/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737.
warbirds 406987 2008. augusztus 24. 21:44
Válasz erre
Itt a Cserebere rovatban hirdette meg valaki még tavaly valamikor. Én meg lecsaptam rá, mert a Re-2000 már megvolt. :)
hofi 406986 2008. augusztus 24. 21:16
Válasz erre
warbirds 406985 2008. augusztus 24. 20:19
Válasz erre
Re-2001 001
Re-2001 001
Re-2001 002
Re-2001 002
Re-2001 003
Re-2001 003
Re-2001 004
Re-2001 004
Re-2001 005
Re-2001 005

Helló! A hétvégén belekezdtem a Supermodel 1:72-es Re-2001-be. Megcsináltam a kabin oldalfalait, meg valami műszerfalféleséget is, plusz bekarcoltam a törzs panelvonalait. Még elkövetek valamit a rádiótérbe és talán festésre kész is a dolog. Üdv! warbirds
student_jgpz. 406984 2008. augusztus 24. 20:08
Válasz erre
nem szélsőséges, csak egyetemista
notarius 406983 2008. augusztus 24. 20:05
Válasz erre
Élőben jobb, mint a fotókon. :)

De mi ez a szélsőséges név? :DDD
student_jgpz. 406982 2008. augusztus 24. 20:04
Válasz erre
hupsz,ez nálatok is kétszer látszik?
ennyire azért nem jó...
student_jgpz. 406981 2008. augusztus 24. 20:03
Válasz erre
Crusarder II.

Bumm!
Crusarder II
Crusarder II_2
Crusarder II_2
Crusarder II_3
Crusarder II_3
Crusarder II_4
Crusarder II_4
Crusarder II_5
Crusarder II_5
Crusarder II_6
Crusarder II_6

Helló!

Megpróbálok feltölteni, végre van mit. Egy olimpiai ciklus nekem is lezárult (sajna ennyi kellett, hogy befejezzek egy dobozból összerakott, párhétvégés makettet :( ). Kritizálni természetesen lehet, sőt...
Köszönet mig31-nek és notariusnak a sok segítségért
student_jgpz. 406980 2008. augusztus 24. 20:02
Válasz erre
Crusarder II.

Bumm!
Crusarder II
Crusarder II_2
Crusarder II_2
Crusarder II_3
Crusarder II_3
Crusarder II_4
Crusarder II_4
Crusarder II_5
Crusarder II_5
Crusarder II_6
Crusarder II_6

Helló!

Megpróbálok feltölteni, végre van mit. Egy olimpiai ciklus nekem is lezárult (sajna ennyi kellett, hogy befejezzek egy dobozból összerakott, párhétvégés makettet :( ). Kritizálni természetesen lehet, sőt...
Köszönet mig31-nek és notariusnak a sok segítségért
Hawk 406979 2008. augusztus 24. 17:57
Válasz erre
Hawk 406978 2008. augusztus 24. 17:44
Válasz erre
Én is először furcsáltam hogy Tibcsi mit ír hogy az oldalán van két bazi nagy ágyú mivel utána néztem a dolognak, nem baj az a lényeg hogy észre vetted a tévedésed :)
Amúgy meg megtudnátok adni Horváth Balázs honlapjának a címét?
Előre is köszönöm!
Üdv!
Hawk
Rumcájsz_52 406977 2008. augusztus 24. 16:48
Válasz erre
Valóban, a 21-es oldalkormánya jobbra kitér, ha nincs rajta a kormánylap-rögzitő, vagy nincs rajta a pilóta/müszaki lába az oldalkormány vezérlő pedáljain. Ennek semmi köze a hidraulika-nyomáshoz, az old.k. vezérlése csak mechanikus, hidraulikus rásegités nélkül, a kitérést a pedálok és a PU-8 fék-differenciál-szelepet összekötő rugós tolórúd okozza.
migi 406976 2008. augusztus 24. 16:44
Válasz erre
Szerintem már megkaptad ott ragyog a képen ...
migi 406975 2008. augusztus 24. 16:41
Válasz erre
De igen egyszerűbb lett volna de a hátsó üveget nem tudtam kimaszkolni tökéletesen , ezért készült a festés először majd az üvegezés majd a hátfal lezárása stb...
Fodi 406974 2008. augusztus 24. 16:09
Válasz erre
Alalkul, de miért a kamó után festetted a kabint? Nem lett volna egyszerűbb előre elkészíteni?
migi 406973 2008. augusztus 24. 15:58
Válasz erre
Kép 191
Kép 191

Azért egy csak sikerült, minden a megvilágitáson múlik.
migi 406972 2008. augusztus 24. 15:30
Válasz erre
Kép 180
Kép 180
Kép 185
Kép 185

Kijavitottom a hibákat amit irtatok , ez lett eddig a mai nap eredménye a kabin .Eddig a legnagyobb gond az átépités során a kisebb átmérőjű kerekek beszerzése okozza . Sajna a gépemmel nem nagyon tudok jó éles makró képet késziteni .
geeser 406971 2008. augusztus 24. 15:20
Válasz erre
M4A3 (76)W
M4A3 (76)W

Sziasztok!

Na, elkészült az M4A3-as. Be is neveztem Zalaegerszegen
a versenyre és elég szép eredményt értem el vele.
(Teljesen le voltam döbbenve, ez volt az első versenyre nevezett makettem,
ráadásul felnőtt kategóriában neveztem.)
Bármilyen kritikát szívesen fogadok,
Üdv!
Geeser
Icebreaker 406970 2008. augusztus 24. 12:35
Válasz erre
Pachi2008a
Pachi2008a
DSCN0017
DSCN0017
DSCN0019
DSCN0019
DSCN0026
DSCN0026

Üdv úrak!

Véget ért a "Pink Panther" projektem.
Ezen fellelkesülve belevágtam az M26-osba.

Ice
Tibcsi 406969 2008. augusztus 24. 10:57
Válasz erre
Igen, időközben rájöttem. Épp a te oldaladon néztem utána. :)
Fodi 406968 2008. augusztus 24. 09:39
Válasz erre
Érdekes, ezt nem tudtam. Mondtam, nem vagyok 21-es szakértő. :)
Balintka 406967 2008. augusztus 24. 09:27
Válasz erre
Megvettem az Italeri 1:35-ös Commando Hummerjét, jövő héten elkezdem.
Horvath_Balazs 406966 2008. augusztus 24. 08:29
Válasz erre
Amire Te gondolsz, az a Mi-24P az ágyúval.
migi 406965 2008. augusztus 24. 08:27
Válasz erre
Urak köszönöm a tanácsokat és a dicséretet , megfogadom őket . De megtudná mondani valaki hogy a NDK gépeinél is pirosra volt festve a kilépő éle mint a mi gépeinknél , vagy ez szabvány volt ?
Tibcsi 406964 2008. augusztus 24. 07:44
Válasz erre
Izé, bocs, vissza az egész. Azt hiszem, elnéztem valamit... bocsi. :(
Tibcsi 406963 2008. augusztus 24. 07:42
Válasz erre
Persze csak akkor, ha törekedsz az élethűségre. :-))
Tibcsi 406962 2008. augusztus 24. 07:41
Válasz erre
Hawk,

Ez az oldalágyús változat lesz? Mert ha nem, akkor válassz másik oldalszámot. A 720-as ugyanis Mi-24V, ami arról ismerhető meg, hogy a jobb oldalán van két bazinagy ágyú, és az orra alatt nincs forgatható, négycsövű géppuska.

Tibcsi
Tibcsi 406961 2008. augusztus 24. 07:36
Válasz erre
Rumcájsz,

Erőstís meg, vagy cáfolj meg: a 21-es oldalkormánya viszont kitér (ha jól tudom, jobbra), ha nincs nyomás a rendszerben. Vagy ez nem a 21-esnél van így? Valahonnan rémlik, de nem tudom...

Tibcsi
Hawk 406960 2008. augusztus 24. 00:22
Válasz erre
DSC00626
DSC00626
DSC00627
DSC00627
DSC00628
DSC00628

Ma végre rákerült a helire a terepminta második fele ha jól alakul holnap festem a gép hasát. Egyébként ha még nem találtátok volna ki magyar vonatkozású gép lesz egészen pontosan a 720-as lajstromszámú.
Rumcájsz_52 406959 2008. augusztus 23. 23:32
Válasz erre
A MiG-21 ennyire azért nem volt korszerű, egyszerű tolórudas kormányvezérlő rendszere volt hidraulikus erősitéssel. Az általad látott korszerű gép lehetett F-18 vagy valamelyik kortársa, vagy akár egy Airbus is, de a 21-es csűrőkormánya csak akkor tudott igy viselkedni, ha meg volt bontva, valamelyik pontján szét volt csatlakoztatva a rendszer, tehát működésképtelen állapotban, függetlenül attól, hogy volt-e vagy nem hidraulika-nyomás a rendszerben.
Fodi 406958 2008. augusztus 23. 21:25
Válasz erre
Nem vagyok egy 21-es szakértő, de ha valamilyen okból nem volt nyomás a hidraulikarendszerben, akkor mindkettő lefelé tért ki. Néha látni ilyen képeket korszerű gépekről.
Rumcájsz_52 406957 2008. augusztus 23. 21:10
Válasz erre
migi
vigyázat, a két csürőkormánylap nem jól van beállitva, a valóságban ezek ellentétesen
térnek ki, egyik fel, a másik lefelé. Ha a botkormányt balra kitérited, akkor a bal csürő fel, jobb le, a botot jobbra kitéritve értelemszerüen forditott a kormánylapok kitérése. Egyébként szép munka, gratula
üdv R.
phun 406956 2008. augusztus 23. 20:54
Válasz erre
Azt tudom, hogy a super glue, a pillanatragasztó angol megfelelője, de valószínűleg, az ő pillanatragasztója nem egyezik az enyémmel, mert nekem nem sikerült hasonló hatást elérnem. :-)
bigboy 406955 2008. augusztus 23. 19:33
Válasz erre
Csatlakozom nekem is, nagyom tetszik .Üdv bigboy
notarius 406954 2008. augusztus 23. 19:08
Válasz erre
migi 406953 2008. augusztus 23. 18:45
Válasz erre
Kép 176
Kép 176
Kép 178
Kép 178
Kép 179
Kép 179
Kép 177
Kép 177

Lassan eljutok a végére ez a gép 1/48 academy MiG-21 PF ből lett átalakitva , Köszönettel Molnár László barátunknak a szakmai segitségéért . A munka dandárja a kabin festése még most következik .
Zebi 406952 2008. augusztus 23. 11:59
Válasz erre
Szuper-ragasztó? Gondolom super glue. A pillanatragasztó egyik angol megnevezése.
phun 406951 2008. augusztus 23. 11:54
Válasz erre
A cérna valóban vékony. Damillal próbálkoztam, de nem lehet fixálni. Jártomban-keltemben láttam egy oldalt, ahol a srác damilt feszített meg, és általa szuper-ragasztónak nevezett valamivel fixálta, ami száradás után kikeményedett. Na mindegy. Most úgysem vagyok a gép közelében. De hajlok a Z63 féle megoldás felé. Csak mostanában költözés van napirenden, nem verseny. :-)
Köszönet mindenkinek ezért a kis "agymenésért".:-) Tanulságos volt.
geeser 406950 2008. augusztus 22. 19:35
Válasz erre
M4A3 (76)W
M4A3 (76)W

Sziasztok!

Már majdnem kész, Hobby Boss 1:48

Üdv!
Geeser
Podva 406949 2008. augusztus 22. 17:26
Válasz erre
nieu 003

A csillag az eredeti gépről készült fótón is ilyen hiányos...
nieu 003
nieu 004
nieu 004

Hi
Nálam ez készül lassan lassan elkezdem megpróbálni összevarrni
Üdv Podva
Ákos 406948 2008. augusztus 22. 16:35
Válasz erre
Rádióantennának tökéletes, huzalozáshoz tényleg vékony, max 72-ben jó, de akkor is több szálat kell összefogni.
borisz 406947 2008. augusztus 22. 15:12
Válasz erre
Ha a szálvastagság stimmel, akkor jó.
Máté 406946 2008. augusztus 22. 15:09
Válasz erre
Bocsi, hogy olyan dologba ütöm bele az orromat, amibe nem kéne, meg amihez nem konyítok egy kicsit se, de mintha valahol azt olvastam volna, hogy huzalozáshoz tökéletesen megfelel a műszálas harisnyából kihúzott szál.Persze ha azt írjátok, hogy az Antonov huzalozásához ez túl vékony, úgy, mint a hajszál...
ÜDV
Máté
Kalóz 406945 2008. augusztus 22. 13:44
Válasz erre
A kidobált trafó- vagy fojtótekercsek, ill. mágneskapcsoló tekercsek még több, és ergyszerűbben hozzáférhető rézdrótot tartalmaznak. Villanyszerelő ismerősnél, vagy a munkahelyen ahjol van vill.szerelő műhely lehet kunyerbálni ilyen dolgokat.
Kalóz
Kalóz 406944 2008. augusztus 22. 13:42
Válasz erre
Fijjúk!
A rézdrót huzalozáshoz nem jó, mert kénye-kedve szerint megnyúlik, nem lesz feszes (saját tapasztalat, nem mese. Ha nem hiszitek, csinálok képeket is). A normál varrócérna legnagyobb hubája, hogy szőröe, és ha átfested, méginkább az. Mondjuk hajókötélnek elmegy, de az acélhuzalhoz nem valósághű. Elvileg, ha lehetne kapni nylon vagy selyem cérnát, az jó lenne, de én manapság nem találkoztam velük. A Z63 által forgalmazott anyagok viszont nagyon jók (szintén saját tapasztalat, nem reklám, de tényleg jó, és az ára sem üríti ki a pénztárcát. A bosszúság többe kerül, higgyétek el.)
kalóz
Fodi 406943 2008. augusztus 21. 22:07
Válasz erre
img1.tar.hu/greatplanes/img/10675332.jpg
Nézd meg ezt a képet, az Ancsa elég robusztus gép, a huzalok is ehhez vannak méretezve. Az átmérőjük majd' 1 cm, nem mérhető össze az első vh-s gépek huzaljaival. Hajszál, stb. ide túl vékony.
molnark 406942 2008. augusztus 21. 22:05
Válasz erre
amiről most szó van, azok használhatóak 1 vh-s gépek huzalozásánál is?
RATCUSTOM 406941 2008. augusztus 21. 21:58
Válasz erre
hát igen boccs mindenkitől húzott szálat akartam írni a kiadáshoz rézdróttal én is próbálkoztam csak mint ahogy azt írod nagyon gyűrődik és akkor próbáltam ki a cérnát nekem bevállt, ha más nem tud vele bánni akkor sajnálom pedig sztem jó
borisz 406940 2008. augusztus 21. 21:49
Válasz erre
Hjajj emberek, én próbáltam a cérnát, kalap kaki. A rézdrót jobb erre a célra de a gond az vele, hogy gyűrődik, a húzottszál ennél jobb, de nehéz jól megfeszíteni.
A Z63 féle rugalmas huzalozó cérna vált be nálam -de tényleg bevállt, jobb a többinél, nem reklámozok-
A rézdrótra nem kell "ezreket" kiadni. Nekem tönkrement fülhallgatókból van egy nagyadag. A fülhallgató meg párszáz forint.
Hawk 406939 2008. augusztus 21. 21:45
Válasz erre
Hello!
Szerintem rézdrót is fordul elő minden háztartásban pl kiszuperált elektromos vezetékekből elég nagy mennyiséget lehet kiműteni.
Üdv!
Hawk
RATCUSTOM 406938 2008. augusztus 21. 21:35
Válasz erre
lehet, de nekem nem volt rézdrótom meg semmi, cérna meg van mindenkinek és nem szeretnék kiadni makett, meg festékek után még rézdrótra is ezreket, de akinek van sok pénze akkor biztos jobb a rézdrót én csak megosztottam hogy én hogy csinálom
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737.