/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738.
Hawk 409848 2009. március 12. 00:41
Válasz erre
DSC01036
DSC01036
DSC01039
DSC01039
DSC01040
DSC01040

Sziasztok!
Jó pár hónap kihagyás után most ismét nekiálltam a Mi-24 esemnek, 1-2 dolgot javítgattam rajta házilag, így talán picit közelít jobban a valósághoz. Valamennyire sikerült is ezeket kiviteleznem, de még koránt sincs kész :)
Ha jól alakul, már Szolnokon ott lesz.
Üdv!
Hawk
zoli1989 409847 2009. március 11. 21:35
Válasz erre
Tényleg nagyon jó! Nagyon szép kis gép lett! Gratula!
f2d 409846 2009. március 11. 21:32
Válasz erre
Nagyon pofás lett. Bandival is egyetértek.:-)
notarius 409845 2009. március 11. 21:22
Válasz erre
Nagyon jó! Egyébként is szeretem mind a sugárhajtású gyakorlókat, mind a kis példányszámban épült gépeket, így különösen tetszik.
szezsolt 409844 2009. március 11. 21:17
Válasz erre
g-4  1
g-4 1
g-4  2
g-4 2
g-4  3
g-4 3

Sziasztok!

No végre elkészültem (98%) a jugoszláv Soko G-4 Super Galeb (1/72 YUMO+pavla+saját)gépemmel. A dobozbontásról itt lehet olvasni bővebben: makettinfo.hu/index.php
Az építése során meglehetősen sokat kellett csiszolni és tömíteni. Új kabintetőt húztam mert mindenképpen nyitva szerettem volna elkészíteni. A katapultüléseket lecseréltem Pavla műgyantára és a fülkében pótoltam a hiányzó és feltűnő berendezéseket.
Két alváltozat közül választhatunk és összesen 6 féle gép elkészítéséhez kapunk matricákat: kettő 1992 utáni jugoszláv, kettő 1992 előtti jugoszláv, egy boszniai szerb 1992-ből valamint egy burmai légierő gépét. Én végül egy korai jugoszláv (JRV i PVO) gép mellett döntöttem.
Aki szereti a ritka típusokat, annak mindenképpen ajánlom e a szép vonalú gép elkészítését. Nagy nehézséget inkább csak a beszerzése okozhatja, mert ma már szinte lehetetlen.

üdv
szezsolt
Tibcsi 409843 2009. március 11. 13:41
Válasz erre
Gotha 409842 2009. március 11. 13:16
Válasz erre
Timur 409841 2009. március 11. 09:57
Válasz erre
pipper 409840 2009. március 10. 23:11
Válasz erre
bogár 007
bogár 007
bogár 008
bogár 008
bogár 009
bogár 009
bogár 011
bogár 011
bogár 012
bogár 012
bogár 013
bogár 013
bogár 014
bogár 014
bogár 015
bogár 015

Készüla bogárka 1/16 Revell
Hubcsi 409839 2009. március 10. 22:23
Válasz erre
DSCF3619
DSCF3619
DSCF3620
DSCF3620
DSCF3621
DSCF3621
DSCF3625
DSCF3625

Sziasztok!
Kis kihagyás után folytatom a MiG-15-öt, közbe összeütöttem a hátsó törzs állványát.
Üdv!
pucu1 409838 2009. március 10. 21:57
Válasz erre
Köszi.2 hónap :(
nagyon kevés időm jutott makettezésre
sdafsd 409837 2009. március 10. 21:46
Válasz erre
Nagyon szép, mindkettő! Mennyi szünet :D?
pucu1 409836 2009. március 10. 21:40
Válasz erre
kész 1 006
kész 1 006
kész 1 005
kész 1 005
kész 1 003
kész 1 003
kész 1 001
kész 1 001
kész 1 004
kész 1 004
elefant 001
elefant 001
elefant 003
elefant 003
elefant 006
elefant 006
elefant 009
elefant 009

Sziasztok!
Hosszabb szünet után ismét dolgozgatok.Mind kettő dragon 1/72.
üdv
Gotha 409835 2009. március 10. 17:24
Válasz erre
Horten IX-3
Horten IX-3

szia

kösz az infókat! közben találtam egy képet, de ott akkora a kupi, hogy azt képtelenség megépíteni...
Timur 409834 2009. március 10. 15:21
Válasz erre
Szia!

A géppel kapcsolatban rengeteg anyag van. A fotókról annyit, hogy a korábban emlegetett "Spirit of Thuringia"-könyvben 250 fotó szerepel, a Myhra-könyvben 150. stb. Most szkenneltem be kb. 15-20 fotót a Horten műhelyről (V1 és V2) valamint a Gotha gyárról (V3-). Némi szerkesztést igényel, de majd küldöm.

A típusnevet illetően nincs keveredés. A Horten-fivérektől a "IX" típusjelzést kapta, az RLM-től a 8-229 számot, így a gép helyesen Horten 229.
Két példánya repült. A V1 vitorlázó volt, a V2 pedig sugárhajtóműves példány. Ezek a Horten-műhelyben készültek. A V1 egy futóműtörés után roncsként érte meg a háború végét; a V2-vel Erwin Ziller lezuhant egy hajtóműleállást követő pilótahiba (alacsony sebességnél a futómű és a féklap vésznyitása) miatt '45 februárjában.
A jelenleg múzeumban látható V3 soha nem repült, kb. 95%-os készültségi fokban állt, amikor az amerikaiak elfoglalták a Gotha-gyárat.

Hivatalosan kiadott festési utasítás nem létezett a típusra, így minden festési rajz a fantázia szülötte, illetve következtetés. A V1 és V2 75/76-os volt, a V3 festetlen.

A V3-on jelenleg látható 2 db. horogkereszt természetesen nem volt a gépen, amikor zsákmányolták. Az amerikai pajtások festették rá később. (A helye amúgy sem lehetett volna az, ahová az amik festették, mert épp a hajtómű-kiömlőkhőz pingáltak. Egyéb Horten típusokon, pl. a IV-en a horogkereszt középen volt, a kis csúcsos "farokrészen". De hangsúlyozom, a V-3-on nem voltak felségjelzések!) A zsákmányolt eszközökre a bemutatókhoz az amertikaiak szívesen festettek "fals" jelzéseket. Így járt pl. a Reichenberg IV, vagy a Natter is; pedig, mint "egyszer használatos" eszközökre Führer-parancs tiltotta a horogkereszt felfestését.

A Hortennel kapcsolatban tehát léteznek információk és nagyon komoly típuskönyvek, csak utána kell járni egy kicsit.

Üdv és Horrido!
Gotha 409832 2009. március 6. 16:36
Válasz erre
Köszi az infót és a kritikát.

ez a gép azért kicsit kényesebb téma, mert nem tucat, amennyit tudok róla hogy a IX-ből egy-két példány készült, talán eggyel repültek is. (A gothai vagongyárban készült, ezért is van a típusnevet illetően keveredés.) A neten fellelhető ezzel szemben kb 6-10 féle festés. Fotó nagyon kevés, leginkább az eredeti gépről készült múzeumi fotók (színesek) lehetnek támpont. (amin egyébként fehér a horogkereszt) Néhány ff kép is van róla ezek közül egyik sem műhelyben készült. Ha van ilyen képed azt szívesen megnézném.
A többi kritikával egyetértek, próbálok módosítani.
Timur 409829 2009. március 6. 12:14
Válasz erre
Szia!

1, A szélvédőt nehezen kapták volna le így, ugyanis a hátsó keretébe integráltan építették (volna) a páncélüveget. Úgy rémlik, ezt a keretet előre, erősítéssel együtt építették, és a plexi csak utólag került rá.
2, Az üzemanyag-töltőcső fekete. Az, hogy miből töltötték/tölthették az üzemanyagot némi internetes keresgélés után megtalálható, ha szakirodalom nem áll a rendelkezésedre. Hangárban, szerelőműhelyben amúgy is nehezen hihető a tankolás.
3, Ha nincs a típusról anyagod, a netem akkor is találsz fotókat arról, hol is építették valójában a Horteneket. A képekről kiderül,milyen eszközök, anyagok, szerszámok, stb. voltak a gép közelében.
4, A Luftwaffe-tisztek nem hordtak fekete egyenruhát és karszalagot.

Javaslatok:
-meg kell tanulni tisztességesen ragasztani, tömíteni, csiszolni
-gyakorolni kell a festést és a matricázást (jól látható a csillogás)

Ha a makett építése már jobban megy, akkor érdemes gondolkozni egy diorámán.
-Utána kell nézni a gép repülés- és hadtörténeti vonatkozásainak.
-Fotókat gyűjteni az eredetiről, és a megjeleníteni kívánt szituációkról.
-Fotókat gyűjteni a diorámán ábrázolni kívánt technikai eszközöknek.
-Utána kell nézni az ábrázolni kívánt korszaknak, hadszíntérnek és évszaknak megfelelő egyenruháknak.

Végül: törekedni az egyszerűségre. Abszolút légbőlkapott dolgokat (pl. óriáscsapágy, fogaskerék, műanyag-kütyü,stb.)mellőzni kell. Aki sokat akar markolni, az néha keveset fog. A gyengébben kivitelezett, de reális dioráma többet ér, mint egy agyonzsúfolt kamuparádé. Tehát: türelem és önmérséklet.

Üdv.
rod666 409828 2009. március 6. 11:36
Válasz erre
Igen, azért is fenem rá a fogam... A Bf-109E-jük gyönyörű, és olcsó is.
rod666 409827 2009. március 6. 11:27
Válasz erre
Kb. 2 éves...
Icebreaker 409826 2009. március 6. 11:20
Válasz erre
Helló Civil!

Alapjában véve tetszik a járgány, jó áll neki ez a szín.
Észrevételem a következő lenne, a hátsó részen a közeli kép alapján a fényezés kissé narancsos lett, valamint nem egyenletes a lökhárító helyén!Ez valószínűleg annak köszönhető, hogy pisztollyal fújtad és valami nem volt teljesen kerek. (A Tamiya TS spray-i között szerintem megtalálnád ezt a színt és azzal nem kell egerészni) A hátsó kerék előtti légbeömlőkbe elmaradt a festés!
Amúgy igazi vaddisznó gép lesz, ha melózol rajta még egy kicsit!:-)

Ice
Z.Pisti 409825 2009. március 6. 11:11
Válasz erre
Sajnos nem ismerem azt a készletet.Újdonság az Academynél?A mostani kiadásaik meglehetősen szépek...

Z.Pisti
Gotha 409824 2009. március 6. 11:09
Válasz erre
:D

gondoltam valami factory hatása legyen az egésznek. a géppet nem építik csak valami gond akadt az ablakkal, amit kiszedtek és újra behelyezik. szerintem ez elmegy. az üzemanyagcső lehet más színű is, ezzel kapcsolatosan nincs infóm, de ha megmondod milyen színű átfestem. az ismeretlen szerkezetet én találtam ki egy aggregátoros üzemanyagpumpa, ami hordóból tankol. mindezt csak azért mert tartálykocsim nincs. a hátsó alak még tolhat mást is, ezek akadtak a kezembe, mint szóba jöhető alkatrészek, de a tiszt is mondhatta neki hogy vigye innen a fenébe mert útban vannak. ez még javítható. ugyanez a helyzet a csapágyakkal is. Az azonosíthatatlan kütyü természetesen egy titkos repülőgép kiszerelt alkatrésze.
a figurák heller és revell kit-ek, biztosan lehetne szebben is, az én lapátkezeimmel ezeket a másfél centis figurákat igen nehéz sorjázni, a festék pedig folyton lejön róluk.

de várom a javaslatokat mert szeretnék fejlődni.
rod666 409823 2009. március 6. 10:55
Válasz erre
Arról esetleg nincs infód, hpgy az milyen?
Z.Pisti 409822 2009. március 6. 10:53
Válasz erre
Nem ez az Italeri féle 48-as Texan Eduard maratással fűszerezve.

Z.Pisti
Timur 409821 2009. március 6. 10:47
Válasz erre
No, pont ilyesmire gondoltam.
Szerintem vicc az egész :)

Ha jobban megvizsgálod, akkor már maga az alapkoncepció is nyakatekert: még építik a gépet, de már harci jelzéseket visel (taktikai szám, JG 400 századjelvény, taktikai sárga szín), és építés közben (amit természetesen tiszt felügyel komoly karszalaggal, nem egy gyári mérnök) piros(!) üzemagyagcsővel egy ismeretlen szerkezetből már fel is töltik!
A háttérben egy alak kipufogókat és hatalmas fogaskerekeket tol :)
Még hátrébb óriási kerekek és csapágyak valamint egy teljesen azonosíthatatlan kütyü :)

Így együtt viccesen szürreális vízió! (De legalább jókedvre derít!)

(A makett, a környezet és a figurák minőségéről ne essék szó, mert az építést, festést lehet gyakorolni. Előbb-utóbb lesz fejlődés, és eltűnnek az ordító hibák. Bízzunk benne...)

Üdv
Tibcsi 409820 2009. március 6. 10:07
Válasz erre
Ok, csak nagyon szemet szúrt. :) Most, hogy jobban megnéztem, van még egypár érdekes dolog azon a dión. :) Pl. a két óriáscsapágy. :)
rod666 409819 2009. március 6. 10:05
Válasz erre
Csak nem az Academy-féle Texan? Az nekem is tetszik, kacérkodom vele...
Timur 409817 2009. március 6. 09:34
Válasz erre
Tibcsi!

Szerintem kár vitatkozni a gép színein, mert teoretikus a dolog.
A jelzett lap a Monogram Close Up-ból való, olvasd el mellette a szöveget is.
A két elkészült proto: a V1-vitorlázó, és a tervezett harci változattól jelentősen eltérő V2 75/76 színű volt (Close Up-infó).
Ha a gép igazán érdekel, akkor érdemes elolvasni a Classic "HORTEN Ho 229 Spirit of Thuringia: The Horten All-Wing Jet Fighter" c. könyvét, mert ez a legkomolyabb munka, ami eddig megjelent.

Veled ellentétben én úgy gondolom, hogy közel sem a színek jelentik a legnagyobb gondot azon az ún. diorámán.

Üdv
Roadblock 409816 2009. március 6. 08:44
Válasz erre
Szia Timur,

A koromnyom a Stukán... Igen még mindig sok (talán), de most nincs hozzá lelkierőm, hogy újra kimaszkoljam, félretettem néhány napra, hétre, addig remélem gyűjtök annyi energiát, hogy nekiálljak a javításnak.

A 109esen azért "tömítettem" el a gerincvonalat, mert a két fél összerakásakor kicsit csúnya lett a megfolyt ragasztó. A gerincvonal látható lesz reményeim szerint.
Teuton 409815 2009. március 5. 22:43
Válasz erre
Szia Soca!
Lelkemből szóltál! Én is 36 vagyok és már túl pár maketten, de az hiszem a kritikát el kell tudni fogadni.
Úgy gondolom, hogy néhányan építő jelleggel, segítő szándékkal kritizáltuk Tigris barátunk munkáját és nem rossz indulattal. Ez a fórum lényege, hogy mindenki tanulhasson belőle. Egyébként meg nem kötelező senkinek elfogadni a megfogalmazódott kritikákat, max nem tanul belőle. Azért a több szem többet lát alapon jobban előtérbe kerülhetnek a hibák és ha ezen valaki megbántódik az az ő baja.
Üdv mindenkinek: Teuton
soca 409814 2009. március 5. 20:56
Válasz erre
Figyuzz ide Alien!Nekem sokat jelent a kritika sőt,amit itt hozzáértők mondtak 80%-ban megcsináltam.Pedig lehet,hogy a 40 évemmel az öregebbek közé tartozom. Én is az első diomat csinálgatom és nem sértődők meg ha egy 20 éves "gyerek" kioktat sőt tanulok belőle.Nekem most lett időm arra,hogy kicsit részletesebben foglalkozzak avval ami világ életemben érdekelt!Aki ezt(kora miatt)nem viseli el ne ossza meg a dolgait másokkal,bütyköljön otthon egymagában,de garantálom,hogy nem fog fejlődi!Itt lenni nem kötelező,de ha már itt vagy hallgasd meg mit szólnak a dolgaidhoz,mert EZ A FÓRUM ERRŐL SZÓL!
Tibcsi 409808 2009. március 5. 19:44
Válasz erre
Meg is mondom, mi a gondom vele: a kép alapján úgy tűnik, mintha angol színekkel (Dark Green, Dark Sea Gray) lenne lefestve. Találtam egy leírást a Horten színeiről. Felül RLM 81, 82, és 83. Alul RLM76.

www.ciccba.com.ar/website/articulos/horten/32.pdf

Nem tudom, ez mennyire hiteles, de ezek a színek nagyon messze állnak attól, ami a maketten látszik. Mégegyszer hangsúlyozom: lehet, hogy a kép színei torzítanak. :)

De tényleg szép munka. :)
Kefe69 409806 2009. március 5. 16:25
Válasz erre
szasz Csobi! A hangároldalát sima hullámpapírból a teteje pedig keménypapir(csokis),aminek az egyik fele alufóliázott.
Timur 409804 2009. március 5. 15:07
Válasz erre
Szia!

Ha megengedsz egy megjegyzést: a Stukán még mindig nagyon sok a kipufogó-nyom.
A Messeren pedig kár volt eltömíteni a gerincvonalat: az eredeti törzset két félből rakták össze, így a gerincen és a hason is van látható panelvonal.
Csobi21 409802 2009. március 5. 07:57
Válasz erre
Miből csináltad a hangárt Kefe?
warbirds 409801 2009. március 4. 21:10
Válasz erre
Nagyon fain lett a belső. Ha a külcsín is ilyen lesz, akkor nincs kifogásom.:)
warbirds 409800 2009. március 4. 21:09
Válasz erre
Ha nem akarsz, hát nem akarsz.:) Végtére is akármi baja is lehet annak a motornak...:)) Viszont a légcsavarkúpot kicsit befogta a sárga köd, az első képen látszik.
Civil 409799 2009. március 4. 19:13
Válasz erre
engine
engine
Fényzett kaszni
Fényzett kaszni
történelme van
történelme van
félig kész
félig kész

Sziasztok!

Jelenleg ezen a Shelby-n dolgozom, végre kiélhetem autófényezői hajlamaimat. Sajnos a legnagyobb kihívás a makett hatalmas pontatlanságainak kiküszöbölése (hihetetlen, de találtam olyan alkatrészt ami 8-10 mm-el volt rövidebb mint kellett volna).
Ha van valami ötletetek vagy észrevételetek, ne kíméljetek (még csak most tanulom a szakmát)
Z.Pisti 409798 2009. március 4. 13:36
Válasz erre
Texan

Felfúrtam a kipuffot...
Texan
Texan

Motorburkolat próba
Texan
Texan

Bekerült a hátsó műszerfal is
Texan
Kabin

Jöhet a másik törzsfél
Kabin

Sziasztok!

Tovább haladtam a Texannal.Elkészült a kabin és felfúrtam a kipufogót mert azt tömören adta a gyártó...
Roadblock,nekem tetszik a madárkád szóval hajrá!

Z.Pisti
Roadblock 409797 2009. március 4. 13:22
Válasz erre
Ju87 B2 70
Ju87 B2 70
Ju87 B2 72
Ju87 B2 72
Bf109G6 Hu 003
Bf109G6 Hu 003
Bf109G6 Hu 004
Bf109G6 Hu 004
Bf109G6 Hu 005
Bf109G6 Hu 005

Gondoltam megtöröm az OFFokat... :))

A Stuka kormozásából visszavettem kicsit, többet már nem akarok.
A 109es meg még sehol sem áll.

Inkább a makettekról mondjunk véleményt... :)
100%ig egyetértek notarius meglátásával.

Peace
Pilgrim 409789 2009. március 3. 20:59
Válasz erre
Pz 3 félkész
Pz 3 félkész
Pz 3 félkész 2
Pz 3 félkész 2
Pz 3 félkész 3
Pz 3 félkész 3

Sziasztok!

Nálam ez a Tamiya Pz III L készül.
De még csak az alapszínt kapta meg, lesz még vele munka bőven.
Alien 409788 2009. március 3. 18:06
Válasz erre
Érdekes, hogy mindenki egy embert próbál eltaposni. Egy ember mond egy véleményt, holott, akik ezt követik nem tudják, hogy valójában mi történt. Lehet másokat kritizálni annak érdekében hogy előre jussatok de ez nem megoldás. Számomra a makettezés művészete alkotást jelent és nem mások ambícióinak lerombolását jelenti. Én úgy gondolom, hogy a kezdő makettezőknek önbizalmat és hitet kellene adni, és nem hiszem, hogy a hozzászólók többsége valójában miért ítélkezik makettező kollégájuk felett. A moderálási elvről csak annyit, hogy aki mindezt létrehozta ezeket a szabályrendszereket, neki kellene mindezt megfékeznie ezen a fórumon. Én azt hiszem, tudjátok kiről van szó és ha már meghozták ezt a moderálási elv szabályzatot, akkor nem kellene már betartani? Én elismerem azokat a kollégákat, akik valóban a makettezés mesterei, de az igazság az, hogy nagyon sokan a mester címet önmaguknak adják és úgy gondolják, hogy valóban mesterei annak amit csinálnak, de valójában önmaguknak hazudnak. Egyszóval nem kellene másokat eltaposni a saját érdeketekben. A moderálási elvről csak annyit, hogy ebben az esetben nem ér semmit. Azt hiszem, hogy mindenkinek meg van adva az esély, hogy a legjobb legyen. Úgyhogy tisztelt kollégák, gratulálok a hozzáállásotokhoz.
Üdv
?
soca 409787 2009. március 2. 21:34
Válasz erre
Ez tényleg jó Kefe pláne,hogy földim vagy:)
G-cart 409786 2009. március 2. 20:31
Válasz erre
Az alaplap Intersparos vágódeszka (3in1 ~ 300 HUF) cseresznye páccal átmázolva. A reptér részlet Verlinden karton, a fű ezer éves VERO vasútmodelles fűszőnyegből van. Az átmenet faragasztóra szórt homokkal készült. Fényképezéshez készítettem, meg kiállításokon alaplapnak, állandó felszerelés nélkül.
G'
Gotha 409785 2009. március 2. 20:13
Válasz erre
Kefe69 409784 2009. március 2. 19:45
Válasz erre
Kép 228
Kép 228
Kép 232
Kép 232
Kép 246
Kép 246
Kép 253
Kép 253
Kép 486
Kép 486
Kép 495
Kép 495
Kép 496
Kép 496

Szevassz Gotha.Klassz a dió-d ehhez hasonlót már én is csináltam egy pár évvel ezelőtt.
Gotha 409783 2009. március 2. 19:03
Válasz erre
köszi, nekem is tetszik bár még lehetne fejleszteni.
A dobozról vettem a színeket, a szürke is fújva van.
www.anticsonline.co.uk/l.aspx
wittman44 409782 2009. március 2. 18:45
Válasz erre
Syerintem a képen barnás árnyalata van annak a résznek amit te szürkén hagytál. de tényleg jó a dioráma.
Gotha 409781 2009. március 2. 18:42
Válasz erre
Tibcsi 409780 2009. március 2. 17:37
Válasz erre
Nem vagyok csörömp-szakértő, de nekem kifejezetten tetszik a JS. :) A Kamov sem tragédia, ahogy látom. :))
Kiváncsi vagyok, milyenek lesznek, ha elkészülnek. :)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738.