/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739.
KormosP 399740 2006. december 22. 13:31
Válasz erre
Köszi srácok! A leírásból a rugó kimaradt. Az rézdrótból készült, de gondolom a fotó alapján egyértelmű. ;-)

kp
Bombraider 399739 2006. december 22. 11:29
Válasz erre
Mit lehetne mondani?? Azt,hogy Ő sem normális:)

Grat Péter,szép lesz!

üdv:bomb
georch 399738 2006. december 22. 11:21
Válasz erre
Hát most erre mit lehetne mondani??? Nagyon élethű, le a kalappal!!!
KormosP 399737 2006. december 22. 11:00
Válasz erre
093.JPG méret: 176.9 KB
094.JPG méret: 206.6 KB
Sziasztok!

Dragon, 1:48, Fw190D-9:

Az időm nagy része a referenciák bogarászásával telt, mert lassan rátérek a szárnytőben a fegyvertér feljavítására. A vázlatok már készülnek, így a makett effektíve lassan haladt tovább. Közben meg kitaláltam hogy a törzs alatti két üzemanyagtartályt is meg kéne csinálni, mert az relatíve egyszerű. Úgyhogy tegnap estém ezzel ment el.

Azért itt van két kép a futóaknáról: Az egyiken az új rugós tag készül acéldrótból, húzott fülpiszkálóból meg elektromos kábel szigeteléséből. A másik kép a futómű burkolatot mutatja. A közhiedelemmel ellentétben a futóművön kialakított csatlakozási pontok nagyjából jók, max. 0,1 mm eltérés van itt-ott, egyébként teljesen korrektek. Ebből adódik, hogy a futómű burkolaton egy-két bemélyedés rossz. Ezekből kell párat tömíteni, és helyettük újat csinálni (kékkel jelölve). A kész maketten nem tudom még hogy ezek közül mennyi lesz kitömítve. Mert ugye eredetileg is ki voltak tömítve ezek a pontok, csak használat közben néha kipergett a tömítés...

Üdv:

kp
MattHeafy 399736 2006. december 21. 17:05
Válasz erre
HPIM0776.JPG méret: 99.4 KB
HPIM0777.JPG méret: 86.2 KB
HPIM0780.JPG méret: 93.9 KB
Na kész a baloldal teljesen, a jobbra is kéne pár drót, de amit találtam képet, azon hol volt, hol nem volt, hol erre volt elvezetve, hol arra, szóval még gondolkozom, hogy legyen!Most elkezdek a műszerfalon dolgozni, aztán még a kabin teknőt javítgatom és jöhet a festés!

Üdv.:Matty
notarius 399733 2006. december 21. 16:07
Válasz erre
Sonka_papa 399732 2006. december 21. 15:24
Válasz erre
Matty!
Kívánmcsian várom a végeredményt.
Mikorra tervezed a befejezését?
(nem biztos, hogy megyek klubbolni szombaton pedig jó lenne már csak a fehérváiak miatt is, de majd meglátjuk).
MattHeafy 399731 2006. december 21. 12:00
Válasz erre
HPIM0764.JPG méret: 93.6 KB
HPIM0766.JPG méret: 103 KB
HPIM0767.JPG méret: 85.4 KB
HPIM0769.JPG méret: 77.5 KB
HPIM0773.JPG méret: 76.3 KB
sziasztok!

Itt a 48as Mosquito bal oldalfala:a képek csalókák, úgy tünik, h sok ragasztó van rajta, de a valóságban el van csiszolva a felesleg.Márcsak pár vastagabb drót kell és véglegesen is elkészül ez a része!

Üdv.:Matty
Hickory 399730 2006. december 21. 09:25
Válasz erre
Megkoptatom,megantikolom a párnát,mint amit szétültek már,és tök jó lesz:)
boriszjelszint 399729 2006. december 21. 09:21
Válasz erre
nem rosz ötlet:)
ékes bizonyítéka a makettezők találékonyságáta:)
Hickory 399728 2006. december 21. 08:51
Válasz erre
Támadt egy idióta ötletem:láttam egy fotón,hogy az egyik stukán a pilótaülésben egy párnát.Tudom,hogy a pilóták a kedveseik cuccait ereklyeként tisztelték,és mi van,ha az imádott nőszemély ajándékozta a párnát a pilótának?:)Szóval megfaragtam egy 1:72-es italeri homokzsákot,elvéknyítottam,lekerekítettem és lefestettem kárminvörösre.Ha megszárad,sablonnal festek rá kis fehér szivecskéket.komolyan gondoltam.
CsTom 399727 2006. december 20. 17:21
Válasz erre
Már töltöm is!! Köszönjük!! Tényleg oktatóanyagnak beillô információ!
tsaba 399726 2006. december 20. 17:15
Válasz erre
Köszönjük xcraft! Na ebből tényleg lehet tanulni rendesen.
xcraft 399722 2006. december 20. 16:26
Válasz erre
Sziasztok!
members.chello.hu/lenartestarsa.bt/xcraft_a12.zip
Az A-12 építésének összes képe és információja egybegyűjtve letölthető a fenti linken. Sajnos csak 2007 január 14.-ig őrzik a tárhelyen, utána törlésre kerül.
Külön köszönet Nagy "Bombraider" Máténak a képek feltöltéséért, és tárhelyre helyezéséért.
Bundesign 399721 2006. december 20. 13:47
Válasz erre
K?p 274.jpg méret: 231.8 KB
K?p 276.jpg méret: 215.4 KB
K?p 277.jpg méret: 219.5 KB
K?p 281.jpg méret: 205.7 KB
hali hó! revell fokker d7 kabinja kész. házilag eszkábáltam, a revell elintézte egy pilótával, és kész. igaz nem sok fog látszódni belőle, de ez van
B
Muzzy 399720 2006. december 19. 16:13
Válasz erre
Szia Timur!
Köszi a kiigazitást! (ezéret is irtam oda, hogy tudtommal)
Muzzy
Timur 399719 2006. december 19. 15:13
Válasz erre
Hickory!
Szerintem se fesd át.Jó lesz a 02.
Hickory 399718 2006. december 19. 10:42
Válasz erre
Én stukákra vonatkozóan nem találtam a kabinfestés változásával kapcsolatos konkrétumot...ha jól tudom,a dorák már rlm 66-tal lettek ellátva,de a b-szériát nem tudom mikor kezdik el átfesteni.az én stukám 1941 júniusában szolgált Afrikában(az útmutató szerint).Nincs túl sok kedvem átfesteni...
Timur 399717 2006. december 19. 09:50
Válasz erre
Muzzy!
A 66-ra váltás minden gépre vonatkozott, függetlenül a rendeltetésétől.
A 66-ra váltás már '41 novembere előtt megkezdődött. (Jó példa erre a "T" Messer-széria, mindnek 66 a kabinja, annak is, amelyet '41 márciusában gyártottak.)

Üdv.
Tibcsi 399716 2006. december 19. 09:33
Válasz erre
georch 399715 2006. december 19. 09:27
Válasz erre
DSCF1859.JPG méret: 63.2 KB
Na, ilyesmi lesz a póttankom, ezüstre festettem, majd folyékony maszkolót vittem fel egyes helyekre, ezután preshading, majd RLM 76 felfújása következett. A maszkolót még nem távolítottam el mindenhonnan, de valami ilyesmi lesz, jó sok üzemanyagfolyással, meg kosszal.
Macal 399714 2006. december 19. 08:55
Válasz erre
Bigpanther!

A revell festékek elég érdekesek, nekem valahogy nagyon nem jönnek be:S Amúgy milyen "fémes" felületet szeretnél festeni? Mert ha fémszínűt akkor inkább polirozható fémszínt használj az a legtutibb:)
xcraft 399713 2006. december 18. 22:12
Válasz erre
Szia Blackbird!
Szép lesz, tetszik nagyon.
georch 399712 2006. december 18. 20:01
Válasz erre
Hát, látványos, az tuti! ;) De nem tudom maradjon-e, én a hosszú farkú változatot építem,a barna 4-es oldalszámút, amit félig szétbontva (rombolva) találták meg szövetséges katonák... Még az is lehet, hogy rugós volt! Majd meglátom...
BIGPANTHER 399711 2006. december 18. 19:09
Válasz erre
HELLO mindenkinek!!!

Most épp egy 1/72-es REVELL FAMO-n dolgozom, de képpel sajnos még nem tudok szolgálni.Az alapozó réteget már fölfújtam.Ha majd oda jutok, nemsokára( mivel DAK-osra tervezem..) rajta lesz a sárga is.REVELL festékkel festek.Azt szeretném megkérdezni, hogy száradás után lesz-e fémes hatása a felületnek, vagy nem?!És ha nem, akkor milyen lakkot keverjek a festékbe, s milyen arányban???Már csak azért kkérdezem, mer idáig szinte csak Model Master-t használtam.

Előre is köszönöm a segítséget...
BIG
Hickory 399710 2006. december 18. 16:06
Válasz erre
Ugyan már,a lényeg,hogy segítsünk egymásnak,nem?
KormosP 399709 2006. december 18. 16:01
Válasz erre
Hickory: Lehet hogy igazad van az RLM02-vel kapcsolatban. Sajnos a Pölz gépet ilyen szinten nem ismerem. Bocs, ha hülyeséget írtam.

georch: Én D-9 -est építek, és a múzeumi gépen rugós változat van. A makettemre olyat rakok ... sokkal látványosabb, mint a "kopasz"... ;-)

Üdv:

kp
Muzzy 399708 2006. december 18. 14:21
Válasz erre
Bocsánat, de csak a vadászoknál vezették be 41-től a 66-ost, a bombázók maradtak 02-esek,- tudtommal.
Muzzy
georch 399707 2006. december 18. 13:54
Válasz erre
Hát akkor leszedem!:) Épp hogy egy csepp pillanatragasztóval rögzítettem, úgyhogy nem gáz! Akkor maradjon natúr, amilyet a Revell(Hasegawa) adott, ami elég szép mása a 3. képen látható eredetinek? A Hyperscale-en található cikket használtam, ami az FW 190-esek futójával foglalkozik, de akkor úgy tűnik, hogy ezt a rugót burkolták (mondjuk elég logikusnak tűnik a dolog)
www.clubhyper.com/reference/fw190landinggear_1.htm
Meg még kell majd rá a farokfutó behúzó drót rögzítő tüskéje, meg a futómű állapotát jelző pöcök mozgató drótja, ezek is jól látszanak a 3-as képen!
Köszönettel:
Zoli/georch
Hickory 399706 2006. december 18. 13:44
Válasz erre
én úgy tudom,1941 novemberétől váltja fel a kabinok belsejében a 66 a 02-őt.Ha jól tudom,az én stukám 1941 nyarán szolgált Líbiában,tehát még határidőn belül esik.De ha jobban belegondolok,nem mindenhol hajtották végre azonnal a parancsot.Nem hiszem,hogy Észak-Afrikában azzal szórakoztak volna,hogy azonnal nekiesnek festeni.
KormosP 399705 2006. december 18. 13:25
Válasz erre
Bocsi, ...formájú...

kp
KormosP 399704 2006. december 18. 13:22
Válasz erre
1.jpg méret: 64.4 KB
2.jpg méret: 46.5 KB
3.JPG méret: 174.1 KB
Hickory: 1941 nyara(?) óta a pilótafülkét RLM02 helyett RLM66 -ra festették. Szépen kifestetted az alkatrészeket a maketteden, de szerintem a te Stukádon is 66-nak kéne lennie a pilótafülkének.

georch: A rugó szépre sikerült. Sajnos van egy rossz hírem is: A gyári rugós tag, amit feljavítottál nem a rugós változat - mármint nem kívül volt benne a rugó, hanem talán belül. Voltak kívülről rugós változatok is, de azok más formályúak. Külső rugósból is volt beburkolt változat.

Üdv:

kp
Blackbird 399703 2006. december 18. 13:05
Válasz erre
Szia!

Természetesen majd írok cikket is, ha egyszer végre elkészül. Így utólag visszatekintve talán a légcsavar festése volt a legegyszerűbb lépés: az alapszín Gunze barnás-zöld (nekem inkább sötétsárgának tűnik), erre a legvékonyabb tűecsetemmel Gunze rozsdaszínnel megfestettem a faerezetet, majd olajos világos fa-színnel teljesen befestettem. Kis száradás után szinte az egészet lemostam, majd olajos világos rozsdával már csak az akril rozsdaszínt húztam végig, és ezt is visszamostam. Ha valaki tud jobb megoldást szóljon, mert nem vagyok teljesen elégedett a végeredménnyel!
Blackbird
ati27 399702 2006. december 18. 12:10
Válasz erre
Háát mostmár ilyen marad... MAjd tolok fel képet mi alapján csináltam.. Monnyik az mkV lehet hogy átfestem ezek után... Revell Fw190-es... Nem is annyira a sorja... Nem volt vészes. Viszont beszívódás, az alsó szárnyfélen az frankon volt.. :) LEhet hogy nekem alacsonyabb fröcsinyomással nyomták, neked meg magasabbal, hogy megszűnjön a szívodás... Ez viszont eredményezhette azt, hogy picit "megnyitotta" a szerszámot. Persze azt se felejcsük a fröcsiszerszámok sem örökéletűek.. Én kb 6-7 éve vettem a 190-est!
Tibcsi 399701 2006. december 18. 12:08
Válasz erre
Én is úgy tervezem a Camelt, hogy először a légcsavart csainálom meg, mert az a legnehezebb (mármint festés szempontjából). :) Ha az megvan, akkor a többi már csak sétagalopp. :-)
Bendeguz 399699 2006. december 18. 11:59
Válasz erre
Szia, írnál néhány szót majd arról, hogy a légcsavar festését hogyan csináltad? esetleg majd számíthatunk egy komplett cikkre is?Amúgy a Nieuport nekem is megvan, majd egyszer bele is vágok :D
Tibcsi 399698 2006. december 18. 11:51
Válasz erre
A Spit-ek kabinbelseje (hivatalosan) nem cinkkromát zöld, hanem egy zöldes-szürke szín (Cockpit green). A Humbrol 78-as számmal gyártja.
Hickory 399697 2006. december 18. 11:45
Válasz erre
az fw 190 éjszakai vadász a revelltől nekem is megvan...még az életben nem láttam annyi sorját,mint azon:)
ati27 399696 2006. december 18. 11:42
Válasz erre
Háát igen.. cinkromát zöld... kicsit megfakitva.. Találtam pár irodalmat, színes képeket, az egyiken valóban nagyon ilyen zöld volt.. De találtam szürkés-kékes-zöldes kabinbelsőt, sőt szimpla világos szürkét, enyhe kékes árnyalattal..:) Ember legyen a talpán.. nomeg ez vakuval készült.. Jó-jo ez a digitális korszak, csakhát ahány gép annyiféleképpen "szinez" :)
warbirds 399695 2006. december 18. 11:36
Válasz erre
Óóhhh, másfél centin az ember csodákra képes...:DD Jó lett a kabin, a gépek eddig nemkülönben. Az első képen a Spitnek nekem fura kicsit a kabin zöldje, ez ilyen lehetett eredetiben is? warbirds
ati27 399694 2006. december 18. 11:23
Válasz erre
ati1.jpg méret: 69.6 KB
ati2.jpg méret: 66.2 KB
ati3.jpg méret: 65.7 KB
dori1.jpg méret: 76.7 KB
dori2.jpg méret: 72.7 KB
dori3.jpg méret: 112.6 KB
Szasztok!

Na egy kicsit belendültem!:) Készül egy revell 1/72 Fw190 éjszakai, egy 1/72 Fw190 dora academy, egy spitfire XIVc academy, A képeken még nincs de egy revell 1/72 Spitfire MkVb, És egy revell mig3. Szal sorozatgyártás, egészen addig amig nem szerzek/csinálom meg a kompimat, mert jelenleg nem kompatibilis a Holding pisztolyommal.. A másik.. Aszony nekiállt a 2. repülőjének.. Megtetszet neki az 1/72-es fokkerem! Eduárd, tele fotomaratással. Én eddig még egy-két fotómaratott műszerfalon kívül mást nem mertem bevállalni. Őt is probáltam lebeszélni... Nohát, ez lett belőle.. Valamennyire érzékeljétek a méreteket.. A kabinbelső nem lógna le egy huszasról...
lucky 399693 2006. december 18. 10:25
Válasz erre
A készülő Zlin Z-43-ről képek a repülős groupbild topicban
Blackbird 399692 2006. december 18. 10:25
Válasz erre
Úgy van! A párja is ott van a szekrényemben egy Nieuport.
Tibcsi 399691 2006. december 18. 10:18
Válasz erre
Gratula, nagyon szép lett! Egy ilyenem nekem is van talonban, úgy látom, neki kellene állnom. :)

(Ugye 32-es Academy?)
Blackbird 399690 2006. december 18. 10:05
Válasz erre
DSC_5504.JPG méret: 164.6 KB
DSC_5505.JPG méret: 162.6 KB
DSC_5506.JPG méret: 161 KB
DSC_5508.JPG méret: 154.8 KB
DSC_5509.JPG méret: 172.5 KB
Üdv Kollégák!

Végéhez közeledik a Sopwith Camel építése, már csak a kedvenc munkafázisom, az öregítés van hátra.
Blackbird
georch 399689 2006. december 18. 09:19
Válasz erre
Igen, innen-onnan kell összeszedni őket! Egy része a próbahelyünkön (nagy csúnya gyártelep, már majdnem ránk dől:D) talált kb. 5 cm-es vezetékdarabból származik (vagy 20 kb 0,2-es szál volt benne), ezek most éppen egy leselejtezett adapter kábelének lecsupszaításából jöttek. A lényeg, hogy öngyújtóval fel kell hevíteni, majd hagyni lehülni, így sokkal könnyebben formázható. Amúgy a hajlítást úgy végeztem, hogy injekciós tőre halítottam őket, így szép ívesek, nincs bennük törés és nagyjából hasonló ívben hajlanak.
Tibcsi 399688 2006. december 18. 09:04
Válasz erre
Alternatív lehetőség, hogy villanyszerelőktől kérsz hajlékony vezetéket és azt szétbontva az elemi szálakat kihuzigálod belőle. Érdemes többféle vezetéket beszerezni, mert nem egyforma vákonyak az elemi szálak bennük.
Hickory 399687 2006. december 18. 08:28
Válasz erre
Én kibeleztem egy rossz genius hangfalat.Most van vagy 4m 02-03-as drótom:)
tsaba 399686 2006. december 18. 08:27
Válasz erre
Ilyen vékony, hajlítható drótot honnan lehet szerezni?

tsaba
Hickory 399685 2006. december 18. 08:27
Válasz erre
Kösz!
Nem akarok negatív hullámokkal bombázni,mint Moriarti a Kelly hőseiben,de az enyémen igazából egy pontos illeszkedési helyet nem találtam még,mindenhol akkora árkok meg ugrások vannak,a legjobb a jobb szárny és a törzs esete,a miatt nem tudok mostanság aludni:)De tény,ha egyszer elkészül,a festés és a kígyós matrica miatt látványos lesz.Csak úgy vonzza majd a macskát!:)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739.