/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737.
^Sunrise^ 415240 2010. április 7. 13:44
Válasz erre
DSC_3193
DSC_3193
DSC_3194
DSC_3194
DSC_3195
DSC_3195
DSC_3196
DSC_3196
DSC_3198
DSC_3198

A színekkel próbálkoztam az elmúlt 2 napban. Érdekes mennyire eltérő, pedig elvileg mindegyik uaz (FS16440 sirályszürke)
Bár a Gunzéba tettem egy minimális fehéret, annyit nem, ami indokolná az eltérést. Nekem mindenesetre jobban tetszik az Xtracrylix árnyalata, használtabb, gyűröttebb érzete van.
pistike 415239 2010. április 7. 13:33
Válasz erre
Csak érdekességképpen: A Peerless Max-tól származik az Italeri-ként ismert Nebelwerfer, az amerikai 57 mm-es és 155 mm-es ágyúk, az "US Cargo and Water Trailers" készlet, valamint a Steyr RSO készletek szerszáma is.
pistike 415238 2010. április 7. 10:39
Válasz erre
Sőt, a Bilek is ezeket az ős-szerszámokat használja. (Vagy csak használta?) A Dodge teherautókból pl. mind a négyfélét. Valóban sokat kell dolgozni velük, de szerintem ma is megállják a helyüket.
halaci 415237 2010. április 6. 23:11
Válasz erre
A Bedford már inkább 40, mint 20 éves, ez is eredetileg a Peerless-Max sorozat darabja, amit előbb az Airfix vett át (nálam egy 74-es katalógusukban már szerepel), tőlük meg az Italeri. A Dodge WC, a Chevy 15cwt, a Chevy Gun Tractor és a most már Revell/Zvezda színekben is kapható M3 Scout is ebbe a sorozatba tartozott. Az a gáz, hogy ezekből negyven év alatt sem jött ki újabb makett (kivéve a Skybow/AFV Club féle Dodge-ot), pedig ezek nem csak a tervezőasztalon létező papírpáncélosok voltak.
Szamuráj 415236 2010. április 6. 21:40
Válasz erre
Sziasztok!
Megpróbálok visszaemlékezni, úgy rémlik, hogy a Modell és Makett 1996/3-as számában, annak a revüjében írnak az Italeri Bedfordjáról. Már akkor korosnak számított ez a készlet, ha jól emlékszem több, mint 20 éves szerszámról írnak a cikkben (limitált újra kiadású dobozfedele volt), ha ehhez hozzáadjuk az 1996 óta eltelt 14 évet, bizony...megy az idő. :)
Sz.
apcyzoli 415235 2010. április 6. 21:26
Válasz erre
CrazyCharlie 415234 2010. április 6. 21:09
Válasz erre
Boccs, csak most vettem észre a hsz.-ed. Szerintem holnap este már aktiválom, a többi az üzemeltetők dolga :)
vereri05d 415233 2010. április 6. 21:09
Válasz erre
Jogos az alapszabály :D
De igen ,én figurákba találtam nála egész szép kidolgozottságúakat :)
Az Autoblindákról hallottam . Egyet majd lehet h beszerzek ha végeztem a mostani gyártószalagon lévőkkel :D
CrazyCharlie 415232 2010. április 6. 21:04
Válasz erre
Az Italerinek általában(!) azok a legjobb makettjei, amik öntőszerszámát más cégtől vesz át :)) Itt is van szórás persze (jobb-rosszabb).
Ha a saját fejlesztésű makettjeit nézzük: a régebbiek ár-érték aránya elég jó, az újabbak meg szépek is tudnak lenni (pl.: Autoblinda sorozat)
Alapszabály: ha "ritka" jószág kell, akkor szenvedj meg érte! :)))
vereri05d 415231 2010. április 6. 20:49
Válasz erre
Akkor jobb készletet fogtál ki :)
Nálam amik vannak...fúú :D
Ha tehetem a legjobbat veszem meg. de van amit az a cég nem gyárt abban a méretben vagy azt a változatot. és akkor jön a házi tunning :D és a káromkodás néha :D
CrazyCharlie 415230 2010. április 6. 20:34
Válasz erre
Ha hiszed, ha nem, én alig tettem valamit hozzá :) Rengeteg a sorja és az öntési hiba, de részletgazdag makett.
Az első sárvédő mögötti tárolódobozok elejére raktam egy-egy sztirolcsíkot és a ponyvákat készítettem házilag. Ezt és a kiegészítők egy részét kivéve dobozból épült :)
vereri05d 415229 2010. április 6. 20:02
Válasz erre
Szia.
Szép munka, de gondolom h alapból nem ilyen jó a készlete az italerinek. (sajnos tapasztalat. )
Sok volt vele a házi munka ? :)
Erich
CrazyCharlie 415228 2010. április 6. 19:53
Válasz erre
CrazyCharlie 415227 2010. április 6. 19:53
Válasz erre
Köszönöm!

Én láttam már Crusader harckocsit is rózsaszínben pompázni... Nem akartam ugyanolyan színűre festeni őket, ezért lett rózsaszínes az ágyú. Úgy gondoltam, hogy egy régebb óta használt ágyút raktak a kocsira (ezért is mocskoltam jobban az előbbit). Bizonyítékom persze nincs rá :)
CrazyCharlie 415226 2010. április 6. 19:48
Válasz erre
apcyzoli 415225 2010. április 6. 19:48
Válasz erre
CrazyCharlie 415224 2010. április 6. 19:47
Válasz erre
Kösti!

Igen, a "jó" öreg Italeri... :)
CrazyCharlie 415223 2010. április 6. 19:47
Válasz erre
Köszi!
Írok hozzá cikket és jó sok képpel felteszem ide.
apcyzoli 415222 2010. április 6. 19:33
Válasz erre
Gratulálok Charlie!
Gyönyörű lett a Bedford!
apcyzoli 415221 2010. április 6. 19:28
Válasz erre
Szia Sunrise!

Pofásodik a Kandúr! Jól fog kinézni!
Szamuráj 415220 2010. április 6. 18:05
Válasz erre
Szia Charlie!
Nagyon szép lett a Bedford, az egyik kedvenc típusom Észak-Afrikából. Egy kis észrevétel: a 6 fontos löveg színe eltér a teherautóétól. Ez lehetséges volt? Tudtommal csak az LRDG felderítő egység járművei voltak olyan rózsaszínnel pingálva, mint a löveg. (desert pink)
A kukacoskodást félretéve minden elismerésem, gratulálok. Egy vignetta alá? :)

Szamuráj tanár úr
^Sunrise^ 415219 2010. április 6. 17:32
Válasz erre
pepe 415218 2010. április 6. 17:11
Válasz erre
Képeket még, még!
jól nézki tetszik nagyon csinálj róla még pár képet, hogy jobban láthassuk!

pepe
CrazyCharlie 415217 2010. április 6. 16:28
Válasz erre
P1010647
P1010647
P1010648
P1010648

Elkészültem a Bedford-ommal.
Pilgrim 415216 2010. április 6. 15:28
Válasz erre
^Sunrise^ 415215 2010. április 6. 12:03
Válasz erre
DSC_3186
DSC_3186
DSC_3187
DSC_3187
DSC_3188
DSC_3188
DSC_3192
DSC_3192

Pár apróság, kabin majdnem kész, szárnyak mögötti párna lefestve.
OlahMatyi 415214 2010. április 5. 20:12
Válasz erre
Köszönöm észrevételeidet!

Más kérdés, hogy épp felszállás közben szeretném megjeleníteni. A pilóta is azért van benn.

Matyi
Muzzy 415213 2010. április 5. 20:02
Válasz erre
Szia Matyi!
Remélem most nem későn szólók! :)
Vigyázz, mert a korai Korzerek második korrózió védelmét a ZC sárga és indián red keverékéből kikevert, ún Salmon - lazac színűre festették. Ezzel kezelték a motorburkolaton és a pilótafülkén kívül minden belső felületet második rétegként.
Tehát a futóműakna belseje is ilyen volt.
Másik, hogy a korai gépeken nem volt a féklapon fellépő, azokat alap helyzetben behúzva tartották. A fülkéhez, és a szárnyra a főfutókereken másztak fel.
Az F4U4-esek késői változatainál, illetve háború utáni gépeken szerelték fel a féklapokra a fellépőt.
A szolnoki makettversenyen is volt egy Corsair, amihez mellékeltek egy kis fényképgyűjteményt. Azokon jól látszott, hogy a háború utáni felségjelű gépeken volt csak leengedve a féklap, a koraiakat ábrázolókon meg mindenhol behúzott állapotban voltak parkoló normál helyzetben.
Muzzy
OlahMatyi 415211 2010. április 5. 19:42
Válasz erre
001
001
002
002
003
003
004
004
005
005
006
006
007
007
008
008
009
009
010
010
011
011
012
012
013
013
014
014
015
015
016
016
017
017
018
018
019
019
020
020
020
020
022
022
023
023
024
024
025
025
026
026
027
027
028
028
028
028
030
030
031
031
032
032
033
033
033
033
035
035
036
036

Sziasztok!

Tamiya 1/48as Birdcage Corsair. Szigorúan dobozból, egy kevés scratch-csel. :)
Jelenleg a festés részénél tartok, az apaszínek már felkerültek!

Matyi
^Sunrise^ 415210 2010. április 4. 22:14
Válasz erre
Jó is hogy mondod, mert a napokban pont ezt nézegettem, aztán ki is ment a fejemből. De odakentem az este egy kis Milliputot, úgyhogy holnap orvoslom a problémát. Köszi! :)
csabbee 415209 2010. április 4. 19:23
Válasz erre
Sunrise!
Jó lesz ez a Kandúr!Egy dologra figyelj oda,amikor a kabintetőt felrakod,vágd le a két kis illesztőfület a végéről mert az igazin ezek belül vannak.A makett törzsén pedig tömítsd el a helyüket.Ezt a Fujimi sajna elrontotta.
Üdv!
pulcsi 415208 2010. április 4. 19:16
Válasz erre
A lakk nem teljesen áttetsző,igy minél vastagabb a réteg amiatt a festék szine sem lesz olyan mint amilyet tervez az ember.A lakk vastagság miatt már fénytörés jön létre.
kató 415207 2010. április 4. 18:50
Válasz erre
Nem vagyok egy nagy F-14 szakértő , de nekem megfelelőnek tűnik .
A lakkozás mindig variál az árnyalatokon , a fényesebbtől sötétebbnek tűnik a felület , a matt-tól fakóbbnak . Ezt előre bele kell kalkulálni a színválasztásba . Más gyógymód sajnos nincs , ez az eltérő fénytörésből fakad .
going 415206 2010. április 4. 18:39
Válasz erre
Igen van, a 205 ös-ről is találtam. Igazából a felső rész sötétebb lett a kelleténél ,de ez csak lakkozás után derült ki. Előtte pont megfelelő volt.
kató 415205 2010. április 4. 18:33
Válasz erre
A tengerészeti gépek gyakran nagyon lepukkantak , főleg az ilyen világos felületűek .
Gondolom van fotód bőven . Meglátod sokat dob az összképen !
going 415204 2010. április 4. 18:23
Válasz erre
Köszönöm szépen. Egy kis koszolást bevetek még, mert tényleg steril az egész , mintha most jött volna ki a gyárból a gép.
kató 415203 2010. április 4. 18:19
Válasz erre
Nem is olyan kutyaütő az a Tomcat ! Egész jól sikerült . Két dolgot javasolnék :
1.- a futóművek rugóstagjait legközelebb fesd fémszínűre
2.- koszold és panelezd a gépet ( úgy nem lesz olyan "steril" , ahogy CrazyCharlie is említette )
Egyébként a makettezőnek mindig fejlődnie kell még , másként megette a fene az egészet !
További jó munkát !
CrazyCharlie 415202 2010. április 4. 17:56
Válasz erre
Én még csak mostanában állok neki az enyémnek, ha úgy alakul írj egy mailt (adatlapomon megtalálod)
^Sunrise^ 415201 2010. április 4. 17:03
Válasz erre
DSC_3148
DSC_3148
DSC_3149
DSC_3149
DSC_3150
DSC_3150

Jó kérdés, egyelőre a 4 has alatti Phoenix van tervben, de a fene tudja. :D

Ma szkreccseltem a kabin hátulját, és a hajtómű közötti elem is meg lett csiszolva és újrakarcolva ahol kellett. Lassan indulhat pár helyen a festés.

A 48-as Aires kabinomból merítettem az ihletet. :)
CrazyCharlie 415200 2010. április 4. 15:32
Válasz erre
Túl steril és a matricázat is "high-low viz"-es szerintem, úgyhogy nem kellett volna a hasát meg a kormányfelületeket fehérre festened...de szép munka, azt meg kell hagyni! Grat!
CrazyCharlie 415199 2010. április 4. 15:30
Válasz erre
Felhasználod a TARPS konténert + a 30 sz. alkatrészt? Ha nem én átvenném :)
going 415198 2010. április 4. 14:06
Válasz erre
DSC00139
DSC00139
DSC00140
DSC00140
DSC00141
DSC00141

Nálam is elkészült az 1/72-es Italeri cicus. Még fejlődnöm kell.
apcyzoli 415197 2010. április 3. 22:25
Válasz erre
Szerencsés eset. Nekem sajnos így nem lehetett. A jobb gyártók gondolnak a makettezőre is!
^Sunrise^ 415196 2010. április 3. 22:00
Válasz erre
Igen, ez így van, a legvége még nem készült el, azt csak a végszerelésnél fogom feltenni. A törzshöz még a két hajtómű közötti nyúlvány van vissza, csak előtte mindenképp meg kellett festeni a hajtóművet, mert utána már nem lehetett volna odaférni.

A gumielemet egyébként külön adták, még keresem a megfelelő színt hozzá, de szerencsére akárcsak a hajtóművek végét, ezt is csak a legvégén kell feltenni, ha kész a festés.
apcyzoli 415195 2010. április 3. 21:23
Válasz erre
Szia Robi!
Tényleg, ahogy nézem, valószínű, igazad van. Csak elég csalóka a dolog.
OK! Péntekig beszélünk!
apcyrobi 415194 2010. április 3. 20:51
Válasz erre
Hali Sunrise4 Grat az eddigiekhez! Úgy látom biztos kezekben van a kandúr! Csak így tovább. Zoli! Ha jól látom, azon a képen még nem volt a kiömlő feltéve, azért vastagabb.Majd péntekig még hívlak! Apcyrobi
apcyzoli 415193 2010. április 3. 19:47
Válasz erre
Jól látom, ez A tipus? P&W hajtómű?
Én egy kicsit vékonyabbra csiszolnám a kiömlők rózsáit.
Amúgy szépen bepanelezted a géptestet, és jók a beszálló panelek is.
A szárnytőzáró gumielemet adták a kitthez, vagy neked kell majd legyártani?
Nekem az Italeri nem adott semmit, rézlemezből lett készítve.
Szépen haladsz, csak így tovább!
^Sunrise^ 415192 2010. április 3. 19:20
Válasz erre
DSC_3134
DSC_3134
DSC_3138
DSC_3138
DSC_3140
DSC_3140
DSC_3141
DSC_3141
DSC_3143
DSC_3143
DSC_3144
DSC_3144
DSC_3145
DSC_3145

Tegnap esti festésről ma sikerült pár képet megörökítenem. Ma csak annyit tettem hozzá a dolgokhoz, hogy a kiömlőket, ill. a beszálló paneleket fehérre fújtam. Ha majd egyszer összeáll, akkor egész formás lesz a Cicus. :)
Ungi 415191 2010. április 3. 18:51
Válasz erre
Eladó 13 db modellautó 1:18 méretarányban érdeklődni e-mail:ungvarszky@citromail.hu vagy msn:ungvarszky@hotmail.com
mindegyik autó kitűnő állapotban

Opel Rekord,Renault 16, Renault 5, VW microbus, Jaguar Mark II, NSU TT, Opel Kapitan, Wartburg 311 coupe, Porsche 356A, Auto Union 1000s, Peugeot 404, Alfa Romeo Gulia GT, VW beetle (Revell),
apcyzoli 415190 2010. április 3. 17:23
Válasz erre
Szia Zsolt!
Köszi a képeket, le is töltöttem!
Sokat segítettél velük!
Üdv: Zé.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737.