/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.
f2d 407578 2008. október 11. 10:05
Válasz erre
Ez igazából Steyer. Nem?
1/24-be egy ilyet eltudnék képzelni magamnak.:-D
HUJBI 407577 2008. október 11. 07:54
Válasz erre
PeugeotP4Azimut
PeugeotP4Azimut

http://www.makettinfo.hu/upload/200810/tn_120236_04247_PeugeotP4Azimut.jpg?rnd=1989275363

a Peugeot embléma inkább csak a látvány miatt maradt fekete, hogy ez mégsem egy Mercedes. érdekes módon a svédek is ezt rendszeresítették.
ego 407576 2008. október 11. 07:42
Válasz erre
Szia Pecso !

Te kézzel festesz ?
HUJBI 407575 2008. október 10. 20:45
Válasz erre
Donor 407574 2008. október 10. 20:39
Válasz erre
nondjuk = mondjuk
Donor 407573 2008. október 10. 20:38
Válasz erre
Nahát!
Látom, nagy a bizonytalanság az La-7 festése körül. Mivel a gyerek már tűkön ül (festené a makettjét, de még mindig nem tudjuk, milyen színűre), azt fogom javasolni neki, legyem nondjuk... lila! Olyan biztos nem volt, viszont nagyon látványos lesz a szekrényben.:))
Üdv: Donor
pecso 407572 2008. október 10. 19:37
Válasz erre
F-82
F-82
F-82
F-82

Lassan készül az F-82-es, a pilóták már a helyükön, várnák a felszállást...
hofi 407571 2008. október 10. 15:58
Válasz erre
Elővakartam a rajzos dobozomat. A KP három, sémájában azonos, de színekben különböző festést ad meg Kozsedub La-7-esére. Azt írják, hogy 1943. március 26-án kapott LaG-5-öst, 1944. május 2-án La-5FN-t, valamikor '45 elején La-7-est, amivel az utolsó 17 győzelmét érte el a 62-ből.

A három festésről azt írják, hogy a sárga-zöld-sárga (kúp-felső-svanc) a háború vége utáni, a fehér-fehér-sötétkék 1945/46 tele, a fehér-sötétkék-fehér pedig akkor került a gépre, amikor 1967-ben kiállították Domogyedovóban.
Mindhárom festésnél 62 győzelmi csillag és 3 GSzSz csillag van.
Hunyo 407570 2008. október 10. 15:30
Válasz erre
Szia Warbirds!

Köszi a háttér anyagokat, nagyon jók!

üdv:

Hunyo
Muzzy 407569 2008. október 10. 15:22
Válasz erre
A KP festés a háború utáni, az 50-60-as évekből való! Ott jelenik metg a zöld felsőszín és a fehér légcsavarkúp.
Muzzy
Muzzy 407568 2008. október 10. 15:21
Válasz erre
Tibcsi!
Én ezt nem mondtam! :):):)
Viszont logikusabban nézne ki vele:)
Visszatérve a gépedhez szerintem jó a piros motorburkolat festése. Amin lehet gondolkozni, hogy nemes egyszerűséggel azt mondod, Kozsedub képe 1945 tavaszából. :)
Azon viszont érdemes elfilozofálni, hogy a győzelmi jelek alatt mintha más szín lenne. Pilawskii mester cikkében hivatkozik Kramarenko úr kutatására, aki szerint 45 februárjában Kozsedub gépe a törzsön és a svancon találatot kapott, és pilawskii ennek tudja a sötétebb alapszint.
Muzzy
Tibcsi 407567 2008. október 10. 15:20
Válasz erre
Igen, csak a KP zöld felső színt, és sárga svancot és légcsavarkúpot írt.
hofi 407566 2008. október 10. 15:18
Válasz erre
a KP ezt a festést egy La-7-eshez adta, 27-es oldalszámmal, ha jól emléxem...
Tibcsi 407565 2008. október 10. 15:12
Válasz erre
Magyarul festhetem át az én fehér légcsavarkúpomat... :(
Muzzy 407564 2008. október 10. 15:04
Válasz erre
Tibcsi!
A motorburkolat mindenképpen, a légcsavarkúp is elvileg beletartozik. Azért mondom, hogy elvileg, mert vita van erről. Amit láttam fényképet, igaz nem Kozsedubé volt, a légcsavar is piros volt, ebből nekem az jön le, hogy a légcsavarkúp is piros volt. Tudom egyes ezredeknél a századonkét változott a szín, (pl, Amet Khan Szultán) de mivel itt kimondotta szabad vadászatra kikjelölt ezredről volt szó, nem volt értelme a századokat jelölni. A motorburkolat a jellegzetes háromszögben végződik, a beömlő teljesen piros.
Muzzy
Tibcsi 407563 2008. október 10. 14:38
Válasz erre
Nagyon jól tetted, hogy beírtad. :) Csak egy kérdés: azt írtad, hogy a szabad vadászatra kijelölt gépek svancát fehérre, az orrát pirosra festették. Mit értesz "orr" alatt? Csak a légcsavarkúpot, vagy a motorburkolatot is?
Misike 407562 2008. október 10. 13:42
Válasz erre
DSCF0560
DSCF0560
DSCF0561
DSCF0561
DSCF0562
DSCF0562
DSCF0564
DSCF0564
DSCF0565
DSCF0565
DSCF0569
DSCF0569
DSCF0571
DSCF0571
DSCF0570
DSCF0570
800px-52_4867_Hafenbahn_Frankfurt
800px-...
jó ez pont nem az az oldalszámú
jó ez pont nem az...

Egy kicsit hallattam bár a sínre helyezés még nem a tökéletes így még alakítani kel a futómű be állításon de rajta vagyok.
Muzzy 407561 2008. október 10. 13:26
Válasz erre
Szia Donor!
Elnézést, hogy ide írom, de szeretném veletek is megosztani a véleményemet!
Nézelődtem egy kicsit Kozsedub gépe ügyében. A már linkelt pilawskii oldal több variációt jelenít meg. Lehet, hogy mégis az egyszínű szűrke lesz az igazi:
Kozsedub visszemlékezésében írja, hogy amikor áthelyezték 44 öszén a 176-os gárdaezrdehez ezredparancsnok helyettesnek, az érkezést kövedető másnapra az egyszínű gépének orrát pirosra, a svancát fehérre festették, Ez volt a szabad vadászatra kijelölt ezred jele. Érdekes, hogy korábbi gépén egyszer sem volt győzelmi csillag. Ebből tényleg lehet arra következtetni, hogy a győzelmi jelek és a két HSU jelzés csak 45 május 8-a itán került fel a gépre, ugyanis április 16-a körül Moszkába rendelték előtte érte el az utolsó két gyözelmét, és mire visszatért, véget ért a háború az Európai fronton. A felvételeken meg szerintem 62 győzelmi csillag van, ebből követkztetek arra, hogy azok már csak a harcok befejeztével kerültek fel a gépre.
Másik érdekesség, hogy Jevsztingejev LA-5 FN gépe 44 öszén szintén egyszínű szűrke volt (a fényképek szeirnt fehér 95-ös oldalszámmal, a rajzokon viszont fekete 96-os számmal), tehát lehetséges, hogy egyszínű szűrke volt Kozsedub gépe. Viszont a viszaemlékezés szerint Kozsedub saját gépén ment az új ezredéhez, akkor viszont a 14-es számú gép hogyan maradt a régi ezredénél? Esetleg itt ült már át La-7-re, de ez ügyben még keresgélek. A harmadik HSU-t 45 auugusztus 18-án adták át neki, amikor a győzelmi parádéra készültek.
Elnézést, ha érdektelen, vagy off topik, voltam.
Muzzy
Hunyo 407560 2008. október 9. 14:52
Válasz erre
Köszi, én a Don color és más átváltótáblázatokkal szoktam dolgozni, kiegészítve képekkel, és az általad is említett "saccperkábé" keveréssel=)
warbirds 407559 2008. október 9. 14:22
Válasz erre
Csatlakozom hofi véleményéhez annyiban, hogy az Italeri színeket nagyon kétkedve kell fogadni. De pontos infóim nekem sincsenek a valós színekről. Igazából "saccperkábé" szemre szoktam kikeverni őket színes rajzok alapján. Nekem így is megfelel. :) De szétnézek a cuccaim között még, hátha van neked valami használható.
Hunyo 407558 2008. október 9. 13:54
Válasz erre
Köszi hofi, az IPMS Italy nagyon használható =) Így már lassan minden rendben lesz.
Hunyo 407557 2008. október 9. 13:49
Válasz erre
Köszi megnézem őket feltétlenül.
hofi 407556 2008. október 9. 13:45
Válasz erre
No, azok a színek felejtősek. Ha véletlenül belefutsz valami Special Hobby olasz készletbe, akkor ott is hanyagolhatod a Gunze-kódokat, bár az eredeti színneveik általában jók.
A legpontosabb talán az IPMS Italy táblázata; oda a legkönnyebben a makettezes.lap.hu-ról jutsz el.
Konkrét festéseket pedig találhatsz sokat az Ali e Colori és vagy az Ali d'Italia füzetekben, amik típusonként vannak.
Hunyo 407555 2008. október 9. 13:38
Válasz erre
Warbirds!

A legnagyobb gondom most jelen pillanatban, a festékekkel kapcsolatban van.
Van itthon dobozban hat olasz gépcsodám(3 Falco, 2 SM.79 és egy MC.205 Veltro, mindegyik Italeri), és nem tudom, hogy hihetek-e az Italeri által megadott színeknek. Nézegettem néhány oldat, de nem vagyok biztos a dolgomban, ha esetleg ez ügyben tudnál nekem tanácsot és segítséget adni, azt nagyon megköszönném.

Üdv: Hunyo
warbirds 407554 2008. október 9. 13:16
Válasz erre
Szia Hunyo! Írd meg a gondod, ha tudok szívesen segítek!

Köszi hofi, igyekszem! :)

Üdv! warbirds
Jocó 407553 2008. október 9. 12:08
Válasz erre
Misike
whitetruck9@hotmail.com ,ez az msn címem is vagy 06209574044.De majd írok emailt neked estefelé.
hofi 407552 2008. október 9. 11:26
Válasz erre
Hunyo 407551 2008. október 9. 11:10
Válasz erre
Szia Warbirds!

Szépen nézz ki, nekem tetszik. Látom te is szereted az olasz gépcsodákat, lehet, hogy tudnál nekem segíteni...
warbirds 407550 2008. október 9. 10:45
Válasz erre
Re-2001 039
Re-2001 039
Re-2001 036
Re-2001 036
Re-2001 041
Re-2001 041
Hudson 011
Hudson 011

Üdv Urak! Látom mindenki gőzerővel alkotott, amíg nem voltam. Csupa jó munkákat látok, akármerre nézek. :)
Részemről 90%-os a Re-2001 és jelentős haladást értem el a Hudson-ön is, bár elég gyatra a készlet.

Üdv! warbirds
Tibcsi 407549 2008. október 9. 10:02
Válasz erre
Már látom, Airfix. Legközelebb felteszem az olvasó szemüvegemet és elolvasom a képaláírást is. :-DDD
Tibcsi 407548 2008. október 9. 09:55
Válasz erre
Ez is szépen alakul. :) Milyen makett? Szégyellem, de nem ismertem fel... elsőre Italerinek látszott. :)

Ja és a sárga létra valóban illik a szeme színéhez. :-)))

(az a szép, az a szép... Meg még: nem minden fajta szarka farka tarka... khmmm.. jóvanna, dugó :)))
f2d 407547 2008. október 9. 09:41
Válasz erre
Airfix F-15A&B Eagle_1
Airfix F-15A&B...
Airfix F-15A&B Eagle_2
Airfix F-15A&B...
Airfix F-15A&B Eagle_origi
Airfix F-15A&B...

Na meg neki kezdtem a világoskék F-15-ösnek is. Ilyen szép tarka farú sas madarat szeretnék belőle csinálni mint ami a 3. képen van. Kimondottan jól áll neki a sárga létra.:-)
f2d 407546 2008. október 9. 09:22
Válasz erre
Ember? Talán inkább csirke(comb).:-DDD
Igen Blue Tac-al. 1/72-eseknél, már egy jó ideje, csak így csinálom a terepszínt, egyenlőre nem tudok jobb módszert.
Tibcsi 407545 2008. október 9. 09:12
Válasz erre
Szépen alakul! :) Már kezd egészen ember formája lenni. :-))

Hogyan maszkoltad a festést, Bluetac-kal? Szépek az átmenetek.
f2d 407544 2008. október 9. 08:27
Válasz erre
Airfix SA-330 Puma_15
Airfix SA-330...

Haladok lassan, de bizonytalanul.:-)
Misike 407542 2008. október 9. 04:09
Válasz erre
Jócó!
Írnék neked e-mailt. Vagy esetleg más kommunikációs formában megkeresnélek.
misike1982@citromail.hu
Jocó 407541 2008. október 8. 20:46
Válasz erre
HPIM1223
HPIM1223
HPIM1222
HPIM1222

Tessék.Mondjuk nekem az eredeti szerkocsival van,de a szenet belőle meg az eredeti talpát én is kidobtam.Hulladék.
misike 407539 2008. október 8. 20:31
Válasz erre
A tiédről a képek?
Nem teszel fel?
Jocó 407538 2008. október 8. 20:30
Válasz erre
Van mit rajta szöszmötölni:D De biztos szép lessz.Majd rakj a készröl is légyszi.Én is megszenvedtem veleés úgy kell vele bánni mint egy himestojással.:)
Jó munkát hozzá
Jocó 407537 2008. október 8. 20:23
Válasz erre
HPIM1353
HPIM1353
HPIM1354
HPIM1354
HPIM1354
HPIM1354
HPIM1357
HPIM1357
HPIM1363
HPIM1363
HPIM1362
HPIM1362
HPIM1360
HPIM1360

Most ezen ügyködök.Kb 80% os most.Bár nálam ezt nem lehet tudni,hamar szétszedem ha nem tetszik valami:D A keretet még nem festettem csak alapoztam.A többi részéröl a diorámának szivesen fogadnék ötletet,tanácsot,kritikákat,észrevételeket.
A címétmég nem tudom,még nem adtam neki.AKirálytigrist úgy készitettem el,hogy a harcok során a zimerit réteg egy része letöredezett rola.Nem akartam agyon rozsdásitani inább acél szinün hagytam.(talán így jobb a hatása)A gépem nem valami profi de megpróbáltam ezt érzékeltetni a közeli kéekkel.Sajna a fényviszonyok sem a legjobbak.meglehet,hogy egy kicsit zsúfolt ezért nem is tudom milyen figurákat rakjak mellé.
Üdv Jocó
misike 407536 2008. október 8. 20:00
Válasz erre
DSCF0553
DSCF0553
DSCF0554
DSCF0554
DSCF0555
DSCF0555

Szia
A gépes még nincs fotogén állapotba de legyen távorról és csukót szemmel.
Még nincs kész a konyha része, a légterelők (eduard)még dobozban.
És a festés se a végleges. Olyan 35%-os a gépes része. Először a szerkocsit szeretném befejezni. Plus még a matricákat is lekel gyártanom olyan izgalmas 10honapnyi - 1 évnyi munka van hátra és 8. hónapja építem.
Jocó 407535 2008. október 8. 19:37
Válasz erre
Hali.
Örülök,hogy nem csak én vagyok ilyen"elvetemült"Br 52.nem kis munka,nem kis pénz,nem kis idő...Rakj fel légyszi a mozdonyrol is képet.
Hickory 407534 2008. október 8. 17:16
Válasz erre
Csak ismételni tudom magam.
Csodálatos lesz,és hangulatos.
Szamuráj 407533 2008. október 8. 16:24
Válasz erre
Húzott szálakból, papírból, sztirolból (1 mm) és pillanatragasztó kupakjából, a létrákat és az ablakokat műanyag szúnyoghálóból, persze mindent megfelelően hozzá alakítva. :D
Sz.
hofi 407532 2008. október 8. 16:04
Válasz erre
Elképesztő. Miből csináltad a darut?
Szamuráj 407531 2008. október 8. 13:53
Válasz erre
kure 12
kure 12
kure 32
kure 32
kure daru 1
kure daru 1
kure daru 2
kure daru 2
kure daru 3
kure daru 3
kure 6 DSC02130
kure 6 DSC02130
kure 5 DSC02131
kure 5 DSC02131
kure 8 DSC02127
kure 8 DSC02127
kure 14
kure 14
kure 13
kure 13

Sziasztok!
Macal bíztatására megmutatom a készülő diorámámat. KB. 60-70 %-ban van készen.
A címe: Kure, kikötő, 1945. Méretaránya: 1/350 Teljes egészében szkreccs.
A japán Kure városának kikötőjében veszteglő tengeralattjárók talán az utolsó bevetésükre készülnek. Korabeli fényképek, képeslapok és saját ötleteim segítségével sikerült összeállítani a beállítást. A kikötőben 3 tengeralattjáró horgonyzik: az I-369-es, amely 5 db Kaiten kistengeralattjárót hordoz, valamint két rozsdásabb, üzemanyaghiány miatt tengődő tengo: a HA-101-es és a nagyobb RO-58-as. A dokk számos érdekes jelenetet fog megörökíteni: az egyik már készülőben van, a kis méretű Koryu tengeralattjárót éppen javítják, állványzat mellette. A daruk is alakulnak, ezen kívül lesznek még csónakok, és mindenféle apróságok, épületek, emberek.
Hogy minél életszerűbb legyen a beállítás, építettem kettő pagodát, kissebbet nagyobb domboldallal és egy nagyobbat, kissebb lankán.
Elég sok még a tennivaló és a javításra szoruló részek, de remélem sikerül egy érdekes és ritka diorámát létrehozni.
Egyelőre ennyi, folyt. köv. :)
Sz.
sharky 407530 2008. október 8. 12:33
Válasz erre
Lenne még pár kérdésem, folytathatjuk magánban?
humwee@citromail.hu
sharky 407529 2008. október 8. 12:31
Válasz erre
Köszi a választ!
Ne kímélj a képektől!
Üdv
misike 407528 2008. október 8. 10:55
Válasz erre
Nem vagy. Relatív mi a sok. Bolti ára olyan 20-30 ezer közé tehető én egy akció folyamán kifogtam 10 ért.
De az a lényeg hogy elkel döntened menyit szánsz rá a makettre és melyiket szeretnéd megépíteni. Kel tudni hogy a típust 1940ben fejlesztették ki de 1993ba vonták ki az utolsó szolgálatban lévőt. A 2000-s sorozattól egészen a 9000 -ig voltak mindegyik különbözött. Ezenkívül volt Typ3 -4 es (szovjet változat) és az 520 -as (magyar) csak a 2 ezresek voltak szerelve azzal a szerkocsival amit a trumpi ad. Mindezek mellet az egy mérnöki balfogás volt.
Így még a háború alatt kicserélték a Vanderbilt re. Ezzel is terjedt el. Ne tévesszen meg hogy vasúti skanzenkan lehet látni az eredeti szerkocsival. azok többnyire újra lettek építve.
Német országban olyan 150db üzemképes gép van belőle.
Minden esetre leszegezem én nem a haburúban szolgált tipust építem hanem 1960 évekbeli nyugatnémet gyorsvonati típust.
sharky 407527 2008. október 8. 10:38
Válasz erre
Sokat kértek érte,H
ha nem vagyok indiszkrét?
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.