/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.
RATCUSTOM 406941 2008. augusztus 21. 21:58
Válasz erre
hát igen boccs mindenkitől húzott szálat akartam írni a kiadáshoz rézdróttal én is próbálkoztam csak mint ahogy azt írod nagyon gyűrődik és akkor próbáltam ki a cérnát nekem bevállt, ha más nem tud vele bánni akkor sajnálom pedig sztem jó
borisz 406940 2008. augusztus 21. 21:49
Válasz erre
Hjajj emberek, én próbáltam a cérnát, kalap kaki. A rézdrót jobb erre a célra de a gond az vele, hogy gyűrődik, a húzottszál ennél jobb, de nehéz jól megfeszíteni.
A Z63 féle rugalmas huzalozó cérna vált be nálam -de tényleg bevállt, jobb a többinél, nem reklámozok-
A rézdrótra nem kell "ezreket" kiadni. Nekem tönkrement fülhallgatókból van egy nagyadag. A fülhallgató meg párszáz forint.
Hawk 406939 2008. augusztus 21. 21:45
Válasz erre
Hello!
Szerintem rézdrót is fordul elő minden háztartásban pl kiszuperált elektromos vezetékekből elég nagy mennyiséget lehet kiműteni.
Üdv!
Hawk
RATCUSTOM 406938 2008. augusztus 21. 21:35
Válasz erre
lehet, de nekem nem volt rézdrótom meg semmi, cérna meg van mindenkinek és nem szeretnék kiadni makett, meg festékek után még rézdrótra is ezreket, de akinek van sok pénze akkor biztos jobb a rézdrót én csak megosztottam hogy én hogy csinálom
phun 406937 2008. augusztus 21. 21:34
Válasz erre
Na jó. :-)
Fáradt vagyok most okosan dönteni. Alszom rá egyet. Most valahogy mindenkinek igazat adok. :-) Köszönöm még egyszer!
Fodi 406936 2008. augusztus 21. 21:28
Válasz erre
Ne csináld cérnából, nem jó. Hidd el... Egyáltalán nem valósághű, rézdróttal, húzott szállal sokkal jobb eredményt lehet elérni.
molnark 406935 2008. augusztus 21. 21:25
Válasz erre
közben utánanéztem s ha jól sejtem a Ragging a huzalozást jelenti?
phun 406934 2008. augusztus 21. 21:23
Válasz erre
Fodi!
Nem lehetetlen. Gyorsan kipróbáltam. Amúgy cérnából is többféle vastagság van. Ma este már nem akarok nekiállni, mert kicsit fáradt vagyok, a hétvégét meg távol töltöm, de ki fogom próbálni cérnával is, hátha jobban megfogja a ragasztó. Ha pedig nem jön be, akkor még mindig fordulhatok Z63-hoz. ;-)
RATCUSTOM 406933 2008. augusztus 21. 21:19
Válasz erre
dolgozni kell vele XD, de nem lehetetlen
Fodi 406932 2008. augusztus 21. 21:07
Válasz erre
Cérnaszál? Na neee... Abból elég nehéz egy majdnem 1 cm-es huzalmerevítőt modellezni... :)
Emerick 406931 2008. augusztus 21. 20:57
Válasz erre
Kedves Salieri!
Még egy-két réteg, és jó lesz az. Egyenlőre sokat nem látni még belőle, csak néhány foltot száradófélben lévő felületet... ;)
Em.
RATCUSTOM 406930 2008. augusztus 21. 20:52
Válasz erre
Szerintem cérnaszál jó lesz
üdv: RATCUSTOM
molnark 406929 2008. augusztus 21. 20:46
Válasz erre
Nálam most a Roden Pflaz D.IIIa készül, 1/72esben.

kisebb problémába ütköztem, nem igazán tudom hogy a "Rigging" folyamat pontosan mi is és hogy hogyan kell csinálni...
phun 406928 2008. augusztus 21. 20:44
Válasz erre
Köszönöm!
Felveszem a kapcsolatot Z63-al.
Kalóz 406927 2008. augusztus 21. 20:41
Válasz erre
phun!
Erre a célra Z63 szok árulni különböző flexibilis madzagokat, amik megfeszítve rögzíthetők és utána természetesen nem lazulnak meg, miközben a makett alkatrészeit sem törik el. Itt a fórumon találsz hozzá elérhetőséget, de a nagyobb makettbörzéken is elő szok fordulni. Más anyagok nem mindig válnak be.
Kalóz
phun 406926 2008. augusztus 21. 20:37
Válasz erre
Eredetileg damillal próbáltam meg, amit megfeszítettem, lesúlyoztam, majd pillanatragasztóval lekentem, de sajnos száradás után nem érte el a kívánt merevséget.
Amúgy a makett 1:72-es. A hajszál valóban elég vékonynak tűnik, de azért köszönöm a javaslatot.
Fodi 406925 2008. augusztus 21. 20:26
Válasz erre
Arra az egy kicsit vékony - az Ancsákon elég emberes merevítőhuzalok vannak.
Salieri 406924 2008. augusztus 21. 20:21
Válasz erre
Kerekek(1.réteg)
Kerekek(1.réteg
Hát ezt nem tudom hogy hívják....valami oldal panel(1.réteg)
Hát ezt nem tudom...
Preparálás:D
Preparálás:D
Moci
Moci

Sziasztok!
Még mielőtt azt hinnétek,hogy megszűntem...hát NEM!:D:D
Íme most itt tartok az Sd.Kfz.251/3-al.
Emerick a "nah de majd holnap..."eljött;)
To be continue tomorrow...
Üdv
Salieri!
makettes 406923 2008. augusztus 21. 11:18
Válasz erre
Szia!
Én jó hosszú egészséges hajszálból csináltam.
üdv.makettes
emerson 406922 2008. augusztus 20. 23:07
Válasz erre
Szia!

Szerintem keresd Z63-at neki vannak jo fele huzaljai.
phun 406921 2008. augusztus 20. 21:36
Válasz erre
Sziasztok!

Nem vág feltétlen ide, de én egy AN-2-t építek éppen, és volna egy kérdésem:
A merevítő kötélzetet miből lehetne megcsinálni? Minden javaslatot szívesen hallgatok.
Köszönöm.
Macal 406920 2008. augusztus 20. 18:17
Válasz erre
Szeva!
Nézz csak be a groupbuild be;-)
emerson 406919 2008. augusztus 20. 18:02
Válasz erre
Macal!

Mi lesz a "what if..." kollektiv epitos topical?Mert engem erdekelne .Lesz belole valami?Udv Emerson
Hawk 406918 2008. augusztus 20. 17:59
Válasz erre
DSC00623
DSC00623
DSC00624
DSC00624
DSC00625
DSC00625

Sziasztok!
Kompresszorhoz készül levegőtartály.
Macal 406917 2008. augusztus 20. 17:43
Válasz erre
Macal 406916 2008. augusztus 20. 17:43
Válasz erre
Szeva!

Úgy gondoltam, hogy készítek egy olyan tankot, ami vagy még a gyárban van, vagy maradékokból rakták össze miután többet visszaküldtek javításra. Ezért is lesz gyárépületek között majd.

A rozsdás toronyszín az vöröses barna és barna keveréke csokiszín pigmentel.
VonSponeck 406915 2008. augusztus 20. 16:37
Válasz erre
kép 167
kép 167
kép 161
kép 161

A gyerek rákattant a lovag korra.Sisak sörös dobozokból:
balaton 406914 2008. augusztus 20. 14:45
Válasz erre
Praga_E-39_004
Praga_E-39_004

Kicsit haladtam a Praga E-39-el.
husky87 406913 2008. augusztus 20. 14:42
Válasz erre
elkészült a Mammoth teste 100%ban, a torony 60%ba, a futórészek sajnos még csak 10%-osak, majd küldöm a képeket... Üdv!
balaton 406912 2008. augusztus 20. 14:00
Válasz erre
Jó lett a rozsda. Milyen színből van?
vitarisi 406911 2008. augusztus 20. 13:56
Válasz erre
Hát ez elég érdekes...Mert Jagdtiger esetében láttam már alapozó vöröses benne homokszínű csíkos álcázófestést. De királytigrisnél, persze bármi lehet! Van erről referenciád? Mert érdekelne...
Macal 406910 2008. augusztus 20. 13:19
Válasz erre
08
08
09
09

Revell 72es Porsche tornyos Királytigrincs különleges festéssel, vékony rézből készült srávédőkkel (hiányosan felszerelve) az eredetit sablonnak használva szabáshoz. A torony festetlenre lett festve, nem szokványosat akartam készíteni. A homlok géppuska szándékosan hiányzik, löveg végére szövetborítás kerül, valszeg gyári környezetes dióra állítom majd.
Mty 406909 2008. augusztus 19. 20:36
Válasz erre
balaton 406904 2008. augusztus 19. 15:58
Válasz erre
Elektrolakatos!
A betont gipszből csináltad? :)))
Tibcsi 406903 2008. augusztus 19. 13:14
Válasz erre
Nem is beszélve arról, hogy az épület lábazatán csúnya kilökőtüske nyomok vannak.. azért azt illett volna rendesen tömíteni. :-)))
balaton 406902 2008. augusztus 19. 12:56
Válasz erre
Meg egy kis Gunze rozsdaszín, de tényleg csak az élethűség kedvéért :)
Salieri 406901 2008. augusztus 19. 12:46
Válasz erre
Balaton szerintem egy kis Edu.maratás se ártana neki:D:D:D
balaton 406900 2008. augusztus 19. 11:23
Válasz erre
Elektrolakatos!
Nem rossz, nem rossz. Egy kis szárazecsetelést még elbírt volna a kerítés. Meg egy kis koszolást. MIG pigmentekkel :DDD
Mty 406899 2008. augusztus 19. 09:45
Válasz erre
Ez a makett tök jó lett!
Azon a barna "földön" az nem tetszik hogy nem nyomtál bele lánctalpnyomot.
Mty 406898 2008. augusztus 17. 21:30
Válasz erre
Szerintem saját faragású verlinden fejjel
Emerick 406897 2008. augusztus 17. 21:16
Válasz erre
Vario MAN
Vario MAN
bringák
bringák
kék Land Rover Series II

Italeri SAS Land Roverből
kék Land Rover...
zöld Land Rover Series II

Tamiya Pink Panther Land Roverből rövidalvázassá alakítva
zöld Land Rover...

Sziasztok!

Nálam ezek készülnek mostanság. A Land Rovereknek még festeni kell a kormányait, ablakokat betenni és némi sárral megfejelni. A brinkák egyike a kamion rakterébe kerül, egy pedig elméletileg egy Mercedes-Benz 230 G-re került volna, de az ablakok ragasztásakor a ragasztó beködölte mindet (!), úgyhogy most teljesen elvesztettem a fonalat. Egyszer már félbehagytam az említett Mercit a rossz festése miatt, de azt azóta megoldottam...

Üdv:
I.
Hickory 406890 2008. augusztus 17. 12:14
Válasz erre
Egész csinos dioráma,a sepregető figura milyen gyártmány?nagyon élethű,főleg a gatyája.:DDD
balaton 406889 2008. augusztus 17. 11:42
Válasz erre
Lehet, hogy nem voltam 100%-ig érthető. Összeraktam eddig vagy 130 magyar felségjelű gépet és 2db románt. 12db magyar felségjelű Messerem van (Csak a 109-esekeet számolva.). Nekem nem "így tetszik", hanem ami tetszik, azt megépítem.
Távol álljon tőlem, hogy védelmembe vegyem a sárgakeresztes légierőt, de olyanokat leírni, hogy "Akkor inkább egy jogoszláv, mert az egy fokkal jobb", vagy a szovjet kevésbé volt velünk rossz, mint a román vagy a szerb, a szlovák...
Ez hajmeresztő. Szerintem azok a magyarok, akik elszenvedték a népirtásokat, nem arra gondoltak, hogy miért nem egy szerb, vagy egy szovjet géppuskázza le családtagjait a román helyett.
Mégegyszer leírom, mert úgy látom akadnak páran, akik nem értik: A makettezés az makettezés, a politika és az ideológiák meg egy egészen más műfaj. Aki ideológiák szerint épít maketteket, az inkább ne is szóljon hozzám.
Elektrolakatos 406888 2008. augusztus 17. 11:16
Válasz erre
DSC00005
DSC00005
DSC00006
DSC00006
DSC00007
DSC00007
DSC00010
DSC00010

Elkészült Ernőke kerítése...
borisz 406887 2008. augusztus 16. 08:54
Válasz erre
Szép makett lett a hurricanescu és Messerscu is.
Én nem adnék egyik makettemre sem ilyen felségjeleket, de ha nektek így tetszik, akkor ez van "nem ezen múlik Róma dicsősége".
A makettekkel meg nem kihívás magyarkodni, csak helyben kell ülni hozzá:)

Végezetül: két hétig aktívan/passzívan pihentem feltöltődtem meg minden adna valaki ötletet hogyan lehet pozitív szegecseket csinálni makettre?
Másik pedig, hogy a magyar MiG-29 felső hajtóműbeömlő kopoltyúira való takarónak mekkorák az eredeti méretei, és adna-e róla valaki pár képet?
Hunyo 406886 2008. augusztus 15. 18:22
Válasz erre
Én is mesélhetnék a Revell P-47-séről, ugyan ugy voltam mint te, leesett az állam. Három példány pihen a polcon nálam=)
balaton 406885 2008. augusztus 15. 18:17
Válasz erre
Lehet, hogy a Revell pontosabb, itt nem ez számított. Tetszett a festése és gyakorlásnak is jó volt. De mindkét gyártó elképesztően jó minőséget kínál az árához viszonyítva. Van egy evell P-47-esem és leesett az állam, mikor először kinyitottam a dobozt. 1200Ft nem pénz ezért a kidolgozottságért. Más kérdés, hogy mennyire mérethelyes. De engem nem ez érdekel.
balaton 406884 2008. augusztus 15. 18:14
Válasz erre
Alapnak sem rossz. Mindenesetre utólag nehéz lesz az alvázat koszolni. A görgőktől nem lehet hozzáférni rendesen.
MIKE 406883 2008. augusztus 15. 17:47
Válasz erre
Köszi!

Ez még abszolút koszolás és sármentes állapot,mert még megy rá a téli camo!Utánna koszolom,sarazom,koptatom,rozsdázom még!Még nem festettem ilyet,pláne piciben,ezért érdekelnek a vélemények és mégegyszer köszi! :)
Hickory 406882 2008. augusztus 15. 17:24
Válasz erre
Balaton!
Nekem nagyon tetszik,valamennyire kuriózumnak is érzem.
Én anno a Revell készletét építettem meg,kb egy éve.Pontosabbnak találtam az aca készleténél,de úgyis a végeredmény számít.:)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.