<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
ordasilaci89 | Adatlap | 422455 | 2012. április 15. 22:34 | ||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 422454 | 2012. április 15. 21:56 | ||||||||||||||||
ordasilaci89 | Adatlap | 422453 | 2012. április 15. 21:42 | ||||||||||||||||
[IMG]http://i1240.photobucket.com/albums/gg482/laccer1989/Heller%20Porsche%20934%20RSR%20Turbo/P2270260r.jpg[/IMG] [IMG]http://i1240.photobucket.com/albums/gg482/laccer1989/Heller%20Porsche%20934%20RSR%20Turbo/P2270259r.jpg[/IMG] [IMG]http://i1240.photobucket.com/albums/gg482/laccer1989/Heller%20Porsche%20934%20RSR%20Turbo/P2230265r.jpg[/IMG] [IMG]http://i1240.photobucket.com/albums/gg482/laccer1989/Heller%20Porsche%20934%20RSR%20Turbo/P2230264r.jpg[/IMG] [IMG]http://i1240.photobucket.com/albums/gg482/laccer1989/Heller%20Porsche%20934%20RSR%20Turbo/P2230262r.jpg[/IMG] [IMG]http://i1240.photobucket.com/albums/gg482/laccer1989/Heller%20Porsche%20934%20RSR%20Turbo/P2140257r.jpg[/IMG] Sziasztok. Nálam most ez a gép készülget. Kezdő makettező volnék, így az észrevételeket, kritikákat, tanácsokat szívesen fogadom.Hozzáteszem ez a kocsi életem 2.készlete. :) Üdv: Laci | |||||||||||||||||||
Monty | Adatlap | 422452 | 2012. április 15. 21:06 | ||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 422451 | 2012. április 15. 20:55 | ||||||||||||||||
Hali! McFrost:az antenna lemaradt,mar varom hogy megerkezzen rendeles alatt van. Monty:a kiegeszitoket,legelabb is egyreszet feltennem minden keppen,valamivel konnyebbnek tunik az esszeszereles mint a vadasz, de majd meglatjuk:-) Gaban 21 igaza van, talan a sajat higitoval kellene eloszor probalkozni,a csiszolas sem rossz otlet,ha teljesen sima a loveg felulete,persze rendkivul ovatosan. | |||||||||||||||||||
gaben21 | Adatlap | 422450 | 2012. április 15. 20:14 | ||||||||||||||||
Helló.Szerintem inkább a festék saját hígítójával mosd le az elrontott részt. | |||||||||||||||||||
McFrost | Adatlap | 422449 | 2012. április 15. 20:00 | ||||||||||||||||
Helló! Na ezt várom! Amott szívesen néznék egy szteppbájszteppet! Érdekes készlet, főleg a Dragon után, de nagyon tetszik a makett! Javaslok még egy antenna vásárlását :) | |||||||||||||||||||
Monty | Adatlap | 422448 | 2012. április 15. 19:59 | ||||||||||||||||
Sziasztok! Dragon késői Tigris. Nem túl színhelyesek a fotók... Lassan jöhet a kamó... OFF: A lövegycsövön egy helyen sok alapozót fújtam fel véletlen (vallejo spray). Balga módon azt hittem majd a dark yellowt felfújva nem látszik... Nem vészes, de nem szívesen hagynám így. Persze ha jobban megnézi valaki a makettet észre fogja venni és engem is nagyon zavar. Mivel a lövegcső fém, arra gondoltam, hogy vízpapírral átcsiszolom az egészet és újraalapozom, majd újrafújom. Jó ötlet vagy többet ártok, mint használok vele? | |||||||||||||||||||
Anders | Adatlap | 422445 | 2012. április 15. 16:48 | ||||||||||||||||
Sziasztok! Tegnap sikerült vásároltam egy revell, Bristol Beaufighter repcsit! Valaki már építette meg ezt a készletet? Tudnátok ajánlani hozzá (persze ha létezik) feljavító készleteket? Illetve ilyen repülőknél mire kell odafigyelni az építésnél, festésnél? Ekkorával még nem volt dolgom, pár éve mikor kezdtem a makettezést, 1:72-et raktam össze 2 db-ot. Szeretném a lehető legszebbre megcsinálni. :) Előre is köszi a segítséget. Üdv: | |||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 422443 | 2012. április 15. 16:31 | ||||||||||||||||
Hali! A kovetkezo temam,Pz II F,Afrika Korps,vagy doi. lesz v. vignetta ezt meg nem tudom mert keresem a megfelelo hatter infot es fotot.Az alap kitt egy szinten regi Tamiya gyartmany,a kieg.:Friul lanctalp,Eduard maratas,geppuska es gepagyu csovek,es persze menetkozben meglatom meg mik johetnek meg.A figurakat meg szinten keresem,viszont van egy alap gondolatom,meg utanna kell neznem tallok-e hozza megfelelo figurat. Nehany foto a kellekrol. | |||||||||||||||||||
SSZABI | Adatlap | 422442 | 2012. április 13. 16:09 | ||||||||||||||||
A revell viszont nagyon jól megcsinálta a hajótestet, illetve az ablaksort :) Titanic-hoz pont jó, a fedélzet meg eldobós, én is azt legyártottam magamnak. Nos, én is a Cyril Codus féle rajzok alapján kezdtem neki, de időközben láttam, hogy ő is megújítja őket, a felépítményen a szellőzőkkel variál stb... így már kicsit nehezen tudom eldönteni melyik a jó verzió. Amit még én felhasználok az ez a rajzsor: www.titanic-cad-plans.com/britannic/ (persze csak azokat amiket így le tudok menteni) Itt csak annyi a gondom, hogy pl. a 4. kémény felépítményén nincs meg a kutyák kennelje, illetve itt is eltérőek a szellőzők... Nemsokára rakok fel új képeket, mert a jobb oldalon megcsináltam a teljes ablaksort, már amennyire ezt én meg tudtam oldani... | |||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 422441 | 2012. április 13. 12:14 | ||||||||||||||||
Szép lesz. A Revell 570-es Titanicja nekem is megvan. Nem volt olcsó, viszont katasztrofális. Kidobni még nem volt szívem, kb 10 éve áll dobozban, félig elkezdve. Egy kevés anyagot én is tudok a Britannicról (részemről a Titanic készül - elméletben, mert 4 éve az infógyűjtési szakaszban vagyok; már van 3 giga...) www.markchirnside.co.uk/BritannicHospitalShipPlan1916.htm Cyril Codus munkáiban lehet bízni. Én a TRMA fórumon láttam miket csinál, és mindennek alaposan utánanéz. www.titanicandco.com/britannic/britdeckplanslarge.jpg eredeti fedélzetrajzok | |||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 422440 | 2012. április 13. 12:01 | ||||||||||||||||
Jó, hát így is számolhatjuk, első vonalbeli harckocsi 48-tól a hatvanas évek közepéig volt. | |||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 422439 | 2012. április 13. 11:41 | ||||||||||||||||
Szia Az akkor közel sincs 50 év aktív szolgálat... - legyen a háború 3 év (bár csak pár pédány lehetett) - 45-48 között akkor nem volt - a 70-es évek végén már biztos nem volt rendszerben, csak raktározták (ilyen alapon a Mig-21, Mig-23, Szu-22 is rendszerben van még): tehát legyen 1948-1978: 30 év Összesen KB 33 év... üdv | |||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 422438 | 2012. április 12. 21:56 | ||||||||||||||||
A T-34-es mettől meddig? Kicsit soknak tűnik az az 50 év... T-34/76-osokat a 2. vh alatt is használt a Honvédség, pár zsákmányolt darabot. Aztán persze egy ideig nem volt semmilyen tank, majd az 1948-as kommunista hatalomátvétel után jöttek új példányok. Az utolsót pedig 1994-ben vonták ki, ha jól tudom. Még több is, mint 50 év, 51 vagy 52. | |||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 422437 | 2012. április 12. 21:50 | ||||||||||||||||
Szia A T-34-es mettől meddig? Kicsit soknak tűnik az az 50 év... üdv | |||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 422436 | 2012. április 12. 21:42 | ||||||||||||||||
,,És szintén nem ennyi változatban, de a 40 évet már a Mi-8 is rég elhagyta. Lesz az még 50 is, ha nem több" Úgy emlékszem, talán a tiszti szablya a rekorder, a honvédség felállítása, 1848 óta szolgálatban áll, változatlan formában:) Persze a feladata kicsit megváltozott azóta. | |||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 422435 | 2012. április 12. 21:16 | ||||||||||||||||
Szia És szintén nem ennyi változatban, de a 40 évet már a Mi-8 is rég elhagyta. Lesz az még 50 is, ha nem több üdv | |||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 422434 | 2012. április 12. 20:14 | ||||||||||||||||
Szia migi! Hát, jó is lenne! Tudnék örülni, ha legalább annyi típusom lenne belőle, mint ahány a hadseregnél eddig szolgált! :) Na de mindegy, majd talán egyszer legalább a fele meglesz. :D Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 422432 | 2012. április 12. 19:55 | ||||||||||||||||
Szerintem a MN -nek nem volt annyi Csepele mint Janinak van otthon . üdv: migi | |||||||||||||||||||
Lajos | Adatlap | 422431 | 2012. április 12. 19:44 | ||||||||||||||||
Tudom Jani mint az amőba úgy osztódnak!:) Én már rájöttem ez azért van, mert szatyorszámra vásárolod az alapanyagot, ki tudja mire lesz jó alapon, és polcot is gyártasz mindíg a dobozhegyeket tárolni!:):) Aztán vagy olyan mázlista, hogy találsz hozzá képet a neten amivé át akarod alakítani az alap készleteket.:):)Sztirol és kézügyesség pedíg mindíg van nálad garmadával...:):):) Üdv, Lajos | |||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 422430 | 2012. április 12. 18:18 | ||||||||||||||||
Szia Lajos! Tavaly megnézhetted volna, Fehérváron egy részét a "ződ kavicsi" gyűjteményemnek! :) A darabszámukat pillanatnyilag nem tudom! Ezek állandóan osztódnak, vagy nem tudom mi csinálnak a dobozba, de egyre több lesz belőlük. :) :D Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||
glitter | Adatlap | 422429 | 2012. április 12. 16:48 | ||||||||||||||||
Otto | Adatlap | 422428 | 2012. április 12. 08:03 | ||||||||||||||||
Az a gyűjtemény tényleg fantasztikus! Én egyszer láttam egy részét kb. 150-200 db mindenféle kerekes és lánctalpas járművet Jászberényben a MOK kupán kiállítva. üdv: Ottó | |||||||||||||||||||
Lajos | Adatlap | 422427 | 2012. április 11. 18:17 | ||||||||||||||||
Te Jani!Most itt megint azokat az apró zöld meg mindenféle színű kavicsaidat fényezed?:):) Jó lenne már végre megmutatnod mert csak néhányszázat láttam még közülük!:) Viccet félretéve a János kicsikéi élőben hacsak néhány négyzetméter felületet kap is kiállítani félelmetes látvány!:) Üdv, Lajos | |||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 422426 | 2012. április 11. 15:51 | ||||||||||||||||
,,Nem volt még egy típus ami 4 évtizeden át több mint 147 (!) féle változatban került volna rendszeresítésre a honvédségben" Bár nem ennyi változatban, de a T-34-es 50 évig volt :) Nagyon várom már, hogy kész legyen a Csepel! | |||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 422425 | 2012. április 10. 23:43 | ||||||||||||||||
Üdv Kamovos! Nem versenyeztettem soha én sem a modelljeimet,csak csinálom. Igazából elismerem: megszállott vagyok. Ki nem az? ha már mélyebben makettezik. Helyreigazítási szándék nem volt, nyilván lehet valaki valamiben mindig többet tud mint a másik és ugyanígy fordítva. Köszönöm a minőségi kritikát bár én nyilván nem így látom. Csepelből viszonylag könnyű nemlétező változatot élőben "kreálni" sajnos sok ilyen látható napjainkban és amit látunk,elhisszük...ez van. Sok sikert 72-eshez,én maradok "egyenlőre 1/1, 1/43,1/35 -nél,Üdv! | |||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 422424 | 2012. április 10. 20:09 | ||||||||||||||||
Szia Törzsbusz! Köszönöm szépen a helyre igazítást! Hiába van még mit pótolni a típus történelemből! Az alváz végén észrevettem a csörlő kötél fordító alap lemezét, de kezdtem belekeveredni. pont a Bolyain körbe fényképezett öszvér miatt! Éreztem én, hogy az ellenség keze betette lábát abba a Bolyais kocsiba, de mivel a történetét nem ismertem, inkább hittem a szememnek! Úgy gondoltam, ha ott volt előttem, akkor biztos létezik is! :) Láttam elhittem, és mégsem létezik, csak van! :D Ezzel meg is dőlt a mondás igazsága miszerint "Hiszem, ha látom"! Viszont én 1/72-ben próbálkozom a típus változatok építésével. Hát nem olyan minőségben, mint Te, az biztos. Versenyeken sem indítom a makettjeimet, messze vagyok a profi kivitelezéstől, de nekem jó lesz. :) Jelenleg 15db Csepel változaton dolgozom, de tervezve van belőle még több is. Talán egyszer én is megmutatom őket valahol. :) Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||
ponty | Adatlap | 422423 | 2012. április 10. 19:03 | ||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 422422 | 2012. április 10. 10:21 | ||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 422421 | 2012. április 10. 10:16 | ||||||||||||||||
Szia Légyszi tegyél föl minél több képet, nálam is ott van elfekvőben a készlet. A testvérhajó jó ötlet; én nem biztos, hogy szívesen építeném meg az elsüllyedt hajót. Ráadásul úgyis hiányzik a matrica a hajónév táblával... üdv Zoli | |||||||||||||||||||
SSZABI | Adatlap | 422420 | 2012. április 10. 10:13 | ||||||||||||||||
Üdv mindenkinek! Ritkán rakok fel képeket arról min ügyködöm de most kedvet kaptam hozzá:) Nálam többek között a Titanic testvére a Britannic készül éppen. A makett a revell 1/570-es készlete, amit házilag próbálkozok feljavítani. Lecserélem a teljes felépítményt, ablakokat farigcsálok rá, lesz rajta korlát is maratásból és az apróságok. Mivel a hajótest sem egyezik teljesen, ezért a képek alapján próbálom ezeket is korrigálni (ablakok elrendezése más mint a Titanic-nál). Még közel sincs készen, az részleteken folyamatosan finomítok, lehet, hogy cserére is szorul majd 1-2 elem, és az ablakokon is farigcsálnom kell még + a hajótest elejét csinálgattam eddig. Na és persze tele van még tömíteni valóval az egész... Sajnos jó minőségű képeket a fedélzetről nem találtam, így a a neten található pár rajz alapján készül a hajó, így eltérések lehetnek bőven...:S Nem tudom ki mennyire értékeli a dolgot de várom az építő jellegű kritikákat ;) | |||||||||||||||||||
zkalos | Adatlap | 422419 | 2012. április 9. 22:53 | ||||||||||||||||
Egy kicsit igen. A futóaknák nem kopnak észrevehetően, maximum koszolódnak, de általában tisztán tartják őket, mivel úgy jobban észrevehetőek a hidraulika folyások. Nem véletlenül fehérek, úgy jobban látszik a vöröses hidraulika folyadék színe. Koszos, dzsuvás aknát általában olyan fotókon lehet fellelni, amik pl. évek óta kint állnak lerakva szabad téren tárolásra, de nem üzemelő alakulatoknál. Szerintem ! Egy kis fekete beeresztés bőven elég szerintem, ami kiemeli a részleteket. Főleg kisebb méretarányoknál. | |||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 422418 | 2012. április 9. 22:15 | ||||||||||||||||
No,mire leszereltél én megszülettem. :-) | |||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 422417 | 2012. április 9. 22:09 | ||||||||||||||||
Köszönöm! Ne büszkélkedésnek szántam, csupán a munkáimat mutattam be. Hizlalás csakis a 344 esetében következik be. De lesz majd vízszállító utufuti, 69M mok, HAD-8 aggregát, meg ilyenek. Zvezda Zisz-re és Trumpeter 157-es Zilre is akarok magyar vonatkozású konverziókat. Engem csakis a magyar és magyar vonatkozású érdekel. Sokszor nem értem miért nem készülnek ilyen témájú munkák mikor már azért van alapanyag. | |||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 422416 | 2012. április 9. 21:49 | ||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 422415 | 2012. április 9. 21:21 | ||||||||||||||||
Hááát ,ez tényleg más! Légy szíves hízlald őket 1:35-ig! Az eredeti platóját 1966-68-ig egy párszor megpakoltam 76,2mm-es lőszeres ládákkal, norma időre! | |||||||||||||||||||
BalEee | Adatlap | 422414 | 2012. április 9. 21:20 | ||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 422413 | 2012. április 9. 21:07 | ||||||||||||||||
atyitibi | Adatlap | 422412 | 2012. április 9. 20:42 | ||||||||||||||||
Köszönöm atu71, ANT ,és lorco, | |||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 422411 | 2012. április 9. 19:50 | ||||||||||||||||
Azannyát,már ezt is? | |||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 422410 | 2012. április 9. 19:49 | ||||||||||||||||
Lácipápá, áct cinálni kici kínái ámi piroc fülkécs áz ámi ezer! | |||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 422409 | 2012. április 9. 19:46 | ||||||||||||||||
Szia Törzsbusz! Jól értettem,Te csináltad az 1:43-as piros fülkést?Itt figyel a polcomon,gyönyörű darab,csak egy baja van,hogy nem 1:35-ös!Gondolom,hogy majd az 1:35-ös nem annyiba fog kerülni mint ez(ezres volt postával -:)Ha kész lesz a nagyobb tesó,valahogy azt is be kell szereznem,kezdek rá spórolni! További jó munkát,lássuk minél előbb a "piacon"! Üdv,Laci | |||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 422408 | 2012. április 9. 19:18 | ||||||||||||||||
Köszönöm Juge Barátom! A Te munkád jobban tetszik! Üdv Kamovos! Kérdéseidre,illetve felvetéseidre válaszolva: A D-344 billenőplatós változatából összesen 1 db. készült, D-445 típusjellel. Civil változatot csakis 1/43-ban készítek, ez építő készlet 1/35-ben lesz. Csörlő és egyebek persze nem láthatók ezt is csak az arányok vizuális leellenőrzéséhez "dobtam" össze. Ha billenő felépítményű lenne akkor az alváz a hátsó rugóbak végén lévő kereszttartónál fejeződne be. A csörlőre egyébként van már most is utalás,ugyanis,ha megnézed az alváz tetején hátul már oda lett "biggyesztve" a hátsó csörlőkötél-terelő tálca. Az első változat D-344.00.típusú,lehajtható oldalfalú platós lesz. Második vélhetően D-346.14. akkutöltő teljesen részletes felépítménnyel. Egyébként a motortér is kidolgozott lesz,tehát majd meg lehet építeni nyitott motortérrel és vezetőfülkével is. Amit a Bolyain láttál az BF Budaörsi lakos "öszvér" kocsija aminek azért 350-es az orra,mert valamikor úgy 10-12 éve alvállalkozónk volt egy pesti '56-os ünnepségen és ő úgy hagyta a kocsit. A billenő felépítmény meg egyedi átalakítás. A D-350-352 stb. közúti kivitel volt. A 3.5 illetve 4.5 t teherbírású kategóriában csakis a 344 volt összkerekes. Érdekességként a D-344 csúcstartó a honvédségben: Nem volt még egy típus ami 4 évtizeden át több mint 147 (!) féle változatban került volna rendszeresítésre a honvédségben. Igyekszem mielőbb befejezni a gépet,leadni a gyártónak,hogy mielőbb az érdeklődőkhöz is eljusson. Atesz01! Azért már nem annyira az elején van a gép, ha ígyí lenne,lehet bele se fognék! (aért lehet.) :-) Üdv! | |||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 422407 | 2012. április 9. 16:22 | ||||||||||||||||
És nagyon szép munka! | |||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 422406 | 2012. április 9. 16:22 | ||||||||||||||||
Csepel D-344, platós, 1/35 méretarány. | |||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 422405 | 2012. április 9. 16:05 | ||||||||||||||||
Szia Atesz01! Szerintem platós lesz! Mivel két keretet látok azt is meg kockáztatnám, hogy billenőplatós lesz! Továbbá, a plató oldalakról hiányzik a sátortartó vasak helye. Ha ez billenőplatós lesz, akkor viszont, nem 344, hanem 346. De ezt még az alváz nem bizonyítja. Mivel sem a csörlő, és a hozzátartozó kötél vezető, és fordítók, sem pedig, a platót billentő hidraulika munka henger nincs még felépítve. Ha lenne csörlő, és a hozzá tartozó elemek az alvázon, akkor a billentés kilőve. Bár már ebben sem vagyok biztos, mert a Bolyain láttam egy 352-est aminek volt csörlője, és billenős platója volt magasítóval, és ponyva tartóval. :) Bár szerintem az ott látott autó nem 352-es hanem 346-os volt 350-es fülkével! Ja! Még valami! Én úgy tudom, hogy a 350-352-nek nem volt első kerék meghajtása, csak hátsó! De Törzsbusz majd megmondja mit épít! :) Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||
Marv85 | Adatlap | 422404 | 2012. április 9. 14:30 | ||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 422403 | 2012. április 9. 13:40 | ||||||||||||||||
Elliot! A biciklis poént vettem.. Volt ilyen eset a vámmal.A kérdés az volt miért nem hozta fel az elvámolni kívánt kerékpárt ami cca 200 kiló, a második emeletre. Ezután az volt a kérdés hogy a bánatba lehet egy bicikli ilyen nehéz... Amit te kocsinak hívsz, az itt inkább forgóváz, bár eléggé szokatlan, és nagyméretű. Tulképp forgóváz is egy kicsi kocsi. De jó lesz, így tovább! | |||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 422402 | 2012. április 9. 13:36 | ||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
http://i1240.photobucket.com/albums/gg482/laccer1989/Heller%20Porsche%20934%20RSR%20Turbo/P2230265r.jpg" target="_blank" rel="nofollow">
" target="_blank" rel="nofollow">i1240.photobucket.com/albums/gg482/laccer1989/Heller%20Porsche%20934%20RSR%20Turbo/P2270259r.jpg
http://i1240.photobucket.com/albums/gg482/laccer1989/Heller%20Porsche%20934%20RSR%20Turbo/P2230265r.jpgi1240.photobucket.com/albums/gg482/laccer1989/Heller%20Porsche%20934%20RSR%20Turbo/P2230264r.jpgi1240.photobucket.com/albums/gg482/laccer1989/Heller%20Porsche%20934%20RSR%20Turbo/P2230262r.jpgi1240.photobucket.com/albums/gg482/laccer1989/Heller%20Porsche%20934%20RSR%20Turbo/P2140257r.jpg
Remélem így már jó lesz :)