/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.
István 405246 2008. március 10. 12:49
Válasz erre
Ákos!
Szerintem az összes repülő közül a Phantom volt a leg látványosabb. Gratulálok a titkos projekthez! Nekem negyon bejön a stilusod. Főleg hogy Te is mindig fénykép után dolgozol, így nem lehet belekötni semmibe.

Köszi az Akagis elismerésedet.
Toth_Gabor 405245 2008. március 10. 09:59
Válasz erre
Ákos!

nagyon szép lett a phantom. Mik voltak a "tesztelt" koszolási technikáid?

Üdv,
T.G.
cseka76 405244 2008. március 10. 07:35
Válasz erre
Szia Ákos!

Az alapot miből készítetted?

cseka76
sziklakks 405243 2008. március 9. 23:51
Válasz erre
Ego szép a masina.Nekem soha nem sikerül ilyen visszafogottan koptatni:)
Blitz meglesz?
sainz 405242 2008. március 9. 23:32
Válasz erre
Ákos!

Ez nagyon tetszik!!!
Gratulalok...
Mi van, ha apait-anyait beleadsz egy makett epitesebe, es nem "csak" koszolni akarsz...:))
Ákos 405241 2008. március 9. 23:25
Válasz erre
Phantom II
Phantom II
Phantom II
Phantom II
Phantom II
Phantom II
Phantom II
Phantom II
Phantom II
Phantom II
Phantom II
Phantom II
Phantom II
Phantom II
Phantom II
Phantom II
Phantom II
Phantom II
Phantom II
Phantom II
Phantom II
Phantom II

A legújabb munkám, egy Hasegawa F-4F 1:48.
A makett azért készült, hogy minden létezõ és nem létezõ koszolási technikát kipróbáljak rajta, ezért nem nagyon javítottam fel. Eduard maratást használtam a kabinhoz, a hajtómû be és kiömlõhõz, a futókhoz és az aknákhoz. Két másolt gyanta ülés került még a kabinba. Kellett is, mert elég koros a készlet, a panelvonalak egy része még pozitív, persze ezeket átkarcoltam.
ati27 405240 2008. március 9. 20:55
Válasz erre
Bocs a z meg az y felcserélődik néha.. Svéd billentyűzet..
ati27 405239 2008. március 9. 20:54
Válasz erre
DSCN5753x
DSCN5753x
DSCN5754x
DSCN5754x

Syiasztok!

Asszony nekiugrott egy figurának... Még mosonmagyarováron vettük.. Őt ez érdekli, meg a vitorlások..
Mty 405238 2008. március 9. 18:54
Válasz erre
Gébics 405237 2008. március 9. 15:14
Válasz erre
Szia!

Először én is járdát akartam melléjük rakni,de láttam egy fotót,amin pont így néznek ki a házak:az emberek az ajtóból a sárba lépnek ki egyből.Persze nem ez az általános,de jelen állás szerint nekem ez is elég.Legközelebb már jobban sikerülnek. :)

Gábor
halaci 405236 2008. március 9. 14:03
Válasz erre
Szia,

nekem is tetszik, de a házak valahogy nem passzolnak. Ilyen vakolt, ráadásul emeletes házakat nem építettek Nyugat-Európában földút két oldalára. Leglább egy járda kellene eléjük, é aszfalt, de legalább makadám út középre. A másik, hogy ha robolás nincs is, de a házak valóban nagyon sterilnek hatnak. Nem tudom pontosan megmondani, hogyan tudnád feldobni őket, de díszletszerűek. A tank viszont nagyon tetszik.
hegyiember 405235 2008. március 8. 22:01
Válasz erre
Most már értem a szituációt!Remek!Látom ahogy menekülnek a túlerő elől a németek!
Megállíthatatlan az ÁTTÖRÉS!
Gratulálok!
Gébics 405234 2008. március 8. 21:49
Válasz erre
Sziasztok!

Köszönöm az észrevételeket és dicséreteket!

Hegyiember:

A házak közé azért nem rakok semmit és azért nem amortizálom az épületeket,mert az ÁTTÖRÉS lényege,hogy a németek leadnak egy-két lövést a városba éppenhogy beérő amerikaiakra és szaladnak is a tank elől.Azt a pillanatot akartam megragadni,amikor a német előőrs szembesül a hirtelen felbukkanó túlerővel és el is menekülnek.Éppen ezért van a nagy kontraszt:semmi fedezék,meg hát két német a tank és a hét gyalogos ellen,akiket követnek a többiek.

Vitariai,Hickory,F2D:

A házak azért ilyen egyszerűek,mert a történet szempontjából nincs jelentősége a kialakításuknak.Roncsolva pedig azért nincsenek,mert itt még nem voltak harcok,mondhatni a hátsó ajtón kopogtatnak az amerikaiak.Arról nem is szólva,hogy az anyaguk,felépítésük sem teszi lehetővé a roncsolásukat:cipősdobozból készűltek,így nem lehetett és nem is volt célom a rombolásuk.

Gábor
hegyiember 405233 2008. március 8. 21:30
Válasz erre
Gébics!

Az eddig látott munkáid tetszettek!!!Ez is közéjük tartozik!:)
A Sherman jól sikerült!Ha lehet egy ötletem:egy roncsot tehetnél az útra,lövésnyomok a falon,fedezék a fritzeknek(ami a harcokra utal)mivel ez ÁTTÖRÉS-ről szól.

hegyiember
vitarisi 405232 2008. március 8. 10:43
Válasz erre
Gébics!
Egész jó lett a dioráma, én is csatlakoznék az előttem szólókhoz, szerintem is a házak kicsit egyszerűek lettek, és én még az útat festeném kicsit át pár színnel hogy élethűbb legyen, kicsit túl egyszínű, túl homogén...De gratulálok, szép munka!
Hickory 405231 2008. március 8. 10:28
Válasz erre
Kolléga!
Nekem nagyon tetszik,érdekes az elrendezése,jól vezeti a tekintetet,és hangulata is van.De ha megengedsz egy észrevételt:a házak nekem nagyon halottak,játék-jellegűek.Egy kis foltozás a vakolaton,repedezések,sokat dobna rajta.

De ettől függetlenül egészen jó lett,gratulálok!
f2d 405230 2008. március 8. 09:06
Válasz erre
Nekem tetszik, csak nagyon bekerítetted, szerintem úgy látványosabb lenne, ha az egyik oldaláról nyitott lenne. Így a fő perspektíva csak felülről és a tank felől érvényesül. Jó a dio cselekménye, és az olvadó hó is tetszik, főleg úgy, hogy a jégcspokat sem hagytad le.
Gébics 405229 2008. március 8. 08:07
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7
8
8
9
9
10
10
11
11
12
12
13
13
14
14
15
15

Sziasztok!

Két és fél,három havi munka után tegnap elkészült eddigi legnagyobb munkám,az "Áttörés" című dioráma.Még annyi teendő lesz vele,hogyha veszek fényes lakkot,akkor a talajt átfújom azzal-a sáros hatás kedvéért,meg ahol a szódabikarbóna egy kicsit besárgult,oda még szórok.Nagyon várom a véleményeteket,mert ebben rengeteg munkám van.

Gábor

Ui.:Majd ha lesz időm,teszek fel róla cikket is.
ego 405228 2008. március 7. 20:34
Válasz erre
Na Jaaa !!!

Én is így vagyok ezzel kérdéssel ! :-))
Matador 405227 2008. március 7. 11:23
Válasz erre
Szerintem sincs a spiten orrsegédszárny, elég vékony a szárny hozzá, macerás lett volna megoldani. de ha valaki küld egy fotót én is jól meglepődök! :)
hofi 405226 2008. március 7. 11:09
Válasz erre
Amúgy a Heller és a Matchbox szerint a Spitfire IX-esen és a XVI-oson volt orrsegédszárny, legalábbis az E szárnyon (a gépágyúktól kifele). Persze, egyik cég sem az az übermegbízható referencia... :)
hofi 405225 2008. március 7. 11:02
Válasz erre
Nem Spit volt, amin láttam, de már nem emléxem, mi volt az... Vagy 20 éve olvastam, már az sem rémlik, hogy miben. Csak ez a "paszta" nagyon megragadt, mert addig én se tudtam, miért kell.
ego 405224 2008. március 7. 10:33
Válasz erre
Bocsi !
Szerintem a spit-en nem volt orrsegédszárny!
Amennyiben tévedek , küldjél már egy fotót
róla nyitot helyzetben!
Matador 405223 2008. március 7. 10:30
Válasz erre
Az én ismereteim szerint is a belső részen keletkezik a felhajtó erő nagyobbik része, de ettől részben függetlenül a külső részen a belépő élnél az áramlás laminálisabb mint a belső részen. ezért a levegő szabályosan ráhordja rétegenként a nedvességet/jeget, míg a turbolensebb belső résznél sokkal kevésbé zajlik ez a folyamat. de én ezekről már jó régen tanultam.
Stefan 405222 2008. március 7. 10:20
Válasz erre
A felhajtóerő legnagyobb része a belső részén keletkezik a szárnynak, úgyhogy itt a legfontosabb rajta tartani az áramlást. A külső részeken már kezdi megkerülni a levegő (ezért IS alakul ki az örvénylés a szárnyvégektől hátrafelé).
hofi 405221 2008. március 7. 10:15
Válasz erre
Én is jegesedésgátlónak tudom a sárga csíkot. Sőt, amikor erről olvastam (valami angol gépnél) kifejezetten "jegesedésgátló paszta" volt a dolog neve. Hogy miért csak a belső éleken, azt nem tudom, de én pl. az orrsegédszárnyat láttam ilyenre festve, ahol tényleg turbulensebb az áramlás; ez lehet magyarázat.
ego 405219 2008. március 7. 05:46
Válasz erre
Hind 405218 2008. március 6. 21:55
Válasz erre
Szerintem meg-vizuális jegesedésjelző.Amint akkora a belépőélen a jégréteg vastagsága,hogy nem üt át a sárga szín,akkor alacsonyabbra kell mennnyi!
Matador 405217 2008. március 6. 20:22
Válasz erre
Ezt az már bukta aki egyálltalán a sárga festékhez nyúl. :) nem hiába sárga a feketedoboz is.
Toth_Gabor 405216 2008. március 6. 20:15
Válasz erre
Nem lehet, hogy a vízuális észlelhetőség csökkentése miatt?
ego 405215 2008. március 6. 20:01
Válasz erre
A jó pap is holtig ... hát még Én ! :-)
köszi !
Matador 405214 2008. március 6. 19:57
Válasz erre
Valószinűleg azért mert, a szárnyon kifelé haladva egyre inkább laminálissá válik az áramlás, míg a csatlakozásoknál - pl. a motor miatt - meglehetősen turbolens, így ott kevésbé hajlamos a jegesedésre. Nem tudom, hogy esetleg a kipufogó gáz, illetve a motorhő befolyásolhatta-e 5-6 esetleg 700km/ó-nál. mondjuk a jegesedés inkább alacsonyabb illetve közepes magasságon jelentkezik, ahol meg nem mentek ennyivel. mindenesetre tényleg érdekes téma :)
a japánoknál is főleg a légierő használta a belépőélen a sárgát a haditengerészet kevésbé, jó lenne tudni azt is miért ...
Tibcsi 405213 2008. március 6. 19:48
Válasz erre
Akkor viszont az nem egészen tiszta, hogy miért nem festették végig a szárnyon? A japán gépeknek (ha jól emlékszem), viszont csak a belső fele volt sárgára festve... nemtudom... de most már engem is kezd érdekelni. :)
Matador 405212 2008. március 6. 19:43
Válasz erre
még lehet igazad :) elég rég olvastam már erről, de emlékeim szerint akkor ezt olvastam. könnyen lehet, hogy valami olyan réteg amin kevésbé tapad meg a jég, abban nagynak tűnik az egyezség, hogy fényes sárga volt. ez elég komoly probléma lehetett az európai hadszintéren is, nagyon sok gép esett le emiatt, még késöbb is. probáltam most rákeresni a google-ban, de nem sokat találtam.

a lancesteren is sárga volt a belépőél, pedig azt nehéz lehetett lefejelni :)
Tibcsi 405211 2008. március 6. 19:31
Válasz erre
Ez viszont nekem volt újdonság. Eddig azt hittem, csak egyszerű figyelmeztető festés, hogy ne fejeljék le az emberek a szárnyat. :)
Tibcsi 405210 2008. március 6. 19:27
Válasz erre
Ok. :) csak kérdés volt, mert szokatlannak tűnt. :) A piros jelzést a géppuska torkolatok elől csak azért nem mondom, mert arról biztosan(?) tudom, hogy csak ragasztószalag volt, így jelezték, hogy be van töltve a fegyver és hogy ne menjen bele kosz.
Matador 405209 2008. március 6. 19:04
Válasz erre
Amennyire én tudom a sárga a belépőélen nem jelzés, hanem egy a szárny jegesedését gátló réteg. (nem tudom, hogy esetleg alatta fűtés lehetett vagy más módon, de úgy tudom ezzel függ össze) és valóban csak késöbb alkalmazták. hurricane mk.II-n már látható.
üdv
Balázs
ego 405208 2008. március 6. 18:48
Válasz erre
Gondos kutató munka alapján kijelenthetem, hogy nem. A szín megeggyezik az alsó szinnel.
A belépőélen a sárga csík csak késöbb került felfestésre ( Vb.) bár még nem tudtam rájönni , hogy mi értelme volt. Esetleg ha valaki tudja elmondhatná !
Tibcsi 405207 2008. március 6. 18:43
Válasz erre
Nagyon kafa! :-))

Csak két észrevétel (kérdés):
- a keréktárcsa nem fémszínű?
- a szárny belépőn nem kell felfesteni a sárga jelzést?

De amúgy gratula! :-))
ego 405206 2008. március 6. 18:32
Válasz erre
001
001
002
002
003
003
004
004
005
005
006
006
008
008
009
009
014
014
016
016
017
017
018
018
019
019
020
020

Üdv szaktársak !

Az elmúlt két hétben ezen dolgoztam.
Remélem nem csak nekem tetszik ! :-)
borisz 405205 2008. március 5. 21:16
Válasz erre
imi 405204 2008. március 5. 20:57
Válasz erre
Hali,
messze nem vagyok szaki sőt elég laikus, de ha jól tudom emlékszem a rossz minőségű vagy éppen teljesen hiányzó alapozófesték miatt egyrészt. Másrészt pedig a többi nemzet gépeihez képest messze többet működtek vízfelszín fölött-melett és ez is közrejátszott.
ha hülyeségeket írok valaki gyorsan javítson ki.
üdv
imi
bloodhund. 405203 2008. március 5. 20:39
Válasz erre
Azt szeretném megkérdezni, csak ugy mellékesen érdekel a dolog, hogy mért kopnak le jobban szinte mindig a japán gépekröl az álcafestékek. Rengeteg japán repülögép makettet láttam amin a többi repülögépekkel szemben rengeteg helyen kilátszot allatta az aluminium szín. A japán repülögépeken mért van annyi fémes kopás és a többi II.vh gépen mért nincs annyi??? A japánok nem használtak alapozót??
Zoltán 405201 2008. március 5. 15:44
Válasz erre
Image00003
Image00003
Image00006
Image00006
Image00007
Image00007
Image00008
Image00008
14
14
15
15

Sziasztok.
Nálam ez a figura készült a 7végén. 1:48-as RAF figurakészletből való (van még benne 6bácsi + 1kutya). Sajnos figurafestés terén semmi tapasztalatom,de szerintem nem lett olyan rossz.
Atán nem bírtam magammal és kicsit belekontárkodtam az F-86os kabinjába is.
kékfény 405199 2008. március 4. 22:22
Válasz erre
Ice!
Tudnál róluk mutatni 1-2 közelebbi fotót? Ha nem gond. :) De jöhet magánba is!! manyi78@t-online.hu
Kékfény.
oritomi 405198 2008. március 4. 20:35
Válasz erre
Space shuttle REVELL 1:144
Space shuttle REVELL...

Jelenleg ez készül.
Pár nap és befelyezem
Icebreaker 405197 2008. március 4. 20:25
Válasz erre
Kékfény!

Nekem ugyan van rendőrségi, mentő, tűzoltő, de kék villogó csak a vízi mentőmön van!
Az viszont nagyon süti!:-)

Ice
kékfény 405196 2008. március 4. 20:12
Válasz erre
Szia Ice!
Jók azok a hongwellek én azokból is csak a kéklámpásakat gyűjtöm. De Land Rover még egy sincs. :))
Kékfény.
Icebreaker 405195 2008. március 4. 18:10
Válasz erre
Helló Kékfény!

A elhivatottság a lényeg! :-) Mindenki ecsettel kezdi! :-)
A Range nekem is megvan, még dobozban, Camel-es matricák akarok szerezni hozzá egyszer. Komoly utánnajárással szerváltam 2db 1/43-as Hellert . Azokat a HongWell azonos méretarányú kész autóival fogom kicsit tuningolni. csak idő kérdése.:-)

Ice
kékfény 405193 2008. március 4. 17:00
Válasz erre
Hoppá ez kétszer ment! BOCSI :))
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.