/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738.
ordasilaci89 422455 2012. április 15. 22:34
Válasz erre
i1240.photobucket.com/albums/gg482/laccer1989/Heller%20Porsche%20934%20RSR%20Turbo/P2270260r-1.jpg " target="_blank" rel="nofollow">i1240.photobucket.com/albums/gg482/laccer1989/Heller%20Porsche%20934%20RSR%20Turbo/P2270259r.jpg
http://i1240.photobucket.com/albums/gg482/laccer1989/Heller%20Porsche%20934%20RSR%20Turbo/P2230265r.jpg" target="_blank" rel="nofollow">
" target="_blank" rel="nofollow">i1240.photobucket.com/albums/gg482/laccer1989/Heller%20Porsche%20934%20RSR%20Turbo/P2270259r.jpg
http://i1240.photobucket.com/albums/gg482/laccer1989/Heller%20Porsche%20934%20RSR%20Turbo/P2230265r.jpgi1240.photobucket.com/albums/gg482/laccer1989/Heller%20Porsche%20934%20RSR%20Turbo/P2230264r.jpgi1240.photobucket.com/albums/gg482/laccer1989/Heller%20Porsche%20934%20RSR%20Turbo/P2230262r.jpgi1240.photobucket.com/albums/gg482/laccer1989/Heller%20Porsche%20934%20RSR%20Turbo/P2140257r.jpg

Remélem így már jó lesz :)
HUJBI 422454 2012. április 15. 21:56
Válasz erre
ordasilaci89 422453 2012. április 15. 21:42
Válasz erre
[IMG]http://i1240.photobucket.com/albums/gg482/laccer1989/Heller%20Porsche%20934%20RSR%20Turbo/P2270260r.jpg[/IMG]
[IMG]http://i1240.photobucket.com/albums/gg482/laccer1989/Heller%20Porsche%20934%20RSR%20Turbo/P2270259r.jpg[/IMG]
[IMG]http://i1240.photobucket.com/albums/gg482/laccer1989/Heller%20Porsche%20934%20RSR%20Turbo/P2230265r.jpg[/IMG]
[IMG]http://i1240.photobucket.com/albums/gg482/laccer1989/Heller%20Porsche%20934%20RSR%20Turbo/P2230264r.jpg[/IMG]
[IMG]http://i1240.photobucket.com/albums/gg482/laccer1989/Heller%20Porsche%20934%20RSR%20Turbo/P2230262r.jpg[/IMG]
[IMG]http://i1240.photobucket.com/albums/gg482/laccer1989/Heller%20Porsche%20934%20RSR%20Turbo/P2140257r.jpg[/IMG]

Sziasztok.

Nálam most ez a gép készülget.
Kezdő makettező volnék, így az észrevételeket, kritikákat, tanácsokat szívesen fogadom.Hozzáteszem ez a kocsi életem 2.készlete. :)

Üdv: Laci
Monty 422452 2012. április 15. 21:06
Válasz erre
Szia.
Spray alapozónak nincs higítója. :)
atu71 422451 2012. április 15. 20:55
Válasz erre
Hali!
McFrost:az antenna lemaradt,mar varom hogy megerkezzen rendeles alatt van.
Monty:a kiegeszitoket,legelabb is egyreszet feltennem minden keppen,valamivel konnyebbnek tunik az esszeszereles mint a vadasz, de majd meglatjuk:-)
Gaban 21 igaza van, talan a sajat higitoval kellene eloszor probalkozni,a csiszolas sem rossz otlet,ha teljesen sima a loveg felulete,persze rendkivul ovatosan.
gaben21 422450 2012. április 15. 20:14
Válasz erre
Helló.Szerintem inkább a festék saját hígítójával mosd le az elrontott részt.
McFrost 422449 2012. április 15. 20:00
Válasz erre
Helló!
Na ezt várom! Amott szívesen néznék egy szteppbájszteppet!
Érdekes készlet, főleg a Dragon után, de nagyon tetszik a makett! Javaslok még egy antenna vásárlását :)
Monty 422448 2012. április 15. 19:59
Válasz erre
6
6
2
2
1
1

Sziasztok!

Dragon késői Tigris. Nem túl színhelyesek a fotók... Lassan jöhet a kamó...

OFF:
A lövegycsövön egy helyen sok alapozót fújtam fel véletlen (vallejo spray). Balga módon azt hittem majd a dark yellowt felfújva nem látszik... Nem vészes, de nem szívesen hagynám így. Persze ha jobban megnézi valaki a makettet észre fogja venni és engem is nagyon zavar. Mivel a lövegcső fém, arra gondoltam, hogy vízpapírral átcsiszolom az egészet és újraalapozom, majd újrafújom. Jó ötlet vagy többet ártok, mint használok vele?
Anders 422445 2012. április 15. 16:48
Válasz erre
Bristol Bf 

Az új szerzemény!
Bristol Bf

Sziasztok! 
Tegnap sikerült vásároltam egy revell, Bristol Beaufighter repcsit! 
Valaki már építette meg ezt a készletet? Tudnátok ajánlani hozzá (persze ha létezik) feljavító készleteket? Illetve ilyen repülőknél mire kell odafigyelni az építésnél, festésnél? Ekkorával még nem volt dolgom, pár éve mikor kezdtem a makettezést, 1:72-et raktam össze 2 db-ot. Szeretném a lehető legszebbre megcsinálni. :) 
Előre is köszi a segítséget. 
Üdv: 
atu71 422443 2012. április 15. 16:31
Válasz erre
IMG_5418
IMG_5418
IMG_5420
IMG_5420
IMG_5421
IMG_5421
IMG_5422
IMG_5422
IMG_5424
IMG_5424

Hali!
A kovetkezo temam,Pz II F,Afrika Korps,vagy doi. lesz v. vignetta ezt meg nem tudom mert keresem a megfelelo hatter infot es fotot.Az alap kitt egy szinten regi Tamiya gyartmany,a kieg.:Friul lanctalp,Eduard maratas,geppuska es gepagyu csovek,es persze menetkozben meglatom meg mik johetnek meg.A figurakat meg szinten keresem,viszont van egy alap gondolatom,meg utanna kell neznem tallok-e hozza megfelelo figurat.
Nehany foto a kellekrol.
SSZABI 422442 2012. április 13. 16:09
Válasz erre
A revell viszont nagyon jól megcsinálta a hajótestet, illetve az ablaksort :) Titanic-hoz pont jó, a fedélzet meg eldobós, én is azt legyártottam magamnak.

Nos, én is a Cyril Codus féle rajzok alapján kezdtem neki, de időközben láttam, hogy ő is megújítja őket, a felépítményen a szellőzőkkel variál stb... így már kicsit nehezen tudom eldönteni melyik a jó verzió.
Amit még én felhasználok az ez a rajzsor: www.titanic-cad-plans.com/britannic/ (persze csak azokat amiket így le tudok menteni)
Itt csak annyi a gondom, hogy pl. a 4. kémény felépítményén nincs meg a kutyák kennelje, illetve itt is eltérőek a szellőzők...
Nemsokára rakok fel új képeket, mert a jobb oldalon megcsináltam a teljes ablaksort, már amennyire ezt én meg tudtam oldani...
Elnar 422441 2012. április 13. 12:14
Válasz erre
Szép lesz. A Revell 570-es Titanicja nekem is megvan. Nem volt olcsó, viszont katasztrofális. Kidobni még nem volt szívem, kb 10 éve áll dobozban, félig elkezdve.

Egy kevés anyagot én is tudok a Britannicról (részemről a Titanic készül - elméletben, mert 4 éve az infógyűjtési szakaszban vagyok; már van 3 giga...)

www.markchirnside.co.uk/BritannicHospitalShipPlan1916.htm Cyril Codus munkáiban lehet bízni. Én a TRMA fórumon láttam miket csinál, és mindennek alaposan utánanéz. www.titanicandco.com/britannic/britdeckplanslarge.jpg eredeti fedélzetrajzok
Freddy 422440 2012. április 13. 12:01
Válasz erre
Jó, hát így is számolhatjuk, első vonalbeli harckocsi 48-tól a hatvanas évek közepéig volt.
piratvitorla 422439 2012. április 13. 11:41
Válasz erre
Szia
Az akkor közel sincs 50 év aktív szolgálat...

- legyen a háború 3 év (bár csak pár pédány lehetett)
- 45-48 között akkor nem volt
- a 70-es évek végén már biztos nem volt rendszerben, csak raktározták (ilyen alapon a Mig-21, Mig-23, Szu-22 is rendszerben van még): tehát legyen 1948-1978: 30 év

Összesen KB 33 év...

üdv
Freddy 422438 2012. április 12. 21:56
Válasz erre
A T-34-es mettől meddig? Kicsit soknak tűnik az az 50 év...
T-34/76-osokat a 2. vh alatt is használt a Honvédség, pár zsákmányolt darabot. Aztán persze egy ideig nem volt semmilyen tank, majd az 1948-as kommunista hatalomátvétel után jöttek új példányok. Az utolsót pedig 1994-ben vonták ki, ha jól tudom.
Még több is, mint 50 év, 51 vagy 52.
piratvitorla 422437 2012. április 12. 21:50
Válasz erre
Szia
A T-34-es mettől meddig? Kicsit soknak tűnik az az 50 év...
üdv
Freddy 422436 2012. április 12. 21:42
Válasz erre
,,És szintén nem ennyi változatban, de a 40 évet már a Mi-8 is rég elhagyta.
Lesz az még 50 is, ha nem több"

Úgy emlékszem, talán a tiszti szablya a rekorder, a honvédség felállítása, 1848 óta szolgálatban áll, változatlan formában:) Persze a feladata kicsit megváltozott azóta.
piratvitorla 422435 2012. április 12. 21:16
Válasz erre
Szia
És szintén nem ennyi változatban, de a 40 évet már a Mi-8 is rég elhagyta.
Lesz az még 50 is, ha nem több
üdv
Kamovos 422434 2012. április 12. 20:14
Válasz erre
Szia migi!

Hát, jó is lenne!
Tudnék örülni, ha legalább annyi típusom lenne belőle, mint ahány a hadseregnél eddig szolgált! :)
Na de mindegy, majd talán egyszer legalább a fele meglesz. :D

Üdv: kamovos
migi 422432 2012. április 12. 19:55
Válasz erre
Szerintem a MN -nek nem volt annyi Csepele mint Janinak van otthon .
üdv: migi
Lajos 422431 2012. április 12. 19:44
Válasz erre
Tudom Jani mint az amőba úgy osztódnak!:)
Én már rájöttem ez azért van, mert szatyorszámra vásárolod az alapanyagot, ki tudja mire lesz jó alapon, és polcot is gyártasz mindíg a dobozhegyeket tárolni!:):)
Aztán vagy olyan mázlista, hogy találsz hozzá képet a neten amivé át akarod alakítani az alap készleteket.:):)Sztirol és kézügyesség pedíg mindíg van nálad garmadával...:):):)
Üdv, Lajos
Kamovos 422430 2012. április 12. 18:18
Válasz erre
Szia Lajos!

Tavaly megnézhetted volna, Fehérváron egy részét a "ződ kavicsi" gyűjteményemnek! :)
A darabszámukat pillanatnyilag nem tudom!
Ezek állandóan osztódnak, vagy nem tudom mi csinálnak a dobozba, de egyre több lesz belőlük. :) :D

Üdv: kamovos
glitter 422429 2012. április 12. 16:48
Válasz erre
aknavetősök (2)
aknavetősök (2
aknavetősök (3)
aknavetősök (3
aknavetősök (4)
aknavetősök (4
aknavetősök (5)
aknavetősök (5
aknavetősök (6)
aknavetősök (6
aknavetősök (7)
aknavetősök (7
aknavetősök (8)
aknavetősök (8
aknavetősök (9)
aknavetősök (9
aknavetősök (10)
aknavetősök (10
aknavetősök (11)
aknavetősök (11
aknavetősök (12)
aknavetősök (12
aknavetősök (13)
aknavetősök (13
aknavetősök (14)
aknavetősök (14
aknavetősök (15)
aknavetősök (15

Üdv. Látom remek munkák születtek, gratula mindenkinek.
Otto 422428 2012. április 12. 08:03
Válasz erre
Az a gyűjtemény tényleg fantasztikus! Én egyszer láttam egy részét kb. 150-200 db mindenféle kerekes és lánctalpas járművet Jászberényben a MOK kupán kiállítva.
üdv: Ottó
Lajos 422427 2012. április 11. 18:17
Válasz erre
Te Jani!Most itt megint azokat az apró zöld meg mindenféle színű kavicsaidat fényezed?:):)
Jó lenne már végre megmutatnod mert csak néhányszázat láttam még közülük!:)
Viccet félretéve a János kicsikéi élőben hacsak néhány négyzetméter felületet kap is kiállítani félelmetes látvány!:)
Üdv, Lajos
Freddy 422426 2012. április 11. 15:51
Válasz erre
,,Nem volt még egy típus ami 4 évtizeden át több mint 147 (!) féle változatban került volna rendszeresítésre a honvédségben"

Bár nem ennyi változatban, de a T-34-es 50 évig volt :)
Nagyon várom már, hogy kész legyen a Csepel!
Törzsbusz 422425 2012. április 10. 23:43
Válasz erre
Üdv Kamovos!

Nem versenyeztettem soha én sem a modelljeimet,csak csinálom. Igazából elismerem: megszállott vagyok. Ki nem az? ha már mélyebben makettezik. Helyreigazítási szándék nem volt, nyilván lehet valaki valamiben mindig többet tud mint a másik és ugyanígy fordítva. Köszönöm a minőségi kritikát bár én nyilván nem így látom. Csepelből viszonylag könnyű nemlétező változatot élőben "kreálni" sajnos sok ilyen látható napjainkban és amit látunk,elhisszük...ez van. Sok sikert 72-eshez,én maradok "egyenlőre 1/1, 1/43,1/35 -nél,Üdv!
Kamovos 422424 2012. április 10. 20:09
Válasz erre
Szia Törzsbusz!

Köszönöm szépen a helyre igazítást!
Hiába van még mit pótolni a típus történelemből!

Az alváz végén észrevettem a csörlő kötél fordító alap lemezét, de kezdtem belekeveredni.
pont a Bolyain körbe fényképezett öszvér miatt!
Éreztem én, hogy az ellenség keze betette lábát abba a Bolyais kocsiba, de mivel a történetét nem ismertem, inkább hittem a szememnek!
Úgy gondoltam, ha ott volt előttem, akkor biztos létezik is! :)
Láttam elhittem, és mégsem létezik, csak van! :D
Ezzel meg is dőlt a mondás igazsága miszerint "Hiszem, ha látom"!

Viszont én 1/72-ben próbálkozom a típus változatok építésével.
Hát nem olyan minőségben, mint Te, az biztos.
Versenyeken sem indítom a makettjeimet, messze vagyok a profi kivitelezéstől, de nekem jó lesz. :)

Jelenleg 15db Csepel változaton dolgozom, de tervezve van belőle még több is.
Talán egyszer én is megmutatom őket valahol. :)

Üdv: kamovos
ponty 422423 2012. április 10. 19:03
Válasz erre
DSC_0807
DSC_0807
DSC_0808
DSC_0808
DSC_0809
DSC_0809
DSC_0813
DSC_0813
DSC_0815
DSC_0815
DSC_0816
DSC_0816
DSC_0819
DSC_0819
DSC_0820
DSC_0820

Itt vannak az ígért fényképek! Azt szeretném megkérdezni, hogy szerintetek ez a festés jó-e?( A test és a cső festése jó) De ahol köpködött a pisztoly ott mivel tudnám javítani? Visszamossam, vagy fessem át újra?
piratvitorla 422422 2012. április 10. 10:21
Válasz erre
PICT0105
PICT0105
PICT0106
PICT0106
PICT0109
PICT0109
PICT0110
PICT0110
PICT0111
PICT0111
PICT0114
PICT0114

Sziasztok
Most készültek el:

- Eurofighter ESCI prototípus átalakítás 1/72. Enyhén elkezdve jutottam hozzá, széria spanyolra alakítva; a matrica maradék Revell.

- Airfix Apollo Lunar Module 1/72: szintén elkezdve jutottam hozzá...

üdv
Zoli
piratvitorla 422421 2012. április 10. 10:16
Válasz erre
Szia
Légyszi tegyél föl minél több képet, nálam is ott van elfekvőben a készlet.
A testvérhajó jó ötlet; én nem biztos, hogy szívesen építeném meg az elsüllyedt hajót. Ráadásul úgyis hiányzik a matrica a hajónév táblával...
üdv
Zoli 
SSZABI 422420 2012. április 10. 10:13
Válasz erre
Britannic 001
Britannic 001
Britannic 003
Britannic 003
Britannic 004
Britannic 004
Britannic 006
Britannic 006
Britannic 007
Britannic 007
Britannic 008
Britannic 008
hmhs_britannic_1916
hmhs_britannic_1916

Üdv mindenkinek!

Ritkán rakok fel képeket arról min ügyködöm de most kedvet kaptam hozzá:) Nálam többek között a Titanic testvére a Britannic készül éppen. A makett a revell 1/570-es készlete, amit házilag próbálkozok feljavítani. Lecserélem a teljes felépítményt, ablakokat farigcsálok rá, lesz rajta korlát is maratásból és az apróságok. Mivel a hajótest sem egyezik teljesen, ezért a képek alapján próbálom ezeket is korrigálni (ablakok elrendezése más mint a Titanic-nál). Még közel sincs készen, az részleteken folyamatosan finomítok, lehet, hogy cserére is szorul majd 1-2 elem, és az ablakokon is farigcsálnom kell még + a hajótest elejét csinálgattam eddig. Na és persze tele van még tömíteni valóval az egész...
Sajnos jó minőségű képeket a fedélzetről nem találtam, így a a neten található pár rajz alapján készül a hajó, így eltérések lehetnek bőven...:S

Nem tudom ki mennyire értékeli a dolgot de várom az építő jellegű kritikákat ;)
zkalos 422419 2012. április 9. 22:53
Válasz erre
Egy kicsit igen. A futóaknák nem kopnak észrevehetően, maximum koszolódnak, de általában tisztán tartják őket, mivel úgy jobban észrevehetőek a hidraulika folyások. Nem véletlenül fehérek, úgy jobban látszik a vöröses hidraulika folyadék színe. Koszos, dzsuvás aknát általában olyan fotókon lehet fellelni, amik pl. évek óta kint állnak lerakva szabad téren tárolásra, de nem üzemelő alakulatoknál. Szerintem ! Egy kis fekete beeresztés bőven elég szerintem, ami kiemeli a részleteket. Főleg kisebb méretarányoknál.
Törzsbusz 422418 2012. április 9. 22:15
Válasz erre
No,mire leszereltél én megszülettem. :-)
Törzsbusz 422417 2012. április 9. 22:09
Válasz erre
Köszönöm!

Ne büszkélkedésnek szántam, csupán a munkáimat mutattam be. Hizlalás csakis a 344 esetében következik be. De lesz majd vízszállító utufuti, 69M mok, HAD-8 aggregát, meg ilyenek. Zvezda Zisz-re és Trumpeter 157-es Zilre is akarok magyar vonatkozású konverziókat. Engem csakis a magyar és magyar vonatkozású érdekel. Sokszor nem értem miért nem készülnek ilyen témájú munkák mikor már azért van alapanyag.
atu71 422416 2012. április 9. 21:49
Válasz erre
Hali!
Nagyon szep keszlet,gratu. hozza.
lacipapa 422415 2012. április 9. 21:21
Válasz erre
Hááát ,ez tényleg más!
Légy szíves hízlald őket 1:35-ig!
Az eredeti platóját 1966-68-ig egy párszor megpakoltam 76,2mm-es lőszeres ládákkal,
norma időre!
BalEee 422414 2012. április 9. 21:20
Válasz erre
20120409_211006[1]
20120409_211006[1

"Kicsit" koptattam a futóaknát, de úgyérzem talán szokás szerint megint túlzásokba estem, de nem tudom eldönteni. Szerintetek is agyonkoptattam?
Törzsbusz 422413 2012. április 9. 21:07
Válasz erre
Új fotó0020
Új fotó0020
450 katonai nyerges kicsi
450 katonai nyerges...
ciklon
ciklon
HPIM0674
HPIM0674
HPIM0666
HPIM0666
HPIM1701
HPIM1701
HPIM9373
HPIM9373
Üza 450 piros 3
Üza 450 piros 3
untitled-2
untitled-2
billencs szürke 2
billencs szürke 2
HPIM0685
HPIM0685
HPIM2011
HPIM2011
HPIM0691
HPIM0691
HPIM0767
HPIM0767
HPIM1089
HPIM1089
HPIM1045
HPIM1045
HPIM1052
HPIM1052
HPIM1672
HPIM1672

Lacipapa!

Ime az én 43-asaim:
atyitibi 422412 2012. április 9. 20:42
Válasz erre
Köszönöm atu71, ANT ,és lorco,
lacipapa 422411 2012. április 9. 19:50
Válasz erre
Törzsbusz 422410 2012. április 9. 19:49
Válasz erre
Lácipápá, áct cinálni kici kínái ámi piroc fülkécs áz ámi ezer!
lacipapa 422409 2012. április 9. 19:46
Válasz erre
Szia Törzsbusz!
Jól értettem,Te csináltad az 1:43-as piros fülkést?Itt figyel a polcomon,gyönyörű darab,csak egy baja van,hogy nem 1:35-ös!Gondolom,hogy majd az 1:35-ös nem annyiba fog kerülni mint ez(ezres volt postával -:)Ha kész lesz a nagyobb tesó,valahogy azt is be kell szereznem,kezdek rá spórolni!
További jó munkát,lássuk minél előbb a "piacon"!
Üdv,Laci
Törzsbusz 422408 2012. április 9. 19:18
Válasz erre
Köszönöm Juge Barátom! A Te munkád jobban tetszik!

Üdv Kamovos!

Kérdéseidre,illetve felvetéseidre válaszolva: A D-344 billenőplatós változatából összesen 1 db. készült, D-445 típusjellel. Civil változatot csakis 1/43-ban készítek, ez építő készlet 1/35-ben lesz. Csörlő és egyebek persze nem láthatók ezt is csak az arányok vizuális leellenőrzéséhez "dobtam" össze. Ha billenő felépítményű lenne akkor az alváz a hátsó rugóbak végén lévő kereszttartónál fejeződne be. A csörlőre egyébként van már most is utalás,ugyanis,ha megnézed az alváz tetején hátul már oda lett "biggyesztve" a hátsó csörlőkötél-terelő tálca. Az első változat D-344.00.típusú,lehajtható oldalfalú platós lesz. Második vélhetően D-346.14. akkutöltő teljesen részletes felépítménnyel. Egyébként a motortér is kidolgozott lesz,tehát majd meg lehet építeni nyitott motortérrel és vezetőfülkével is. Amit a Bolyain láttál az BF Budaörsi lakos "öszvér" kocsija aminek azért 350-es az orra,mert valamikor úgy 10-12 éve alvállalkozónk volt egy pesti '56-os ünnepségen és ő úgy hagyta a kocsit. A billenő felépítmény meg egyedi átalakítás. A D-350-352 stb. közúti kivitel volt. A 3.5 illetve 4.5 t teherbírású kategóriában csakis a 344 volt összkerekes. Érdekességként a D-344 csúcstartó a honvédségben: Nem volt még egy típus ami 4 évtizeden át több mint 147 (!) féle változatban került volna rendszeresítésre a honvédségben. Igyekszem mielőbb befejezni a gépet,leadni a gyártónak,hogy mielőbb az érdeklődőkhöz is eljusson.

Atesz01!
Azért már nem annyira az elején van a gép, ha ígyí lenne,lehet bele se fognék! (aért lehet.) :-)

Üdv!
juge75 422407 2012. április 9. 16:22
Válasz erre
És nagyon szép munka!
juge75 422406 2012. április 9. 16:22
Válasz erre
Csepel D-344, platós, 1/35 méretarány.
Kamovos 422405 2012. április 9. 16:05
Válasz erre
Szia Atesz01!

Szerintem platós lesz!

Mivel két keretet látok azt is meg kockáztatnám, hogy billenőplatós lesz!
Továbbá, a plató oldalakról hiányzik a sátortartó vasak helye.
Ha ez billenőplatós lesz, akkor viszont, nem 344, hanem 346.

De ezt még az alváz nem bizonyítja.

Mivel sem a csörlő, és a hozzátartozó kötél vezető, és fordítók, sem pedig, a platót billentő hidraulika munka henger nincs még felépítve.

Ha lenne csörlő, és a hozzá tartozó elemek az alvázon, akkor a billentés kilőve.
Bár már ebben sem vagyok biztos, mert a Bolyain láttam egy 352-est aminek volt csörlője, és billenős platója volt magasítóval, és ponyva tartóval. :)

Bár szerintem az ott látott autó nem 352-es hanem 346-os volt 350-es fülkével!
Ja!
Még valami!
Én úgy tudom, hogy a 350-352-nek nem volt első kerék meghajtása, csak hátsó!

De Törzsbusz majd megmondja mit épít! :)

Üdv: kamovos
Marv85 422404 2012. április 9. 14:30
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6

Sziasztok!

Már csak festés és panelezés.. Ez egy revell F-16 tigermeet lesz 1:32 méretben.

A panelezést valaki letudja nekem írni, hogy meg is értsem? :) Szépen szeretném megcsinálni a lehető legegyszerűbb módon...

köszönöm!
lucky 422403 2012. április 9. 13:40
Válasz erre
Elliot!
A biciklis poént vettem.. Volt ilyen eset a vámmal.A kérdés az volt miért nem hozta fel az elvámolni kívánt kerékpárt ami cca 200 kiló, a második emeletre. Ezután az volt a kérdés hogy a bánatba lehet egy bicikli ilyen nehéz...
Amit te kocsinak hívsz, az itt inkább forgóváz, bár eléggé szokatlan, és nagyméretű. Tulképp forgóváz is egy kicsi kocsi.
De jó lesz, így tovább!
atu71 422402 2012. április 9. 13:36
Válasz erre
Hali!
szepen halad,a btr. elveszik majd mellete.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738.