/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.
vincus80 412496 2009. augusztus 28. 20:16
Válasz erre
Igen. Én nem emlékszem, hogy láttam volna. '43 február után kezték a sárga alapfestés, a zimmeritet meg ha jól tudom még később. Meg ha jól látom, korai a Tigris, abból sem ismerős, hogy lett volna zimmerites.
pepe 412495 2009. augusztus 28. 20:12
Válasz erre
Hali

A pillanatragasztós témához csak amnnyit szeretnék hozzátenni, hogy...
Én is kipróbáltam több félét, de igazán a loctite háromszög alakú ragacsa jött be.
Keveset használom így 1-1,5 évig tart a tubus. A kupak végében egy tű van ami megakadályozza hogy megkössön a cső vége. Már évek óta ezt használom.
Beszerezhető bármelyik barkácsáruházban a "hódostól az Áronékig", kb 800 Ft.
Próbáld ki.
SSgt_Chris 412494 2009. augusztus 28. 20:12
Válasz erre
1f_resize
1f_resize
2f_resize
2f_resize
3f_resize
3f_resize
4f_resize
4f_resize

Ismét egy kis update: (felkerült a lánctalp...)
Amon 412493 2009. augusztus 28. 20:12
Válasz erre
Ádám911 412492 2009. augusztus 28. 20:09
Válasz erre
ÖÖÖ ezt most kifejtenéd kicsit bővebben? nemigazán értem :\ arra célzol hogy nem voltak szürke zimmerites tigrisek?:S
vincus80 412491 2009. augusztus 28. 20:00
Válasz erre
Szia!

Alakul, de a szürke festés + zimmerit nekem erősen gyanús... :)
Ádám911 412490 2009. augusztus 28. 19:42
Válasz erre
CIMG3838
CIMG3838

bocsi a kép lemaradt...
Ádám911 412489 2009. augusztus 28. 19:41
Válasz erre
Hali!

Nálam ez készülget mostanság. Még nincsen mindenhol lefestve rendesen és azt is tudom hogy egy két helyen belefestettem... De hamarosan kijavítom és teszek fel újabb képeket.

Üdv: Ádám
Miller 412488 2009. augusztus 28. 17:22
Válasz erre
Kép 003
Kép 003
Kép 002
Kép 002

Sziasztok!
Egy kis haladás az M-47-essel! Olyan technikákat próbálok ki rajta, amiket eddig csak a neten vag újságban láttam. Fakítás, filterezés, mosás...
A mostani állapot szerint van rajta néhány réteg filter, aztán matrica, majd fényes lakk. A fakítást most fejeztem be. Kis bézs, barna és néhány pötty kéket dolgoztam bele a felületbe hol erősebben, hol gyengébben. Először kicsit sok hígító volt az ecsetben mikor ezt megpróbáltam; az eredmény nem tetszett. A tapasztalatom az, hogy nagyon enyhén nedves ecsettel lehet szép hatást elérni. Holnap megcsinálom a mosást, hogy kiemeljem a részleteket aztán, jöhetnek a kopásfoltok és a rozsda.
Véleményeket, tanácsokat szívesen elfogadok.
Jó makettezést.
Miller
Johnie 412487 2009. augusztus 28. 16:45
Válasz erre
Hallottam olyant is hogy valaki hűtőszekrényben tárolja őket
Ákos 412486 2009. augusztus 28. 15:43
Válasz erre
Nálam sosem köt be a Ferrobond, pedig csak simán az oldalával teszem le az asztalra.
Sokszor pedig még a kupakot sem teszem rá, csak ha sokat áll. Most is úgy fekszik az asztalon, kupak nélkül, ahogy tegnap este hagytam.
warbirds 412485 2009. augusztus 28. 14:20
Válasz erre
Én a következő módzsert alkalmazom a pillanatragacsnál: mielőtt leállítanám, az összenyomott oldalfalakat 90 fokkal elforgatva ismét megnyomom picit. Így azok kicsit kitágulnak, a vákuum meg visszaszippantja a ragacs egy részét a tubusba. Persze ez is csak egy ideig hatásos, mert egy idő után már nem lehet annyira megnyomni. Ezért adagolás előtt általában fejjel lefelé fordítva megrázom kicsit, hogy nem a levegőt nyomjam ki először, hanem a ragacsot. Az olcsóbb ragasztók is elállnak így legalább 2-3 hétig felbontás után.
Ram 412484 2009. augusztus 28. 14:16
Válasz erre
A csőr szinte mindig beköt pár nap/hét után :) én a gél állagú pillanatragasztót használom, és az egész kupakot, csőröstül szoktam róla letekerni, és fogpiszkáló hegyével applikálom a zselét a kívánt helyre. Egyszerre természetesen így pici adagok "kinyerhetők", de amúgy sem elefántot ragaszt vele az ember, szóval ez nem gond szerintem :)
lucky 412483 2009. augusztus 28. 14:06
Válasz erre
"Ti hogy küszöbölitek ki a csőr bekötését?"
Pl injekciós tű a csőrbe. Ha beleköt akkor ott az öngyújtó...
Johnie 412482 2009. augusztus 28. 14:02
Válasz erre
A legbosszantóbb szerintem az amikor egy 500-1000Ft-os ragasztónak a csőre idővel bedugul, ragasztó még van a tubusban jócskán és lehet szurkálni vagy csövet visszavágni. Én megpróbálom ragasztás végeztével a csőben maradt ragasztót visszajuttatni a tubusba ( állandó csőrrel felfele tartás, vagy nem gél ragacsnál még meg is próbálom visszafújni a csőrből a tubusba, persze volt hogy összeragadt a szám:)) Gél állagunál már nehéz, ott marad a szurkálás. Ti hogy küszöbölitek ki a csőr bekötését?
Ákos 412481 2009. augusztus 28. 13:52
Válasz erre
És sima Ferrobondot használok vagy 10 éve. Egyszerre egy gyűjtődobozzal szoktam venni (nagykerből, azt hiszem 30 db van benne), mert így sokkal olcsóbb. Ha nagy dolgokat kell ragasztanom, akkor van fém fecskendőm (a foglalata is fém) ezt húzom a csőrére, ezzel tökéletesen lehet adagolni.
Johnie 412480 2009. augusztus 28. 11:17
Válasz erre
Van ,hogy én is használok pillanatragasztót, általában a gél állagút preferálom jobban, csak ne lennének a minőségi ragasztók ennyire drágák... Persze mindig van egy tubus Loctite vagy Super Attack a fiókban ha épp nagyon kis mütyür ragasztásához kellene. Ha viszont nem fontos akkor a 100 forintos boltban szoktam venni pillanatragasztót. Persze ezek 40-70 forintba szoktak kerülni darabonként, egyből lehet venni belőlük tíz tubussal. Kell is ennyi mert a töltőtömegük szerintem nem éri el a 3g-ot. Na ezekről vegyesek a tapasztalataim. Van egy fekete tubusos aminek száradása után fehér színű kicsapódás keletkezik a felületén. Szörnyű. Van egy rózsaszínű, ez még elmegy, ez fényesre szárad, olyan lesz mint egy fényes lakk.
egyenber 412479 2009. augusztus 28. 11:02
Válasz erre
A Superbond Gél pedig megintcsak ugyanazt tudja, feleannyiért. Ugyanaz gyártja, mint a Locktite-ot, ugyanabból, ugyanott, csak más a csomagolás.
Ákos 412478 2009. augusztus 28. 10:59
Válasz erre
Én így ragasztok pillanatragasztóval, ahogy te az extra thin cementtel. Már vagy 10 éve nem használok makettragasztót.
Amiatt szoktam rá, hogy jópár makettemnél utólag beszívódott a ragasztás.
Ram 412477 2009. augusztus 28. 10:44
Válasz erre
Na, ha már ragasztó-kalandok... én nemrégiben vettem Tamiya Extra Thin Cement nevű ragasztót, és teljesen elégedett vagyok vele. Helyre igazítom a két ragasztandó alkatrészt (műanyag, természetesen), majd az ecset hegyével pöttyintek egy kis ragasztót a két alkatrész találkozásához, a ragasztó nevéhez híven igen híg és azonnal beszivárog a résbe (kapilláris hatás, ha jól emlékszem), és másodpercek alatt nagyon erős kötést hoz létre. Nagy felületekhez a Gunze ragasztóját használom (amíg még van az üveg alján), ha pedig lánctalpat készítek (szemenként), és azt akarom, hogy egy darabig még alakítható legyen a formája, akkor a Revell tűs ragasztóját. Pillanatragasztót inkább csak maratásokhoz, akkor is gél állagút, pont a könnyű kezelhetőség miatt, de erőltetem (egyelőre kevés sikerrel) a forrasztást is, mert az az igazi "rezes" móka - ráadásul könnyebb korrigálni is, ha valamit véletlenül rossz helyre "ragaszt" a magamfajta figyelmetlen, béna makettező...
borisz 412476 2009. augusztus 27. 19:47
Válasz erre
Én viszont átszoktam a pillanatragasztóra a gyorsasága miatt.
vlevi 412475 2009. augusztus 27. 19:10
Válasz erre
A Locktite Super Attack Gel ugyanezt tudja. Mivel sűrű, ezért a kis alkatrészeket (pl. fotómaratott kilincs), helyben tartja addíg, amíg teljesen meg nem köt. Éppen e tulajdonsága miatt éleket is lehet vele ragasztani, nem úgy, mint a sima, folyékony pillanatragaccsal.
De pillanatragacsot én csak végszükség esetén használok, műgyantára, fémre, és ahogy te is, nagyon apró műanyag alkatrészekre.
tyimosenko 412474 2009. augusztus 27. 18:40
Válasz erre
Lehet, hogy most lehurrognak sokan, de en azt szoktam csinalni neha, ha vagy nagyon kis feluleten tudom csak ragasztani az alkatreszt, ami ezaltal serulekeny lesz, vagy olyan alkatreszeket ragasztok, ahol kulonosen fontos az eros kotes, hogy eloszor kenem a sima makettragasztot, aztan arra folyatok egy kis pillanatragasztot. Mindkettobol termeszetesen keveset. Ezaltal a pillanatragaszto miatt eros lesz a kotes, az also makettragaszto miatt viszont van ido pozicionalni, lassaban "all be" a cianoakrilat.
vlevi 412473 2009. augusztus 25. 21:34
Válasz erre
Én is a Revell tűs ragasztót ajánlom, azzal tényleg pontosan a megfelelő helyre juttatható a kívánt mennyiségű ragasztó. Egy apró tipp a makettragasztóhoz, ami mondhatni egyértelmű, de valahogy senki sem említi. Mindkét ragasztandó felületet be kell kenni ragasztóval (mivel a makettragasztó inkább műanyag oldószer, mint ragasztó, tehát feloldja a műanyagot, és amikor megszárad, akkor köt össze a két darab), és miután beragasztóztad a két felet, érdemes várni kb fél percet, amíg a ragasztó egy kicsit szikkad. Amikor már nem nagyon látod, hogy folyna a ragasztó, akkor összeillesztheted a két darabot, amit még elék sokáig lehet igazgatni, mielőtt megkötne. És mivel megvártad, hogy száradjon egy keveset a ragasztó, ezért a két darab összeragasztásakor nem fog oldalt kifolyni.
Ja, és mégegy dolog. Lehetőleg minél kevesebb ragasztóval rakd össze a makettet, de azért a ragasztandó felületeket végig ragaszd össze. Ha valahol feszül, nem illeszkedik (pl. a szárny két fele, vagy a géptörzs), akkor inkább csiszolgass, minthogy két deci ragasztóval próbáld összeerőltetni.
És persze a szárazpróba. Mielőtt ragasztanál, próbáld össze ragasztás nélkül lehetőleg minél nagyobb részét a makettnek, hogy lásd, mennyire pontos, mit kell javítani, mielőtt olyan helyre kellene nyúlni, ahova később nehéz odaférni.
Tibchi 412472 2009. augusztus 25. 16:43
Válasz erre
Szia!

Amit fontos szem előtt tartanod, azokat Ákos elmondta az előző 2 off hozzászólásban.
Én javaslom neked a revell tűs ragasztóját, vagy bármelyik ragasztót, amivel ténylegesen a megfelelő helyre tudod juttatni a ragasztót. Így nem csak ragasztót spórolsz, hanem későbbi macerás munkák 1 részétől is megmented magad.
Továbbá ne felejtsd el, hogy a legjobb barátunk a net, ahol szinten minden megtalálható, ami meg nem, abban biztos van valaki, aki tud segíteni.
Érdemes a cikkeket, hozzászólásokat, tippek/trükkök rovatos is olvasni, és szinte napont nyomon követni a topikokat, mert már csak az írásokból lehet tanulni. (sztem)
Üdv:
T
diorama 412469 2009. augusztus 25. 15:36
Válasz erre
köszi de azért jól néz ki?
juge75 412468 2009. augusztus 25. 06:50
Válasz erre
Minden elkezdődik valahol.
Nem ismerem a korodat, de hidd el, én sem csináltam kezdetben tuti maketteket.
Majd ahogy telik az idő, úgy gyarapodik ismereted és tudásod.
Így tovább, törekedj a jóra!
juge75 412467 2009. augusztus 25. 06:36
Válasz erre
Felrobbantott fa budit készítettél? :-)
diorama 412466 2009. augusztus 24. 23:14
Válasz erre
nekem is mindjárt kész a mekketem már totálisan bevagyok sozva a végeredméyn miatt majd rakok fel képeket tudom hogy a fstés béna meg minden szar de ez van ha visszalpotok a 7.oldalra kerrwséteg meg a képeket és létszives írjatokvélemyént előre is köszi
Muzzy 412465 2009. augusztus 24. 16:09
Válasz erre
Mustang!
Nem mindegyik Mustang padlólemeze volt fából. Ami viszont fából volt, azon volt egy csúszásgátló réteg, amely kvarchomok és fekete festék keverékéből állt! Ha a koptottan akarod elkészíetni, akkor esetleg a fekete csúszásgátló réteget megkoptatva lehet a fa felületet megvillantani, de ez nem volt jelentős.
Az ülés mögött mind a benzintartály, mint akkumulátor (most meg nem mondom, hogy a B-én rádió volt-e ott), és a kerete fekete volt.
Javaslom, ha nem hiszel nekem, a Hyperscale honlapon a fórumon rákeresni.
Nekem is van egy kiadványom, amelyen a padlót fa színben tüntetik fel, de ez valószínüleg restaurált gép alapján készült.
A másik, a maketten eleve fémnek tűnik a padlólemez, és nem fából készültnek.
Most meg nem mondom, melyik változat volt fánól, de ha gondolod, utána nézek.

Még egy jó tanács, ha Malcom tetősre építed, a buborék tetőnek csak az alján volt keret, az oldalán nem! Én is meglepődtem, de közeli fényképeken jól látszik, hogy a szélvédő alá becsűszó plexinek nincs kerete!

Muzzy
proo0 412464 2009. augusztus 24. 16:05
Válasz erre
Miggyuri 412463 2009. augusztus 24. 12:44
Válasz erre
Ok. Köszi!
Nem türelmetlenkedem. Úgyis ideér és biztosan szép lesz.
Miggyuri
Icebreaker 412462 2009. augusztus 24. 12:36
Válasz erre
Kár, hogy letettél a rácsról. Nagyon sokat dobna rajta és nem is egy vészes dolog.
Neken két ilyen gépem van folyamatban, mindkettőre el fogom készíteni. Nagyon látványos!
pepe 412461 2009. augusztus 24. 12:21
Válasz erre
Hali!

A fényes kerekeket javítom! Viszont a rácsot direkt nem készítettem el, mert némelyik fotón volt védőrács, némelyiken nem.
Icebreaker 412460 2009. augusztus 24. 09:57
Válasz erre
Helló!

Nekem hiányzik róla a lámpavédő rács! A kerekek pedig túl fényesek, pláne a járgány állapotához képest!
Viszont, ezektől függetlenül nagyon klasz lett!

Icebreaker
ltom74 412459 2009. augusztus 24. 09:53
Válasz erre
mustang 412458 2009. augusztus 24. 09:43
Válasz erre
Szia Moki89,

Már 2db Tamiya és 1 ICM Mustanggal a hátam mögött, azt tudom mondani, hogy az akumlátor vezetékei és az ülés hevederek nagyon fel tudják dobni a kabint. Plusz a célzókészülék üvegének vékonyra cserélése.
Igaz sokak által vitatott de a kabin padlólemeze fából volt. Mivel már lefestetted semmiképp ne kend át, ezért is irtam hogy "vitatott".
Az eddig elkészültek elég mutatósak, pár kart ha felteszel a konzolokra az még dobhat rajta.
balaton 412457 2009. augusztus 24. 08:32
Válasz erre
Újrafestenék? Háromszor jártam Kecelen és a kiállított vasak mindig egyre rosszabb állapotban fogadtak :(
balaton 412456 2009. augusztus 24. 08:30
Válasz erre
pepe!
Nem titok, itt megnézheted: http://balaton-modell.gportal.hu/gindex.php?pg=27961786&nid=5026953

Miggyuri!
Már tényleg nem kell sokat várni. Szerintem mire megjön a maratás és az összerakási rajz, már tudok küldeni. Talán még ezen a héten, de inkább nem ígérek semmit.
pepe 412455 2009. augusztus 24. 07:22
Válasz erre
Sajnos nem . Ott nem lenne ilyen rozsdás, mert újra festenék.
Szép lesz az akácija, hogy csinálod azt nem tudom.
Miggyuri 412454 2009. augusztus 24. 06:24
Válasz erre
Már várom! Mire lesz készen?
Miggyuri
balaton 412453 2009. augusztus 23. 23:41
Válasz erre
akacija_makett-01
akacija_makett-01

Nálam elkezdődött a készre szerelés. Majdnem minden alkatrész megvan (A fotómaratást kivéve.), csak a láncszemeket kell sokszorosítani és a lengőkarokat.
balaton 412452 2009. augusztus 23. 23:37
Válasz erre
Helyszín: Kecel? :(
Gratula, jól néz ki.
Johnie 412450 2009. augusztus 23. 22:24
Válasz erre
Áh ,sajnos nem találkozik a két tető ha összecsukom őket. Kinyitva még el-elmegy de az első ablak dőlésszöge sem lett jó. Viszont látom te ismét kézbevettél egy kiszuperált egeret, és átalakítod járművé. Irigylem a fantáziád..:)
zsury 412449 2009. augusztus 23. 22:22
Válasz erre
Johnie 412448 2009. augusztus 23. 22:19
Válasz erre
har (89)
har (89

Nemsokára én is elkészülök ezzel a Harrierrel. Na, ehhez a géphez keresek kabintetőt, mert az eredeti hozzáadottakat elvesztettem, így kénytelen voltam csinálni de sokadik próbálkozásra sem lett tökéletes.
gluer 412447 2009. augusztus 23. 21:49
Válasz erre
viszont, hogy imre mire válaszolt azt nem igazán értem :))
gluer 412446 2009. augusztus 23. 21:41
Válasz erre
A jobb alsó sarokban ott van, hogy kinek címezték az üzenetet.
Ha te is használnád a "válasz erre" gombot akkor a tieidről könnyebben kiderülne ,hogy kinek szól :)
pepe 412445 2009. augusztus 23. 20:57
Válasz erre
Hy
Köszönönöm a dícséretet.
Esetleg van valaki aki "negatív" kritikával tudna segíteni?
Nem jó ez vagy az.
A zöld nem gunze "kedves" Imre, hanem Vallejo olive drab.
Ha ez nekem szólt, ha nem akkór bocsi.
Bubu 412444 2009. augusztus 23. 20:46
Válasz erre
Tényleg frankó! Nekem tetszik :), valami hasonlón ügyködöm pont!
Grat:Bubu
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.