/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.
f2d 404795 2008. január 24. 19:49
Válasz erre
Hawk T1A Cockpit
Hawk T1A Cockpit

Színes fotó a cockpit-hez, sajna nem sokat találtam a neten.
f2d 404794 2008. január 24. 19:43
Válasz erre
Tibcsi 404793 2008. január 24. 19:30
Válasz erre
szegecselo_by_Z63
szegecselo_by_Z63

MZol,

Ezt a Z63-féle szegecselővel alkottam, alig volt több tíz percnél. :)
Itt egy kép róla, remélem nem haragszik meg ha felteszem.

Tibcsi
Tibcsi 404792 2008. január 24. 19:23
Válasz erre
hawk

Az eredeti Red Arrows.
hawk

Igazából én nem látom, mire gondolsz. Megnéztem egy fotót, nem láttam életbevágó eltérést. Bejelölnéd ezen a képen (és a makettfotón), hogy mire gondolsz? :)
f2d 404791 2008. január 24. 19:01
Válasz erre
Itt a hátsórészben van egy kis ív, ha belenézel profilból, akkor elégjól látszik. Az igaziban nincs.
Számomra teljene érthetetlen, hogy miért kellett a tözset 8 rdarabra bontani ennél a makettnél, a függőleges vezérsíkot is beleértve. Ezt normális gyártók 3 darabból megoldják vagy kettőből.
Amúgy jó munkát hozzá.:-)
Tibcsi 404790 2008. január 24. 18:39
Válasz erre
Igen, de csak miután végeztem az egyik felével, akkor jutott eszembe, hogy lefényképezzem. És az még "szűz" volt... :))
Hondarider 404789 2008. január 24. 18:31
Válasz erre
Hm, mintha ez nem ugyanaz az alkatrész lenne, hanem a törzs másik fele...
Mzol 404788 2008. január 24. 18:18
Válasz erre
Tibcsi!

Ezt hogy csináltad?

Mzol
Tibcsi 404787 2008. január 24. 18:15
Válasz erre
Bocs, elfelejtettem írni, hogy ez egy Premiere gyártmányú 1/48-as Hawk (lesz), a Red Arrows színeiben. :)
Tibcsi 404786 2008. január 24. 18:13
Válasz erre
Ilyen volt....
Ilyen volt
És ilyen lett! :-)

Ráengedtem a Hawk hátsójára a szegecselő (bio)robotot. :)
És ilyen lett

Kézbe vettem az egyik új szerzeményemet. A szakirodalmat tanulmányozva láttam, hogy kevesebb szegecs van rajta a kelleténél.

Nekiláttam... :-)))
Csillagvadász 404785 2008. január 22. 21:32
Válasz erre
DSCF7684
DSCF7684

Üdv Urak!
Ma lábra álltunk végre:)
Nemsokára kész leszek:)
CSV
Atesz24 404783 2008. január 22. 21:08
Válasz erre
képz 064
képz 064
képz 065
képz 065
képz 066
képz 066

Sziasztok
Lehet nem ide valo de azért bemutatok 1-2 repülöt a sok közül. :))
Icebreaker 404782 2008. január 22. 18:52
Válasz erre
Helló!
A sorjákat jól nézd át! A jobb oldali figura keze még nincs igazán letisztázva.

Ice
gyuri 404781 2008. január 22. 12:30
Válasz erre
Hát igen,de azóta a fejek a helyükön vannak.
egyébként a ruha színei megfelelőek?
gyurmakoma 404780 2008. január 22. 12:09
Válasz erre
bocs,de ugy látom elég nagy fejetlenség van a képeken :DD
gyuri 404779 2008. január 22. 12:03
Válasz erre
red devils1
red devils1
red devils2
red devils2

Sziasztok
nálam most ezek készülnek.
egy kisebb diorámában ők lennének a közonti téma.
Arnhem-i romos épület,vagy a város körüli táj
egy részlete.Még agyalgatok a részleteken.
Üdv:Gy
Icebreaker 404778 2008. január 22. 06:17
Válasz erre
Üdv!
Értem én az aggodalmadat, de a szakirodalom szerint kifejezetten a Pink Panther századot vetették be napnyugtakor és napkeltekor. Tisztában vagyok vele, hogy ennek a tipusnak volt terepszínű változata is, csak az nem pink és nem panther. :-)
Bár abban igazad van, hogy sivatagi környezetben több idő töltött(Omán, Áden, Perzsa- öböl). :-)

Ice
Gergely 404777 2008. január 22. 01:23
Válasz erre
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy nincs-e véletlenül valamilyen rajzolóprogival megrajzolva valakinek csillag alakú magyar felségjel meg számok! Ha van valakinek elküldené az emil címemre? (ha 1:48 az a legjobb) Nagyon nagyon hálás lennék!
1:48-as magyar Mig-15 bis-hez szeretném kinyomtatni.
Gergő
emil: g_maros@freemail.hu
Emerick 404776 2008. január 21. 20:44
Válasz erre
a puhatestűek azért hosszabb életűek voltak, mint a nagymacskák. :) A 3. SS-el az a bajom, hogy semmi sem bizonyítja, hogy volt 234-esük. Én legalábbis nem láttam még olyan fotót, amin ilyen volt. Sztem nekik csak régi építésű 8-radjaik voltak, bizonyíthatóan. Egyébként meg még 45 áprilisában kiutalt 234/1-eseken is voltak jelzések felfestve, például a Wehrmacht 25. páncélgránátos hadosztályánál, de a Pumákkal és 234/3-asokkal felszerelet 20. páncélos hadosztály kocsijai is mind el voltak látva jezésekkel. ;)

Egyébként, de nem mellékesen gyönyörű munka!!! :)

Üdv:
Em.
barnamedve 404775 2008. január 21. 20:39
Válasz erre
Sziasztok!

ha koszositásról, rozsdásitásról, és egyéb "gyáriatlanná" tételről van szó, akkor melyik technikát kedvelitek legjobban?

Üdv: Barnamaci
BÉPÉ 404774 2008. január 21. 19:17
Válasz erre
Szia Ákos!
Az agyam ledobta az ékszíjat. At hittem először én is, hogy 1:35 a dió. Annak is eszelősen jó, de, hogy 1:72 az már az én középeurópai felfogó képességemet is meghaladja. Gratula a köbön. Üdv: BÉPÉ
vasacel 404773 2008. január 21. 19:01
Válasz erre
churchill
churchill

churchill rozsdásítás alatt
vasacel 404772 2008. január 21. 18:57
Válasz erre
Hello!
Köszönöm az észrevételeket !
A vörös szín a valóságban nem ilyen élénk! (Tamiya XF-9). Az alap még nincs kész, némi gaz illetve két figura (ebből 1 a toronyban) még festésre vár.
A jelzéséken még gondolkodok, de a háború utolsó szakaszában szinte nem is használtak hadosztály-jelzést, a legtöbb sd.kfz 234-es fotón még keresztet sem látok (a Pumákat leszámítva).
A jármű a 3. SS Felderítőezredhez tartozik, 1945 Ausztria.
Szerettem volna magyarországi járművet, de azok mind meszeltek voltak.
A koptatástól mindíg félek és szerintem egy felderítő jármű, amit -különösen a háború végén, ellentámadáskor, védelemben is bevetettek- nem volt hosszú életű.
Készül egy Tamiya Churchill, azon gyakorlom a koptatást és "öregítést".
sziklakks 404771 2008. január 21. 18:56
Válasz erre
borisz 404770 2008. január 21. 18:55
Válasz erre
a gyárban van, a jelzések felfestése előtt állapotot ábrázolja, ugye?:)
sziklakks 404769 2008. január 21. 18:35
Válasz erre
Szia!Szerintem a festés rendben van,nem szétkopva jöttek ki a gyárból a gépek,ilyen állapotban is voltak.A jelzéseket én is hiányolom.A lényeg,nekem tetszik!:))
Szabi77,Nowotny,Warbird köszi!
Balu 404768 2008. január 21. 18:19
Válasz erre
Szia Vasacel!

Szép építés!
Kritika:

Az alap nekem kicsit élettelen, elférne rajta még 1-2 gaz meg ilyesmi, de ez izlés dolga.
Nagyobb gond a festés:
Nekem ez a vörösbarna kicsit túl vörös, ebben nem vagyok biztos de ennél a mintánál mintha csokibb színt használtak volna. (Javítsatok ki ha tévedek!!!)
A felület túl homogén, ráfért volna egy kis átmosás, filterezés meg szárazesetelés.

Kicsit több koptatás meg por (mondjuk ez szintén izlés dolga).

A fentieket építő jellegűnek szánom!

Balu
halaci 404767 2008. január 21. 18:16
Válasz erre
Izé, lehet, hogy tévedek, de azt hiszem, ez a rózsaszín festés csak a sivatagi (Aden, Oman, stb.) állomáshelyeken volt használatban. A borneói dzsungelben kicsit kirína az aljnövényzetből. (Persze egy helikopter alá függesztve, alkonyatkor tökéletes... :-)))
bubi 404766 2008. január 21. 18:14
Válasz erre
Szia Vasacel!

Szépen összeraktad a járművet. Talán nekem egy kicsit túl (gyári). A közlekedő részeknél nem látom a kopásokat, ha csak nem ez volt a cél de az is lehet, hogy a képen nem jön át. (egy két jelzés is jól jöhetett volna).
De még egyszer: szerintem szépen, pontosan dolgoztál, szépek az illesztések.
A véleményem fogadd fentartással, amatőr vagyok, a nagyok még biztos segítenek!
Icebreaker 404765 2008. január 21. 18:12
Válasz erre
Üdv!

Nagyon szép munka, csak túl tiszta! :-)
Hiányzik róla egy kis vadregény!
Amúgy nagyon patent!

Ice
Icebreaker 404764 2008. január 21. 18:06
Válasz erre
sunset1
sunset1

Helló!
Örülök, hogy tetszik!
Köszi, tudom hogy alaménium a párduc. Amit rozsdának nézhettél az a Tamiya-nak a Weathering Stick-je(3d- sár), vagy esetleg a fekete pasztelkréta. A lakk sokat fog polirozni a krétán, homogénebbé teszi. A sár azért is lehet megtévesztő, mert egy borneói "példány" lesz és fotók alapján ez tünik a legkorrektebnek. Dobok egy képet az ottani naplementéről, csak hogy érzékelni lehessen miért rózsaszín :-) !

Ice
borisz 404763 2008. január 21. 16:45
Válasz erre
részletres mint az 1/72-es és kis helyen is elfér, mint az 1/35 ös:D
vasacel 404762 2008. január 21. 16:12
Válasz erre
Sd.Kfz234-1
Sd.Kfz234-1
sdkfz234-2
sdkfz234-2
sdkfz234-3
sdkfz234-3

Sziasztok !
Dragon Sd.Kfz 234/1, EDUARD maratás.
Ez az első "komoly" munkám.
Várom a kritikát !

Üdv.
pistike 404761 2008. január 21. 13:54
Válasz erre
Icebraker!

Nagyon klassz témát választottál!
Csak egy apróság: A fotók itt-ott mintaha rozsdafoltokat mutatnának... Vigyázz, mert a Landroverek nem vazsbul készülnek!

Üdv:
pistike
Icebreaker 404760 2008. január 21. 11:22
Válasz erre
Tibcsi!

Ezek szerint mégis értesz az autókhoz :-)!
Ha minden jól megy márciusra talán elkészülök vele. :-)
Az a gond, hogy mindennap találok valamit rajta ami nem
tetszik, vagy még nem az igazi esetleg csak nincs kész.
Azt hiszem március végén lesz MM.Óvár , de ahhoz nem vagyok elég
bátor. :-)

Ice
Tibcsi 404759 2008. január 21. 10:57
Válasz erre
Jól látom, ez valami Landrover? Defender? Alig látszik ki a sok motyi alól. :-))) Nem értek az autókhoz, de nekem teccik. :)

Pótkérdés: Mi lesz márciusban? :)
Icebreaker 404758 2008. január 21. 10:53
Válasz erre
DSCN0016
DSCN0016
DSCN0017
DSCN0017
DSCN0018
DSCN0018

Üdv mindenkinek!

Ez még mindig az elvarázsolt "Rózsazsín Párduc" :-)!
Nappali , természetes fénynél sokkal jobban mutat. Ha minden jól megy a napokban kap egy matt lakkozást, aztán neki ugrok a fényes motyóknak(lámpák, index, prizma, műszerfal stb.), végül még apróságok kerülnek fel(láncok, szíjak, kannák). Aztán lövök alá valami "tájat" és máris március van :-) !
Ice
Stefan 404757 2008. január 21. 10:32
Válasz erre
Hát, néha én is kételkedem az ép elmeállapotomban, de örülök, hogy tetszik.
Nem tudom milyen időközönként tudok majd haladni vele, de az, hogy sikerült idáig eljutni, adott egy kis lendületet az építéshez.
Ákos 404756 2008. január 21. 09:12
Válasz erre
barnamedve!
A kérdésed felettébb érdekes. Mindkét méretaránynak megvannak az előnyei és a hátrányai.
A következő az én felettébb szubjektív véleményem (mivel 72-es harcjárművekkel kezdtem el komolyan makettezni):
A 35-ös méretarány előnye a 72-vel szemben az elérhető nagyobb részletesség, és a jó minőségű kitekből, kiegészítőkből, figurákból rendelkezésre álló nagyobb választék.
Hátrányai: A természetes tereptárgyakat (különösen az élő növényzetet) sokkal nehezebb elkészíteni profi szinten. A mérete nagyobb, így könnyen belefuthatunk abba, hogy egy több harcjárműves dioráma egy asztalnyi helyet foglal el. A nagyobb méret miatt sokkal több idő is kell az elkészítéséhez.
És a legnagyobb probléma: az anyagiak. A bekerülési költségek a méret emelkedésével exponenciálisan nőnek. Csak bele kell gondolni: egy "főszereplős" diorámánál is egy tank, maratások, fémlánctalp, épületek, kiegészítők, figurák; könnyen eljuthatunk a 20-25 ezer forinthoz. Egy többszereplős dioráma könnyen a 100 ezer forint környékén lehet. Persze ez versenyszintre érvényes, de itt is a makettek és a témák jó megválasztásával lejjebb lehet szorítani a költségeket.
A másik szubjektív véleményem pedig az, hogy pár éven belül rengeteg 1:48-as harcjármű dioráma fog megjelenni, mert jól ötvözi mindkét méretarány előnyeit. Én is tervezek párat...
warbirds 404755 2008. január 21. 07:46
Válasz erre
Nohát... Úgy nézem itten mindenkinek volt ideje a hétvégén hobbyzni. :D És micsoda munkák készültek itt el, illetve vannak készülőben! A Mig nagyon tuti és kuriózum. Ákosnak meg csak annyit mondok, hogy adja nekem az összes vitrinjét és a tartalmát! :)) A He-177-es is nagyon "ott van", rettentően tetszik ezzel a foltozással. Miből készült a maszk? Csak így tovább mindenkinek! Üdv! warbirds
warbirds 404754 2008. január 21. 07:40
Válasz erre
Stefan! Nooormáááliiiss??? :00 :DD
sziklakks 404753 2008. január 20. 22:31
Válasz erre
ööö ha azt mondod nem akart megütni legalább háromszor a guta miközben ezeket csináltad,nem hiszem el!:)
A célkereszt a kedvencem!Zsír mind.
Stefan 404752 2008. január 20. 22:21
Válasz erre
P1190036
P1190036
P1200047
P1200047
P1200048
P1200048

Megcsináltam mind az öt felni küllőzését a Mercedeshez.
Az építés a legfontosabb alkatrésszel folytatódott: a háromágú célkereszttel :)
A kormánykereket is sikerült megcsinálni. Festés majd talán a végén, egyelőre a többi alkatrész legyártásának módján gondolkodom :)
Icebreaker 404751 2008. január 20. 21:17
Válasz erre
Üdv!

Nagyon szép munka!
Remélem valamelyik versenyen élőben is megnézhetjük! :-)

Ice
Hawk 404750 2008. január 20. 21:11
Válasz erre
Szia! Ez nagyon tutin néz ki!
Üdv!
Hawk
Emerick 404749 2008. január 20. 21:06
Válasz erre
Szia!

Ez NAGYON jó!!! Először 35-nek néztem! Komoly...

Üdv:
Em.
kocka 404748 2008. január 20. 20:30
Válasz erre
"dolgoztam egy keveset":-D
Jó lesz nagyon
barnamedve 404747 2008. január 20. 20:27
Válasz erre
Ja, és icebraker!

kössz a tippeketXD
barnamedve 404746 2008. január 20. 20:13
Válasz erre
Ákos!

Gratula! én is főleg 1/72-ben követem el a dolgaimat, ezért tudom, hogy milyen komplikációk vannak veleXD de mostanság át szeretnék térni az 1/35-ösökre tudnátok mesélni a méretarány előnyeiről, és hátulütőiről? kösssz: barnamedve
sziklakks 404745 2008. január 20. 19:53
Válasz erre
Tényleg durva.Az meg,hogy ráadásul 72-ben...
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.