/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738.
Gruandag 418652 2011. március 27. 16:16
Válasz erre
VK1602
VK1602
VK1602 (1)
VK1602 (1

Üdv!
Nálam most egy HobbyBoss VK1602 Leopard készül...szép készlet,akit esetleg érdekel,adatlapomon talál róla dobozbontást
stemi 418650 2011. március 26. 07:06
Válasz erre
juge75 418649 2011. március 26. 05:47
Válasz erre
Kép 901
Kép 901
Kép 902
Kép 902
Kép 903
Kép 903
Kép 904
Kép 904
Kép 905
Kép 905
Kép 906
Kép 906
Kép 907
Kép 907
Kép 908
Kép 908
Kép 909
Kép 909
Kép 910
Kép 910
Kép 911
Kép 911
Kép 912
Kép 912
Kép 913
Kép 913

ZSU-23-4V1 Silka, természetesen Magyar jármű lesz.
A torony és vezetőtér belső Trakz gyártmány, a orr páncél üzemanyagot és az akkumulátor teret védő lemeze saját gyártmány.
A motor (V-6 R) hűtő rendszere és a kipufogó saját kreáció, a rácsozat kerete Slyizs Péter (Slypí) barátomat dicséri, ő segített a tervezésben és a gyártásban, maga a rács pedig az ABER S 26 háló maratása (gyönyörű!), amit forrasztással rögzítettem a keretre, majd szikével vágtam körbe, végül, ahogyan az eredetit is, csavarokkal rögzítettem (Masterclub, 0,5-ös hat lap fejű).
Ami hiányzott a belsőből: el készítettem a parancsnok pisztoly fogantyú elsütő szerkezetét, ennek helye és maga a szerkezet is hiányzik, pótoltam a optikai rendszer gumi nézőkét, és a parancsnoki pult műszereinek lábtól védő lemezeit.
Az ülések párnái eredetileg barna-fekete és ezek árnyalatai színű bőr üléspárnát kaptak, ezt a toronyban zsák vászontól a sátor-ponyva anyagáig mindennel bevonták, takarták a kopás miatt, ezért olyan sokféle (ez gyakori volt) az ülés színe, bár a készlet a Dragon makettjéhez készült, illesztése még sem tökéletes, sokat kell faragni.
A makettbe az eredeti készlet másolata került (az eredeti dobozban figyel, mert elég ritka).
zoltan88 418648 2011. március 26. 01:18
Válasz erre
Köszönöm juge75, lgz1904 és atis76 a FAQ MIG-el kapcsolatos segítséget!
TAMAS78 418645 2011. március 23. 19:08
Válasz erre
Szia, J_K!

A natúr fémet természetesen csakis olyan helyekre gondoltam, amelyekről biztosan tudom, hogy valóban fémből készültek.

Ezekről az elkészült nappali gépekről még semmit nem találtam, ha van erről valami pontosabb információd, pl. a festésükről, megosztanád velem?

Előre is köszönöm!

Tamás
joci232 418644 2011. március 23. 19:04
Válasz erre
Szia!

koszolásban segítek szívesen ha kell :)

email címem tudod...

Üdv!
usatika 418642 2011. március 23. 18:17
Válasz erre
camuflge 3szin festése
camuflge 3szin fest...

kibrobáltam egy kis maszkolást...ma már megfujtam a véglegest
unicellular 418641 2011. március 23. 18:11
Válasz erre
SENNÁS 418640 2011. március 23. 17:44
Válasz erre
unicellular 418639 2011. március 23. 17:42
Válasz erre
Szia!
A fényszóró belsejét mivel festetted?
SENNÁS 418638 2011. március 23. 17:39
Válasz erre
P1050759
P1050759
P1050761
P1050761

Hát igen ezt még tanulni kell nekem.Majd ki forrja magát.Most ez van,úú de shit ez a lánctalp.Minden oldalról csiszolni kell nemigazán illik össze.De megoldható.
matetamas13 418637 2011. március 23. 17:33
Válasz erre
IMG_3725
IMG_3725
IMG_3726
IMG_3726
IMG_3727
IMG_3727

Haladtam ma egy kicsit a tankkal.
juge75 418636 2011. március 23. 17:23
Válasz erre
lgz1904 418635 2011. március 23. 17:08
Válasz erre
Pdf filében nekem megvan,hogy jutassam el hozzád?
J_K 418630 2011. március 23. 08:46
Válasz erre
Szia!

A helyzet az, hogy néhány nappali vadász elkészült, de csak kétmotoros átképzésre használták őket a Me 262-höz. Legalább 1 ilyen gépet találtak Lechfeldben. Viszont egyet sem vittek sem az USA-ba, sem máshova zsákmányként, ez az információ téves.
A részleges natúrfém festést sem ajánlanám. Részben azért, mert az elkészült nappali gépek festését ismerjük, részben meg azért, mert a Ta 154 nagyrészt fából épült. A legnagyobb fém részei a hajtómű-burkolatok.
atis76 418629 2011. március 23. 08:38
Válasz erre
Üdv!
Szerintem Pesten a Sasban kapsz.
Atis
hobbista 418628 2011. március 23. 08:08
Válasz erre
Szia Mendi!
Nem rossz, amit csináltál. Talán annyi még, hogy a forgó-mozgó alkatrészeken annyira nem maradt meg a szutyok. Mindenesetre hatásos.
zoltan88 418627 2011. március 22. 23:29
Válasz erre
Sziasztok!
Azt szeretnem kerdezni, hogy a MIG F.A.Q. konyvhoz hol lehetne legkonnyebben hozzajutni? le lehet esetleg tolteni valahonnan?
bocs, hogy itt kerdezem, vagy ha esetleg mar volt rola szo, de nem talaltam.

nagyon szepek a ponyvak egyebkent!
koszi: Zoli
zoltan88 418626 2011. március 22. 23:29
Válasz erre
Sziasztok!
Azt szeretnem kerdezni, hogy a MIG F.A.Q. konyvhoz hol lehetne legkonnyebben hozzajutni? le lehet esetleg tolteni valahonnan?
bocs, hogy itt kerdezem, vagy ha esetleg mar volt rola szo, de nem talaltam.

nagyon szepek a ponyvak egyebkent!
koszi: Zoli
zoltan88 418625 2011. március 22. 23:29
Válasz erre
Sziasztok!
Azt szeretnem kerdezni, hogy a MIG F.A.Q. konyvhoz hol lehetne legkonnyebben hozzajutni? le lehet esetleg tolteni valahonnan?
bocs, hogy itt kerdezem, vagy ha esetleg mar volt rola szo, de nem talaltam.

nagyon szepek a ponyvak egyebkent!
koszi: Zoli
Roadblock 418624 2011. március 22. 20:03
Válasz erre
Jól sejtettem...Nekem is meg van. :(
Nem egy öröm makett kategória volt nekem...Azóta előlépett próbadarabbá. :o

A fújást azért irtam, hogy a jövőben figyelj oda, mert könnyen romba lehet dönteni az egész festést, ha vastagon fog a légecset :)

A málhákat a következő módon készitettem el:
1. szürke alap festés
2. Mélyebb részeket feketével fújtam meg.
3. Gunze H80 zöld lett az alapszin.
4. Kis fakitás H80 alapból és matt fehérből
5. Átmosás sötétbarnával, itt-ott visszaszedtem pzsvel
6. Szárazecsetelés Pale Green-nel és némi sárgával.
7. Matt lakk zárásként.
TAMAS78 418623 2011. március 22. 18:49
Válasz erre
Az teljesen kizárt, hogy ne német felségjellel készüljön! :)

A Mistelen is gondolkoztam, de arra jutottam, hogy egy "vezethető", harcoló gépet akarok, a képzeletbeli utolsók egyikét, akik még szembeszálltak a sok tíz- és százszoros túlerővel a Reich egén.
SENNÁS 418622 2011. március 22. 17:25
Válasz erre
P1050746
P1050746
P1050751
P1050751
P1050754
P1050754
P1050758
P1050758

Sziasztok.Belekezdtem a Voroshilovetsbe.Próbálom koszolni,egyenlőre itt járok.Ponyva lett még átalakítva és a padokat kicsit átrendeztem.
haver007 418621 2011. március 22. 14:53
Válasz erre
nekem nagyon tetszik és szépek a ponyván az árnyékolások
McFrost 418620 2011. március 22. 14:15
Válasz erre
McFrost 418619 2011. március 22. 14:14
Válasz erre
Helló!

A gyártó. Tamiya.
Első fújásom, kezdő vagyok. Én rontottam el, mert túl sűrű volt a festék. A felsorolt hiányok pedig azért vannak, mert még most jönnek:) Tehát a kéziszerszámok, a pótlánc és az egész alja görgőstől és láncostól még vissza van.
Köszönöm az észrevételeket!

McF
HUJBI 418618 2011. március 22. 10:11
Válasz erre
nagyon tetszik a málhák festése és az, hogy - ritkán lát ilyet az ember - rögzítve vannak.
Roadblock 418617 2011. március 22. 09:13
Válasz erre
M60A1 pic1
M60A1 pic1
M60A1 pic2
M60A1 pic2
M60A1 pic3
M60A1 pic3
M60A1 pic4
M60A1 pic4
M60A1 pic5
M60A1 pic5

... és akkor most lehet az enyémet osztani... :))
M60A1 USMC valamikor 1991ből... I. Öbölháború

Messze még a kész állapot, lassan megfontoltan haladok előre.
A képek minősége nem a legjobb sajnos.
Roadblock 418616 2011. március 22. 09:05
Válasz erre
Szia McFrost,

Nem rossz, de szerintem még annyira nincs közel a vége... :)
1. A görgőket legalább át kellene mosni feketével vagy barnával mielőtt koszolni kezded őket.
2. A meghajtó keréknél is grafitozhanád a fogakat, mert ott nem maradt meg a festék, fémesre kopott.
3. A homlokpáncélon lévő tartaléklánc szinével is kellene kezdeni valamit, mert ha leharcolt járművet akarsz modellezni (a kopásokból gondolom), akkor ez sem maradhat patyolat tiszta.
4. Szerszámok - Nem tudom, hogy milyen megfontolásból használtál olyan szineket, amilyeneket, de legalább a fa nyelű szerszámok nyelét (pl a fejsze) fesd be barnára.
5. Kipufogó - A MIG F.A.Q. könyvben van egy külön fejezet a kipufogódobok festéséről. Nézd át és ha gondolod, akkor korrigálj... :)
6. Kamo - Szerintem a fújási technikáddal lehet valami gond, mert a torony tetején végigfutó vörös csik mintha meg lenne folyva, olyan, mintha "partja" lenne a csiknak. Szinte az összes csik amit fújtál átmosott szélű, de ez meg a jobb oldali kibúvon lévő kontúros. Saját tapasztalataimból kiindulva - szerintem - túl nagy nyomással fújtál és/vagy túl közelről.
A fentiek közül semmi sem olyan, ami nem lenne utólagosan is korrigálható...
JA egyébként ki a gyártó?
Kferro 418615 2011. március 21. 22:17
Válasz erre
Nekem még mindig a kipufogóval van bajom...
McFrost 418614 2011. március 21. 21:17
Válasz erre
P3210001
P3210001
P3210002
P3210002
P3210003
P3210003
P3210004
P3210004
P3210006
P3210006
P3210007
P3210007

Sziasztok!
Közeledem a vége fele. Shermanek vérében fürödve:)
Még száradóban...
jerry82 418613 2011. március 21. 20:05
Válasz erre
IMAGE_0026
IMAGE_0026

Hello
Csak egy ötlet de 45 után az angolok oroszok amik kísérleteztek vagy legalábbis tesztelték a német gépeket (USA-ba vittek legalább egy ta 154-t) ha már scifi akkor ilyen felségjel érdekesé tenné pl mistel de a neten tucat szám van ilyen kép
TAMAS78 418612 2011. március 21. 19:19
Válasz erre
Szia!

Tudtommal a C csak rajzasztalon létezett. Valami kissé kaotikus, esetleg részben natúr fémszínű, tipikus háború végi festésre gondoltam, de még semmi konkrét elképzelésem nincs.
jerry82 418611 2011. március 21. 11:03
Válasz erre
na jó szinte biztos hogy scfi mert nem találtam semmit a neten C váltózatról
jerry82 418610 2011. március 21. 10:44
Válasz erre
fw ta 154 c
fw ta 154 c
ta154c
ta154c

Hello
Bár nem vagyok otthon fw ta 154 témában ,de a képek tanulsága szerint terveztek nappali vadász C-4 változatót (lehet hogy ez is scfi) ,de valami ilyen festésűre gondoltál
Kferro 418609 2011. március 20. 22:29
Válasz erre
1. A koszolás alatt gondolom a bemosást is érted. :)
2. Biztos, hogy terepszínű volt a kipufogó? Én ilyet még nem láttam. Szerintem jobb lenne, ha lefestenéd rozsdaszínre.
TAMAS78 418608 2011. március 20. 18:18
Válasz erre
Ta 154 1
Ta 154 1
Ta 154 2

A lokátorkezelő műszereinek üres helye körben, középen pedig a végül be nem szerelt katódsugárcső-monitorok üres doboza.
Ta 154 2
Ta 154 3
Ta 154 3
Ta 154 4

A hátsó ülés melletti oldalfalakat sztirollemezre cseréltem, mert a maratott nem fért be a helyére.
Ta 154 4
Ta 154 5
Ta 154 5
Ta 154 6
Ta 154 6

Sziasztok!

Újra nekiugrottam a félretett 1/48-as Revell Ta-154-esemnek. Bár általában nincsenek ilyen aggályaim, de ezúttal nem akarok olyan festésmintát készíteni, amit előttem már ezren megcsináltak. A Ta-154 festésvariációi viszont nem túl gazdagok, így végül arra jutottam, hogy picit sci-fi módon, nappali nehézvadászként építem meg.

Elképzelésem szerint így a lokátor, lokátorkezelő és az ő műszerei fölöslegesek. A képzeletbeli "átalakítás" 1945 nyarán mindössze abból állt volna, hogy utóbbiakat a második üléssel együtt nem építik be a gépbe, ill. nappali festéssel látják el.

A fülke Eduard maratásokkal és némi saját átalakítással készül. Jelenleg itt tartok, várom a véleményeket!

Tamás
zkalos 418607 2011. március 20. 17:44
Válasz erre
20110320846
20110320846

Kifaragtam a beszálló létra fészkét. Röpke másfél óra alatt. Kabin nyitásához szerintem kötelező.
usatika 418606 2011. március 20. 16:02
Válasz erre
camuflge 3szin festése

ez 3. szin maszkolom és végre jöhet a végszin..márcsak matricákat kéne szerezni
camuflge 3szin fest...

Most ezzel szenvedezem...
Zozó 418605 2011. március 20. 15:03
Válasz erre
Jó lett Kálmán! Gratula. Látszik az! És a lelkiismereted sem kutya!
atu71 418604 2011. március 20. 14:21
Válasz erre
zkalos 418603 2011. március 20. 14:05
Válasz erre
20110320829
20110320829
20110320831
20110320831
20110320843
20110320843

Bent van a szívócső végre. Egy maradék régi Eduard kompresszortárcsát használtam fel, aminek pont jó volt az átmérője. Raktam a közepére egy kúpot is. Egyébként nem sok látszik majd belőle, de legalább tiszta a lelkiismeretem. Tudom, hogy ott van teljes hosszúságában.
matetamas13 418602 2011. március 19. 19:10
Válasz erre
IMG_3677
IMG_3677
IMG_3679
IMG_3679

Hali!
Nálam ez készül éppen...
McFrost 418601 2011. március 19. 18:23
Válasz erre
P3190002
P3190002
P3190003
P3190003
P3190004
P3190004
P3190005
P3190005
P3190007
P3190007

Sziasztok!
Felmatricáztam a Panzert és felszereltem rá a sok kézi szerszámot, meg a pótlánctalpakat.
Jöhet majd a koptatás és társai.

McF
McFrost 418600 2011. március 19. 17:47
Válasz erre
törzsbusz 418599 2011. március 19. 17:29
Válasz erre
Majd nemsoká meglátogatlak és megnézem.
Pilu 418598 2011. március 19. 17:12
Válasz erre
Azért csak csapsz mellé egy KIPSz-et is!
börni_75 418597 2011. március 19. 17:10
Válasz erre
Köszönöm! Hát igen, figurafestés terén kell még egy kicsit fejlődnöm. A sisakokra teszek egy kis félfényes lakkot, a csizmákra pedig pigmentport.
Üdv!
joci232 418596 2011. március 19. 16:40
Válasz erre
201103191026
201103191026
201103191027
201103191027
201103191028
201103191028

újra SNAR 10

véleményeket, észrevételeket szívesen fogadok!
juge75 418595 2011. március 19. 14:39
Válasz erre
Azon két láda lesz és már rajta van kettő igla.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738.