/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.
Daala 411924 2009. július 30. 11:52
Válasz erre
A könyvben, amiből az első képet szkenneltem, gyári szám szerint fel van sorolva az összes legyártott gép a prototípusoktól kezdve. Minden géphez van kép, kivéve pár amerikai és iráni példány. Minden gép alatt szerepel az adott gép története (átépítések, melyik századnál repült stb.). Ilyen szempontból én teljesen megbízhatónak tartom ezt a forrást. Szerencse, hogy ehhez a példányhoz pont a festésednek megfelelően ábrázolt fotó van!
apcyzoli 411923 2009. július 30. 11:44
Válasz erre
Aki Tomcat építésébe kezd, legjobb ha felköti a gatyáját, mert lassan a Jóisten se tudja követni, hogy ki kivel volt, és hogy hány fajta típusváltozat volt.
Én beleástam magam rendesen a típusba, és látod a hajtóművel kapcsolatban mégis tévedtem.
Ha nem szóltok, simán berakom a rosszat
Daala 411922 2009. július 30. 11:36
Válasz erre
Ja és a képemen látható VF-41 Black Aces valamint VF-14 Tophatters század soha nem repült A+-szal, de még B-vel sem.
Nem minden A kapott GE hajtóművet, ezek 2000 körül ki lettek vonva, hamarabb, mint a többi!
Daala 411921 2009. július 30. 11:30
Válasz erre
Az A+ elnevezést később törölték, ezek mind B-k lettek GE hajtóművel, NACA gépágyú lemezzel,ECM dudorokkal, előtét-szárny benti fixálással vagy kivétellel. Az általam feltett kép már ezt a helyzetet ábrázolja a makett festésének megfelelően és mint látható (nehezen igaz) GE kiömlővel.
PETI 411920 2009. július 30. 11:26
Válasz erre
Szia, a HAD-ot majd a Szegedi Feri legyártja, te meg HUD-t inkább... :)
PETI 411919 2009. július 30. 11:23
Válasz erre
Szia Gábor!

Én a lengyelektől vettem Szolnokon utángyártott kabint UTI-hoz.
Toth_Gabor 411918 2009. július 30. 10:43
Válasz erre
Tankos_srac!

Alakul ez, szépen!

Az érdekelne, hogy hogyan jutottál hozzá a gyanta kabinhoz? Nekem is kellene egy.

Üdv,
Tóth Gábor
tankos_srac 411917 2009. július 30. 10:08
Válasz erre
DSCF3046
DSCF3046
DSCF3051
DSCF3051
DSCF3056
DSCF3056

Sziasztok!

Ez a Trumpeter 1/48-as Mig-15 bis-e. Utángyártott Neomega kabinnal, a többi dobozból lesz. Csak a fülke lesz nyitott, a rádiótérbe ólomsúly kerül. Egyelőre itt tartok. Az építéssel kapcsoaltos személyes tapaszatlatot, tanácsot köszönettel fogadok!

ts
Tibcsi 411916 2009. július 30. 09:48
Válasz erre
Igen, az A+-nál az előtétszárnyat a helyén hagyták ugyan, de fixálták. Később, az újonnan épített D-kbe bár be sem építették. :)
apcyzoli 411915 2009. július 30. 08:04
Válasz erre
Szia Tibcsi és Daala!

Először is megváltoztattam a nick nevem, mert volt ebből egy kis félreértés, és ez természetesen nem volt szándékos a részemről.
A másik, hogy nagyon köszönöm, hogy Tibcsi próbál segíteni.
A hétvégén azthiszem még legyártom a HAD-ot, megfestem a Sidewinder-ekre a csíkozást,befejezem az elfogókampót,
és talán felkerülnek a kabinra az üvegrészek.
Harmadszor: hogy A, vagy A+? Nézzétek meg a képet. Az A-ra volt jellemző az előtét kacsaszárny. Nekem olybá tűnik, hogy a képen lévő gépnek ott van, csak zárt állapotban.
Viszont egyértelműen láthatóak az ECM dudorok a szívócsatorna mellett, ami meg az A+ szériától került fel a gépekre, de ne felejtsük el, hogy visszamenőleg minden kandúr megkapta ezt 1991 után.
Az újonnan épített '91 utáni Tomcat-ek A+ és valamennyi D változatánál el lettek hagyva az előtétszárnyak.
Szerintem azért lehet ez a gép A+, mert ha megnézitek, egyértelmően látszik a "NACA" hűtőlevegő beömlő az M61-esnél, ami a sima A-nál nem volt.

Üdv:apcyzoli
Tibcsi 411914 2009. július 29. 23:24
Válasz erre
Tibcsi 411913 2009. július 29. 23:12
Válasz erre
Daala,

A középső képen, amin a bal oldaláról láthatjuk a flotta kandúrját :), tisztán látszik, hogy a gépágyú hűtőnyílása nem az "A" változatra jellemző rácsos, hanem a későbbiekre (B,D) jellemző alakú.

Szerintem az nem egy F-14A. Persze jó volna látni a fúvócsövet is. :)
joozsyka 411912 2009. július 29. 22:07
Válasz erre
Revell 45
Nekem is sántít. A képet azért is raktam fel, hátha másvalakinek is szemet szúr.
Z63 411911 2009. július 29. 21:47
Válasz erre
joozsyka!
Szépen alakul! Viszont, hadd kérdezzem meg, mi ez a szín a futóműaknában? Bár, lehet, hogy csak a világítás csal, de általában RLM 02 zöldesszürke szokott lenni!
Üdv,Z63
Daala 411910 2009. július 29. 19:57
Válasz erre
VF-14
VF-14

Tibcsi!
Hogyne bombáztak volna F-14A-val! LANTIRN konténert is függesztettek rájuk!
Tibcsi 411909 2009. július 29. 18:36
Válasz erre
Szia,

Megnéztem a kiömlőket, de sajna csak a jobboldalit találtam meg. Bocs. Azért még nem adom fel, ha előkerül a másik is, akkor küldöm.

Üdv: Tibcsi
Gotha 411908 2009. július 29. 10:01
Válasz erre
sziasztok van egy eladó Typhoonom, ha esetleg érdekel valakit.
www.vatera.hu/hawker_typhoon_repulogep_makett_1_72_150590299.html
üdv
tyimosenko 411907 2009. július 28. 17:07
Válasz erre
Hello Ehud!

Igen, kézzel.
Jól emlékszel, még valamikor a 20. század végén kezdődött az építés, azonban csak az utóbbi fél évben gyorsult fel. :)
Üdv
joozsyka 411906 2009. július 28. 16:26
Válasz erre
DSCF0928
DSCF0928
DSCF0930
DSCF0930

Na ha már a házi tuningnál tartunk.
Ehud 411905 2009. július 28. 16:24
Válasz erre
Jól alakul Tyimosenko, kíváncsi vagyok mit hozol ki belőle több évnyi építés után. A toronyszámot kézzel festetted?
vereri05d 411904 2009. július 28. 15:27
Válasz erre
Én mindet házilag tunningolok legyen az dragon revell italery academy tamiya hasegawa ... ettől élvezhető egy készlet :)
borisz 411903 2009. július 28. 14:56
Válasz erre
Ne bántsuk, ne bántsuk... Kihagyták az orrfutó jó részét a készletből! Kapok egy botot és kész! Pedig van ott sokminden. Ez csak egyik hiányossága a készletnek.
Zozó 411902 2009. július 28. 14:50
Válasz erre
Ne bántsuk már ennyit szegény Italerit. Az A-7-es eredete még az Esci-hez köthető inkább, lévén ezt még ők alkották anno. Bár olasznak olasz, az igaz...
joozsyka 411901 2009. július 28. 13:29
Válasz erre
Jó lesz cárevics. Csak így tovább. Ahogy elnézem, a 29-es óta fejlődött a technikád:)
borisz 411900 2009. július 28. 13:22
Válasz erre
P1010602
P1010602
P1010603
P1010603
P1010608
P1010608

Sziasztok!
Készülget az A-7.
Annyira nem szidtam az olaszokat, amit tudtam, elmondtam róluk, a családjukról a Mig-29UBnál.
X INKVIZÍTOR X 411899 2009. július 28. 09:29
Válasz erre
DSC01162
DSC01162
DSC01163
DSC01163
DSC01188
DSC01188

Üdv mindenkinek !
Egy Dragon gyártmányú korai Panther A-n dolgozom,és egy AFV Pawagenen.
A Pantheren Cavalier zimmerit, Voyager maratás és Aber kötényezés van.
A pakwagen egy barátom által elkezdett -és eltolt- makett, ez is több termékből van összemontázsolva :AFV futómű és lánctalp,Lionroar oldaldobozok és szerszámrögzítők, Dragon lámpabekötés és fényszóró - a géppuska és állványa is az lesz, meg a szélességjelzők,saját gyártású motorháztető Aber zsanérokkkal..
tyimosenko 411898 2009. július 27. 19:40
Válasz erre
t-34 1
t-34 1
T-34 2
T-34 2
T-34 3
T-34 3
T-34 5
T-34 5
T-34 6
T-34 6
T-34 7
T-34 7

Sziasztok!Ezt a T-34/85-öst építgetem melléktémaként már vagy fél éve. Régi Tamiya, 1:35. Egyfajta kísérleti nyúl, gyakoroltam rajta a festést, vagy 6-7szer újrafestettem. Hétvégén végeztem a filterezéssel/befolyatással, amit eléggé elszúrtam. Mivel először revell higítót használtam a művelethez, megtámadta az akril lakk alapot, ezért sok helyen csík-bemaródások keletkeztek (pl. a harckocsi "orrán" bal elől), amit nem tudok eltávolítani, szétmosni sajnos újabb higítórétegekkel. Ráadásul túl vastag (bár néhol viszont alig fedett) is lett valahogy a 3 réteg filter (humbrol 160+ antracit 1:1, 1:20 higítóaránnyal), ami amellett, hogy betöltötte az általam neki szánt funkciót - hogy "szétcsapja" a nagyon homogén alapzöldet - , eltüntette a panelközi előzetes fakításokat is. Úgyhogy meguntam ezt a festés-triált és egy gyors szárazecseteléssel lezártam a dolgot. Bár jól mutatnának a maketten rozsda/kosz lefolyások, rájöttem, hogy egyenlőre nem tudom realisztikusan megcsinálni sajnos.
A makett még nem kész, apróbb festések hátravannak, hordókon, kipufogókon stb, meg valamilyen új lánc a gyári helyett. Majd egy erőteljes pigmentporozás vár a makettra a jövőben.
Amúgy ezt a Tamiya makettet csak ajánlani tudom, mert primitívsége ellenére könnyen feljavítható egy elfogadható szintre (mondjuk én nem vittem ezt túlzásba) és ráadásul olcsón beszerezhető. Bár a lánc és a matrica sajnos katasztrófa.
üdv
HUJBI 411897 2009. július 27. 14:51
Válasz erre
egyszer régen összeraktam a Revell GAZ 66-ost. mikor teljesen kész lett a motor, nem tudtam lehajtani a vezetőfülkét. valószínűleg a hiba az én készülékemben volt.
Ákos 411896 2009. július 27. 14:49
Válasz erre
Mivel az a gumi nem lapos, hanem közel félkör keresztmetszetű kívülről, az Eduard keret alkatrésze tényleg nem jó, max. surfacerrel félgömb alakúra hizlalva.
Ákos 411895 2009. július 27. 14:35
Válasz erre
A szélvédő kb. 5 mm vastag, ez egy 1:35-ös maketten 0,14 mm.
Egy palack 0,5 mm, ez majdnem két centi 35-ben...
HUJBI 411894 2009. július 27. 14:35
Válasz erre
Akkor a GAZ 66-os is ilyen lesz? Anno jól lehúzták az Eduard-ot, amiért ezt a gumit lapos maratásból adja hozzá.
Ákos 411893 2009. július 27. 14:30
Válasz erre
A kithez adtak fóliát, de ahogy Grifx írta, papírboltokban tudsz venni többféle átlátszó fóliát, pl iratborító fólia néven is.
Szikével kivágtam.
És egy kis adalék: az UAZ (és általában a régebbi autók) teljes üvegezése az úgynevezett Securit üveg. A lényege az, hogy mikor betörik, kisebb-nagyobb darabokban kifolyik, de a kifolyt üveg széle nem vág (elvileg). A szélvédőt egy hornyolt gumiszalag tartja a helyén, a horonyba illeszkedik az üveg. Ez a horony alul, oldalt és általában a sarkokban megtartja az üveg kis darabjait.
Az újabb autókon ragasztott üveg a szélvédő, itt két üvegréteg között egy nehezen eltéphető műanyag fólia van. Ez a helyén marad, mikor betörik, csak berepedezik.
Miggyuri 411892 2009. július 27. 14:29
Válasz erre
Tdom, hogy 1/72. Én is abban dolgozom. De azt is tudom, hogy igényes koszolással koptatással mit lehet javítani vagy rontani egy maketten.
Egyébként egy tanáccsal két dolgot tehetsz. Figyelembe veszed, vagy elutasítod. A Te dolgod.
Miggyuri
Marci7 411891 2009. július 27. 14:20
Válasz erre
készült*
Marci7 411890 2009. július 27. 14:19
Válasz erre
Üdv
Az nem túl vékony? Szerintem az erre leginkább megfelelő cucc egy ásványvizes vagy akármilyen átlátszó műanyagból készített flakon vagy ilyesmi. Köszi a gyors választ:-)
grifx 411889 2009. július 27. 14:16
Válasz erre
Marci7
Vegyél egy írószer boltba vetítő fóliát.
Az olyan mint az űveg kicsinyítet mása.
Arra pedog hogy hogyan vagy mi miatt van kitőrve az űveg nézzél képeket.
Remélem segítettem.
Marci7 411888 2009. július 27. 14:15
Válasz erre
Szia!
A kitört üveget hogy/miből csináltad? Átlátszó műanyaglapból kivágtad a kis darabokat utána odaraktad vagy hogy? Különben meg szép, mint a többi;-)
Tiszteletem: Marci7
Raffay007 411887 2009. július 27. 13:46
Válasz erre
Ezek szerint annyira nem gáz?:)
Hozzáteszem a méretarány 1/72
Miggyuri 411886 2009. július 27. 12:44
Válasz erre
azaz kritika! bocs!
Miggyuri 411885 2009. július 27. 12:43
Válasz erre
No, akkor a ktitika :)
A harcjárművek lánctalpai esetében: a legritkább esetben maradnak fémszínűek, mint a T-34/76-nál. Viszont a belső tarajok rendszeresen csillogóra kopnak. Amit még érdemes volna körüljárni, az a harcjárművek koszolása.
Miggyuri
Raffay007 411882 2009. július 27. 10:59
Válasz erre
100_1776
100_1776
100_1777
100_1777
100_1779
100_1779
100_1784
100_1784
100_1789
100_1789
100_1785
100_1785

Na ezt jól megkaptam:)!A bombázó valóban túlzás volt!Azt el is távolítottam:)
Amúgy már a 30 felé közeledem!9 éve makettezem,de nem is tartom magam profinak!Itt van néhány munkám a teljesség igénye nélkül!Azért kontárnak sem tartom magam!A kritikát természetesen köszönöm és próbálok javítani!
Lac99 411881 2009. július 27. 10:41
Válasz erre
Köszi Neked és Borisznak, hogy válaszra méltattatok. :-) Igyekszem tovább, olvasgatok és próbálok fejlődni. Meg ebből a kettőből még lesz dioráma is, majd arról is teszek fel képeket, ha elkészül.
bigboy 411880 2009. július 27. 10:07
Válasz erre
Üdv nem tudok rá mást mondani fenomenális,mint minden munkád.bigboy
Ákos 411879 2009. július 27. 10:00
Válasz erre
Festésre kész
Festésre kész
A motor

A Military Wheels UAZ-469-es szetjéből származik, átalakítottam ahol kellett.
A motor
A motor alapfestése
A motor alapfestése
A kész UAZ-452
A kész UAZ-452
A kész UAZ-452
A kész UAZ-452
A kész UAZ-452
A kész UAZ-452
A kész UAZ-452
A kész UAZ-452
A kész UAZ-452
A kész UAZ-452

Egy első öböl háborús diorámába kezdtem bele, a címe After the storm.
Multa Gap-nál többszáz iraki jármûvet lõttek szét az amerikaiak, ami jármû viszonylag épen maradt, azt pedig otthagyták. A neten Highway of Death keresőszavakkal nagyon jó képeket találni erről a területről, pl. itt:
en.wikipedia.org/wiki/Highway_of_Death

Ennek a résznek egy kis részletét fogom kiragadni egy az út mellett félig az árokban lévõ Gaz-66-ossal és az UAZ-zal, amint az amerikai katonák éppen vizsgálgatják. A fgurák a Verlinden gyártmányai lesznek.

Az első kész jármű a Minimanfactory nemrég megjelent UAZ-452 műgyanta makettje.
A makett jó minőségű, kellőképpen részletes, de mint minden műgyanta készlet ez is sok szárazpróbát igényel. A felületeket 800-as csiszolópapírral simítottam le. A motor a Military Wheels UAZ-469-es készletéből származik. A motor helye ki van alakítva a makettben, így nem volt nehéz. A festést hajlakkos módszerrel készítettem, a századjelvényt és a rendszámot szabadkézzel ecsettel festettem fel.
apcyzoli 411878 2009. július 27. 09:45
Válasz erre
Kedves mindenki!

Eme, akaratom ellenére kialakult helyzetet megoldandó, megváltoztattam a nick nevemet, ezentúl, mivel az apci makettező klub tagja vagyok, és Serfőző Robi barátom az "apciroby" nevet használja, én az apcyzoli nevet vettem fel. Remélem nem haragszik majd meg érte.

De ettől függetlenül, köszönöm a hozzászólásokat, és várom a továbbiakat is!
Tibcsi 411877 2009. július 27. 09:14
Válasz erre
Hehe, én is Veszprémbe küldtem volna a kiömlőket. :))

Szerintem válassz egy másik nevet. :)
Solo 411876 2009. július 27. 09:08
Válasz erre
Szia Ákos!
Elnézést kérek, de erről igazán nem tehetek!
Nem áll szándékomban senki nevével és személyével visszaélni!
Úgyhogy ne haragudjatok érte, és főleg Szász Robitól kérek elnézést, Sok felkiáltójellel! (!)
Ákos 411875 2009. július 27. 09:04
Válasz erre
Nézdd meg a hozzászólásod mellett az Adatlap fület: a Solo nicknév Szász Róbertet, a Makettinfo egyik oszlopos tagját takarja.
Ismét kijött a fórum legnagyobb hibája: más nevében is írhatsz hozzászólást...
Ákos 411874 2009. július 27. 09:04
Válasz erre
Nézdd meg a hozzászólásod mellett az Adatlap fület: a Solo nicknév Szász Róbertet, a Makettinfo egyik oszlopos tagját takarja.
Ismét kijött a fórum legnagyobb hibája: más nevében is írhatsz hozzászólást...
Solo 411873 2009. július 27. 08:58
Válasz erre
Köszi Tibcsi!

Ideírnám az elérhetőségeimet:

zolyomi.zoli@gmail.com
20/353-0806
Zólyomi Zoltán 3032 Apc, Rákóczi út 65.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.