/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738.
f2d 403282 2007. szeptember 9. 08:24
Válasz erre
Donor 403281 2007. szeptember 9. 00:13
Válasz erre
Szia Xcraft!
Köszi a "gyorstalpaló tanfolyamot". Nekem legalábbis felért azzal. Mennyi idő volt, amíg eddig eljutottál ezzel a csodával?
Donor
ChevyG 403280 2007. szeptember 8. 23:53
Válasz erre
Szia!
Szép csörömp!
Főleg hogy outofboksz!:)

üdv!
ChevyG 403279 2007. szeptember 8. 23:50
Válasz erre
Szia!
Grat a minicikkhez! kiváncsian várom a folytatást!

Milyen pillanatragasztót használsz?
Sztirol bordákad olfával szabod?

Üdv: C!
Hickory 403278 2007. szeptember 8. 23:41
Válasz erre
Jesszus,ez a kit színvonalra,kidolgozásra egy az egyben az én He-178 pionírom...
Már hányszor nekiültem,hogy elkészítem,de a kabin az egy borzalom,és sehonnan nincs egy fotóm,rajzom,hogy valami alapján elrendezzem legalább a maratásokat,mert a Condor nem jelöl semmit.A beömlőről nem is beszélve,de legalább nincs futóakna:)

Várom a folytatást!
Sonka_papa 403277 2007. szeptember 8. 23:05
Válasz erre
az az X és a smiley nagyon ott van csak úgy, mint a gép :P:D
Keri 403275 2007. szeptember 8. 23:01
Válasz erre
xcraft,nagyon jó a "képregényed",ugye folytatod majd?!!
xcraft 403274 2007. szeptember 8. 22:58
Válasz erre
A palma fix univerzális építőipari ragasztó oldószere. Palma lemosó a becsületes neve, talán fél liter van egy fém flakonban. Tökéletes a sztirol befuttatásos ragasztásához, kapilláris aktivitású folyadék. Talán ilyen a tamiya extra thin cement is, de ezt nem használtam.
Nagy, teherviselő elemek ragasztására nem ajánlom, de ilyen kis vacakok felrakásához ideális.
Sibito 403273 2007. szeptember 8. 22:54
Válasz erre
jó kis galéria! :)
mieza palma lemosó pontosan?
xcraft 403272 2007. szeptember 8. 22:38
Válasz erre
XFR1

Az MPM fröccsöntött készlete. Roszz minőségű short run termék, rideg műanyagból, a kisebb alkatrészek elég gyengén sikerültek. A vákuumos tető elég jó, csekély mértékben torzít. A műszerfalfilm, a matrica, és a maratás elsőre elfogadhatónak tűnik.
XFR1
XFR1 (4)

Az összes alkatrész felülete kívül belül érdes, mintha durva vízpapírt tartana a kezében az ember. A többszörösen ívelt felületeket elég jól lehet csiszolni, ha a papírt egy darab Blu tack-ra szorítjuk. Az ilyen csúcsminőségű maketteknél rengeteget kell szárazpróbálni, bárhol lehet benne ferdeség, méteres illesztési rés.
XFR1 (4
XFR1 (5)

Próbálni, próbálni, próbálni...
Az orrfutóaknával biztosan meg kell mérkőzni.
XFR1 (5
XFR1 (8)

A szépen részletezett orrfutóakna. :)
Ezekből az üregekből egy jó marófejjel könnyen eltávolítható a kilökőtüske nyoma. A beragasztásánál a szimmetriatengelyre nem árt figyelni, a gyártó semmi pozicionáló segítséget nem ad.
XFR1 (8
XFR1 (16)

Amit nem szeretek: ha belátni a kabinból a törzsbe. Semmi takarólapot nem adtak, maradt a saját gyártás. Profilmásolás házilag, papír lapokkal. Ilyen bonyolult felületen máshogy nem boldogulunk.
XFR1 (16
XFR1 (20)

Amiről még kevés szó estt, a rézmaratások. Levágni egy új szikepengével érdemes, a lehető legközelebb az alkatrészhez, kemény felületen, mondjuk egy keményfe lapon. Ha puha az alátét, elgörbül az alkatrész, főleg a hosszú, vékony idomok. Ami nagyon apró, arra előzőleg célszerű ragasztószalagot tenni, különben errepül, és soha többet nem kell felragasztani.
XFR1 (20
XFR1 (22)

A sorjázás. Ezt legkíméletesebben egy vágókoronggal lehet megcsinálni. Ha reszelővel kell, akkor nagyon kíméletesen, nehogy elgörbüljön. Minél közelebb érdemes befogni a csiszolási helyhez egy laposfogóba, így szinte lehetetlen elrontani. A hajlítás nem túl bonyolult, gyárilag ki van könnyítve a megfelelő helyeken, csak egy egyenes fém lapot kell rászorítani, vagy satuban, laposfogóban csinálni.
XFR1 (22
XFR1 (26)

A kabin határvonalait sem árt egyformára alakítani.
XFR1 (26
XFR1 (27)

A kabin hátuljára adtak egy lapot, rajta egy bigyóval. Azon kívül, hogy alulméretezett, és az igazin semmi ilyesmi nem volt, nincs semmi baja. :(
XFR1 (27
XFR1 (29)

Egy pár borda, sztirol szálból, palma lemosóval felragasztva. Ez a vízszerű anyag végigfut az illesztés mellett, csak ecsettel oda kell érinteni egy kicsit. Oldja a műanyagot, és tíz perc múlva elpárolog. Ha máshová kerül, károkozás nélkül elillan, kivéve a kabintető, ezt megmarja.
XFR1 (29
XFR1 (30)

A kabin mögött valójában az oxygénberendezés és a tartályok voltak, egy rajz alapján készülnek, mindenféle hulladékból.
XFR1 (30
XFR1 (31)

Az oxygéntartály esztergált öntőkeretdarab, forrasztóón pántokkal. Két egyformát nem tudtam csinálni, gyanta másolásra előkészítve, alul az öntőcsonk.
XFR1 (31
XFR1 (32)

A réz műszerfalak nagyon ritkán illenek a helyükre, itt még jelölve sem volt, hová kellene ragasztani. Bűvészkedni kell vele, itt ott megtámasztani, hogy ott is maradjon. A műszerfal is kapott egy merevítőt, később ez nem fog látszani.
XFR1 (32
XFR1 (33)

A műszerfal maratása. Véletlenül sem fért a kabinba, mindkét oldalárol jó egy millimétert kellet levágni, feláldozva a szélső műszereket.
XFR1 (33
XFR1 (34)
XFR1 (34
XFR1 (35)

itt már minden a helyén, százszor összepróbálva, festés után kellemetlen, ha igazítani kell valamit. Az orrba is bekerültek a súlyok, pillanatragasztóval felragasztva.
XFR1 (35
XFR1 (36)

A kabinbelső zöldje H226, egy jó adag fehérrel világosítva, nem kell méricskélni, ahogy jónak látja az ember.
XFR1 (36
XFR1 (37)
XFR1 (37
XFR1 (38)

Ez még csak az alap festés, sok munka, mire kinéz majd valahogy
XFR1 (38
XFR1 (39)
XFR1 (39

Hello!

Nekikezdtem egy haditengerészeti gépnek, azzal a reménnyel, hogy Dec 31-ig el is készül. :)

A Ryan FR-1 Fireball módosításával jött létre az XF2R-1 Dark Shark, az U.S. NAVY pályázatára. A teszteket 1946-ban Murocban (ma Edwards AFB) kezdték meg, ez volt az első turbopropelleres haditengerészeti gép az USA-ban. Két sugárhajtóműve volt, A GE T31 az orrban elhelyezve, ez forgatta a légcsavart, miközben a kiömlőnyílásokon további 550 font (~250 kg; 2,5 KN) tolóerőt adott le. A törzs hátsó részében egy GE J31 sugárhajtómű további 1600 lbst (725 kg; 7,11 KN) tolóerővel. Mindezek ellenére csak 120 km/h- val volt gyorsabb az előd Fireballnál. Még bővebben nem néztem utána, nem tudom csapatszolgálatba állt, vagy megbukott, de repültek vele, korában magassági rekordot is tartott.
Krisi 403271 2007. szeptember 8. 22:27
Válasz erre
Akos 403270 2007. szeptember 8. 18:42
Válasz erre
busi!
Ilyen számú füvet sajnos nem találtam a Noch honlapján, így nem is tudom megmondani, milyen.
Bekenem az alapot ragasztóval és ebb tunkolom csomónként.
Balu 403269 2007. szeptember 8. 18:37
Válasz erre
Köszi Ákos!
Hickory 403268 2007. szeptember 8. 18:23
Válasz erre
Szia Csabi!
Nem is kell az...
Egy szép formájú gép a domborulataival hódítson,ne az antennáival:)
csabi 403267 2007. szeptember 8. 18:14
Válasz erre
Szia,Hickory!
Á,nem lesz lokátor!Nem akartam megbontani a formáját.
busi 403266 2007. szeptember 8. 17:38
Válasz erre
Szia Ákos!
Még mindig fű.Kérdés: milyen tecnikával rakod fel az alapra a fűvet,hogy ilyen
szépen áll? Erre mifelénk csak a noch 00157-es műfűvet lehet kapni,tudsz erröl valamit ez milyen lehet/csak telefonon érdeklődtem/.
busi
Tibcsi 403265 2007. szeptember 8. 17:25
Válasz erre
00030
00030
00031
00031
00032
00032

Sziasztok,

Egy kicsit faragtam a Bilek (Italeri) MiG-29-esemen, a kabint kicseréltem valami (gyaníthatólag Pavla) műgyanta cuccra. Az ülés még nincs kész, csak betettem a fotó kedvéért. :)
Akos 403264 2007. szeptember 8. 17:14
Válasz erre
a wildgras a hosszú szálú, a feldgas a normál fű.
Balu 403263 2007. szeptember 8. 16:57
Válasz erre
Köszi Ákos!

Még annyit, hogy ezekből melyik a hosszúszálú típus? Ezeken a hatalmas képeken nem látni:)
Akos 403262 2007. szeptember 8. 16:06
Válasz erre
Balu 403261 2007. szeptember 8. 15:42
Válasz erre
Szia Ákos!

Nagyon szép... :)

Ezt a fajta hosszú műfüvet hol lehet kapni?

Üdv: Balu
Hickory 403260 2007. szeptember 8. 15:31
Válasz erre
Szép,kövér F-16-os!
Lokátor meg lesz mutatva?
Ram 403259 2007. szeptember 8. 15:29
Válasz erre
Panzerjäger
Panzerjäger
pzjager_p2
pzjager_p2
pzjager_p3
pzjager_p3
pzjager_p4
pzjager_p4
pzjager_p5
pzjager_p5

Sziasztok!
Zvezda Panzerjäger-I, dobozból, kiegészítők nélkül... egyelőre itt tart, még finomítgatás, meg némi rozsda jön majd rá, például a kipufogóra és a pótpáncélzatként felrakott lánctalpdarabokra. Meg olajfoltok a motor és az üzemanyagtöltő nyílás környékén. Persze csak módjával. A fényszórókkal kapcsolatban tanácstalan vagyok, annyira gagyik, hogy nincs ötletem, mivel lehetne élethűbbé tenni őket, így hagytam őket szürkén, ahogy lefújás után maradtak. Bármi tippet örömmel vennék! De mindenek előtt a szívhez szóló építő jellegű kritikákat :)
Propellerfanatic 403258 2007. szeptember 8. 15:00
Válasz erre
csabi 403257 2007. szeptember 8. 13:41
Válasz erre
Kép 089
Kép 089
Kép 090
Kép 090
Kép 091
Kép 091
Kép 092
Kép 092
Kép 093
Kép 093
Kép 095
Kép 095

Sziasztok Urak!
Jelenleg így állok a projekttel, remélem idén azért be tudom fejezni...
Akos 403254 2007. szeptember 7. 22:44
Válasz erre
Így jó a link, a 7106-os kód:
www.vasutmodell.com/index.php
Akos 403253 2007. szeptember 7. 22:43
Válasz erre
A Noch műfüve, ez a mennyiség (50g) egy 10x10x3 cm-es kupac, úgyhogy sokra elég
www.vasutmodell.com/index.php
busi 403251 2007. szeptember 7. 17:44
Válasz erre
Szia Ákos!
A fűvel kapcsolatban egyetértünk.A tiéd nagyon élethű miből készült?Egyébként
ezen a dion már biztos nem alakítok,de most készül egy 35-ös harckocsi és ott sem
vagyok meg elégedve a fűvel. kösz a hozzá szólást.
busi
Fodi 403250 2007. szeptember 7. 16:53
Válasz erre
Szokásohoz híven gagyi az egész. :)
Össze kellene már raknom azt a 72-es Beavert... :)
Hickory 403248 2007. szeptember 7. 07:50
Válasz erre
A traktoros úgy néz ki,mint a helyi kocsma egyik alapító törzsvendége:)))
Nagyon szépek,és ami a legfontosabb,hangulata van!
kocka 403247 2007. szeptember 7. 00:34
Válasz erre
Akos 403246 2007. szeptember 6. 23:55
Válasz erre
beaver01

Vontató kistraktor
beaver01
beaver02

A bal hátsó sarok: ide jön még egy farakás és egy utasfigura, aki vár arra, hogy kirakodás után elvigye a gép haza.
beaver02
beaver03

A jobb hátsó rész: egy csónakot festő figura és a "traktoros" hiányzik még innen és pár használati tárgy.
beaver03
beaver04

A gépesített lift, mellőle a pilótafigura hiányzik, aki segít abban. hogy felhúzáskor ne dőljön ki a rakomány.
beaver04
beaver05

A figurák. Balról jobbra: vadász, pilóta, csónakfestő, traktoros. Kész az alapozófestésük, most jöhet az árnyékolás.
beaver05

Hosszú szünet után fotók a készülő diorámámról...
Akos 403245 2007. szeptember 6. 23:50
Válasz erre
Busi!
Ha a fű ki lenne cserélve, akkor bármelyik versenyen megállná a helyét...
halaci 403240 2007. szeptember 6. 21:20
Válasz erre
Minek kellet ehhez az eredeti makett? Azt a két törzsfelet lusta volt megcsinálni?
Gébics 403239 2007. szeptember 6. 20:39
Válasz erre
Helo!
Igen,ahhoz a vitához én is hozzászóltam.De ez csak vicc volt,mert csak összerakom majd egyszer a P 38-asomat,ami most félkész állapotban van a szekrényemben. :)
Coccolino 403238 2007. szeptember 6. 20:37
Válasz erre
mongyuk megcsinált gyakorlatilag mindent a gépben(már csak az hiányozna hogy működjön is) de sok olyasmit is megcsinált amit még panelok megnyitásával sem tud láthatóvá tenni. szerintem a pilóta fülke naon ott van csak mivel szűk ezért abból se látszik majd minden. a poén hogy nekem is van itthon egy héjám ugyhogy gondolkodóba estem:):)
Zebi 403237 2007. szeptember 6. 20:31
Válasz erre
Azért nem kell annyira hasra esni :-)
Tényleg nagyon szépen épít, de a festéstechnikán még van mit fejleszteni. Ez általában jellemző a csehekre, szlovákokra, ők ebbe az irányba mentek el. Szerintem mi meg a festésben vagyunk jobbak, ettől nem leszünk se rosszabbak, se kevesebbek náluk, csak mást tartunk fontosnak. Pont erről volt szó nemrég az egyik topikban, melyik lényegesebb: az építés vagy a festés.
Gébics 403236 2007. szeptember 6. 20:23
Válasz erre
Nem építek több repülőt.Elmegyek az emberhez és bocsánatot kérek tőle,hogy repülőmaketthez nyúltam. :)
Coccolino 403235 2007. szeptember 6. 20:15
Válasz erre
aha...kicsit megszállottt, de jó tudni hogy vannak még pihent agyú emberek:)
Sonka_papa 403234 2007. szeptember 6. 20:13
Válasz erre
lori 403232 2007. szeptember 6. 19:17
Válasz erre
Gondolom, az ipse az ideg- és elmeklinikán végezte... :-D
Fodi 403231 2007. szeptember 6. 18:44
Válasz erre
xcraft 403230 2007. szeptember 6. 18:40
Válasz erre
MattHeafy 403229 2007. szeptember 6. 18:30
Válasz erre
Ámuljatok és bámuljatok:
modelforum.upce.cz/forum/viewtopic.php
Eszméletlen, érdemes végignézni mind a 22 oldalt, megdöbbentő miből mi lesz!!

Matyi
AdEe 403226 2007. szeptember 6. 17:38
Válasz erre
Ok, hallgatok rád :) csak érdekelne ez a típus hogy néz ki összerakva, mert sehol se találtam róla képet...hát asszem muszály lesz nekem megcsinálnom :)
Hickory 403225 2007. szeptember 6. 17:13
Válasz erre
Ha rám hallgatsz,nem akarod látni.Gyerek kezébe került...:)
AdEe 403224 2007. szeptember 6. 15:48
Válasz erre
Hickory!
Először is köszi:)!
Megkérhetnélek arra, hogy a tiedről küldenél képet vagy feltennél ide fórumra? Érdekelne hogy néz ki.
Köszi, AdEe
Fodi 403223 2007. szeptember 6. 14:28
Válasz erre
Nekem sem volt gáz a próbáknál. A ragasztó lesz a hibás. :)
Hubcsi 403222 2007. szeptember 6. 13:57
Válasz erre
Sziasztok!
Bocs,hogy csak most válaszolok,de nem voltam gép közelbe.Elöször is szeretném meg köszönni a dicséreteket! A hozzászólásokra és kérdésekre válaszolva: egy múzeumi gép fotoi alapján készűl, egy Trumpeter 1:48-as makett szigorúan dobozból.
Üdv!
Hubcsi
Samee 403221 2007. szeptember 6. 09:21
Válasz erre
Üdv!

A Revell kit nekem is megvan, dobozmakettnek sztem jó, félre is tettem egy ÁkosRacingre. Nekem a kabintető kicsit túl vastagnak tűnik, meg kicsit tartok a fémszíntől, de a következő 20 évre tervbe van véve...:P

Samee
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738.