/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.
Tyimosenko 410322 2009. április 2. 13:15
Válasz erre
T34
T34
Kübel
Kübel
Kübel2
Kübel2
L3000
L3000
ML3000
ML3000
wirbel
wirbel
wirbel2
wirbel2

Hello!

Nálam ezek készülnek párhuzamosan. Régi Tamiya T-34, régi Tamiya Kübelwagen, Italeri Mercedes L3000 és az Academy kiváló Wirbelwindje. A Kübelen kívül igyekeztem a maketteket többé-kevésbé házilag feljavítani. Az L3000 fakítása nem lett túl jó, kicsit világos, még javítani kell. Meg a bal ajtót a szórópisztoly leköpte sajna. Kübel porozás elött és után. Ez a makett tényleg csak hulladék, ezen próbálom ki az új módszereket. A Wirbelwindnél eldöntöttem, hogy megpróbálom saját feljavítással a legjobbat kihozni belőle. Zimmerit Tamiya, majd Revell puttyval. A Revell jobban bejött, de még így se kielégítő az eredmény, majd a következőnél talán...
T-34/85-öt kivéve a makettek olyan gyenge minőségűek, hogy igazából nagy energiabefektetést szerintem nem érdemeln(én)ek.
Üdv.
hofi 410321 2009. április 1. 23:00
Válasz erre
Azt hiszem, akkor kihagyom a gyűrűket, oszt kész. Mármint még el se kezdtem, de ha el fogom, akkor gyűrűk nélkül.
hoekloos 410320 2009. április 1. 17:50
Válasz erre
Igen, a Tamiya kódja pedig X-21.
halaci 410319 2009. április 1. 15:01
Válasz erre
Bocsánat, Tigrisnek írt hozzászólásom utolsó mondta természetesen: de NE feketével!
Szapi 410318 2009. április 1. 14:58
Válasz erre
Ugyanez a Gunze -nél H 40 kóddal szerepel
CrazyCharlie 410317 2009. április 1. 13:01
Válasz erre
Féltem, hogy megerősíted az én tippemet...:-)
Muzzy 410316 2009. április 1. 12:22
Válasz erre
Szia Hofi!
Néztem egy-két leírást, de nem sok mindent találtam, esetleg a 44-45-ben a barát ellenség felismerő rendszer rádiójához lehetett még köze, ugyanis egyes források szerint beépítették a SzCs-3 (Szvoj-Csuzsoj- barát-ellenség - IFF)rádiót a gépekbe.
esetleg rádiókompasz antennája lehetett még, de az a törzsre volt rögzítve. Egyébként csak a maratást láttam, az összeállítási útmutatót nem.
Muzzy
vlevi 410315 2009. április 1. 11:18
Válasz erre
"Óvatos munkával kerülni kell a termékkel való közvetlen érintkezést, annak bőrre,... kerülését"
Azért ezt egy körömlakklemosónál leírni elég brutál :)))
hofi 410313 2009. április 1. 11:13
Válasz erre
No, akkor ezt kihagyom. Jó lesz hurokantennának 5 másik géphez :)

Köszi!
hoekloos 410312 2009. április 1. 10:46
Válasz erre
Caola III: Az egészséget nem veszélyeztető munkavégzés feltételei**
A munkavégzés során megfelelő szellőztetést, szükség esetén légzésvédelmet, elszívást (szikramentes szellőzési rendszer) kell alkalmazni. Az anyag gőzei a levegőnél nehezebbek. Óvatos munkával kerülni kell a termékkel való közvetlen érintkezést, annak bőrre, szembe kerülését, gőzeinek belélegzését, lenyelését, kiömlését. Munka közben étkezni, dohányozni, pipázni tilos. Olyan munkakörülményeket kell teremteni, hogy a dolgozók munkazónájában a levegő szennyezése az előírt határértékeket ne haladja meg. A munka utáni melegvizes fürdésről gondoskodni kell.
Védőfelszerelés: zárt védőruha, védőkesztyű, védőlábbeli, védőszemüveg. Havária, a megengedettnél magasabb légtéri koncentráció esetén szűrőbetétes gázálarc (A jelű barna).

Bakker! Ez egy körömlakk lemosó, vagy egy harci gáz?:))
hoekloos 410311 2009. április 1. 10:43
Válasz erre
Caola II: 10. Stabilitás, reakcióképesség
A készítmény éghető folyadék. Könnyen párolog, gőzei a levegővel robbanó elegyet képeznek, amely a levegőnél nehezebb. Oxidálószerekkel, savakkal, bázisokkal érintkezve hevesen reagálhat. Sokfajta műanyagot megtámadhat. Erős oxidálószerekkel (nitrátok, perklorátok) összereagál. Erős savak (kénsav, óleum, klórszulfonsav) hidrolízist idézhet elő, amely folyamat hőtermelő, exoterm. Lítium-alumínium-hidriddel robbanás következhet be.
Az észter komponens vizes közegben sav hatására hidrolizál.
Kalóz 410310 2009. április 1. 10:40
Válasz erre
hofi!
Megnéztem a cikket, meg a maratás képét is. Ha hajóról lenen szó, akkor lenne értelme, mert ott szoktak olyan antennaárbocokat használni, ahol több huzal van egymással párhuzamosan, és azok helyükön tartásához használnak ilyen gyűrűket, amik egy hengeralakot adnák az antennának. Repülőben még nem találkoztam ilyennel, bár ugye semmi nem lehetetlen! Ha mégis így van, akkor nem irígylem azt, aki belefog az elkészítésébe, mert szépen megcsinálni ilyen kis méretekkel, biztosan okoz párezer ősz hajszálat az illetőnek.
Kalóz
hoekloos 410309 2009. április 1. 10:39
Válasz erre
Hát, a búvónyílás elötti lemezt és csavarokat sztirol lapból, húzott szálból újra lehetne gyártani, a többit pedig tömíteni (mármint a megmart sík részeket), síkba csiszolni.
CrazyCharlie 410308 2009. április 1. 10:34
Válasz erre
P1000944
P1000944

Köszönöm a hsz.-eket Uraim, egyszóval rossz terméket választottam! Azért lökök egy képet, mintegy elrettentésképp. Itt már picit csiszolva van; várok ötleteket, tanácsokat a javításhoz.
hoekloos 410307 2009. április 1. 10:30
Válasz erre
Caola körömlakk lemosó:Etil-acetát 83%,Izopropil-alkohol 13%,izopropil-palmitát 3%
hofi 410306 2009. április 1. 10:27
Válasz erre
Írtam egy dobozbontást az Il-2T-ről, és van némi problémám az antennával. Nem néznéd meg?
vlevi 410305 2009. április 1. 10:23
Válasz erre
Igen, azért írtam, hogy a Caola sokkal durvább.
Van benne valami, ami megmarja a műanyagot, nem vagyok kémikus, de szerintem annak van az az acetonra hasonlító szaga.
hoekloos 410304 2009. április 1. 10:21
Válasz erre
A Tamiyának nincs kifejezett matt lakkja, létezik viszont akril flat base. Flat base-t kell keverni a clearhez - kész a matt lakk. Kódját fejből nem tudom, talán x-22 v. 23.
Kalóz 410303 2009. április 1. 10:18
Válasz erre
A festékeltávolításhoz hasonló esetekben tegnapelőtt véletlenül adódott egy durvának tűnő, de - legalábbis egyszer - működő eljárás.
Ecsetmosáshoz régi hígítós üvegben tartok lakkbenzint és Palma lemosót. Mivel nem sikerült a mattlakkozás (valamiért fehéres réteget képzett a felületen), és még viszonylag friss volt, le akartam törülni lakkbenzinnel (ilyenkor még leoldja). Csakhogy figyelmetlenségből a másik üvegbe mártottam az ecsetet, és csak amikor kezdte finoman felmarni a festéket, akkor vettem észre, hogy gáz van! Viszont a festéklejövetel csak arra a felületre terjedt ki, amit átkentem, mivel a pálmalemosó igen gyorsan elillant a felületről. Kis mechanikus rásegítéssel eltávolítottam a festéket a lehgközelebbi panelvonalig, és óvatosan újra festettem (itt jön be az ecsetelés előnye!). Szépen összeérett, és még a matrica sem bánta (alatta nem marta fel a festéket), mert mondanom sem kell, matricázás után lakkoztam volna.
Persze mázlim is volt, meg az első döbbenet után nem kezdtem el kapkodni, szerencsére. Minden esetre némi gyakorlattal használható megoldás lehet belőle. Viszont csak nagyon óvatosan és kis mennyiségben szabad alkalmazni, mert egyébként ezzel a folyadékkal a sztirolt ragasztani is lehet, ha elég mennyiség jut a felületre (gondolom, a festék ezúttal szinte egy védőréteget képzett a felületen, azért nem marta meg).
Azért persze az a jobb, ha ilyen műveletekre nem kerül sor!
Kalóz
Kferro 410302 2009. április 1. 10:12
Válasz erre
Én Ebelint használok, és azzal semmi ilyen gondom nem volt.
Kalóz 410301 2009. április 1. 10:01
Válasz erre
Köszi!
Pedig az első csörömpjeim között volt! :-)
Kalóz
CrazyCharlie 410300 2009. április 1. 09:50
Válasz erre
Én tegnap kaptam idegbajt, mert az acetonmentes (Caola) is megmarta a sztirolt!
atis76 410299 2009. április 1. 09:40
Válasz erre
Figyu!
Szép lett a makett, csak nincs kész.Ezeket a munkák amiket leírtál nem nehéz elsajátítani. Befolyatás enamel festékkel ,szárazecsetelés stb... Itt az infón is találsz leírást. Szerintem keresgélj nézz körül, próbálkozz.
Üdv. Jeney Attila
Vörösfenyõ 410298 2009. április 1. 08:41
Válasz erre
P1000525
P1000525
P1000526
P1000526
P1000527
P1000527

Gyakorlatilag elkészült a Krupp Protzém. Mostmár csak a lakkozás van hátra. Tudom, nincs koszolva, koptatva, sőt még szárazecsetelve sem. Azonban a jelenlegi tudásommal még nem éreztem biztosnak magam ezekben a műfajokban. :)
Lenne még egy kérdésem is: a Tamiya Akril matt lakkja milyen kódszám alatt található?
vlevi 410297 2009. március 31. 23:59
Válasz erre
Természetesen rossmanosból is az acetonmentest szabad csak használni, az aceton a festékkel együtt a műanyagot is megmarja!
halaci 410296 2009. március 31. 23:58
Válasz erre
Tigris

amik a technikától függetlenül is problémásak, de csak odafigyelés kell hozzá:

1. általában túl vastag a festék. Pl. a kerekek mintázata gyakorlatilag eltűnt alatta. Híg festékkel, több rétegben fess, akkor nem lesz ilyen lemázolt jellege (szerintem így értették a marcipánt is). A Tigrisen minden csupa él, szöglet, a tiéden ezek az élek szépen legömbölyödtek.

2. A sár, koszolás a festés fölött, nem alatta van (pl. a teknő homloklemezén). A figura kezét már írták...

3. A kerekek futófelülete (az, ami a lánctalppal érintkezik) soha nem festett, hanem fémszínű.

4. Ha találat-nyomot akarsz imitálni a maketten (homlokpáncél, oldalsó kötény), akkor annak azt se fesd le, inkább próbáld kiemelni (de feketével!)
vlevi 410295 2009. március 31. 23:58
Válasz erre
"én előszőr majdnem kidobtam a taccsot a szagától"
A Caola körömlakklemosó tényleg brutál.
De a Rossmanos sokkal barátságosabb szagú, nincs az a durva, acetonra hasonlító szaga.
CrazyCharlie 410294 2009. március 31. 20:19
Válasz erre
"u.i:tescos lefolyó tisztítóba áztatva bírod lemosni az elrontott festést:)" - kiegészítve azzal, hogy ha csak egy-két ponton rontottál( megfolyt a festék, eltömített valamit, amit nem kellett volna, stb.) azt acetonmentes körömlakklemosóval tudod leszedni. Csak arra figyelj, hogy minden réteget felmar és szellőztess!(én előszőr majdnem kidobtam a taccsot a szagától :-))
Boeing 410293 2009. március 31. 20:15
Válasz erre
proo0 410292 2009. március 31. 19:37
Válasz erre
Amúgy abban igazatok van hogy tigriskoma túl nagy fába vágta a fejszéjét,de nem osztani kéne hanem egy építő kritikát írni neki,hogy jobban higítsa a festéket,pár alkatrészt próbáljon a kereten lefesteni mert készen igen nehezen kivitelezhető,próbáld alap szinten keverni a festékeket pl.:feketét ezüsttel a lánctalp száraz ecseteléshez,barnát a feketével a koptatáshoz,mosd át az alapszínnel az egészet bő higítós festékkel aztán ugyanígy egy sötétbarnás higítóssal,jobb állati eredetű ecsetet használni olajhoz és még sorolhatnám estig,de a lényeg az hogy elötte inkább gyakorolj fölösleges kacatokon tejfölös kupán vagy akármin... u.i:tescos lefolyó tisztítóba áztatva bírod lemosni az elrontott festést:)
Kalóz 410291 2009. március 31. 18:48
Válasz erre
TigrisI-E
TigrisI-E

Ez is ecsettel van, 1:72 Revell. Igaz, párszor már feltettem, bocsi!
Kalóz
TIGRIS 410290 2009. március 31. 17:24
Válasz erre
TIGRIS 410289 2009. március 31. 17:23
Válasz erre
Szia salou!
Mire érted azt hogy "olyan mintha marcipánbol lenne"?
tomek 410288 2009. március 31. 16:49
Válasz erre
Én is meszelt tigrisen gondolkodom! Egy kicsit lejjebb raktam fel pár képet. De majd móvár után folytatom mert ott vexek hozzá maratást
proo0 410287 2009. március 31. 16:45
Válasz erre
"Én nem csinálok addig ilyen festést, míg nincs pisztolyom."Ez nem pisztoly függő hanem gyakorlás+tudás,semmi köze a retushoz!
proo0 410286 2009. március 31. 16:44
Válasz erre
"Én nem csinálok addig ilyen festést, míg nincs pisztolyom."Ez nem pisztoly függő hanem gyakorlás+tudás,semmi köze a retushoz!
pipi 410285 2009. március 31. 16:39
Válasz erre
Gratulálok, tényleg szemet gyönyörködtető!
A lakat ugye made in china :-)
Még egy kérdés: melyik zöldet használtad?
Üdv
sulyid 410284 2009. március 31. 16:39
Válasz erre
A tigris által megépített tigris kit az 1/72-es már csak onnan kiindulva hogy a kithez mellékelt matrica az a revell 1/72 tigrisének a matricája,nekem is megvan ez a kit és én már meg is építettem,alapból ugyanazt a festést csináltam meg mint ő csak én utólag átalakítottam télivé avagy kapott 1 kis meszelést.
Tomek 410283 2009. március 31. 16:35
Válasz erre
Tigris! 1:72 es?
sdkfz 410282 2009. március 31. 16:24
Válasz erre
üdv
kicsit lehetettt volna szebb a csukott ajtó a tornyon.
Meg érdekes a bőre az ürgének.
Boeing 410281 2009. március 31. 15:13
Válasz erre
Ja meg az ipsének a páncélhoz festették a kezét. :)
Boeing 410280 2009. március 31. 15:11
Válasz erre
Én eléggé furcsállom az álcamintát. Látszik, hogy ecsettel van, meg az is, hogy hova jutott több festék, hova kevesebb. :)
Én nem csinálok addig ilyen festést, míg nincs pisztolyom.
salou 410279 2009. március 31. 15:10
Válasz erre
Olyan, mintha marcipánból lenne.
Ladiszlav 410278 2009. március 31. 13:22
Válasz erre
6003 bocsánat.
Ladiszlav 410277 2009. március 31. 13:05
Válasz erre
Nagyon köszönöm.
Létetik, hogy ennek a 6002 a RAL kódja? Táblázat ezt hozza de a skála alapján nem ennek tűnik...
Hubcsi 410276 2009. március 31. 10:10
Válasz erre
Szia Ladiszlav!
Gunze H405 oliva zöld az alap, Humbrol 159-el szárazecsetelve.
Üdv!
TIGRIS 410275 2009. március 31. 09:01
Válasz erre
tiger 001
tiger 001
tiger 002
tiger 002

Sziasztok!
Elkészült a Tigris tankom.
Várom a kommentárokat.
tomek 410274 2009. március 31. 08:30
Válasz erre
Köszi!
PzZoll 410273 2009. március 30. 21:14
Válasz erre
Aztaszentségit ez nagyon durva! Nagyon tetszik!

Gratula! :)
soca 410272 2009. március 30. 20:54
Válasz erre
Nagyon ott van a szeren nekem a torony belseje tetszik legjobban jók a koptatások,de a billentyűzeteddel bajok vannak:)))
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.