/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737.
tyimosenko 411138 2009. május 29. 16:11
Válasz erre
Hát sajnálom Teuton!

Ennyire megbízhatók az Academyék...

Igen, a feszítőkerék bekötésére gondoltam, hogy az nagyon gáz.

Jó letted, hogy levágtad azokat a nevetséges első sárvédőket.

Egyébként a teknő baloldalán a visszafutógörgők mellett van két üzemanyagtöltő nyílás, amit ugyancsak elfelejtettek kidolgozni, de ez nem annyira feltűnő hiányossság.

Szerintem még így is jobb a lánc, mintha az eredeti gumi lenne rajt.

üdv
Teuton 411137 2009. május 29. 15:48
Válasz erre
Igazad volt Tyimosenko!
Elb..tam!:( Most mit csináljak vele? Szétszedni már nem lehet sérülés nélkül, a vinyl-t meg nem teszem fel rá mert egy kalap sz@rt sem ér! Ha van valakinek egy használható ötlete azt megköszönöm. Úgy gondolom ezt már nem lehet anélkül megbontani, hogy tönkre ne tenném. Valószínűleg így marad és majd csak én nézegetem otthon a polcon. Grrr!
Teuton 411136 2009. május 29. 15:35
Válasz erre
Szia Tyimosenko!
Úgy tettem fel a láncot, ahogy a lánc dobozán lévő fényképeken volt, de most már belémtetted a frászt, utána kell nézzek.:( Egyébként a páncélteknő és a felépítmény még nincs összeragasztva, csak összepattintva, csak a páncélteknő és a lánc festése után fogom ragasztani, majd ezután a felépítményt. A meghajtó kerekek fogait tényleg profilra csiszolhattam volna, de mostmár mindegy. A feszítőkerekekkel kapcsolatos kérdésedet nem értem, a fezítökerekek bekötésénél kellett tömíteni, de a hátfal és az oldalfal illesztésénél nem. Most megyek a láncnak utána kell néznem.
Üdv: Teuton
Zoltán 411135 2009. május 29. 15:26
Válasz erre
Naqgyon ígéretes eddig a Skyraider !
72 ? 48?
tyimosenko 411134 2009. május 29. 15:18
Válasz erre
Teuton!

Ahogy látom a lánc sajnos fordítva lett feltéve.
tyimosenko 411133 2009. május 29. 15:11
Válasz erre
Hello Teuton!

Jol néz ki a kötény.

Hogy tudod majd lefesteni a lánctalpat így, hogy már fel van téve? Vagy a futómű leszedhető?

Kár, hogy meghagytad a meghajtókerekeken a téglalap-profilú fogakat. Én azokat megpróbáltam trapéz alakra csiszolni az enyémen, hogy kinézzen valahogy.

A feszítőkerekek bekötésénél a hátfal és az oldallemez illesztével csináltál valamit? Ez nem látszik a képeken.

Amúgy eddig egész jól néz ki.

üdv.
sulyid 411132 2009. május 29. 14:37
Válasz erre
Nem fantázia színű:)Az általad használt szín eszméletlenül hasonlít az orosz gépek festésére.
Teuton 411131 2009. május 29. 14:20
Válasz erre
Pz.IVH
Pz.IVH
Pz.IVH
Pz.IVH
Pz.IVH
Pz.IVH
PzIV.H
PzIV.H
Pz.IVH
Pz.IVH
PzIV.H
PzIV.H
PzIV.H
PzIV.H
Pz:IV.H
Pz:IV.H
PzIV.H
PzIV.H
Pz.IV.H
Pz.IV.H
Hotchkiss H39
Hotchkiss H39
Hotchkiss H39
Hotchkiss H39
Hotchkiss H39
Hotchkiss H39
Hotchkiss H39
Hotchkiss H39

Sziasztok!
Nálam ezek készülnek éppen. Egy Academy Pz.IV.H és egy Tumpeter Hotchkiss H39. A Pz.IV. kapott egy armorcale lövegcsövet és egy academy szemenkénti műanyag lánctalpat. Az oldalsó köténylemezeket én csináltam rézlemezből, a tornyon az eredeti van. Már megbántam, hogy nem csináltam meg ezt is rézből. A Hotchkiss teljesen dobozból épül és nem a zsákmányolt német, hanem francia változatban fog elkészülni. Mindkét kit olcsó árfekvésű és elég sok munka van velük(főleg a PzIV). Azért egy kis melóval meg lehet őket tuningolni. Sajnos lassan haladok velük mert eléggé híján vagyok a szabadidőnek.
Üdv mindenkinek:Teuton
Spike 411130 2009. május 29. 11:41
Válasz erre
Az M60A1-et asszem közvetlenül az Öböl-háború után vonták ki, az volt a típus egyetlen háborúja amerikai színekben. A ponyva ami rajta van ún. hatszínű sivatagi mintájú. 1991-ben még ezt használták, azután váltotta fel a 3-színű sivatagi, amit 2002-ben és 2005-ben váltottak fel a különböző digitális kamuflázsok (ACU, MARPAT)
Spike 411129 2009. május 29. 11:27
Válasz erre
A pesti Árkádban a Játékszigeten még asszem be lehet szerezni.
Johnie 411128 2009. május 29. 10:30
Válasz erre
SSA40006
SSA40006

Nemsokára befejezem a fantázia színű 1/72 Revell MI-24Hind D-t. Köszönöm, nem kérek hozzászólást, mert a végére elvicceltem az építést:)
notarius 411127 2009. május 29. 10:16
Válasz erre
tankos_srac 411126 2009. május 29. 09:55
Válasz erre
Resize of DSCF2814
Resize of DSCF2814

A végéhez közeledik a Skyraiderem építése.
notarius 411125 2009. május 29. 09:41
Válasz erre
juge75 411124 2009. május 29. 09:40
Válasz erre
LM90003
LM90003

LionMarc ModelDesign LM90003 3.360.-
Jozsi 411123 2009. május 29. 09:30
Válasz erre
notarius 411122 2009. május 29. 08:54
Válasz erre
Javasolnám a Modellkasten komplett futóművé, az egész jó.
juge75 411121 2009. május 29. 08:52
Válasz erre
Mivel a maketthez olyat adtak, amin belül nincs mintázat, igy kénytelen vagyok a hobby easyt-től rendelni, valószínűleg a lánctalpat is cserélem friulra.
notarius 411120 2009. május 29. 08:49
Válasz erre
borisz 411119 2009. május 29. 08:19
Válasz erre
Koléga, nem tudok belekötni:D
Hawk 411118 2009. május 28. 22:06
Válasz erre
DSC01541
DSC01541
DSC01544
DSC01544

Sziasztok!
Haladok rendesen, bár még elég sok van hátra...
Várom a véleményeket!
Üdv!
Hawk
balaton 411117 2009. május 28. 20:30
Válasz erre
Az első Öböl-háborúban már volt ilyen sivatagi minázatú anyag és az M-60-t még bevetették az Abrams-ek mellett.
Laac 411116 2009. május 28. 19:54
Válasz erre
Szia'
Nem kötekedni akarok, de én úgy emlékszem az M60-as tankokat már kivonták a "hadrendből". Ha igen akkor az a modern sivatagi mintás ponyva ott az oldalán ugyan jól néz ki, de nem lehetett rajta. Most nem néztem utána. Lehet hogy én tévedek és bocs!
Üdv: Laac
juge75 411115 2009. május 28. 18:58
Válasz erre
20090528951
20090528951
20090528952
20090528952
20090528954
20090528954
20090528955
20090528955
Kecel tn_800x600_169852_18884_ZSzU234_002
Kecel...

Nálam folytatódik a Silka magyarítása.
Geriqe94 411114 2009. május 28. 18:46
Válasz erre
Jaaaj egyetlen drágaszááág:D
Erre a tankra nagyon régóta vágyom, hol szerezted be?
Még régebben a "Cserebere" fórumon láttam, de nem vettem meg, talán majd legközelebb:)
Spike 411113 2009. május 28. 18:34
Válasz erre
100_2586
100_2586
100_2590
100_2590

Na kész az M60A1. A tank Academy, a kannák és dobozok az Academy kiegészítője, a ponyvák és a kannákon a szíjak sajátok. A figurák a Dragontól vannak.
juge75 411112 2009. május 27. 18:54
Válasz erre
A Silka nem 4M, hanem V1, mert nekünk az volt, a többi nagyjából oké.
juge75 411111 2009. május 27. 18:52
Válasz erre
20090527947
20090527947
20090527948
20090527948
20090527949
20090527949
20090527950
20090527950

Legelső trófeámat bevonulásom után szereztem, két nappal.
Gyakorlóban vettem át :-).
Roadblock 411110 2009. május 27. 18:41
Válasz erre
Kösz, de +1x nem állnék neki a közeljövőben, mostanság csak WWII német páncélosokban utazom... :))
juge75 411109 2009. május 27. 18:37
Válasz erre
Volt 19PM-je is, DAALA barátom örült is neki.
juge75 411108 2009. május 27. 18:37
Válasz erre
Ismerősnél van eladó, orosz vontatós.
juge75 411107 2009. május 27. 18:36
Válasz erre
Az nem Volhov, hanem az elődje a Dvina.
juge75 411106 2009. május 27. 18:35
Válasz erre
1992 körül Mig-21MF(KP) makettből átalakítottam jó pár változatot, volt köztük F-13, U, UM, PF, BIS.
Barátaim vitrinében fellelhető még pár. :-)
Csináltam Mig-23 UB-t is, Mig-15 A, Uti és Bisz, 17 PF, majd ebből F, 19 S-ből PM.
Mi-24 D és V, Mi-8, 17 és van a múzeumban egy Mi-2 nagyjavítás utáni festéssel, azt is én követtem el, csak nem létezett hozzá oldalszám akkoriban.
Nekifogtam matricákat gyártani Mi-24-re, Mi-2-re, Mig-15 szögletes számsort is szerkesztettem, aztán elküldtem a Hunkit-nek, de lenyelték a festésekkel, filmekkel együtt.
Bánt, mert nem kis melóm volt benne, delfin és felderítő mig 15 festések eredeti fotók alapján pontosan elkészítve (delfin nagyjavítás előtti magyar és azt követő Trencsényi festéssel, 15 három és két színű közöttük UTI is.
Rengeteget segítettek nyomdász kollégáim, valamint akkor még aktív Nagy András őrnagy úr, és a néhai Béler Gyula bácsi.
Ilyen az élet, mit tehetek ellene?
Még egy "köszönöm"-öt sem kaptam.
Roadblock 411105 2009. május 27. 18:30
Válasz erre
Volhovom nekem is van, igaz, hogy 1:35ben a Trumpetertől. A tréler sajna a kínai verzió, nem a mienk.
juge75 411104 2009. május 27. 18:24
Válasz erre
Előtte 1/72 repcsik, magyar vonatkozásban 1939-napjainkig.
Követte pár 1/72-es magyar légvédelmi eszköz, van közte saját készítésű is (Volhov és Kub).
Rákaptam a nagyra.(1/35)
juge75 411103 2009. május 27. 18:21
Válasz erre
Annyira még nem értek hozzá, ez a második 1/35-ös járművem, jó tíz év kihagyás után.
juge75 411102 2009. május 27. 18:20
Válasz erre
A matricákat védő papír olyan.
juge75 411101 2009. május 27. 18:19
Válasz erre
Jól néz ki, és egyszerű megcsinálni.
Selyempapír és valamivel átitatta.
Roadblock 411100 2009. május 27. 18:12
Válasz erre
A Barracuda hálót nem egy svéd lapon találtad?
Az valami eszméletlen jól néz ki.

Nem is azt mondtam, hogy koszold össze csak azt hogy kicsit át kellene mosni, hogy a mélyebb részek sötétebbek legyenek, majd az éleket áthúzni szárazon.
Szerintem nagyot dobna rajta... ;)
juge75 411099 2009. május 27. 18:08
Válasz erre
Jellemző ez a két oldalra felpakolt álcaháló, amit gézlapból csináltam, bár tudom nem ilyet használnak.
A négy darab (sátorrúd?) régi kerékpár küllőből van, miniplexnek nem okozott gondot daradolni és sorjázni.
Láttam megoldást NATO-álcaháló készítésre (vagy inkább barracuda), legközelebb olyat készítek.
Papírlap átitava valamilyen ragasztóval, vagy lakkszerűséggel, aztán lyukasztó (2mm-es csődarab fele leköszörülve és élezve, azzal csinálta a hullámszerű mintákat bele, végül szét húzgállta, nagyon élethű.
juge75 411098 2009. május 27. 18:03
Válasz erre
Talán, de nem akartam koszolni.
Roadblock 411097 2009. május 27. 17:35
Válasz erre
Nagyon világos akkor is. :)
A rozsdával nekem (is) mindig bajom van, mert a világos, narancssárgás árnyalattól egészen a vörösesbarnásig mindenféle előfordul. Innentól kezdve viszont ízlés kérdése a szín.

Átmosás, szárazecsetelés?
juge75 411096 2009. május 27. 17:32
Válasz erre
Például a sivatagi homok fémtisztára csiszolja.
juge75 411095 2009. május 27. 17:30
Válasz erre
images
images
new-1
new-1

Amúgy változó, mert attól is függ, mennyi ideig koptatják a fém részeket és milyen összetételű a a sár vagy víz ahol ment.
A levegő összetétele is változó.
juge75 411094 2009. május 27. 17:27
Válasz erre
Ilyen a rozsdás lánctalp.
Egyébbként narancssárga.
Roadblock 411093 2009. május 27. 17:21
Válasz erre
Szép lett, de egy kis fakítást, átmosást és élek szárazecsetelését még elbírna.
A lánctalp rozsda színe nekem kicsit harsány, lehet hogy át kellett volna mosnod sötétbarnával, hogy sötétebb legyen.

Ja nekem is megvan, kb 8-10 éve raktam össze elég hányaveti módon.
juge75 411092 2009. május 27. 16:52
Válasz erre
20090527917
20090527917
20090527920
20090527920
20090527922
20090527922
20090527923
20090527923
20090527924
20090527924
20090527921
20090527921
20090527926
20090527926
20090527927
20090527927
20090527925
20090527925
20090527926
20090527926
20090527928
20090527928
20090527929
20090527929
M163_Vulcan_USA_22
M163_Vulcan_USA_22
M163_Vulcan_USA_11
M163_Vulcan_USA_11
3263350565_395bed393d
3263350565_395bed393...
2818289930_e1c63996a9_b
2818289930_e1c63996a...
20090510870
20090510870
20090525899
20090525899
20090510871
20090510871
20090527934
20090527934
20090525902
20090525902
20090525904
20090525904
20090527938
20090527938
20090527939
20090527939
20090527941
20090527941
20090527942
20090527942
20090525912
20090525912

Academy 1/35 M163 Vulcan szintén szemenkénti láncal van megáldva, 5-7 tagonként össze ragasztottam, a feszítő és hajtó kerekekre feltettem alakra formálni.
Amikor megszáradt lefestettem és szépen felkerült a helyére, bár én frissen mosott és rozsdás láncút csináltam, ahogyan a Verlinden kiadvány képeken látni.
Jó édes drága a...á-t én is emlegettem párat, de be kell vallanom, megéri.

Ja az SA-6 KUB-projektből pár alkatrész és módosításról fotók.
Átalakított és mérethű vezérsíkok és korrekt torlósugár hajtómű beömlő rendszer.
Módosított teknő, ezzel helyére kerültek a görgők.
Mellé tettem a gyári rakétát és vezérsíkokat, hogy látható legyen miben rosz a Trumpeter.
vlevi 411091 2009. május 26. 10:52
Válasz erre
Igen. A Revell tűs ragasztója ui. feloldja a festéket is. Úgy képzeld el, hogy egymáshoz toltam őket abban az állapotban, ahogy véglegesen kell lenniük. Ekkor, ment közéjük egy kevés ragasztó, lehetőleg középre, de lehet több helyen is. A híg Revell ragasztó nagyon szépen befolyik a résekbe, teljesen eltűnik a felületről. Ilyenkor még egy kicsit lehet, hogy igazgatni őket, hogy a lánc alakja mégjobb legyen. De annyit tartani fog, amennyit kell. És ha még a ragasztó teljes megkötése előtt felrakod, akkor a tankon is tudod igazgatni, persze óvatosan, odafigyelve arra, hogy ne csússzon szét.
Ram 411090 2009. május 26. 09:36
Válasz erre
Érdekes kis gyűjtemény lett itt hirtelen a "hogyan készítsd a lánctalpat" témában :) Vlevi, ezek szerint neked a már lefestett szemek gond nélkül egymáshoz ragadnak a sima Revell tűs ragasztóval?
vlevi 411089 2009. május 25. 21:51
Válasz erre
Én viszont a Tamiyát szemenként festettem.
blutacból feragasztottam hosszú csíkokat egy doboz tetejére, erre raktam 25-ösével sorba a lánctalpszemeket. Kapott egy rozsdabarna réteget, majd acélszínnel ecsettel átkentem. Így csak a legmélyebb részeken maradt rozsdás. Aztán krómezüsttel szárazecseteltem, ettől az élei, ahol állandóan súrlódik, még fényesebbek lettek.
Aztán megfordítottam, és ugyanúgy a másik oldalát is.
Amikor megszáradt, akkor kb 95 darabot összeragasztottam, úgy, hogy egymásba toltam a lánctalpszemeket, és közé cseppentettem 1-1 csepp ragasztót, a Revell tűs fajtából. Természetesen belülről, így egyáltalán nem látszik. Kb félóra várás után a ragasztó már kicsit megszikkadt, már elég jól tart, de még nem szárad meg teljesen, ezért még nem merev. A lánctalp így egyben van, és elég jól hajlítható. Óvatosan betoltam a helyére, és ráfordítottam a görgőgre. Ezt a technikát egyébként a youtube-on láttam, egy japán csávótól. A végét az első lánckerékre hagytam, mert ott pontosan lehet tartani az 1-1 szemnyi hézagot, mivel a fogaskerékre máshogy úgyse tudod rárakni. A fogaskerékhez is csak 1-1 csepp ragasztóval rögzítettem, természetesen belülről. Ezután a néhány kimaradt lánctalpszemet is rögzítettem az első görgőre.
A gyakorlatban azért nem sikerült ilyen tökéletesre, mint ahogy itt leírtam. Ha egyszer megvadulok, leszedem, széttöröm és felrakom szebben :)))
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737.