteret még nem cseréltem ki, mint láthatod, de rajta vagyok. :)
boriszjelszint 398447 2006. szeptember 10. 13:00
Válasz erre
bocs, hogy belepofázom, de az index és a stop lámpák nekem valószerűtlennek tűnnek, mintha túl mattak lennének
SzaTi 398446 2006. szeptember 10. 12:56
Válasz erre
K?p 035.JPG méret: 66.8 KB
K?p 036.JPG méret: 60.8 KB
K?p 037.JPG méret: 52.4 KB
K?p 038.JPG méret: 52.6 KB
K?p 039.JPG méret: 64.6 KB
K?p 040.JPG méret: 65.1 KB
K?p 041.JPG méret: 72.4 KB
K?p 042.JPG méret: 60.7 KB
K?p 043.JPG méret: 68.5 KB
K?p 044.JPG méret: 54.2 KB
Sziasztok!

Kicsit megint haladtam a Hummer-ral, rákerült az álcázó festés.
Akos 398445 2006. szeptember 9. 23:28
Válasz erre
Ez így van, ha a gödröt is meg akarnám csinálni, akkor 80x250 cm-es lenne a diorámaalap. Ekkkora autóm nincs:)
Zebi 398444 2006. szeptember 9. 23:12
Válasz erre
SSgt_Chris
Az gödör valószínűleg azért nincs rajta, mert akkor vagy másfél méterrel hosszabb kellene legyen az alap :-)
Bundesign 398443 2006. szeptember 9. 22:43
Válasz erre
2006-09-09_224235.jpg méret: 143.8 KB
hally! ma átlakakítottam a szárnyakat, meg elkezdtem tömíteni a gépet, hamrosan összeáll a gép
B
SSgt_Chris 398442 2006. szeptember 9. 21:16
Válasz erre
Ákos! A dio mellett lesz valamiféle ábra, fotó az eredeti helyszinről? Laikusként gondolkozva hiányolnám, hogy miért is van összetörve ez a madár? Mert bár tudom nagy munka, de az eredeti "gödröt" nem lehetne valahogy belekomponálni? Ettől függetlenül nagyon szuper! De tőled ezt igazán megszokhattuk... Üdv: SSgt_Chris
Akos 398441 2006. szeptember 9. 16:32
Válasz erre
Ezért tettem fel a képet, hogy visszajelzést akpjak, milyennek találjátok az alapot. Először téglalapot vágtam ki neki, de akkora szabad területek lettek mellette, hogy nem mutatott jól. Így sokkal kisebben látszik.
kisrozi 398440 2006. szeptember 9. 13:13
Válasz erre
Köszönöm szépen, jól esik.Archi a Tigrincsek most pihennek , be kéne már valamit fejezni, ez közelebb áll a kész fokozathoz, ezt befejezem, és jöhetnek a tigrincsek.
Archy 398439 2006. szeptember 9. 12:49
Válasz erre
Ákos!
Jó lesz az alap!

Kisrozi!
Ígéretesnek tűnik. Tigrincsekkel mi újság?
Áron
Zoli 398437 2006. szeptember 9. 11:42
Válasz erre
Szia!
Eddig nagyon ígéretesnek tűnik, várom a folytatást!
z
kisrozi 398436 2006. szeptember 9. 11:37
Válasz erre
Rebuiltjpz1.jpg méret: 200 KB
Rebuiltjpz2.jpg méret: 233.1 KB
Rebuiltjpz3.jpg méret: 280.1 KB
Szépek a gépek, bár meg sem közelíti őket,de én is felteszek párat.
Egy újra épített JPZ sok-sok sufni tunningal.Még-sok-sok munka van vele, pár alkatrész le lesz cserélve(pl sárvédők zsanérok), és persze jön is még pár hozzájuk.
xcraft 398435 2006. szeptember 9. 08:00
Válasz erre
Szia Akos!

Jó az alaplap formája, teljesen kiemeli az eseményt, Sokkal jobb, mintha egy hagyományos négyzeten állna (feküdne :D).
X.
Akos 398434 2006. szeptember 8. 23:36
Válasz erre
mc130.jpg méret: 65.2 KB
Nekem meg ez...
Miggyuri 398433 2006. szeptember 8. 17:24
Válasz erre
Fug2.jpg méret: 129 KB
FUG1.jpg méret: 43.3 KB
Most ez készülget.
Miggyuri
romsitsa 398431 2006. szeptember 8. 09:24
Válasz erre
Szia,

oké, a képeid alapján tényleg így rozsdásodik.

A Marabut letesztelem, köszi a tippet,

ad
Bendeguz 398430 2006. szeptember 8. 00:09
Válasz erre
Notarius, a blendetakaróhoz szerintem megfelelne a revell 381-es színe, egy az egyben az az undorító szocreál műbőrszín, és selyemmatt, esetleg kicsit lehet mattítani rajta, hogy viseletesnek tűnjön
Bende
lucky 398428 2006. szeptember 7. 19:15
Válasz erre
Elektropapa!
A fotókat küldd már el légyszi.THX!
notarius 398426 2006. szeptember 7. 16:36
Válasz erre
Lakkként Marabut használok: elvileg matt, de fémes hatást eredményez.
notarius 398425 2006. szeptember 7. 16:35
Válasz erre
DSCN1407a.JPG méret: 275.5 KB
DSCN1409a.JPG méret: 270.4 KB
DSCN1426a.JPG méret: 246.3 KB
Például ilyenek.
Elektrolakatos 398424 2006. szeptember 7. 16:35
Válasz erre
Andris!

Ha megy úgy is akkor természetesen vagy 2Bige.

Ma még elintézem !

Elektro
notarius 398423 2006. szeptember 7. 16:28
Válasz erre
Ezek már későbbiek lehetnek, mint az enyémek. Itt már egészen lepusztult. Mailben nem tudod átküldeni? Én meg küldöm az enyémeket.
notarius 398422 2006. szeptember 7. 16:26
Válasz erre
Minden fotók alapján lett koptatva, rozsdásítva. A célzóberendezés védőfedele is.
A fű mögötte tépázott, előre meg nem ment. :)
X-szer fotóztam, de nem sikerál jobban. Vagy a fény nem jó, vagy úgy villan a vaku, hogy teljesen fals színek lesznek.
notarius 398421 2006. szeptember 7. 16:24
Válasz erre
Kösz. Ahogy írtam, tavaly télen a Bólyai udvarán. Kissé lelakottan.
Elektrolakatos 398420 2006. szeptember 7. 15:22
Válasz erre
B6.JPG méret: 177.2 KB
B7.JPG méret: 126.7 KB
B1.JPG méret: 163.9 KB
B2.JPG méret: 182.1 KB
B3.JPG méret: 165 KB
B4.JPG méret: 158.9 KB
B5.JPG méret: 158.9 KB
Szia Andris!

Őt láttam nálad még félkészen...cool lett!
Az esetleges hibákról nálam hozzáértőbbek majd nyilatkoznak!

Viszont itt van néhány kép ezeket idén fotóztam róla!
Ha az eredeti is érdekel(mert ezek már kicsinyítettek)akkor msn/mél!

Üdv:Elektro
romsitsa 398419 2006. szeptember 7. 14:49
Válasz erre
Szia notarius,

Szép a felület fémes hatása (selyemfényű, vagy fényes lakk?) és úgy általában az öszbenyomás.
Viszont az az érzésem, hogy eredetiben jobban mutat a festés, mint a képeken.
Esetleg nem tudnád újrafotózni egy semleges háttérrel?

Ami nemtetszik:

Archyhoz csatlakozva, a vontatókötél szemeit visszafesteném zöldre.
A kép alapján olyan mintha a toronygéppuska célzóberendezése rozsdás lenne (DSCN1163a.JPG - ezen a képen valami barnát látok rajta).
Kicsit megtépázhatnád a lántalpak alatt a füvet.

Üdv:

ad
Cstom 398418 2006. szeptember 7. 14:46
Válasz erre
Notarius!

Gratulálok Nekem tetszik! Hol fotóztad a gépet eredetileg? Mert nekem van a 91-92-es tatai dandárból származó szintán a te toroszámoddal szerepleô géprôl körbefotózott képem. Bár azon fentvannak az oldalsó "elefántfülek". Jó lett!

Üdv.
CsTom
notarius 398417 2006. szeptember 7. 14:14
Válasz erre
Hello!

A jármű köbefotózott eredeti alapján készült, ami tavaly ilyen állapotban volt a Bólyain. A blendetakaró ponyva nekem sem tetszik, de az eredeti műbőr és nem szövet. Még valami pasztelt fog kapni talán, de egyre rosszabb lesz. :(
A lánc sáros/rozsdás/poros a kép nem túl jól adkja vissza a valós színt. Az eredeti vontatókötél még roszdásabb, de az már túlzás. :)
A manus meg gyalogos, csoda, hogy ilyen közel mehetett. :)))Egyébként egy régi fickó, addig, amig nincs jobb ideiglenesen a vignettán állomásozik. :)

Üdv.: András
Archy 398416 2006. szeptember 7. 14:03
Válasz erre
Szia Notarius!
A levelek nagyon hangulatosak, a lövegblende, vagy mi az, szóval az a ponyva rész a cső tövénél, na az nem tetszik. Szerintem ragassz rá papírzsepit, az legalább valami textúrát ad neki. Ezen képek alapján a festésről nem merek nyilatkozni. A manust én feltenném a ball első rávédőre, és a csövet odafordítanám, hogy arra támaszkodjon.
A lánctalpnak fura színe van, de lehet, hogy csak ezen a fotón.
A vontatósodrony szerintem túl rozsdás. Fekete átmosással, meg némi grafittal szerintem segíthetsz rajta. Nagyjából ennyi.
Bár véleményeket nem kértél, de feltételezem azért raktad fel :-)
Ja és a fotók nagyon hangulatosak!
Áron
notarius 398414 2006. szeptember 7. 12:24
Válasz erre
DSCN1160a.JPG méret: 256 KB
72

egyben nem mentek vmiért...
notarius 398413 2006. szeptember 7. 12:22
Válasz erre
DSCN1163a.JPG méret: 278.3 KB
72
notarius 398412 2006. szeptember 7. 12:21
Válasz erre
DSCN1161a.JPG méret: 202 KB
72
Lee 398411 2006. szeptember 6. 13:12
Válasz erre
Hi!

1. alapszín kis mértékben ködölve az éleknél, aztán foltok festése, majd a következő:
2. kb meg is válaszoltad a kérdésed, a www.missing-lynx.com/ en van egy-két cikk, amiben pont ezt írják le, hogyan lesz a terepminta kopott, foltos.
Mivel a filterezés, beeresztés, stb... általában még sötétít a színeken, érdemes némileg világosabb alapszíneket használni
Narn08 398410 2006. szeptember 6. 11:36
Válasz erre
Kérdésem volna terepszínű tank festésével kapcsolatban.
Hogyan oldjátok meg az élek átfújását terepszínű tanknál? Nem tudom, hogy mi a szakszerű megnevezése, de arra gondolok, hogy egy pl egyszínű tankot az eredeti szín kicsit sötétebb színével szokták átfújni az éleknél, panelek széleinél a panelek közepét meg világosabbal. Arra lennék kíváncsi, hogy ez terepszínűnél hogy működik.
Másik kérdés szintén hasonló. Ha megvan a terepszín felfújása, akkor utána éremes vajon átködölni pl Dust-al vagy valami hasonló színnel vagy a filterezés, pigment után úgyis összemosódik és nem lesz rikító?

Üdv
Narn
SSgt_Chris 398409 2006. szeptember 5. 19:34
Válasz erre
Aha, erre gondoltam én is...akkor rendben, sárgítom.. :-D A láda-csatokat most ragasztottam, majd holnap festem... A faék az marad a helyén, mert nem tudom lefeszegetni a felület felsértése nélkül.
A képet meg előre is köszönöm!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737.