/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.
bikedoki 404893 2008. február 4. 16:01
Válasz erre
DSC01897
DSC01897
DSC01900
DSC01900
DSC01902
DSC01902

Sziasztok!

Tovább készül a Nashorn project. Építés közben kitaláltam, hogy ideje lenne már megpróbálnom elkészíteni egy téli kamót...
toto 404892 2008. február 4. 16:00
Válasz erre
Üdv

A kétkomponensű autós gitt nem lenne jó a "vastagabb" vakolásokhoz, a finomabb szemcseszerkezetűre gondolok? Lehet valahol kipróbálom...
f2d 404891 2008. február 4. 15:53
Válasz erre
Én is ezt használom már elégrégóta, de ez is beszívódik pár évután.:-(
f2d 404890 2008. február 4. 15:51
Válasz erre
salou 404889 2008. február 4. 15:46
Válasz erre
Talált süllyedt pontosan ez az!!! A tubusos változat!!!
Ha szükséges nitrohigítóval egészen felhigítom, és 0-ás 1-es ecsettel a legapróbb helyekre is könnyedén felvihető. Nem repedezik és nem pattogzik le!
gyurmakoma 404888 2008. február 4. 15:35
Válasz erre
yah,tudom,most gunzét próbálgatom..
notarius 404887 2008. február 4. 15:18
Válasz erre
Én neoflexet használok vagy 15 éve, és nem volt vele gondom.
Tibcsi 404886 2008. február 4. 15:12
Válasz erre
f2d 404885 2008. február 4. 14:56
Válasz erre
Ez nagyon érdekel. Eddig nekem a gyári, makettekhez való tömítők nem igazán váltak be. Ráadásul amit eddig kipróbáltam az mind rövidebb/hosszabb idő után beszívódott, megmunkálás előtt bármennyit hagytam száradni.
f2d 404884 2008. február 4. 14:52
Válasz erre
A Revell az még rosszabb, az nem csak a sarkoknál töredezik, hanem csiszolás közben még kis lyukak is keletkeznek benne.:-(
salou 404883 2008. február 4. 14:07
Válasz erre
Tulajdonképpen teljesen mindegy hogy mennyi ideig szárad, hasonlóan viselkedik mint a Neoflex, azaz sarkosan fogalmazva makett tömítésre teljesen alkalmatlan!
A magyarázat az, hogy nem tartalmaz olyan oldószert ami miatt a paszta "hozzáheged" a műanyaghoz. Én már évek óta egy NitroSoft nevezetű /görög gyártmány/ tubusos pasztát használok. Vegyiárú üzletekben érdemes felkutatni! Egyszerűen szenzációs, mindenkinek ajánlom.Majd teszek fel róla fotót. Addig is próbálj meg Tamiya-t beszerezni.
gyurmakoma 404882 2008. február 4. 13:56
Válasz erre
mert sz@r :)
inkább revell plasto,vagy tamiya,gunze
kobra 404881 2008. február 4. 11:36
Válasz erre
Italeri tömitő pasztám van és az a bajom vele ,hogy miután megszárad ,elkezdem csiszoni ,és lepattogzik! Miért? pedig min. 14 órát hagyom száradni!
Blasio 404880 2008. február 4. 08:54
Válasz erre
Hawk!

Jól néz ki, amit warbirds megjegyzett én is észrevettem.:) A szigetelőszalag neked nem hagy randa nyomot a felületen? Nekem mindig azt tette, és utáltam utánna pucolni a gépet. Én barkácsáruházban vezsek maszkolószalagot, kb 300 forint a 30 méter hosszú és 2 centi széles verzió, azzal tartom össze a gépet, amíg kell.
warbirds 404879 2008. február 4. 08:41
Válasz erre
Hawk! A 3. képen még látszik némi illesztési probléma a törzs "élén". Amúgy jól néz ki. Üdv! warbirds
Hawk 404878 2008. február 3. 23:19
Válasz erre
DSC00117
DSC00117
DSC00118
DSC00118
DSC00121
DSC00121

Sziasztok!
Most itt tartok. Még rá fér egy kevés tömítés meg szépítgetés és jöhet a festés:-)
Várom véleményeteket!
hegyiember 404877 2008. február 3. 20:36
Válasz erre
georch!

Otthon van egy öntödéd ugye?:)
Még egy varratot nyugodtan elbír az öntvényed!Jól néz ki!

hegyiember.
georch 404876 2008. február 3. 15:25
Válasz erre
Köszi szépen! Akkor mégegyszer "nekimegyek" majd! Jó hallani mások véleményét is, mert gyakran elbizonytalanodik az ember, hogy kell-e még, vagy máris sok!:)
Némo 404875 2008. február 3. 15:11
Válasz erre
Jobb mint az eredeti,de szerintem nézz meg még néhány közelröl készített fényképet az eredetiröl.Szerintem még lehetne durvább a felület,a heggesztési varratokra is ráfér a "tuning"!!
georch 404874 2008. február 3. 15:01
Válasz erre
jsturret1
jsturret1
jsturret2
jsturret2
jsturret3
jsturret3

Sziasztok! Hozzáláttam a Tamiya JS-2-eshez. Ez annyit tesz, hogy a torony alsó és felső felét egyesítettem, majd kicsit rücskösebbé tettem. A művelethez nitrohigítóval higított Neoflexet használtam, egy nagyobb ecsettel végig pemzliztem az öntött felületeket. Az alsó és felső részt maszkoltam vastag szigszalaggal, így a két fél közötti varrat helyén a szigszalagra felfutó Neoflex sorjához hasonló kiemelkedő vonalat képzett. Miután az egész tornyot átfújtam Surfacerrel, a Neoflex "vonulatra" még ecsettel vittem fel egy adag Surfacert. Pár helyen így eltűntek részletek, melyeket pótolni fogok. Várom a véleményeket, hogy jó lesz-e így ez!
georch 404873 2008. február 3. 15:01
Válasz erre
jsturret1
jsturret1
jsturret2
jsturret2
jsturret3
jsturret3

Sziasztok! Hozzáláttam a Tamiya JS-2-eshez. Ez annyit tesz, hogy a torony alsó és felső felét egyesítettem, majd kicsit rücskösebbé tettem. A művelethez nitrohigítóval higított Neoflexet használtam, egy nagyobb ecsettel végig pemzliztem az öntött felületeket. Az alsó és felső részt maszkoltam vastag szigszalaggal, így a két fél közötti varrat helyén a szigszalagra felfutó Neoflex sorjához hasonló kiemelkedő vonalat képzett. Miután az egész tornyot átfújtam Surfacerrel, a Neoflex "vonulatra" még ecsettel vittem fel egy adag Surfacert. Pár helyen így eltűntek részletek, melyeket pótolni fogok. Várom a véleményeket, hogy jó lesz-e így ez!
Zebi 404872 2008. február 2. 17:41
Válasz erre
Jak-3

Eduard Jak-3 Weekend 1/48
Jak-3

Ez is hamarosan kész, aztán irány vissza Focke-Wulf-földre.
barnamedve 404869 2008. február 2. 10:56
Válasz erre
Amon

a hummert mien méretarányban készíted?
Amon 404868 2008. február 2. 10:17
Válasz erre
Szia!

Szépen alakul. Én meg nemsokára neki állok a Hummelemhez +tonna part maratás.
És majd meg szakatt a szívem mikor megláttam a voyager most kiadottját.
migi 404867 2008. február 2. 09:43
Válasz erre
Szia
A képeket megköszönném érdekelnek .
warbirds 404866 2008. február 2. 08:37
Válasz erre
Hajrá migi, jól haladsz! Ahogy látom csak simán dobozból építed? A Part ad hozzá külső-belső maratást is, meg asszem a fegyverekhez is tán. Illetve az FM Details műgyanta katapultülést és kiegészítőket. Ha meggondolnád magad, küldök képet. :)
Üdv! warbirds
ego 404865 2008. február 2. 08:02
Válasz erre
Bár nem vagyok szakértője a harcjárműveknek ,
de a koptatások nagyon élthűre sikerültek !
bikedoki 404864 2008. február 2. 06:37
Válasz erre
DSC01885
DSC01885
DSC01886
DSC01886

Sziasztok!

Nálam ez készül éppen. Dragon Nashorn. A belső tér majdnem kész. Még pár finomítás van vissza.
ego 404863 2008. február 1. 22:25
Válasz erre
Szia Zebi !

Kb. olyan a minösége mint egy kis szériás resin makettnek.
A panel vonalak hol találkoznak , de inkább nem ! :-)
Viszont az anyagminöség az egész jó, és ezt a trepcsit a
világon senki nem gyártja csak ők, pedig szerintem gyönyörű
kis jószág ! Nekem az egyik kedvencem ! Ami még érdekes,hogy
néhány részletet rézmaratásból adnak hozzá (pl.szerelő nyilás fedél)
az ember elösször kidobná, amikor meg a helyére teszi tök jól mutat!
Összegezve: ha versenymunkát akar csinálni az embert belőle hát akkor
fel kell kötni a gatyot, ha viszont öröm makettezni szeretne akkor
nagyon tudom ajánlani. Én úgy kb 7-8 estét szántam rá , ez lett belőle.
Összegezve inkább ajánlom mindenkinek, mint lebeszélem róla , persze
csak akkor ha meg tud barátkozni a kompromisszumokkal !
xcraft 404862 2008. február 1. 22:10
Válasz erre
Hajrá Migi!
Erre kíváncsi vagyok, külön polc kell majd neki.
migi 404861 2008. február 1. 20:35
Válasz erre
Kép 028
Kép 028
Kép 029
Kép 029
Kép 032
Kép 032
Kép 032
Kép 032

Sziasztok
Elkezdtem egy 1/32 Trumpeter Mig-21 MF gépet épiteni. Itt tartok az első héten ,a képek alapján jobban látszanak a hibák , én is találtam rögtön olyat a amit nem vettem észre.
üdv: migi
Zebi 404860 2008. február 1. 20:32
Válasz erre
Nagyon szép, tetszik ez a gép. Vacak volt a Mirage makett? Valamikor majd én is szeretnék egy ilyet építeni.
kobra 404859 2008. február 1. 20:13
Válasz erre
értem köszönöm ,javitom.
migi 404858 2008. február 1. 18:56
Válasz erre
Ne haragudj de ÉN szerintem átestél a ló tulsó oldalára ,
de ne keseredj el amúgy nem rossz.
Ákos 404857 2008. február 1. 18:29
Válasz erre
Ahol kellene sárnak lenni, ott nincs (alváz, kerekek futófelülete, sárvédő belseje), ahol még a triál autók sem sározódnak be, ott van (csörlő, motorháztető, kabintető, lökhárító teteje)
kobra 404856 2008. február 1. 17:07
Válasz erre
katyusa
katyusa
ja,és 1/72 es!
ja,és 1/72 es
katy..
katy
kép 0
kép 0

Ma besaraztam a katyusát!
Kritikákat kérek! :)
ego 404855 2008. január 31. 17:40
Válasz erre
IMG_4646
IMG_4646
IMG_4647
IMG_4647
_MG_4652
_MG_4652
_MG_4660
_MG_4660
IMG_4668
IMG_4668
_MG_4661
_MG_4661

Szüttyögtem egy kicsit , aztán sakkozni támadt kedvem ,
de nem volt táblám ! Ez lett a vége . :-)
Az építés minösége egyenesen arányos a MIRAGE cég makett
minöségéval , viszont a festés szerintem jó lett.
(-koszolás és finomítások még folyamatban-)
Várom a kritikákat!

üdv

Ego
gyuri 404854 2008. január 31. 17:08
Válasz erre
növényzet
növényzet
arnhem
arnhem
arnhem 2
arnhem 2

sziasztok
a kerités nagyjából összeált , készülget a növényzet
a szituáció is talán felismerhetőbb.
Üdv:Gy
busi 404853 2008. január 31. 16:08
Válasz erre
Köszi fiuk a dicséretet!
Válaszok:-a zimmerit Calvalier műgyanta készlete.
-a sarazás utólag készűlt ha valahol kimaradt egy kicsi az emiatt van
-a lánctalpat kötéllel tartó emberke esetleg kakuktojás ,hisz az eredeti fotón sem húz senki láncot,de egy másik képen ilyen szerelési tehnikát és egybe gyúrtam.Meg igy legalábbpont ki van a személyzet.
Mégegyszer kösz a hozzászolásokat.
busi
bigboy 404852 2008. január 31. 15:50
Válasz erre
Szevasz a tigris nekem nagyon be jön a szerelöket kicsit jobban be koszoltam vona,mert ugye nem vakbélmütétre készülnek,nincs kalapom de virtuálisan megemeltem GRATULA.
Marci 404851 2008. január 31. 15:24
Válasz erre
Szia busi!

Nakam nagyon tetszik.Pont a sár az ami szerintem reális.Ezek az acélszörnyek borzasztóan rezegtek és zötykölöttek.A túlsározás a nem valós. Láttam több hk-át amit úgy agyonkoszoltak mintha daruval emelték volna ki a sárból.

Marci
romsitsa 404850 2008. január 31. 10:27
Válasz erre
Szia busi,

nagyon szép akár alső makett akár nem, a motortér különösen tetszik.
Két dolog nem realisztikus szerintem ebből egy javítható.
A futómű koszolásánál a nehezen hozzáférhető helyekere is rakj sarat mert most nem egyeletes az eloszlása.
A láncot húzó figura vagy sérvet kapna a valóságban vagy elrántaná a kötél, de fizikai képtelenségnek tartom, hogy meg tudja tartani a fél lánctalpat egyedül.

Üdv

ad
barnamedve 404849 2008. január 31. 07:47
Válasz erre
szép lett. A zimmeritezést hogyan csináltad?
busi 404848 2008. január 30. 22:58
Válasz erre
tiger31
tiger31
east40
east40
Kép 358
Kép 358
Kép 359
Kép 359
Kép 360
Kép 360
felhajtott sárvédő
felhajtott sárvéd...
hátsó lámpa
hátsó lámpa
Kép 363
Kép 363
olaj nívó
olaj nív
nyitott tároló doboz
nyitott tároló...
motor
motor
Kép 366
Kép 366
Kép 367
Kép 367
Kép 368 gyors szervíz
Kép 368 gyors szerv...
parancsnoki irányítás
parancsnoki irányí...
Kép 371
Kép 371
lepattogzott zimmerit
lepattogzott...
szakadt kötél /az oldalt felkötött fa egyetlen emléke/
szakadt kötél /az...

Sziasztok
Végre elkészült a Tigris dióm!Egy évig készült,igaz csak hétvégéken.Az első 35-ös német harckocsim.A első két kép van egybe gyúrva a dión,csak én egy jóval későbbi időben és ennek megfelelö állapotban képzeltem el./a tank igazi sorsa számomra ismeretlen/. Várom a kritikákat!
mig 404847 2008. január 30. 21:38
Válasz erre
Köszi utközbe vegtaláltam a meboldást , de köszi kaptam oj ötleteket !!!
Mikor megvagyok felteszem !!!
BÉPÉ 404846 2008. január 30. 20:17
Válasz erre
Szia mig!
Szerintem is kicsit eláll a lánctalp a meghajtó keréknél, mintha a fogak nem passzolnának bele a lánctalpon lévő lukakba. Lehet, ha ezt megoldod, egy kissé lazábban fog kinézni és "belóg" a lánctalp. Valahol meg azt olvastam, hogy a teknőt meg kell fúrni közvetlenül a lánctalp felett és egy 0,2-es drótdarabot beilleszteni az így keletkezett lukba.Csak olyan hosszú legyen, hogy a lánctalp széléig elérjen, vagy 1-2 mm-el még rövidebb is. Így nem látszik, de ezzel lefelé lehet feszíteni egy kissé a lánctalpat, ha a kelleténél merevebb és nem akar belógni. Ha egyébként rövidebb a lánctalp, azon elég nehéz segíteni.Üdv: BÉPÉ
mig 404845 2008. január 30. 08:32
Válasz erre
Köszi erre voltam kiváncsi , a lánctalp amin bukik az egész nem tudom mivel oldhatnám meg , a dragon kicsit rövidebbre hagyta mint ahogy kellet volna !!!
Tanácsot vagy ötletet szivesen fogadok , köszi !!!
sziklakks 404844 2008. január 29. 20:43
Válasz erre
Azt kell mondjam,sokkal jobban sikerült,mint amit anno ebből a kittből én összehoztam!*&#@.*!!:D
tetszik!
bigboy 404843 2008. január 29. 20:32
Válasz erre
Bocs a lánctalp elég feszes, hát nyugalmi állapotban nem igy néz ki, be kellene lógnia .
RPG 404842 2008. január 29. 20:31
Válasz erre
Szia!
Mintha lánchajtó kerékre nemfeküdne jol a lánctalp de amuyg nekem is nagyon tetszik jo rajta ez a koszolás.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.