/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.
siki 412035 2009. augusztus 4. 13:36
Válasz erre
Kösözönöm, hogy írtál, próbálom javítani, amit lehet.
Jó munkát mindenkinek.
halaci 412034 2009. augusztus 4. 11:10
Válasz erre
m10 ammo
m10 ammo

Nem néz ki rosszul, de vannak pontatlanságok. A nyitott pácélvadászoknál az amerikaiak a torony belsejét és a torony alatti padlólemezt is a külső olajzöldre festették, nem fehérre. A "lőszerek" festése nem stimmel, pont fordított volt a szín. A hüvely sárgaréz, a robbanófej fekete/olajzöld, típustól függően. A két "lőszer" közti kis borda olajzöld. A meghajtó lánckerék mögötti kivágást jó lett volna eltömíteni, mert ugyan nagyrészt takarja, de azért látszik majd.

A menüben a Makettek/Harcjárművek pont alatt van egy leírásom a készletről, benne vannak az általam ismert pontatlanságok, amiket javítani lehet.
Tibcsi 412032 2009. augusztus 3. 20:46
Válasz erre
Nem vonja el a figyelmet a makettről. :)))
siki 412029 2009. augusztus 3. 20:02
Válasz erre
Sziasztok!
Nálam egy m-18 épül, de sajnos nem tudom ide feltenni a képeket, mert túl nagyok.
www.siklosi90.fw.hu/ itt meg lehet nézni, aki szeretné, ha építő kritikát szeretnél/szeretnétek adni, akkor azt légyszives ide irjátok, mert a honlapomon nicns fórum. Közönöm.
Siki
MattHeafy 412027 2009. augusztus 3. 17:17
Válasz erre
Hello!

Egyre jobban makettezel, gratulálok...
Csak azokat a kurv@ ocsmány MDF lapokat felejthetnéd el:)Legalább fesd le, mert így nagyon csúnya.

Matyi
SSgt_Chris 412026 2009. augusztus 3. 15:54
Válasz erre
JPZ4_01
JPZ4_01
JPZ4_02
JPZ4_02

Alakul, alakul...még nagyon nem a vége, de véleményezésre feldobom, annyi már látszik belőle, hogy estleg érdekes legyen.
Ákos 412023 2009. augusztus 3. 13:35
Válasz erre
Köszönöm mindenkinek!
Ha kész lesz, írok erről is egy cikket. A gyorsaságról csak annyit, hogy ha van az embernek egypár kialakult technikája, és nem kell próbálgatni és kísérletezni, akkor nagyon könnyen és gyorsan lehet makettezni.
A diorámaépítés egyik lényeges kérdése az alapterület meghatározása. Az alapterület minél kisebb a rajt lévő tárgyakhoz viszonyítva, annál életszerűbb, mozgalmasabb a végeredmény. De ez az elv csak az egy-két járművel készített diorámákra igaz, ezt nem tehetjük meg egy nagyobb, sokszereplős diorámánál, ott meg kell hagyni az életszerű távolságok nagy részét (pl: két ellenség ritkán lő egymásra két szomszédos fa mögül :) ).
Ja és szóltam a kiskínaiaknak az alagsorban, hogy illene már a figurákat is megcsinálni :)

Hunyo!
Tetszik a Macchi és a Sabre is!
A Sabrénél jól eltaláltad a fémszínt és jók az árnyalatnyi eltérések is!
halaci 412021 2009. augusztus 3. 12:13
Válasz erre
Ákos,

tényleg fantasztikus kezed van, más ilyen színvonalon féléveket eltököl egy diorámával, te meg szinte rázod ki őket, mint kutya a vizet! Tankönyvi illusztráció a "nem a méret a lényeg" témakörhöz.

Hunyo, a repülőkhöz csak lelkesedés szinten értek, de a kukackás olasz szerintem nagyon szép lett. (A másik is, csak én a csöveseket kevésbé szeretem.)
balaton 412020 2009. augusztus 3. 11:54
Válasz erre
Helló Ákos!
Kösz. Elárulod, hogy hány van belőled? Ennyi, és ilyen színvonalú diorámát alkotni... :) Nagyon ott van. Gratula!
Hunyo 412019 2009. augusztus 3. 11:50
Válasz erre
Macchi Mc.205 "Veltro"

(Italeri 1:72)
Macchi Mc.205 "...
Macchi Mc.205 "Veltro"

(Italeri 1:72)
Macchi Mc.205 "...
Canadair CL-13B Sabre Mk.6

(Revell 1:48)
Canadair CL-13B...
Canadair CL-13B Sabre Mk.6

(Revell 1:48)
Canadair CL-13B...

Sziasztok!

Nálam ezek készültek el a közelmúltban .

Üdv:

Hunyo

(PUMA Makettklub Kecskemét)
vereri05d 412018 2009. augusztus 3. 11:48
Válasz erre
Nem kenyerem a nyalóka ,DE
A szokásos magas színvonalú műremek Ákostól.
Gratula
üdv Erich
doky3 412017 2009. augusztus 3. 11:22
Válasz erre
Ákos !

Te valami másik idősíkban dolgozol. Honnan van neked ennyi időd, vagy álmatlanságban szenvedsz, hogy sorozatban gyártod a jobbnál jobb műveket?:))) Egyébként szokás szerint minőségi munka.

Üdv.:doky
Mortyi 412016 2009. augusztus 3. 11:10
Válasz erre
Ákos!

Ez valami PAZAR, nekem nagyon tetszik a talajt mivel festetted esetleg valami sbs.-t nem tervezel belőle itt a fórumon :)
Még egyszer gratula, nagyon várom a további képeket!

Üdv Mortyi
HUJBI 412015 2009. augusztus 3. 10:46
Válasz erre
tetszik, hogy egy ilyen kis helyen is érzékeltetni tudtál egy sok-sok kilométer hosszú történést. az meg különösen jó, hogy nem gyaláztad le a gépeket, mert az eredeti képeken azért itt-ott elég nagy a kupleráj. nekem a méretekkel mindig gondom van. túl sok mindent akarok megmutatni.
Ákos 412014 2009. augusztus 3. 09:34
Válasz erre
After the Storm
After the Storm
After the Storm
After the Storm
After the Storm
After the Storm

A dioráma nagyjából kész, már csak a figurák (és a nyomaik) hiányoznak. A Verlinden két ide illő készlete lesz a figurák alapja. A Gaz-66 a Revell készletéből készült, saját feljavításokkal. A festésénél ismét a hajlakkos technikát alkalmaztam.
Ákos 412013 2009. augusztus 3. 09:11
Válasz erre
Kferro 412010 2009. augusztus 3. 08:04
Válasz erre
Az alábbi linken megtalálod Rato Marczak He-70-esének építését, melyben leírja, hogy ő milyen festékeket használt hozzá. Sajnos a cikk (ha jól sejtem) portugál nyelven íródott, de talán kihámozható belőle a lényeg. Amúgy nagyon ügyes ez a Marczak, érdemes megnézni a többi munkáját is.

www.ratomodeling.com/finished/he170/revell_he170_72.html
balaton 412009 2009. augusztus 2. 23:03
Válasz erre
Az árat ez nem befolyásolja (Na jó, talán 100Ft-tal többe kerül, de fel tudom tölteni dirib-darab gyantákkal.), viszont egyszerűbb önteni.
Lesz belőle eladó heteken belül.
borisz 412008 2009. augusztus 2. 22:34
Válasz erre
Gondolom lesz eladó is, vagy nem?
borisz 412007 2009. augusztus 2. 22:33
Válasz erre
balaton 412006 2009. augusztus 2. 22:00
Válasz erre
Miért? Tuningolni szeretnéd? Ha a vetemedés miatt aggódsz, ennek esélye akkor is megvan, ha csak 2mm-es falvastagságot alkalmazok.
borisz 412005 2009. augusztus 2. 21:57
Válasz erre
Gábor, ugye nem tömör műgyanta lesz a test?
vereri05d 412004 2009. augusztus 2. 21:27
Válasz erre
Igen a H0-ás kuplung nekem is szemet szúrt.
Rizmajer_Jozsef 412003 2009. augusztus 2. 20:50
Válasz erre
Raffay007!
Húzd ki a modellvasúti vonókészüléket a PIKO poggyászkocsiból. Olyan a valódiban nincs.
Szia Rizmajer József.
balaton 412002 2009. augusztus 2. 20:40
Válasz erre
akacija-016
akacija-016
akacija-017
akacija-017

Ma végre ismét haladtam az Akácijával. Elkészült a lövegpajzs és a lánchajtókerék helye is félig-meddig. Utóbbiakat ma délután esztergáltam műgyantából. A lövegpajzson már rajta van az öntőcsonk, ezért nem áll meg a helyén (Egy alkalmi támasz tartja.).
Raffay007 412001 2009. augusztus 2. 19:20
Válasz erre
Nekem egyenlőre a felülettel vannak hatalmas problémáim!Régi kit és még nem tom hogyan oldom meg:(
joozsyka 412000 2009. augusztus 2. 19:16
Válasz erre
Én sem.
Csak felvázoltam Raffay007-nek néhány alternatívát, amiből válogathat.
De a sajátomért sem tenném tűzbe a kezem:)
Varjubacsi 411999 2009. augusztus 2. 18:57
Válasz erre
Bocsi!
En a Punka fele festes helyessegere nem kotnek nagy osszegu fogadast. Probald inkabb megkerdezni Fulop Sanyitol,(Timur) vagy Toth Zolitol (Z63).
Rag 411998 2009. augusztus 2. 16:26
Válasz erre
joozsyka 411997 2009. augusztus 2. 14:43
Válasz erre
DSCF0944
DSCF0944
DSCF0945
DSCF0945

Én is haladtam a távolfelderítőmmel. Felfestettem a jelzéseket. A csirke nem lett valami nagy szám, hajszállal készült.

grifx
Nagyon tetszik a csörömp.

Podva
én is szeretnék ilyen szép jelzőfényeket gyártani.
Ez valami régi Monogram kit?
grifx 411996 2009. augusztus 2. 13:34
Válasz erre
Hopp ez lemaradt.
-A löveg nincs rögzítve csak a fotózás kedvéért, raktam így szárazon össze.(ez látszik is.)
-Azét fényes a makett, mert ahogy olajfestékkel befolyattam stb. Száradás után megdörzsöltem fülpiszkálóval és ilyen lett.(ha kész lesz a makett fújók-rá 1 réteg fényes lakkot (arra a matricázás) majd martlakot.
-Persze a porozás is hátra van.
-A tankra a bakancs nyomok még majd menek
grifx 411995 2009. augusztus 2. 13:33
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7
8
8
9
9

Sziasztok
Sikerült kölcsön kérnem egy fotó masinát.
Itt vannak a képek az épülő Dicker-ről.
Podva 411994 2009. augusztus 2. 12:31
Válasz erre
P47M

Van rajta tömítenivaló bőven...
P47M
P-47M 2

A jelzőfények...
P-47M 2

Sziasztok
Én most itt tartok...
Üdv Podva
joozsyka 411993 2009. augusztus 2. 11:31
Válasz erre
Még magyar páncélost nem építettem. Ennek még nem néztem utánna.
Raffay007 411992 2009. augusztus 2. 10:28
Válasz erre
Köszönöm!Ezek szerint az szürke és nem világosbarna?
Ezek azok a színek amelyeket a magyar páncélosokra is festettek?pl.Toldi
joozsyka 411991 2009. augusztus 2. 10:23
Válasz erre
Raffay007

Ez egy fél évszázados rejtély. szürke, barna, zöld
Egy régi MM-ben:
barna: Humbrol 70 vagy 170 vagy 113
zöld: Humbrol 86 vagy 102 vagy 117
szürke: Humbrol 40 vagy 141 vagy 162

De van aki ezeket használja: Humbrol 100, 149, 147

Attól is függ, melyik gépet építed. Először a gyári szürkére fújtak zöldet és barnát; alul is szürke maradt. Később viszont (korabeli képeken kivehető) az alsó szín valószínűleg RLM 65-re változott. Punka György szerint a felső színek RLM 61, 62, 63
Mindegyik gép egyéni volt, nem volt megszabott festésminta. A szerelő döntötte el, hogyan díszíti a madárkát.
Én az F.410-et építem. Ezt is a képek alapján vagy 3X átfestették 1941 áprilisáig.
Hát remélem tudtam segíteni.
Raffay007 411990 2009. augusztus 2. 10:13
Válasz erre
Hali!
Adhatnál színkódokat a He-70 felső festéséhez!Én is nemsokára belekezdek!
Előre is köszi az infót!
Guliver 411989 2009. augusztus 1. 21:42
Válasz erre
Szia Isu!
Ne viccelj! Örülök,ha hasznát veszed annak amit leírtam!
Ha kész lesz a Pz.IV azért néhány képet "dobj fel."
Guliver
Raffay007 411988 2009. augusztus 1. 20:58
Válasz erre
Valóban!amíg nem kerül fel az ellenség addig nem biztos,hogy a végleges helyük!
grifx 411987 2009. augusztus 1. 19:55
Válasz erre
Raffay007
Akkor a merevitő szerkezetre is rakhatnál rozsdát.
A kormolást kifelejtetted!
Figyel hogy pl a téli dion az emberek lábnyoma legyen benn a hóba és a járművek-é is.
Raffay007 411986 2009. augusztus 1. 18:56
Válasz erre
lucky 411985 2009. augusztus 1. 18:54
Válasz erre
Szia!
Az utsó képen mióta áll az a vasúti kocsi?
Mert csak a min 1 éve szabadban használat nélkül álló kerék lesz ilyen rozsdás..
Raffay007 411984 2009. augusztus 1. 18:46
Válasz erre
A brit roham
A brit roham
Nehéz helyzetben
Nehéz helyzetben
a páncélosok összecsapnak
a páncélosok ö...
tartani az állásokat
tartani az állá...

Pár kép a javított afrikai hadszíntérről!M3-grant és a Morris eltávolítva!Készítettem pár pálmát cérnából,pálcikából,drótból és papírból!Természetesen van még mit finomítani rajta!Az emberek talprésze elég illúzióromboló,de lekerül majd az is!
Egyenlőre ennyi!A reptérről készült diorama(terepasztal) majd füvesítés után:)
Raffay007 411983 2009. augusztus 1. 18:31
Válasz erre
közeledő tigris
közeledő tigris
ACHTUNG!PANZER!
ACHTUNG!PANZER
rövid eligazítás
rövid eligazítás
harcban
harcban

Sziasztok!
Talán picivel igényesebb képek a készülő téli dirama(terepasztal)-ról:)
Ez ellenség már megvan,de festés alatt állnak!Idővel elkészülnek!
Isu 411982 2009. augusztus 1. 17:34
Válasz erre
Szia Guliver!
Nagyon köszönöm az ötletet és, hogy ilyen részletesen leírtad!
Ha bármivel viszonozhatom a szívességedet akkor kérlek szólj!
Köszönettel: Isu
dasboat 411981 2009. augusztus 1. 15:22
Válasz erre
Hali!Én csak annak tudok segíteni és szerintem többen is így vagyunk vele vagy nem? aki rendelkezik legalább 1 "hűtő kompival+ a hozzá való kiegyenlítő tartállyal nyomás kapcsolóval"tehát szakember által összerakott! + egy alap de már felső tartályos pisztollyal(ez nekem 20.000.-ft-ból kijött mindennel együtt) a másik,hogy én nem használok tamiya,gunze revell stb.festékeket festéshez hanem csak a koszoláshoz és befolyatáshoz enamel humbrolt és a hozzá való higítóját. Én a Deka márkájú vagy a művész ellátóban kapható egyéb akril festékeket használom amik olcsóbbak mint a makett akril festékek és kiadósabbak is de ezeket csak vízzel lehet hígítani az alkoholtól kifehéredik fújáskor azért ecsettel is el lehet készíteni mindent de csak enamel típusú festékekkel de hozzá teszem nekem nehezebb volt ecsettel nagy felületet festeni mint pisztollyal "fújkálni"nem beszélve a tetemes festék mennyiségről amit elfogyasztottam ecseteléskor az ecset mellett szóljon,hogy bárhol bármikor előveheted nem igényel nagy előkészületet és olcsóbb is szerintem na még annyit,hogy az akril kényes festék de nem pusztulsz bele a szagába mert nincs kellemetlen szaga pisztoly takarítás meg 99 vagy 96%-os alkohollal lehetséges sajnos sokan utálják az akrilt de szerintem mindent meg lehet tanulni.
^Sunrise^ 411979 2009. augusztus 1. 14:09
Válasz erre
Én úgy gondolom, hogy ha már itt van ez a csodálatos Internet tőlünk karnyújtásnyira, akkor érdemes kihasználni a lehetőségeit. Pl. el tudnék képzelni olyan "oktató" anyagot, amelyben lépésről lépésre bemutatja egy tapasztaltabb, profi makettezőtárs az alább felsorolt dolgokat egy videón akár és ezt fel lehetne tölteni mondjuk a Youtube-ra, ahonnan bárki elérheti.
Nyilván nem kevés idő és technikai eszköz is kellene hozzá, de szerintem még mindig olcsóbb és egyszerűbb, mint arra várni hogy egyszer benne leszünk a TV-ben. :)
balaton 411978 2009. augusztus 1. 12:49
Válasz erre
Kiindulási alapnak nem rossz. Ha javasolhatom, minden alkatrészt akkor fess le, amikor még hozzáférsz.
Én pl. összeállítom a páncéltest alsó és felsőrészét (Külön-külön.), a görgőket lesorjázom és ha lehet fogpiszkálókra húzva egy darab hungarocelbe szúrom. A pálcikánál meg lehet fogni a festéshez anélkül, hogy magát az alkatrészt összefogdosnád, ha kész szúr vissza a hungarocelbe. Így festek, amit kell külön.
Ha nem akarsz fogpiszkálóval tkölni, lefestheted az öntőkereten is, de sorjázni már nem egyszerű. Egyébként az oldalomon bemutatott, befolyatáson alapuló módszer matt felületen működik jól. Csak rá ne száradjon a festék, mire elkezdenéd visszamosni.
Guliver 411977 2009. augusztus 1. 11:29
Válasz erre
Szia Isu!
Próbáld ki ezt a módszert: alapszínként "mázold" le a Humbrol 93 Desert Yellow-val,aztán hagyd min. 12 órát száradni. A 12 óra letelte után tiszta higítóval kend át és rögtön utána futtasd be a mélyeséseket 80% higító és 20% barnásfeket keverékével. Ahol túl erős a koszolás ott tiszta higítós ecsettel tudod korrigálni. hagyd száradni vagy 24 órát,aztán Humbrol 29 Dark Earth Humbrol 110 Nattural Wood keverékével apró,körkörös mozdulatokkal szárazecseteld át. Megint hagyd száradni aztán ismételd meg a foyamatot 119 Light Earth és 84 Mid Stone színekkel. Végül nagyon finoman szárazecseteld át Humbrol 83 Ochre-val.
A kopásokat szürkével fesd,figyelve arra,hogy a festék a fedelek,búvónyílások környékén, a vízszintes felületeken sérül leginkább. A fémes hatást egyszerű grafitceruzával érheted el. Rozsdás lefolyásokat erősen higított vörös,barna,narancs színekkel készíthetsz a függőleges részeken,fess egy kis,lehetőleg szabálytalan alaku foltot aztán finom mozdulattal húzz belőle lefelé egy szabálytalan és gyenge lefolyást. Erre biztosat nem tudok mondani,szem kell hozzá. Arra vigyázz, hogy ne rozsdázd és koptasd túl a páncélost. Láttam ezeknek a módszereknek az eredményét és ha jól van megcsinálva akkor nagyon szép. Ha még nem festettél ilyet akkor javaslom,hogy elöbb gyakorolj egy darab müanyag lemezen, vagy maradék anyagon,esetleg egy harcjárműmakett belső felén,azt később úgysem látja senki!
Sok sikert!
Üdv: Guliver
matetamas13 411976 2009. augusztus 1. 11:24
Válasz erre
IMG_1346
IMG_1346
IMG_1347
IMG_1347

Kösz a linket balaton.Asszem innen sokat tudok tanulni.Amúgy is ezen a KV 1-en dolgozom és ráfér még egy kis munka.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.