/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.
tankos_srac 404993 2008. február 12. 21:10
Válasz erre
Világos, értem én miről van szó!
tankos_srac 404992 2008. február 12. 21:09
Válasz erre
Nagyon szégyellem magam, de nem vettem meg. Lásd az előző hszt...
Gyuro83 404991 2008. február 12. 21:01
Válasz erre
Szia!

Megvenni nem tudom hol lehet,de innen le tudod tölteni pdf-ben:
www.farposst.ru/page/13/

Üdv:Gyuro
borisz 404990 2008. február 12. 17:40
Válasz erre
Gyurma 404989 2008. február 12. 17:38
Válasz erre
Van Revell vízbázisú is. Így már logikus. Tehát akkor most hiába mosnám át, lehozná az előző réteget. Szerintetek újrafessem akrillal?
Mertlehet, hogy ez lessz...
vitarisi 404988 2008. február 12. 15:42
Válasz erre
Nem egyenlő vele. Akril festék= vizesbázisú, vízzel higítható, tehát nem szintetikus (higítós). Tamiya gyárt akrilt, van Lifecolor, és Valejo. Én ezekről tudok, de biztos van még más akril festék is...
Gyurma 404987 2008. február 12. 14:34
Válasz erre
az akril nem egyenlő az olajfestékkel, ugye?
Mert én olajfestékkel dolgozok
hondarider 404986 2008. február 12. 14:18
Válasz erre
A terepszínt akrillal kell felvinni, és ha megszáradt, akkor a higító nem fogja bántani
Gyurma 404985 2008. február 12. 14:10
Válasz erre
hát gyerekek nagyon szépen köszönöm mindenkinek a segítséget, már nem vagyok hülye...
csak annyi: én olya próboltam műanyag lapon, hogy festettem rá terepmintát, és átmostam híhító-festék keverékkel, és telljesen feloldotta a festéket.
Itt én hibáztam, vagy tényleg ez a lényege?
vitarisi 404984 2008. február 12. 13:28
Válasz erre
Hát figyelj, ízlések és pofonok...Kinek mi vált be, de egyébként biztos igaza van, mert az öreg MIG nem ma kezdte! Erről jut eszembe, hogy sokáig úgy voltam (egészen addig amíg egy párat be nem tudtam szerezni) hogy jó nekem a pasztell kréta, minek a Mig-Pigment, de amióta van, azt tudom mondani elég jó, és megéri az árát. Kifejezetten makkettezőknek gyártották, ezért tökéletesen beválik, gondolom a F.A.Q.-ban is ír ezek használatáról...
Nowotny 404983 2008. február 12. 13:06
Válasz erre
Üdv.
Neked megvan ez a könyv? Hol vetted és mennyiért ha igen?
Toth_Gabor 404982 2008. február 12. 12:59
Válasz erre
1195000578

kép1
1195000578
1195000589

kép2
1195000589

Hali!

Most jön az, hogy más tollával ékeskedem. De valami ilyesmire gondoltam

Üdv,
T.G.
tankos_srac 404981 2008. február 12. 12:55
Válasz erre
Bocs, de előjött a grafomániám!

Szóval, volt szerncsém belenéznia Miguel Jimeneznek a FAQ c. művébe, szerinte - márpedig, ha jól tudom ezt ő fejlesztette ki, úgyhogy biztosan tudja - az átmosás (wash) és a filterezés (filtering) között több különbség van.

A filterezés 95% hígító (értsd: oldószer)- 5% festék keverékével az alapszín(ek) felsfestése után nyhénnedves nagy ecsettel történő átfestése. Az ecsetet az oldatba dugod, jó alaposan kihúzod, akár papírtörlőn is és egyenes vonalakkal egyszerre csak egy rétegben átmész az egész felületen. Ha megszáradt(1-2 óra, terpentinnél lényegesen több!!!) jöhet a következő réteg ugyanígy. Minimum 3 réteget ír, ennyi kell, hoyg a felülett nyers színe megváltozzon, de látszani fog!

Utána jön a fakulás(asszem Fading) az az amikor a naptól kifakult vízszintes felületekre világos festéket pöttyözöl ecsettel és szépen egybe mosod.

Ez után jön az átmosás (wash) amikor a kiemelni kívánt felületeket (panelvonalak, fedélynílások, hegsztési varratok, stb.) 80% oldószer - 20% festék keverékével befolyatod. Utána a felesleget visszamosod oldószeres ecsettel.

Röviden ennyi, a könyvében minden fotókkal dokumentálva, szépen érthetően. A PM-ben megjelent cikkei szintén egyértelműen leírják ugyan ezt a folyamatot képekkel illusztrálva. Tessék beszerezni a szakirodalmat aztán hajrá!

Bocs, hogy ilyen sokat írtam, de bízom benne, hogy mások épülésére is szolgálhat!

ts
tankos_srac 404980 2008. február 12. 12:40
Válasz erre
TG, Ákos!

Köszi a véleményeket! A lánctalapat még erősen kezelésbe veszem a koszolás előtt, azt hiszem sötétbarna vagy sötét szürke (???) átmosás javítani fog az összhatáson. Természetesen utána koszolva lesz, az is sokat segít majd. A rozsdásodást tegnap este erősen visszamostam, szerintem tényleg túlzásba estem vele... Most jobb. A varratokon is próbálkozom majd.
A színekre visszatérve, valszeg a fényképező gépem beállításával van a gond, attól lett optikailag "meleg" a lánctalp. Elismerem tényleg van egy enyhe rózsaszínes beütése. :-D
Még egyszer kösuzi a véleményeket!

Jó makettezést!

ts
vitarisi 404979 2008. február 12. 11:43
Válasz erre
Hát de amit te írsz filterezéshez azt én KÖDÖLÉSNEK hívom, és én azt az álcázófestés felfújása után szoktam csinálni, az alapszín felhígított változatával lefújom a járművet és így kapom az általad leírt hatást. Szerintem a filterezés szóban benne van az hogy filterekkel, vagyis "szűrőkkel" töröm meg a makett egyhangúságát, ami jelentheti azt is hogy feketével befuttatom a panelvonalakat...de én azt meg inkább a panelvonalak kiemelésének, panelezésnek hívnám (panelek közepe világosabb széle sötétebb)...Bocs Tray ha túlságosan szőrszálhasogató vagyok...lehet hogy nincs igazam...
Toth_Gabor 404978 2008. február 12. 11:43
Válasz erre
Hali!

Persze, elfogadjuk a másságot! :-)

Elsősorban túl nyers a lánctalp. Nekem nem az a bajom, hogy tamiya-e vagy nem, hanem az alapszín egy korrodált fémlánctalnál sötétebb összhatású, és erre jön aztán a koszolódás. A varratoknál sok olyan makettet láttam, ahol erősebb lerakódást/lepattogzást alkalmaztak. Valszeg azért, mert ezek felülete érdesebb, bizonyos helyeken kiáll a felületből.
Üdv,
T.G.
Ákos 404977 2008. február 12. 09:12
Válasz erre
egítné=segítené
Ákos 404976 2008. február 12. 09:11
Válasz erre
Nem bántottál meg senkit :)
De valahogy túl eltérő színű a lánctalp a görgőktől. Egy kis porozás, koszolás egítné eltüntetni a különbséget.
f2d 404975 2008. február 12. 08:23
Válasz erre
Az bizony rózsaszín, az otthoni és a munkahelyi gépemen is.:-(
tankos_srac 404974 2008. február 11. 22:52
Válasz erre
Nagyon sajnálom, senkinek a monitorját nem akartam megbántani! :-D Leteszem a nagyesküt, hogy a valóságban Tamiya Flat Earth színű és az én monitoromon is az. Nem értem, hogy látszhat rózsaszínnek, holnap megnézem a munkahelyi gépemen is.
Hawk 404973 2008. február 11. 22:48
Válasz erre
Nyugodtan átlehet menni a felületen matt lakkal csak arra vigyázz én is beleestema hibába hogy matricázás után fújtam át mattlakkal (Faust márkájúval) és a matricák felpenderedtek pedig azt hittem hogy oda fogja fogni. Látom hogy a gép már fel van matricázva szerintem a felpenderedést avval tudod megakadályozni hogy átkened a matricát és környékét sima makettezőlakkal pl.: revell és így ez elkerülhető lesz, én még nem próbáltam de szerintem működik a dolog. Ha nem javítsatok ki. A Faust festékspréről és lakkspréről csak annyit hogy Praktikerben hozzá lehet jutni.
És hogy kérdésedre válaszoljak a mattlakk elfogja tüntetni a csillogást.
Tipp: szoktam néhány darabot alkoholosfilccel lefesteni és tudod miután lekentem alkoholosfilccel az alkoholosfilc csillog meg hülye színek kavargóznak benne de miután átfújom mattlakkal ez teljesen megszünik.
Üdv!
Hawk
tray 404972 2008. február 11. 21:48
Válasz erre
Az átmosás, (mosás, beeresztés) lehet sokkal hígabb is, és nem szüséges a teljes felületre kiterjednie. Pl. a panelezés, és a pinwash, a szegecselés kiemelése is ide tartozhat, aminek az a lényege, hogy hajszálcsövesség hatására a festék az apró résekbe szalad bele.
A filterezés - szerintem - az, hogy halványan ködöljük a festést. Pl. álcázóminta festése után előfordul, hogy túl kontrasztos a szín, ilyenkor az alapszínnel át lehet ködölni, így a festés sokkal fakóbb lesz (én így szoktam, legalábbis).
vitarisi 404971 2008. február 11. 21:15
Válasz erre
Ha már én javasoltam, el is mondom (bocs hogy előtte nem tettem...)! Na szóval:
-átmosás azt jelenti hogy valamilyen színnel (én a te esetedben vmi sötétbarnát, vagy feketét ajánlok [ez művészolajfestékben a legjobb de ha nem dolgoztál még vele nem ajánlom]) "átmosod" a járművet, a festéket felhigítod kb 1:4 arányban higítóval (a 4 a higító) és egy laposecsettel az egész járművet átkened vele, ezt akár többször is megteheted, ez megtöri a jármű felületeit és kopottas külsőt ad neki
- filterezés tudomásom szerint a jármű felületeinek különbözö színekkel való átmosását jelenti, azt hogy például rozsdás színnel mosod át az egyik páncéllemezt, de a másikat már egy sötétebb színnel
Javítsatok ki ha rosszul írtam!
Az alap ötlet jó Gyurma, remélem ezzel segítettem.
Gyurma 404970 2008. február 11. 20:58
Válasz erre
nah és itt jön + pár kérdés:
-filterezés
-átmosás
( bocsánat a hülye kérdésekért, de nem vagyok otthon az ilyen dolgokban)
remélem valaki segít. Előre is nagyon köszönöm!
Persze, a felverődő sár még ott lesz, csak a lánctalpat meg a kerekeket azért kentem le előre, mert így könnyebb volt az összeillesztés.
Amúgy az alapötlet milyen?
vitarisi 404969 2008. február 11. 20:43
Válasz erre
Szerintem is el kell egy lakkozás Gyurma...
Én még azt tudnám javasolni hogy koptasd meg egy kicsit még a járművet, filterezd, mosd át még párszor (feketével, vagy sötét barnával) mert így nagyon újszerű, pedig már 44'et írunk és a jármű már a frontot is megjárhatta! A futómű nekem marhára tetszik, a görgőket nagyon eltaláltad!!! Az első kerekeknél még gondolom a felverődött sarat is fogod majd ábrázolni. Aztán mehet a porozás!
Ákos 404968 2008. február 11. 20:13
Válasz erre
Nekem is rózsaszín, akkor az én monitorom is rossz?
Gyurma 404967 2008. február 11. 20:09
Válasz erre
Hawk!
Sajna matt lakkal még nem festettem le ilyeneket, mert 1 kicsit féltem( itt ne nevess ki pleeeseee ), de felvilágosítanál: attól nem lessz fényes, csak bevonatja lessz? Bocs, ha hülyeség a kérdés.
Amúgy az alapötlet:
1944. Normandia, 1 külváros, amerikaiak elkezdték elfoglalni a várost. A csapatszállító a város környékéről jön, ezért lesz saras, de a szétlőtt épületek pora meg látszik már rajta. Megáll 1 ház előtt, aminek 2. emeletét szétlőtték, az alsó szinten pedig 1 lángszórós német "tevékenykedett", aki éppen a csap.szállító legénységével beszél. A szállító mellett 2 német nyomul előre, a drót- és tankakadály között.
Hát kb ennyi...
tankos_srac 404966 2008. február 11. 20:04
Válasz erre
tn_DSCF0853

filterezés előtt
tn_DSCF0853
tn_DSCF0865

matricázva, lakkozva, filterezve
tn_DSCF0865

A lánctalp Flat Earth, valszeg nem jön át a fotókon, vagy rosszul van beállítva a monitorod. Filterezve van, ezt még a kopások előtt megejtettem, mert utánna értelmetlen lenne. Viszont a rozsdára kösz, hoyg felhívtad a figyelmemet, lehet, hoyg tényleg túlzásba estem vele. Koszolva még egyáltalán nincs, de lesz, azt viszont majd a diorámához igazítom a későbbiekben.

A hegesztési varratokkal kapcsolatban mire gondoltál?

Köszi a hsz-t!!!

Üdv: ts
Hawk 404965 2008. február 11. 19:44
Válasz erre
Szia!
Majd még egy réteg mattlakkal ereszd meg a kasztnit mert elég fényes még a felület, az sokat fog rajta dobni.
Azt nem tudom hogy nedves sarat szeretnél e, mert ha nem akkor az egészet megküldheted lakkal :-)
Várom a végeredményt!
Üdv!
Hawk
Bombraider 404964 2008. február 11. 19:25
Válasz erre
0170333
0170333

Szia!
Festése az elég érdekes lesz...:)
Nem ugyan ez a festés,csak ilyesmi.

üdv:bomb
Tibcsi 404963 2008. február 11. 18:25
Válasz erre
Én is faragok egy ugyanilyen Viggent, Eduard maratással. Annyival vagyok előrébb, hogy a szárny már a helyén van, de nem hinném, hohy előbb végzek, mint te. :-))

Amúgy azt a svéd "cikk-cakk" kamót fogom ráfesteni... már előre félek tőle, bár egyszer már túléltem. :-))
Bombraider 404962 2008. február 11. 18:09
Válasz erre
Szia X!
Köszi szépen!:)
Amúgy kb igazad van a 15ezerrel kapcs:D

üdv:bomb
Gyurma 404961 2008. február 11. 16:22
Válasz erre
DSCF9001
DSCF9001
DSCF9005
DSCF9005
DSCF9006
DSCF9006
DSCF9007
DSCF9007
DSCF9008
DSCF9008
DSCF9012
DSCF9012
DSCF9028
DSCF9028

hát nekem ez készülget. Már korábban is volt fent kép, de azóta már dolgozgattam. A lánctalpakon itt-ott van mit csinálni, a koszolás sem végleges. Már készülnek a figurák is, szerintem a hétvégén befejezem.
Ha valakinek van véleménye, az lécci mondja meg.
Matróz 404960 2008. február 11. 13:37
Válasz erre
Nem nehéz munka inkább érdekes. :-) Most rákattantam ezekre a beömlőkre.Megcsináltam a B-1-esét.vár az F-4,F-16,EA-6B...
warbirds 404959 2008. február 11. 13:32
Válasz erre
Akkor te már majdnem finiselsz.:) Én is gondolkodtam rajta, hogy jobb lenne kivágni a műanyagot és vékony alumínium lapot behajtogatni, de egyelőre még nem vitt rá a lélek...:)
Matróz 404958 2008. február 11. 12:50
Válasz erre
Nálam már rajta van az alsó szín és a felső homokszínje.
Én is megkínlódtam a szívócsatornákat kicsit de már rajta voltak a törzs öszeállítása előtt mert kifaragtam a csatornát hogy ne az az akadály látszódjon hanem valami "csatorna" féle.
warbirds 404957 2008. február 11. 08:06
Válasz erre
Helló Matróz! Még nem döntöttem el, hogy milyen lesz. Lehet, hogy az egyszerű szürke-fehér orosz változat marad. Azt egyszerűbb festeni...:) De bármi lehet még. Nálad mennyire van már készen? Ahogy az enyémet elnézem nem kis idő lesz, mire az illeszkedési problémákat kijavítom. Pláne a szívócsatornák felső felén lévő lépcsőket...:S warbirds
Toth_Gabor 404956 2008. február 10. 23:28
Válasz erre
Komolyabbra fordítva: a rozsda kicsit erősnek tűnik, és nem túl sok a kosz. De ezeken szerintem egyszerűen lehet változtatni... Érdemes átgondolni a heggesztési varratokat is. A Filterezést megpróbálod?
Toth_Gabor 404955 2008. február 10. 23:26
Válasz erre
Hát...
A rózsaszín lánctalp kicsit meleg...

(Bocs, nem hagyhattam ki! :-) )
tankos_srac 404954 2008. február 10. 23:14
Válasz erre
tn_DSCF0885
tn_DSCF0885
tn_DSCF0886
tn_DSCF0886
tn_DSCF0887
tn_DSCF0887
tn_DSCF0888
tn_DSCF0888
tn_DSCF0904
tn_DSCF0904

Ez készül éppen. Őszinte, kemény kritikát szeretnék!
xcraft 404953 2008. február 10. 22:40
Válasz erre
Folytatás a 15000. hozzászólás környékén. :))
Happy február 6.
Matróz 404952 2008. február 10. 21:18
Válasz erre
HelóéÉn is ezen dolgozom.Milyen lesz?Nálam iraki van tervben.Csak a színek miatt,ha esetleg neked is iraki készül,hogy milyen színeket néztél ki?
tankos_srac 404951 2008. február 10. 21:17
Válasz erre
Ne szokásom spontán tetszésnyilvánításban kitörni, de naggyon tetszik!!! Szvsz ennyire jó és ritkán látott festést még nem láttam.
Bombraider 404950 2008. február 10. 21:06
Válasz erre
Hawk 404949 2008. február 10. 20:43
Válasz erre
warbirds 404948 2008. február 10. 19:19
Válasz erre
A felső alapszín
A felső alapszín
szép nagy tömítés...
szép nagy tömíté...
hajtómű kiömlők
hajtómű kiömlők
Szu-24 kabin
Szu-24 kabin
beépítve, apróbb munkálatok még hátravannak
beépítve, apróbb...

Helló! Ismét haladtam kicsit a sólyommal, meg kezd formát ölteni a Szu-24-es is. Előbbi csak kapott egy felső alapszínt, az utóbbinak a nagyobb részegységei kezdenek összeállni. Az orr részen eléggé gyalázatos az illeszkedés és panelvonalak sem látszanak, így azt is karcolgatni kellett. Munkás egy makett, de úgy vélem (egyelőre)megoldom. :)) Üdv! warbirds
Matador 404947 2008. február 10. 18:59
Válasz erre
köszi!
Még néhány részlet:
1/48-as academy kit, néhány aires cucc (kabin, futóakna, kiömlő) van benne. az indiai matrica egy cutting edge ívből való.
Balázs
Tibcsi 404946 2008. február 10. 18:58
Válasz erre
Szép munka! Milyen méretarány? Bevallom, én 72-esnek néztem, de a kiömlőt látva elbizonytalanodtam, hogy nem-e egy 48-as Academy némi FM motyival. :)
borisz 404945 2008. február 10. 18:49
Válasz erre
Matador 404944 2008. február 10. 18:47
Válasz erre
MiG29
MiG29
MiG29
MiG29
MiG29
MiG29
MiG29
MiG29

üdv
én ennek a 29esnek értem ma a végére. tudom, magyar a divat, de bevallom, nekem az új nato festés egyálltalán nem tetszik
Balázs
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.