/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.
hofi 407514 2008. október 6. 15:45
Válasz erre
A: Odaát :-)

B: A fehér jóval életszerűbb, mint a rétegelt lemezt ezüstre festeni.

C: Szerintem.
Muzzy 407513 2008. október 6. 15:44
Válasz erre
Szia Donor!
Szerintem az általad felvetett festés nem nagyon életszerű. A 11248 hozzászólásban lévő linken nézelődj egy kicsit ott is találsz másik képet Kozsedub gépéről. De igazán olvasni ezt javasolom, igaz angolul van...
vvs.hobbyvista.com/Markings/Kozhedubs_White27/index.php
Muzzy
Donor 407512 2008. október 6. 15:40
Válasz erre
hofi 407511 2008. október 6. 15:38
Válasz erre
A KoPro ezt a festést fehérnek írja, nem ezüstnek.
Donor 407509 2008. október 6. 15:33
Válasz erre
www.cybermodeler.com/hobby/kits/hc/kit_hc_1590.shtml
A doboztetőn is ez van, csak nem nagyon láttam ilyen színű makettet...
Donor
Muzzy 407508 2008. október 6. 15:31
Válasz erre
Kedves MattHeafy!
Azért Rád gondoltam, mert Te írtad, hogy a fémes felületen jól mutat a koszolás, erre reagáltam, hogy nem sok fémborítása volt a LA-7-esnek. Igazad van eredeti címzetnek Tibcsit kellett volna megjelölnöm, de hát a Te hozzászólásodra (is) reagáltam segítő szándékkal.
Muzzy
Donor 407507 2008. október 6. 15:31
Válasz erre
Szia Muzzy!
A Hobbycraft La-7-es gépére azt írja a festési útmutató, hogy kék színű a függ. vezérsít hátsó része és EZÜST színű (FS 17178) a repülőgép felső része. Ez is Kozsedub gépe, 1944-ben, 27-es az oldalszáma. Létezik ez? Mármint, hogy ezüst színű volt a rep. gép?
Kösz: Donor
MattHeafy 407506 2008. október 6. 15:19
Válasz erre
Jó és ezt miért nekem cimezted, hm?:)

M
Muzzy 407505 2008. október 6. 15:11
Válasz erre
A linkelt fotón szerintem a második HSU csillag mögött közvetlenül kezdődik egy kicsitt sötétebb szín, ezen vannak a győzelmi csillagok.
www.wunderwaffe.narod.ru/Magazine/AirWar/70/Pictures/27.jpg
Muzzy 407504 2008. október 6. 15:01
Válasz erre
Bocsi, de a LA-7-es törzsét és szárnyát fával borították be, nem fémlemezekkel. Ezért nem találni rajta sok szegecssort. Kivéve a motort, ott fémlemez voln, a csűrő meg vásznazva. Forrás Vojna v vozduhe N 70

Kozsdub gépére külön figyeltek, nem mindegyik LA-7-essel lehetett utolérni egy utazón repülő Me-262-est vízszintes repülésben. Mint ismeretes 45 februárjában így lőtt le egy 262-est. Mind a motorja, mind a sárkány külön figyelmet kapott. Én nem nagyon koszolnám le... Ráadásul sok lemezosztás sincs rajta...

Ráadásul a győzelmi csilalgok száma alapján igencsak háború végi gép volt, igaz, még csak két HSU jelzés van rajta, a harmadikat 45 augusztusában kapta.
Vadász mesternél láttam fotót, hogy a csillagoknál biztos volt egy másik árnyalat színe, a Pilawsky szeritn egyszínű gép szerinte csak javítás miatt. A VVS hobbivistan van róla cikk, de többek szerint kétszínű felsővel rendelkezett.
Muzzy
Tibcsi 407503 2008. október 6. 14:49
Válasz erre
Nem tudom, élőben nézve egész tűrhetően illeszkedett, de ez lehet, hogy már élemedett koromnak köszönhetően láttam (vagy nem láttam) így. A mozgó rész túloldala viszont hézagos, így huzatos a fülke, de direkt úgy fényképeztem, hogy ne látszon. :))

OFF: Nemsokára aktuális lesz az F-15. Megkereslek magánban.
f2d 407502 2008. október 6. 14:07
Válasz erre
Mit értesz azon, hogy furán áll?

Amit írtam, én festés előtt kitömítettem volna, de ez már ízlések és pofonok.
MattHeafy 407501 2008. október 6. 13:42
Válasz erre
Szia Tibcsi!

Szépen alakul, ha nem akarod agyon koszolni akkor csak, a panelezd, ilyen szürkén, az is jól fog mutatni, meg a kupufogó kormozodását is fújd fel, jól szokott mutatni az ilyen a fémes felleten;)

M
georch 407500 2008. október 6. 09:55
Válasz erre
DSCF4118
DSCF4118

Hamarosan kezdődhet az alapozás és festés az SU-76-osomon! Igyekeztem elkészíteni a hiányzó hegesztési varratokat, lecseréltem a rádió vezetékeit 0,3-as forrasztóónra, a emelőfüleket vékony rézdrótra. Most jön a Surfaceres kezelés és a megmaradt hibák javítása, aztán mehet a festés!:)
hofi 407499 2008. október 6. 09:06
Válasz erre
Több géppel is repült, többféle festéssel, de szinte mindig olyan volt a légcsavarkúp, amilyen az oldalkormányon és a svancon az a ferde mező. Tehát szerintem itt is jó a fehér.
Tibcsi 407498 2008. október 6. 08:59
Válasz erre
Igen, az akar lenni. A fehér orrkúp lehet, hogy nem autentikus, de nekem így jobban tetszik. De ha azon múlik az élethűség, akkor átfestem pirosra. :))
Tibcsi 407497 2008. október 6. 08:58
Válasz erre
Lehet, hogy a valódi kabinnak még hézagosabb az illesztése. :-))

Mit értesz azon, hogy furán áll?
hofi 407496 2008. október 6. 08:44
Válasz erre
f2d 407495 2008. október 6. 08:29
Válasz erre
Jól néz ki ez így is.
Bár nem asztalom a motorosgépek, de lenne egy aprócska észrevételem: a kabintető nekem egy nagyon kicsit furán áll. Én pl csukott kabin esetén mindig egybe fújom a géppel a tetőt (kilehet tömíteni festés előtt, homogénebb a festése, stb).
Tibcsi 407494 2008. október 6. 05:15
Válasz erre
Szia Gábor,

Ez egy Academy 48-as dobozból építve. Az egyetlen házilag készült alkatrésze a huzalantenna. :) A panelezés még hátravan, de a koszolás-koptatással kissé bajban vagyok: egyrészt, mert nem igazán tudom, hogy mi hogyan kopott rajta, másrészt, mert így tisztán nekem sokkal jobban tetszik. :)

Üdv,
Tibcsi
Toth_Gabor 407493 2008. október 5. 20:53
Válasz erre
Szia Tibcsi!

Szép lesz ez, de azért panelezed/kormozod/koptatod egy kicsit ugye? Kicsit lemaradtam, milyen méret és makett ez?

Üdv,
T.G.
Zoltán 407492 2008. október 5. 20:50
Válasz erre
Tibcsi 407491 2008. október 5. 20:04
Válasz erre
P1040146
P1040146

Nakérem... egy kicsit még dolgoztam rajta. Már csak a kerekek és néhány apróság festése van vissza. :)
hoekloos 407490 2008. október 5. 18:50
Válasz erre
Remek! Kiváncsian várom a folytatást!
Ram 407489 2008. október 5. 18:35
Válasz erre
Pedáns rend, tisztaság
Pedáns rend,...
Használtan, koszosan...
Használtan,...
ütötten, kopottan...
ütötten, kopottan...
és mégegy
és mégegy
radio

a dragon tervezői kitettek magukért, szerintem...
radio

Sziasztok! A Dragon Pz II ausf F járművét rakosgatom már néhány hete, a belső tér elég korrekt, bár az összeszerelt makett két aprő nyílásán át ebből szinte semmit sem lehet majd látni... mindegy, koszolás gyakorlására kiválóan alkalmas, főleg hogy a harcjárműveknek a belseje tízszer kopottabb, mint a külső festés. :) Magát a makettet is ajánlom mindenkinek, eddig egy-két apróbb hibával találkoztam csak az összeszerelés során (de ezt meg időben észrevettem a planetarmor.com néhány "vbench" blogjának nézegetése során).
üdv,
Ram
HUJBI 407488 2008. október 5. 14:59
Válasz erre
Fél éve még azt sem tudtam, hogy létezik (na jó, tudtam, csak nem érdekelt). :)

Köszi!
Macal 407487 2008. október 5. 14:39
Válasz erre
Úgy látom neked ez a típus a picid:) Sok sikert az építésekhez!
Üdv:
Macal
HUJBI 407486 2008. október 5. 14:23
Válasz erre
VABsanitaire
VABsanitaire

http://www.makettinfo.hu/upload/200810/tn_119170_09280_VABsanitaire.jpg?rnd=958453350

ez a mentős. kicsit nagyképűen hangzik, mi készül éppen, hiszen alig kezdtem hozzá.

érdekes a belső elrendezés, csak az egyik oldalon vannak hordágyak (ezt is adják, mást sajnos nem), a másikon megmarad a pad, gondolom a szanitécnek.
HUJBI 407485 2008. október 5. 14:16
Válasz erre
viszont más meg nem csinálja. az új generációs VAB gyantából 30 ezer körül van, de a Blast és az Aziumt elég sok átalakítót és feljavítót gyárt a Heller-hez. megint más kérdés, hogy azt is szinte lehetetlen beszerezni. az előbb kihagytam, de az M113-as izraeli változatából is van 4-5 darab (Zelda, Nagman, Kasman). :)
Hubcsi 407484 2008. október 5. 14:05
Válasz erre
Sziasztok!
Ez úton köszönöm a hozzászólásokat és jótanácsokat!
A lánctalpat Revell 82-sel festettem,Testors gunmetallal szárazecseteltem.
Üdv!
Macal 407483 2008. október 5. 13:59
Válasz erre
Biztos a hígító szag miatt:D
Amúgy ha heller akkor nem kell meglepődni...sajna van egykét igencsak "érdekes" makettjük...érdekes hogy makett:D
HUJBI 407482 2008. október 5. 13:52
Válasz erre
szabadidőm az nem sok, de a gyerek akkor nem sír, ha itt vagyok mellette. néha már én sem tudom, hogy ami a kezemen van, az festék vagy esetleg más. :)
HUJBI 407481 2008. október 5. 13:51
Válasz erre
Heller. eszméletlen gány. Blast Models műgyanta feljavító (alap, fülke, géppuska), Azimut málha és belső, Eduard maratás. a mentős VAB ugyancsak Heller, de Azimut átalakítóval.
Tibcsi 407479 2008. október 5. 13:49
Válasz erre
P1040145
P1040145

Nálam most ő van terítéken. Elvileg Kozsedub La-7-ese.

Még nincs kész, de már látszik, hogy milyen lesz. A festésnél Vadász mester tanácsait követtem, ami valahogy így hangzott: Tibcsi! Magadnak makettezel, olyanra fested amelyik neked a legmeggyőzöbb. A fehér légcsavarkúp még lehet később piros, ha így fehéren túlságosan nagy közfelháborodást okozna. :))
HUJBI 407480 2008. október 5. 13:49
Válasz erre
egy nagy dio része lesz.

közben készül két Leclerc, egy izraeli Hummer, egy Magach 6B Gal Batash, egy mentős VAB, jön nemsokára egy Panhard VBL és egy Peugeot P4-es. ezen kívül dobozban fekszik egy Merkava II-es, valamint egy Centurion alváz Nagmashot-nak. 3 részletben szeretném megcsinálni folytatólagosan. központi téma egy francia bázis széle egy út mellett, ahol éppen fehérre festik az egyik frissen érkezett Leclerc-et. ha lesz időm és kedvem, csinálok még külön egy spanyol TOW Hummer-t és egy LVTP-t. kell sok betonfal, szögesdrót, hordó, akadály, sorompó...
HUJBI 407478 2008. október 5. 13:44
Válasz erre
libanonit én sem láttam ilyet, de koszovóit és afrikait igen. azokon még lövésnyomok is vannak, de az már nagyon hatásvadász lett volna. :) vannak képeim pár hete érkezett Leclerc-ekről, akár egy roncsderbi. olyat akartam, amelyik már leszolgált valahol és onnan vezényelték a térségbe, a többi már nem lesz ilyen.
Macal 407477 2008. október 5. 13:35
Válasz erre
Szeva Hujbi!
Szép idáig:) Szerintem tegyél alá egy picike alapot valami kis nagyon egyszerű tájrészlettel, mégjobban feldobná az összeképet:)
Az alapkészlet kinek a gyártmánya? Revell?
borisz 407476 2008. október 5. 12:54
Válasz erre
Hujbi, elég sok szabadidőd lehet, mert ilyet összerakni nem egy hétvége!
Gratula hozzá! Nekem az a palack tetszik nagyon, olyan pluszt ad hozzá, amitől sokkal élet telibbnek tűnik nekem.
Dmiller 407475 2008. október 5. 12:18
Válasz erre
Szia Hujbi!
Hát nem spóroltál az efektekkel! szerintem max a roncstelepen találhatsz ennyire leharcolt járműveket. Főleg az ENSZ-ben. Még Magyarországon is csak kevés ilyen ütött kopott járművet találsz. szerintem kicsit túlzásba vitted. De ha ettől eltekintek akkor egész jó.
Üdv
Dmiller
HUJBI 407474 2008. október 5. 10:52
Válasz erre
Hát itt tartunk. Tamiya matricából zászló, Azimut málha és egy Tamiya ásványvizes palack az előző óta. Hátsó ajtót kinyitottam, a padokat kikaptam és az Eduard öveket beragasztottam. Revell 85-össel csináltam még egy kis rozsdát, de az alap továbbra is a Lifecolor világos földbarnája. Sasban találtam Eduard UN sablont, elég öregecske lehetett, mert nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. A látszat ellenére még elképesztően sok munka van vele (UN felirat az ajtókra, sziréna, sár, géppuska, maratások, lámpák...).
HUJBI 407473 2008. október 5. 10:47
Válasz erre
VABside
VABside
VABup
VABup

http://www.makettinfo.hu/upload/200810/tn_119140_96352_VABside.jpg?rnd=1543747928
http://www.makettinfo.hu/upload/200810/tn_119140_96398_VABup.jpg?rnd=1543747928
Ram 407472 2008. október 4. 21:24
Válasz erre
Szia Hubcsi!
A fényképek alapján szép munka, ami különösen tetszett, az a lánctalp megoldása, jól eltalált szín, és nincs agyonrozsdásítva, és az eszközök (lapát, kalapács, stb) is szépek. Amit én esetleg javítanék rajta még, az
- a koszolás, például a letört elemeknél nagyon "szabályos" a sár felverődés, valamint hacsak nem frissen került le a szalagról, szerintem minden tank poros (vagy saras, ha nedves az időjárás), a tiéd vízszintes felületeiről viszont akár falatozhatna is a legénység. Egy kis pasztellporral (vagy pigmenttel) még átecsetelném, csak úgy, szárazon...
- a búvónyílások környékén még szaporítanám a lepattogzódást-kopást...
- a barna szín fújásakor kicsit mintha itt-ott híg lett volna, vagy legalábbis gonosz volt a fényképezőgéped, mert a kinagyított képeken például a torony tetején úgy tűnik, mintha picit megfolyt volna a festék (ez koszolással kiválóan "álcázható" , tapasztalatból mondom, hehe)
üdv,
Ram
persing 407471 2008. október 4. 11:59
Válasz erre
üdv
Nagyon jó munkát véeztél.
Gratulálok hozá
üdv
Krisi 407470 2008. október 4. 10:56
Válasz erre
Az Apache nagyon zsír!Tudnál még felrakni egy-két képet róla?
A B-26-ról majd nyilatkozom,ha kész lesz!:)))
windischz 407469 2008. október 4. 00:49
Válasz erre
Szevasz Hubcsi!

Nagyon szép a festés!
Milyen színt használtál a lánctalp koszolásához? (gyártó, kód?)
KeyPi 407468 2008. október 3. 23:13
Válasz erre
Szép lett! Gratulálok!
Üdv. KeyPi
HUJBI 407467 2008. október 3. 23:10
Válasz erre
ezeket azonnal fejezd be és csinálj 48-ast! :)
Hubcsi 407466 2008. október 3. 23:07
Válasz erre
DSCF2936
DSCF2936
DSCF2934
DSCF2934
DSCF2931
DSCF2931
DSCF2933
DSCF2933
DSCF2935
DSCF2935

Sziasztok!
Elkészűlt a Király Tigris,szigoruan dobozból.
Mindenkinek jó makettezést!
Üdv!
hoekloos 407465 2008. október 3. 20:27
Válasz erre
Hopp, most látom, hogy az Apache 1:144, szuper!
Dmiller 407464 2008. október 3. 20:13
Válasz erre
A B-26-n még csak az első réteg lakk van fent ami még nem fed tökéletesen. Az alatta lévő színek is eltérő fényűek voltak. Majd homogén lesz. Eccer :)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.