/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738.
barni 401075 2007. március 14. 20:45
Válasz erre
Su-27 Flanker 001.jpg méret: 16.8 KB
Su-27 Flanker 002.jpg méret: 55.8 KB
Szisztok!

Épül, szépül a Flankerem!

Barni
Tophatters 401074 2007. március 14. 14:11
Válasz erre
Szia Miki!

Nekem is nagyon tetszik a makett, én 2. próbálkozásra még a közelében sem jártam ennek...
Hickory 401073 2007. március 14. 12:52
Válasz erre
nekem a stukám az első fújt makettem.Azt érdemes lesz majd megnézni:D
Bombraider 401072 2007. március 14. 12:40
Válasz erre
Szia!
Nagyon szép lett,gratulálok!
Ha az első fújt makettem ilyen lett volna...:)

üdv:bomb
Andris001 401071 2007. március 14. 11:19
Válasz erre
Szia!

Köszi!
Igen,italeri(Avenger)készlet.

Andris
salou 401070 2007. március 14. 10:06
Válasz erre
Szia Miki!
Ez az első fújt munkád? Akkor én visszaadom az "iparengedélyemet".
Nagyon szép, csak így tovább!
salou 401069 2007. március 14. 10:04
Válasz erre
Szia Andris!
Nagyon szépek, különösen a Mig kabin. Egy kérdés, a Hummer Italeri???
Zoli 401068 2007. március 14. 08:51
Válasz erre
Szia!
Második makettnek gyönyörű, elismerésem! Én kb a tizediket festettem először... A hibákra már nagyjából esett szó, én csak az orr alatti cucc színét kifogásolnám, illetve még annyit fűznék hozzá, hogyha már paneleznél is, koszolni sem ártana. Legalábbis ha Neked másodikra így megy a témakör, akkor nyugodtan csináld, esetleg valami feles darabon kísérletezz!
z
Miki 401067 2007. március 14. 08:26
Válasz erre
Hali.

Tibcsi.
Igen a Revell Tomcat-je. A felségjelre másnap már én is rájöttem mikor a többit raktam fel. :) De már késő volt.

Akos.
Már egy ideje olvasgatom itt a dolgokat a panelezésről. A következőnél kipróbálom. De most megint valami újdonságot mondtál. Köszi.

Üdv. Miki
Tibcsi 401066 2007. március 14. 08:07
Válasz erre
Miki,

Nekem is nagyon tetszik (ez a Revell D Tomcat-je, ugye?). A festés is jó, csak egy apróságot említenék meg: a szárnyon a felségjel fordítva áll. De ennél nagyobb baja nincs :-))

Hajrá, csak így tovább! :)
Batya 401065 2007. március 14. 07:51
Válasz erre
Ja és 251es első futómű feljavítás Aber és saját építés.

A tippem jó?:)
Batya 401064 2007. március 14. 07:50
Válasz erre
Szia Otika !

Isten hozott !
Bár lehetne jobb is a feljavítás:D

Üdv
Batya

u.i.:TE egy ÁLLAT VAGY!!
Bendeguz 401063 2007. március 14. 01:13
Válasz erre
Így első ránézésre egy M151 első futóműve
dzsémiésaskodalámpa 401062 2007. március 14. 00:45
Válasz erre
na végre:))!!! skodálatos:)))
dzsémiésaskodalámpa 401061 2007. március 14. 00:43
Válasz erre
felfugg001.jpg méret: 20.4 KB
felfugg002.jpg méret: 40.8 KB
Sziasztok:)!

remélem most már megyen a rendszer:)))
Szóval találós kérdés: minek a milye van a képen:)? Egyébként ezen dolgozom.Gondoltam hogy ha már van ilyen topic akkor beküldök jómagam is valami finomságot:)))
üdv: dzsémiésaskodalámpa
dzsémiésaskodalámpa 401060 2007. március 14. 00:38
Válasz erre
bocsi bocsi, de nem akar post-olni...moderáljátok ha kell ezt az üzenetet...üdv:dzsémi
Apaka 401059 2007. március 13. 23:21
Válasz erre
Nyertél! Megnéztem, normál tinta ... Hát, ennyit az én eszemről. :) Köszönöm a segítséget!
Akos 401058 2007. március 13. 22:48
Válasz erre
Lemaradt egy vessző: ...és ilyen márkák: Pelikan, Rotring, Staedtler
Akos 401057 2007. március 13. 22:47
Válasz erre
Biztos, hogy tustinta volt, nem normál tinta? A normál tinta nem vízálló, ezekre viszont rá van vésve a "waterproof" felirat. Miki gépe a fotókon is látszik, hogy selyemfényű, erről száradás után is teljesen lejön vízzel. A matt festékből nem teljesen jön ki a szemcsézettség miatt, ezzel érdekes, koszos hatást lehet elérni.

Ilyen néven találkozhatsz vele "Drawing Ink" "Zeichentusche" és ilyen márkák: Pelikan Rotring, Staedtler.
Apaka 401056 2007. március 13. 22:40
Válasz erre
Akos 401055 2007. március 13. 22:37
Válasz erre
Nem tudom, én 5 perc után fújok rá lakkot, akrilt és enamelt is, még soha nem volt vele bajom...
Apaka 401054 2007. március 13. 22:35
Válasz erre
Ákos!
És mennyit számoljunk kb. a száradásra. Nekem a múltkor ezt a tintás panelezést a mattlakk gyönyörűen feloldotta. Nem győztem lemosni. Igaz, nagyon hamar próbáltam fújni. A festékkel ilyen gondom még nem volt.
Akos 401053 2007. március 13. 21:41
Válasz erre
Miki!
Nagyon szép! Én örültem volna, ha 20adikra ilyet csinálok, nem másodikra.

Csak egy ötlet: így készen is megcsinálhatod a panelvonal-kiemelést, persze csak ha akarod. Talán úgy még szebben mutat, így túl egyszínű a felület.
Írószerboltban veszel fekete műszaki tust, ezt meghígítod 1:1 arányban vízzel és ebbe nagyon kevés (tényleg kevés) mosogatószert teszel. Egy ecsettel végig tudod kenni, a mosogatószertől jobban terül. Száradás után a panelvonalon kívül került tust vizes papírzsebkendővel le lehet törölni. Ha sötét, vagy túl világos, a víz arányát kell változtatnod.
Persze nem muszáj, ha így tetszik.
Zoltán 401052 2007. március 13. 21:40
Válasz erre
Miki!
Összetettem volna a két kezem ha annak idején így sikerül a 2.makettem.
pipper 401051 2007. március 13. 20:21
Válasz erre
2006 Sherman 009.jpg méret: 81.2 KB
2006 Sherman 010.jpg méret: 81 KB
2006 Sherman 022.jpg méret: 53.1 KB
2006 Sherman 024.jpg méret: 77.3 KB
2006 Sherman 026.jpg méret: 76.1 KB
2006 Sherman 039.jpg méret: 64.9 KB
Ez épül mostanában !!
Sherman M4A1
Verlinden +tamiya +eduard +saját
Miki 401050 2007. március 13. 20:19
Válasz erre
IMG_0033.jpg méret: 41.4 KB
IMG_0041.jpg méret: 47.5 KB
IMG_0042.jpg méret: 50 KB
IMG_0043.jpg méret: 53.4 KB
Sziasztok.

Ez már kész de azért felrakom.
Ez a második makettem (az első amit fújtam) úgyhogy ezt vegyétek figyelembe az ítéleteknél. :)

Üdv. Miki
Andris001 401049 2007. március 13. 19:54
Válasz erre
Mig.jpg méret: 55.9 KB
Mig2.jpg méret: 41.8 KB
Migkabin.jpg méret: 51.2 KB
HummerA.jpg méret: 71.6 KB
Autoblinda.jpg méret: 69.4 KB
Sziasztok!

Egy kis kihagyás után ismét neki álltam dolgozni...várom a véleményeteket!
Van mindegyiken még munka boven!

Üdv Andris
kalóz 401048 2007. március 12. 21:11
Válasz erre
mszl!
Údv Tokajban, örülünnk, hogy eljösz! Egyébként minden makettet "megköpködünk", de fikázás nem lesz. Azt meghagyjuk másoknak:)
barni 401047 2007. március 12. 18:22
Válasz erre
Su-27 B01.jpg méret: 36.7 KB
Su-27 B02.jpg méret: 29.4 KB
Su-27 B03.jpg méret: 15.9 KB
Su-27 B04.jpg méret: 16 KB
Sziasztok!

Éppen egy Su-27 Flanker B-én dolgozom.[1/72 Revell (04319)]
Egyenlőre itt tartok, lesz még vele épp elég munka, bár a fegyverzet már készen van.(2 db R-27R, 2 db R-27RE, 2 db R-60).

Barni
PanczelMatyas 401046 2007. március 12. 17:02
Válasz erre
Panther!

Nézegetem, nézegetem, de sehogy sem látom... Csatlakozva Péterünk szólásához: bízd az Asszonykádra! Vagy kérd Otika segítségét...

Tudod, szívesen segítünk! :)

TANKOK! matyi
Csodabogár 401045 2007. március 12. 15:53
Válasz erre
...szerintem a többit is inkább az asszonyra kéne bíznod... kár ezért a makettért.

:-)

Üdv

Cs
Panther 401044 2007. március 12. 15:21
Válasz erre
Wakama!

Köszi!
A fű egyszerű kenderkóc! Még most elég sűrű de az asszony ma majd megritkítja :) Elvégre ő a fodrász neki kell tudni hogy kell az ilyet csinálni. Aztán jöhet a pasztelezés!

Üdv: Panther
Batya 401043 2007. március 12. 15:11
Válasz erre
Szia Panther!

Szép mint mindig !
Már alig várom hogy élőben lássam..

Üdv
Batya
Panther 401042 2007. március 12. 14:03
Válasz erre
Bluedanube!

Az első gondolatod helytálló, de a másodikkal vitatkoznék. Tudok neked mutatn olyan királytigris fotót ahol egyszer előröl másszor pedig oldalról lett az eleje fotózva. Az egyiken tű élesen látod a mintát, a másikon meg azt hinnéd sima egyszínű! Mindíg az adott készítés jellegétől, szögétől, időjárási viszonyoktól, fényhatásoktól függ az hogy mit látsz! Egyébként ha kicsit ködölgetsz még rajta akkor nem lesz rossz!

Üdv: Panther
Hickory 401041 2007. március 12. 14:00
Válasz erre
Bluedanube 401040 2007. március 12. 13:45
Válasz erre
Igen, azt sajnos én is észrevettem, hogy itt-ott alig lett átszóródás, de sajnos a technikai lehetőségek ennyit engedtek meg. Folyamatban van a foltok korrekciója. Igazából engem az érdekelne vajon a mintázat mennyire elfogadható vagy ne agyaljak ennyit, mert eredetileg is a festő fantáziájára volt bízva a foltozás? Azt hiszem mindenképpen eltompítom a színeket, mert az archív képek alapján alig lehet kivenni a járművek mintáját.
Hickory 401039 2007. március 12. 11:25
Válasz erre
IMG_6610.jpg méret: 249.5 KB
IMG_6611.jpg méret: 245.8 KB
IMG_6612.jpg méret: 258 KB
Ha már nagymacskáknál tartunk...
Wakama 401038 2007. március 12. 11:20
Válasz erre
Panther!
Gratula a Párduchoz! Nagyon klassz!
A növényzet miből készült?
Üdv
Wakama
Panther 401037 2007. március 12. 08:58
Válasz erre
Bluedanube!

Nem haragszom rád, miért is tenném! De. Én is megnéztem mielőtt a terepre igazítottam a Pantheremet, sok sok hegymenetes fotót. Az általad küldött kép nem a legszerencsésebb, ugyanis ismerni kell az előzményeit is. Ez a párduc egy nagyon nagy szögű emelkedővel kezd s a fotó amit küldtél már azt ábrázolja ahol éppen átbillenne, de a feneke még nagyon az alján van. Az én Pantherem egy elég kis szögű emelkedővel indít ami majd "talán" nagyobb szögűvé válik. Egyébként a futómű úgy van beállítva hogy csak négy fix kerék van, és a többi némileg szabadon kitér így a páncélos az asztalra helyezés után azonal igazítás nélkül a terephez igazodott.

Más: Ha megengeded hogy beleszóljak az építésedbe. Mindenfajta bántó szándék nélkül. Ha rám hallghatsz a foltokat átfújod. Vagy úgy hogy kontúros foltok legyenek, vagy úgy hogy szórt foltok legyenek. De a németek nem fújtak olyan foltot ami félig kontúr félig ködölt. Ha ezen változtatsz és a koszolásod is jól sikerül akkor egy nagyon kellemes kis Panther kerekedik belőle!

Üdvözlettel: Panther
Bluedanube 401036 2007. március 11. 22:51
Válasz erre
hegymenet.JPG méret: 44.4 KB
Hali!
Nagyon pofás a maketted, de megengedel egy észrevételt? Kérlek ne vedd kekeckedésnek, de amikor emelkedőn megy fel, akkor nem kéne egy kicsit lenyomnia a farát vagy éppen megemelnie az orrát, ahogy a képen is látszik?
Amúgy tényleg tetszik és látva előző maketteidet színvonalasan dolgozol. Én 1:72-ben építem a magamét és a 4776-osban tettem fel képet róla. Mit gondolsz, a foltozása nagyjából korrekt lett? Ezen tűnődök mostanság.
Panther 401035 2007. március 11. 21:13
Válasz erre
Resize of DSC00031.JPG méret: 66.9 KB
Resize of DSC00032.JPG méret: 81.4 KB
Resize of DSC00033.JPG méret: 104.5 KB
Resize of DSC00034.JPG méret: 107.5 KB
Resize of DSC00035.JPG méret: 83.1 KB
Sziasztok!

Egy kevés időm volt a hétvégén, így játszottam a pantheremmel. Bocs hogy saras lett! Még nincs kész de gondoltam megosztom veletek!

Üdv: Panther
mszl 401034 2007. március 11. 20:05
Válasz erre
tigris1.jpg méret: 52.2 KB
Sziasztok!

Sár vagy nem sár ez itt a kérdés! Hehe
A sárellenesek kezdjenek felkészülni a kiborulásra készítsék elő a nyugtató hatású söröcskéjüket, Bikavérecskéjüket..
Már rég tervezem és készítem a sárban félig elsülyedt 301 toronyszámú tigrist!!!
Mostanában elég lassan haladok, kevéske az időm és az ihletem de ha Szolnokra nem is, de Tokajra tervezem elkészíteni és ott majd fikázhatják a sár ellenesek és nézegethetik a sárszeretők de előtte úgyis dobok képeket ide fel.
A lényeg nekem tetszen és kész!!! Nem vagyok profi nem is akarok velük versenyezni, ha van valami hiba is benne akkor is felismerhető egy póruljárt Tigris.
Régen sokat túráztam futottam és így imádom a természetet és a sarat is!! Nagyon jót lehet futni saras úton edzi az embert és kikészíti az izületeket, íg jó pár év futás után úgy döntöttem mint Forest: meguntam és nem futok, inkább tunyulok és makettezek jó pár év kihagyás után most őszön újra kezdtem
Ja és én sem csak retkes saras csörömpöket készítek, hanem enyhén poros, és azért nem fénylik mint a Salamon töke kinézetűeket!
Mindig mihez van kedve ihlete az embernek.
Bluedanube 401033 2007. március 11. 19:50
Válasz erre
pzV_1.jpg méret: 138.9 KB
pzV_2.jpg méret: 151.8 KB
Vajon elkészül szombatra?
Miggyuri 401032 2007. március 11. 19:36
Válasz erre
csb!
Én tudtam rosszul.
Te nyertél.
Miggyuri
Sonka_papa 401030 2007. március 11. 18:31
Válasz erre
Én szerintem ez egy újabb olyan "vita" aminek nincsen vége, mert mindig lesz olyan ember aki a leharcolt harcjárművekben képviselteti magát a másik pedig a visszafogotabb koszolásban.
Én pölö (ha tudnék normálisan makettezni :D) biztos, hogy csinálnék leharcoltat és nem leharcoltat :)
Most én is egy tigrisen ügyködöm (dragon, 1/72) és úgy tervezem, hogy szárazecsetelek rajta. (makettes "pályafutásom" során elöszőr) :D
Fimre 401028 2007. március 11. 16:05
Válasz erre
Sziasztok!

Nagyon nem akarok belefolyni a tigrises vitába, de akár a fronton is lehetett tök tiszta jármű, főleg az ilyen korai tigrisek esetén, hisz 43 tavaszán-nyarán rengeteg olyan kép készült amikor spanyol, japán, stb katonai delegációk erőteljesen vizslatták az új technikát.Meg olyan képem is van amikor a tábornokok-Guerdian pl- épp szemrevételezik a technikát.Ezek után hogy nézne ki, hogy talpig koszos gépeket raktak volna a "kirakatba"?Viszont az is hozzátartozik a dologhoz ,hogy a majd 60 tonnás harci súlyú tigris igencsak felverte a port.Amit még olvastam a lenti írásokban, hogy ez egy initalos tigris: hát tutira nem.Amit a dragon csinál az inital verzió, ez egy early modell./inital-bevezető, early-korai/ Initalt dobozból csak a dragon csinál egész jól.Ezen a maketten már a korai széria ismertetőjelei vannak.Ebben a témában mind az oroszok, mind a lengyelek csinálnak egész jó könyveket.
Imi
Atlasz 401027 2007. március 11. 15:52
Válasz erre
Atlasz 401026 2007. március 11. 15:50
Válasz erre
http://missing-lynx.com/gallery/german/stugiiiblm_1.html
Ezen pl. alig van kosz.
Ha nem akarjuk összedzsuvázni, akkor egy élkiemelés mindenképp kell rá.
Mindenki úgy készíti makettjeit, ahogy ő akarja.
A tied is szép-más szemszögből nézve.
Üdv:
Atlasz
Elektrolakatos 401025 2007. március 11. 13:01
Válasz erre
Sokhajú barátom Gyuri bácsi! :)

Itt szó nincs arról, hogy kak...bocsi kákán is csomót keresnénk!
Én továbbra is folytatom ahogy elképzeltem, jelenleg is higítóban tocsog szegény vas! :D
Mindösszesen arra szerettem volna meggyőzetni magam, hogy miért kell, illetve miért lett elfogadott az a trend, hogy lepusztítsunk egy harcjárművet.

Üdv:ELektro

A továbbiakban ebben a témában OFF-ként írok!
papgyuri 401024 2007. március 11. 11:58
Válasz erre
Csak ismételni tudom önmagamat:
"Elektro!
Ha nem is a dzsuva hiányzik, de a méretarányból adódó - plasztikusság, látvány - megkívánná a beeresztést és a szárazecsetelest, élek kiemelését...
baráti üdvözlettel:
papgyuri"
Barátaim!
A topik nem arról szól, hogy "fényezzük" egymást, virtuálisan veregessük egymás vállát, hanem őszinte véleményünket fejezzük ki barátunk, hobbitársunk stb.bemutatott munkájáról, amit - javítsatok ki ha tévedek - azért mutat meg nekünk, mert kíváncsi a véleményünkre. Régen rossz az a makett vagy dioráma amit meg kell magyarázni... Az építő jellegű kritika nem egyenlő a "fikázással", a kákán is csomót kereséssel. Elektro készülő munkájával nem az a baj hogy tiszta,(nem ez a vita tárgya...) hanem mint azt már megírtam, a látvány kívánná meg a részletek kiemelését különböző technikákkal.
Üdvözlettel:
papgyuri
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738.